Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - κορφας

Σελίδες: 1234
15
Lasid kai Dimitral ευχαριστώ για τις απαντήσεις, απλά κόλλαγε, δεν κατάλαβα γιατί, η αίτηση τελικά ολοκληρώθηκε επιτυχώς!

16
Ξέρει κανένας ή είχε το ίδιο πρόβλημα με εμένα; Μου γράφει Λάθος κατά την ανάγνωση του ΑΜΚΑ και δεν με προχωρά στα επόμενα βήματα. Πφφφφφ!

17
"συμβουλεύεις επιστημονικά"... Ωχ θεέ μου... Σταματάω αυτή την κουβέντα γιατί θα φάω και εγώ καμιά μήνυση...

Για μένα εξακολουθούν να υπάρχουν τα εξής ερωτήματα:

1. Πώς υπολογίζουμε την διδακτική προϋπηρεσία στην πρωτοβάθμια σε έτη, όταν την έχουμε σε μήνες και ημέρες. 12 μήνες το έτος ή 750 ώρες το έτος; Και στη δεύτερη περίπτωση πόσες ώρες είναι ο μήνας;



1 μήνας=100 ώρες Α βάθμιας σύμφωνα με δήλωση υπαλλήλου από Διεύθυνση για άλλο θέμα που είχα. Πέρυσι σε άλλα ΙΕΚ δέχονταν την τελική αναγωγή 7,5 μήνες=1 χρόνος σε άλλο δεν το δέχονταν. Εγώ το κάνω κατά τον πρώτο τρόπο....

18
Το λοιπόν:
-Το συνταγματικό δικαίωμα κάθε παιδιού να απολαμβάνει δημόσια δωρέαν παιδεία
-Νομός 3699/2008 όπου γίνεται υποχρεωτική η εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ανεξαιρέτως (αν θα είναι ολοήμερο/κλασσικό) συνεπώς ισχύει η κοινή νομοθεσία για την εγγραφή ενός νηπίου σε ολοήμερο τμήμα
-Ως προς την ιδιωτική παράλληλη από το λινκ http://edu.klimaka.gr/leitoyrgia-sxoleivn/eidikhs-agoghs/1342-enhmerwsh-gia-thn-parallhlh-sthrixh.html

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΥΤΟΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΑΙ ΣΧ. ΕΤΟΥΣ 2013-2014
Αρ.Πρωτ.75717/Γ6/04-06-2013/ΥΠΑΙΘΠΑ

 B. Παράλληλη στήριξη αυτιστικών μαθητών από Ειδικό Βοηθό
Σύμφωνα με το άρθρο 7 § 4 εδαφ. γ΄ « Η παράλληλη στήριξη των αυτιστικών μαθητών μπορεί να υλοποιείται και από ειδικό βοηθό που εισηγείται και διαθέτει η οικογένεια του μαθητή, κατόπιν σύμφωνης γνώμης του Διευθυντή της Σχολικής μονάδας και του Συλλόγου Διδασκόντων ».
Απαραίτητες προϋποθέσεις για την έγκριση της παράλληλης στήριξης των αυτιστικών μαθητών από ειδικό βοηθό ( ιδιώτη) είναι:
1. Γνωμάτευση και πρόταση παροχής παράλληλης στήριξης από το οικείο ΚΕΔΔΥ , δηλαδή το ΚΕΔΔΥ της περιοχής του σχολείου φοίτησης του μαθητή ( άρθρο 6 § 1 εδαφ. β΄ του ν.3699/2008 « …….την παράλληλη στήριξη εισηγείται αποκλειστικά το οικείο ΚΕΔΔΥ ….» ) .
2. Αίτηση του γονέα ή κηδεμόνα προς τη Διεύθυνση του Σχολείου.
3. Βιογραφικό και Ποινικό Μητρώο του προτεινόμενου από την οικογένεια του μαθητή για την υλοποίηση της ιδιωτικής παράλληλης στήριξης.
4. Σύμφωνη γνώμη του Διευθυντή του Σχολείου φοίτησης και του Συλλόγου Διδασκόντων.
Σύμφωνα με το παραπάνω άρθρο δεν τίθεται προθεσμία για την έγκριση της ιδιωτικής παράλληλης στήριξης και ο Διευθυντής του Σχολείου θα πρέπει να γνωστοποιεί την ύπαρξη του ιδιώτη ειδικού βοηθού στη Διεύθυνση Εκπαίδευσης που υπάγεται το σχολείο φοίτησης του μαθητή.
Προσοχή! Ο ειδικός βοηθός που εισηγείται και διαθέτει η οικογένεια του μαθητή προβλέπεται από το νόμο μόνο για τους αυτιστικούς μαθητές, δεν προβλέπεται για άλλες περιπτώσεις αναπηρίας και ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών ούτε για τη βοήθεια μαθητών που δεν αυτοεξυπηρετούνται. Για τις περιπτώσεις αυτές στήριξη παρέχεται μόνο από εκπαιδευτικό ή Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων.

