Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - anestios

Σελίδες: 12345
15
Αφού θέλουν την ιστορία μάθημα ''πασπαρτού'' για να σωθούν ''οι καρέκλες΄΄και μάλιστα οι παλαιότερες, διότι θα εκδιώκονται οι νεότεροι συνάδελφοι φιλόλογοι για να βολευτούν οι παλαιότεροι ξενόγλωσσοι...., τότε ας δώσουν και σε όσους έχουν την επάρκεια στη διδασκαλία της ξένης γλώσσας και σε όλους συναδέλφους όλων των ειδικοτήτων για να συμπληρώσουν ωράριο. και είναι πολλοί αυτοί! Αλλά εκεί θα θέσουν κάποιοι το θέμα της επιστημονικής κατάρτισης . Άλλωστε και στην πρωτοβάθμια δεν έχω δει να περισσεύει ξενόγλωσσος και να του δίνουν κάποιο άλλο μάθημα. Αυτές οι μεγαλοκαρδίες μόνο στη δευτεροβάθμια! Ας επιστρέψουμε λοιπόν στον καθολικό επιστήμονα,αφού μας διέπει αυτή η φοβερή παιδαγωγική αντίληψη! Στον επόμενο όμως ΑΣΕΠ πάλι εμείς οι φιλόλογοι θα πονέσουμε με την ιστορία και στη δε αξιολόγηση η δεύτερη ανάθεση θα είναι αδιάφορη.

16
Για άλλη μια φορά γίνεται φανερό ότι οι εκπαιδευτικοί, ως εν δυνάμει πολιτικοί σκίζουν και βεβηλώνουν το πτώμα της παιδείας για να υπερασπιστούν τις κομματικές τους ταυτότητες. Ακόμα και στις πλάτες των μαθητών, των αυριανών ψηφοφόρων, θηρεύουν ψήφους. Αυτή είναι εκπαιδευτική αντίληψη; Ποιές παιδαγωγικές θεωρίες διαβάζουν αυτοί οι κύριοι της ΟΛΜΕ; Οι θεωρίες τους λένε:
1. Δημιουργήστε όσα περισσότερα μαθήματα ''πασπαρτού'' για να σώσουμε καρέκλες (αυτοί ζήτησαν την επέκταση της β' ανάθεσης από 7 στις 11 ώρες και έβαλε την τελευταία της υπογραφή η Χριστοφιλοπούλου)
2. Αυτοί σώπαιναν όταν η Διαμαντοπούλου έκλεινε τους πίνακες
3. Αυτοί ήταν που τόσα χρόνια δεν διεκδίκησαν την τροφοδότηση της ΠΔΣ από επιτυχόντες ΑΣΕΠ ή από τους πίνακες των αναπληρωτών.
4. Αυτοί είναι που σιωπούν όταν υπάρχουν πλασματικοί μαθητές (σε ΕΠΑΛ αναφέρομαι) για να μπαίνουν δύο διδάσκοντες στα εργαστήρια και πέντε μαθητές που πραγματικά παρακολουθούν ενώ στη γενική παιδεία στοιβάζονται 25-30 και αυτοί που έκαναν γαργάρα πολλές απουσίες για να έχει κόσμο η ειδικότητά τους.
5. Αυτοί ήταν που σιωπούσαν όταν μείωναν οικειοθελώς οι μόνιμοι το ωράριό τους (παράνομα) για να μη μετακινηθεί ο συνάδελφος στο απέναντι σχολείο (τώρα να πάνε σε άλλο νομό).
6. Αυτοί είναι που συναγωνίζονταν και μάλωναν ποιος θα φύγει νωρίτερα από το σχολείο, ποιος δεν θα πάει στη σχολική γιορτή γιατί δεν έχει πρώτη ώρα μάθημα
7. Είναι αυτοί που δεν διεκδίκησαν ένα σταθερό σύστημα προσλήψεων
8. Είναι αυτοί που περιφέρονται στα σχολεία και δηλώνουν ότι τα τηλεφωνά τους είναι στη διαθεσή μας και τη νύχτα (εδώ οι καλές πελατειακές σχέσεις)
9. Είναι αυτοί που ενώ τα κανάλια μιλούν για τεμπέληδες εκπαιδευτικούς δεν βγαίνει κανέις (ούτε από ΕΛΜΕ- ένας αιρετός ρε παιδιά να μας υπερπασπιστεί με σωστά επιχειρήματα σε άψογα νέα ελληνικά)
10. Είναι αυτοί που αξιολογούν μαθητές αλλά οι ίδιοι δεν δέχονται καμία αξιολόγηση
11. Είναι αυτοί που τόσα χρόνια προστάτευαν τα κακώς κείμενα της εκπαίδευσης και τώρα ξεβολεύονται.

