Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - regina_ag

Σελίδες: 123
15
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά: Γραμματική
« στις: Σεπτέμβριος 28, 2011, 03:10:48 μμ »
  Επομένως αν δεν αναφερεται ρητα στο σχολικο εγχειριδιο και τη γραμματικη του Τζαρτζανου οτι ενα ρημα δεν σχηματιζει καποιον τυπο ή εχει πιο ευχρηστο καποιον άλλο τυπο (οπως στην περιπτωση της προστακτικής ενεστωτα του scio) μπορω να δουλεψω τους ρηματικους και ονοματικους τυπους χωρις περιορισμους.
Ευτυχως αγγλικα ξερω αρκετα καλα....και ελπιζω να μπορεσω να αντλησω πληροφοριες απο τα site που μου προτεινες. Σ'ευχαριστω πολυ......Δε νομιζω  ο Πασχαλης να με βοηθουσε περισσοτερο  :D
Κι επειδη σιγουρα ολο και κατι θα βρω να ξαναπροβληματιστω...."εις το επαναγραφειν & επαναποστελλειν" !
Καλο απογευμα!

16
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά: Γραμματική
« στις: Σεπτέμβριος 21, 2011, 09:15:56 μμ »
Σε ευχαριστω παρα πολυ Σωτηρη για οσα μπηκες στον κοπο να μου γραψεις, ησουν αρκετα κατατοπιστικος! Ο λόγος που ρωτησα για το deverto ειναι οτι αν το ζητουμενο μιας ασκησης ειναι να αντικατασταθει χρονικα ο τυπος δε θα πρεπει σαφως να ξερουμε αν το ρημα ειναι ενεργητικο ή παθητικο; Μπορεις μηπως να μου προτεινεις ενα βιβλιο (εστω και σε ψηφιακη μορφη) ολων των ρηματων της λατινικης ; Μιλαω για κατι αντιστοιχο με αυτο του Πατακη για την α.ε. Εχω την αισθηση οτι τα βοηθηματα που εχω ειναι ελλιπη και δεν γινεται να βαζω ασκησεις στην τυχη χωρις να ειμαι σιγουρη για το πως κλινεται το ρημα! Για παραδειγμα το dico στην παθητικη φωνη εχει ολους τους τυπους; http://www.informalmusic.com/latinsoc/verbs/dico.html Ειναι εγκυρο αυτο το site οπου δεν βλεπω προστακτικη (dicitor) και απαρεμφατο μελλοντα (dictum iri)??? Βοηθησε με αν μπορεις γιατι νιωθω πελαγωμένη :-(((

17
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά Α' Λυκείου
« στις: Σεπτέμβριος 11, 2011, 11:56:56 μμ »
Τι απελπισια ειναι αυτη! Μπαινουμε στην ταξη αυτη τη βδομαδα και ακομα προβληματιζομαι πως θα κανω μαθημα.....απ'οτι ειδα αποψε που αγχωθηκα βεβαια εχω παρεα! Εγω ψαχνω να βρω και το φυλλαδιο με τις μεταφρασεις, ξερει κανεις που υπαρχει; Διαβαζοντας το φεκ αναρωτηθηκα αν οι φιλολογοι του δημοσιου θα εφαρμοσουν κατα γραμμα τη μεθοδολογια που προτεινεται. Ισως ρε παιδια να μην αλλαξει ουσιαστικα το μαθημα περαν της εργασιας κ  του τροπου αξιολογησης. Υπαρχει βεβαια κ κατι που αφορα στο ταξιδι μιας λεξης στο χρονο, σε επιπεδο λεξιλογικο-σημασιολογικο. Εγω για αρχη τουλαχιστον σκεφτομαι να κανω τη συνταξη κανονικα οπως περυσι, γραμματικη + συντακτικο, ερμηνευτικα κανονικα  και να αφησω τους καθηγητες "να παιξουν μπαλα" οσο αφορα το χειρισμο του κειμενου....αναλογως θα πραξω στην πορεια. Ε δε γινεται να αφησουμε τη γραμματικη + το συντακτικο στην τυχη, πως θα κανουν αγνωστο του χρονου δηλαδη;

18
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά: Σύνταξη
« στις: Σεπτέμβριος 11, 2011, 11:45:59 μμ »
Σωστη μου φαινεται η τακτική που ακολουθεις! Στο τελος με παραλληλη επαναληψη λοιπον...! Ευχαριστω!

