Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - rania81

Σελίδες: 1234 ... 10
15
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: ενσταση?
« στις: Ιούνιος 26, 2009, 12:57:29 μμ »
από γνωστό μου πάντως κορίτσια που ήθελε να κάνει ένσταση σε προηγούμενο ΑΣΕΠ του είπαν ότι αναβαθμολόγηση δεν έχει δικαίωμα να ζητήσει και ότι ο βαθμός είναι σχεδόν αδύνατον να αλλάξει γιατί υποτίθεται ότι τα έχουν ξαναελέγξει πριν τα ανακοινώσουν

Ακριβώς έτσι είναι.Δικαίωμα ένστασης έχετε μόνο για τα στοιχεία σας.Αν έχουν περάσει δηλαδή κάτι λανθασμένα (αριθμό ταυτότητας, προϋπηρεσία, μεταπτυχιακά κλπ.)
Οσό για τα γραπτά που δεν έχουν επάνω κοκκινάδια κάπου είχα ακούσει πως οι διορθωτές απαγορεύεται να σημειώνουν επάνω στο γραπτό, γι' αυτό και όσοι είδαν πέρισυ το γραπτό τους δεν είδαν επάνω διορθώσεις και λάθη.
και δεν το βρεις ποτε ουτε εσυ ουτε κανενας μας γιατι το ΑΣΕΠ εχει φτιαχτει για να διοριζονται οι ημετεροι..........και ας το θεωρουν καποιοι πανακεια..........αντικειμενικοτητα χωρις αναβαθμολογηση και χωρις να μπορω να δω το γραπτο μου ΔΕΝ συμβαδιζουν κυριοι

Μπορεί και να διοριζονται κάποιοι από το παράθυρο δεν αντιλέγω αλλά μην απαξιώνεις συνολικά τις προσπάθειες τόσων ανθρώπων που κουράστηκαν ψυχικά κυριώς για να είναι τελικά στους πίνακες των διοριστέων.

16
Κορίτσια πολλά συγχαρητήρια και καλή τοποθέτηση τώρα πια!!Πάντα επιτυχίες!
Σε όσους δεν τα κατάφεραν μπράβο για τις προσπάθειες και να σκέφτονται πως η ζωή δεν τελειώνει με έναν ΑΣΕΠ.

17
Θερμότατα συγχαρητηρία!!!

18
Η πρώτη πέρασε με 96.36 χωρίς προϋπηρεσία και η τελευταία με 80.93!

δεν ειναι ακριβωσ ετσι!93 ηταν ο πρωτοσ και 3,36 ο βαθμοσ πτυχιου!αυτη που ειχε τη θεση 600 ειχε γραπτο 80,25 και 2,6 πτυχιο δλδ 82,81 και η τελευταια 76,75 και 4,18 β.π. δλδ 80,93!
Αν διαβάσεις καλύτερα θα δεις πως έγραψα πως "περάσανε" με αυτά τα μόρια, όχι πως γράψανε αυτούς τους βαθμούς.

19
eleni..

Μην το λες...εχουμε δει και αν εχουμε δει....

Αν πατε μεσα Ιουλιου ποτε θα βγουν τα τελικα ? τον Αυγουστο ?


Σε πληροφορώ, ergotelis, πως το 2007 των φιλολόγων βγήκαν 17 Ιουλίου, της Αγίας Μαρίνης, μεγάλη η χάρη της.  :)
Έτσι είναι, ergotelis... θέλεις δε θέλεις!  ;D  ;D  ;D


Και στον προπροηγούμενο είχαν βγει αρχες Αυγούστου των φιλολόγων, ενώ τα πρώτα είχαν βγει τέλη Ιουλίου.

20
Η πρώτη πέρασε με 96.36 χωρίς προϋπηρεσία και η τελευταία με 80.93!

