Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Alex100

Σελίδες: 123
15
Συνάδελφοι έχετε αντιληφθεί ότι χάνονται 1000 θέσεις φιλολόγων επειδή το μάθημα της ιστορίας δίνεται ως β. ανάθεση?

That's the general idea... να χαθούν οργανικές θέσεις ώστε να μην αναπληρωθούν ποτέ με νέες προσλήψεις. Τώρα το κατάλαβες;

Παράθεση
«Για μας είναι θέμα αρχής και έτσι υπερασπιζόμαστε τη ρύθμιση», ανέφερε ο υπουργός Εσωτερικών Γιάννης Ραγκούσης, υπογραμμίζοντας ότι «η αύξηση αυτή του ωραρίου ισοδυναμεί με ένα παραγόμενο έργο που για να αποδοθεί θα έπρεπε να προσληφθούν 46.000 εργαζόμενοι».

http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11378&subid=2&pubid=63069214

16
Όταν έδωσα εγώ Πανελλήνιες τα κινητά ήταν τούβλα με κάτι κεραίες να! με το συμπάθειο και δεν κρύβονταν, ειδικά καλοκαιρινούς μήνες :P

Τώρα για την τουαλέτα. Εμένα με ψιλοφόβιζε το ενδεχόμενο γιατί σκεφτόμουν ότι δεν θα ήθελα να χάσω την συγκέντρωσή μου στο γραπτό, ειδικά π.χ. στην ιστορία δέσμης που θα προσπαθούσα να γράψω επακριβώς ένα χ γεγονός, ξαφνικά να με πιάνει κόψιμο και να μου γ@@@@@ τον ειρμό. Έτσι απλά είχα φάει ελαφρά το προηγούμενο βράδυ και είχα κάνει ό,τι ήταν να κάνω πριν την εξέταση, ενώ στην αίθουσα είχα μόνο ένα μικρό μπουκάλι παγωμένο νερό απ'την κατάψυξη (άλλος του είχε δώσει η μαμά του μέχρι και ταπεράκι με γαλατόπιτα για την υπογλυκαιμία).

Δηλαδή όλο αυτό το σκηνικό "δίκαιης αγανάκτησης" και "καταπάτησης των δικαιωμάτων των μαθητών" όσον αφορά την τουαλέτα στις Πανελλήνιες (και άλλες εξεταστικές.....) εμένα μου φαίνεται ψευδεπίγραφο, για να μην πω γραφικό. Βέβαια δέχομαι ότι δεν το βλέπουν όλοι υποχρεωτικά έτσι.


17
Σε βαθος 20ετιας, δεν χρειαζομαστε ουτε εναν γιατρο, ουτε εναν δικηγορο, ουτε εναν αρχαιολογο, ουτε εναν δημοσιογραφο. Χρειαζομαστε ομως γιατρους και δικηγορους που δεν τα παιρνουν,δημοσιογραφους που εξασκουν δημοσιογραφια, αρχαιολογους που κανουν αρχαιολογια.

Ίσως η πιο σωστή κουβέντα που γράφτηκε μέχρι στιγμής...

18
συνάδελφοι, μην ξεχνάτε ότι είμαστε εκπαιδευτικοί και όχι σεκιουριτάδες.

Πράγματι, αλλά υπάρχει και κλιμάκιο της αστυνομίας σε κάθε εξεταστικό κέντρο.

ναι και είναι οι μόνοι που θα μπορούσαν να κάνουν έλεγχο σωματικό, αλλά δεν θα ήθελα να το δω

Υπάρχουν και πρακτικά προβλήματα. Εγώ δεν έχω δει παραπάνω από δυο αστυνομικούς σε εξεταστικό κέντρο, η παρουσία τους είναι καθαρά διακοσμητική, ουσιαστικά είναι εκεί μόνο για να συνοδεύσουν τον καθηγητή που θα μεταφέρει τα γραπτά στη πιο κοντινή δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Δυο αστυνομικοί απλά δεν θα επαρκούσαν για να κάνουν σωματικο έλεγχρο στις εκατοντάδες μαθητών που μπορεί να έχει ένα εξεταστικό κέντρο μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα. Και αν είναι και οι δυο άντρες (που συνήθως είναι) πώς θα κάνουν έλεγχο σε μαθήτριες;

