Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - penthesileia24

Σελίδες: 123
15
κορίτσια ευχαριστώ πολύ!! :) adigoni, ολως τυχαία χθες, πριν δω ακόμη το μηνυμά σου, αγόρασα εκδόσεις ΖΗΤΗ για Πλάτωνα. ομολογώ ότι έμεινα κι εγώ ικανοποιημένη, αλλά όταν είδα ότι μου το πρότεινες κι εσύ, τώρα ξέρω στα σίγουρα ότι έκανα την καλύτερη επιλογή.
Να σας ρωτήσω κάτι ακόμα; Κάποια αποσπάσματα απο τα έργα και των δύο φιλοσόφων είναι από μετάφραση, σωστά; Το σχολικό που έχω είναί από το 2000 τότε που έδινα πανελλήνιες και σ' αυτό δίνονται κάποια αποσπάσματα από μετάφραση όπως: η ενότητα 1 και 7 στον Πρωταγόρα, ο μύθος του Ηρός και κάποιες ενότητες από τα πολιτικά του Αριστοτέλη. Πιστεύω πως δεν έχει αλλάξει καθώς το συσχέτισα και με τα αντίστοιχα βοηθήματα που δίνουν και αυτά κάποια αποσπάσματα από μετάφραση, κάνω λάθος;

Τώρα σχετικά με την Έκφραση-Έκθεση, αντιγόνη, θα σου πρότεινα να δουλέψεις με επιλεγμένες ασκήσεις του ΚΕΕ (υπάρχουν και βοηθήματα στο εμπόριο απ' ότι θυμαμαι με τις απαντήσεις, που μπορεί να σε βοηθήσουν για κάτι που θες να το επιβεβαιώσεις). Εκτός αυτών θα σου πρότεινα να δώσεις περισσότερο βάρος σε κείμενα σχετικά με τα θέματα που ορίζονται από τους θεμάτικούς κύκλους. Με τέτοιου είδους κείμενα θα μπορούσες να ενισχύσεις την επαφή τους με τη συγκεκριμένη θεματική, να τους δώσεις τη δυνατότητα να εμβαθύνουν στο θέμα, να προβληματιστούν, να το επεξεργαστούν καλύτερα, μεσω κυρίως ερωτήσεων κατανόησης. Έτσι, πρώτον, θα μάθουν να κατανοούν και να επεξεργάζονται τέτοιου είδους κείμενα (πάντα σχετικά με τις θεματικές τους) και κυρίως θα είναι σε θέση να απαντούν στις ερωτήσεις κατανόησης που τους βάζουν στις πανελλήνιες και να τις αναπτύσσουν σωστά, δομημένα, τεκμηριωμένα, με σωστή επιχειρηματολογία, εφόσον θα έχουν καταλάβει πως να επικοινωνούν με το κείμενο, να αναζητούν και να εντοπίζουν το θέμα του, τη θέση του συγγραφέα και τις απόψεις του και να επισημαίνουν την επιχειρηματολογία του. Για μενα η επικοινωνία με το κείμενο είναι το α και το ω σε αυτή τη φάση, όπως και η εξάσκησή τους στην επικοινωνία αυτή, στα νοήματα που κρύβονται πίσω από τις λέξεις ή τις φρἀσεις, στην κριτική επεξεργασία του κειμένου πάνω από όλα και τέλος στην σύνθεση και παραγωγή ενός δομημένου, άρτιου και τεκμηριωμένου, από την πλευρά τους, λόγου.
Αυτή η επαφή τους με τα κείμενα θα καταστήσει επίσης τους μαθητές ικανούς να προβαίνουν στη σύνταξη μιας περίληψης, καθώς θα έχουν μάθει να αναζητούν και να κατανοούν το νόημα ενός κειμένου, τις βασικές του ιδέες και να τα ανασυνθέτουν δημιουργικά. Αλλά επίσης πιστεύω ότι οι μαθητές είναι σε θέση να παράγουν το δικό τους λόγο σε μια Έκθεση και τη δική τους επιχειρηματολογία, μόνο όταν έχουν έρθει σε μια τέτοια επαφή με το κείμενο, έχουν αντλήσει πολλές ιδέες, έχουν ενημερωθεί πάνω σε διαφορετικές απόψεις, σε διαφορετικούς τρόπους επεξεργασίας ενός θέματος και έχουν τέλος  καταφέρει να αναπτύξουν το δικό τους προβληματισμό, να εξαγουν τα δικά τους συμπεράσματα και να είναι σε θέση να υποστηρίξουν τη δική τους επιχειρηματολογία.

