Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - k_m

Σελίδες: 12
15
Αυτή είναι η εργασία μου 6 χρόνια τώρα και άφησα την προηγούμενη γι' αυτό. Όταν δηλ. σταματά να δουλεύει ένας αναπληρωτής, αυτό δεν είναι απόλυση; Τέτοιες αντιλήψεις έχουμε και γι' αυτό δεν κουνήθηκε φύλλο όταν απολύθηκαν χιλιάδες αναπληρωτές το καλοκαίρι οι οποίοι δούλευαν τόσα χρόνια.
Κάπου σε χάνω...Όλοι οι αναπληρωτές απολύονται το καλοκαίρι( η σύμβασή μας ισχύει μέχρι 21 Ιουνίου, είναι ξεκάθαρο από την αρχή), κι εγώ δουλεύω έξι χρόνια και απολύθηκα. Ίσως, θέλεις να πεις κάτι άλλο και δε κατάλαβα.

16
1.   Οι απόφοιτοι του Βόλου μπορεί να μην έχουν  επαγγελματικά δικαιώματα μόνιμου διορισμού που έχουν οι συνάδελφοι τους στη δευτεροβάθμια αλλά εργάζονται (ως συμβασιούχοι) από την ώρα που παίρνουν το πτυχίο τους. Στη δευτεροβάθμια μπορεί να έχουν δικαίωμα αλλά δεν έχουν εργασία.
2.   θα ήθελα να μου απαντήσει και εμένα κάποιος τι κάνει ένας ΠΕ71 σε μαθητές Δ,Ε,Στ τάξη στα μαθηματικά ή στη γλώσσα σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες.
3.   «Άρα δικαιολογίες όπως "τζάμπα σπουδάζαμε τόσα χρόνια" ή "καταδικάζεται η επιπλέον μόρφωση", δηλώνουν ευθαρσώς ότι τα μεταπτυχιακά δεν τα κάνατε από αγάπη και ευαισθησία για την ειδική αγωγή ή για να γίνετε καλύτεροι αλλά για να βρείτε δουλειά! Ας μην ξεχνάμε ότι τα ΠΜΣ έγιναν ευρέως γνωστά από τη στιγμή που άρχισαν να λιγοστεύουν οι θέσεις στη γενική αγωγή.».
Ποιοι τα λένε αυτά;
Αυτοί που 17-18 χρονών είχαν διαμορφώσει την αγάπη τους για την ειδική αγωγή και δούλευαν ως αναπληρωτές από 21-22 χρονών για χόμπι και όχι για δουλειά.
4.   Και στη γεωπονική από ότι ξέρω έχουν 100 μαθήματα αλλά δεν ισχυρίζονται ότι είναι οι υπερδάσκαλοι.
5.   Για τα ελληνικά μεταπτυχιακά ειδικής επαναλαμβάνω: Όλοι γνωρίζουμε το ποιοι μπήκαν και πως.
1.Και ότι στη β/θμια δεν έχουν εργασία και γι'αυτό οι απόφοιτοι του Βόλου φταίνε????
2.Μπες στον οδηγό σπουδών του ΠΤΕΑ και θα μάθεις ότι μπορούμε να διδάξουμε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες από Α΄έως ΣΤ΄τάξη!
3. Το γεγονός ότι δουλεύαμε από τα 22 μας, αναιρεί την αγάπη μας για την ειδική αγωγή???Το 2004, όταν εισήλθα στη σχολή μου, δεν υπήρχε ούτε Π.Ε για τον κλάδο μας και γνωρίζαμε ότι θα δουλεύαμε μόνο ως αναπληρωτές. Άρα γιατί να μην επέλεγα το παιδαγωγικό δημοτικής, όπου αρκετοί συνομήλικοι/ες μου που το διάλεξαν, έγιναν μόνιμοι ενώ εγώ κάθε χρόνο αλλάζω πόλη??Αυτό με το χόμπι δεν το κατάλαβα...λυπάμαι, αλλά δεν μπορώ να το θεωρήσω επιχείρημα!!
4. Στη  Γεωπονία βγαίνουν γεωπόνοι και όχι δάσκαλοι, για να ισχυριστούν ότι είναι υπερδάσκαλοι...οπότε άκυρο...Εξάλλου δεν ισχυριζόμαστε ότι είμαστε υπερδάσκαλοι. Το γεγονός ότι είχαμε αρκετά μαθήματα παραπάνω από τους δασκάλους γενικής (με αυτούς ερχόμαστε σε σύγκριση, όχι με άλλες σχολές) απλώς δείχνει ότι δεν μπορούν να λένε ασυναρτησίες τύπου: δεν υφίστανται επιστημονικά οι σχολές μας!
5.Για τα ελληνικά μεταπτυχιακά θα συμφωνήσω κι εγώ με εσένα!Δυστυχώς είναι κάποιοι που δεν μπαίνουν αξιοκρατικά.
Και πάλι όμως, οι απαντήσεις σου δεν με κάλυψαν!!!Και λυπάμαι, γιατί από αυτά που λες αυτό που μου δίνεις να καταλάβω είναι ότι δυσανασχετείς με τους Π.Ε 71/61 γιατί βρίσκουν από τα 22 τους δουλειά.

