Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - trekto

Σελίδες: 1234 ... 21
15
ωραια και σε ρωταω...ποιες δυσλειτουργιες θα δουν οι γονεις αν τα παιδια πανε για καφε και γυρισουν στις 2 στο σπιτι?
(παραβλεπω το κομματι με το ποιους θελω και αν θελω να τιμωρησω, γιατι δεν υπαρχει περιπτωση να χαλασω φαια ουσια για να το σχολιασω)

Αν οι καφετέριες γεμίσουν παιδιά ακόμα καλύτερα. Τις δυσλειτουργίες δεν θα τις δουν μόνο οι γονείς, αλλά και όλη η κοινωνία. Η εικόνα των παιδιών να κάθονται στις καφετέριες, είναι ο ορισμός της δυσλειτουργίας του σχολείου.

16
Εγώ πάντως βλέπω άτομα που ψήφισαν πενταήμερη στις ΕΛΜΕ και τώρα λένε μία μέρα και βλέπουμε. Ο καθένας κοιτάει την πάρτη του, τέλος. Ο υπουργός, άλλη μια φορά, αποδεικνύεται πιο έξυπνος από εμάς, ξέρει τι είμαστε. Τυχαία νομίζετε είπε πως δε θα κάνει τώρα επιστράτευση;

Και πολύ καλά κάνουν και ψήφισαν πενταήμερη και λένε μια μέρα και βλέπουμε.
Αυτό ειναι το νόημα της απεργίας διαρκείας.
Ο καθένας απεργεί όποτε τον βολεύει καλύτερα.
Άλλωστε σκοπός του αγώνα μας είναι η απορύθμιση του διοικητικού μηχανισμού, και όχι η οικονομική μας εξόντωση.

Όχι δεν κατάλαβες συνάδελφε, μια μέρα και βλέπουμε σημαίνει δεν απεργώ καθόλου. Οικονομικά εξοντωμένοι είμαστε ούτως ή άλλως, λεφτά δεν έχει κανένας μας, αλλά ας κάνουμε κάτι, έστω για αυτούς που απολύθηκαν, όλων μας οι θέσεις είναι επισφαλείς πια. Τι ακριβώς προτείνεις για όσους κάνουν μάθημα;

Και πως βοηθάς άνθρωπέ μου αυτούς που απολύθηκαν; Με το να χαρίζεις όλο τον μισθό σου στην τρόικα;

Βοηθας αυτούς που απολύθηκαν απορυθμίζοντας τον διοικητικό μηχανισμό, απεργώντας τυχαία και απρόβλεπτα ο καθένας μας , έτσι ώστε να μην υπάρχει κανένα πρόγραμμα προβλέψιμο την επόμενη μέρα.

Ακόμα περισσότερο βοηθάς αυτούς που απολύθηκαν, αν  τους καλέσεις να κάνουν κατάληψη στο σχολείο σου, και τους δώσεις τον μισθό σου που θα έχανες αν δεν υπήρχε η κατάληψη και απεργούσες.

17
ποια αναστατωση προκαλειται αν φυγουν τα παιδια πιο νωρις? ειδικα τα παιδια του λυκειου. το πολυ πολυ να μας πουν κι ευχαριστω που θα μπορεσουν να πανε για καφε!

Δηλαδή για σένα σκοπός της απεργίας που κάνεις, είναι να τιμωρήσεις-ταλαιπωρήσεις τα παιδιά ή τους συναδέλφους που δεν μπορούν για xyz λόγους να απεργήσουν;
Δεν είναι σκοπός της απεργίας να μην δουλέψει το σχολείο, να δουν οι γονείς και η κοινωνία τις δυσλειτουργίες;
Θες οι δυσλειτουργίες να κουκουλωθούν από τους απεργοσπάστες, θες τα παιδιά να σχολάσουν κανονικά στις 2 και κανείς από την κοινωνία να μην καταλάβει τίποτα;
Ξέρεις τι χαρά θα κάνει ο αρβανιτόπουλος, αν καταλάβει ότι μπορεί να κρατάει ένα σχολείο μέχρι τις 2 με 5 άτομα, αντί με 25; Θα απολύσει και τους 20 μετά, αφού τελικά τόσοι χρειάζονται για να "λειτουργεί" το σχολείο μέχρι τις 2, και να μην παίρνει χαμπάρι η κοινωνία τίποτα.