Ως προς τη διαφοροποίηση είναι έτοιμο ένα εγχειρίδιο-μπούσουλας για τη διαφοροποίηση από το ΙΕΠ αλλά δεν έχει δοθεί ακόμη.

Η ευρωπαϊκή εκπαιδευτική πολιτική που ψελλίζεται και εδώ σχετικά με "το σχολείο για όλους", το κλείσιμο των ειδικών σχολείων σε Ιταλία και Κύπρο σχετικά πρόσφατα.

Η ειδική αγωγή αφορά πράγματι στη λεγόμενη πρωινή ζώνη ( με ευελιξία κατόπιν έγκρισης από τον σχολικό σύμβουλο εφόσον ασφαλώς συναινεί κι ο εκπαιδευτικός της παράλληλης), χωρίς όμως αυτό να συνεπάγεται νομικά ότι ο μαθητής πρέπει μετά να αποχωρεί. Υπενθυμίζω ότι το ΚΕΔΔΥ ΓΝΩΜΟΔΟΤΕΙ και ΔΕΝ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ σε ποιό σχολείο θα φοιτήσει ο μαθητής. Ο γονιός επιλέγει και η μη αποδοχή του μαθητή από τη σχολική μονάδα μπορεί να φτάσει ως και σε εισαγγελική παρέμβαση όπως συνέβη δυστυχώς πριν 4-5 χρόνια σε δημοτικό της Γ Αθήνας.
ΥΓ. Λυπάμαι που δεν έχω για όλα τη νομοθεσία, απλά τα ξέρω από τις επιμορφώσεις, συναντήσεις με σχολικούς συμβούλους κτλ. Ούτως ή άλλως στην Ελλάδα είναι μπλεγμένα τα πράγματα μιας και προσπαθεί να εναρμονιστεί με άλλα  δεδομένα με την ευρωπαϊκή εκπαιδευτική πολιτική.

19
Ποιος ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ σε ενα μαθητη να πάει σχολείο???????????????? είναι ευθυνη του μαθητη να προσαρμοστεί στο σχολείο ή ειναι ευθυνη του δασκαλου να κάνει τα πάντα ώστε να προσαρμοστεί.......

Κατά την κείμενη νομοθεσία:
-Το νήπιο μπορεί να φοιτά σε ολοήμερο
-Εφόσον τηρούνται οι προαναφερθείσες παραπομπές (ιδιωτική πα/λη στήριξη για μαθητές με αυτισμό) καλώς έκανε η οικογένεια έστω κι αν είναι φιλόλογος η εκπ/κος της παράλληλης

Κατά το πρακτέο:
-Οι εκπαιδευτικοί θα έπρεπε να "διαφοροποιούν" ώστε το παιδί να δύναται να συμμετέχει σε ΟΛΕΣ τις δραστηριότητες

Κατά το επιθυμητό:
-Η εκπαιδευτικός της παράλληλης να μπορεί να παραμένει όλη την ημέρα (λέμε τώρα), νομικά γίνεται, το οικονομικό της οικογένειας είναι ένα θέμα