Αυτά πιστεύω θα τους εξασφαλίσουν το μεγαλύτερο μέρος της επιτυχίας στις εξετάσεις καθώς θα είναι σε θέση και στις ερωτήσεις κατανόησης να απαντήσουν σωστά και μια σωστή περίληψη να κάνουν και το δικό τους λόγο να αναπτύξουν σε μια έκθεση..Εγώ σε μια τέτοιου είδους εξάσκηση θα επικέντρωνα την προσοχή μου και γιατί όλα αυτα θα τους χάριζαν την επιτυχία πιστεύω, αλλά ακόμα και αν όχι, θα ήταν σαφώς μια προσπάθεια στο να αναπτύξουν την κριτική τους ικανότητα για το μετεπειτα στάδιο της ζωής τους, μια προσπάθεια που θα συνέβαλλε πιστεύω στο να ολοκληρωθούν σε προσωπικότητες, να διευρύνουν τους πνευματικούς τους ορίζοντες, να ευαισθητοποιηθούν πάνω σε θέματα κοινωνικής ή πολιτικής φύσης, να επιτευχθεί τέλος ο ανωτατος σκοπός της μάθησης και της παίδευσης: οι άνθρωποι αυτοί που θα φύγουν από τα χέρια μας να έχουν γίνει σκεπτόμενα όντα και πάνω από ολα σωστοί ανθρωποι, χωρίς φόβους, χωρίς δυσειδαιμονίες, χωρίς δογματισμούς και μισσαλοδοξίες. ’νθρωποι που θα κατανοήσουν τους προβληματισμούς και τα λάθη του παρελθόντος και θα προχωρήσουν δημιουργικά και ευσυνείδητα στη διαμόρφωση ενός καλύτερου κόσμου, ενός καλύτερου αύριο.

Πολύ ψηλές επιδιώξεις, το ξέρω... μπορεί και ουτοπικές...ας ζούμε όμως με την ελπίδα, κάθως μόνο αυτή μας μένει σήμερα...αν δεν έχει ακόμη σβήσει κι αυτή...

Καλή και δημιουργική χρονιά σε όλους τους συναδέλφους!!!!

16
Επειδή εχω μπερδευτεί πολύ, ζητώ τη βοήθειά σας σχετικά με το θέμα των αρχαίων ελληνικών της γ λυκείου..διδάσκονται μόνο φιλοσοφικό λόγο;;; Ο Επιτάφιος του Θουκυδίδη έχει γίνει μάθημα Γενικής Παιδείας;;;!!! Το είδα να το συζητάνε σε ένα ποστ στο φορουμ και επίσης παρατήρησα ότι έχει βγει από τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα..Ωστόσο, έχω μείνει ακόμη με την απορία αν όντως έχει γίνει μάθημα Γενικής, καθώς με μια αναζήτηση στο Ιντερνετ σχετικά με τα μαθήματα που διδάσκονται στην γ λυκείου, δεν συμπεριλαμβανόταν ως μάθημα στα Γενικής Παιδείας...

Παιδιά, αν μπορεί κάποιος να με κατατοπίσει, σχετικά με το τι ακριβώς συμβαίνει, του είμαι ευγνώμων..Γιατί ξεκινάω ιδιαίτερο γ λυκείου και είμαι στα χαμένα απ' ότι καταλαβαίνετε κι αυτό επειδή είναι η πρώτη φορά που θα αναλάβω μαθητές της γ' τάξης...Επίσης μπορείτε να με διαφωτίσετε και σχετικά με τη διδακτέα ύλη του φιλοσοφικού λόγου (την περσινή τουλάχιστον), γιατί έχω ως τώρα έχω υπόψη μου μόνο την εξεταστέα για τις πανελλήνιες και φαντάζομαι ότι αυτή μπορεί να είναι και μειωμένη...

Ευχαριστώ....

