Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Angel1ca

Σελίδες: 1234 ... 9
15
Εμένα πάλι που μια μαθήτρια μου έβαλε τον τρόπο ανάπτυξης σύγκριση αντίθεση;; Ξέρει κανείς αν έχει ελπίδες να της το πάρουν σωστό;;

Το Υπουργείο έδωσε στις ενδεικτικές απαντήσεις ορισμό, παραδείγμα και αιτιολόγηση. Δε νομίζω να το λάβουν ως σωστό :(

16
Αυτό πάλι που ακούγεται, Γλώσσα με Λογοτεχνία μαζί, πώς θα συνδυαστεί ?

Μάρκο, δε γνωρίζω ακριβώς με ποιον τρόπο θα συνδυαστούν, αλλά κάποιος πάρεδρος του Παιδαγωγικού που τον άκουσα να μιλάει, έλεγε ότι έχουν ως πρότυπο τον τρόπο εξέτασης του μαθήματος, όπως αυτός διεκπεραιώνεται στην Κ ύπρο...
Εικάζω ότι θα δίνονται δύο κείμενα προς επεξεργασία (όπως γίνεται πλέον στην Α' Λυκείου), το ένα εκ των οποίων θα είναι λογοτεχνικό συναφούς θεματολογίας με το δεύτερο. Οι ερωτήσεις θεωρίας θα αφορούν ισότιμα και στα δύο κείμενα, ενώ η παραγωγή λόγου θα προκύπτει από τη θεματολογία τους. Τώρα πως θα προσαρμόσουν και τα σχολικά εγχειρίδια σε αυτόν τρόπο εξέτασης... Άγνωστον!

17
Απλώς επιθυμώ να καταθέσω μία προσωπική εμπειρία και ίσως δώσει ένα έρεισμα στην κουβέντα. Καθηγήτρια Πανεπιστημίου (διδάσκουσα αρχαία ελληνική θεματογραφία) αξίωνε από τους φοιτητές να παρακολουθήσουν το γνωστικό αντικείμενο των πρακτικών μαθηματικών από το μαθηματικό τμήμα, προκειμένου να αντιμετωπίζουν οργανωμένα το αδίδακτο κείμενο. Την ευγνωμονώ, γιατί κατόρθωσε να μας δείξει τον τρόπο να προσεγγίζουμε πρακτικά-μαθηματικά τη θεωρητική επιστήμη μας. Προσπαθώ να το εφαρμόσω στους μαθητές μου, ομολογώ όχι πάντα με επιτυχία. Η έκθεση δεν είναι περιορισμός, δεν είναι πολτοποίηση εγκεφάλου, δεν είναι διάχυτη σκέψη. Εναπόκειται σε κανόνες, όπως ακριβώς και οι πρακτικές επιστήμες. Υπάρχουν τρόποι να βασιστείς, για να οργανώσεις ένα τεκμηριωμένο επιχείρημα, για να πείσεις. Απλώς η έκταση της θεματολογίας της είναι χαοτική... Μας έρχονται στην τάξη παιδιά που δεν μπορούν να επιχειρηματολογήσουν για τα βασικά. Στο πρώτο μάθημα τα "ψαρώνω" με άσχετες ερωτήσεις, π.χ. ποια ταινία που είδατε τελευταία σας άρεσε. Συνήθως ξεκινούν και αραδιάζουν ταινίες, αλλά στο επόμενο ερώτημα που ζητώ να με "ψήσουν", για να την δω, τα περισσότερα αποσβολώνονται. Δεν ευθύνεται η αγνοιά τους, διότι μόλις ρωτώ πιο συγκεκριμένα (π.χ. για τη σκηνοθεσία), ξεδιπλώνονται και ξεκινούν να αναφέρονται σε πλοκή, ηθοποιούς κ.τ.λ. Το στοίχημά μου είναι να τα ξεμπλοκάρω, να τους προσφέρω γνώση για πιο σύνθετες έννοιες, να εμπλουτίσω το λεξιλόγιό τους και το "μέρος" του μαθήματος να το μεταφέρουν στο "όλον" της ζωής. Ναι, σίγουρα, κάποια στιγμή θα αναγκαστούν να γράψουν και πράγματα που δεν τα υποστηρίζουν, αλλά, αν δεν ξέρεις την επιχειρηματολογία του αντιπάλου, ώστε, όταν χρειαστεί, να την ανασκευάσεις, σημαίνει ότι και η δική σου άποψη δε στηρίζεται σε γερά θεμέλια... Γιατί αγνοείς κάποια δεδομένα... Φυσικά δεν μπορείς να αναφερθείς υπερασπιστικά προς τη θανατική ποινή, διότι το Σύνταγμα την έχει "ξεράσει" ως έννοια... Σάμπως και στα μαθηματικά δεν υπάρχουν και περιπτώσεις που δε δίνεται το σύνολο των μονάδων, μολόνοτι ο μαθητής έχει καταλήξει στο σωστό αποτέλεσμα, επειδή χρησιμοποίησε μέθοδο που διδάσκεται σε άλλη τάξη και όχι στην Γ' Λυκείου; Ή γιατί η μέθοδος που ακολούθησε κρίνεται ως "ανορθόδοξη" ή "απλοϊκή"; Κάθε χρόνο στα βαθμολογικά κέντρα, ακούω τους μαθηματικούς να διαξιφίζονται περι των προαναφερθέντων...
Επομένως, καταλήγω ότι η έκθεση επιβάλλεται να υπάρχει ως γνωστικό αντικείμενο, αλλά εξίσου επιβάλλεται να αναθεωρηθεί ο τρόπος διδασκαλίας της

