Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - eng_teacher

Σελίδες: 1234 ... 27
15
Ζητώ προκαταβολικά συγνώμη αν το έχεις ήδη αναφέρει... αλλά αυτά που γράφεις με προβληματίζουν ως πιθανή μαθησιακή δυσκολία.
Listening άριστο κατανοεί και μιλά έστω με απλοϊκό λεξιλόγιο τη γλώσσα. Αλλά γραπτή άσκηση και δεν βγάζεις νόημα...
Μήπως το παιδί έχει δυσλεξία; Έχεις δει ποτέ γραπτό του στα ελληνικά; Έστω μια μικρή παράγραφο ανάπτυξης;

Μας έλεγε πρόσφατα πανεπιστημιακός σε ημερίδα για μαθησιακές δυσκολίες, ότι ειδικά η δυσλεξία φαίνεται στις ξένες γλώσσες πιο έντονα.

Ναι, έχει δυσλεξία. Δυστυχώς, μου το είπε η μητέρα μετά το 1ο μάθημα ότι "έχει λίγη δυσλεξία" και ότι η αδερφή του "λίγη διάσπαση προσοχής".  :o Εγώ αιφνιδιάστηκα γιατί κανονικά στο ιδιαίτερο αποφεύγω περιπτώσεις μαθησιακών δυσκολιών γιατί, όπως έχω ξαναπεί στο forum, πιστεύω ότι πρέπει να απευθύνονται μόνο σε ειδικούς, καθηγητές εξειδικευμένους στα μαθησιακά. Η πλάκα είναι ότι η μικρή του αδερφή έχει πρόοδο, γιατί έχει συμπαθήσει το μάθημα και διαβάζει και μάλιστα μόνη της, αλλά δυσκολευόταν ακόμα στην ορθογραφία και ό,τι και να δοκίμαζα δεν υπήρχε αισθητή πρόοδος στην ορθογραφία. Ρωτάω τη μητέρα της "έχει δυσλεξία και η μικρή;" και μου λέει "α ναι, έχει λίγη αλλά δεν έχουμε χαρτί διάγνωσης". Ένα-ένα τα ανακαλύπτω κι εγώ.

Kyra_daskala δεδομένης της δυσλεξίας, τι θα μπορούσα να κάνω γι'αυτό το παιδί; Οι γονείς του περιμένουν να αρχίσει να γράφει καλές εκθέσεις ανάλογες του επιπέδου και να δώσει Lower του χρόνου, και το παιδί δε γράφει τίποτα.. 3 μήνες έχει γράψει μόνο 2 εκθέσεις και 1-2 παραγραφούλες γιατί δεν τις έκανε ως homework και τις κάναμε μαζί στο μάθημα.

16
Θα επανέλθω με νεότερα για εκείνη την περίπτωση 14χρονου μαθητή που ήταν και δυστυχώς συνεχίζει να είναι άγραφος/ αδιάβαστος/ αδιάφορος στο ιδιαίτερο.

Δεν πάει καλά. Μ' έχει προβληματίσει πάρα πολύ, σε σημείο που αρχίζει και με εκνευρίζει! Προ λίγου επέστρεψα από το μάθημα και είναι φοβερό πόση υπερένταση μπορεί να σου δημιουργήσει ένα μάθημα 'τρύπα στο νερό' με μία τόση δύσκολη περίπτωση μαθητή. Τι είχε; Λεξιλόγιο και 5 ασκήσεις γραμματικής (Past Simple/ Present Perfect Simple & Continuous) και να κάνει με προτάσεις με used to/ get/ be used to/ would τις οποίες χρώσταγε από προηγούμενη βδομάδα. Ξεκινάμε. Έχουμε 1,5 ώρα μπροστά μας.. ε σκεφτόμουνα ότι ένα μισαωράκι το πολύ η εξέταση/ διόρθωση του homework, και στην υπόλοιπη 1 ώρα να κάνουμε 2 μονοσέλιδα του βιβλίου, το Listening & Speaking section. Είχε γράψει 3-4 προτάσεις μόνο, πολύ κακογραμμένες, δεν έβγαζαν καν νόημα.. άντε να το συζητήσουμε να γράψουμε καινούργιες που να στέκουν. Οι 5 ασκήσεις όλο λάθη, τα παίρνουμε ένα-ένα πάααααλι. Αποτέλεσμα; Πέρασε έτσι η 1η ώρα, κάναμε άρον άρον λίγο speaking σα warm up για το listening κάναμε τις 1-2 ασκήσεις που είχε και αυτό ήταν. Προχωράμε σαν χελώνες και τα πάντα έχουν αμφίβολο αποτέλεσμα. Νιώθω χάλια πλέον και πριν και κατά τη διάρκεια και μετά το μάθημα. Όλο αυτό με έχει κάνει κι εμένα demotivated και δεν έχω όρεξη να ασχοληθώ άλλο. Αν δεν είχα την αδερφή του, θα το είχα αφήσει το μάθημα πριν από τα Χριστούγεννα. Νιώθω αποτυχημένη καθηγήτρια και ότι κάνω κακό μάθημα, ότι μπορεί να μην τα εξηγώ καλά. Μετά σκέφτομαι ότι σχεδόν όλες οι περιπτώσεις που έχω έχουν πρόοδο (κάποιοι κάνουν αργά αλλά σταθερά βήματα και κάποιοι παρουσίασαν γρήγορα ανέλπιστη πρόοδο). Τι κάνω τόσο λάθος; Πώς γίνεται να κάνεις τα 2/3 της κάθε μα κάθε μίας άσκησης λάθος; Τους έχω ξαναδιδάξει τους χρόνους και σε παιδιά και σε ενήλικες και ούτε στην 1η άσκηση/ δραστηριότητα που είχαν να τα εφαρμόσουν δεν έκαναν τόσα λάθη. Αυτό το μάθημα με έχει κάνει και αμφιβάλλω πλέον για τον εαυτό μου.