17
παιδιά καταρχήν να σας ευχαριστήσω για τις πολύτιμες συμβουλές σας για ό,τι αφορά διάβασμα Ασεπ. Αυτή την περίοδο έχω ξεκινήσει με παιδαγωγικά..κατέβασα τα cd που έχετε ανεβάσει για να δω τι παίζει γιατί πολλοί αναφέρουν ότι τους βοήθησαν στα παιδαγωγικά...Το πρόβλημα είναι ότι δεν μπορώ να τα ανοίξω, δηλαδή το πρόγραμμα ανοίγει κανονικά αλλά όταν πατάω την πρώτη επιλογή πχ ''μαθηση και αγωγή'' η επιλογή ''εντάξει'' είναι ανενεργή...Έχω διαβάσει τον τρόπο που περιγράφετε αλλά δεν ξέρω τι κάνω λάθος...Παρακαλώ όποιον μπορεί και γνωρίζει να μου στείλει ένα μήνυμα με τη διαδικασία που ακολούθησε...

18
Syrrahm κατάλαβα ότι έβγαινε με την απλή μέθοδο των τριών (είπαμε...δεν είμαι και τόσο άσχετη όσο δείχνω... ;D) αλλά δεν μπορούσα να καταλάβω τις πράξεις με τα ποσοστά..τις οποίες τελικά και παρέθεσε το vikoulaki!!!

Ευχαριστώ παιδιά... ;)

19
παιδιά σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας...

Πραγματικά είστε η καλύτερη παρεούλα μου τον τελευταίο καιρό..Αισθάνομαι πολύ όμορφα που είμαι μέλος αυτής της κοινότητας.. που μπορώ να επικοινωνήσω με τόσο εξαιρετικά άτομα, με ανθρώπους που ενδιαφέρονται για το σύνολο, που αγωνίζονται για δικαιώματα, που υπολογίζουν στη δύναμη των πολλών διαχέοντας ανιδιοτελώς τις γνώσεις και τις εμπειρίες τους.. Βρέθηκα σε ένα τόπο που αισθάνομαι πια ότι μπορώ να μοιράζομαι τους προβληματισμούς μου, που έχω την δυνατότητα να γευτώ τις εμπειρίες άλλων ανθρώπων και να  συνειδητοποιώ μέσα από αυτές ότι δεν είμαι μόνη μου σ' έναν άνισο αγώνα, ότι έχω συμπαραστάτες και συναγωνιστές...Αισθάνομαι ασφάλεια γιατί πλέον ξέρω ότι ανήκω κάπου...

Συγχαρητήρια για τη δημιουργία αυτού του φόρουμ....

Συγχαρητήρια στους ανθρώπους που βρίσκονται εδω, για το έκδηλο ενδιαφέρον τους προς τα υπόλοιπα μέλη, για την ψυχολογική υποστήριξη που παρέχουν στην ομάδα και σε κάθε άτομο ξεχωριστά, για την κινητοποίησή τους για έναν από κοινού αγώνα ενάντια στον εμπαιγμό και στη μοιρολατρία...

Τιμή μου που σας γνωρίζω....

ΙΜΑΚ θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου
Παράθεση
οτι αξίζει να αγωνιζόμαστε γι αυτό που πιστεύουμε οτι προοριζόμαστε και πως κάθε εμπόδιο- αποτυχία μας κάνει πιο δυνατούς για την τελική επιτυχία
...Αλλά με καθε τίμημα???
Παράθεση
τελικά ο ΑΣΕΠ  και η όλη διαδικασία μας διαμορφώνει σε πολλά επίπεδα και οταν φτάσει η ώρα του διορισμού αισθανόμαστε κουρασμένοι,"μαραμένοι" αλλοτριωμένοι απο την πολυτεή και ψυχοφθόρο διαδικασία
...Κάθε εμπόδιο ναι μας κάνει πιο δυνατούς μέχρι να γονατίσουμε, να σκύψουμε το κεφάλι και να αποδεχθούμε το ατελέσφορο των αγώνων μας!!! Γιατί παντού εμπόδια??? Γιατί πάντα αποκλεισμός??? Γιατί ποτέ ένας δρόμος ανοιχτός κι όποιος αντέξει να τον χαρεί ως το τέρμα???
ΩΧ τι λέω το άτομο βραδυάτικα!!! Είναι από τα δύσκολα μαθηματικά που μου έβαλε ο Syrrahm!!! Νομίζω ότι θα πρέπει πάλι να ζητήσω τη βοήθειά σου!!!! Έμπλεξες άσχημα φίλε!! ;D

Κατάλαβα βέβαια τι εννοείς αλλά δεν κατάλαβα πως το υπολόγισες???

Δηλαδή οι 1000 π.χ θέσεις Ασέπ αντιστοιχούν στο 60% του συνόλου των διορισμών...

