Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - shortmanikos

Σελίδες: 12
15
Γνωρίζει κανείς τι ισχύει για τους διοριστέους με χαμηλή σειρά (που διορίζονται δηλ. τη χρονιά 2008-2009) και τους αναπληρωτές; Μπορείς να κάνεις την αίτηση και για μόνιμος και για αναπληρωτής; (ώστε αν  δε διοριστείς φέτος τουλάχιστον να πας αναπληρωτής).

16
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Απ: Βάση διορισμού
« στις: Ιούνιος 08, 2007, 01:42:12 μμ »
Εγώ πάλι τις έκανα τις παραγοντοποιήσεις και πάλι μου βγήκαν οι πράξεις λάθος... Όταν λέμε δε ξέρουμε δε ξέρουμε...

17
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Ενστάσεις
« στις: Ιούνιος 01, 2007, 02:49:47 μμ »
Γνωρίζει κανείς τι είχε γίνει με τις ενστάσεις σε παλιότερους διαγωνισμούς? Λογικά διορίζομαι (***), να τις ανοίξω τις σαμπάνιες ή να περιμένω τις 18 Ιούνη?

18
8/5/07 http://www.xkatsikas.gr/anakoinoseis/anak20070508f.php

 Μέσα στην εβδομάδα αναμένεται να δοθούν από τον ΑΣΕΠ στη δημοσιότητα τα πρώτα αποτελέσματα του γραπτού διαγωνισμού για τις 6.888 θέσεις εκπαιδευτικών. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες τα πρώτα αποτελέσματα που θα δοθούν στη δημοσιότητα θα είναι αυτά των δασκάλων και των μαθηματικών [...]

10/5/07 http://www.xkatsikas.gr/anakoinoseis/anak20070510f.php

  Την Τρίτη 15 Μαΐου έχει οριστεί συνάντηση του Προέδρου του ΑΣΕΠ με τους δημοσιογράφους.[...]
  Στη συνάντηση αυτή ανάμεσα σε άλλα ο Πρόεδρος του ΑΣΕΠ αναμένεται να ανακοινώσει στους δημοσιογράφους την ημερομηνία ανακοίνωσης των πρώτων αποτελεσμάτων του διαγωνισμού των εκπαιδευτικών.
  Τα πρώτα αποτελέσματα του διαγωνισμού των εκπαιδευτικών θα ανακοινωθούν μέσα στο τριήμερο 16 έως 18 Μαΐου 2007 και [...]
  Η πρώτη ανακοίνωση δεν θα συμπεριλάβει τελικά τον κλάδο των μαθηματικών όπως λόγω εσφαλμένων πληροφοριών είχαμε ανακοινώσει.

29/5/07 http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/anak20070529g.php

....Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες οι καλύτερες επιδόσεις σημειώθηκαν στους κλάδους των φιλολόγων, των μαθηματικών και των κοινωνιολόγων......

 Γιατί μια πληροφορία πρέπει πάνω απ' όλα να είναι ασφαλής... μη μας πάθει και τίποτα.... Ώρες ώρες πιστεύω ότι κάποιοι μας οφείλουν ένα συγγνώμη που παίζουν με τα νεύρα και τον πόνο μας.

19
 Βασικά αυτή η ανακοίνωση έγινε τη μέρα που βγήκαν τα αποτελέσματα (25/5 Παρασκευή), πριν βγουν βέβαια. Άρα λογικά για την οικιακή οικονομία ήξεραν ακριβώς τη νέα βάση, όπως γνώριζαν και για την αποτυχία στους δασκάλους, ενώ για τους άλλους κλάδους είχαν απλά "πληροφορίες". Πάντως όπως και να 'χει σε κάνα δυο βδομάδες  θα ξέρουμε... Πάντως για σας απ' ότι έχω καταλάβει (έδινε η αδερφή μου ΠΕ09, εγώ είμαι ΠΕ03) θα μετρήσει πολύ το πόσοι έχουν ΑΣΠΑΙΤΕ, μια και έχουν προτεραιότητα. Άντε και καλή επιτυχία σε όλους μας!

20
Έχει κανείς καμμιά πληροφορία για τους υπόλοιπους κλάδους; Πότε και ποιοι ανακοινώνονται;
Είχα διαβάσει (αρχές του μήνα) ότι θα βγαίνουν κάθε Παρασκευή...
Όποιος ξέρει κάτι ή παίρνει κάτι τ' αυτί του καλό είναι να το γράφει...

21
Τα στατιστικά αφορούν το σύνολο όσων έγραψαν ή τους διοριστέους;

22
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Απ: Βάση διορισμού
« στις: Μάιος 25, 2007, 10:42:47 μμ »
Έθνος (25/5) - http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=5348&subid=2&pubid=110834

"Σύμφωνα με πληροφορίες του «Εθνους», σε χαμηλά επίπεδα κυμάνθηκαν επίσης οι επιδόσεις των υποψηφίων στους κλάδους: Οικιακής Οικονομίας (ΠΕ 15), Καλλιτεχνικών Μαθημάτων (ΠΕ 08), Γερμανικής Γλώσσας (ΠΕ 07), Μαθηματικών (ΠΕ 03), Φυσικής Αγωγής (ΠΕ 11), Οικονομολόγων (ΠΕ 09) και Νομικών-Πολιτικών Επιστημών (ΠΕ 13)."

