Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Danae J. Lynch

Σελίδες: 12
15
Φροντιστήρια / Απ: Επαρκεια χωρις proficiency?
« στις: Δεκέμβριος 13, 2011, 12:16:49 μμ »
Συμφωνω απολυτα new.......... TO erasmus ειναι μια πολυ καλη εμπειρεια και μπορεις, αν αξιοποιησεις τη ευκαιρια
σωστα να παρεις πολλα πραγματα......εγω πχ επειδη ειχα τη τυχη να συνανεστροφομαι με πολλους αγγλοφωνους
το λεξιλογιο μου αυξηθηκε παρα πολυ.......αλλα δε περιμενα  να παω μονο εκει να εμπλουτισω το λεξιλογιο μου....
Αν αγαπας αυτο που κανεις, παντα βρισκεις τροπους να γινεσαι καλυτερος.......  ;) ;) ;) Και πιστεψτε με υπαρχουν
ατομα τα οποια εχουν κανει σπουδες Βachelor στην αγγλια αλλα τα αγγλικα τους παρεμειναν ιδια........ :P :P :P

16
Φροντιστήρια / Απ: Επαρκεια χωρις proficiency?
« στις: Δεκέμβριος 12, 2011, 08:06:58 μμ »
Μαλλον γενικευμενο το σχολιο σας... ??? ???.. Υπαρχουν αρκετα προγραμματα για το εξωτερικο που αφορουν καθηγητες....
οπως το DA VINCI.. και πρακτικη σε πρωτοβαθμια / δευτεροβαθμια εντος ελλαδας..... Ο ελληνας ομως ξερει που θα τη πατησεις η τι ναι δυσκολο για σενα σε συγκριση με τον αγγλο :P :P :P αποδεδειγμενα............ ;) ;) ;)

17
Σχολική ζώνη / Απ: Ταινίες σχετικές με εκπαίδευση
« στις: Δεκέμβριος 12, 2011, 04:30:39 μμ »
Kαλησπερα σε ολους και καλες γιορτες!!!!!!θα προτεινα Το κυμα, die welle στα γερμανικα.......πολυ καλη!!!!!!!

18
Αγαπητε/ αγαπητη μου συναδελφε με καλυψατε απολυτα......... ;) ;) ;)

19
To proficiency gia sena einai ARISTH gnwsh ths agglikhs h kathe allhs ksenhs glwssas :o :o :o :o :o :o :o
 dE NOMIZW...... opote  ti me ksexwrizei  kai mena na mhn eimai daskala?? ti parapanw kserei o daskalos apo mena??
tote k gw tha borousa na didaksw sth B dhmotikou afou kai paidagwgikes gnwseis exw kai eimai native speaker of greek,  e?????/?/? kai oson afora  sto ti ksexwrizei o ksenoglwssos ths agglikhs, gallikhs, germanikhs ksexwrista pou ton kanei  perissotero katallhlo gia na didaksei th kathe parapanw glwssa tha se afhsw na to skefteis Marcus ;)......... apo oti katalava eisai daskalos kai se kamia periptwshh den amfisvhtw tis paidagwgikes sou gnwseis  :) :) :) :) afto to diefkrinizw......

20
Aγαπητε Μαrcus,


Καταρχην καλησπερα. Οχι δεν εννοουσα αυτο....... Η συγκριση αφορουσε ξενογλωσσουε επαρκειουχους αφενος αλλα
και παλι θα παραθεσω την αγαπημενη μου πορτογαλικη παροιμια.......... καθε μαιμου στο κλαδι της!!!!!!! Το οτι ειμαι μιση πορτογαλεζα και τελειοφοιτη Αγγλικης, με κανει καθηγητρια και πορτογαλικης????// Σιγουρα ευελπιστω και
καλυτερα απο τον επαρκειουχο........αλλα....