Είχα αποφασίσει μετά τα χάλια της προηγούμενης βδομάδας (πρώτα μαθήματα μετά τις διακοπές) να αλλάξω εντελώς τακτική, να κάνω περίπου αυτό που είπες Isla.. δηλαδή να του κάνω reading, listening και speaking μόνο και τίποτα άλλο και ό,τι μάθει! Ποιο Lower του χρόνου; Δεν υπάρχει περίπτωση. Στο listening είναι άριστος, μήπως μάθει λεξιλόγιο και να μάθει να μιλάει πολύ απλά αλλά κατανοητά! Σκέφτηκα να μην κάνουμε ασκήσεις γραμματικής, ούτε λεξιλογίου, τίποτα (να τις πηδάμε εντελώς τις αντίστοιχες σελίδες στο βιβλίο). Μόνο λεξιλόγιο να παίρνει σα homework και να αρχίσουμε μικρά/ μεγάλα project που να τα οργανώνουμε μαζί και να τα προετοιμάζει ελάχιστα στο σπίτι (ΜΗΠΩΣ τότε ασχοληθεί σοβαρά)! Δεν ξέρω τι άλλο πια.

Της είπα της μητέρας του για την αλλαγή στην προσέγγιση που σκέφτομαι να κάνω και μου είπε 'όχι', να τον πιέζω να μου γράφει, και εκθέσεις και γραμματικές και όλο το πακέτο, και να μην τον αφήσω 'πιο χαλαρό' λέει.
 

17
Ζητώ προκαταβολικά συγγνώμη που θα γκρινιάξω (και δεν είναι η πρώτη φορά στο φόρουμ)..

Ε εντάξει, δε γίνεται. Παίρνω email στις 6 τα χαράματα από μία ενήλικη μαθήτρια ότι θα σταματήσει τα μαθήματα γιατί είναι σε άσχημη οικονομική κατάσταση λόγω ανεργίας. Ερχότανε Αθήνα από μακρυά για να δίνει βιογραφικά και επειδή όλοι οι εργοδότες ζητάνε αγγλικά, ονειρευότανε να πάρει το lower μέσα στους επόμενους μήνες ("θέλω ή του Cambridge ή του Michigan, όχι τα άλλα!") με 1,5 ώρα την εβδομάδα, χωρίς βιβλία, και ξεκινώντας από Α2. Στο τελευταίο μάθημα ξέχασε να με πληρώσει, μου έγραψε πάνω σε ένα ολοκαίνουργιο βιβλίο μαθητή που είχαμε συμφωνήσει να το αγοράσει από μένα αρχές Γενάρη και στο τέλος δεν το πήρε! Πρώτη φορά μου συμβαίνει αυτό, ούτε 2 μήνες δεν κλείσαμε. Το ότι είναι άνεργη και ότι θα πρέπει πληρώνει εισιτήρια στον ΟΣΕ κάθε βδομάδα για να έρχεται Αθήνα ΔΕΝ το ήξερε όταν έκλεισε το μάθημα;

Και όπως φαίνεται, έχουν δίκιο όσοι λένε ότι η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται..
Είναι 5 παρά τώρα, ετοίμαζα υλικό για ένα μάθημα που έχω στις 7. Μήνυμα από τη μαμά της μαθήτριας.. με λίγα λόγια επειδή δεν πρόλαβε να διαβάσει τα δικά μου ακυρώνεται το σημερινό και επειδή έχει πολλά για το σ/κ ακυρώνεται και το επόμενο. Γ Λυκείου, το ανέλαβα μέσα στις γιορτές γιατί δε μείνανε ευχαριστημένοι από την προηγούμενη καθηγήτρια, θέλει να δώσει το ειδικό μάθημα Αγγλικών στις Πανελλήνιες και έχουμε μόνο 4-5 μήνες μπροστά μας για να προσπαθήσουμε από κακό Β1 επίπεδο να μπορεί να ανταπεξέλθει έστω επαρκώς στις εξετάσεις (επιπέδου C1) για να πιάσει τη βάση και να μπορέσει να δηλώσει τη σχολή. Μ'αρέσει που εγώ κάθομαι κι αγχώνομαι κι εκείνοι ακυρώνουν μαθήματα..

18
Φροντιστήρια / Απ: Ωρομίσθιο καθηγητών σε φροντιστήριο ΜΕ
« στις: Ιανουάριος 02, 2015, 08:29:57 μμ »
απαντω στην isla..δυστυχως ναι οι ειδικευομενοι γιατροι σε εφημερια..η εφημερια πληρωνεται 2 ευρω περιπου την ωρα..και μιλαμε για γιατρο..ξεφτιλα..

