Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - irisiris

Σελίδες: 1234 ... 7
15
Σε σημερινό άρθρο πριν λίγη ώρα:
https://www.newsbomb.gr/ellada/story/1073522/pote-kai-pos-tha-vgoyme-apo-tin-karantina-h-imerominia-orosimo-poia-katastimata-anoigoyn
"Μετά τις 10 Μαΐου επιδιώκεται η επιστροφή της Γ’ Λυκείου στα θρανία, προκει΅ένου οι υποψήφιοι των Πανελλαδικών Εξετάσεων να έχουν ικανό χρόνο για τις απαραίτητες επαναλήψεις στην εξεταστέα ύλη. Η προοπτική επαναφοράς και άλλων τάξεων και βαθ΅ίδων της Εκπαίδευσης στις τάξεις ανα΅ένεται να αποφασιστεί ΅ετά την παρέλευση ενός 15νθη΅έρου και αναλόγως ΅ε το αποτύπω΅α της συγκεκρι΅ένης αλλαγής στα επιδη΅ιολογικά δεδο΅ένα της χώρας."
Σε ένα άλλο άρθρο που ανέβασε σε άλλο ποστάρισμα συνάδελφος (https://politisonline.com/ellada/628329/ti-deftera-4-maiou-i-stadiaki-arsi-apagorefseon-katargite-to-sms-sto-13033-ti-tha-gini-me-eborika-ke-scholia/) λέει ότι θα ανοίξουν πρώτα τα δημοτικά. Απλά αναρωτιέμαι από που παίρνουν τη διαφορετική ενημέρωση οι δημοσιογράφοι. Ίσως και αυτοί που τους ενημερώνουν να μην ξέρουν στα σίγουρα. Τέλος πάντων καλή Ανάσταση.
Έχετε καταλαβει αν θα επανέλθουν μόνο για τα πανελλαδικως εξεταζόμενα της γ λυκείου η για όλα;

16
ΝΑΙ: Η "πυρκαγιά" σταμάτησε να "καίει" και απλά πρέπει να μην ξαναγίνει εισαγόμενη.[/center

ΑΝ και θα πρέπει να περιμένουμε την κρίσιμη καμπή της συμπεριφοράς μας τις επόμενες 3 μέρες, νομίζω ότι και μετά τα αυστηρότατα μέτρα αποφυγής συγχρωτισμού, τα αποτελέσματα θα είναι σχεδόν άριστα εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων. Κατά τη γνώμη μου όσοι ακόμα αμφισβητούν τη σοβαρότητα και το άγνωστο/περίεργο των Ιδιοτήτων αυτού του ιού ΔΕ το κάνουν στηριζόμενοι σε αντικειμενικά στοιχεία (χρόνος επώασης, μεταδοτικότητα, σοβαρότητα συμπτωμάτων ιδιαίτερα σε κάποιες "ευαίσθητες" ομάδες του πληθυσμού, δυσκολία αντιμετώπισης από τα συστήματα υγείας και εν τέλει ποσοστά θνητότητας) ΑΛΛΑ σε συναισθηματικούς-ατομικούς παράγοντες (πχ ότι στην περιοχή τους δεν έχουν συναντήσει/δει αρρώστους από κορωνοϊό, ότι δεν έχουν οι ίδιοι κοντινούς συγγενείς που να ανήκουν σε "ευαίσθητες"ομάδες, ότι τους φάνηκε "δύσκολο" ή αντίθετο στις αρχές τους η online εκπαίδευση, ότι διαβλέπουν/διαισθάνονται αρνητικά αποτελέσματα από τη διατήρηση κλειστών σχολείων πχ μη διορισμό κ.α.).
Πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι ΔΕΝ αφορά μόνο εμάς τους ίδιους ο κίνδυνος, ΑΛΛΑ και άλλους που εξαρτώνται από τη δική μας συμπεριφορά, ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΘΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΥΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΑΙΩΝΕΣ ΤΟ ΛΑΟ ΜΑΣ (ΠΑΡΤΑΚΙΣΜΟ, ΣΩΖΩΝ ΕΑΥΤΩ) αν και σχεδόν αδύνατο ΚΑΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΩΣ ΑΚΟΜΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΕΔΩ ΣΤΟ PDE. Αυτό είναι η ουσιαστική αιτία που ΔΕ χρειάζονται νέοι διορισμοί και όχι ο κορωνοϊός: ΑΛΛΑ και αυτό αδύνατο να το καταλάβουμε, οπότε ΟΚ: Καθήστε και αναμείνατε...ΚΑΙ το αποτέλεσμα θα δείξει.

