Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - garidoula

Σελίδες: 1234 ... 15
15
Εργασιακά / Απ: Συνταξιοδοτήσεις 2015
« στις: Μάιος 14, 2015, 04:35:34 μμ »
Ευχαριστώ πολύ @kostasMath! Ελπίζω κάποια στιγμή να έχουμε και λίγο πιο λεπτομερή στοιχεία ανά ειδικότητα.

16
Εργασιακά / Απ: Συνταξιοδοτήσεις 2015
« στις: Μάιος 13, 2015, 08:11:02 μμ »
Κάτι κινείται στη Β/θμια με τα στοιχεία που αναρτήθηκαν. Γνωρίζει κανείς κάτι για παραιτήσεις στην Α/θμια; Αν όχι συγκεντρωτικά, έστω αποσπασματικά σε κάποιες περιοχές ... ή πολλά ζητάω; Πού μπορούμε να τα βρούμε;

17
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2015
« στις: Απρίλιος 23, 2015, 05:16:40 μμ »
Ειδικά το 4 μου άρεσε πολύ πολύ... Γίνονται και τέτοιες αιτήσεις;  :o

Του Αιρετού στο ΚΥΣΠΕ Β. Παληγιάννη
Το ΚΥΣΠΕ συνεδρίασε 22 και 23/4/2015 με τα παρακάτω θέματα Η.Δ.:
1. Εξέταση αιτήσεων μετάθεσης σε Διαπολιτισμικά Σχολεία
Οι μεταθέσεις θα πραγματοποιηθούν με βάση την Υπουργική Απόφαση 114163/Δ2/14-10-2004 που ορίζει τις διαδικασίες και τις προϋποθέσεις μετάθεσης εκπαιδευτικών στα Διαπολιτισμικά Σχολεία. Έχουν υποβληθεί 136 αιτήσεις και τα κενά όπως προκηρύχθηκαν από τις Διευθύνσεις Π.Ε. είναι 10.
2. Εξέταση αμφισβητούμενων αιτήσεων μετάθεσης.
Το Συμβούλιο εξέτασε μια σειρά αιτήσεων που αφορούσαν στη θεμελίωση του δικαιώματος μετάθεσης, στις μονάδες συνθηκών διαβίωσης, στις μονάδες εντοπιότητας, στις μονάδες γάμου ή τέκνων και στις μονάδες συνυπηρέτησης.
3. Εξέταση αιτήσεων εκπαιδευτικών ΠΕ για ένταξη στις ειδικές κατηγορίες μετάθεσης.
Το Συμβούλιο εξέτασε την ύπαρξη ή μη των προϋποθέσεων του άρθρου 13 του Π.Δ. 50/1996, του άρθρου 1 του Ν.3194/2003, του άρθρου 17 του Ν.3402/2005 συμπεριλαμβανομένων και των ασθενειών Hodgkin και non-Hodgkin και Willebrandt.
Θέλω να γνωρίζετε ότι έγινε πιστή εφαρμογή της κείμενης νομοθεσίας χωρίς διασταλτικές ερμηνείες με αποτέλεσμα πολλοί συνάδελφοί μας με σοβαρότατα προβλήματα υγείας να μην ενταχθούν στις ειδικές κατηγορίες.
Ως αιρετός τονίζω την ανάγκη της άμεσης τροποποίησης του άρθρου 13 του Π.Δ. 50 και την υπαγωγή νέων ασθενειών για την εξάλειψη κατάφωρων αδικιών.
4. Μεταθέσεις εκπαιδευτικών που έχουν εκλεγεί ως μέλη Ο.Τ.Α.
Απορρίφθηκαν οι αιτήσεις μετάθεσης ως ειδική κατηγορία των εκλεγμένων μελών Ο.Τ.Α. αφού μέσω των αποσπάσεων έχουν τη δυνατότητα να ανταποκριθούν στα καθήκοντά τους.
5. Εκπρόθεσμες αιτήσεις ανάκλησης αιτήσεων μετάθεσης.
Το Συμβούλιο εισηγήθηκε να γίνουν όλες δεκτές αφού δεν δημιουργούν πρόβλημα στην επεξεργασία των αιτήσεων μετάθεσης.
6. Τροποποίηση προτιμήσεων αιτήσεων μετάθεσης.
Με βάση και την εισήγηση της Υπηρεσίας, δεν έγιναν δεκτές οι αιτήσεις τροποποιήσεις των προτιμήσεων.
7. Εκπρόθεσμες αιτήσεις μετάθεσης
Δεν έγιναν δεκτές οι εκπρόθεσμες αιτήσεις μετάθεσης.
8. Εξέταση αιτήσεων μετάθεσης εκπαιδευτικών σε ΣΜΕΑΕ και ΚΕΔΔΥ.
Το Συμβούλιο εξέτασε τις αιτήσεις για την ύπαρξη των προϋποθέσεων που ορίζονται από το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο για τη δυνατότητα μετάθεσης τους σε ΣΜΕΑΕ και ΚΕΔΔΥ.
Οι συγκεκριμένες μεταθέσεις θα ανακοινωθούν μαζί με τις γενικές μεταθέσεις εκπαιδευτικών από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ.
Ως Αιρετός του Κλάδου θέλω να τονίσω για άλλη μια φορά την αδήριτη ανάγκη για άμεσες και ουσιαστικές αλλαγές στο νομοθετικό πλαίσιο μεταθέσεων των εκπαιδευτικών Π.Ε. 
Πρέπει να προχωρήσουμε σε ένα πιο απλό, δίκαιο, κατανοητό και αποδεκτό νομοθετικό πλαίσιο που θα αντιμετωπίζει τον «λαβύρινθο» της ισχύουσας νομοθεσίας.

