Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - nan

Σελίδες: 123
15
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« στις: Φεβρουάριος 05, 2009, 02:34:30 μμ »
ήταν απαρέδεκτο να μας βάλουν και κάτι τέτοιο μετά από δύο σχέδια. Συγγνώμη, αλλά εγώ στις εργασίες δεν πρόλαβα να γράψω και τους άξονες των απαντήσεων, αλλά είπα ότι θα πρέπει να στηριχθούν στη διδασκαλία και τα παραθέματα. Αν είχα χρόνο, θα το έγραφα, αλλά ο χρόνος τελείωνε. Ήταν απαράδεκτο! Και κάτι άλλο.
 
Έχεις δίκιο. Και εγώ είχα πρόβλημα χρόνου και δεν πρόλαβα να γράψω όσα ήθελα. Ευελπιστώ όμως ότι όλα θα πάνω καλυτέρα από την προηγούμενη φορά που έδωσα αρχαία. Τότε απάντησα σα γνωστικό (το οποίο ήξερα πολύ καλά) καθώς  δεν έλεγε ούτε καν "να αξιοποιήσετε διδακτικά" και  έχασα το διορισμό εξαιτίας της διδακτικής. Γι΄αυτό απογοητεύτηκα και αποφάσισα φέτος να δώσω ιστορία. Ελπίζω να έκανα καλά. 

16
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« στις: Φεβρουάριος 05, 2009, 11:45:51 πμ »
Επίτηδες, δεν τους έβαλα τη χρονική διάρκεια. Τα στάδια όμως ήταν ίδια. Ο εκπαιδευτικός προτείνει θέματα, φύλλο πληροφοριών με άρθρα και βιβλιογραφικές παραπομπές και ηλεκτρονικές διευθύνσεις, διανομή καθηκόντων, έρευνα και συλλογή υλικού, καταγραφή υλικού, παρουσίαση του, ενδεχομένως σε ηλεκτρονική μορφή, αφού θα περιέχει χάρτες ή εικόνες. Ανάφερα ότι έχει η συγκεκριμένη εργασία διαθεματικές προεκτάσεις. Συνεπώς, ποια η διαφορά που δε μας το λέγανε; Η ομαδική εργασία είναι κάτι ευρύτερο. Σημαίνει ότι περιλαμβάνει πολλές δραστηριότητες. Δε μαζεύονται 6 άτομα για να γράψουν 2 παραγράφους, όπως στην ατομική εργασία. Εν τέλει, μην ανησυχείτε. Το αντικείμενο αυτό είναι όπως την έκθεση. Τύχη να έχεις, να πέσεις σε καλό βαθμολογητή, γιατί μπορεί να έχεις γράψει αυτά που πρέπει, αλλά απλώς να μην του αρέσουν του διορθωτή, οπότε τι συζητάμε.......

LK, μάλλον έχεις μπερδέψει το τι είναι project. Αυτό αναφέρεται σε ολόκληρη τη διεξαγωγή του μαθήματος, διδάσκεις δηλ. το μάθημα (στόχους , προετοιμασία , προσπέλαση , εμπέδωση) μέσα από τη μέθοδο project. Ομαδική εργασία με μέθοδο project δεν υπάρχει, αλλά ένα τμήμα του  project είναι και η ομαδική εργασία. Και να προσθέσω ότι οι ομαδικές εργασίες μπορεί να είναι εκτενείς (όπως και οι ατομικές). Εκτός αν και το έχω καταλάβει εγώ τελείως λάθος.

17
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« στις: Φεβρουάριος 05, 2009, 09:51:22 πμ »
Δεν ξέρω πώς θα βαθμολογηθούμε στην ιστορία, αλλά ένα 70 μόνο και μόνο που προλάβαμε και ολοκληρώσαμε τα θέματα (λέμε τώρα!) πρέπει να το πάρουμε. Το ωραίο ήταν που και τα δύο σχέδια ήταν για το λύκειο. Σα να μη μας αρκούσε αυτό, θέλανε και Project. Απλή εργασία για το σπίτι δεν τους έκανε. Εντάξει, με δύο σχέδια, είχες άπλετο χρόνο να αναπτύξεις εις διπλούν και τη μέθοδο Project. Τι λέμε τώρα!   :P
Συγγνώμη αλλά γιατί project; Θέματα, γενικό πλαίσιο  και κριτήρια αξιολόγησης ομαδικών εργασιών ζητούσανε. Το project εντάσσεται στη στρατηγική της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας,αλλά αυτό δε σημαίνει ότι εννοούσανε  project(=σχέδιο εργασίας, μια ανοιχτή διαδικασία μάθησης, της οποίας οι διαδικασίες και τα όρια δεν είναι αυστηρά καθορισμένες).Oι εργασίες για το σπίτι μπορεί να είναι ομαδοσυνεργατικές ή ατομικές . Άλλωστε πιστεύω ότι αν ήθελαν project θα το ζητούσαν ξεκάθαρα(αλλά αυτό είναι η δική μου άποψη και δε σημαίνει ότι είναι και η σωστή )
Ναι, και εγώ απέφυγα να τους γράψω τη λέξη Project, αλλά όταν λένε ομαδική εργασία, εννοούν να γράψουν οι μαθητές δύο παραγράφους; Δεν εννοούσαν να δώσει ο εκπαιδευτικός και άλλο υλικό, να γίνει έρευνα, διανομή καθηκόντων, να περιλαμβάνει η εργασία και χάρτες ενδεχομένω, εικόνες κτλ; Αυτό εννοώ. Δηλαδή, ομαδική εργασία σημαίνει κάτι πιο σύνθετο. Eσύ, ως υποψήφιος,  δεν έπρεπε να τα γράψεις αυτά τα πράγματα, πέρα από τους τίτλους και τα κριτήρια;   
Συμφωνώ , και εγώ αυτά έβαλα σα γενικό πλαίσιο, αλλά και πάλι πιστεύω ότι αυτό δεν είναι Project αφού ένα Project  είναι κάτι ευρύτερο που πχ( αν θυμάμαι καλά )μπορεί να συνδέεται με δραστηριότητα έξω από το σχολείο, μπορεί να διαρκέσει ακόμα και ένα ολόκληρο διδακτικό έτος, έχει συγκεκριμένα στάδια,αφορά κάτι ευρύτερο κα στο τέλος (εκδήλωση , μια γραπτή έκθεση, ένα βιβλίο).