’ρα σύνολο διορισμών 100%

60% από Ασέπ (πχ 1000 άτομα)

και 40% από Ενιαίο

Πώς τα υπολόγισες όμως με δύο αγνώστους και το 100% και το 40%??? Γιατί δεν σκέφτεσαι να αλλάξεις κλάδο??? ;D

Καλό βράδυ σε όλους...

20
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ!!! Το είχα γράψει πριν 2 μέρες...

ΉΤΑΝ ΑΥΤΟ:

Syrrahm είσαι αστερι!!!! Ευχαριστώ που κατάφερες να φτάσεις ως το τέλος!!! Ήρωας!!!   

Τώρα μπήκα στο νόημα πιστεύω!!! Αλλά άκου λίγο...

1)Δε νομίζω ότι χρειάζεται να απευθυνθώ στη Β' βάθμια για το ότι δεν είμαι στον πίνακα αναπληρωτών μηδενικής προυπηρεσίας...Ούτως ή άλλως δεν αλλάζει τίποτα χωρίς μόρια..Σωστά??

2) Απ' ότι κατάλαβα δηλαδή τους 800 τόσους που ανέφερε η προκήρυξη ότι θα διοριστούν μέσω Ασέπ, τους παίρνουν όλους από τον πίνακα Ασέπ αλλά σε 2 φάσεις και συν αυτούς διορίζουν και έναν αριθμό (40%) από τον Ενιαίο με καθαρή προυπηρεσία..Αυτό το 40% δεν κατάλαβα όμως που αναφέρεται..Το 40% δηλαδή είναι ανάλογο με τον αριθμό διοριστέων του Ασέπ, δηλαδή αν διορίσουν μέσω Ασέπ π.χ 1000 άτομα θα διορίσουν επιπλέον και το 40% του χίλια, δηλαδή άλλα 400 άτομα από τον Ενιαίο??? Σύνολο 1400 από Ασέπ + Ενιαίο???
Γιατί έως τώρα πίστευα (λανθασμένα μάλλον) ότι αυτό το 40% έπαιρνε το 40% των θέσεων που αντιστοιχούσαν σε διοριστέους μέσω Ασέπ!! Δηλαδή νόμιζα ότι όταν το Ασέπ έλεγε ότι θα διοριστούν π.χ 1000 άτομα, το 40% από τις θέσεις αυτές τις καταλάμβαναν αυτοί με πραγματική προυπηρεσία...Αλλά μάλλον δεν ισχύει αυτό..ΣΩΣΤΑ??

3) Και το τρίτο πράγμα που διαπίστωσα είναι ότι πρέπει να τα ''δώσεις όλα'' για να πάρεις κάποια μόρια από Ασέπ ως επιτυχών, ώστε να μπορέσεις να αποκτήσεις και προυπηρεσία ως αναπληρωτής...Γιατί δεν υπάρχει περίπτωση να σε καλέσουν αναπληρωτή ή ακόμη και ωρομίσθιο χωρίς μόρια!!! Και μετά πρέπει να παλεύεις σε όλη σου τη ζωή ή να διοριστείς μέσω Ασέπ ή να προσπαθείς να παίρνεις μόρια από το διαγωνισμό για να έχεις κάποιες πιθανότητες να αποκτήσεις προυπηρεσία ως αναπληρωτής ή ωρομίσθιος και μετά να τρέχεις όπου σε καλούν (γιατί αν θέλεις πραγματικά την προυπηρεσία θα τα δηλώνεις όλα, ώστε να μην μείνεις απ' έξω) μήπως και κάποια στιγμή καταφέρεις να συγκεντώσεις από έναν αριθμό μορίων και πάνω για να διοριστείς με το 40% κι όπου σε βγάλει....

Τι ευοίωνα που είναι τα πράγματα στις μέρες μας!!!! Καλύτερα δεν θα μπορούσε να είναι!!!! Καλά έκανα και ήμουν σε μαύρα σκοτάδια και πίστευα ότι ίσως και να με καλέσουν ως αναπληρώτρια χωρίς ούτε ένα μόριο!! Τι όμορφο που είναι όταν ΚΟΙΜΑΣΑΙ + ΟΝΕΙΡΕΥΕΣΑΙ αλήθεια!!!! Γιατί μόλις ξυπνάς τρως ένα γερό χαστούκι και θέλεις να ξαναπέσεις σε λήθαργο για να ξεχάσεις!!!!   