18
6η ενότητα με παράλληλλο το β' μισό της 7ης από Πρωταγόρα ή 16η ενότητα με παράλληλο τη 18η από Πολιτικά.
Σχετικά με το αδίδακτο, μήπως κάποιος ιστοριογράφος (Θουκυδίδης, Ξενοφώντας);

19
+1 για το πρώτο που πρότεινε ο Μάρκος :)
Επίσης, από τη ΒΙΒΛΙΟΕΚΔΟΤΙΚΗ τα βοηθήματα του Σπύρου Φλώρου

20
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Μάιος 22, 2014, 03:24:16 μμ »
Τουρισμός, εθελοντισμός και οτιδήποτε σχετικό με τον ελληνισμό (παράδοση, πολιτισμός, μάρμαρα παρθενώνα, φυσιογνωμία Νεοέλληνα, μνημεία)

21
Συγγνώμη, αλλά είμαστε σοβαροί; Κριτήριο για την πρόσληψη στο φροντιστήριο είναι το να μην αρρωσταίνει ο καθηγητής;;;; Πού ακούστηκε;;; Συμφωνία με το διάολο ή ανοιχτή επικοινωνία με το Θεό έχουμε;;; Και πάει στα κομμάτια να σηκωθώ και με 40 πυρετό να πάω στο μάθημα... Το γεγονός ότι είμαι φορέας μικροβίων και υπάρχει ο κίνδυνος να κολλήσω τα πιτσιρικάκια μου δε συζητιέται... Κι εγώ η αγαθιάρα που νόμιζα ότι υπάρχει και κάτι που ονομάζεται ανθρωπιά... Και όλα αυτά, για να μην διαταραχθεί η εύρυθμη λειτουργία του φροντιστηρίου, αφού είναι λογικό (!) να μην υπάρχει δυνατότητα εύκολων αναπληρώσεων... Παράλληλα επιβάλλεται να υπάρχει και ευελιξία, για να καλύψει ο καθηγητής τυχούσες αλλαγές στο πρόγραμμα! Τα δικά μου, δικά μου, αλλά και τα δικά σου, δικά μου...

22
http://www.sefk.gr/selides/pinakassse2010_2011.htm

Αυτή ήταν η σύμβαση για τα φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης του νομού Αττικής. Ο ΣΕΦΚ είναι το συνδικαλιστικό όργανο των εργαζομένων. Όσες συμβάσεις υπέγραφε με τους εργοδότες υπήρξαν αναγνωρισμένες από την Εφημερίδα της κυβέρνησης και υποχρεωτικές για τους εργοδότες.

dpa2006,
Όποιος επέτρεπε στον εργοδότη να τον απολύσει αυτόβουλα και μονομερώς δίχως να τηρηθούν οι προϋποθέσεις που η σύμβαση επέβαλε, κακό του κεφαλιού του. Έχουν υπάρξει δεδικασμένες υποθέσεις που κατέληξαν σε αποφάσεις υπέρ του εργαζόμενου.
Isla,
Υπάρχουν επίσης άρθρα που προβλέπουν το τι συμβαίνει  στις περιπτώσεις που αναφέρεις.

