Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - maGe

Σελίδες: 12345
15
Σιγουρα; Όταν λες "επίσημη απάντηση" τι εννοείς;

16
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: ΠΕ19 και Σιβιτανίδειος
« στις: Οκτώβριος 15, 2012, 09:18:08 μμ »
να φωναξουμε τα καναλια ισως;;; καμια εφημεριδα?

17
ΑΣΠΑΙΤΕ / Απ: ΑΣΠΑΙΤΕ - αναπληρωτής
« στις: Οκτώβριος 14, 2012, 10:34:24 πμ »
ok, ευχαριστω!

18
ΑΣΠΑΙΤΕ / Απ: ΑΣΠΑΙΤΕ - αναπληρωτής
« στις: Οκτώβριος 13, 2012, 02:50:35 μμ »
Σε έχουν πάρει ήδη αναπληρωτή; Αν περνάς σίγουρα ΑΣΠΑΙΤΕ και δεν υπάρχει περίπτωση να εργαστείς στο ίδιο μέρος και ως αναπληρωτής (αν δε σε έχουν καλέσει ακόμα) έχεις τη δυνατότητα να αποσύρεις την αίτησή σου για αναπληρωτής χωρίς κυρώσεις. Αν σε έχουν ήδη καλέσει έχω την εντύπωση ότι ισχύει αυτό:
http://www.minedu.gov.gr/grafeio-typou/deltia-typoy/03-01-12-dieykriniseis-gia-toys-anaplirotes-ekpaideytikoys-poy-epilegontai-gia-foitisi-stin-aspaite.html
Όχι, δεν με εχουν παρει αναπληρωτρια, αλλα μπορει να μπω ασπαιτε.... Οποτε πρεπει να ακυρωσω την αιτηση για αναπληρωτης  με τη λογικη οτι θελω να παω ασπαιτε και φοβαμαι η με καλεσουν σε "περιεργο" μερος; 
Ή μηπως μπορει να μην παρουσιαστω αν δεν με βολευει το μερος; Τοτε απλα βγαινεις για το τρεχον ετος ή και για το επομενο; Ισχύει δηλαδη το link?

19
ΑΣΠΑΙΤΕ / Απ: ΑΣΠΑΙΤΕ - αναπληρωτής
« στις: Οκτώβριος 13, 2012, 09:45:34 πμ »
αν περασεις ασπαιτε και σε παρουν αναπληρωτη μπορεις να μην πας αναπληρωτης ;;; Μπορεις απλα να μην παρουσιαστεις και βγαινεις για το τρεχον σχολικο ετος μονο; Ή για 2 χρονια; (δεν λεω για την περιπτωση μετεγγραφης σε αλλη ασπαιτε κοντα στην πολη που σε πηραν αναπληρωτη... )

20

Δε λέω γι'αυτο που έκανα ..οκ τώρα το κατάλαβα το λάθος μου...
Λέω για τις περιοχές που δεν έβγαλαν όπως Άρτα, Γιάννενα, Αιτ/νια κλπ...
Θα μπορούσαμε να κάνουμε κάτι όλοι μαζί ή να πάμε ατομικά σε δικηγόρο; Θα κερδίσουμε κάτι ή θα περάσει καιρός και δε θα έχει νόημα; Τα δικαστήρια αργούν και αν γίνουν σε ένα χρόνο τι νόημα θα έχει;
Με αυτά που γίνονται σε φέρνουν σε κατάσταση πανικού και το κακό είναι ότι έχουμε δεμένα τα χέρια και εμείς θα αναλωθούμε σε δικηγόρους και σε εκδίκαση υπόθεσης που δεν ξέρω πότε θα γίνει και αν  γίνει... Μακάρι να μπορούσαμε να κάνουμε κάτι άμεσα ..αν ξέρει κανείς ας πει μπας και οργανωθούμε..αλλιώς αυτό ήταν..