Εγώ , όπως και πολλοί άλλοι αναπληρωτές του χρόνου θα είμαστε άνεργοι όχι λόγω οικονομικής κρίσης αλλά λόγω της πνευματικής κρίσης, της αλαζονείας των συνδικαλιστών που δεν φρόντισαν να γιατρευτούν οι στρεβλώσεις και των μονίμων που κοιτούσαν την καρέκλα τους.
ΣΗμείωση: πολλοί από τους μόνιμους που θα απεργήσουν θα συνεχίζουν να παραδίδουν ιδιαίτερα στους μαθητές τους εκείνες τις μέρες, ως ευσυνείδητοι επαγγελματίες. ΑΥτοί πότε θα απολυθούν;

17
Δεν ξέρω ποιος δουλεύει ποιον,ποιος φανατίζει ποιον, ποιος μιλάει ως εκπαιδευτικός και ποιος εκτελεί διατεταγμένη υπηρεσία από κάποια άλλα κέντρα που πρεσβεύουν τη δημοκρατία του ''κάνω ντου'' για να έχουν την ικανοποίηση ότι πρακάλεσαν αναταραχή απλά και όχι ουσιαστική λύση του θέματος. Άλλο να κάνεις απεργία, να απέχεις από τη βαθμολόγηση των γραπτών, την έκδοση αποτελεσμάτων και άλλο να παρουσιάζουμε την κατάληψη εξεταστικών κέντρων ως αυτοσκοπό.

18
Είναι αυτές προτάσεις των εκπαιδευτικών; Αναφέρονται πουθενά οι στόχοι της απεργίας; Το ωράριο είναι το πρόβλημα, οι πιθανές απολύσεις, ο φοβερός και τρομερός μύθος της αξιολόγησης...... ποιό; Και τί ζητούν; Να διατηρηθεί το σύστημα ως έχει; Καμιά μεταρρύθμιση, κάποια αλλαγή; Ντρέπομαι. Αυτός δεν είναι κλάδος, αλλά φερέφωνα εξουσίας που φωνασκούν

Έχεις να καταθέσεις κάποια εναλλακτική πρόταση;
Θα την προσθέσω στην ψηφοφορία, και δεδομένου ότι υπάρχει ποια η δυνατότητα αλλαγής της ψήφου, μπορεί οι ψηφοφόροι να μετακινηθούν προς την δικιά σου πρόταση.

Επίσης μάλλον δεν έχει καταλάβει ότι σε αυτή την ψηφοφορία περισσότερο κρίνεται αν θα γίνει ή όχι η απεργία παρά οι λόγοι.

Δεκτές οι ενστάσεις σου, όμως δεν αρκεί να εντοπίζεις το πρόβλημα, πρέπει να προτείνεις και συγκεκριμένη λύση για να έχει νόημα η παρέμβασή σου και να μην είναι απλά ανούσια λόγια διαμαρτυρίας.