Κατά την διάρκεια της απεργίας, τα παιδία πρέπει να είναι στους δρόμους. Αυτό θα πει απεργία.

18
υπήρχαν κάποιοι που ψήφισαν λευκό - τουλάχιστον εγώ αυτό κατάλαβα απο τους πίνακες που είδα :
πχ έδρες  10 , λευκά 10
Κάποιες συνελεύσεις δεν είχαν απαρτία ή δε βγήκε απόφαση. Δεν μπορεί να πάει ένας πρόεδρος και να ψηφίζει ό,τι εκείνος θέλει, αλλά ό,τι λέει η συνέλευση του. Επίσης, όσο για το ποιος στάθηκε στο πλευρό των μαχόμενων εκπαιδευτικών, δε νομίζω ότι κανείς είχε αυταπάτες για τον κυβερνητικό συνδικαλισμό. Για τους υπόλοιπους μένει να κριθεί ποιοι είναι πραγματικά στο πλευρό των συναδέλφων τους και ποιοι ψηφοθηρούσαν.

Θεωρώ ότι στο πλευρό των συναδέλφων θα είναι όσοι οργανώσουν καταλήψεις, έτσι ώστε και αναταραχή να προκληθεί, και οι συνάδελφοι να μην ματώσουν οικονομικά.

Και στο πλευρό όσων οργανώσουν καταλήψεις, θα είναι οι συνάδελφοι που θα διαθέσουν τον μισθό τους προς ενίσχυση των καταληψιών.

19
Εγώ πάντως βλέπω άτομα που ψήφισαν πενταήμερη στις ΕΛΜΕ και τώρα λένε μία μέρα και βλέπουμε. Ο καθένας κοιτάει την πάρτη του, τέλος. Ο υπουργός, άλλη μια φορά, αποδεικνύεται πιο έξυπνος από εμάς, ξέρει τι είμαστε. Τυχαία νομίζετε είπε πως δε θα κάνει τώρα επιστράτευση;

Και πολύ καλά κάνουν και ψήφισαν πενταήμερη και λένε μια μέρα και βλέπουμε.
Αυτό ειναι το νόημα της απεργίας διαρκείας.
Ο καθένας απεργεί όποτε τον βολεύει καλύτερα.
Άλλωστε σκοπός του αγώνα μας είναι η απορύθμιση του διοικητικού μηχανισμού, και όχι η οικονομική μας εξόντωση.

20
Μετατάξεις / Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« στις: Σεπτέμβριος 12, 2013, 11:05:26 μμ »

2 μέρες;;;;; Δεν κάνουμε καλύτερα μία 3ωρη στάση εργασίας να πούμε ότι αντιδράσαμε κιόλας.


Τρίωρη στάση δεν ανακοίνωσε η ΔΟΕ για τη Δευτέρα;  Είναι για γέλια η κατάσταση ή μάλλον εμείς είμαστε για γέλια αφού εμείς τους ψηφίζουμε!

Οι δάσκαλοι την έπαθαν όπως την έπαθαν και οι καθηγητές με την επιστράτευση τον Ιούνιο. Προδόθηκαν από τους αντιπροσώπους τους.

Η απόφαση για 48ωρη δεν είναι των δασκάλων, αλλά των πουλημένων αντιπροσώπων τους. Οι δάσκαλοι ψηφίζουν απεργία διαρκείας, αλλά δυστυχώς το καταστατικό της ΔΟΕ απαγορεύει να εκφραστεί η βάση.  Έτσι οι δάσκαλοι δεν έχουν καν την ελπίδα να ανατείλει σε αυτούς το φως της απεργίας διαρκείας.

Απεργία διαρκείας που, όταν αποφασίζεται με συντεταγμένο δημοκρατικό τρόπο από την βάση, οδηγεί σε μια συντεταγμένη ανυπακοή, και αποτελεί έτσι τον μοναδικό δρόμο, την μόνη διέξοδο νίκης για κάθε αγωνιζόμενη κοινωνική ομάδα.

Οι δάσκαλοι, αλλά και όλες οι κοινωνικές ομάδες που είναι δεμένες χειροπόδαρα από τους αντιπροσώπους τους, είναι χαμένες. Οι καθηγητές θα νικήσουν.