21
rania81 δεν θα συμφωνήσω με τη λογική "όσους είναι να πάρει θα πάρει" για ένα απλό λόγο. Αυτός που έχει επιτύχει στο διαγωνισμό και δεν διορίζεται λέει "εγω πέτυχα και το κω@@@@κράτος δεν με διόρισε παρόλο που κουράστηκα έγραψα καλά κτλ" Σε αντίθεση με αυτόν που τον έχουντσεκουρώσει (ή τα θέματα ήταν φτιαγμένα για να μην γράψει) ο οποίος λέει "πηγα χάλια, εγω φταίω" και το ρίχνει στον εαυτό του!
Το κράτος λοιπόν προτιμά να συμβαίνει το 2ο... Αυτή είναι η άποψη μου...
++++++++++++++++++ συμφωνώ απολύτως. Δεν γίνεται να βγάζουμε 90% και να είμαστε αριστούχες και να μην μας πάρουν, γιατί μετά θα γίνει χαμός. ΟΙ άλλοι να μπαίνουν με 75 και εμείς με 90 και να μην μπαίνουμε

Στην απελπισία μας νομίζω πως γινόμαστε υπερβολικοί.Αυτό που περιγράφεις αποτελεί οργανωμένο σχέδιο από μέρους του υπουργείου σε συνεργασία με αυτούς που βάζουν τα θέματα.Σιγά μη μας έδινε το κράτος τόση σημασία.Έχει άλλους τρόπους να μας τσακίζει το ηθικό.Εγώ θα σου επισημάνω δύο ζητήματα:
1.Στην ιστορία του ΑΣΕΠ ο κλάδος μας πηγαίνει εξαιρετικά καλά.Στο προηγούμενο ασεπ υπήρχαν άτομα που διορίστηκαν σε σειρά περίπου 250 χωρίς προυπηρεσία και με μόρια περίπου στο 89.Ο τελευταίος που πέρασε είχε περίπου 82.Αυτοί που είχαν γύρω στο 80 και δεν διορίστηκαν ξέρετε πόσοι ήταν;Δεν είδα να γίνεται κανένας χαμός. Δε νομίζω πως αυτοί που βάζουν τα θέματα πήγαν το πρωί πριν τις εξετάσεις και είπαν θα βάλουμε δύσκολα για να κατακερματίσουμε το ηθικό των νηπιαγωγών. Ότι του ήρθε το προηγούμενο βράδυ του καθενός έβαλε.
2.Για τον ψυχικό μας κατακερματισμό τώρα, αρκεί, ο ΑΣΕΠ ως θεσμός για τις προσλήψεις, από μόνος του και περισσεύει. Η διαδικασία στην οποία μας υποβάλουν αφού έχουμε  πάρει τα πτυχία μας και πολλές φορές είναι περισσότερα από ένα φανερώνει την ανεπάρκεια του ίδιου του κράτους στο μέγιστο βαθμό.
Εγώ λέγοντας πως όσους είναι να πάρει θα πάρει εννοώ πως ο αριθμός είναι καθορισμένος και δεν εξαρτάται από τη γενικότερη επίδοση του κλάδου. Η αξιολόγηση των θεμάτων (και μιλάω αποκλειστικά για τον κλάδο μας) ως προς τη δυσκολία είναι ένα θέμα πολύ ρευστό. Εξαρτάται από το τι έχει διαβάσει κάποιος και από ποια πηγή. Που αν με ρωτάς και αυτό πάλι είναι απαράδεκτο. Δεν αρκούν οι σπουδές στο πανεπιστήμιο δηλαδή; Δεν κριθήκαμε εκεί; Εξαρτάται από την ψυχολογία του τη στιγμή μου γράφει από πολλά. Σ’ εμάς στο προηγούμενο ΑΣΕΠ είχαν βάλει για την ενιαία συγκεντρωτική διδασκαλία. Σ’ εμένα που είχα διαβάσει για την ενιαία φάνηκαν εύκολα.Σε συνάδελφο που δεν την είχε ξανακούσει φάνηκαν δύσκολα.
Δεν αντιλέγω υπάρχουν και θέματα με αντικειμενικές δυσκολίες.Αλλά αυτό που είπα και πριν ισχύει. Οι άνθρωποι που βάζουν τα θέματα πολλές φορές λίγη επαφή έχουν με την πραγματικότητα. Βάζουν αυτά που νομίζουν αυτοί ως πιο αντιπροσωπευτικά για την επιστήμη τους. Μέχρι και το προηγούμενο ΑΣΕΠ θέματα λένε έβαζε και ο Κιτσαράς.Δείτε λίγο τα θέματα των προηγούμενων διαγωνισμών.Υπάρχει τουλάχιστον ένα θέμα από το βιβλίο του και μάλιστα με τα ακριβή λόγια που αναφέρεται στο βιβλίο. Κάτι αντίστοιχο γίνεται και με τους άλλους.
Δε νομίζω ότι λέμε πολύ διαφορετικά πράγματα απλά τα βλέπουμε πια από άλλη σκοπιά.
Ελπίζω να πάνε όλα καλά και με το καλό να έρθει ο διορισμός σας!!