19
Καλησπερα συναδελφοι...στην τελικη ευθεια πλεον και βλεπω κι εγω το χαος που επικρατει φετος ειδικα στους τυχερους που διδασκουμε μαθηματα της Α λυκειου. Οχι πως εχω αποφασισει τι πρεπει ακριβως να κανω στα αρχαια αλλα τουλαχιστον  καποια βασικα σημεια τα κατανοησα . Δεν εχω καταλαβει ομως τι αλλαζει στην εκθεση! Το φεκ μου φανηκε πληρες βερμπαλισμων! Μπορει κανεις να με βοηθησει;;;

20
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά: Σύνταξη
« στις: Σεπτέμβριος 06, 2011, 12:16:53 πμ »
Επισης, μια και σας βρηκα εσας που ασχολειστε με τα λατινικα εχω ρωτησει και κατι αλλο στη σελ με θεμα "λατινικα-σχετικα με τα ημιαποθετικα". Αν μπορειτε,......και sorry αν σας φαινονται πολλα αυτα που ρωταω....πρωτη φορα αναλαμβανω το συγκεκριμενο μαθημα και εχω φτασει να αναρωτιεμαι με τοση λεπτομερεια ποιος ειπε οτι ειναι το πιο ευκολο! ;-)))) Ευχαριστω πολυ !!!

21
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά: Σύνταξη
« στις: Σεπτέμβριος 06, 2011, 12:11:44 πμ »
Όσο αφορα τις δευτερεύουσες ήδη απο το μαθ.21 όταν συνανταμε μια προταση, διδασκω τη θεωρια της & τους δειχνω τι πρεπει να συμπεριλαμβανει μια πληρης αναγνώριση. Με αυτόν τον τρόπο μαθαινουν απο την αρχη να αναγνωριζουν προτασεις και κερδιζω χρονο απο το τελος γιατι  οι προτασεις βρισκονται πολυ μετα. Επισης δεν χρειαζεται να επιστρέψω αργότερα γι αυτο το σκοπο. Ο λόγος που εφαρμοζω αυτη την ταχτική ειναι οτι ουσιαστικα μου ζητηθηκε απο την εργοδοσια μου, ωστοσο, ειδα οτι εχει καλα αποτελεσματα αφου ειδικα στην αρχη τα μαθηματα ειναι ευκολα και "βγαινει" ανωδυνα. Στη συνεχεια τωρα αναρωτηθηκα μηπως το ιδιο γινεται και με τα υπολοιπα συντακτικα φαινομενα & αυτο με προβληματισε. Καπως ετσι ζητησα τη γνωμη σας....και αν καταλαβα σωστα ακολουθειτε κατα γραμμα τη σειρα του βιβλιου. Χρονικα ποτε περιπου διδασκετε τον πλαγιο λογο & σε ποιο μαθημα; Και ποτε ξεκινατε μετασχηματιστικες γενικοτερα;

22
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« στις: Αύγουστος 31, 2011, 03:25:41 μμ »
Συμφωνω απολυτα με τη Gringa οσο αφορα τη δομη της εκθεσης. Αυτο που με ρωτουν πολυ συχνα τα παιδια ειναι αν για παραδειγμα το ενα ζητουμενο ειναι τα αιτια ενος φαινομενου ποσα θα γραψουν σε αυτες τις 2 παραγραφους (που αναφερονται στο πρωτο ζητουμενο). Γνωμη μου ειναι οτι μετραει να αναπτυξουν επαρκως 2-3 αιτια τα οποια να τεκμηριωσουν και οχι να επιδιωξουν να αναφερουν απλως οσα περισσοτερα μπορουν γιατι αυτο οδηγει τον διορθωτη να θεωρησει οτι ο μαθητης βασιζεται σε μεθοδους παπαγαλισμου. Το ιδιο μου ειχε πει κ ενας συναδελφος που διορθωνε γραπτα εκθεσης στις πανελληνιες. Φυσικα θα με ενδιεφερε να διαβασω τη γνωμη σας!