18
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2015
« στις: Απρίλιος 23, 2015, 02:38:22 μμ »
Βάζω ένα αίτημα κάπως περίεργο, αλλά θα ήθελα την προσοχή σας (ακόμα κι αν δεν αφορά εσάς, αλλά γνωρίζετε κάποιον γνωστό σας).

Όποιος μόνιμος εκπαιδευτικός Πρωτοβάθμιας υπηρετεί ή μοριοδοτείται για την φετινή του υπηρέτηση από σχολείο (Δημοτικό ή Νηπιαγωγείο) των Παξών, της Σαμοθράκης ή της Σκύρου και έχει υποβάλει αίτηση μετάθεσης ή βελτίωσης θέσης ή οριστικής τοποθέτησης, παρακαλώ να μου στείλει ΠΜ.
Δώρο: περισσότερα μόρια για την αίτησή του σύμφωνα με τον ν.4283/2014 άρ.4, παρ.3
Εγγύηση: Patreas


Αγαπητέ Patreas, πολλά μπράβο για τη σχολαστικότητα και την επιμονή σου στο να αναζητάς τη λεπτομέρεια. Αυτή εξάλλου κάνει τη διαφορά και αυτοί είναι οι άνθρωποι που ξεχωρίζουν. Μπράβο και για το ήθος σου να βοηθήσεις τους συναδέλφους που πιθανότατα δεν γνωρίζουν.

19

Την Δευτέρα αναλυτικά ο νέος τρόπος επιλογής των Διευθυντών εκπαίδευσης και Διευθυντών σχολικών μονάδων

 
Την προσεχή Δευτέρα θα δοθεί για διαβούλευση το πολυνομοσχέδιο για την παιδεία στη ΔΟΕ, στην ΟΛΜΕ και στα πολιτικά κόμματα
Σύμφωνα με ενημέρωση από το υπουργείο παιδείας την προσεχή Δευτέρα θα δοθεί στη ΔΟΕ,στην ΟΛΜΕ και στα πολιτικά κόμματα το πολυνομοσχέδιο για την παιδεία,το οποίο θα περιλαμβάνει αναλυτικά όλες τις ρυθμίσεις, σύμφωνα με ενημέρωση του αιρετού του ΚΥΣΠΕ Δημήτρη Μπράτη.
Θα περιλαμβάνει ,επίσης, αναλυτικά και τον νέο τρόπο επιλογής των Δντών εκπαίδευσης και Δντών σχολικών μονάδων.
Το νομοσχέδιο θα τεθεί για διαβούλευση.