18
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« στις: Φεβρουάριος 05, 2009, 12:25:44 πμ »
καλησπέρα συναδελφοι. το γεγονος ότι δεν κατεβαινουν οι απαντησεις των φροντιστηρίων σημαινει ότι τις απεσυραν?
Νομίζω ότι δεν τις έβγαλαν καθόλου. Φαίνεται  ότι ή δε μπορούν και αυτοί να αποφασίσουν ποια είναι η σωστή ή την έπαθαν το 2007( έδιναν κπ λάθος απαντήσεις) και περιμένουν τις επίσημες του ασεπ.(είπαν να μην την ξαναπάθουν)

19
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« στις: Φεβρουάριος 05, 2009, 12:13:33 πμ »
Δεν ξέρω πώς θα βαθμολογηθούμε στην ιστορία, αλλά ένα 70 μόνο και μόνο που προλάβαμε και ολοκληρώσαμε τα θέματα (λέμε τώρα!) πρέπει να το πάρουμε. Το ωραίο ήταν που και τα δύο σχέδια ήταν για το λύκειο. Σα να μη μας αρκούσε αυτό, θέλανε και Project. Απλή εργασία για το σπίτι δεν τους έκανε. Εντάξει, με δύο σχέδια, είχες άπλετο χρόνο να αναπτύξεις εις διπλούν και τη μέθοδο Project. Τι λέμε τώρα!   :P
Συγγνώμη αλλά γιατί project; Θέματα, γενικό πλαίσιο  και κριτήρια αξιολόγησης ομαδικών εργασιών ζητούσανε. Το project εντάσσεται στη στρατηγική της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας,αλλά αυτό δε σημαίνει ότι εννοούσανε  project(=σχέδιο εργασίας, μια ανοιχτή διαδικασία μάθησης, της οποίας οι διαδικασίες και τα όρια δεν είναι αυστηρά καθορισμένες).Oι εργασίες για το σπίτι μπορεί να είναι ομαδοσυνεργατικές ή ατομικές . Άλλωστε πιστεύω ότι αν ήθελαν project θα το ζητούσαν ξεκάθαρα(αλλά αυτό είναι η δική μου άποψη και δε σημαίνει ότι είναι και η σωστή )

20
Προϋποθέσεις επιτυχίας στον ασεπ:(νομίζω)
-καλή προετοιμασία(διαβάζεις τα σωστά βιβλία με το σωστό τρόπο-ρώτα κπ που πέρασε)
-γερά νεύρα και αντοχές(μην εγκαταλείπεις -ποτέ δεν ξέρεις)
-ψυχραιμία την ώρα του διαγωνισμού
-τύχη(οι δύσκολες ερωτήσεις να είναι από αυτές που διάβασες και θυμάσαι)
-καλή προετοιμασία στη διδακτική (γιατί ακόμα και να έχεις γράψει καλά στο γνωστικό η διδακτική μπορεί να σε αφήσει απ'έξω

21
Έχεις δίκιο ότι θέλει τρόπο αλλά σκέψου ότι το διάβασμα σου ήταν ήδη οργανωμένο από την προηγούμενη φορά.Το γεγονός ότι είπα ότι ξεκίνησα τον Ιούνιο δε δηλώνει ούτε τις  ώρες  ούτε αν σταμάτησα (για διακοπές καλοκαιριού ή για τις διακοπές τωνΧρισ/νων). Κι εγώ την 1η φορά το ίδιο διάβασμα με εσένα έκανα. Απλά νομίζω ότι κπ που δεν έχει την εμπειρία του ασεπ(δηλ να έχει δώσει και άλλη φορά διαβασμένος) και διαβάζει ένα μήνα, δεν μπορεί να ανταποκριθεί  στα θέματα(και ότι απλά κάνει τον έξυπνο).