23
Παράθεση
Έτσι σίγουρα ο σύλλογος δεν τήρησε τις υποσχέσεις του και δεν πέρασε απο τον δικό σας χώρο εργασίας αλλά και οι συνάδελφοί σου μάλλον και να πήγαινε θα έκλειναν τα αυτιά τους.΄Άλλωστε δεν τα άνοιξαν όταν τους ενημέρωσες εσύ που στο φροντιστήριό σας ήσουν ο σύλλογος (αυτό το εννοώ. Το κάθε μέλος, ο κάθε καθηγητής στο φροντίστήριό του είναι ο σύλλογος)
Αν θελήσω να βρω δυο τρεις δικαιολογίες για τη συμπεριφορά τους σίγουρα θα πέσω κι εγώ μέσα, πίστεψέ με. Αν όμως κοιτάξεις τα στοιχεία των ψηφισάντων στις εκλογές του σωματείου και τη δυναμική των μελών (στοιχεία στα οποία στοιχηματίζω πως έχεις πρόσβαση εκ των έσω), θα απαντηθούν πολλά από τα ερωτήματά σου. Όταν κατακτάς μέσω αγώνων δικαιώματα, προσπαθείς να τα προασπίσεις ενημερώνοντας και όχι επαναπαυόμενος στις δάφνες σου. Εκεί εντοπίζεται η αιώνια διαφωνία μου με το σωματείο. Από το 2005 κιόλας. ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙΣ. Σε μία τέτοια περίοδο κρίσης θα είχες όχι εκατό αλλά χίλιους και εκατό συναδέλφους μπροστάρηδες.

Παράθεση
το κατά πόσο μπορούν να προστατευθούν αν διεκδικούν ή πολύ περισσότερο αν καταγγέλουν παρανομίες
Ειλικρινά θα ήθελες πλέον να μου προσδιορίσεις τις παρανομίες; Γιατί τα περισσότερα κάστρα έχουν αλωθεί. Ανακοινώνονται απολύσεις τη μέρα που πηγαίνεις, για να πάρεις πρόγραμμα· σε πιάνει σύγκρυο, αλλά λες "τουλάχιστον θα μπω στη διαδικασία διεκδίκησης, γιατί ο εργοδότης μου είναι παράνομος... Έπρεπε να μου το έχει ανακοινώσει μέχρι τις 10 Ιούνη. Το αναφέρει το άρθρο 10 της σύμβασης" Και ξαφνικά ενημερώνεσαι ότι δεν ισχύει. Ή πληροφορείσαι πως φέτος θα έχεις 4 ώρες /βδομάδα από τις 16 που είχες πέρυσι. Σου κόβονται τα πόδια, αλλά σκέφτεσαι "θα το κυνηγήσω, γιατί παρατυπεί... Εξάλλου το αναφέρει το άρθρο 9 της σύμβασης". Έλα όμως που ούτε αυτό υφίσταται. Άρα με ποιο κριτήριο συζητάμε για παρανομίες; Που να αφορά και να στηρίζει την ύπαρξη του σωματείου μας πάντα... Όχι τα θεμελιώδη δικαιώματα του εκπαιδευτικού που καλύπτονται και από άλλες συμβάσεις....

Παράθεση
Ο σωστός συνδικαλισμός δεν προστατεύεται.
Μεγάλη αλήθεια. Γι' αυτό και η οδηγία είναι να παλεύουμε, ώστε να πετύχουμε όσο το δυνατό καλύτερους όρους στις ατομικές μας συμβάσεις. Και αν είναι δυνατό, να συσπειρωθούν οι συνάδελφοι, για να πετύχουμε καλύτερες συμβάσεις ανά φροντιστήριο. Και διερωτώμαι... Είναι το σωματείο ικανό να διαδραματίσει ρόλο συνδετικό ή συντονιστικό όλων αυτών των προσπαθειών; Ειλικρινά το εύχομαι...

Συγγνώμη εκ προοιμίου από τους διαχειριστές αν θεωρήσουν παρεκκλίνον του θέματος την κουβέντα σχετικά με τη δράση του σωματείου... Παρά ταύτα θεωρώ ότι μπορεί να αποτελέσει έρεισμα, ώστε να ασχοληθούμε συλλογικότερα με το θέμα...