20
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2015
« στις: Απρίλιος 18, 2015, 06:17:35 μμ »
Ας περιμένουμε λίγο ακόμα... Ευχαριστώ knkn!

21
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2015
« στις: Απρίλιος 17, 2015, 10:16:57 μμ »
Αγαπητή napi, πολύ φοβάμαι ότι όσο και να τους φωνάζεις, δεν θα σε ακούσουν... 8)
Κατά τα άλλα ... ένας Θεός ξέρει.

22
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2015
« στις: Απρίλιος 17, 2015, 09:37:46 μμ »
Λεπτομερέστερα ο αιρετός της καρδιάς μας...

Friday, 17 April 2015 19:42

Συνεδρίαση ΚΥΣΠΕ στις 22 και 23 του Απρίλη για θέματα μεταθέσεων
(διαπολιτισμικά, ενστάσεις, αμφισβητούμενες αιτήσεις, ειδικές κατηγορίες κλπ.) και παραιτήσεων.

 
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

Σας ενημερώνω ότι το ΚΥΣΠΕ θα συνεδριάσει την Τετάρτη 22 και την Πέμπτη 23 του Απρίλη 2015 για τα παρακάτω θέματα :

1.«Εξέταση αιτήσεων μετάθεσης εκπαιδευτικών Π.Ε. σε Σχολεία Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης και λήψη απόφασης για διαμόρφωση σχετικής πρότασης»

2.«Εξέταση θεμάτων επί των μεταθέσεων εκπαιδευτικών Π.Ε. (εκπρόθεσμες, ανακλήσεις, αμφισβητούμενες κ.λ.π.) και λήψη απόφασης για διαμόρφωση σχετικής πρότασης»

3.«Εξέταση αιτήσεων μετάθεσης εκπαιδευτικών Π.Ε. σε δομές Ειδικής Αγωγής και λήψη απόφασης για διαμόρφωση σχετικής πρότασης»

4.«Συζήτηση επί αιτήσεων παραίτησης εκπαιδευτικών Π.Ε. και λήψη απόφασης για διαμόρφωση σχετικής πρότασης»

5. «Εξέταση ενστάσεων επί των μετατάξεων εκπαιδευτικών από τη Δ/θμια στην Π/θμια Εκπαίδευση και λήψη απόφασης για διαμόρφωση σχετικής πρότασης»

6. «Εξέταση αιτήσεων μετάταξης εκπαιδευτικών Π.Ε. σε διοικητική θέση και λήψη απόφασης για διαμόρφωση σχετικής πρότασης»

7. «Εξέταση αιτήσεων εκπαιδευτικών Π.Ε. για χορήγηση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου και λήψη απόφασης για διαμόρφωση σχετικής πρότασης»
 
Ο αιρετός του ΚΥΣΠΕ
Δημήτρης Μπράτης

23
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2015
« στις: Απρίλιος 15, 2015, 01:12:52 μμ »
Παιδιά, 2 ερωτήσεις για όποιον μπορεί να βοηθήσει...