Οπότε αν ισχύει όντως κάτι τέτοιο και σε συνδυασμό με το ότι παίρνουν περισσότερους από παλιούς ΑΣΕΠ (570) λογικά δε πιστεύω η βάση να ξεπεράσει το 75...ίσως και πιο χαμηλά
Βέβαια κοντός ψαλμός αλληλούια - έγινε η αρχή - ή αυτή την Παρασκευή ή την άλλη θα τα βγάλουν και τα δικά μας.

23
Επιτέλους!!! Ξεκινήσαμε!!! Άντε τώρα να παίρνουμε σειρά κι οι υπόλοιποι. Συγχαρητήρια σε όσους διορίστηκαν.

24
Από  κάποιες  πληροφορίες  που  έχω  τα  πρώτα  αποτελέσματα θα ανακοινωθούν αύριο. Μέναι να αποδειχτεί

 Μακάρι πρώτα απ' όλα να ισχύσει αυτό που λες αλλά έχω βαρεθεί αυτό το μήνα να το ακούω....
Μια στα "alfavita.gr" μια στο "Έθνος", όλοι έχουν τις πληροφορίες τους και μένουμε πόσες χιλιάδες υποψήφιοι στην τελική να περιμένουμε...
Από τέλη Απρίλη πήγε 8 Μάη, μετά 15 Μάη κλπ κλπ κλπ... (δυο μυνήματα πάνω απ' το δικό σου λέει για μέσα Ιούνη)!!!

 Πάντως ειλικρινά αυτό το ράδιο αρβύλα "θα βγουν  αύριο - θα βγουν από βδομάδα - θα βγουν Ιούνη" δε βοηθά κανένα. Καλό είναι αν δεν
ξέρουμε κάτι σίγουρο να μη πριζονόμαστε τζάμπα μεταξύ μας.
 
 Προσωπικά δεν καταλαβαίνω γιατί δε βγάζει μια επίσημη ανακοίνωση ο ΑΣΕΠ να πει πότε θα βγουν, να ξέρουμε τουλάχιστον κάτι επίσημο.

25
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Απ: Βάση διορισμού
« στις: Μάιος 17, 2007, 12:08:53 μμ »
"Από την Β Λυκείου μπορεί καποιος μαθητής να αποδείξει την ΙΣΟΤΗΤΑ των 2 αριθμων (1.24 και 1.23999...) με τη βοήθεια αθροίσματος απείρων όρων γεωμετρικής προόδου. Επίσης με γνώσεις στοιχειώδους απειροστικού λογισμού (και συγκεκριμένα του  ε-δ ορισμού) μπορούμε πλέον να μιλάμε για την ισότητα δύο αριθμών (απλα οριστε την ακολουθια a_n = 1.23999...9 (me n se plithos 9-aria) kai deikste oti to orio ths einai to 1.24)"

1. Για να είμαστε ειλικρινής "κανονικά" θα 'πρεπε να το γνωρίζει από την Β' Γυμνασίου με στοιχειώδη άλγεβρα (περίπου).... (χ=0,99.. / 10χ=9,99... / 9χ=9 / χ=1)

2. Ειλικρινά όμως το θέμα ήταν δύσκολο και το τι θα θεωρηθεί σωστό είναι πολύ ασαφές. Κι εγώ π.χ. πιστεύω ότι είναι παιδαγωγικά ψιλοαπαράδεκτο να εξηγήσεις σε μαθητή Β' λυκείου κάτι τέτοιο με όριο και τον ε-δ ορισμό. Για την πλειοψηφία αυτά είναι κινέζικα (έχω βγάλει μαθηματικό ΑΠΘ, ο πιο δύσκολος λογισμός είναι ο Ι κατά τη γνώμη μου επειδή ακριβώς ασχολείται αρκετά με τα ε-δ). Ας σκεφτούμε λίγο σοβαρά τι ξέρει και πως το ξέρει ένας μέσος μαθητής...

3. Πάντως το αν θυμάται και το τι θυμάται κάποιος ΔΕΝ είναι κριτήριο για το πόσο καλά μπορεί να διδάξει μαθηματικά. Προσωπικά θέλω ο εκπαιδευτικός να έχει διάθεση να βοηθήσει και να ψάξει ό,τι δε ξέρει να το μάθει κι ας μην έχει άριστες γνώσεις μαθηματικών.

4.Παρόλ' αυτά μια απάντηση του στυλ "δεν είναι ίσοι" θα πρέπει όντως να πιαστεί για λάθος.

Άντε και καλά μας αποτελέσματα!!!

ΥΓ. Πόσοι μαθητές Β' Λυκείου Θετικής-Τεχνολ. κατεύθυνσης εκτιμούμε ότι θα λύσουν άνετα την 3/7χ + 32/5 = -1/8 + 12/11 ???

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162208
  • Σύνολο θεμάτων: 19243
  • Σε σύνδεση σήμερα: 567
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 527
Σύνολο: 536

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.093 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.