Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - eirinig81

Σελίδες: 12
15
Σχολικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά: Σύνταξη
« στις: Νοέμβριος 25, 2007, 01:18:46 μμ »
α....και επίσης εγώ διδάσκω πολύ λίγα χρόνια και ειδικά θεματογραφία ακόμα λιγότερα, οπότε εννοείται με κάποια επιφύλαξη ό,τι στέλνω  ;)

16
Σχολικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά: Σύνταξη
« στις: Νοέμβριος 25, 2007, 01:15:07 μμ »
Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για την απάντηση :) Φοβάμαι όμως πως ούτε έτσι λύνεται το πρόβλημα.. Η αναφορική αντωνυμία ά (ως ερωτηματική εδώ) τί συντακτικό ρόλο θα έχει μέσα στην πλάγια?

Σκεφτόμουν μήπως το πρόβλημα θα λυνόταν πιο εύκολα αν θεωρούσαμε τη δευτερεύουσα ως αναφορική και όχι πλάγια..

Πάντως ανάλογη περίπτωση δεν έχω ξανασυναντήσει (παρά τα 14 χρόνια που διδάσκω άγνωστο..) και με απασχολεί μέρες τώρα..

το α ως αντικείμενο του ρήματος γιγνώσκω...και ναι αναφορική νομίζω καλύτερα από πλ ερωτηματική (νομίζω!!). οπότε θα έχουμε πρόταση αναφορική ως αντικείμενο του δηλώσαι και μετά μια χρονική ως επιρρηματικός προσδ του χρόνου στη δευτερεύουσα..δεν ξέρω αν αυτό ρώτησεσ ή απλά αν δεν πιάνω το νόημα!  ???  πάντως, όπως κατάλαβες, μ΄αρέσουν οι απορίες στο συντακτικό!   :) :) από άγνωστο το βρήκες?

17
Σχολικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά: Σύνταξη
« στις: Νοέμβριος 25, 2007, 12:41:21 μμ »
Θα ήθελα τη βοήθειά σας στην ακόλουθη μετατροπή: οις παραγενόμενος ταυτα γιγνώσκω δηλωσαι βούλομαι (Ξενοφ. Συμπόσιον)
Η μετάφραση έχει ως εξής: Θέλω να δηλώσω από ποιά αφού πέρασα γνωρίζω τούτα..

Η άσκηση είναι μετατροπή της χρονικής μετοχής σε χρονική πρόταση.
Το ερώτημα όμως είναι τι θα κάνουμε το "οις" που εξαρτάται από τη μετοχή παραγενόμενος, αλλά δε μπορούμε να το εντάξουμε στη χρονική πρόταση γιατί αφενός η χρον. πρόταση που θα φτιάξουμε θα εισάγεται με χρονικό συνδεσμο αφετέρου απότελεί εισαγωγικό στοιχείο της πλάγιας ερώτησης και τέλος αν τ' αφήσουμε έξω από τη χρονική πρόταση , δε θα παίζει κάποιο συντακτικό ρόλο μέσα στην πλάγια..

Σας ευχαριστώ..

το μόνο που σκέφτομαι είναι ότι θα γίνει πλέον μία πλάγια που να εισάγεται με το ταυτα (ως αναφορική αντωνυμία πλέον σε αιτιατική) και μετά η χρονική όπου η αναφορική αντωνυμία οις θα γίνει αντικείμενο ρήματος (ως δεικτική τουτοις) αφού από τη μετοχή εξαρτάται. η χρονική λοιπόν θα εξαρτάται από την πλάγια....το ζήτημα βέβαια είναι τώρα αν βγαίνει ακριβώς ίδιο νόημα, αλλά δε μπορώ να σκεφτώ τώρα κάτι άλλο και αυτό θα έκανα εγώ..

ελπίζω να σε βοήθησα και να μη σε μπέρδεψα χειρότερα!

18

ευχαριστώ mariab για το φυλλάδιο! σου έστειλα και mail

19
Υπάρχει στο παιδαγωγικο ινστιτουτο ενα βιβλιο με τον ωραιο τιτλο Η Διδασκαλία της Λογοτεχνίας στο Γυμνάσιο και το Λύκειο με τη μέθοδο Project. Εγω δεν μπορω να το κατεβασω. Γιατι? Εσεις το κατεβασατε?

καλησπέρα σε όλους!

ούτε και εγώ δε μπορώ να το κατεβάσω...είναι όντως περίεργο γιατί όλα τα άλλα τα έχω κατεβάσει κανονικά. mariab μήπως θα μπορούσες εσύ ή κάποιος άλλος να το στείλει και σε μένα? ευχαριστώ...

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32750
  • Τελευταία: wwwwww
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1177498
  • Σύνολο θεμάτων: 19400
  • Σε σύνδεση σήμερα: 887
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 881
Σύνολο: 885

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.073 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.