24
Isla,
Δεν πρόκειται να συμφωνήσουμε, το αντιλαμβάνομαι. Δεν ξέρω με ποιες περγαμηνές άνοιξες το φροντιστήριο, αλλά ο δικός μου εργοδότης και πρώην συνάδελφος, ξεκίνησε με δάνειο πριν 9 χρόνια και αυτή τη στιγμή διαθέτι σπίτι στα Βόρεια Προάστια (που δεν το λές καλύβα), εξοχικό στο Πήλιο. Επίσης ανακαίνισε εκ θεμελίων το πατρικό του σε τουριστικό νησί των Κυκλάδων, από το οποίο έχει εισοδήματα, καθώς το νοικιάζει με το χρόνο. Πληροφορίες για τις οποίες δε ρώτησα... Μόνος του τα έλεγε σε στιγμές έπαρσης και μεγαλομανίας. Και μπράβο του για όσα κατόρθωσε! Ξεκίνησε από χαμηλά και με πολλή δουλειά έγινε εισοδηματίας φροντιστής (πλέον μπαίνει ελάχιστα στην τάξη για μάθημα, γιατί η "επιχείρηση", καθώς αποκαλεί το φροντιστήριο, έχει πολλές υποχρεώσεις εξωδιδακτικές). Όλοι οι απολυθέντες καθηγητές είμαστε εκείνοι οι νοματαίοι που τον βοήθησαν να στήσει λοιπόν την "επιχείρηση". Ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του. Σε ό,τι αφορά τις καταγγελίες που αναφέρεις, εμείς της μέσης εκπαίδευσης δεν καλυπτόμαστε από κανένα νομικό πλαίσιο. Για να μην επαναλαμβάνομαι,θα σε παραπέμψω στην επόμενη απάντησή μου από αυτήν που παραθέτεις.

25
GMaθΕrΦr,
Έχω ενημερωθεί από εργατολόγο για τα δικαιώματα που μπορώ ή δεν μπορώ να διεκδικήσω και σε πληροφορώ ότι, όπως έχουν τα πραγματα... μας βγήκε μάπα το καρπούζι. Όχι, στο σύλλογο δεν απευθύνθηκα, γιατί και πέρυσι πέρασα κάποια Πέμπτη από τα γραφεία τους, για να τους ενημερώσω σχετικά με την κατάσταση που στράβωνε και δεν τηρήθηκε καμία από τις υποσχέσεις που έδωσαν (θα περάσουμε από το φροντιστήριο, για να ξεστραβώσουμε και τους συναδέλφους που δεν έχουν ιδέα για την ύπαρξή μας και τα συναφή). Επίσης, δεν ενδιαφέρομαι να σηκώσω το λάβαρο της επανάστασης μόνη μου, αφού η δραστηριότητα του συλλόγου δεν έχει πείσει τους υπόλοιπους απολυθέντες να με ακολουθήσουν... Δεν ενδιαφέρομαι επίσης να έχω την τύχη της συναδέλφου που απολύθηκε και διεκδίκησε πριν τέσσερα χρόνια τα δικαιώματά της, αλλά δεν προστατεύτηκε επαρκώς, ώστε να αποφύγει τη λάσπη του πρώην εργοδότη της και να ξαναβρεί δουλειά.