17
Ποιος μίλησε για απολύσεις??? Όσες φορές και να διάβασα τον νόμο που είναι σε διαβούλευση, δεν έχω καταλήξει σε τέτοιο συμπέρασμα. Και εννοείται πως σε καμία περίπτωση δε θέλω να χάσουν τη δουλειά τους οι μόνιμοι!Τα περισσότερα άρθρα που δημοσιεύονται σε ιστοσελίδες, θεωρώ ότι κινδυνολογούν και θέλουν να πανικοβάλλουν.

18
Εάν κάνεις τον κόπο και μπεις στις ιστοσελίδες που έχω γράψει (και για την Ευρώπη και για την Αμερική) θα δεις ότι οι βασικές σπουδές είναι 4 χρόνια...Κρίνε λοιπόν μόνος σου και μη μου αντιγράφεις έρευνες που δημοσιεύθηκαν το 2003...έχουμε 2014. Επίσης μια επισήμανση: το συγκεκριμένο Παν/μιο παρέδωσε πολλά σεμινάρια Ε.Α. έναντι χρημάτων, φυσικά...!!!Άρα, ίσως δεν είναι τόσο αμερόληπτο! Οι Π.Ε 71 δεν μπορούν να διδάξουν στη γενική αγωγή, όχι γιατί δεν είναι ικανοί, αλλά γιατί η ΔΟΕ δεν υπήρχε περίπτωση να τους αφήσει...μην κοροϊδευόμαστε και μεταξύ μας!!Εξάλλου εσείς θέλετε να μας "πετάξετε" έξω από τον δικό μας πίνακα, θα μας "αφήνατε" να μπούμε και στον δικό σας??Άρα δεν είναι θέμα προσόντων αλλά θέμα συμφερόντων, και μάλιστα δικών σας!!!Βέβαια,για την αναβάθμιση θα συμφωνήσω μαζί σου, θεωρώ ότι όλοι οι εκπαιδευτικοί πρέπει να αναβαθμίζονται, γι' αυτό εξάλλου κι εγώ παρακολουθώ μεταπτυχιακό πρόγραμμα και αρκετά σεμινάρια, αλλά σε καμία περίπτωση, για προσωπικό μου συμφέρον δε θα αδικήσω συναδέλφους!Αλλά και πάλι αγαπητέ μου, μου άφησες αναπάντητα αρκετά ερωτήματα!!!!
 ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;D