Πότε στέλνει το ΥΠΟΠΑΙΘ στις Δ/νσεις την εγκύκλιο για να δηλωθούν τα κενά;

Πώς μπορούμε να έχουμε εικόνα των συνταξιοδοτήσεων ανά περιοχή που μας ενδιαφέρει; Υπάρχουν κάπου συγκεντρωτικά αυτά τα στοιχεία ή ζητάω πολλά; Κάποιες Δ/νσεις τα βγάζουν στο διαύγεια, αν δεν κάνω λάθος. Διαφορετικά αρχίζουμε τα τηλέφωνα;

Και κάτι ακόμα που μεταφέρω από άλλο νήμα του pde (σωστός KostasMath  ;)), το fb του Κουράκη είναι

http://on.fb.me/1c7WrCq

Όλο και κάπου μπορεί να χρησιμεύσει...

24
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2015
« στις: Απρίλιος 10, 2015, 12:27:24 μμ »
Από τη ΔΟΕ.
Μεταξύ άλλων θίγονται και ζητήματα μεταθέσεων.

Αθήνα 8/4/2015                                                                                                                                            Αρ. Πρωτ. 1545

Θέμα : Ανάγκη επαναλειτουργίας επιτροπής για τις υπηρεσιακές μεταβολές – Προϋπηρεσία αναπληρωτών εκπαιδευτικών

Κύριε Υπουργέ
  Η πρώτη συνεδρίαση της άτυπης επιτροπής για το θέμα των μετατάξεων, πέρα από την ουσία του συγκεκριμένου ζητήματος, ανέδειξε και την ανάγκη της επανεξέτασης ολόκληρου του συστήματος των μεταθέσεων, αποσπάσεων, μετατάξεων καθώς και της μοριοδότησης των σχολικών μονάδων.
  Για την εξέταση όλων αυτών των ζητημάτων είχε δημιουργηθεί, από την προηγούμενη πολιτική ηγεσία, επιτροπή στο Υπουργείο Παιδείας με τη συμμετοχή εκπροσώπων Δ.Ο.Ε. και Ο.Λ.Μ.Ε., η οποία όμως, και εξ αιτίας των πρόσφατων εκλογών,  δεν προχώρησε στον απαιτούμενο αριθμό συνεδριάσεων και δεν έδωσε αποτελέσματα.
  Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. θεωρεί πως είναι απαραίτητη η επαναλειτουργία της επιτροπής το συντομότερο δυνατό. Έχουμε τονίσει πολλές φορές πως είναι πολύ σημαντική η αλλαγή όλου του συστήματος των μεταθέσεων.
  Υπάρχουν τεράστιες αδικίες που δημιουργεί ο τρόπος με τον οποίο γίνεται η μοριοδότηση των σχολικών μονάδων, κάτι το οποίο αναδείχτηκε ακόμη πιο έντονα με τις αλλαγές που έγιναν στο σύστημα μοριοδότησης των δυσπρόσιτων σχολείων το Σεπτέμβριο του 2014. Χρειάζεται επανακαθορισμός με αντικειμενικά κριτήρια (δυσκολία πρόσβασης…) των σχολείων που θεωρούνται δυσπρόσιτα, αφού αυτή τη στιγμή χαρακτηρίζονται ως τέτοια σχολεία που στην πραγματικότητα δεν είναι ενώ άλλα που είναι, εξαιρούνται. Είναι απαραίτητο να χαρακτηριστούν και να οριστούν ως δυσπρόσιτες, συγκεκριμένες σχολικές μονάδες οι οποίες και θα έχουν την ανάλογη μοριοδότηση.
  Επαναπροσδιορισμό όμως χρειάζεται και όλο το σύστημα μοριοδότησης σε επίπεδο Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, αρχικά, και Περιφέρειας Εκπαίδευσης, στη συνέχεια, με κεντρικό, όμως, συντονισμό και έλεγχο και ενιαία κριτήρια, ώστε να αποφεύγονται τα κραυγαλέα περιστατικά που παρουσιάζονται στο ισχύον σύστημα.
  Είναι, θεωρούμε, εξαιρετικά σημαντικό το να ξεκινήσει άμεσα ουσιαστική συζήτηση επί αυτών των σημαντικών για τη ζωή των εκπαιδευτικών θεμάτων και γι’ αυτό το λόγο ζητάμε την άμεση επαναλειτουργία της συγκεκριμένης επιτροπής.
  Πέρα από τα παραπάνω είναι άμεση η ανάγκη της αναγνώρισης ολόκληρης της προϋπηρεσίας των αναπληρωτών εκπαιδευτικών από 1/9/2010 κι έπειτα και πριν τη σύνταξη των νέων πινάκων τον Ιούνιο του 2015.
  Όσο για το ζήτημα που έχει τεθεί σχετικά με το διπλασιασμό των μορίων  προϋπηρεσίας των αναπληρωτών εκπαιδευτικών στα δυσπρόσιτα σχολεία από 1/9/2010 έως 30/6/2014, το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. πιστεύει ότι, για να μη δημιουργηθούν αδικίες, δε θα πρέπει να ισχύσει η διπλή μέτρηση των μορίων αφού για το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα κανείς δε γνώριζε όταν δήλωνε σχολεία ότι πρόκειται να υπάρξει τέτοια ρύθμιση και  παρουσιαζόταν, μάλιστα, το φαινόμενο να τοποθετούνται σε αυτά εκπαιδευτικοί που βρίσκονταν στις τελευταίες θέσεις του πίνακα.