Φαντάζομαι κοπέλα μου ότι δεν δουλεύεις πρώτη φορά αναπληρώτρια. Έτσι δουλεύει το σύστημα εδώ και χρόνια. Δεν είναι κάτι καινούριο... Όλα τα υπόλοιπα, καλώς ή κακώς, είναι να είχαμε να λέγαμε...

Όσον αφορά τη σειρά επιλογής θα έπρεπε να ξέρεις ποιο είναι το νόημα της αλλά απ'ότι φαίνεται, και δυστυχώς για σένα, δεν το είχες καταλάβει... Περαστικά!!!
Που ξερεις οτι εχει ξαναδουλεψει; Μπορει να τελειωσε ΠΑΠΙ ή να εχει Παιδαγωγικη Επαρκεια... Πολλοι ειναι που ειναι σε καλη σειρα αλλα δεν εχουν δουλεψει αναπληρωτες ...

21
αλλά προφανώς θα πουν ότι εκκρεμούν τοποθετησεις απο δευτεροβαθμια παλι!

Παντως μεσα παλι ο "Πληροφορικη" ! Σε ευχαριστουμε για την ενημερωση... αν μαθεις κατι αλλο για β φαση μας λες...

22
Σημασία έχει τώρα τι μπορούμε να κάνουμε... Πρέπει να ανακοινώσουν και οι άλλες περιοχές..δεν πρέπει να τους αφήσουμε να μας κοροιδεύουν μπροστά στα μάτια μας...ξέρει κανείς για Γιάννενα αν έχει πάει μόνιμος;

γιατί πήραν κανέναν στην Ηπειρο γενικότερα;;; ολόκληρη Αιτωλοακαρνανία δεν είχε κενό;;;

23
θα γινει συντομα αλλη φαση;

24
Μα καλα, παλι δεν εβγαλαν ολες τις περιοχες;;;;; τι γινεται;;;  Αφου υπαρχουν κενα και δεν πηραν κανενα σε καποια μερη...

25
Οταν σταματησε η Διαμαντοπουλου την ΠΔΣ καταλαβε τι κακο εκανε στα παιδακια τα κακομοιρα; Γιατι δεν μενουν ολα τα παιδια Εκαλη - Κηφισια και Κολωνακι! Ξερω περιπτωσεις που ερχονταν τα παιδακια στο σχολειο και ρωτουσαν ποτε θα ξεκινησει;;;; Γιατι δεν ειχαν λεφτα να πανε φροντιστήριο :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X!!!!

26
Εγω παντως δεν ξαναγραφω.... Δεν εχει κανενα νοημα....
Γι αυτο σαν κλαδος δεν θα πετυχουμε ΠΟΤΕ! ΤΙΠΟΤΑ! Ο καθενας γραφει το μακρυ και το κοντο του! :-X

27
1. Πιστεύεις ότι οι πιστοποιημένοι δάσκαλοι γνωρίζουν τόσο καλά το αντικείμενο ώστε να μπορούν να το διδάξουν; Άλλο να μαθαίνεις να χρησιμοποιείς τον Η/Υ και άλλο να το διδάσκεις στους άλλους.
Δηλαδή για να διδάξεις στους άλλους πως να χρησιμοποιούν τον Η/Υ πρέπει να έχεις πτυχίο πληροφορικής? Αυτό το θεωρείς σοβαρό επιχείρημα? Τι σχέση έχει αυτό με την επιστήμη της πληροφορικής? Δηλαδή στις σχολές πληροφορικής κάνουν διδακτική του word , excel και του internet. Ειλικρινά δεν νομίζω να πιστεύεις κάτι τέτοιο.
Εκτός αν θεωρείς πως σπούδαζες τόσα χρόνια για να διδάσκεις κάτι που μπορεί να το διδάξει μια χαρά και ένας απόφοιτος ΙΕΚ πληροφορικής.