Αν πραγματικά ισχύει αυτό, δεν ξέρω τι να πω.. απο τη μία σοκάρομαι, από την άλλη όλα τα περιμένω απο την Ελλάδα πια!

Άσχετο, αλλα γιατί τα φρονιστήρια ΜΕ πληρώνουν καλύτερα από τα ΚΞΓ; Αν ισχύουν οι αμοιβές που γράφτηκαν στα προηγούμενα μηνύματα, μιλάμε για σημαντική διαφορά! Τόσο υψηλό ωρομίσθιο ούτε για τάξεις Proficiency δεν έχω ακούσει να δίνουν τώρα.  :o Γιατί;

19
Στην ξένη γλώσσα, συγκεκριμένα αγγλικά, όπου είναι και πιο συνηθισμένες οι απλοϊκές, φτωχές δομές και ο μεγάλος αριθμός λαθών, εγώ τους διορθώνω τις εκθέσεις τους με τέτοιο τρόπο ώστε το αποτέλεσμα (το γραπτό του μαθητή σε συνδυασμό με τις δικές μου διορθώσεις) να είναι κατανοητό, καλογραμμένο και να αξίζει μεγαλύτερο βαθμό (αν δηλαδή μου δώσουν μία έκθεση του C να κάνω όσο το δυνατόν μικρότερες αλλαγές για να αξίζει Β).

Πιο συγκεκριμένα:

Κατ'αρχήν, το συζητάμε το θέμα έκθεσης πριν το αναθέσω και γράφουν κάποιες ιδέες/ επιχειρήματα/ παραδείγματα που προκύπτουν από αυτή τη συζήτηση σε ένα χαρτί.

Τους έχω διδάξει σχετικό λεξιλόγιο από προηγούμενο μάθημα, επίσης υπογραμμίζουμε από άλλα κείμενα χρήσιμες/ ωραίες εκφράσεις που θα πρέπει να αρχίσουν να χρησιμοποιούνε, τους έχω δώσει σημειώσεις με πληθώρα συνδετικών λέξεων και φράσεων και τους βάζω να τα μαθαίνουν και να τα χρησιμοποιούνε λίγα-λίγα κάθε φορά..

Γράφουν την έκθεση μόνοι τους και τη φέρνουν.

Αν είναι εκτός θέματος (δεν έχει συμβεί μέχρι στιγμής), ελλειπής, ή καταλαβαίνω ότι την κάνανε άρπα κόλλα σε 10 λεπτά ίσα-ίσα για να δείξουν ότι 'ασχολήθηκαν' τους τη δίνω πίσω κατευθείαν να την ξαναγράψουν.

Αν είναι εντός θέματος και ολοκληρωμένη, τους διορθώνω τα λάθη, διαγράφω λέξεις/ προτάσεις, μπορεί να χρειαστεί να προσθέσω πράγματα, τις πολύ προβληματικές φράσεις/ προτάσεις τις ξαναγράφω στο τέλος της έκθεσης με νουμεράκι.. και στο τέλος γράφω γενικές συμβουλές και παρατηρήσεις.

Στο επόμενο μάθημα, το πρώτο που κάνουμε συζητάμε τα βασικότερα λάθη και αστοχίες τους και τους βάζω ως homework να αντιγράψουνε τη διορθωμένη έκθεση. Αυτό το κάνω για 2 λόγους: 1ον, αν τους πεις κάτσε και ξαναδές τα λάθη σου και τις διορθώσεις μου στο σπίτι, δε θα το κάνουν ή θα πουν ψέματα ότι το έκαναν, τουλάχιστον με την αντιγραφή κάτι μπορεί να τους πέσει στο μάτι και να τους μείνει, 2ον, θέλω να έχουν καθαρογραμμένα αντίγραφα των διορθωμένων τους εκθέσεων ώστε να μπορούν να τις διαβάσουν εύκολα μετά.

Όταν τους βάζω τεστ έκθεσης στην αρχή τους λέω ότι το θέμα έκθεσης θα είναι είτε ένα από τα κείμενα που έχουμε κάνει είτε κάποια από τις εκθέσεις που έχουν ήδη γράψει (γι'αυτό έχει σημασία να τις έχουν καθαρογράψει πάλι!). Αυτό σημαίνει πολλές επαναλήψεις! Μετά, φυσικά, τους βάζω και άγνωστα θέματα!

Αυτή η μέθοδος στην έκθεση (στην ξένη γλώσσα) μέχρι τώρα έχει αποδώσει. Αλλά αυτό προϋποθέτει οι μαθητές να είναι συνεργάσιμοι και σχετικά τυπικοί ως προς το homework. Αν είναι εντελώς αδιάφοροι, δε διαβάζουν και σου έρχονται άγραφοι, τότε δεν πιάνει ούτε αυτό. Είχα μαθήτρια που δεν ήταν και η πιο επιμελής, αλλά έκανε το 80% από αυτά που της έβαζα ή έλεγα να κάνει, και είχε φοβερή εξέλιξη στην έκθεση μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα.

Κάτι άλλο που βοηθάει είναι τα κείμενα που μελετάτε να τη βάζεις να τα ξαναμελετάει στο σπίτι και να στα κάνει γραπτή ή προφορική περίληψη κάθε μα κάθε φορά. Θα μάθει τις βασικές ιδέες του κειμένου αλλά μπορεί να της μείνουνε και κάποιες δομές, ωραίες εκράσεις, κτλ.