23
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά: Σύνταξη
« στις: Αύγουστος 31, 2011, 03:17:41 μμ »
Ευχαριστω πολυ....θα το εκτιμουσα αν καποιος μου εδινε σαφεστερες πληροφοριες! :-)

24
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά: Σύνταξη
« στις: Αύγουστος 30, 2011, 09:32:38 μμ »
Με τη σειρα μου θα ηθελα να θεσω ενα αλλο ερωτημα που αφορα το συντακτικο. Ποτε ξεκινατε και με ποια σειρα διδασκετε τα φαινομενα γραμματικης αλλα κυριως συντακτικου του βιβλιου; Εγω ξεκινησα απο το καλοκαιρι και σε καθε μαθημα εκανα αναλυτικη συνταξη και θεωρια-αναγνωριση των δευτερευουσων ενω η θεωρια τους βρισκεται πιο μετα. Το ιδιο ισχυει φανταζομαι και για τα αλλα συντακτικα φαινομενα αλλα δεν πρεπει να περιμενω να κανω το καταλληλο κειμενο για να διδαξω π.χ. την ελξη του γερουνδιακου; Στα μαθ.29-31 εχει τη γενικη, τη δοτικη και την αφαιρετικη......ειμαι μπερδεμενη για το πως θα τα διδαξω αφου δεν συνανταμε ολα τα ειδη στα κειμενα! Διαφωτιστε με!

25
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά: Γραμματική
« στις: Αύγουστος 23, 2011, 05:39:29 μμ »
κανεις;;; Οι διδασκοντες των Λατινικων κανουν διακοπες ! ;-)

26
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά: Γραμματική
« στις: Αύγουστος 22, 2011, 10:16:05 μμ »
Σας χαιρετω και ζηταω την αποψη σας στις εξης δυο αποριες μου:
1. Ο τυπος devertit στο κειμενο 27 προερχεται απο το deverto η το ημιαποθετικο devertor της 2ης κατηγοριας τελικα;
2. Στην πλήρη αναγνώριση μιας δευτερεύουσας που εκφέρεται με οριστική (π.χ. μιας αναφορικής όπως qui multo minor natu erat στο 27) λέμε οτι δηλώνει ενα πραγματικο γεγονος και συγκεκριμενα ειναι οριστικη παρατατικου γιατι αναφερεται στο παρελθον. Αφού η εκφορα δεν γινεται με υποτακτικη γιατι καποια βιβλια επιμενουν να αναφερουν και τη χρονικη σχεση με τη δευτερευουσα οπως εδω που το μεταιχμιο γραφει οι προκειται για το συγχρονο; Ειναι παραλειψη αν δεν το γραψουν οι μαθητες; Εγω τους εχω πει να εφαρμοζουν τους κανονες της ακολουθιας των χρονων μονο οταν εχουμε υποτακτικη στη δευτερευουσα. Προκειται λοιπον για παραλειψη δικη μου η για πλεοναζουσα πληροφορια του βιβλιου;

27
Σας ευχαριστω πολυ για τη βοηθεια & την ψυχολογικη ενισχυση! ;-)

28
Ευχαριστω!
Και οσο αφορα τη γραμματικη; Βασιζομαστε στο βιβλιο του Οικονομου που δινουν στο σχολειο παλι; Εχω προμηθευτει της Μπιλλα ενα που εχει & ασκησεις (εκδ.Σαββαλα) αλλα δεν ενδεικνυται για φωτοτυπιες αφου ειναι ακρως λεπτομερειακο και η θεωρια παρουσιαζεται με τη μορφη ερωταποκρισεων. Σκεφτομουν λοιπον οτι για τη γραμματικη θα γραψω αναγκαστικα δικες μου σημειωσεις συμβουλευομενη τις γραμματικες που εχω και τα σχολικα εγχειριδια Α,Β,Γ Γυμνασιου. Εχετε καποια αλλη γραμματικη υποψη σας;

Σελίδες: 123

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162170
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 780
Σύνολο: 791

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.106 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.