ΤΩΡΑ στον τίτλο που έβαλα:
Τα κρούσματα εντός της χώρας μας είναι ραγδαία μειούμενα και σε πολύ μικρούς αριθμούς, όπως και οι αντίστοιχοι θάνατοι και το σύστημα υγείας άντεξε με τα αρκετά σύντομα μέτρα που λήφθηκαν. Η "φωτιά" σταμάτησε να "καίει". Απλά κάποιες "εστίες" υπάρχουν ακόμη και να προβλέψω ότι όλα θα πάνε καλά στη συμπεριφορά μας, όπως θα αποδειχτεί σε 4 μέρες.
Η συμπεριφορά μας σε σχέση με το συγχρωτισμό έχει αλλάξει έστω και λίγο, ΑΝ ΚΑΙ δεν έχει φτάσει στα επίπεδα Σουηδίας , που παρεπιμπτόντως τα "κατάφερε" χωρίς "μέτρα" ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΚΑΤΙ ΔΕΙΧΝΕΙ για το μπορούμε να διατηρήσουμε και αφού μπούμε στην κανονικότητα/να μας "μείνει". Ακόμα και για τους μαθητές μας ήταν χρήσιμη εμπειρία που θα τους αφήσει "κάτι" για την εγγύτητα των επαφών: ΔΕ μπορεί.ΚΑΙ όταν θα επιστρέψουμε στην κανονικότητα.

ΟΜΩΣ:
Δεν έχει επιτευχθεί κατά κανένα τρόπο "ανοσία αγέλης", απαραίτητη για την ΜΗ νέα αναζωπύρωση της "φωτιάς":
Με νέες "εστίες" κινδυνεύουμε ως χώρα (και λαός της) να καταντήσουμε χειρότερα και από Ιταλία τον Ιούνη, ενώ στην Ιταλία έχει επιτευχθεί σε κάποιο βαθμό "ανοσία αγέλης", όπως και σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες που άργησαν να πάρουν μέτρα και για αυτές τα χειρότερα πέρασαν.
ΟΧΙ για μας , όμως: Που ΑΝ έχουμε εισαγωγές "φωτιάς" σε "παρθένο έδαφος": Πάει καήκαμε όταν οι άλλες ευρωπαϊκές χώρες είναι ήδη "καμμένο έδαφος" και δεν έχει να "κάψει άλλο"!!

ΑΝ ΔΕΝ κλείσουμε τα σύνορα της χώρας μας ως και το Σεπτέμβρη τουλάχιστον (πχ για τον τουρισμό θα υπάρξουν εντονότατες διαμαρτυρίες), θα υπάρξει τεράστια "αναζωπύρωση": Ώστε σιγά-σιγά να "καίει" στη χώρα μας όταν οι άλλες χώρες θα το έχουν ξεπεράσει το θέμα ως το καλοκαιράκι (θα έχουν ήδη "ανοσία αγέλης" που εμείς δεν αποκτήσαμε ακόμα).
ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΧΑΜΗΛΕΣ ΤΙΜΕΣ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ , ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ ΤΟΝ ΠΑΡΤΑΚΙΣΜΟ, αφού δε θα έρχονται τουρίστες απ'το εξωτερικό.

ΚΑΙ τα σχολεία θα μπορούν να ανοίξουν λίγο μετά τα μέσα Μάη.
Η συμπεριφορά του κόσμου δείχνει ώρες ώρες ότι δεν έχει αλλάξει καθόλου, σύμφωνα με τα χτεσινα τελευταία νέα, όπου αρκετή μερίδα κόσμου έσπευσε την τελευταία στιγμή στις αγορές για το πασχαλινό τραπέζι, χωρίς μάσκες γάντια κ αποστάσεις με αποτέλεσμα να επέμβει η αστυνομία. Όπως κ η μερίδα των πιστών σε μια εκκλησία της Αθήνας που μάζευε υπογραφές για να ανοίξει το ναός το βράδυ της Ανάστασης. Κ φυσικά κ οι εκκλησίες που άνοιξαν παράνομα κ οι πιστοί εκαναν ουρές για να προσκυνησουν. Εκτός αν τα κανάλια προβάλλουν ψευδεις εικονες.Σας φαίνονται υπεύθυνες συμπεριφορές αυτές για να επανέλθουμε στην κανονικότητα; Η μήπως υπάρχει κάποιος που δεν πιστεύει πως μόλις αρθούν τα μέτρα θα γίνει της κακομοίρας στις παραλίες;