Δεν ξέρω αν βοήθησα καθόλου. Φαίνεται ότι κάνεις τα περισσότερα από αυτά, αλλά αυτό που θα ήθελα να τονίσω είναι να την βάζεις να ξανακοιτάει τα κείμενα και τις εκθέσεις που έχετε κάνει στο παρελθόν. Μην είναι απλά "τα γράφει, τα διορθώνεις σχολαστικώς εσύ, τελείωσατε και το βάζετε στην άκρη".

Καλή επιτυχία και καλές γιορτές!  :)

20
Ενήλικη μαθήτρια, μου ακύρωσε το μάθημα πριν τις προφορικές της εξετάσεις ECCE γιατί "well, in my opinion, I don't need any more lessons..". Είχε ξαναδώσει lower με φροντιστήριο και είχε κοπεί στα productive skills. Αρχίσαμε 15 Σεπτέμβρη με 1,5 ώρα τη βδομάδα, εγώ ήθελα να δώσει Μάιο γιατί θεωρούσα ότι έχουμε πολύ λίγο χρόνο μέχρι το Δεκέμβρη και η κοπέλα ήθελε πάρα πολλή δουλειά, αλλά ήταν απόλυτη. Έγιναν άθλοι από μεριάς μου και από μεριάς της (αν και δεν ήταν και η πιο επιμελής μαθήτρια) να βγει ένα βιβλίο writing μέσα σε 14 μαθήματα, να ξεφύγει από το βαθμό D, να αποκτήσει ιδέες για τα διάφορα θέματα και να παράγει λόγο πιο σωστά, κατανοητά, κτλ. Speaking λόγω πίεσης χρόνου της έχω κάνει μόνο μέσω του writing και λίγα σκόρπια speaking parts όσο προλαβαίναμε στο τέλος της ώρας.

Ήθελα ένα μάθημα πριν τα προφορικά για να κάνουμε 3 speaking tests από την αρχή ως το τέλος, και να της δώσω κάποιες τελευταίες οδηγίες και συμβουλές και τι πήρα ως απάντηση τελευταία στιγμή;; Δε νομίζω ότι χρειάζομαι άλλο μάθημα..

Μάλιστα. Ένιωσα άσχημα, σα να μου λέει ότι πάω να της αρπάξω κάτι τελευταία ευρώ! Είμαι υπερβολική μάλλον ε; Και ό,τι μου έλεγε την προηγούμενη βδομάδα ότι τους ξεχωρίζει τους καλούς καθηγητές και ότι με εκτιμά πολύ.

Τι να πω.. της ευχήθηκα ολόψυχα καλή επιτυχία, (κι ο Θεός βοηθός!).  :-X :-X :-X

21
11 για Business English ιδιαιτερο ειναι σαν να κανεις lower για 5 ευρω. Εδω σημερα δεν αντεξα κ πηγα σε ενα φροντιστηριο να ρωτησω για μαθηματα ιταλικων σε ενηλικες αρχαριο επιπεδο κ ηταν 120 ευρω το μηνα, 50 εγγραφη και κανενα 100αρι τα βιβλια. Για ιδιαιτερο μεσω του φροντιστηριου δε.. 20 ευρω την ωρα!

Τα φροντιστηρια καλα κρατουν τις τιμες τους. Ας μην αφηνουμε να κατρακυλαει κ το ιδιαιτερο τοσο πολυ.. πλεον ζητας με βαρυα καρδια μονο 15 για proficiency και μονο που δε σε βριζουν στο τηλ.

22
σημερινό incident, νέο τηλέφωνο για Business English (με απαίτηση φυσικά να ξέρω τα πάντα
για segmentation, positioning, product mix, Porter's 5 Forces, etc), και όταν λέω 11 ευρώ ανά ώρα (ενώ ήδη η αγγελία έγραφε τιμή), μου λέει μισό λεπτό να γράψω το όνομα σας και το τηλέφωνο σας (θα πάρει του Αγίου Ποτέ μάλλον), γιατί δεν πάνε άραγε σε ένα ωραίο φροντιστήριο, μαζί με άλλα 5-6 άτομα, δικές τους βενζίνες, προκαταβολή διδάκτρων για όλο τον μήνα, αν λείψουν πληρώνουν κανονικά, εγγραφή (κανά 50ρι), συν φυσικά υποχρεωτική αγορά βιβλίων?

1. Market segmentation, brand/ product positioning.. τι μου θυμίζεις τώρα, το τι διάβασμα έχω ρίξει από τον Οκτώβρη για την ορολογία τους στην εταιρεία που πάω, δε λέγεται!

2. 11 ευρώ για Business English είναι πάρα πολύ λίγα George 999, εγώ έχω μεσάζοντα φροντιστήριο για την εταιρεία και η διδακτική χρεώνεται/πληρώνεται αρκετά παραπάνω! Μη ζητήσεις μόνο 11 ευρώ γιατί σύντομα θα το μετανιώσεις. Έχει πολλή προετοιμασία από τον καθηγητή, ζητάνε λόγω εργασίας κάτι τρελές ώρες και τα βιβλία BE είναι πανάκριβα (σκέψου πχ Teacher's book 70 ευρώ) και επειδή αποκλείεται να τους καλύπτει μία σειρά όπως στα άλλα general english πρέπει να κάνεις από κυριολεκτικά 8-10 βιβλία, κάποια αγορασμένα από το μαθητή και όλα τα άλλα φωτοτυπίες εσύ. Είναι πάρα πολύς κόπος, χρόνος, έξοδα για να ζητήσεις 11 ευρώ!!!!! Θα μπεις μέσα εάν αρχίσετε μαθήματα!!! Εγώ σε ιδιαίτερο Business English δε θα ζητούσα κάτω από 18 ευρώ (άντε 15 αν είναι πολλές οι διδακτικές). Αυτά, ελπίζω να πάνε όλα καλά με το υποψήφιο μάθημα.
 