22
Πραγματικά δεν ήταν καθόλου εύκολα και θα το διαπιστώσουμε πολύ σύντομα.
Και εγώ αυτό νομίζω....Ήθελαν να πάρουν λίγους και για αυτό μπηκαν αυτά τα θέματα!


Καλή τύχη και καλά αποτελέσματα σε όλους και όλες.Κατά τη γνώμη μου η λογική "ήθελαν να πάρουν λίγους και έβαλαν δύσκολα" είναι λάθος.Όσους είναι να πάρουν θα τους πάρουν. τι και αν γράψουν καλά οι 1000 τι και οι 5000.Άυτοί θα πάρουν τους πρώτους 600 όπως και να έχει.Διαγωνισμός είναι.Διαγωνισμός σημαίνει πως παίρνω όσους χρειάζομαι (από τους πρώτους) ακόμα και αν τη βάση την έχουν περάσει όλοι.
Όσο για τα θέματα πάντα θα υπάρχουν θέματα με "παγίδες".Μην ξεχνάτε πως τα θέματα δεν τα βάζω εγώ ή εσείς αλλά καθηγητές πανεπιστημίου, εκπρόσωποι του παιδαγωγικού ινστιτούτου κλπ, που σκέφτονται διαφορετικά την εκπαιδευτική διαδικασία και πρακτική.Κ εγώ όταν έκανα μεταπτυχιακό αλλιώς αντιμετώπιζα την εκπαίδευτική διαδικασία και αλλιώς τώρα που είμαι μέσα στην τάξη μου.

23
Δεν έχεις κάνει παράδοση κλειδιών κλπ;Πως θα πας πάλι στο σχολείο τώρα;Δεν έχεις απολυθεί;Η σύμβαση σου δεν έληξε στις 21 Ιουνίου;Αν δεν το έστειλαν είναι δικό τους πρόβλημα.Αν είχε σταλεί θα το είχες στα εισερχόμενα.Εξάλλου ο πίνακας αυτός απ' ότι καταλαβαίνω πρέπειι να είναι για χρήση της συμβούλου και ζητήθηκε από το δικό σας γραφείο.Εμάς δεν μας ζήτησαν κάτι ανάλογο.Αν το ήθελαν από το υπουργείο θα το ζητούσαν σε όλα τα γραφεία όπως για παράδειγμα είναι οι πίνακες εγγραφέντων, ο στατιστικός κλπ....