Παράθεση
2. Ένα εργαστήριο μπορεί να συντηρηθεί όταν μπαινοβγαίνουν 10-20 διαφορετικοί δάσκαλοι μέσα στη βδομάδα με 200+ παιδάκια κάτω από 12 χρονών και μάλιστα χωρίς να υπάρχει έστω ένας υπεύθυνος ΠΕ19; Και μάλιστα με μηχανήματα 10ετίας και μηδενική χρηματοδότηση για ανταλλακτικά και service;
Αυτό το επιχείρημα τι σχέση έχει με την διδασκαλία? Άρα ουσιαστικά λες ότι ο πληροφορικός είναι αναγκαίος σαν τεχνικός υπολογιστών σε ένα σχολείο. Εδώ συμφωνώ, από το τεχνικός υπολογιστών όμως μέχρι το να μπορείς να διδάξεις σε παιδιά από 6-12 ετών υπάρχει μια διαφορά, πως να το κάνουμε.
Εκτός αν δεχτούμε ότι μπορεί να μπαίνει οποιοσδήποτε με ένα πτυχίο σε μια τάξη δημοτικού και οι παιδαγωγικές γνώσεις δεν έχουν καμία σημασία. οκ ας μπούνε και οι μηχανολόγοι και οι ηλεκτρολόγοι και οι μαθηματικοί και οι υδραυλικοί, όλοι αυτοί κάποιο πτυχίο θα έχουν

Παράθεση
3. Στα παιδιά από τετάρτη δημοτικού και πάνω διδάσκουμε πιο προχωρημένα αντικείμενα από απλή χρήση. Πχ. φέτος χρησιμοποιούμε κάποιοι συνάδελφοι ηλεκτρονικές τάξεις στο Internet, δημιουργούν τα παιδιά πολυμέσα και αρχίζουν να μαθαίνουν τις βασικές αρχές του προγραμματισμού με προγράμματα τύπου scratch. Και πολλά άλλα, που γνωρίζω μέχρι και ΠΕ19-20 που ζορίζονται να τα μάθουν... Δεν είναι τόσο απλά τα αντικείμενα για να τα "φορτώσουμε" σε δασκάλους.
Για πες μου σε παρακαλώ ένα βαρύ παράδειγμα που διδάσκεται στο δημοτικό και έχει σχέση με τις βασικές αρχές του προγραμματισμού και δεν μπορεί να το κάνει ο δάσκαλος.
Αλλά ας δεχτώ από 4η δημοτικού άντε 5η και 6η μπορεί να μπαίνει ο πληροφορικός, και ότι έχει έχεις ένα επιχείρημα.
Το γεγονός ότι από την 1η δημοτικού που τα παιδιά δεν ξέρουν καλά καλά να μιλάνε να γράφουν και να διαβάζουν μπαίνει στην τάξη κάποιος που δεν έχει εκπαιδευτεί να διδάσκει σε παιδιά αυτής της ηλικίας συνιστά έγκλημα ή όχι?

Παράθεση
Τέλος για την τελευταία σου φράση, ότι κάνουμε στους δασκάλους ό,τι μας έκαναν στο παρελθόν οι μαθηματικοί/φυσικοί... Δεν υπάρχει σύγκριση! Τότε έβαλαν άτομα που είχαν σπουδάσει κάποιο αντικείμενο να διδάξουν κάποιο άλλο. Τώρα διδάσκουμε το δικό μας αντικείμενο σε διαφορετικές βαθμίδες.
Μα πάλι δεν κατάλαβες τι λέω, οι ΤΠΕ ΔΕΝ είναι δικό μας αντικείμενο. Δεν έχουμε σπουδάσει αυτό. Εκτός αν μιλάμε για πτυχιούχους ECDL, ή τέλος πάντων όσους έχουν πτυχία με γνώσεις ECDL και νομίζουν ότι είναι αυτόματα και καθηγητές.