17
Και τι προτείνεις; Επειδή είναι αδύνατον να μην επιστρέψει κάποια στιγμή η Γ λυκείου στα σχολεία, γιαυτό πρέπει να επιστρέψουν όλοι ταυτόχρονα για λόγους "δικαιοσύνης";

 :o ::)

Επειδή κάποιοι τους έτυχε φέτος να πεθάνουν από κορονοϊό, μήπως να πεθάνουμε και όλοι μας για λόγους "δικαιοσύνης";

Δεν πάμε καλά.....Τι άλλο θα ακούσουμε εδώ μέσα;;;
Το οτι εσείς το ερμηνεύσατε ότι προτείνω να επιστρέψουμε όλοι είναι αντίθετο απτό το δικό μου ζήτημα το οποίο είναι απλά να μην επιστρέψει κάνεις.οποτε μην προτρέχετε με ειρωνικές κριτικές. Κ επίσης αφού λέτε ότι κάποιοι μπορεί να πεθάνουν, προφανώς δε θα σας άρεσε να ήσασταν στη θεση ούτε του καθηγητή ούτε του μαθητή γ λυκείου.

18
Βρίσκω άνισο και τελείως άδικο μια μόνο μερίδα μαθητών και εκπαιδευτικών να επιστρέψει στην τάξη. Δηλαδή όσοι μας έτυχε φέτος γ λυκείου να ρισκάρουμε;αυτό πρέπει να διαδοθεί και να μην επιτραπεί, όχι να συζητιέται εδώ μόνο

19
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Απ: Τα ΔΙΕΚ στην εποχή του Κορωνοϊού
« στις: Απρίλιος 07, 2020, 08:06:19 μμ »
Υπάρχουν εκπαιδευτές των ΙΕΚ που είναι αναπληρωτές και αρχές Ιουλίου θα βγουν ταμείο ανεργίας. Αν τα διεκ πάρουν παράταση μέχρι μέσα Ιουλίου θεωρω πως θα παραιτηθουν απτά διεκ για ευνόητους λόγους.

20
Οι πίνακες που θα προκυψουν είναι για μόνιμους διορισμούς, εφόσον υπάρχουν ήδη για αναπληρωτές, θα χρησιμοποιηθούν και για τη νέα σχολική χρονια.

21
ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ 2ΓΕ/2019
Η προθεσμία υποβολής των ηλεκτρονικών αιτήσεων συμμετοχής αρχίζει στις 5 Φεβρουαρίου 2020, ημέρα Τετάρτη και λήγει στις 28 Φεβρουαρίου 2020, ημέρα Παρασκευή και ώρα 14:00.

Βλ. https://diavgeia.gov.gr/doc/6%CE%A0376%CE%976-%CE%A087?inline=true

Ας ενημερωθούν όσοι έχουν ήδη υποβάλει ηλεκτρονική αίτηση από καιρό και κλείνουν μήνα εντός των τεσσάρων (4) επιπλέον ημερών.
Δεν καταλαβαίνω γιατί εξαρχής δεν το στρογγυλοποίησαν προς τα πάνω, δε θα γινόταν κατι

22
Καλησπέρα σε όλους.πατησα να γραφτώ στον ΑΣΕΠ με την επιλογή ΓΓΠΣ κ ενώ μου εμφάνισε ότι έγινε με επιτυχία, στη συνέχεια μεταφερθηκα στο πεδίο σύνδεση κ μου βγάζει σφάλμα γνωρίζετε γιατί;