Κανείς δεν θα ήθελε να το δει το θέαμα πάντως, δηλαδή αν φτάναμε στο σημείο να δούμε κάτι τέτοιο θα ήταν πραγματικά ένα γνήσιο δείγμα παρακμής. Θα σήμαινε ότι όλες οι υπόλοιπες μεθόδοι είχαν αποτύχει παταγωδώς και αναγκαζόμαστε περίπου να πάρουμε ένα φορτηγό για να πάμε στο δίπλα περίπτερο για τσιγάρα...

19
Δεν σε συμφέρει να μετακινείσαι με το αυτοκίνητο, εκτός αν δεν έχεις οικονομικό πρόβλημα. Τώρα βέβαια δεν ξέρω πόσες φορές θα χρειάζεσαι να ανεβαίνεις Ζωγράφου, αλλά για να λες ότι εξετάζεις να μετακομίσεις για τον σκοπό αυτό, υποθέτω ότι θα είναι αρκετές φορές την εβδομάδα. Με αυτοκίνητο και θεωρώντας ότι ξεκινάς από Κόρινθο ή Βοιωτία και περνάς από ΝΕΟΑΚ/ΝΕΟΑΛ και μετά Αττική Οδό/Περιφερειακή Υμηττού (για Ζωγράφου), θα χρειαστείς ένα κάρο λεφτά για διόδια και βενζίνες... Από πλευράς χρόνου και θεωρώντας ότι πας με αρκετή ταχύτητα και ΔΕΝ θα βρεις κίνηση στον δρόμο, πράγμα πολύ πιθανό τουλάχιστον προς Αθήνα για τις πρωινές ώρες, θα χρειαστείς τουλάχιστον μια ώρα.


20
Σιγά μην παραιτηθούμε κιόλας, επειδή κάποια πράγματα είναι ακόμα αναχρονιστικά και απαράδεκτα στη χώρα.

Μπορεί όντως να είναι αναχρονιστικά, ή μπορεί κι να τα θεωρείς εσύ έτσι. Έχει κάποια διαφορά, δεν βρίσκεις; Διαφορά τελείως άσχετη με το αν πρέπει να υπάρχουν.

Παράθεση
Επί του πρακτικού, όσον αφορά τις προσευχές, έχει ωριμάσει ο χρόνος για να καταργηθούν.

Ίσως και να έχει φτάσει. Ευελπιστώ όμως ότι συμφωνείς ότι αν και όταν γίνει κάτι τέτοιο, θα πρέπει να γίνει με τις εκάστοτε προβλεπόμενες διαδικασίες και μέχρι να γίνει θα εφαρμόζεται ό,τι προβλέπεται μέχρι εκείνη την στιγμή.

Οτιδήποτε άλλο είναι "μπάτε σκύλοι αλέστε και αλεστικά μην δίνετε".

Παράθεση
Για την ακρίβεια, δεν πρέπει να υπάρχει προπαγάνδιση καμίας θρησκείας στα σχολεία.


Η ίδια ερώτηση και σε σένα λοιπόν: Σύμφωνα με ποιον;

Παράθεση
Οι αναχρονιστικοί κανόνες και νόμοι αλλάζουν στην πράξη και μετά στο χαρτί. Δεν είναι κακό.. εξέλιξη λέγεται  :)

Σεβαστό αλλά διαφωνούμε! Αναχρονιστικούς τους θεωρείς εσύ, δεν σημαίνει ότι είναι και έτσι. Και έτσι να είναι όμως, είναι κανόνες και νόμοι, αλλά ποιος νοιάζεται για τους νόμους στην χώρα του ωχαδερφισμού και του παρτακισμού, ε; :)

Dura lex, sed lex. Ο Σωκράτης είχε πεθάνει για αυτήν την φράση, αλλά τι ξέρει τώρα κι αυτό το θρησκόληπτο φασιστόμουτρο, ε; :P