Απεργία κάνεις όταν διεκδικείς συγκεκριμένα πράγματα. Αν θες την άποψή μου είμαι υπέρ της απεργίας και θέλω σχολεία που δεν είναι άνδρα διαφθοράς, θέλω εκπαιδευτικούς που δουλεύουν το ωράριό τους, κάνοντας τα μαθήματα της ειδικότητάς τους και όταν υπάρχουν β΄πτυχία να αξιοποιούνται και αυτά, θέλω να εγγυηθεί η ΟΛΜΕ ότι θα υπάρξει ένα σύστημα πρόσληψης και δεν θα επιτρέπει στον εκάστοτε κυβερνώντα να ανοίγει παραθυράκια ( οαεδ, πολύτεκνοι, ιδιωτικοί.....), θέλω στοχευμένες τοποθετήσεις και όχι μαζικές (αυτές μας έφεραν εδώ), και αξιολόγηση που θα στοχεύει στη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου και όχι στην απόλυση (είμαι αντίθετη στο ατελείωτο όχι των συνδικαλιστών). Υπάρχουν πουθενά όλα αυτά στις προτάσεις των παρατάξεων της ΟΛΜΕ; Εκτός αν δεν γνωρίζω ελληνικά. Επιπλέον, όταν οι καθηγητές έκαναν απεργίες, αν ικανοποιούνταν τα μισθολογικά τους, δεν διεκδικούσαν τίποτα άλλο , γι' αυτό και ο κλάδος αυτοενεχυριάστηκε. Τέλος, θα ήθελα ακόμα και ενιαία ψηφοδέλτια, με δηλωμένες κομματικές ταυτότητες, αλλά να έχω τη δυνατότητα να ψηφίσω πρόσωπα διαπαραταξιακά που θα έχουν πρώτα τον τίτλο του εκπαιδευτικού. Ίσως για τα δικά σας δεδομένα να είμαι από άλλον πλάνήτη!

19
Είναι αυτές προτάσεις των εκπαιδευτικών; Αναφέρονται πουθενά οι στόχοι της απεργίας; Το ωράριο είναι το πρόβλημα, οι πιθανές απολύσεις, ο φοβερός και τρομερός μύθος της αξιολόγησης...... ποιό; Και τί ζητούν; Να διατηρηθεί το σύστημα ως έχει; Καμιά μεταρρύθμιση, κάποια αλλαγή; Ντρέπομαι. Αυτός δεν είναι κλάδος, αλλά φερέφωνα εξουσίας που φωνασκούν

20
Ναι στην απεργία αρκεί όλοι οι ξενόγλωσσοι να καλύψουν τα κενά στην πρωτοβάθμια, αρκεί να σταματήσουν βυσματωμένοι στα σχολεία, αρκεί να δουλεύουν όλοι το ωράριό τους (κι όχι όλως παλαιότερα, διότι στα κακώς κείμενα κανείς και από καμία απόχρωση δεν μιλούσε) και όταν μιλάμε για δικαιοσύνη να μην εννοούμε το δίκαιο της δημοσιουπαλληλικής καρέκλας. Επιπλέον, υπήρξα θύμα των απεργιών του '90 ( τέλη ιουλίου για όσους είναι παλαιότεροι και η εμπειρία ήταν οδυνηρή- αν θυμάστε επιστράτευση και οι συνδικαλιστές φώναζαν έξω από το σχολείο την ώρα που γράφαμε). Κανείς δεν μιλά για απεργία στα βαθμολογικά. Αν δεν αποκατασταθούν οι αθλιότητες στη δευτεροβάθμια, γιατί να γίνει απεργία;

21
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αύξηση ωραρίου
« στις: Απρίλιος 29, 2013, 02:40:50 μμ »
Συμφωνώ απόλυτα. Οι μόνιμοι, ακόμα και οι νεότεροι, δεν ενδιαφέρονται ούτε για εξορθολογισμό της εκπαίδευσης, ούτε για άρση των αδικιών, ούτε για τη διεύρυνση της β' ανάθεσης. Κρύβονται πίσω απο την οργανικη τους και την παλαιότητά τους στο σχολείο και τυρβάζουν.