24
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών
« στις: Ιούνιος 23, 2009, 09:39:24 μμ »
Καλησπέρα.. Αντιμετωπίζω και εγώ το ίδιο''πρόβλημα''. Τοποθετήθηκα σε ένα σχολείο που για δεύτερη χρονιά δεν λειτουργεί (όταν το δήλωσα δεν το ήξερα) το ΠΥΣΠΕ μου λέει ότι θα κριθώ υπεράριθμη και τον Αύγουστο θα κάνω αίτηση για να τοποθετηθώ σε όμορο σχολείο. Αν θέλω να μη τη χρωστάω θα πρέπει να επιλέξω στα συγκεκριμένα 4 σχολεία που μου δίνουν. Το ζήτημα είναι ότι τα σχολεία αυτά παίρνουν λιγότερα μόρια από την οργανική μου. Η ερώτηση η δική μου είναι ποια μόρια θα παίρνω τις οργανικής ή εκεί που τελικά θα υπηρετήσω;
Η πρωτοβάθμιια  που πήρα μετάθεση επιμένει ότι θα πρέπει να παρω του σχολείου που θα υπηρετήσω, η πρωτοβάθμια που άνηκα μέχρι τώρα ότι θα πάρω τις οργανικής μου και ο νόμος λέει ότι αν σε τοποθετεί η υπηρεσία παίρνεις τα μόρια του σχολείου που έχει τις πιο πολλές μονάδες δυσμενών συνθηκών. Πως μπορώ να διεκδικήσω τα μόρια μου; Η υπηρεσία ισχυρίζεται ότι απο τι στιγμή που το σχολείο είναι σε αναστολή θα παίρνω τα μόρια αυτα(τις οργανικής) μόνο τους καλοκαιιρινούς μήνες.  Είναι σωστό; Α και κάτι άλλο προηγούμαι απο τις τοποθετήσεις των αποσπασμένων, των νεοδιόριστων κλπ; Αν έχει κανείς παρομοια εμπειρία ας βοηθήσει!
Να τους πεις πως δεν ξέρουν που τους παν τα 4!!!Ψάξε βρες την εγκύκλιο των μεταθέσεων και δώστους να διαβάσουν το σημείο που λέει το εξής (σου το παραθέτω ακριβώς όπως είναι στην εγκύκλιο):Λαμβάνεται υπόψη ο χρόνος για τη θεμελίωση δικαιώματος και ο υπολογισμός μονάδων δυσμενών συνθηκών ρυθμίζεται ειδικά ως ακολούθως στις περιπτώσεις που οι εκπαιδευτικοί Α/θμιας Εκπαίδευσης:α) διατέθηκαν σε σχολεία άλλης περιοχής της αρμοδιότητας του ίδιου ΠΥΣΠΕ από αυτή που ανήκαν οργανικά για εξαιρετικές υπηρεσιακές ανάγκες, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 16 κεφ. Γ΄ παρ. 1 και 2 του Ν. 1566/85 (ΦΕΚ 167 Α΄) και του άρθρου 14 του ίδιου νόμου. Στην περίπτωση αυτή λαμβάνουν τις μονάδες μετάθεσης για δυσμενείς συνθήκες που αντιστοιχούν στη σχολική μονάδα της διάθεσης εκτός αν οι μονάδες μετάθεσης για δυσμενείς συνθήκες της οργανικής τους θέσης είναι περισσότερες οπότε και λαμβάνουν αυτές.
β) διατέθηκαν για μερικές ημέρες ως υπεράριθμοι σε σχολικές μονάδες άλλης περιοχής αρμοδιότητας του ίδιου ΠΥΣΠΕ για τη συμπλήρωση του υποχρεωτικού τους ωραρίου διδασκαλίας. Στην περίπτωση αυτή:
•   όταν οι μονάδες δυσμενών συνθηκών διαβίωσης της οργανικής τους θέσης είναι περισσότερες από αυτές της διάθεσης ακολουθείται ο προηγούμενος 2.3.α υπολογισμός.
•   όταν οι μονάδες δυσμενών συνθηκών διαβίωσης της οργανικής τους θέσης είναι λιγότερες τότε θα ακολουθηθεί ο αναλογικός υπολογισμός με βάση την εβδομάδα των πέντε (5) ημερών.
γ) αποσπώνται ή διατίθενται χωρίς αίτησή τους για υπηρεσιακές ανάγκες εξ ολοκλήρου από σχολείο σε σχολείο της ίδιας περιοχής μετάθεσης ή και για συμπλήρωση του υποχρεωτικού τους ωραρίου. Στην περίπτωση αυτή ακολουθείται η ανωτέρω ρύθμιση.

Πόσο άσχετοι μπορεί να είναι;Υπάρχει θα μου πεις και η περίπτωση να το παίζουν άσχετοι.