23
Καλησπέρα και από μένα.. Έχω 1 ιδιαίτερο, μου το έδωσε και με σύστησε καθηγητής μου από το φροντ. που πήγαινα,ο 2ος μαθ/κος που είχαμε.. 8 χρόνια πριν! Πραγματικά δεν το περίμενα! Βλέπω ότι πράγματι είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα, δύσκολα οι γνωστοί σε προωθούν πραγματικά.. ό,τι κάνουμε από μόνοι μας... χαρτάκια, κάρτες, διαφημίσεις, μπλα-μπλα...! Είμαι ελαφρώς απογοητευμένος αλλά η πράξη του αυτή με έκανε να νιώσω κάπως καλά.. ότι κάποιος με θυμήθηκε ρε παιδί μου, και με εμπιστεύτηκε φυσικά μιας και αυτός με ''εσπρωξε'' να πάρω το μάθημα!

Έχω ακούσει από πολλούς καθηγητές ότι πλέον δύσκολα/σπάνια τους βρίσκουν μαθητές μέσω γνωστών. Τη στιγμή που παλιότερα δε βάζανε καν αγγελίες και βρίσκανε όλα τα μαθήματά τους από τις συστάσεις. Προσωπικά νομίζω πως έχει να κάνει και η κρίση λίγο  με αυτό. Πολλοί είμαστε κλεισμένοι στα 'καβούκια' μας και περνάμε το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας μιλώντας για τη δουλειά/ ανεργία, για την κρίση και τα οικονομικά προβλήματα και ανησυχούμε και δεν πολυασχολούμαστε πλέον με τους άλλους του στυλ "α ενδιαφέρεσαι για μαθήματα.. έχετε βρει καθηγητή, αν όχι ξέρω έναν πολύ καλό να σου προτείνω.."

Αλλά και πάλι μπορεί να κάνω και λάθος, είναι πάντως μία σκέψη κι αυτό.

24
Πρόκειται να αναλλάβω μαθήτρια Γ' Λυκείου για το ειδικό μάθημα αγγλικών. Είχε αρχίσει από Σεπτέμβρη με άλλη καθηγήτρια αλλά δεν έμεινε ευχαριστημένη. Συζητούσαμε 1,5 ώρα σήμερα τι έκανε όλα τα υπόλοιπα χρόνια με το φροντιστήριο και τις 2 καθηγήτριες/ιδιαίτερα που είχε μετά, και βλέπαμε τα τελευταία της βιβλία. Άκουσα και είδα πολλά κουφά η αλήθεια είναι, πχ η μία επί χρόνια δεν της έκανε λεξιλόγιο τίποτα, η άλλη της βάζει τις λέξεις 150 - 150 να τις μάθει (δλδ 300 τη βδομάδα!), δεν της διδάσκει γραμματική και αρνήθηκε να τη βοηθήσει με το ειδικό μάθημα αγγλικών γιατί δεν έχει ασχοληθεί και δουλεύει στο δημόσιο full-time και δεν έχει χρόνο! Ναι. Έλεος..

Η κοπέλα δεν έχει δώσει ποτέ Lower, έχει 100 βιβλία.. με την 2η καθηγήτρια κάνουνε το Choices E Class τώρα (χωρίς το workbook & grammarbook) και μου έδειχνε και διάφορα Practice Test books (από FCE, ECCE, ESB & Edexcel). Όλα της τα βιβλία ήταν είτε σε μεγάλο μέρος τους άγραφα είτε όλο λάθη.

Οπότε χωρίς να την εξέτασα, από τη συζήτηση καταλαβαίνετε ότι μιλάμε για αδύναμη μαθήτρια με πολλά κενά. Ήθελε μαζί με τις Πανελλήνιες τον Μάιο 2015 να δώσει ΚΑΙ ESB, αλλά την πείσαμε με τη μητέρα της να μη διασπαστεί τόσο, να αφοσιωθεί στις πανελλήνιες και στο ειδικό μάθημα των αγγλικών (μου είπε θέλει 10/20 για να περάσει και ότι όσο παραπάνω γράψει θα μετρήσει σε μόρια) και ΜΕΤΑ αφού τελειώσει να προετοιμαστεί να δώσει και B2-C2.

Να κάνουμε το "Αγγλική Φιλολογία" από Super Course και φωτοτυπίες για γραμματική + λεξιλόγιο; Διάβασα ότι τα θέματα πανελλαδικών μοιάζουν με αυτά του Κρατικού Πιστοποιητικού Γ1. Ένα βιβλίο Practice Tests από το ΚΠΓ πχ Betsis θα βοηθούσε ως επιπλέον;

Στην παρούσα φάση έχει νόημα να συνεχίσουμε να δουλεύουμε το Choices E (έχουν κάνει τα 4 από τα 12 κεφ.) ή τεστ από τα FCE, ECCE, Edexcel, ESB; Μοιάζει κανένα από αυτά με το ειδικό μάθημα;

Αν έχει κάποιος εμπειρία, θα εκτιμούσα πολύ την άποψή του. Ευχαριστώ εκ των προτέρων! 

