Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - podiki

Σελίδες: 1234 ... 31
15
Τι θα κάνουμε ; Θα διαμαρτυρηθούμε με κάποιο τρόπο ; Θα περιμένουμε κι ό,τι γίνει ; Τι σκέφτεστε ;

16
Συγχαρητήρια στους συναδέλφους ! Το μαρτύριο της σταγόνας μας κάνουν ..

17
Ανανεώθηκε ο πίνακάς μας . http://e-aitisi.sch.gr/
Τι σημαίνει αυτό ; Θα γίνει καμια πρόσληψη σύντομα;

18
Δεν υπάρχει κανένα νέο ;

19
Ανακοίνωση που έχει αναρτηθεί στο facebook

Αναπληρωτές Οικονομολόγοι Συντονιστική Ομάδα
αγαπητοί συνάδελφοι, πριν από λίγο εκπρόσωπος της ομάδας μίλησε στον τηλεοπτικό σταθμό TV SERRES για την άμεση ανάγκη κάλυψης των κενών μας και για το νομοσχέδιο για το Νέο Λύκειο που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει την κατάργηση του ΑΟΔΕ και την εισαγωγή του νέου μαθήματος (κόψε - ράψε) Πολιτική Παιδεία. Βρισκόμαστε σε αναμονή για την απάντηση του Υπουργείου σχετικά με τον τρόπο κάλυψης των 30 και πλέον ταυτοποιημένων κενών μας. Είναι σημαντικό να συνεχίσουμε όσο μπορούμε όλοι μας να αναδεικνύουμε το θέμα έτσι ώστε να μπορέσουμε να έχουμε στο πλευρό μας όσο το δυνατό περισσότερους.

20
πρόκειται για καθαρά κατευθυνόμενο άρθρο, προχειρογραμμένο, με οικτρά ψεύδη και ανακρίβειες που σκοπό έχει να στοχοποιήσει τους εκπαιδευτικούς και να προετοιμάσει για τις επερχόμενες απολύσεις από του χρόνου. πρέπει να υπάρξει απάντηση στον "δημοσιογράφο" από την ΟΛΜΕ. Πιθανόν να απαντήσουμε και εμείς, η συντονιστική ομάδα.

Συμφωνώ οτι  πρέπει να απαντήσουμε . Είναι ντροπή να δημοσιεύονται τέτοια ψέμματα .

21
Απο οτι παρατηρω μεχρι τώρα έχουμε πολλα περισοτερα κενα απο οτι υπολογιζαμε και απο οτι μας λεγαν >:(
εχουν αφησει τα νησια και τα επαλ ακαλυπτα....

Αυτοί βγάζουν ανακοίνωση οτι πλεονάζουν οι καθηγητές στη δευτεροβάθμια . Αυτό πώς γίνεται τη στιγμή που χάνονται ώρες μαθημάτων αφού δεν υπάρχουν άνθρωποι να διδάξουν ;
http://filologoi02.forumgreek.com/t813-topic#3450

22
Βέβαια και οι δικές μας κινήσεις είναι σημαντικές και πρέπει να γίνονται , αλλά η μεγαλύτερη σημασία δίνεται στους γονείς των παιδιών που δεν διδάσκονται τα μαθήματα που είναι πολλοί και δεν θα τους ξαναψηφίσουν αν αφήνουν τα παιδιά τους χωρίς μόρφωση .

23
Παιδιά δεν γίνεται να μην πάρουν κανέναν , το καθυστερούν όσο μπορούν αλλά δεν γίνεται να μην πάρουν κόσμο , αυτά που κάνουν ήδη είναι γελοιότητες . Είναι θέμα χρόνου και πίεσης η οποία κυείως προέρχεται από τα σχολεία και τους γονείς . Εμάς να μην πω που μας γράφουν .

24
Υπάρχει κάποιο νέο ; Καλά δεν ντρέπονται , πήραν 1 αναπληρώτρια !Έλεος ! Λες και αυτό ήταν το μόνο κενό οικονομολόγου στη χώρα ..

25
Αυτό παίζεται αν ισχύει πράγματι . Είμαι όμως βέβαιη οτι υπάρχουν τροποι να εγκριθούν επιπλέον πιστώσεις αλλά δεν μας λένε τίποτα για να μην διεκδικούμε .

26
Αυτό δεν έχει ξαναγίνει , να παραδέχονται τα κενά και να αφήνουν την κατάσταση έτσι ! Χρειάζεται πίεση και από τις εκάστοτε τοπικές κοινωνίες στις οποίες τα σχολεία υπολειτουργούν . Ας επικοινωνήσουμε με τα σχολεία και τους δήμους που υπάρχουν τα κενά μπας και αυξηθεί η ένταση της προσπάθειας .

27
Πολύ μας δουλεύουν φέτος .. Εδώ κενό εκεί κενό που ειν το κενό; Τι πάει να πει δεν έχουμε πιστώσεις ; να βγάλουν κι άλλες .

28
Λογικά θα πρέπει να δωθούν κι άλλες πιστώσεις στα μέσα της χρονιάς , έτσι πιστεύω , υπάρχουν τόσα σχολεία που δεν διδάσκονται τα οικονομικά μαθήματα μια και δεν μπορεί κανείς να τα έχει β ανάθεση .

Σελίδες: 1234 ... 31

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32313
  • Τελευταία: anikologr3
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161197
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 745
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 23
Επισκέπτες: 728
Σύνολο: 751

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.096 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.