21
Φροντιστήρια / Απ: Επαρκεια χωρις proficiency?
« στις: Δεκέμβριος 09, 2011, 03:49:57 μμ »
Λυπαμαι αγαπητη Δημητρα.........ειναι λυπηρο να αυτοαποκαλουνται καποιοι καθηγητες, οι οποιοι δεν εχουν πατησει
ΠΟΤΕ το ποδι τους στο πενεπιστημιο :'( :'( :'(........αυτο ειναι μια τρελα...........

22
Φροντιστήρια / Απ: Επαρκεια χωρις proficiency?
« στις: Δεκέμβριος 09, 2011, 12:43:24 μμ »
Συμφωνω απολυτα Laura.......ενημερωτικα , το δικαστηριο για τη καταργηση της επαρκειας θα γινει στις 31 Μαιου
ενω ειχε προγραμματισθει για το Νοεμβρη αλλα ακυρωθηκε λογω αποχης των δικηγορων......Θα πραγματοπιηθει στη Θεσσαλονικη, αφου ο συλλογος της σχολης μου,αγγλικης απθ, εμφανιζεται ως εναγων......ας ελπισουμε οτι θα ειναι λογικη.... λιγη αξιοκρατια σε αυτη τη χωρα.......ΟΕΕΟΟΟΟΟΟ......... >:( >:( >:(

23
Aγαπητε Μarcus,

Μαλλον με παρεξηγησατε. Δεν ισχυριστικα οτι οι οι συναδελφοι της γαλλικης, γερμανικης ειναι λιγοτερο καταρτισμενοι απο εμας της αγγλικης....... σε καμια περιπτωση Δεν εκανα καμια επιδειξη ανωτεροτητας, παρεθεσα καποια παραδειγματα τα οποια δειχνουν οτι γινονται αρκετες πραοσπαθειες εντος της σχολης μου για μια καλυτερη παιδαγωγικη καταρτιση των φοιτητων της!!!!!!!!!!!!!!! η συγκριση αφορουσε τους επαρκειουχους  και μονο!!!!!!!!! Και το Παππας  αναφεροταν στο κυριο της γερμανικης που εστειλε την επιστολη, η οποια μου εδωσε αφορμη για σχολιασμο¨Καθε μαιμου στο κλαδι της......ο οποιος διδασκει αγγλικα με το proficiency......  ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕ ΘΕΩΡΩ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΦΙΛΟΛΟΓΟΥΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗ, ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΕΝΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ!!!!!!!! Ελπιζω να λυθηκε η παρεξηγηση :) :) :)


24
Η ειδικευση, τουλαχιστον στη σχολη μας δεν ισχυει πλεον. Και καλως. Και η πρακτικη σκηση στα σχολεια exei γινει ε ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ........εχοντας επιτυχει συγκεγκριμενα μαθηματα εφαρμοσμενης γλωσσολογιας τα οποια ενισχυονται με περισσοτερα παιδαγωγικα οπως Pedagogical principles in L2 learning KAI Teaching english to young learners etc.  Δεν ειμαι κατα της παιδαγωγικης επαρκειας για τους εκπαιδευτικους αλλα θα προτεινα να υπαρξει ενα προγραμμα παιδαγωγικης καταρτισης, ορισμενο απο το υπουργειο, το οποιο να ενσωματωθει στο προγραμμα σπουδων της καθε σχολης. Ειναι εφικτο αυτο. Οσον αφορα την παιδαγωγικη επαρκεια για τους επαρκειουχους δεν ειναι μονο αυτο που τους λειπει. Σιγουρα τους βελτιωνει αλλα και παλι δε τους κανει ολοκληρωμενους καθηγητες. ;) Ειναι σα να μου λετε οτι με 5 courses in translation γινομαι μεταφραστρια   :o :o :o. Τοτε και καποιος που τελειωσε το λυκειο και ΕΧΕΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ μπορει να γινει ΔΑΣΚΑΛΟΣ >:( >:(. Και με αυτο κυριε Παππα τιθεστε εναντια στους συναδελφους σας , της γερμανικης,  που μαζι με τις διοικησεις των ξενογλωσσων φιλολογιων  αγωνιζονται για τη καταργηση της επαρκειας........ :-\ ενω θα επρεπε να σας απασχολει περισσοτερο η καταρτιση και η βελτιωση του επιπεδου των αποφοιτων της δικης σας σχολης.... ;) αλλα και του συνολου των αποφοιτων των ελληνικων Αει /τει.....