Κατά το ιδανικό:
-Να μην χρειαζόταν καν να γίνεται η συζήτηση αυτή και ως κοινωνία να μην διανοούμασταν καν να το θέτουμε ως θέμα και να γράφονται και ανακρίβειες (αναφέρομαι σε διάφορα ποστ)

Στο δια ταύτα: Από προσωπική εμπειρία σε παρόμοια περίπτωση ως παράλληλη....δύσκολα τα πράγματα. Είναι κατά την άποψη μου για πολλά παιδιά κουραστικό. Για ένα μαθητή με αυτισμό είναι ίσως ακόμη πιο κουραστικό λαμβάνοντας υπόψη και το υπόλοιπο πρόγραμμα ζωής που συνήθως έχει (λογοθεραπεία, εργοθεραπεία, δραστηριότητες σε ομάδες, ΑΒΑ, ΣΑΒΑ, ΚΑΒΑ κοκ)

Προσωπικά απευθυνόμενος σε εσένα niina θα σου ζητούσα να βάλεις το ξίφος στο θηκάρι σου και να συνδυάσεις λίγο τη θεωρία με την πράξη. Συμφωνώ γενικά με τα λεγόμενα σου αλλά όσο
1. κυριαρχεί το ιατρικό μοντέλο και παραγκωνίζεται το κοινωνικό
2. κοινωνίας ένεκεν η ταυτότητα του ανάπηρου μονοπωλείται από την αναπηρία του (η αναφορά βέβαια σου στα χαρίσματα δεν είναι απαραίτητα αληθής, ίσως ικανότητες-δεξιότητες είναι πιο εύστοχος όρος)
3. η λαθεμένη υλοποίηση του αναλυτικού μετρά περισσότερο από τον πραγματικό σκοπό της προσχολικής αγωγής,
τότε αντιλαμβανόμαστε το πόσο δυσκολότερο είναι το θέμα στην πράξη. Νηφαλιότητα, πιο χαμηλοί τόνοι και πνεύμα συνεργασίας, σχετικές συζητήσεις-ενημέρωση-ανταλλαγή απόψεων με το σύλλογο διδασκόντων και ίσως και με το σύλλογο  γονέων νομίζω είναι το κλειδί για να κυλήσει ομαλά η χρονιά.Διαφορετικά υπάρχουν κίνδυνοι για χοντρές συγκρούσεις που μάλλον το τελικό θύμα θα είναι ο μαθητής.

Άνοιγμα της κοινωνίας χρειάζεται οπωσδήποτε για την επίτευξη του Inclusive education. Ξεκινάμε με τη μικροκοινωνία του σχολείου.

ΥΓ. Στο ΤΕΑΠΗ κάνεις το master; Μου θυμίζεις μία επίκουρη του τμήματος στον τρόπο που τοποθετείσαι.

20
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Απ: Δημόσια IEK του Υπουργείου Εργασίας (ΟΑΕΔ)
« στις: Οκτώβριος 10, 2013, 03:43:41 μμ »

Όχι.Παλιότερα με είχαν καλέσει από ΙΕΚ ΟΑΕΔ ενώ δούλευα ήδη ως αναπληρώτρια πλήρους και αν θυμάμαι καλά έπρεπε να υπογράψω χαρτί ότι δε δουλεύω ως αναπληρώτρια και έτσι δεν πήγα.

Εδώ στην προκύρηξη αναφέρεται ότι μπορούν να εργαστούν οι μόνιμοι ΔΥ, δεν μπορούν οι αναπληρωτές; Αφού οι συμβάσεις εργασίας αναγράφουν "Ιδιωτικού Δικαίου"... Περίεργο δεν είναι;

21
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Απ: Δημόσια IEK του Υπουργείου Εργασίας (ΟΑΕΔ)
« στις: Οκτώβριος 10, 2013, 02:56:35 μμ »
Καλησπέρα αγαπητές/οί! Ερώτημα: Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί Α βάθμιας πλήρους ωραρίου (24 ώρες/εβδομάδα) που έχουν ήδη προσληφθεί έχουν δικαίωμα να δουλέψουν στα Ιεκ του ΟΑΕΔ;