26
Isla,
Ειλικρινά σε διαβάζω κάθε φορά που γράφεις (και τα γράφεις όμορφα η αλήθεια είναι...). Θέλω να πιστεύω ότι είσαι τόσο καλή εργοδότης όσο παρουσιάζεσαι και πραγματικά δεν έχω λόγο να σε αμφισβητήσω. Και όσα πρόκειται να εκθέσω, μην τα λάβεις ως προσωπική επίθεση (απλώς εκπροσωπείς την εργοδοσία), γιατί τουλάχιστον εσύ έχεις το θάρρος να καταθέτεις την άποψή σου, έστω και αν με βρίσκει εκ διαμέτρου αντίθετη. Ωστόσο, στο πλαίσιο της ελευθερίας του λόγου, θα μου επιτρέψεις να σου απαντήσω ότι δεν αποτελούν δική μου σκοτούρα (της εργαζόμενης) το ενοίκιο, η μη πληρωμή διδάκτρων και το αν είσαι έρμαιο της Δευτεροβάθμιας, του ΕΟΠΠΕΠ, του ΙΚΑ, της ΣΔΟΕ, της Πυροσβεστικής, της Επιθεώρησης Εργασίας (οι φορείς αυτοί προϋπήρχαν της κρίσης - δεν τα γνώριζες, όταν επέλεξες το ρίσκο να στήσεις δική σου επιχείρηση;) και πάει λέγοντας. Όπως φυσικά δεν αποτελούσαν δική μου σκοτούρα και τα κέρδη που έβγαζες τις παλιές εποχές. Δε με κάλεσες ποτέ για έξτρα μπόνους, επειδή έβαλα το λιθαράκι μου να αποκτήσεις φήμη ως φροντιστήριο, ίσα ίσα που υποαμειβόμουν συγκριτικά με τους όρους της σύμβασής μου, διότι δε ζητούσα να πληρωθώ (πάντα εις το όνομα της αγαστής συνεργασίας), όταν είχαμε τις συναντήσεις γονέων, ούτε όταν συνόδευα τα παιδιά σε ψυχαγωγικές δραστηριότητες εκτός ωραρίου μου, ούτε όταν κάποιες Κυριακές ερχόμουν στα διαγωνίσματα, για να εξετάσω τους προφορικά εξεταζόμενους, ούτε όταν αξίωνες να βγουν οι απαντήσεις των πανελληνίων γρήγορα, για να αναρτηθούν στην ιστοσελίδα του φροντιστηρίου... Και ναι, συμφωνώ ότι δεν μπορούσα να κάνω κάτι παραπάνω πέραν του να φροντίσω να έχω βάλει κάτι στην άκρη για τις δύσκολες μέρες... Και αυτό δεν είναι ΔΙΚΗ ΣΟΥ υπόθεση... Αν ο δικός μου εργοδότης σκεφτόταν να ξεστομίσει κάτι τέτοιο, θα το θεωρούσα τουλάχιστον χλευασμό ή ειρωνεία και θα μας άκουγε όλο το οικοδομικό τετράγωνο... Τολμά να με κράξει για τα κουμάντα τα δικά μου, ενώ ο ίδιος δεν έχει συμπεριφερθεί ανάλογα τη δεκαετία των παχιών (για εκείνον και μόνο) αγελάδων; Αντ' αυτού ξέρεις τι λαμβάνω; Αχαριστία, ξιπασιά και θεμελίωση παραβατικής συμπεριφοράς. Τώρα που μπορώ να σου αλλάξω τα φώτα, θα το κάνω, γιατί δεν προστεύεσαι από κανένα νομικό πλαίσιο... Σε διώχνω όποια ώρα γουστάρω, σου δίνω όσα ψίχουλα μου περισσεύουν και αν θες, τα δέχεσαι... Θα τολμούσε ποτέ εργοδότης να διώξει καθηγητή μετά τις 15 Ιουνίου; Θα αξίωνε να υπογραφεί η απόδειξη τράπεζας, χωρίς να έχεις πάρει τα λεφτά υπό τον υποδόριο φόβο της απόλυσης;  Είμαι η προσφορά και είναι η ζήτηση... Ο καθένας με τις αρμοδιότητές του...
Όσο για τη μητέρα που χρωστάει τόσα και σου ζητάει λεφτά για τα βιβλία, συγγνώμη, είμαστε σοβαροί; Προσωπικά προτιμώ να στάζει το καζανάκι της λεκάνης και να μου σπάει τα νεύρα, από το να καλέσω μάστορα και να ζητήσω βερεσέδια... Και αν δεν έχει να σε πληρώσει τώρα, αναλογίστηκες τι πρέπει να κάνεις; Κι αν αυτό ακουστεί στους υπόλοιπους γονείς ότι θα γίνεις ο τελευταίος τροχός της αμάξης στις πληρωμές τους; Εγώ θα σου πρότεινα να ζητάς από μαθητές μεγαλύτερων τάξεων τα βιβλία τους, για να έχεις να δίνεις σε τέτοιες περιπτώσεις. Τα πετούν που τα πετούν (ελπίζω στην ανακύκλωση), ας πιάνουν τουλάχιστον τόπο. Επίσης υπάρχουν ωραιότατα τμήματα στα γραφεία της δευτεροβαθμιας εκπαίδευσης (κατά τόπους), στα οποία διδάσκονται δωρεάν μαθήματα αγγλικών ή και διάφορες οργανώσεις, κυρίως γυναικών, στις οποίες θα μπορούσες να την απευθύνεις...