19
Είχα πει ότι δε θα ξαναγράψω, αλλά με αυτά που διαβάζω από κάποιους...δεν μπορώ να αντισταθώ(πόσο μάλλον όταν νομίζουν ότι μου έχουν αντικρούσει και τα επιχειρήματα...)
1. Ειλικρινά, αδυνατώ να καταλάβω το νόημα της συζήτησης για το αν θα πρέπει να προτάσσονται οι Π.Ε 71/61 ή αν όχι. Εφόσον το κράτος δημιούργησε τις συγκεκριμένες σχολές Ε.Α. είναι υποχρεωμένο να κατοχυρώσει τα επαγγελματικά μας δικαιώματα.
2. Για όσους υποστηρίζουν ότι η Ελλάδα έχει την πρωτοτυπία σε προπτυχιακές σχολές Ε.Α., αναφορικά με Ευρώπη: http://www.uni-oldenburg.de/en/iso/studying-abroad/erasmus-programm/erasmus-partnerships/educationsocial-sciences/
και για Αμερική: http://graduate-school.phds.org/education-index/bachelors-in-special-education-degree-programs (άρα πάει περίπατο το επιχείρημα: παγκόσμια πρωτοτυπία της Ελλάδας...) αλλά και να μην υπήρχαν αυτές οι σχολές στο εξωτερικό, θα έπρεπε, σαν παιδαγωγοί, να ξέρουμε ότι όταν θέλουμε να συγκρίνουμε το εκπαιδευτικό σύστημα μιας χώρας με το εκπαιδευτικό σύστημα άλλων, το συγκρίνουμε εξ ολοκλήρου και λαμβάνουμε υπόψη όλους τους παράγοντες. Οι μεμονωμένες συγκρίσεις δεν είναι ορθές. Το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα απέχει παρασάγγας από άλλα διαφορετικών χωρών!
3. Όσοι μιλάνε για διαχωρισμό ειδικής-γενικής, δεν καταλαβαίνω που βασίζουν το συλλογισμό τους, από τη στιγμή που οι Π.Ε 70.50 διαχωρίζονται από τους Π.Ε. 70 επειδή κρίθηκε απαραίτητο να εξειδικευτούν με επιπλέον σπουδές (μεταπτυχιακό/διδακτορικό)για να μπουν στην ειδική αγωγή!
4. Ειλικρινά, θα ήθελα να μου απαντήσει κάποιος: "τι κάνει ένας Π.Ε 70.50 με εξειδίκευση στις μαθησιακές δυσκολίες, όταν πρέπει να διδάξει ένα παιδί με αυτισμό;" ή ακόμη χειρότερα: "τι κάνει ένας Π.Ε 70, που απλώς συμπλήρωσε το μαγικό κουτάκι;". Όλοι γνωρίζουμε ότι, με τον τρόπο που λειτουργούν οι πίνακες, πάρα πολλοί έχουν τοποθετηθεί σε θέσεις που έρχονται αντιμέτωποι με παιδιά με διαφορετικές εκπαιδευτικές δυσκολίες από αυτές που είχαν ως αντικείμενο στο μεταπτυχιακό τους.
5.Τα μεταπτυχιακά τα κάνουμε για να γίνουμε καλύτεροι παιδαγωγοί και να προσφέρουμε περισσότερο στους μαθητές μας. Εξάλλου, οι περισσότεροι γενικοί παιδαγωγοί έχουν στην τάξη τους μαθητές με εκπαιδευτικές δυσκολίες, επομένως με ένα μεταπτυχιακό θα μπορούν να διαχειρίζονται τη γενική τάξη καλύτερα. Άρα δικαιολογίες όπως "τζάμπα σπουδάζαμε τόσα χρόνια" ή "καταδικάζεται η επιπλέον μόρφωση", δηλώνουν ευθαρσώς ότι τα μεταπτυχιακά δεν τα κάνατε από αγάπη και ευαισθησία για την ειδική αγωγή ή για να γίνετε καλύτεροι αλλά για να βρείτε δουλειά!Ας μην ξεχνάμε ότι τα ΠΜΣ έγιναν ευρέως γνωστά από τη στιγμή που άρχισαν να λιγοστεύουν οι θέσεις στη γενική αγωγή.
6. Να υπενθυμίσω σε κάποιους ότι αρχικά οι Παιδαγωγικές ακαδημίες ήταν 2ετούς φοίτησης και όταν "έπρεπε" να γίνουν Πανεπιστήμια, στα 4 χρόνια, οι φοιτητές διδάσκονται 45 μαθήματα . Άρα, δεν νομίζω ότι είστε σε θέση να "κρίνετε"σχολές των 60-70 μαθημάτων και να λέτε συνεχώς: "εμείς σπουδάζαμε 4 χρόνια παιδαγωγοί και συν τα χρόνια του μεταπτυχιακού...", όπως βλέπετε διαφέρουν 4 χρόνια από 4 χρόνια....
7. Στο κείμενο που έχει αναρτήσει παραπάνω ο mendor, ένας πατέρας αυτιστικού παιδιού έχει δηλώσει σε φόρουμ:" Ονομάζομαι Γεώργιος Πάνος και είμαι μόνιμος εκπαιδευτικός δευετροβάθμιας και γονέας αυτιστικού παιδιού 13 ετών. Είμαι πρόεδρος της Εταιρείας Προστασίας Ατόμων με Αυτισμό-Δ.Α.Δ. Ν. Καστοριάς. Επιλέγω την ιδιότητα του πατέρα για το σχόλιο μου. Ως γονέας αυτιστικού παιδιού έχω να πω ότι σίγουρα δεν είστε όλοι ίδιοι κ. Μπακιρτζή και κάποιοι βρεθήκατε στην ειδική αγωγή συνειδητά και με αγάπη για το αντκείμενο. Ωστόσο δεν γεννηθήκαμε χθες στη χώρα αυτή. Η απόφαση να λειτουργήσουν σχολές ειδικής αγωγής ήταν από τις πλέον σωστές που πάρθηκαν ποτέ από την Πολιτεία. Κάθε άλλο παρά θλιβερή λοιπόν. Θλιβερή είναι η πρακτική να καταφεύγεις στην ειδική αγωγή όταν διαπιστώνεις ότι έκλεισε η πόρτα του διορισμού σου στη γενική. Θλιβερή είναι η συναλλαγή εξαγοράς πτυχίων από εγκληματίες υπευθύνους μεταπτυχιακών.Θλιβερή είναι η ευκολία με την οποία διαφημίζονται ορισμένα μεταπτυχιακά που συνδυάζουν ένα ταξίδι αναψυχής στην Ιταλία με την απόκτηση τίτλου σε γλώσσα που δεν απαιτείται καν να κατέχει ο πτυχιούχος. Θλιβερή είναι η αμετροέπεια της απαίτησης για εξίσωση 4 χρόνων προπτυχιακών σπουδών με το ένα των μεταπτυχιακών. Ντε φάκτο τα 5 χρόνια γενικής συν ένα ειδικής είναι περισσότερα των τεσσάρων της ειδικής. Ντε γιούρε, ο απόφοιτος σχολής ειδικής δεν κατέληξε σε αυτήν. Την επέλεξε. Θλιβερό είναι εν τέλει το παιχνίδι που παίζεται στις πλάτες των παιδιών μας.." Τα συμπεράσματα δικά σας...
8. Όσον αφορά τη β/θμια, δηλώσεις του τύπου: "Αν όμως αποδεσμεύσουν τους μαθητές των ΤΕ και της ΠΣ από τις εξετάσεις του Ιουνίου τότε να είμαστε σίγουροι ότι θα αντικατασταθούμε εν μία νυκτί από τους ΠΕ71." ή "Όταν χρειαστούν όμως αυτές τις θέσεις, μπορούν να υπάρξουν κατευθύνσεις στις σχολές τους", είναι τουλάχιστον αστείες...Στη β/θμια δεν μπορεί να υπάρξει βασικός τίτλος σπουδών και λογικό, από τη στιγμή που δεν μπορεί να υπάρξει ένας καθηγητής (ενώ, αντιθέτως, στην α/θμια υπάρχει ένας δάσκαλος) που να μπορεί να διδάξει μαζί φιλολογικά, μαθηματικά, φυσική κλπ.