22
Καλημέρα! Το λοιπόν, πληρώθηκα για την πιστοποίηση στις 5/08 και σίγουρα τα λεφτά είναι για την πιστοποίηση. Η αμοιβή για εξέταση πρακτικού μέρους είναι 61,12 ευρώ καθαρά ανά ημέρα όπως και πέρυσι. Τηλεφωνήστε στον ΕΟΠΠΕΠ αν δεν σας έχουν μπεί τα χρήματα. Ίσως στο ΕΟΠΠΕΠ να πληρώνουν τμηματικά, τι να πω... Άντε και στα δικά σας φίλτατες/οι!

23
Προς καθε ενδιαφερόμενο:
1) Πληρώθηκε το αμαρτωλό τρίμηνο 2010Β του Κορυδαλλού, στην Εμπορική
2) Πληρώθηκε και η πιστοποίηση του 09/2012 πάλι στην Εμπορική
Καλοφάγωτα!

24
Αγαπητά neronas ξεχάσαμε κι αυτά που ξέραμε (τα λίγα). Αν ήσουν dj θα είχες μιξάρει τον Γιοβάν Τσαούς με τον Γενίτσαρη και τον Αγάθωνα Ιακωβίδη (αν έπαιζες ρεμπέτικα). Έχεις ανακατέψει τον ν. 2817/2000 με τον ν. 3699/2008 και το ένδοξο άρθρο 39 (αυτά κατάλαβα πρόχειρα). Στερείται αξιοπιστίας το κείμενο αλλά μου αρέσει η άρση του λάβαρου της Ειδικής!!!

25
Καλησπέρα. Ερώτησις: Ξέρει κάποια/ος αν έχουμε πληρωθεί (κι αν όχι πότε θα...) όσοι συμμετείχαμε ως εξεταστές στις εξετάσεις πιστοποίησης του Σεπτέμβρη (ή Οκτώβρη;) του 2012; Ευχαριστώ!

26
Την Παρασκευή 12/04/2013 πλήρωσε η Μεταμόρφωση για το 2010β.

27
Καλησπέρα.
Αυτό το μεταπτυχιακό το έχει παρακολουθήσει κανείς;
Τα μαθήματα είναι απογευματινά;
Για κάποιον που εργάζεται σε άλλη πόλη είναι εφικτό;
Όποια πληροφορία ευπρόσδεκτη.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Απογευματινά τα μαθήματα (συνήθως 15.00-18.00). Κατά το Β' εξάμηνο προβλέπεται Πρακτική Άσκηση υποχρεωτικά. Εάν εργάζεσαι σε δομή της Ειδικής Αγωγής χρησιμοποιείς ως "χώρο" Πρακτικής Άσκησης την ίδια σου την εργασία. Ισχύει αρκετά όριο απουσιών οπότε είναι δύσκολο για κάποια/ον από άλλη πόλη αλλά όχι ανέφικτο (παίζει ρόλο πόσο μακριά είναι από την Αθήνα). 

28
Σύμφωνα με το ΕΔΙΕΚ εντός του Μαρτίου θα εξοφληθούν κι οι μήνες 01/2013+02/2013 του 2012 Β (αναρτήθηκε στο μπλογκ του ΕΔΙΕΚ). Μακάρι!

Δευτέρα, 11 Μαρτίου 2013
ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΕΞΟΦΛΗΣΗΣ 2012 Β!


Μετά από τις κατάλληλες ενέργειες του ΕΔΙΕΚ με τους υπευθύνους του ΙΝΕΔΙΒΙΜ, διασφαλίσαμε την εξόφληση του υπόλοιπου εξαμήνου 2012Β-μήνες Ιανουάριος και Φεβρουάριος 2013 -εντός του Μαρτίου. Πιέζουμε ώστε η ημερομηνία εξόφλησης να είναι η συντομότερη δυνατή.

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162169
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 803
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 774
Σύνολο: 784

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.097 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.