Τέλος πάντων το μόνο ας πούμε σοβαρό επιχείρημα, είναι ότι από 4η δημοτικού και πάνω ίσως είναι καλύτερο να μπαίνει πληροφορικός. Όλα τα υπόλοιπα που λες όπως σου τεκμηρίωσα στερούνται σοβαρότητας.
Αλλά θα ήθελα πολύ να μου δώσει κάποιος ένα παράδειγμα που έκανε στο δημοτικό το κατάλαβαν τα παιδιά και για να το κάνεις πρέπει να έχεις τελειώσει ΑΕΙ πληροφορικής. Περιμένω

Τι αλλο θα διαβασω!!!! ελεος !!!!
Το οτι δεν θελεις με τιποτα να πας εσυ σε δημοτικο να διδαξεις δεν σημαινει οτι οι υπολοιποι Πληροφορικοι δεν εχουν καθε δικαιωμα να θελουν να πανε σε δημοτικο να διδαξουν την επιστημη της Πληροφορικης....  Απο που κι ως που ειναι παραλογο κατι τετοιο; Εξαλλου κανεις δεν θα παει με το ζορι....

28
Πάντως μην φοβάσαι τους ΠΕ19 άλλων ειδικοτητων. Έχουν ήδη οργανική έξω από την πόρτα του σπιτιού τους.

Το θέμα είναι τόσα χρόνια σπουδών και να καταλήξουμε στα δημοτικά...

ο καθένας θα σταθμίσει τα συν και τα πλην και θα αποφασίσει...

ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΟΥΜΕ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ;;;;;;;;; ΤΙ ΕΚΦΡΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ;;;;; ΥΠΑΡΓΟΥΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ. ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ ΛΙΓΟ. ΤΟ ΟΤΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ ΣΕ ΛΥΚΕΙΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΤΙ. Ο ΣΩΣΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ΟΤΙ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ. ΟΤΑΝ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ. ΓΙ ΑΥΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΛΙΓΟ ΤΗ ΜΥΤΗ ΣΑΣ ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ!!!!! ΜΗΝ ΕΙΣΤΕ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΙ!!!!!!!!!!

Έχεις δίκιο πως κάθε βαθμίδα εκπαίδευσης είναι εξίσου σημαντική. Δεν σνομπάρω τα δημοτικά, φέτος σε δημοτικό είμαι, απλά κάποιες φορές στο δημοτικό πιστεύεις πως αυτό που κάνεις μπορεί να το κάνει και κάποιος άλλος με λιγότερη κατάρτιση και πως έχεις πιο πολλά να προσφέρεις σε ένα λύκειο.

Επίσης σίγουρα το δημοτικό είναι το πιο κουραστικό από όλες τις βαθμίδες.

Όσο αναφορά τις μετατάξεις να δούμε πότε θα γίνουν και ποιά θα είναι τα κριτήρια. Ας ελπίσουμε πως θα πάει με βάση τα μόρια των μεταθέσεων.

Είδωμεν...

Ασχετο αλλα να μαθετε πρωτα να γραφετε το "Είδωμεν" σωστα και μετα να το χρησιμοποιειτε... δεν σας φτανει βλεπετε η νεα ελληνικη αλλα θελετε και τα αρχαια! Αλλα αν εχεις μεγαλη ιδεα για τον εαυτο σου, ουτε σε δημοτικο σου αρεσει, ουτε σου φτανουν οι νεο ελληνικες λεξεις....
Με την ιδια λογικη και ο Μαθηματικος ο καλος δεν  θα επρεπε να διδασκει σε Γυμνασιο αλλα σε Λυκειο και πανω!!! Σκεφτειτε λιγο αυτα που λετε! Ο επιστημονας φαινεται ακομα και στο νηπιαγωγειο !

Σελίδες: 12345

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32313
  • Τελευταία: anikologr3
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161200
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 747
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 448
Σύνολο: 450

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.052 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.