Όπως και να χει σε ευχαριστώ φίλε για το ενδιαφέρον σου!!! Και συγχαρητήρια σε όσους προσπαθούν και την παλεύουν!!! Να 'στε καλά παιδιά!!!

21
καλησπέρα σε όλους.........

θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους συναδέλφους εδώ μέσα, που πραγματικά η εμπειρία τους αποδεικνύεται ιδιαιτέρως πολύτιμη για κάποιους σαν και μένα (ελπίζω να μην είμαι η μόνη) που είμαστε μαύρα μεσάνυχτα σε ορισμένα διαδικαστικά θέματα...

προσωπικά ευχαριστώ όλους τους συναδέλφους που μου άνοιξαν τα μάτια σχετικά με τις διαδικασίες που ακολουθούνται στην επιλογή αναπληρωτών, ωρομισθίων κλπ. Ομολογώ την πλήρη άγνοια μου!!!!! :-[ ωστόσο, παρακολουθώντας όσο μου ήταν δυνατόν τα διάφορα posts κατάφερα να βγάλω μια σχετική άκρη για το τι γίνεται και πως γίνεται η επιλογή των υποψηφίων...Ακόμη όμως είμαι μπερδεμένη σε κάποια ζητήματα!!!! γι΄αυτό και στέλνω αυτό το μήνυμα σε όποιον μπορεί να με διαφωτίσει....

Λοιπόν.....Αν έχω καταλάβει σωστά κάποια πράγματα ισχύουν τα παρακάτω.....

1) Συντάσσεται ο Ενιαίος Πίνακας, στον οποίο εντάσσονται οι έχοντες καθαρή προυπηρεσία από σχολεία Α βάθμιας- Β βάθμιας

αλλά και οι επιτυχόντες του Ασέπ???? γιατί η συνάδελφος  νικουλακι πιο πάνω, με τον εξαιρετικά κατατοπιστικό πίνακά της κάνει λόγο και για επιτυχόντες του Ασέπ αλλά σε κάποιο άλλο σημείο του φορουμ είδα να λένε ότι στον Ενιαίο εντάσσονται μόνο όσοι έχουν καθαρή προυπηρεσία....

2) έπειτα, όπως βλέπω στο e aitisi, υπάρχουν και άλλοι πίνακες....Συγκεκριμένα:

α) ο Πίνακας Κατάταξης Αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

β) ο Πίνακας Κατάταξης Αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης μηδενικής προϋπηρεσίας

γ) Πίνακες Κατάταξης Ωρομισθίων ανά Περιφέρεια

δ) Πίνακες Κατάταξης Ωρομισθίων ανά Περιφέρεια μηδενικής προϋπηρεσίας


3)ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ

Α) Απ' ότι έχω διαπιστώσει οι αναπληρωτές στον Α πίνακα έχουν μόρια από καθαρή προυπηρεσία όπως και οι επιτυχόντες του Ασεπ ανάλογα με τη βαθμολόγησή τους πάνω από τη βάση..

Β) Οι αναπληρωτές από τον β πίνακα δεν έχουν μόρια από πουθενά

γ) οι ωρομίσθιοι στον γ πίνακα έχουν μόρια και δ) οι άλλοι στον τελευταίο πίνακα όχι....

Ολα καλά ως εδώ πιστεύω............


4) ΑΠΟΡΙΕΣ  
προσωπικά δεν έχω ούτε μισό μόριο!!! απλά ενδιαφέρομαι να μάθω αν είναι εύκολο...ξέρω ότι ασχολείστε με πιο σοβαρά θέματα, όπως να υπολογίζετε τη θέση σας ανάλογα με τα μόριά σας, αν θα σας καλέσουν που, πότε κλπ..και συγχωρέστε μου αυτές τις παρακάτω βλακώδης απορίες!!!

ΑΠΟΡΙΑ 1η: Έχω κάνει τα χαρτιά μου για αναπληρώτρια- ωρομίσθια!! (που πάω η Ερμη???!!!) Τεσπα...Όπως καταλαβαίνετε βρίσκομαι στον πίνακα ωρομισθίων στην περιφέρειά μου με μηδέν μόρια!! όμως γιατί δεν βρίσκομαι και στον πίνακα αναπληρωτών με μηδενική προυπηρεσία???