23
’δεια άσκησης ιδιωτικού έργου χρειάζεται για οτιδήποτε κάνεις επ' αμοιβή εκτός υπηρεσίας. Είτε είναι ΣΔΕ, είτε ΙΕΚ είτε σερβιτόρος σε ταβέρνα. Θα κάνεις τα εξής:
1. Θα ζητήσεις βεβαίωση διδακτικής απασχόλησης από το ΙΕΚ όπου θα αναγράφεται πόσες και ποιες ώρες κάνεις μάθημα. Θα πρέπει οι ώρες που έχεις μπει στο πρόγραμμα να μην συμπίπτουν με το ωράριο σου στο σχολείο (σπάνια περίπτωση η σύμπτωση).
2. Θα προσκομίσεις τη βεβαίωση στο ΠΥΣΔΕ και θα ζητήσεις άδεια ιδιωτικού έργου.
3. Την άδεια δεν την προσκομίζεις στο ΙΕΚ. Απλά όταν θα καταρτιστούν οι συμβάσεις (πολύ αργότερα δυστυχώς) θα υπογράψεις μία υπεύθυνη δήλωση ότι έχεις ενημερώσει την υπηρεσία σου (υπάρχει σε παράρτημα της πρόσκλησης του ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
Η δευτεροβάθμια απαιτεί άδεια για διδακτικές ώρες κ δικαιούσαι μέχρι 10 εάν είσαι αναπληρωτής. Εάν εργαζεσαι κ ως σερβιτόρος τα σαββατοκύριακα δε θεωρώ οτι σχετίζεται. Αν είναι έτσι δηλαδή μέχρι πόσες ώρες σου επιτρέπουν;

24
Την άδεια τη ζητάει η δευτεροβάθμια όταν δουλεύεις στα διεκ, όχι τα διεκ εάν δουλεύεις στη δευτεροβάθμια.

25
Η κατάσταση έχει χειροτέρεψει στα ιεκ τώρα που πλέον οι λίστες δε δημοσιευονται με ονόματα κ υπάρχουν μόνο κωδικοί. Είμαι σίγουρη ότι σε ένα ιεκ έχουν δώσει μάθημα σε άτομο που δεν το έχει αναθεση κ εμένα που είναι η ειδικότητα μου  κ είμαι τρίτη στη λίστα δε μου έκαναν κλήση η εμαιλ. Το ερώτημα ειναι το άτομο αυτό θα πληρωθεί κανονικά παρόλο που δεν έχει ανάθεση το συγκεκριμένο μάθημα;

26
Καλησπέρα, γνωρίζει κάποιος που μπορώ να κάνω αναζητηση για σεμινάρια άνω των 25 ωρων για το πεδίο που σχετιζεται με το θεσμό της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης σχετικά οικονομικά κ όχι χρονοβορα;

27
Σιγά το ψέμα. Κ εγώ ένα τέτοιο εμαιλ για ανάθεση έλαβα εχθές από συγκεκριμένο ιεκ που όμως ήδη γνώριζα ότι προχτές είχε πάρει τηλέφωνο άτομο 3 θέσεις κάτω από εμένα, το οποίο δεν το σήκωσε κ δεν τον ενόχλησαν καν να τον ξανά ψάξουν, ούτε να του στείλουν εμαιλ. Οπότε είπαν να γυρίσουν προς τα πανω την αναζήτηση τους!!!

28
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« στις: Σεπτέμβριος 30, 2019, 06:51:51 μμ »
Μέχρι πότε το κάθε ιεκ θα παίρνει τηλέφωνο τους εκπαιδευτές κατά βούληση; τυχαίνει να γνωριζόμαστε μεταξύ μας, τηλεφωνιόμαστε κ διαπιστώνουμε πολυ ευκολα ποτε προσπερνάνε τη σειρά μας. Επίσης άλλα ιεκ περιμένουν απαντητικό εμαιλ για να προχωρήσουν στον επομενο κ άλλα αν δε σηκώσεις τηλέφωνο προχωράνε παρακατω. Επίσης άλλα ιεκ προτεινουν 2ωρα κ άλλα 4ωρα κ αυτό σίγουρα δεν πάει ανάλογα με τις ανάγκες, αλλά με τις συμπάθειες. Τέλος, κάποια ιεκ προτεινουν ένα συγκεκριμένο μάθημα σε συγκεκριμένη ώρα κ μέρα κ αν δε σε βολεύει σε αναγκάζουν να απαντήσεις με άρνητικο εμαιλ, ενώ αλλα το διαπραγματευονται κ σου κάνουν κ εναλλακτική πρόταση κ τελικά παίρνεις ωρες. Αυτό ονομάζεται αξιοκρατικη πρόσληψη; για να μην αναφέρω κ το ότι όταν ένα μαθημα το έχουν 3 ειδικότητες ανάθεση χωρίς σειρά προτεραιοτητας τηλεφώνουν σε όποια ειδικότητα θέλουν.

Σελίδες: 1234 ... 7

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162169
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 805
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 732
Σύνολο: 750

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.062 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.