25
Πρόταση για Ίδρυση Κέντρων Παιδαγωγικής και Διδακτικής Κατάρτισης Επαρκειούχων Αγγλικής Γλώσσας, του Χρήστου Παππά


Aγαπητε κυριε παππα,

Σιγουρα η προταση σας εχει μια λογικη αλλα δε πιστευετε οτι οι καθηγητες ξενων γλωσσων ειναι ηδη παρα πολλοι
 για να υπαρχουν και καθηγητες τετοιου ειδους????:( Ως  μελλοντικη αποφοιτος αγγλικης του Απθ εχω βαρεθει να βλεπω αγγελιες για μαθηματα αγγλικων απο επαρκειουχους. Σε καμια περιπτωση δεν αμφισβητω την διδακτικη σας επαρκεια αλλα δε βρισκω το λογο να κανει καποιος τη δουλεια καποιου για την  οποια καποιος αλλος  α μη τι αλλο εχει κανει τις αναλογες σπουδες ;) Με αυτο το τροπο μονο συγχυση δημιουργειται και τιποτα αλλο. Καλο  ειναι ο καθενας να κανει αυτο που που εχει σπουδασει. Δε το θεωρω δικαιο  να μπαινει καποις στα χωραφια του αλλου. Σας θετω ως παραδειγμα το επαγγελμα του μεταφραστη, το οποιο βαλλεται  απο πολλλες πλευρες και απο αποφοιτους φιλολογιων ενω δε θα πρεπε αφου υπαρχουν ατομα καλυτερα καταρτισμενα, αυτοι του Ιονιου....
Τελος, θα κλεισω με μια παροιμια των πορτογαλων( την γλωσσα των οποιων κατεχω σε αριστο επιπεδο, αλλα δε δε ξερω αν θα μπορουσα να τη διδαξω, παρολο που εχω την αναλογη διδακτικη επαρκεια) ΚΑΘΕ ΜΑΙΜΟΥ ΣΤΟ ΚΛΑΔΙ ΤΗΣ  λοιπον........  Ο καθενας να κανει αυτο το οποιο εχει σπουδασει να κανει χωρις να θιγεται ουτε να θιγει ο ιδιος αλλους συναδελφους....... Μια  Αγανακτισμενη τελειοφοιτος για τον Αδικο θεσμο της επαρκειας.......





Χ.Π.
Θέμα: Πρόταση για Ίδρυση Κέντρων Παιδαγωγικής και Διδακτικής Κατάρτισης Επαρκειούχων Αγγλικής Γλώσσας

 
Αξιότιμη κα Διαμαντοπούλου
 
έχω μία πρόταση που i) θα φέρει έσοδα στο κράτος, ii) θα παράγει σημαντικό έργο και iii) θα δώσει δουλειά σε πολύ κόσμο.
Είμαι πτυχιούχος καθηγητής Γερμανικών και έχω φροντιστήριο εδώ και αρκετά χρόνια και γενικά γνωρίζω το θέμα Ξενόγλωσση Εκπαίδευση σε φροντιστήρια καλά.
 