21
το ωρολόγιο πρόγραμμα απαγορεύεται να τροποποιηθεί σε ημέρα απεργίας. Η απεργία για τον λόγο αυτο γίνεται : για να έχει ένα αντίκτυπο, να επιφέρει μια κάποια αναστάτωση.... αν ειναι να περάσει στο ντούκου δεν έχει νοήμα....

Δεν ξέρω ποιό είναι το νόμιμο.
Πάντως η αναστάτωση προκαλείται αν φύγουν τα παιδιά και όχι αν μείνουν.

22
Δε χρειάζονται "εξηγήσεις" από κανέναν, ούτε "παρακίνηση" προς κανέναν στη δημοκρατία...
Όποιος θέλει απεργεί, όποιος δε θέλει ας μην απεργήσει...!!!

Είναι δικαίωμα του καθενός να απεργήσει ή να μην απεργήσει. Όταν, όμως, αυτός που δεν απεργεί σαμποτάρει την απεργία των άλλων και την εκμεταλλεύεται  για να φύγει νωρίτερα και να πάει για καφέ, υπάρχει θέμα ηθικής τάξης.

Νομίζω ότι ο απεργοσπάστης που μένει στο σχολείο και κρατά τα παιδία μέχρι την λήξη του ωραρίου με κενά ενδιάμεσα, αυτός σαμποτάρει την απεργία των άλλων. Ο απεργοσπάστης που σχολάει τα παιδιά νωρίτερα και πάει για καφέ, μάλλον είναι φιλικά προσκείμενος στην απεργία.

23
Μετατάξεις / Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« στις: Σεπτέμβριος 12, 2013, 10:32:33 μμ »
φίλος μου συνδικαλιστής μου έλεγε πως πλήθος κόσμου σκέφτεται να απεργήσει ( και θα το κάνει) διότι περιμένει απόσπαση και σου λέει " να νοικιάσω δεν μπορώ γιατί μπορεί να φύγω... για ξενοδοχείο θα μου φύγει ένας σκασμός λεφτά και θα είμαι και μακριά από τους δικούς μου, ας κάνω λοιιπόν απεργία, να χάσω λεφτά αλλά να ειμαι τουλάχιστον δίπλα στην οικογένεια!! "

καθόλου κακό!!! Καιρός ειναι να αρχίσουν να τρίζουν οι καρέκλες μερικών μερικών....

Ακριβώς αυτό είναι η ουσία της απεργίας διαρκείας.
Η δυνατότητα, η ελευθερία που έχουμε να είμαστε ανυπάκουοι ανά πάσα στιγμή και όπως μας βολεύει.
Αυτή και μόνο η δυνατότητα, είναι βόμβα στα θεμέλια της οποιασδήποτε διοίκησης.

24
Μεγάλο λάθος της ΟΛΜΕ να μπλέξει στο παιχνίδι των κινητοποιήσεων τους μαθητές, παρακινόντας τους μέσα από ανακοίνωσή της να στηρίξουν τους καθηγητές τους. Οι μαθητές είναι ανήλικοι και δεν υπάρχει κανένας λόγος να εμπλέκονται σε πολιτικά και συνδικαλιστικά παιχνίδια. Αν το ίδιο κάνουν με ανακοινώσεις τους και άλλοι φορείς υποκινούμενοι από άλλα πολιτικά συμφέροντα, τι έχει να γίνει στα σχολεία;
Μία ανακοίνωση που θα έκανε γνωστή την κατάσταση, τις ελλείψεις και τα αιτήματα, θα ήταν αρκετή.

Χωρίς τους μαθητές και τους γονείς, οι κινητοποιήσεις μπορεί να είναι και καταδικασμένες. Μόνο με ενιαίο μέτωπο κάτι πετυχαίνεις.
Καταλήψεις σχολείων και από γονείς μαζί με τα παιδιά τους! Να δούμε μετά τι θα λέει η κυβέρνηση Τσολάκογλου..
Βγαίνει ο κάθε δεξιός, από τον Βενιζέλο μέχρι τον Μπαμπινιώτη και λέει για κινητοποιήσεις με ανοιχτά σχολεία όμως.. τι το περάσανε εδώ, Ιαπωνία; Την παλεύουν καθόλου;

Και συμπληρώνω κάτι πολύ σημαντικό, το οποίο είπα και αλλού.