27
Δεν αναφέρομαι στην επαρχία, γιατί δεν έχω γνώση. Νόμιζα πως έγινε αντιληπτό από την αναφορά μου στο ΣΕΦΚ

28
Isla,
Μην είσαι τόσο απόλυτη για το "απατηλό όνειρο". Ναι μεν οι εποχές είναι δύσκολες, λάβε όμως υπόψη ότι από τη στιγμή που τα ιδιαίτερα έχουν πεθάνει, υπάρχουν αρκετά φροντιστήρια που αύξησαν το δυναμικό των μαθητών τους. Ακόμα και με μείωση των διδάκτρων, τα εισοδήματα αυξάνονται. Συνυπολόγισε τη μείωση του ωρομισθίου στους καθηγητές... Απλά μαθηματικά είναι. Και εν πάση περιπτώσει, είχαμε ποτέ μερίδιο στα κέρδη των εργοδοτών, για να επωμιζόμαστε σε τέτοιο ποσοστό τη χασούρα τους; Όλοι έχουμε δεχτεί μείωση, θέλοντας να βοηθήσουμε την κατάσταση, αλλά σε κάποιο σημείο πρέπει να τοποθετηθεί ένα μεγαλόπρεπο στοπ.
GMaθΕrΦr,
Ας φροντίσει ο ΣΕΦΚ να αναλάβει τις ευθύνες του και ας αναλογιστεί γιατί πολλά από τα μέλη του του γύρισαν την πλάτη. Υποσχέθηκε ομάδες ενημέρωσης συναδέλφων, δηλώσαμε συμμετοχή και ουδέποτε τις συγκρότησε. Μας έχει ζαλίσει με τις συγκεντρώσεις κάτω από το συγκεκριμένο φροντιστήριο, λες και δεν υπάρχουν αλλού απολύσεις συναδέλφων. Και νισάφι με την καραμέλα πως δεν ειδοποιούνται. Δε γνωρίζουν την κατάσταση; Δε γνωρίζουν ότι η παρουσία τους υπήρξε τόσο ασθενική που η πλειοψηφία των συναδέλφων αγνοεί την ύπαρξή τους; Εκλογές πότε θα κάνουν; Το συμβούλιο έχει ισχύ έως δύο έτη. Φτάνει η εποχή που συμπληρώνονται... Δε θέλω να μακρυγορήσω για το σωματείο. Ήδη καταχρώμαι το χώρο με ζητήματα άσχετα με το θέμα.
Η προσωπική εμπειρία με δίδαξε το εξής: εργοδότης απέλυσε 5 καθηγητές από το φροντιστήριό του (κι εγώ μέσα σε αυτούς), καθόλου τυχαίο το γεγονός ότι είμασταν από τους υψηλόμισθους και τις κολώνες του τσιφλικιού του. Αντ' ημών τοποθετήθηκαν νέοι συνάδελφοι, πρωτόπειροι και χαμηλόμισθοι, οι οποίοι δεν έχαιραν καλής αποδοχής από γονείς και μαθητές. Αποτέλεσμα; Αποχωρήσαντες μαθητές και γκρινια. Ρωτάω λοιπόν... Θα φταίω αν ενισχύσω αυτήν την κατάσταση λειτουργώντας διαβρωτικά και κανιβαλικά; Να μην το ξεχάσω... Απολυθήκαμε τη στιγμή που ανοίχτηκε δεύτερο παράρτημα του φροντιστηρίου λόγω αύξησης μαθητών... Και έχοντας δεχτεί 15% μείωση ωρομισθίου (μεγαλύτερη από τους χαμηλόμισθους συναδέλφους που δέχτηκαν 10%)... Και όχι δεν είχαμε την εντύπωση ότι θα γίνουμε συνέταιροι, γνωρίζοντας μετά από τόσα χρόνια πείρας που σταματά η δικαιοδοσία μας...

Σελίδες: 1234 ... 9

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 739
Σύνολο: 739

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.091 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.