25
Δεν καταφέρνω σχεδόν ποτέ να τους φέρω σε επίπεδο Β2 απλά γιατί δεν μπορώ να διαβάσω εγώ γι' αυτούς. Συνήθως οι αδύναμοι / αδιάφοροι / απαθείς μαθητές έχουν κενά χρόνων που δεν καλύπτονται εύκολα. Αν πάρουν μπρος και αρχίσουν να διαβάζουν, μπορώ να κάνω μικρά θαύματα. Αν συνεχίζουν να αδιαφορούν, στην καλύτερη περίπτωση να τους φέρω σε ένα επίπεδο Α2+

Πόσο δίκιο έχετε..

Θα ξεφύγω και θα ανοίξω μία παρένθεση στο θέμα, για να πω (κλασσικά!) το παράπονό μου από την προηγούμενη εργοδότρια μου και φροντιστηριούχο. Υπήρχε μία σχέση "αγάπης-μίσους" με αυτή τη γυναίκα.. από τη μία είμαι ευγνώμων γιατί με προσέλαβε δίνοντας μου την ευκαιρία να αποκτήσω εμπειρία τάξης, μου έδωσε πολλές ώρες, με εκπαίδευσε, κτλ.. αλλά από την άλλη μου έκανε (άθελα της ή εσκεμμένα) τη ζωή μαύρη με το να βάζει ΠΕΡΙΤΤΑ άγχη και πιέσεις κάθε μα κάθε μέρα! Επειδή ήμουν ευγνώμων και γενικώς θέλω να δίνω το 100% στο ό,τι κάνω, δούλευα πολύ σκληρά και στο φροντιστήριο και στο σπίτι για να είναι όλοι ευχαριστημένοι (γονείς, παιδιά, εργοδότρια), όμως λόγω της υπερβολικής και περιττής πίεσης -ενώ ρωτήθηκα- επέλεξα να μην ανανεώσω τη σύμβαση και χωρίς να έχω βρει άλλη δουλειά.

Και για να μπω στο ζουμί, θα δώσω παραδείγματα από αυτήν την υπερβολή του στυλ "όλα ο καθηγητής, όλο το βάρος στον καθηγητή".
π.χ.
1) Αν είναι αδιάφορα, φταίει ο καθηγητής. Πρέπει να τα εμπνεύσει.

2) Αν δε διαβάζουν τα παιδιά ή έρχονται άγραφα, φταίει ο καθηγητής. Πρέπει να τα εμπνεύσει να ασχοληθούν στο σπίτι.

3) Ακόμα κι αν οι μαθητές έρχονται άγραφοι και αδιάβαστοι, πρέπει όλη η δουλειά να γίνεται στην τάξη και να φεύγουν από το μάθημα έχοντας αναπληρώσει ή μάθει ό,τι δεν εμπεδώθηκε στο σπίτι.

-> Στα μικρά επίπεδα, okay, αυτό είναι εφικτό, αλλά μου έλεγε τα ίδια και για τις τάξεις Lower. Στα 7 παιδιά lower μόνο 1-2 ερχόντουσαν διαβασμένα, όλα τα άλλα (αγόρια στην εφηβεία) ήταν σε μεγάλο ποσοστό αδιάβαστα ή αν είχαν κάνει τις εργασίες τους θα ήταν σε 10 λεπτά όλα άρπα κόλλα. Μου αργούσαν και 10 και 15 λεπτά στο μάθημα επειδή τελευταία στιγμή γράφανε την έκθεση στο πόδι! Πώς να κάνεις ικανοποιητική πρόοδο στο writing εάν ΔΕΝ γράφεις;

Μου ζητούσε και κάτι εξωπραγματικά πράγματα που ΑΡΓΟΤΕΡΑ αποδείχτηκε ότι δεν κάνει ούτε η ίδια, ούτε οι καθηγήτριες που με αντικατέστησαν φέτος..

4) Στην prejunior μόνο αγγλικά, ούτε μία λέξη ελληνική, να νομίζουν ότι είσαι Αγγλίδα.

-> Το έκανα, αλλά αποδείχτηκε ότι όταν τα παιδιά δεν καταλάβαιναν τι έλεγα, δυσανασχετούσαν, άρχιζαν να βαριούνται ή δεν ήταν φρόνιμα.

5) Για το αδύναμο τμήμα της Lower με 2-3 αγόρια εντελώς αδιάφορα, άγραφα, με κενά και συνδυασμούς μαθησιακών δυσκολιών (δυσλεξία και διάσπαση προσοχής) έπρεπε το Speaking/Writing αποκλειστικά στα αγγλικά από εμένα, ούτε μία πρόταση ελληνική. Τα παιδιά καταλαβαίνανε πάρα πολύ λίγα ή πολύ δύσκολα, έπαιρνε πολυτίμο χρόνο και στο τέλος βρισκόμουν εγώ 100% υπεύθυνη και υπόλογη για το πόσο διάβαζαν, το πόσο γρήγορα προχωρούσαν ή το πώς έγραφαν στις εκθέσεις-τεστ.