25
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2015
« στις: Απρίλιος 06, 2015, 04:57:38 μμ »
Από το fb του mr mpra:

Μετά τη λήξη του θέματος των μετατάξεων θα γίνουν οι μεταθέσεις του 2015.Αυτή είναι η απόφαση της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου παιδείας.Αυτό σημαίνει πρακτικά ότι στα οργανικά κενά θα προλάβουν να υπολογισθούν και οι παραιτήσεις που θα γίνουν 20 με 30 του Απρίλη 2015.Αμέσως μετά το Πάσχα θα συνεδριάσει το ΚΥΣΠΕ για να εξετάσει τις ειδικές κατηγορίες ,τις αμφισβητούμενες αιτήσεις,την ειδική αγωγή,τα διαπολιτισμικά ,τις ενστάσεις κλπ ,έτσι ώστε όλα να είναι έτοιμα για να"τρέξει" το σύστημα μόλις λήξει το θέμα των μετατάξεω.Εκτίμησή μου είναι πως οι μεταθέσεις θα ανακοινωθούν τέλος Μαίου-αρχές Ιουνίου.

26
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2015
« στις: Μάρτιος 23, 2015, 05:03:59 μμ »
Συνωστισμός για μεταθέσεις εκπαιδευτικών - Πως κατανέμονται οι αιτήσεις - Καθυστέρηση και φέτος

Πάνω από 15.000 εκπαιδευτικοί επιθυμούν να μετακινηθούν

Με καθυστέρηση αναμέναται και φέτος να ληφθούν οι αποφάσεις για το που θα μετακινηθούν οι δάσκαλοι και και καθηγητές. Σε εκκρεμότητα βρίσκεται και το θέμα των μετατάξεων

Σε αριθμό ρεκόρ όπως αναφέρει το ρεπορτάζ της εφημερίδας το "ΕΘΝΟΣ" έφτασαν φέτος οι αιτήσει μετάθεσης των εκπαιδευτικών της Π.Ε. και της Δ.Ε., δεπερνώντας τις 15.000 ενώ δάσκαλοι και καθητηγτές ελπίζουν ότι φέτος θα αυξηθεί το ποσοστό των αιτήσεων που θα ικανοποιηθεί , καθώς χιλιάδες άτομα βρίσκονται για μεγάλο χρονικό διάστημα μακριά από τα σπίτια τους.

