15
Οικονομικά / Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« στις: Μάρτιος 26, 2011, 11:54:10 πμ »Συμφωνώ για την αναγκαιότητα παιδαγωγικής κατάρτισης, ωστόσο η απόδοση του εκπαιδευτκού στο να μαθαίνει τα παιδιά πως την μετράς; Δεν νομίζω ότι η απόδοση του εκπαιδευτικού είναι κάτι ευκολάμετρήσιμο΄. Ούτε είναι δυνατόν να δεχτούμε ότι οι επιδόσεις των παιδιών σε τεστ είναι αντανάκλαση της αποδοσης του εκπαιδευτικού.Την παραγωγικοτητα στην εκπάιδευση με ποιο τρόπο θα την μετρήσετε, για να καταλάβω δηλαδή;
H παραγωγικότητα στην εκπαίδευση "μετράται" από την απόδοση του εκπαιδευτικού στο να μαθαίνει τα παιδιά πως να μαθαίνουν και γι' αυτό οι εκπαιδευτικοί θεωρούνται πρωτίστως παιδαγωγοί. Αυτό, φυσικά, ισχύει για τις προηγμένες (ΗΠΑ, Ιαπωνία, Ρωσία, Κίνα, τις περισσότερες χώρες της Ε.Ε.) , ακόμη και τις υπανάπτυκτες χώρες (Τουρκία, Αλβανία, κλπ) πλήν της Ελλάδος όπου εκπαιδευτικός θεωρείται ο απόφοιτος οποιασδήποτε (!!!) σχολής (μέχρι και ιχθυοκαλλιεργητών...) και διορίζεται χωρίς παιδαγωγική κατάρτιση!
Κάτι πάει να κάνει η Διαμαντοπούλου με τον ν. 3848/2010 καθιερώνοντας ως αναγκαία προϋπόθεση για διορισμό στην εκπαιδευση την παιδαγωγική κατάρτιση, αλλά, δυστυχώς, οι αντιστάσεις των "ιχθυοκαλλιεργητών" (που θεωρούν εαυτούς και ως ...πεφωτισμένους εκπαιδευτικούς - αν και απόφοιτοι μη εκπαιδευτικών σχολών) είναι ισχυρές. Και, ως γνωστόν, στην Ελλάδα ο λαϊκισμός που τρέφει ελπίδες και προσφέρει ψήφους είναι ανίκητος... Θα καταφέρει η Διαμαντοπούλου; Μακάρι! Να το δούμε και να μη το πιστέψουμε....