21
To σχολείο πρέπει να παραμένει ουδέτερο από θρησκοεθνικοκεντρικές προσεγγίσεις.

Σύμφωνα με ποιον; Εγώ ξέρω ότι το σχολείο υπάρχει για να εξυπηρετεί τις όποιες περιβάλλουσες κοινωνικές ανάγκες. Ποιος λέει λοιπόν ότι θρησκευτικά και εθνικά είμαστε τόσο "large" ώστε κάθε συναφές στοιχείο να είναι καταδικαστέο και αποβλητέο από τα σχολεία; Διότι η καθημερινότητα που βλέπουμε γύρω μας μάλλον προς το εντελώς αντίθετο παραπέμπει, ειδικά ως προς το "εθνικά". (σημείωση: Βέβαια δεν έχω αυταπάτες ότι το σχολείο θα λύσει αυτό το πρόβλημα, εν προκειμένω το σχολείο είναι μάλλον ο τελευταίος τροχός της αμάξης.)

Παράθεση
Η πίστη είναι πολύ προσωπικό θέμα του καθενός. Δεν πρέπει να χάνονται ώρες για να πηγαίνουμε καταναγκαστικά τα παιδιά στην εκκλησία (διότι η πλειονότητα καταναγκαστικά πηγαίνει). Τα παιδιά έχουν γονείς και προσωπική βούληση για να ασκήσουν τα θρησκευτικά τους καθήκαντα βάσει των όποιων πιστεύω τους. Όσο για τον εθνικό ύμνο το θεωρώ αν μη τι άλλο υποκριτικό όταν απευθυνόμαστε σε εφήβους που δεν ξέρουν ούτε τα βασικά για την ιστορία και το έθνος τους. Και γι'αυτό ευθύνεται το σχολείο και ο παπαγαλίστικος τρόπος με τον οποίο "μαθαίνουν" τα παιδιά ιστορία. Ας διδαχτεί η ιστορία με σωστό και ενδιαφέροντα τρόπο, ας κάνουμε τα παιδιά να ενδιαφερθούν για την ιστορία της Ελλάδας, ας τα πάμε σε μουσεία και ας κάνουμε ενδιαφέρουσες εθνικές γιορτές στα σχολεία μας (και όχι τις μάπες που κάνουν κάποια σχολεία και ο πιτσιρικάς προτιμάει να πάει για φραπέ)και ας μην κολλάμε στον εθνικό ύμνο.

Η παραπάνω λογική, μπορεί άνετα να αντιστραφεί 100% και παρόλαυτά νοηματικά να στέκει εξίσου. Κατά την γνώμη μου, κακώς την παρουσιάζεις σαν την (απόλυτη μάλιστα) πραγματικότητα. Η άποψή σου είναι, απλώς.

Χωρίς παρεξήγηση φυσικά (αν και από ό,τι διάβασα στις προηγούμενες σελίδες, αυτή είναι δεδομένη :P )


Καμία παρεξήγηση συνάδελφε.Υποστηρίζω την άποψή μου σαν ελεύθερο πνεύμα και όχι σαν αυθεντία ;) Συμφωνούμε ότι διαφωνούμε.

ΟΚ λοιπόν, συμφωνούμε ότι διαφωνούμε. :)

Παρόλαυτά δεν απάντησες, σύμφωνα με ποιον «To σχολείο πρέπει να παραμένει ουδέτερο από θρησκοεθνικοκεντρικές προσεγγίσεις.». Οπότε είμαι υποχρεωμένος να συμπεράνω ότι απλά γράφεις την προσωπική σου άποψη/εκτίμηση, πράγμα καθόλα σεβαστό φυσικά και με το οποίο δεν έχω κανένα πρόβλημα! Η ένστασή μου ήταν και παραμένει στο ότι την παρουσιάζεις σαν την απόλυτη πραγματικότητα. Αλλά και αυτό μια καθόλα σεβαστή επιλογή σου είναι.