Όπως σημειώνει το ΕΘΝΟΣ σύμφωνα με τα στοιχεία από τις αρμόδιες υπηρεσίες το σύνολο των αιτήσεων μετάθεσης εκπαιδευτικών Π.Ε. ανέρχονται σε 6.030.  Στην Δευτεροβάθμια εκ0παίδευση ο αριθμός των αιτήσεων έφτασε στις 9.126 συνολικά δηλαδή ο αριθμός των εκπαιδευτικών που ο αριθμός των εκπαιδευτικών που ζητούν μετάθεση ανέρχεται στις 15.156

Όπως τονίζει ο αιρετός στο Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο ΚΥΠΣΠΕ Β, Β.Παληγιάννης, "οι μεταθέσεις με βάση την κείμενη νομοθεσία θα έπρεπε να ανακοινωθούν έως το τέλος Μαρτίου. Δυστχώς τα τελευταία χρόνια υπάρχει αδικαιολόγητη καθυστέρηση στην ολοκλήρωση της διαδικασίας των μεταθέσεων, με αποτέλεσμα να καθυστερούν κι όλες οι άλλες υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών. Επίσης θα ήθελα να επισημάνω πως δυστυχώς για άλλη μια χρονιά οι μεταθέσεις θα πραγματοποιηθούν με το ίδιο νομοθετικό πλαίσιο, αν και εδώ και χρόνια όλοι συμφωνούμε για την αναγκαιότητα ουσιαστικών αλλαγών, ώστε να οδηγηθούμε σε ένα πιο απλό, πιο δίκαιο και πιο κατανοητόσύστημα μεταθέσεων"

Από το Νοέμβριο

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των εκπαιδευτικών, και φέτος οι μεταθέσεις θα καθυστερήσουν να γίνουν και συνεπώς το ίδιο θα γίνει και με όλες τις υπόλοιπες μεταβολές. Όπως συμπληρώνει καιο αιρετός του ΚΥΣΠΕ Δημήτρης Μπράτης, οι αιτήσεις μετάθεσης υποβλήθηκαν φέτος κανονικά, τον μήνα Νοέμβρη, και καμιά καθυστέρηση δεν δικαιολογείται.

Το ΚΥΣΠΕ πρέπει να συνεδριάσει μέχρι της 31η Μαρτίουυ 2015 και να αποφασίσει για τις μεταθέσεις σε Ειδικά και Διαπολιτισμικά Σχολεία και από Περιφερειακά Υπηρεσιακά Συμβούλια (ΠΥΣΠΕ). Επίσης το ΠΥΣΠΕ θα έπρεπε μέχρι τα μέσα Φεβρουαρίου θα αποστείλουν πίνακες οργανικών ανά περιοχή μετάθσης και η Κεντρική Υπηρεσία του υπουργείου μέχρι 10 Μαρίτου να καταρτίσει τους πίνακες οργανικής σύνθεσης του προσωπικού της Πρωτοβάθμιας Εκπαιδεύσης.

"Τίποτε από όλα αυτά δεν έχει γίνει έως τώρα κι αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα την καθυστέρηση εκτέλεσης των μεταθέσεων του 2015 με αλυσιδωτές  επιπτώσεις και στις υπόλοιπες υπηρεσιακές μεταβολές" συμπληρώνει ο κ. Μπράτης. Πάντως σε εκκρεμότητα βρίσκεται και το θέμα των μετατάξεων εκπαιδευτικών από τη Δ.Ε. στην Π.Ε.

Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας έχει δεσμευτεί ότι θα συσταθεί μία επιτροπή η οποία θα εξετάσει το ζήτημα, αλλά ακόμη δεν έχουν ανακοινωθεί οι αποφάσεις τους, παρά το γεγονός ότι η επίλυση του ζητήματος των μετατάξεων αποτελεί απαραίτητη προυπόθεση για την πραγματοποίηση των μεταθέσεων, τουλάχιστον των κοινών ειδικοτήτων.