Τώρα αρχίζω και καταλαβαίνω πόσο παράλογες ήταν κάποιες απαιτήσεις, αλλά το θέμα ήταν ότι τότε δεν ήξερα και με έπαιρνε από κάτω and I couldn't live with myself.

26
Ελπιζω να μην τον μπερδευω με αλλο μαθητη, αλλα αν δε με απατα η μνημη μου το Real English εκανε στο φροντιστηριο περυσι. Της burlington δεν ειναι; Μου ειχε πει οτι δε του αρεσαν καθολου τα βιβλια.

Παντου ακουω οτι χρησιμοποιουνε burlington αλλα απο ολους τους μαθητες εχω ακουσει μετρια προς αρνητικα σχολια.

Εννοειται οτι δε λεω πως τα βιβλια αυτα δεν αξιζουν ή οτι δεν ειναι καλα. Μετραει πολυ και ο καθηγητης,  η παραδοση κ η δουλεια στην ταξη. Οσο για το cosmic, απογοητευτηκα λιγο που το βρισκεις βαρετο αλλα νομιζω πως τα περισσοτερα βιβλια πανω κατω το ιδιο ειναι ουτως ή αλλως και γι'αυτο προσπαθω να βρισκω εξτρα υλικο πανω στο καθε κεφαλαιο (πχ βιντεο, αρθρα, ειικονεςς, παιχνιδια) κ αφορμες για εργασιες.

Νομιζω πως ετσι ζωντανευει αρκετα. Για την ιστορια παντως,  αυτη τη βδομαδα μου ηταν διαβασμενος. Μακαρι να συνεχισει ετσι, λιγα αλλα διαβασμενα. Ευχαριστω ολους για την ανταλλαγη αποψεων. Θα επανελθω αν υπαρξουν νεοτερα.

27
@MissPE06

Είναι μια μικρή ανακούφιση να ξέρω ότι και άλλοι έχουν αντιμετωπίσει παρόμοιες περιπτώσεις. Πολύ φοβάμαι ότι κάνω κι εγώ κάτι λάθος. Ίσως πρέπει να δοκιμάσω εντελώς διαφορετική προσέγγιση, κι ας μη δώσει ποτέ εξετάσεις, έστω να μάθει να μιλάει.

Από τη μία σκέφτομαι να κάνω μεγάλη στροφή στα ενδιαφέροντά του, μήπως δηλαδή δουλέψουμε με project πάνω στα αθλήματα, τα video games, τη μουσική που του αρέσει, κτλ (αλλά κι αυτό θα προϋποθέτει κάποιο h/w). Από την άλλη, τι θα γίνει με τα βιβλία; Θα μείνουν αχρησιμοποίητα και άγραφα;  ???

Θέλω πιο γρήγορο ρυθμό μαθήματος, αλλά δε συγκεντρώνεται κι εύκολα.. τον διακόπτω ευγενικά όταν πάει να πλατιάσει ή να πιάσει κουβέντα (στα ελληνικά κιόλας!) για άσχετα θέματα και να χάσουμε χρόνο, και του λέω "faster please" συνέχεια, γιατί είναι σαν κασέτα σε slow motion και πιστεύω πως το κάνει από αδιαφορία, δεν είναι on task. Επίσης, όπως είπαμε, είτε είναι εντελώς άγραφος, είτε έχει κάνει μικρές ασκήσεις αλλά άρπα κόλλα και είναι τα περισσότερα λάθος.. οπότε καθόμαστε και τα συζητάμε ένα-ένα και τα βρίσκει.

Όπως είπαν και οι προλαλήσαντες, σου χαλάει τη διάθεση τέτοια κατάσταση, να μην προχωράει το παιδί, να απελπίζονται οι γονείς, κτλ. Να προσθέσω ότι καταντάει και βαρετό το μάθημα να κάνετε 1-1.5 ώρα μόνο ασκήσεις επίσης δεν έκατσε να τα κάνει μόνος του.

28
Ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις! Ναι, είμαι ανοιχτή σε κριτική, αλλά σε αυτό το σημείο θα ήθελα να εξηγήσω το σκεπτικό μου.

Η σειρά Cosmic θεωρείται δύσκολη δηλαδή; Είχα κάνει το Cosmic B1 με μία μαθήτρια** λίγο μικρότερη από τον συγκεκριμένο μαθητή, η οποία επίσης είχε κενά, δυσκολευόταν στην παραγωγή λόγου πολύ, κτλ. Αλλά βοηθήθηκε πολύ από αυτό το βιβλίο, έβαλε τις γνώσεις της σε μία σειρά και έκανε πολύ γρήγορα ικανοποιητική πρόοδο στα προφορικά/γραπτά γιατί ήταν συνεργάσιμη και ό,τι της έλεγες, έκανε. To sum up, ήταν αδύναμη, ψιλοαδιάφορη γιατί δεν ξέρω αν και πόσο της άρεσαν τα αγγλικά, αλλά συνεργάσιμη! Η διαφορά με τον δικό μου φέτος είναι ότι δεν είναι συνεργάσιμος.