22
To σχολείο πρέπει να παραμένει ουδέτερο από θρησκοεθνικοκεντρικές προσεγγίσεις.

Σύμφωνα με ποιον; Εγώ ξέρω ότι το σχολείο υπάρχει για να εξυπηρετεί τις όποιες περιβάλλουσες κοινωνικές ανάγκες. Ποιος λέει λοιπόν ότι θρησκευτικά και εθνικά είμαστε τόσο "large" ώστε κάθε συναφές στοιχείο να είναι καταδικαστέο και αποβλητέο από τα σχολεία; Διότι η καθημερινότητα που βλέπουμε γύρω μας μάλλον προς το εντελώς αντίθετο παραπέμπει, ειδικά ως προς το "εθνικά". (σημείωση: Βέβαια δεν έχω αυταπάτες ότι το σχολείο θα λύσει αυτό το πρόβλημα, εν προκειμένω το σχολείο είναι μάλλον ο τελευταίος τροχός της αμάξης.)

Παράθεση
Η πίστη είναι πολύ προσωπικό θέμα του καθενός. Δεν πρέπει να χάνονται ώρες για να πηγαίνουμε καταναγκαστικά τα παιδιά στην εκκλησία (διότι η πλειονότητα καταναγκαστικά πηγαίνει). Τα παιδιά έχουν γονείς και προσωπική βούληση για να ασκήσουν τα θρησκευτικά τους καθήκαντα βάσει των όποιων πιστεύω τους. Όσο για τον εθνικό ύμνο το θεωρώ αν μη τι άλλο υποκριτικό όταν απευθυνόμαστε σε εφήβους που δεν ξέρουν ούτε τα βασικά για την ιστορία και το έθνος τους. Και γι'αυτό ευθύνεται το σχολείο και ο παπαγαλίστικος τρόπος με τον οποίο "μαθαίνουν" τα παιδιά ιστορία. Ας διδαχτεί η ιστορία με σωστό και ενδιαφέροντα τρόπο, ας κάνουμε τα παιδιά να ενδιαφερθούν για την ιστορία της Ελλάδας, ας τα πάμε σε μουσεία και ας κάνουμε ενδιαφέρουσες εθνικές γιορτές στα σχολεία μας (και όχι τις μάπες που κάνουν κάποια σχολεία και ο πιτσιρικάς προτιμάει να πάει για φραπέ)και ας μην κολλάμε στον εθνικό ύμνο.

Η παραπάνω λογική, μπορεί άνετα να αντιστραφεί 100% και παρόλαυτά νοηματικά να στέκει εξίσου. Κατά την γνώμη μου, κακώς την παρουσιάζεις σαν την (απόλυτη μάλιστα) πραγματικότητα. Η άποψή σου είναι, απλώς.

Χωρίς παρεξήγηση φυσικά (αν και από ό,τι διάβασα στις προηγούμενες σελίδες, αυτή είναι δεδομένη :P )

23
Σχολική ζώνη / Απ: Απουσία ως μέσο τιμωρίας;
« στις: Απρίλιος 12, 2011, 12:33:01 μμ »
Γονέας ήρθε έξαλλος στο σχολείο μόλις πληροφορήθηκε ότι το παιδί του έχει ξεπεράσει το όριο των απουσιών και μένει στην ίδια τάξη. Απείλησε δε, ότι αν δεν σβηστούν οι απουσίες θα κάνει καταγγελία για καθηγητές του σχολείου που γνωρίζει ότι κάνουν ιδιαίτερα, καθώς και στον ίδιο τον διευθυντή ο οποίος κάνει επίσης ιδιαίτερα!