Οι Επαρκειούχοι των Αγγλικών (κάτοχοι Proficiency) είναι στην πλειοψηφία τους καθηγητές- χασάπηδες, όπως τους αποκαλώ εγώ. Με μηδαμινή εκπαίδευση μπαίνουν σε αίθουσες και παίρνουν στο λαιμό τους αθώες παιδικές ψυχές, είτε με τον τρόπο που συμπεριφέρονται στα παιδιά είτε με τον τρόπο που προσπαθούν να περάσουν κάποιες γνώσεις. Είναι μάλιστα τόσο αντιφατικό αυτό το κράτος, που επιμένει να κάνει σεμινάρια σε ήδη πτυχιούχους Πανεπιστημίου, όταν πρωτοδιορίζονται για το πώς θα κάνουν το μάθημά τους ενώ σε αυτούς δεν γίνεται ποτέ καμία εκπαίδευση, και ωστόσο τους δίνει το δικαίωμα να μπαίνουν σε αίθουσες και πιστέψτε με, αποτελούν το 95% των καθηγητών που εκτελούν την ξενόγλωσση εκπαίδευση στα φροντιστήρια. Τόση αδιαφορία πια γι’ αυτή την πραγματικότητα;
 
Προτείνω:
 
Θέσπιση φορέα, όπου οι (αναγκαίοι ομολογουμένως για την κάλυψη των μεγάλων αναγκών) αυτοί «καθηγητές», να περνάνε σεμινάρια και για τα οποία θα πληρώνουν Δίδακτρα. Χωρίς αυτό τον τίτλο Παιδαγωγικής και Διδακτικής επάρκειας να μην μπορούν να αποκτούν την Άδεια Διδασκαλίας.
Και έτσι,
 
- και καθηγητές θα χρειαστούν για να κάνουν μαθήματα σε αυτούς τους υποψήφιους καθηγητές,
- και λεφτά θα μπουν στα ταμεία του κράτους
- και ένα μεγάλο καλό θα έχετε κάνει για τα παιδιά όλου του τόπου.
Γιατί, όσο και να προσπαθείτε να στηρίξετε την ξενόγλωσση Εκπαίδευση μέσω των σχολείων, η ιδιωτική πρωτοβουλία θα έχει πάντα τους πελάτες της και τους υποστηρικτές της και θα πρέπει και για το τελευταίο παιδί που θα εισέρχεται σε ένα φροντιστήριο, να θεσπίζει το κράτος στάνταρ στο ποιος θα τον διδάσκει. Η όλη η εξέταση των εκκολαπτόμενων καθηγητών περιορίζεται μόνον (άκουσον-άκουσον) σε μία ακτινογραφία θώρακος και για τους υποψήφιους ιδιοκτήτες Κέντρων ξένων Γλωσσών σε εξέταση από Δερματολόγο και κάτι άλλες ιατρικές εξετάσεις που φτάνουν μέχρι και την εξέταση κοπράνων…
Σε αυτά τα κέντρα Παιδαγωγικής και Διδακτικής Κατάρτισης θα μπορούν να δουλεύουν Φιλόλογοι (πολλοί από τους επαρκειούχους Καθηγητές είναι αν μη τι άλλο και ανορθόγραφοι ή αστοιχείωτοι με την ελληνική γραμματική που χρειάζεται πάρα πολύ και στο μάθημα της ξένης γλώσσας) ή και Καθηγητές Αγγλικών, που τώρα κάθονται, καθώς και Καθηγητές Πληροφορικής.
 
Παρατήρηση:
 