25
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών
« στις: Ιούνιος 06, 2009, 07:50:38 μμ »
Αυτό σου το είπαν από το ΠΥΣΠΕ ή από το γραφείο που ανήκεις;Εγώ ξέρω πως καταρχήν θα πρέπει να περιμένουν τις εγγραφές για να έχουν στα χέρια τους τον πίνακα των εγγραφέντων και τώρα και το Σεπτέμβρη.Αν το Σεπτέμβρη δεν έχει παιδιά τότε θα παρθεί απόφαση για αναστολή.Τότε το ΠΥΣΠΕ σε τοποθετεί σε λειτουργικό κενό όπου θέλουν αυτοί.Θεωρητικά αν δεν θέλεις να χρωστάς την οργανική σου και για να μην θεωρείται η μετακίνηση σου πως έγινε με δική σου υπαιτιότητα τοποθετήσε από το ΠΥΣΠΕ όπου αυτοί νομίζουν.Αν όμως υπάρχει καλή διάθεση από το ΠΥΣΠΕ και για να μη σε τοποθετήσουν σε άσχετο σχολείο, σε καλούν, σου δίνουν τις περιοχές που έχουν τη δεδομένη στιγμή κενό και επιλέγεις.Αυτό γίνεται όμως off the record (ανεπίσημα).Έτσι αποσπάσαι όχι με δική σου υπαιτιότητα αλλά για τις ανάγκες της υπηρεσίας και δεν χρωστάς οργανική.Επίσης έχω την εντύπωση (με κάθε επιφύλαξη) πως τοποθετήσαι σε κενό του ίδιου γραφείου με την περιοχή της οργανικής.Εγώ αυτά ξέρω, για την ακρίβεια αυτά μου είχαν πει επειδή και το φετινό μου σχολείο και το περσινό (σε άλλο νομό) κινδύνευαν να κλείσουν.Α!Για την επόμενη χρονιά θεωρείσαι υπεράρυθμη και τοποθετήσαι σε κενά που δίνονται πριν τις τοποθετήσεις των μεταθέσεων.

26
Οικονομικά / Απ: Εφάπαξ επίδομα 2009-2010
« στις: Ιούνιος 06, 2009, 07:34:33 μμ »
Εγώ είμαι σε αυτούς που αφαιρώντας την εισφορά είμαι στα 1708 ευρώ.Για 8 ευρώ δηλαδή δεν το παίρνω.

27
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ανάθεσης τάξης σε δημοτικό
« στις: Ιούνιος 06, 2009, 07:25:10 μμ »
Αγαπητέ μου γονέα, δεν υπερασπίστηκα το χαρακτηρισμό απλά τόνισα αυτό που πιθανότατα η συνάδελφος ήθελε να πει. Δεν το συζητώ ότι η λέξη αποφάγια είναι προσβλητική για όποιο θέμα και αν αναφέρεται.

Έχετε προσωπική εμπειρία και ίσως δεν σας επιτρέπει να καταλάβετε. Αν για ένα δύσκολο τμήμα ευθύνεται ο εκπαιδευτικός, τότε με το που θα αλλάξουν δάσκαλο, θα έπρεπε να παύσει και το θέμα. Τέτοια ήταν η περσινή μου τάξη. Ήταν το τμήμα, που δεν ήθελε κανείς. Το ήξερα από την αρχή, οι συνάδελφοι με ενημέρωσαν ότι ο προηγούμενος δάσκαλος ζήτησε απόσπαση για να μην τα αναλάβει πάλι. Από τις διάφορες κουβέντες των παιδιών αλλά και από τον τρόπο που συμπεριφερόντουσαν στην δασκάλα των Αγγλικών κατάλαβα ότι επικρατούσε ένα χάος, τσακωμοί συνεχώς, φωνές, φασαρίες, κατηγόριες για κλεψιές, αδιαφορία για τα μαθήματα και υποτίμηση για το δασκαλό τους. Από το μαθησιακό επίπεδο όλων των παιδιών, από τις εργασίες που έκαναν στην περιβαλλοντική αγωγή, διέκρινα ότι ο προηγούμενος δάσκαλος σίγουρα δεν ήταν αδιάφορος. Ίσως δεν κόλλησε η χημεία τους, ίσως δεν άρεσαν στους γονείς οι βαθμοί που έβαλε, ίσως να μην μπορούσε να επιβληθεί στα παιδιά. Τι να πω; Κουράστηκα   αλλά τα παιδιά έστρωσαν, ώστε φέτος τα ζητούσαν όλοι.  Θα έπρεπε να διεκδικώ τίποτα παιδαγωγικές δάφνες με τρια χρόνια προϋπηρεσίας μόνο; Τα παιδιά είχαν το υπόβαθρο και με τον κατάλληλο χειρισμό, βγήκε.
 