Οι εκπαιδευτικοί έχουν ζητήσει να γίνει επεναξέταση των μετατάξεων που έγιναν με τον Νόμο  4172/13, διότι είναι ζήτημα αρχής καθώς είναι ο νόμο που έγιναν οι απολύσει ςκαι οι διαθεσιμότητες.

http://www.alfavita.gr/arthron/%CF%83%CF%85%CE%BD%CF%89%CF%83%CF%84%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%B8%CE%AD%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CF%80%CF%89%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%BD%CE%AD%CE%BC%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B1%CE%B9-%CE%BF%CE%B9-%CE%B1%CE%B9%CF%84%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B8%CF%85%CF%83%CF%84%CE%AD%CF%81%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%86%CE%AD%CF%84%CE%BF%CF%82





27

Προτάσεις για την επιλογή στελεχών, του Γιάννη Δέλλα

Συνάδελφοι
To υπουργείο θα πρέπει να κινηθεί ταχύτατα στις κρίσεις στελεχών και να μην προβεί ούτε σε  παράταση θητείας ούτε σε πρόχειρες και αόριστες διαρροές προτάσεων από παράγοντες του Υπουργείου.
Ο Ν. 3848/10, που καθόρισε στο παρελθόν τις κρίσεις των στελεχών, είναι σαφέστατο ότι προξένησε τεράστια ζημιά στο χώρο της εκπ/σης και της Παιδείας γενικότερα, γιατί:
1       « Πριμοδότησε» την φυγή των εκπαιδευτικών από την ενεργό δράση, προκειμένου να επιτευχθεί  ο στόχος ( θεμιτός κατά τα άλλα) απόκτησης επιπλέον προσόντων-πτυχίων. Τελευταία ακούγεται ότι πανεπιστήμιο της Ιρλανδίας επένδυσε και παρέχει πιστοποίηση γνώσης ξένης γλώσσας, με ιδιαίτερα συνοπτικές διαδικασίες αλλά και με αδρή αμοιβή.
2.       Ευνόησε και ευνοεί την δημιουργία επαγγελματιών διευθυντών. Δεν είναι τυχαίο ότι δημιουργήθηκε πανελλήνια ένωση δ/ντών σχολικών μονάδων.
3.       Στήριξε την επιλογή δ/ντών/ντριών προθύμων να υπηρετήσουν  άκριτα τις εκάστοτε πολιτικές επιλογές. Άλλωστε με θρησκευτική ευλάβεια προσήλθε η πλειοψηφία των  διευθυντών σχολείων στις διαδικασίες της αξιολόγησης.
Έχοντας κατά νου τα παραπάνω και ότι πρέπει το Υπουργείο θα πρέπει να κινηθεί ταχύτατα, καταθέτω κάποιες σκέψεις- προτάσεις για προβληματισμό, σε ότι αφορά την άμεση ανάδειξη των νέων στελεχών.
4.       Ορισμός ανώτερου ορίου θητειών ( π.χ. 2)
5.       Η μοριοδότηση της προϋπηρεσίας να υπολογίζεται μέχρι την 25ετία. Τώρα εξαντλείται στην 12ετία.
6.       α. Η προσμέτρηση των επιπλέων αντικειμενικών προσόντων ( 2ο πτυχίο, μεταπτυχιακό κτλ), να υπολογίζεται  από την στιγμή που ο εκπαιδευτικός έχει καλύψει ικανοποιητικό χρόνο ( π.χ. 18 χρόνια) παρουσίας στην τάξη ( προσοχή! Όχι προϋπηρεσία).
β. Η απόκτηση των  επιπλέων αντικειμενικών προσόντων επενδύεται πρώτα στην διδακτική πράξη, για ένα εύλογο χρονικό διάστημα ( 3 ή 5 χρόνια) και μετά αρχίζει η προσμέτρηση των αντίστοιχων μορίων.
7.       Καμιά μοριοδότηση συνδικαλιστών ( αιρετοί) αλλά και όσων υπηρέτησαν στην Τοπική Αυτοδιοίκηση ( Δήμαρχοι, αντιδήμαρχοι).
8.       Επανεξέταση της μοριοδότησης που υπάρχει αλλά και μείωση της βαρύτητας της συνέντευξης.
9.       Η οποιαδήποτε συμμετοχή των συλλόγων διδασκόντων στην διαδικασία θα πρέπει να συζητηθεί στο άμεσο μέλλον και να καθοριστεί ο τρόπος και η βαρύτητα της.