ΑΠΟΡΙΑ 2η: Απ ότι έχω καταλάβει έως τώρα, το κράτος διορίζει κάποια άτομα- 860 περίπου για φέτος τουλάχιστον αν δεν κάνω λάθος....και κάποιους από 40% αυτούς δηλαδή που έχουν κάποια καθαρή προυπηρεσία ως αναπληρωτές η ωρομίσθιοι (δεν θυμάμαι για πόσο χρονικό διάστημα). Αυτοί οι 40% συμπεριλαμβάνονται στους 860 που διορίζουν??? δηλαδή το 60% είναι από Ασέπ και το 40% από προυπηρεσία??? Και όλους αυτούς τους διορίζουν από τον Ενιαίο με βάση τη σειρά κατάταξής τους??

ΑΠΟΡΙΑ 3η: Μετά καλούν αναπληρωτές...στους 1000 αναπληρωτές οι 200 πρέπει να είναι τρίτεκνοι..Σωστά?? Τους αναπληρωτές τους καλούν με βάση τις ανάγκες ανά περιφέρειες και το ποια περιφέρεια έχει επίλέξει ο καθένας πρώτα από τον πίνακα αναπληρωτών με προυπηρεσία και μετά από αυτόν χωρίς προυπηρεσία...Δηλαδή π.χ Η περιφέρεια Αττικής, ανάλογα και με τις ανάγκες που θα τους προκύψουν, πρώτα θα δουν ποιοι έχουν επιλέξει την περιοχή που έχει κενό, μετά θα δουν στον Α πίνακα ποιοι από αυτους προηγούνται με βάση τα μόρια και αν  τύχει να μην έχει κανείς από αυτούς που δήλωσαν την περιοχή μόρια (λέμε τώρα!!!) πάνε στον άλλο πίνακα γιά όσους δεν έχουν προυπηρεσία??? Σωστά τα κάτάλαβα ή κάνω λάθος κάπου??

με τους τριτέκνους όμως τι γίνεται??? π.χ Στην περίπτωση που έχουν μόρια από ΑΣΕΠ και προυπηρεσία προηγούνται στον πίνακα των αναπληρωτών από τους άλλους με βάση τις ανάγκες σε μία περιοχή?? και αν δεν έχουν μόρια και σε μια περιοχή υπάρχει κάποιο κενό ποιον θα επιλέξουν??? Τον αναπληρωτή με τα μόρια ή τον τρίτεκνο χωρίς τα μόρια???

ΑΠΟΡΙΑ 4η: Οι ωρομίσθιοι τι ρόλο βαράνε???? Τους παίρνουν αφού έχουν εξαντλήσει τον πίνακα των αναπληρωτών με μόρια επειδή θα κοστίσουν στο κράτος λιγότερα???

ΑΠΟΡΙΑ 5η: Τους διοριστέους τους διορίζουν κατά στάδια: δηλαδή πρώτα τους μισούς, μετά τους άλλους μισούς και μετά κάποιους με το 40%?? Και γιατί δεν τους διορίζουν όλους μαζί και κάποιοι μένουν ως αναπληρωτές?? Είναι θέμα προσωπικής προτίμησης??

Αυτά για αρχή..........Τα χω κάνει μπάχαλο απ ότι καταλαβαίνετε, παρόλο που προσπάθησα φιλότιμα να βγάλω μια άκρη!! Έυχαριστώ όσους μπήκαν απλά στον κόπο να διαβάσουν τις ανοησίες μου....Κι ευχαριστώ ακόμη περισσότερο όσους κάνουν τον κόπο να απαντήσουν....
Να 'στε καλά παιδιά....Κι αυτά που έμαθα ή κατάλαβα εν μέρη στις λίγες αυτές μέρες που ασχολήθηκα με το όλο θέμα τα χρωστάω σε σας~!!! και πολλά μου είναι με λίγα λόγια....Κάθε αρχή και δύσκολη!!!! Τι να κάνουμε... ;)





22
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά Α' Λυκείου
« στις: Σεπτέμβριος 23, 2007, 11:43:26 μμ »
Αν δεν κάνω λάθος ισχύουν τα παρακάτω για την ύλη Αντιγόνης.