Έεεετσι... αυτή είναι η Ελλάδα που ξέρουμε και αγαπήσαμε! Ο ένας να δίνει τον άλλον και να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα  ;D

24
Όσον αφορά τους ιδιώτες που θα πάνε στα παν/μια κλπ... οι ιδιώτες ΔΕΝ έχουν ΚΑΜΙΑ δουλεία στα παν/μια! Τουλάχιστον όχι με τον τρόπο που θέλουν να γίνει στην Ελλάδα. Η συσχέτιση παν/κής έρευνας και βιομηχανίας πρέπει να γίνεται με εντελώς διαφανείς τρόπους, ώστε ο ιδιώτης να ΜΗΝ καθορίζει την πορεία της έρευνας, αλλά να συγχρηματοδοτεί (αν θέλει φυσικά) μαζί με το κράτος σε έρευνες που θα βοηθήσουν την κοινωνία και τη χώρα, χωρίς να αποβλέπει στο άμεσο κέρδος. Και φυσικά δεν θα επηρεαστεί από την εικόνα των παν/κών χώρων κλπ (άλλωστε γίνονται ήδη συνεργασίες με τα παν/μια και τα ΕΠΙ, απλά όχι στο βαθμό που θα έπρεπε).

 :)

Στον υπόλοιπο κόσμο πάντως ιδιώτες έχουν πολλές δουλειές στα πανεπιστήμια και δεν έχει κανείς πρόβλημα. Αλλά τι ξέρουν τώρα οι κουτόφραγκοι, ε;  ::) :P

Εμπάσει περιπτώσει, και μια και το θέμα πάει αλλού, δεν πιστεύω ότι η έλευση ιδιωτικών πανεπιστημίων ή σύμπραξη ιδιωτών-πανεπιστήμιων ή άλλως η εμπλοκή του ιδιωτικού τομέα στην εκπαίδευση έχει την παραμικρή σχέση με το υφιστάμενο κατάντημα των ελληνικών πανεπιστημιών. Και αν έρθουν... και αν δεν έρθουν... για τους φοιτητές που περιμένουν τα βιβλία λίγες μέρες πριν την εξεταστική, η ίδια μέρα θα ξημερώσει. Το μόνο σίγουρο εκ των πραγμάτων και εκ του αποτελέσματος κρίνοντας είναι ότι τα ελληνικά ΑΕΙ και ΤΕΙ σήμερα δεν ανταποκρίνονται στις ανάγκες της κοινωνίας. Όσο πιο γρήγορα αλλάξει αυτό, τόσο το καλύτερο για το σύνολο.

25
http://fimotro.blogspot.com/2011/04/blog-post_6468.html#


Mε μπουνιές και ματ, ονειρεύεται το "νέο σχολείο"η διαμαντοπούλου

ΣΥΜΠΛΟΚΕΣ ΣΤΟ "ΜΕΤΡΟΠΟΛΙΤΙΣ" ΜΑΤ-ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ
Συμπλοκές στην Πανεπιστημίου έξω από το Μετρόπολις λίγο μετά τις 12 το μεσημέρι, όπου είχαν συγκεντρωθεί άνδρες των ΜΑΤ προκειμένου να διαλύσουν με τον πιο βάναυσο τρόπο ομάδες μαθητών, καθηγητών και γονέων που διαμαρτύρονται ακόμα και τώρα για...
την ατυχέστατη πρωτοβουλία της Αννας Διαμαντοπούλου να διοργανώσει με επιλεγμένους μαθητές, εκδήλωση για το «Νέο σχολείο». Τελικά μετά από δυναμική παρέμβαση των συγκεντρωθέντων και αφού έπεσε ξύλο και μπουνίδι η υπουργός κατάφερε να πανηγυρίσει για το νέο σχολείο της με 3 μόλις μαθητές από τους 30 που συγκέντρωσε από 3-4 σχολεία στο Metropolis της Πανεπιστημίου 54. Οι συγκεντρωμένοι διαμαρτύρονται για τις συγχωνεύσεις των σχολείων και την αντιεκπαιδευτική και μνημονιακή πολιτική του υπουργείου Παιδείας. Οσοι πιστοί προσέλθετε. στις 14:39

AΠΟΡΙΑ...