22
Και μην ξεχνάτε ότι δεν είμαστε όλοι 23-24 χωρίς υποχρεώσεις ώστε να μην έχουμε τίποτε αλλο μόνο το διιαβασμα. Άσε που η ζωή έχει πολλά απρόοπτα ώστε να πεις ότι θα διαβάσεις απρόσκοπτα και ότι τίποτε άλλο δε θα σε απασχολεί εκτός από τον ασεπ.

23
Και εγώ αν δώσω και τρίτη φορά  (ελπίζω να μη χρειαστεί) σίγουρα το διάβασμά μου δε θα είναι παραπάνω από ένα μήνα καθώς πλέον έχω οργανώσει τις σημειώσεις μου . Αλλά  την πρώτη που έδωσα  αναλώθηκα σε πράγματα που τελικα  δεν χρειαζοταν( αναλύσεις αρχαίων) και στην ιστορία περιορίστηκα στα σχολικά. Έτσι φέτος έπρεπε να οργωνωσω  το διάβασμά μου στην ιστορία (Vilken Ostrogorsky) και μη έχοντας καμία σχέση με ιστορία(τελείωσα κλασικό) καταλαβαίνεις ότι χρειάστηκε αρκετος καιρός να τα αφομοιώσω. Επισης είπα οχτω μήνες ( απο Ιούνιο) αλλά και με κοιλια και με διακοπές και με προβλήματα προσωπικά  αλλά κρατώντας επαφή με το αντικείμενο.Αλλα κανείς δεν μπορεί να ισχυριστεί ότι με την πρώτη φορά που δίνει ασεπ του αρκεί ένας μήνας διάβασμα.

24
Πιστεύω ότι  ο διαγωνισμός είναι πρώτα εντατικό και μεθοδικό διάβασμα και ύστερα τύχη. Και οι ερωτήσεις της ιστορίας για όσους δαβάσαμε εκτός απο κανα δυο (γιατί ασεπ είναι αύτος ) μπορέσαμε  και τις απάντησαμε εμείς που διαβάσαμε παραπάνω από ένα μήνα.

25
Συγνώμη pd  όταν λες ανταποκρίθηκα εννοείς ότι είσαι στους διοριστέους , ότι πέρασες τη βάση  ή ότι αν το έπαιρνες λίγο πιο σοβαρά θα διοριζόσουν. Γιατί εγώ με 8 μήνες διαβασμα στον προηγουμενο(επιτυχούσα ) και με οχτώ μήνες σ' αυτον ισχυρίζομαι ότι τα πήγα καλά και ευλπιστώ πάλι σε αναπλήρωση και όχι διορισμό.

26
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 12:15:20 μμ »
Το μόνο που έχω να πώ είναι ότι κάθε φόρα και χειρότερα. Δε θα πω εύκολα ή δυσκολά αλλά δεν μπορω να μη χαράκτηρίσω τα θέματα (κυρίως των Νέων) όχι εύκολα ή δύσκολα , αλλά χαζά (και όποιος βγάζει χαζά θέματα τι σημαίνει αυτό για τον ίδιο και το διαγωνίσμό του). Το πιστεύετε ότι απάντησα σε ερώτηση Νέων γιατι δυο μέρες πριν την είχα συναντήσει σε σταυρόλεξο. Την επόμενη φορα(που μακάρι να μην υπάρξει, γιατί θα είναι η τρίτη) δε θα ξαναδιαβασω θα λύνω σταυρολεξα και θα πάω να δώσω.

27
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Πώς πάνε τα «κουράγια» σας;;;...
« στις: Ιανουάριος 08, 2009, 11:54:09 πμ »
Κουράγιο; Ποιο κουράγιο έχει εξαντληθεί εδώ κ πολύ καιρό. Έχω εγκαταλείψει το βιβλίο εδώ  κ πολύ καιρό κ  δεν ξέρω πότε θα το ξαναπιάσω καθώς τα προβλήματα  τρέχουν κ δεν μπορούν να περιμένουν εμένα να δώσω ασεπ.Το μόνο που λυπάμαι είναι τον κόπο μου τόσους μήνες και τα μόρια από τον προηγούμενο ασεπ. Μια τεράστια απογοήτευση .Το 2009 για μένα μπήκε άσχημα ήδη από τη 2η μέρα . Καλό κουράγιο σε όσους δεν το έχουν χάσει.

28
Νομίζω ότι θα τρελαθώ!Αν είναι δυναντόν!Γιατί δεν παίρνουν μία απόφαση να τελειώνουμε!Εμαι εξοργισμέεεεεεεενη κ δεν ξέρω σε ποιον να ξεσπάσω την οργή μου! Που κ σε ποιον  να την πετάξω την πέτρα;

Σελίδες: 123

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162177
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 705
Σύνολο: 721

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.091 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.