22
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αύξηση ωραρίου
« στις: Φεβρουάριος 20, 2013, 10:37:36 μμ »
αναφέρεστε στην υποβάθμιση της εκπαίδευσης τα τελευταία 4 χρόνια. Λάθος! Την εκπαίδευση την υποβάθμισαν όλοι αυτοί που τόσα χρόνια βολεύονταν με τα μειωμένα ωράρια,όλοι αυτοί που δεν υπερασπίστηκαν ξεκάθαρα κριτήρια διορισμού και δέχονταν και εξυπηρετούσαν την κάθε κομματική σκοπιμότητα (πολύτεκνοι, οαεδ, ιδιωτικά) καιόλοι όσοι έχουμε δώσει ασεπ είμαστε ακόμα αγύρτες, όλοι αυτοί που στριμώχνονταν στα γραφεία της δευτεροβάθμιας και δεν είχαν καρέκλα να καθήσουν, όλοι αυτοί που κομματικοποίησαν τα παιδιά αναζητώντας ήρωες και δέχονταν τις καταστροφές και εξιδανίκευαν τους μαθητικούς αγώνες,όλοι αυτοί που τόσα χρόνια στην ΠΔΣ άφηναν τις πελατειακές σχέσεις να οργιάζουν στα γραφεία των διευθυντών,προισταμένων... και είναι οι ίδιοι αυτοί που θα σκαρφιστούν διπλές, τετραπλές, πενταπλές αναθέσεις για να μη φύγει κανείς, όχι γιατί αγωνίζονται για το καλό της εκπαίδευσης αλλά για τη σιγουριά της καρέκλας τους. Αυτοί όλοι είναι η ΟΛΜΕ και όλες οι αποχρώσεις της. Εμείς απλά διακονούμεν και βλέπουμε το θέατρο του παραλόγου, την έπαρση και την αλαζονία.

23
Ήμουνα και εγώ παιδί καθηγητών σε μικρή κοινωνία,με το μπαμπά διευθυντή σε δύσκολες εποχές,με ομηρικούς καυγάδες συνδικαλιστών, ''προοδευτικών΄΄ και ΄΄μη'', εποχές που μόλις είχαν φύγει οι επιθεωρητές από τα σχολεία και έπνεε αέρας ελευθερίας και όποιος ήθελε να επιβάλλει την τάξη ήταν αυταρχικός. Το τι τρικλοποδιά έφαγα σε βαθμούς από όλους αυτούς τους κομπλεξικούς δεν περιγράφεται. Τέτοια ήταν η κομματική τους υστερία που αντιθέτως θεωρούσαν ότι το παιδί του εργάτη, εκείνη την εποχή, άξιζε περισσότερο από το παιδί των καθηγητών και μας στερούσαν βαθμούς. Μετά απορούμε για τα χάλια της παιδείας! θερίζουμε ό,τι σπείρανε όλα αυτά τα κομματόσκυλα εκείνες τις εποχές.

24
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Αναπληρωτές Φιλόλογοι 2012-Α φάση
« στις: Σεπτέμβριος 05, 2012, 10:47:58 μμ »
Στη δευτεροβάθμια Ξάνθης φαίνονται τα λειτουργικά κενά. ΜΕ νεότερες αποφάσεις πύσδε δεν φαίνεται να τοποθετήθηκαν φλόλογοι. Να υποθέσουμε ότι δεν υπάρχουν υπεράριθμοι και και έμειναν κενά και για εμάς???

http://dide.xan.sch.gr/newsite/gdocs.php?category=3151496

Ωραιότατα όμως, όπως μπορείτε να δείτε, όλα τα γυμνάσια της Ξάνθης καλύπτουν τα φιλολογικά με τις β΄αναθέσεις

25
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Αναπληρωτές Φιλόλογοι 2012-Α φάση
« στις: Σεπτέμβριος 03, 2012, 02:38:52 μμ »
Έχει κανείς υπόψη του τι γίνεται από κενά στη Θεσσαλονίκη;Ή είναι η ίδια κατάστση με αυτή που επικρατεί στην Αθήνα;
Στη θεσσαλονίκη μιλούσαν για 80 κενά, αλλά η β' ανάθεση θα μειώσει πολύ τον αριθμό. Στα σχολεία που κυκλοφόρησα την προηγούμενη χρονιά η ιστορία ήταν με 7ωρα μοιρασμένη σε ξενόγλωσσους, οικονομολόγους, νομικούς και θεολόγους.