http://leconomidis.blogspot.gr/2015/03/blog-post_20.html

28
Δεν ξέρω, αλλά έχω την εντύπωση ότι το πράγμα έχει πάρα πολλές διαστάσεις.

Αν εμείς απορρίπτουμε την εκλογή διευθυντών από το σύλλογο, σημαίνει σε κάποιο βαθμό ότι δεν έχουμε και εμπιστοσύνη στην ίδια μας την κρίση. Να το δεχτώ.
Από την άλλη πάλι, πολλοί υποψήφιοι δ/ντές (και εφόσον εξακολουθεί να υπάρχει το επιδοματάκι και η μείωση ωρών), θα μπουν στον πειρασμό των πελατειακών σχέσεων. Και μη μου πείτε ότι όλοι εμείς και όλοι οι σύλλογοι είναι "υγιείς". Αν είναι να περάσουμε από το προηγούμενο έκτρωμα της αξιολόγησης σε μιά άλλου είδους αξιολόγηση, για να έχουν κάποιοι ένα ενδεχόμενο συμφέρον (δ/ντής, κολλητοί κλπ.), δεν ξέρω αν ο πολύπαθος χώρος της εκπαίδευσης μπορεί να το αντέξει.
Έχεις εν τω μεταξύ και κάποιους καριερίστες, οι οποίοι έχουν να αφουγκραστούν την τάξη και τον ίδιο μαθητή δεκαετίες ολόκληρες. Αλλά και πάλι είναι δυνατόν να μην εκτιμηθούν έστω κάποια στοιχεία επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών; Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, δεν πιστεύω ότι τα προσόντα συνεπάγονται απαραίτητα και ικανότητα διοίκησης.
Προσωπικά, με τον προηγούμενο νόμο εκλογής δ/ντών και γενικά στελεχών διαφωνώ στο βαθμό που μοριοδοτούσαν π.χ. το διδασκαλείο (α/θμια), που στο μεταξύ είχε καταργηθεί ή τη συμμετοχή κάποιων σε συνδικαλιστικά όργανα ή το γεγονός ότι υπήρξαν αιρετοί. Γιατί και αυτοί καταχράστηκαν την ιδιότητά τους και παίρνανε εκπαιδευτικές άδειες και γίνανε "προσοντούχοι", ενώ κάποιοι άλλοι φτύσανε αίμα για να πάρουν ένα χαρτάκι. Διαφωνώ και στο θέμα της συνέντευξης με τον προηγούμενο νόμο, όπως την καταντήσανε, γιατί θυμάμαι κάτι ομηρικούς καβγάδες για περιπτώσεις ξεκάθαρης κομματικής επιλογής προσώπων.
Και να το πάω παραπέρα... Οκ, να δεχτώ την επιλογή των δ/ντών σχολείων από το σύλλογο. Γιατί να μην εκλέγουμε-αξιολογούμε εμείς οι εκπαιδευτικοί τον εκάστοτε δ/ντή εκπαίδευσης του νομού ή ακόμα και τον ίδιο τον περιφερειακό; Αυτόν γιατί τον βάζουν σε κουτάκια και θέλουν να ελέγχουν εκείνοι τη διαδικασία ανάδειξής του;

Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση και δουλειές του ποδαριού δε χωράνε πια. Θα πρέπει να βρεθεί ένα νέο μείγμα, υπεράνω όλων, για το πώς θα γίνει η διαδικασία.

Σελίδες: 1234 ... 15

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 729
Σύνολο: 729

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.105 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.