Η φετινή μου τάξη μια από τα ίδια (ίσως και χειρότερα γιατί το μόνο που μου είπαν, αφού μου ανατέθηκε είναι ότι τα παιδιά είναι προκλητικά). Έχω κουραστεί σε τέτοιο βαθμό που μετράω τις ώρες μέχρι να λήξει η χρονιά. Έχω κάνει τα πάντα, ό,τι παιδαγωγική μέθοδο είχα διδακτεί ή έστω είχα ακουστά, έχω κάνει συναντήσεις με τους γονείς όλους μαζί, με τους γονείς ορισμένων μαθητών ξεχωριστά, έχει κληθεί η σύμβουλος, μέχρι και παιδοψυχολόγο επισκέφθηκα αλλά δεν έχει γίνει τίποτα. Καμμία αλλαγή. Οι συνάδελφοι με αντιμετωπίζουν συγκαταβατικά, με έχουν ελαφρύνει από πολλές εξωδιδακτικές εργασίες και ετοιμάζονται να μου στήσουν ανδριάντα. Κάποιοι από τους γονείς έρχονται σχεδόν ενοχικά και προσφέρουν τη βοήθειά τους. Τι έγινε; Έχασα το χάρισμά μου; Φέτος το πάλεψα πολύ περισσότερο από κάθε χρονιά. Οπότε επιτρέψτε μου και εμένα να αμφιβάλλω όταν δυο διαφορετικοί δάσκαλοι χαρακτηρίζουν τα παιδιά σας δύσκολα, ότι φταίνει αυτοί και δεν υπάρχει κάποιος από τους λόγους που προανέφερα.

Την διαπαιδαγώση των παιδιών την είχαν αναλάβει οι παλιότεροι δάσκαλοι, όταν ήταν ακόμη λειτούργημα το επάγγελμά μας. Σήμερα συναντάς απαξίωση για τους εκπαιδευτικούς. Κάποτε το παιδί ερχόταν στο σχολείο με μοναδικό εφόδιο να σεβεται και να ακούει το δάσκαλο. Σήμερα που έρχεται η μαμά στο σχολείο για να μου πει γιατί δεν κάθεται το παιδί της με το τάδε παιδάκι, ή γιατί έβαλα στον κανακάρη της Β και όχι Α, που αμφισβητεί την παιδαγωγική μου κατάρτιση, ή την κατανόηση που δεν έχω γιατί δεν είμαι μάνα και τα παιδιά είναι σήμερα δύσκολα και απαιτητικά. Που με το ακουν τη λέξη όρια, παθαίνουν αμόκ για τα δικαιώματα των παιδιών. Τι να κάνει ο δάσκαλος που βάζει κανόνες, όρια και συνέπειες στο σχολείο για έξι ώρες και τις υπόλοιπες στο σπίτι υπάρχει το απόλυτο χάος.
Δεν φτάνει πάντα η αγάπη.
Όσο και να τα αγαπάω εγώ, όταν γυρίζουν σε διαλυμένα σπίτια, προβληματικές οικογένειες ή στους δρόμους ή την διαπαιδαγώγισή τους την έχει αναλάβει η τηλεόραση...



+1000000
Δε νομίζω πως θα μπορούσες να περιγράψεις καλύτερα την κατάσταση.

28
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις και Μοριοδότηση
« στις: Απρίλιος 17, 2009, 07:01:12 μμ »
Φυσικά και θα έπρεπε να παίρνουν τα μόρια της πλησιέστερης σχολικής μονάδας.Δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιοι συνάδελφοι θα πρέπει να έχουν και την πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο.Αυτό το καθεστώς θα πρέπει κάποια στιγμή να αλλάξει (χλωμό το βλέπω!!).

Σελίδες: 1234 ... 10

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162166
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 803
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 754
Σύνολο: 765

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.107 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.