Εγώ, τυγχάνει να διδάσκω και αγγλικά με το Proficiency. Θεωρώ ότι άτομα σαν εμένα θα πρέπει να εξαιρούνται από αυτή τη διαδικασία γιατί έχουμε λάβει όλα τα αναγκαία μαθήματα Παιδαγωγικής και Διδακτικής Κατάρτισης μέσω της Φιλολογίας μας. Θα πρέπει δηλαδή να υπάρχουν και εξαιρέσεις. Το ίδιο και μία απλή Φιλόλογος που θέλει να διδάξει κάποια ξένη γλώσσα.
Δεν θα ήθελα να τρώω άλλο από τον χρόνο σας, ούτε να με θεωρήσετε υπερβολικό, αλλά θεωρώ, ότι σε ένα πιο ευέλικτο και ευφάνταστο κράτος, θα μπορούσα να διοριστώ και γω ως καθηγητής Αγγλικών σε ένα σχολείο, αφού Πτυχιούχος της Φιλοσοφικής ευρύτερα Σχολής είμαι και τις γνώσεις μου στα Αγγλικά τις έχω ήδη πιστοποιήσει μέσω του Proficiency. Και αν δεν είμαι ικανός για το Δημόσιο σχολείο –λόγω για παράδειγμα του ότι δεν έχω διδαχθεί κάποια αγγλικά λογοτεχνικά ρεύματα και κάποιες φωνολογίες - γιατί τότε να μου δίδεται επάρκεια να διδάσκω στο φροντιστήριο το απόγευμα και «να παίρνω στο λαιμό μου» τόσα άτομα;
Αν μη τι άλλο, λογική δεν υπάρχει σε όλα αυτά, αλλά μόνο τρύπες ακάλυπτες που χρόνια τώρα κανείς δεν έχει ενδιαφερθεί να κλείσει.
Συνοψίζοντας, επαναλαμβάνω ότι με αυτό το Κέντρο Παιδαγωγικής και Διδακτικής Κατάρτισης θα μπορούσε το κράτος να κερδίσει κάποια χρήματα. Εφαρμόστε το αν θέλετε και αναδρομικά!!! Και χρήματα αν δεν κερδίσετε, πιστέψτε με, είναι απαραίτητο! Ο κάθε αποτυχήσας απόφοιτος, γίνεται και καθηγητής εν μία νυκτί, φτάνει να είχε πάρει κάποια στιγμή το Proficiency! Αυτό είναι αν μη τι άλλο ανευθυνότητα του κράτους!
Σας ευχαριστώ

Χ.Π.
Πτυχιούχος Γερμ. Φιλολογίας
Κάτοχος Proficiency Αγγλικών

Υ.Γ. Θα σας ήμουν ευγνώμων αν ήξερα ότι μπορέσατε και διαβάσατε αυτή μου την επιστολή.

26
Φροντιστήρια / Απ: Επαρκεια χωρις proficiency?
« στις: Δεκέμβριος 02, 2011, 07:40:15 μμ »
Καλησπερα. Εχετε δικιο.  Το οτι εχουμε μαθηματα μεταφρασης στη σχολη δεν μας κανει επαγγελματιες μεταφραστες.
Και δεν τιθεται συγκριση με καποιον αποφοιτο του Ιονιου Πανεπιστημιου. Οσον αφορα την επαρκεια, παιδια , οντως υπαρχουν κακοι καθηγητες αλλα γιατι μονο αγγλικων? και τι σημαινει αυτο? οτι ο επαρκειουχος ειναι καλυτερος? το ιδιο ισχυει και για τους  δικηγορους, τους γιατρους και ολους τους κλαδους. Αλλα τα αγγλικα και οι ξενες γλωσες ειναι η ευκολη λυση για πολλους. Τελειωσα αστροφυσικη ρε παιδια και επειδη δεν εχω δουλεια , ας διδαξω αγγλικα αφου εχω το PROFICIENCY. ;) ;) ;)  Αλλιως με το ιδιο σκεπτικο ο καθεις απο μας θα μπορουσε να κανει τα παντα..... πραγμα αδυνατο.....και γω ισως να γινομουνα καλη πλαστικη χειρουργος  μιας και  μου αρεσει, ισως και καλυτερη απο τους υπαρχοντες...κριμα που δεν υπαρχει και proficiency  στη πλαστικη χειρουργικη, νομικη, οδοντατρικη, μαθηματικα, χημεια κτλ  βρε παιδια!!!!!   

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162197
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 584
Σύνολο: 600

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.107 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.