Κεί΅ενο
Πρωτότυπο, οι στίχοι :
1-99
280-331
441-581
635-780
Μετάφραση, οι στίχοι:
100-279
332-440
583-634
781-987

23
Σ' ευχαριστώ IOANNA!!! Το κατέβασα  ;)

24
Γενικό Λύκειο / Απ: Σχολικά Βιβλία Λυκείου
« στις: Σεπτέμβριος 20, 2007, 12:15:23 μμ »
Ψάχνεις την ύλη απ' ότι κατάλαβα όπως έψαχνα κι έγω εδώ και καιρό για κάποια πρόσφατη ανακοίνωση της ύλης....Το μόνο που βρήκα και δεν ξέρω κατά πόσο θα σε ικανοποιήσει, ήταν μια ανακοίνωση του υπουργείου παιδείας στη σελίδα του (www.ypepth.gr/), που αφορούσε την ύλη του 2002...Για τα θεωρητικά μαθήματα απ' ότι  διαπίστωσα παραμένει η ίδια καθώς λίγα πράγματα αλλάζουν στην ύλη των φιλολογικών..Για τα υπόλοιπα, αν ενδιαφέρεσαι βέβαια γι' αυτά, δεν ξέρω τι παίζει...προσπάθησε να το ελέγξεις...π.χ εγώ έλεγξα ότι η ύλη δεν άλαξε για τα φιλολογικά και από τα βοηθήματα που προμηθεύτηκα, που ακολουθούσαν την ίδια ύλη και από τα βιβλία του καθηγητή...Πάντως,για να έχει ακόμη το Υπουργείο στη σελίδα του αυτή την ανακοίνωση και να μην την έχει αντικαταστήσει με κάποια πιο πρόσφατη, σημαίνει ότι πάνω- κάτω τουλάχιστον ισχύει...

Τι να σου πω...δεν ξέρω αν σε βοήθησα...Ίσως κάποιος συνάδελφος που γνωρίζει κάτι περισσότερο μας διαφωτίσει και τους δυο..

Λοιπον, μπαίνεις στη σελίδα του Υπουργείου (www.ypepth.gr/), στην επιλογή στα αριστερά που γράφει ''εκπαιδευτικό σύστημα'' επιλέγεις ''δευτεροβάθμια εκπαίδευση'' και στη συνέχεια ''ενιαίο λύκειο''. Η ύλη είναι στο πρόγραμμα σπουδών λυκείου..και όπως θα δεις πάνω δεξιά, όταν το ανοίξεις,θα δεις ότι είναι του 2002...

Τι άλλο να πω....ελπίζω να σε βοήθησα...

25
Ευχαριστώ πολύ syrrahm...

Το παλιό βιβλίο γνωρίζει κανείς αν υπάρχει σε ηλεκτρονική μορφή και από που μπορώ να το κατεβάσω;;;

26
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ παιδιά!!!(δεν είχα ιδεά τι γίνεται και γιατί δεν υπάρχει στο παιδαγωγικό ινστιτούτο το βιβλίο)

φέτος δηλαδή δεν έχει δοθεί βιβλίο αρχαίων από πρωτότυπο στη Γ Γυμνασίου;;; Περιμένουν δηλαδή το καινούριο;;;  ???


27
Φιλολογικά μαθήματα / Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Γ' Γυμνασίου
« στις: Σεπτέμβριος 19, 2007, 01:59:47 μμ »
Καλησπέρα........

Θα ήθελα να ρωτήσω όσους γνωρίζουν αν οι μαθητές στην Γ Γυμνασίου έκτος από Ελένη και Όρνιθες κάνουν και αρχαία από πρωτότυπο, όπως στην Α γυμνασίου και στη Β που έχουν και ανθολόγιο αρχαίας ελληνικής γλώσσας;;;  ???

Αν ναι, γιατί δεν υπάρχει το βιβλίο στο παιδαγωγικό ινστιτούτο;;;

Ευχαριστώ....

28
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Απόφοιτοι ΠΕ02
« στις: Σεπτέμβριος 16, 2007, 06:25:20 μμ »
εγώ τελείωσα το τμήμα Ιστορίας- Αρχαιολογίας- Κοινωνικής Ανθρωπολογίας του Π.Θ με κατεύθυνση Αρχαιολογία. Προς το παρόν ασχολούμαι με ιδιαίτερα και ως μόνη επαγγελματική αποκατάσταση βλέπω έναν ενδεχόμενο διορισμό μέσω ασεπ στη β' βάθμια εκπαίδευση.......γιατί η αρχαιολογία στη χώρα μας είναι ακόμη πιο πονεμένη ιστορία από την φιλολογία...

Σελίδες: 123

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 636
Σύνολο: 636

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.075 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.