26
πολύ σωστά 2 πίνακες και όχι 5 που είναι τώρα!

27
ο πρόεδρος των φιλολόγων συου φταίει τώρα; τόσα χρόνια δεν μιλάμε και όλοι οι υπόλοιποι βαφτίστηκαν από κάποιους ειδικές κατηγορίες γιατί χτυπούσαν πόρτες και εμείς περιμέναμε μια άσπρη μέρα με βάση τα όσα προέβλεπαν οι νόμοι. Ας μην ξεχνάμε ότι και παλαιότερα , όταν από τον Αρσένη εφαρμόστηκε ο ΑΣΕΠ αυτοί οι αναπληρωτές που θίγονταν ζητούσαν ρυθμίσεις 16μηνα, επέκταση αυτών....... και όλοι αυτοί που σαν πρωτοπαλίκαρα αντιδρούσαν στον Αρσένη βολεύτηκαν και σώπασαν. ΟΙ φιλόλογοι θίγονται τόσα χρόνια, ειδικά το περσινό δεν έχει όρια, διότι λόγω των φιλολογικών ωρών πολλοί είναι αυτοί που βολεύονται και δεν αλλάζουν σχολεία

28
Αυτό που με εκνεύρισε περισσότερο από το άρθρο είναι ότι θα προσμετράται όλη η προϋπηρεσία αυτών που απολύθηκαν από τα ιδιωτικά γιατί λέει είναι ειδική κατηγορία!!!!!!!!!!! >:( >:( >:(
Καλά θα τρελαθούμε τελείως!!!!!Ειδική κατηγορία  είναι ξεχωριστά ΚΑΘΕ αναπληρωτής που αναγκάζεται με μια βαλίτσα στο χέρι να οργώνει την Ελλάδα και να ταλαιπωρείται κάθε χρόνο!!!!!!!ΕΛΕΟΣ!!!
Δηλαδή αυτοί οι άνθρωποι στο Υπουργείο πόσο φυσιολογικό το θεωρούν όλο αυτό?????
Να δώσουν σε όλους τους αναπληρωτές τα μόρια που με κόπο απέκτησαν και να σταματήσει αυτή η βλακεία με τους κλειδωμένους πίνακες!!!!!!!!ΦΤΑΝΕΙ!!!!!!
Αρχικά να πώ και εγώ μπράβο στα παιδιά του συλλόγου των φιλιλόγων για τη συνάντηση με τον υπουργό (επλίζω να άκουγε και να κατανοούσε τα προβλήματα). Κατά δεύτερον, επειδη οι πίνακες έχουν γίνει κόσκινο και ούτε η ομοσπονδία των αναπληρωτών πιέζει στο μη σχηματισμό των ειδικών κατηγοριών, θέλω να προτείνω το εξής: όταν θα ξαναγίνει ασεπ αυτός να είναι υποχρεωτικός για όλους που θέλουν να ασχοληθούν είτε με την ιδωτική είτε με τη δημόσια εκπαίδευση , είτε πρότειται για άτεκνο είτε για πολύτεκνο είτε πρόκειται για υγιή  είτε για μη . Να είναι προσόν όπως είναι τα πτυχία των αγγλικών κτλ .... Ετσι όπως πάμε εμείς που ακολουθούμε τους νόμους και τους κανόνες του πιχνιδιού σαν ηλίθιοι καθόμαστε και κοιτάμε στους κλειστούς πίνακες να χάνουμε σειρά και όχι να κερδίζουμε. Ασκείται μια δηθεν κοινωνική πολιτική προς όλους τους άλλους εκτός από εμάς που όντας ανέστιοι οργώνουμε την ελλάδα. ΦΤΑΝΕΙ!!! ΔΕν την αντέχω αυτή τη ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ!!!

Σελίδες: 12345

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 710
Σύνολο: 716

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.107 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.