Οσοι εκπαιδευτικοί είναι μόνιμοι, με το νέο πειθαρχικό είναι πρακτικά αδύνατο να συμμετέχουν στην περιφρούρηση μιας κατάληψης, γιατί αυτό σημαίνει αυτόματα την απόλυσή τους σε περίπτωση καταγγελίας ή σύλληψης.

Αν γίνουν καταλήψεις αναγκαστικά πρέπει να γίνουν από γονείς οι οποίοι και θα περιφρουρούν την κατάληψη, ή από απολυμένους εκπαιδευτικούς (αναπληρωτές κλπ).
 
Εφόσον η πράξη της κατάληψης έχει ως αποτέλεσμα το να μην δηλωνόμαστε απεργοί και να μην χάνουμε τα λεφτά μας, σε αυτούς τους γονείς που περιφρουρούν την κατάληψη πρέπει να τους δώσουμε τον μισθό μας, αυτά που θα χάναμε αν δηλωνόμασταν απεργοί.

Όπως καταλαβαίνετε αυτή η απλούστατη πράξη αλληλεγγύης έχει απίστευτη δυναμική. Θα καταστήσει τον αγώνα μας νικηφόρο 100%.  Και το ερώτημα είναι, οι επαγγελματίες συνδικαλιστές γιατί δεν αναφέρουν πουθενά αυτή την μορφή αγώνα; Γιατί αυτή η ιδέα παραμένει λογοκριμένη;

Υπάρχουν λοιπόν τρόποι για να έχουμε επιτυχία 100% στον αγώνα μας. Το ερώτημα είναι, τους γνωρίζουν οι περισσότεροι αυτούς τους τρόπους;

Έχω την εντύπωση ότι η μεγάλη πλειοψηφία των εκπαιδευτικών δεν είναι σε θέση να κάνει δυο-τρεις λογικούς συνειρμούς, αλλά  παραμένει υπνωτισμένη από τα λογίδρια των συνδικαλιστών που στοχεύουν κυρίως στο συναίσθημα και ελάχιστα στην λογική. Οι συνδικαλιστές και οι πολιτικοί εξασκούνται στο να προκαλούν συναισθήματα και όχι την λογική, γιατί γνωρίζουν ότι η λογική ελευθερώνει, ενώ με το συναίσθημα είσαι υποχείριο αυτού που έχει την ικανότητα να στο προκαλεί.


25
2) Μαζέψτε κάποιους εδώ μέσα. Την οργή για την όλη κατάσταση και την αγωνιστικότητά τους να την βγάζουν εκεί που πρέπει και όχι σε εμφυλιοπολεμικές κραυγές εις βάρος άλλων μελών και συναδέλφων στο PDE.

H οργή είναι κακός σύμβουλος.
Πρέπει να βάλουμε την λογική μας να δουλέψει και όχι το συναίσθημά μας.

Η λογική λοιπόν λέει ότι, για το καλό της απεργίας, αν κάποιος βρίσκεται σε θέση κλειδί και δεν απεργήσει, τότε πρέπει να του ζητηθεί αυτό επίσημα από τους συνδικαλιστές μας. Αν επικαλεστεί οικονομικό πρόβλημα, τότε να του δωθεί βοήθεια από το απεργιακό ταμείο. Και αν παρόλαυτά πάλι αρνηθεί, τότε να ανακοινωθεί το όνομά του, και μια ενδεχόμενη διαγραφή του από την ολμε.

Μιλάω πάντα για όσους είναι σε θέση κλειδί και η απεργία τους μπορεί να προκαλέσει προβλήματα στον διοικητικό μηχανισμό. Όχι για τους απλούς συναδέλφους στο σχολείο.

Δεν έχουμε όλοι τις ίδιες θέσεις, και δεν έχει την ίδια βαρύτητα η απεργία του καθενός. Πιστεύω μια τέτοια τακτική στοχοποίησης συναδέλφων σε θέσεις κλειδιά θα είχε πολύ καλό αποτέλεσμα για την έκβαση της απεργίας. Και πάντα απορούσα γιατί μια τέτοια τακτική δεν εφαρμόζεται από τους συνδικαλιστές.