**Με τον αδερφό της μικρής κάναμε πάλι Β1, αλλά το Laser Β1 που το βρήκα πιο απαιτητικό και δύσκολο από το Cosmic. Και οι 2 σειρές μου άρεσαν πολύ, ήταν πολύ μεθοδικές και ενδιαφέρουσες, κι έτσι είπα να επιλέξω μεταξύ αυτών των δύο. Για τον άλλο μαθητή διάλεξα το Cosmic Β1+ ως πιο.. βατή σειρά. Δεν ισχύει τελικά ε; Ποια άλλη σειρά θα έπρεπε να είχα επιλέξει;

Σίγουρα δε θα δώσει FCE του χρόνου, αλλά δεν ήθελα να επιλέξω βιβλίο με βάση τις εξετάσεις που πιστεύω ότι μπορεί να καταφέρει να δώσει σε ένα χρόνο. Ήθελα ένα ενδιαφέρον βιβλίο που να είναι πολύ μεθοδικό και να παρέχει πολύ υλικό και βοήθεια για την ανάπτυξη speaking/ writing. Ήθελα αυτή τη χρονιά να καλυφθούν τα κενά και να 'χτίσει' επίπεδο, και αν όλα καλά του χρόνου να κάναμε ένα πιο εξετασεοκεντρικό μάθημα.

Επίσης, να αναφέρω ότι έχει λίγη δυσλεξία (και η αδερφή του λίγη διάσπαση προσοχής). Αυτά δεν τα ήξερα από την αρχή. Μου τα είπε η μητέρα μετά το 1ο- 2ο μάθημα. Αν το ήξερα, μπορεί να έλεγα και 'όχι', γιατί δεν είμαι ειδική και πιστεύω πως τέτοιες περιπτώσεις πρέπει να δουλεύονται μόνο με καθηγητές εξειδικευμένους στα μαθησιακά.

Τι να πω.. Όσον αφορά τις λύσεις:

-Δε θα τον αφήσει η μητέρα του να σταματήσει τα αγγλικά.

-Αν είναι να κάνει μάθημα μόνο όταν είναι διαβασμένος, δε θα κάνει ποτέ ούτε το h/w ούτε το μάθημα. Οπότε είναι σα να σταματάει ανεπίσημα τα αγγλικά.. πάλι δε θα επιτρέψουν οι γονείς του, κι επίσης δε με/ τους συμφέρει γιατί θα αυξήσω την τιμή του μαθήματος με τη μικρή.

-Η μαμά υποστηρίζει ότι υπάρχει πολύ μεγάλο οικονομικό πρόβλημα και πως με άθλους μαζεύει το ποσό για τα αγγλικά. Δε νομίζω πως θα δεχόταν να κάνει περισσότερες ώρες ο γιος μόνο κ μόνο για το h/w.

-Έχω διαβάσει για τη μέθοδο, αλλά δεν έχω ασχοληθεί μέχρι στιγμής.. εννοώ το speaking-based learning/ lessons. Θα το ψάξω, μήπως και είναι πιο αποτελεσματικό στην περίπτωσή του. Πάλι δε θα δουλεύει στο σπίτι, σίγουρα. Αλλά αν είναι να συνεργάζεται περισσότερο στο μάθημα, να μάθει έμμεσα γραμματική και λεξιλόγιο, και να μάθει να μιλάει.. αξίζει να το δοκιμάσω. (Πάντως, μου ακούγεται σαν μικρός άθλος!)
 
Wish me luck.

PS. Εγώ δεν είμαι απόλυτα σίγουρη τι είναι καλύτερο (το ιδιαίτερο ή το φροντιστήριο;) για έναν αδύναμο/ αδιάφορο μαθητή. Φέτος έχω κυρίως ενήλικες, αλλά τα 3 παιδιά που έχω αυτή τη χρονιά είναι από φροντιστήρια, όλα τους όχι τόσο του διαβάσματος, με αρνητικές απόψεις και κακή εικόνα για τα αγγλικά, και φυσικά αμέτρητα κενά. Πού τους βοήθησε το φροντιστήριο - ή έστω τα συγκεκριμένα φροντιστήρια; Στους 2 μικρότερους μαθητές έχει πάει καλά, έχουν περισσότερη όρεξη, αρχίζουν να συμπαθούν τη γλώσσα και το μάθημα (ο ένας μάλιστα μου είπε πως αν δεν πάει στο χωριό δεν έχει πρόβλημα να κάνουμε αγγλικά στις διακοπές των Χριστουγέννων  :o) και σημειώνουν γρήγορα πρόοδο. Ο μεγάλος για τον οποίο μιλούσα στο ποστ, είναι η πιο δύσκολη περίπτωση, μάλλον επειδή είναι αγόρι στην εφηβεία και δεν τον ενδιαφέρει τίποτα εκτός από τα video games & basketball. Πιστεύω ότι και σε καλό φροντιστήριο να πήγαινε, πάλι θα έμενε πίσω ή θα προχωρούσε/ βελτιωνόταν τόσο άργα όσο και στο ιδιαίτερο. Σε unmotivated μαθητές, νομίζω πως θα πρέπει κανείς να πειραματιστεί πολύ με διάφορες διδακτικές μεθόδος (π.χ. game-based learning) και.. ό,τι πιάσει!

Σελίδες: 1234 ... 27

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161828
  • Σύνολο θεμάτων: 19234
  • Σε σύνδεση σήμερα: 514
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 454
Σύνολο: 454

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.084 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.