Δηλαδή, αν καταλάβαμε καλά, η υπουργός Παιδείας μιας εκλεγμένης κυβέρνησης σε μια χώρα όπου λειτουργεί ο Κοινοβουλευτισμός, για να διοργανώνει ημερίδες, εκδηλώσεις, κλπ. θα πρέπει να παίρνει άδεια από το "ΠΑΜΕ" και τις άλλες "δημοκρατικές δυνάμεις";

Και από που προκύπτει ότι η Διαμαντοπούλου ονειρεύεται το νέο σχολείο με μπουνιές και ΜΑΤ; Απ' ότι βλέπουμε στα τηλεοπτικά ρεπορτάζ άλλοι τα σπάνε στα γραφεία Περιφερειακής Δ/σνης και άλλοι είναι η αιτία για την έλευση των ΜΑΤ σε εκδηλώσεις όταν αυτές δεν τελούν υπό την αιγίδα του Περισσού και της Κουμουνδούρου, άλλοι...

έτσι ακριβώς είναι.

Μάλιστα στον τίτλο και το κείμενο θα μπορούσε παντού να αντικατασταθεί η λέξη «Διαμαντοπούλου» με το όνομα πολλών άλλων πολιτικών ή συνδικαλιστών άλλων κομμάτων, και να μην αλλάξει το νόημα ούτε στο ελάχιστο.

26
Τίποτα δεν θα γίνει. Θα επικαλεστούν νεανική τρέλα, περιέργια, αφέλεια και άλλες απίθανες δικαιολογίες και θα αφεθούν ελεύθεροι. Και σωστά εδώ που τα λέμε, είναι κρίμα να καταστραφεί η υπόλοιπη ζωή τους για ένα τσιγαριλίκι.

Ούτε οι συνοδοί θα πάθουν τίποτα. Απλά θα επικαλεστούν και αυτοί πλήρη άγνοια των πράξεων και πραγμάτων που έφεραν οι μαθητές μαζί τους και θα την βγάλουν λάδι. Και πάλι σωστά εδώ που τα λέμε. Εκτός αν αποδειχθεί ότι μπορούσαν να το αποτρέψουν και δεν το έκαναν, αλλά δεν βλέπω κάτι τέτοιο.

Σε κάθε περίπτωση ινδική κάνναβη στα σχολεία και στις πενταήμερες δεν είναι ακριβώς κάτι το... πρωτοφανές. Ούτε φυσικά πρόσφατο φαινόμενο.

27
Αυτο με τα αποσιωπητικα δεν ειναι σωστο.Θα μας αφησεις να οργιασει η φαντασια μας;Τι εγινε οταν εφτασε η ωρα των Πανελληνιων λοιπον;

Ε, μα βασικά δεν θέλει και μεγάλη φαντασία. Ασχολούνταν στην δέσμη μόνο με τους 5 (πλέον) μαθητές του, έκανε μάθημα με τον ίδιο ρυθμό που έβγαζε την ύλη του στο ιδιαίτερο και τους υπόλοιπους τους έγραφε κανονικά. Δεν το θεώρησα απαραίτητο να το συνεχίσω, αλλά φαίνεται ότι υπάρχουν και κάποιοι που δεν έχουν ακούσει ή τύχει σε τέτοια περίπτωση και ανακαλύπτουν τον τροχό...

πόσο συμφωνώ να ξερες!!!! 

Ε, πόσο πια; Θα μας αφήσεις να οργιάσει η φαντασία μας;;;  :o :P

28
Τώρα τι σχέση έχει η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου με τα ιδιαίτερα... αδυνατώ να καταλάβω...

Ένας καθηγητής αρχαίων κάνει μάθημα στο Λύκειο, και ταυτόχρονα, κάνει και ιδιαίτερα σε 3 μαθητές της τάξης. Αυτοί οι 3, σε όλα τα τρίμηνα, τελείως συμπτωματικά αριστεύουν, ενώ άλλοι, αν και εξίσου καλοί ή και καλύτεροι μαθητές, παίρνουν μέτριους βαθμούς. Στην τρίτη Λυκείου, όταν έφτασε η ώρα των Πανελλήνιων, ο ίδιος καθηγητής......

Χρειάζεται να συνεχίσω; Το παράδειγμα δεν είναι φανταστικό, το έζησα προσωπικά.

Σελίδες: 123

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 720
Σύνολο: 724

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.09 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.