Μάλλον γιατί στην ζυγαριά ανάμεσα στο συναίσθημα και την λογική, επικρατεί το συναίσθημα.

26
Τελικά εσύ τί αγώνα προτείνεις; Να μπουκάρουμε στη Βουλή μήπως; Γιατί προσωπικά άλλο τρόπο πραγματοποιήσιμο από τον κλάδο μας εκτός από απεργία και καταλήψεις ΔΕΝ βλέπω.

Νομίζω απάντησες εσύ ο ίδιος στο ερώτημα του τι αγώνα προτείνω.

Πολύ ζεστά το παίρνουν κάποιοι το θέμα με την απεργία. Να κάνουμε επαναλαμβανόμενες, να οργανώσουμε φύλακες κατάληψης, να δώσουμε μέρος του μισθού μας στους ανέργους που υποστηρίζουν τις καταλήψεις κτλ. Με τους διευθυντές που ΔΕΝ θα απεργήσουν τί θα κάνετε;

Για τους κλειδοκράτορες που στηρίζουν την χούντα και δεν απεργούν όταν όλοι οι υπόλοιποι απεργούν, και στην περίπτωση μάλιστα που τους προσφέρουμε χρήματα από το απεργιακό μας ταμείο και παρόλαυτά αρνηθούν να απεργήσουν, τότε ίσως θα έπρεπε να δωθούν τα ονόματά των απεργοσπαστών αυτών στο ιντερνετ.

Σε γενικές γραμμές, και χάρις στο ιντερνετ, ο καιρός που ο κάθε γλύφτης της εξουσίας πέρναγε απαρατήρητος και στα σκοτεινά, έχει περάσει ανεπιστρεπτί.  Τα ονόματα των υποστηρικτών αυτής ή οποιασδήποτε άλλης χούντας καταγράφονται, και θα μπορούν να χρησιμοποιούνται για πάντα στο μέλλον.  Αυτό δεν το έχουν καταλάβει ακόμα καλά, όσοι σπεύδουν να καταλάβουν θέσεις κλειδιά και να υποστηρίξουν χούντες. Δυστυχώς για αυτούς, έχουμε γίνει ένα μεγάλο χωριό, οπότε σε περίπτωση αλλαγής της πολιτικής κατάστασης, δύσκολα θα διαφύγουν της τιμωρίας.

27
Αν είχε πετύχει ο τρόπος αγώνα που προτείνεις, δεν θα είχαμε χούντα σήμερα. Προφανώς και χρειάζεται άλλος τρόπος αγώνα.

Η μαζική και ταυτόχρονη απεργία διαρκείας οδηγεί μαθηματικά στην οικονομική μας εξαθλίωση, γιαυτό και έχει αποτύχει. Και λόγω της αποτυχίας αυτής της μορφής αγώνα εξακολουθούμε να έχουμε την χούντα σήμερα.

Η εκ περιτροπής απεργία διαρκείας, αυτή δεν έχει δοκιμαστεί ακόμα. Αυτός ο τρόπος απεργίας, μαζί και με τις χρηματοδοτούμενες καταλήψεις που επίσης δεν έχουν δοκιμαστεί, είναι οι δύο νέοι τρόποι. Αυτοί οι νέοι τρόποι, με το ελάχιστοτερο οικονομικό κόστος από πλευράς μας, οδηγούν στο μέγιστο βαθμό ανυπακοής και ρήξης ενάντια στην κυβερνώσα χούντα.

28

Ακριβώς. Αν τολμήσουν, ας μην κάνουν απεργία οι κλειδοκράτορες, μόνοι αυτοί ενώ όλοι οι άλλοι θα απεργούν.
Και θα δούμε μετά ποιά θα είναι η μοίρα τους, αφού μαθευτούν τα ονοματεπώνυμά τους.

Ο καιρός που ο κάθε γλύφτης της εξουσίας πέρναγε απαρατήρητος έχει περάσει ανεπιστρεπτί.
Ευτυχώς υπάρχει το ίντερνετ για όλους τους κλειδοκράτορες που στηρίζουν την χούντα αυτή.

Σελίδες: 1234 ... 21

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 707
Σύνολο: 708

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.082 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.