kinegiros Χαίρομαι που ακούγεται και μια φωνή λογικής με εμπεριστατωμένα επιχειρήματα.

20
gesthimani
Σαφώς και θεωρούμε ότι υπάρχουν δάσκαλοι γενικής που αγαπούν την ειδική αγωγή.Οι απόφοιτοι του Βόλου δεν έβγαζαν "μίσος", απλώς μας έπνιγε το δίκιο και παλεύαμε για να κατοχυρώσουμε τα επαγγελματικά μας δικαιώματα...Και όσον αφορά τους διδάκτορες, είναι εξειδικευμένοι και εννοείται ότι έχουν άριστες γνώσεις πάνω σε ένα αντικείμενο (κάνουν διατριβή σε συγκεκριμένο θέμα)!Επομένως εάν τύχει να διδάξουν σε παιδί με διαφορετική εκπαιδευτική περίπτωση, από αυτήν που σπούδασαν, δε θα μπορούν να το καλύψουν. Αλλά και πάλι, αν θεωρείς ότι μπορούν, τότε γιατί και στους πίνακες αναπληρωτών γενικής αν ένας δάσκαλος γενικής κάνει διδακτορικό δεν περνάει τους συναδέλφους του με περισσότερη προϋπηρεσία; Η΄θα ισχύει το ίδιο σε όλους τους πίνακες ή όχι!(Σημείωση: στη σχολή μας είχαμε διδάκτορες καθηγητές για κάθε εκπαιδευτική περίπτωση, δεν είχαμε έναν καθηγητή που είχε διδακτορικό σε όλα τα αντικείμενα!Αν υπήρχε τέτοιος καθηγητής, δε θα το συζητούσαμε αν θα προηγούνταν στους πίνακές μας, σαφώς και θα έπρεπε!!)

mendor
Δε ζητήσαμε να καταργηθούν τα μεταπτυχιακά(αν είναι δυνατόν!!!), ζητήσαμε να μην προηγούνται των βασικών πτυχίων, όπως γίνεται σε όλους τους πίνακες. Όπως σου είπα προηγουμένως, δε θα αναφερθώ σε παραδείγματα ασχετοσύνης κάποιων  δασκάλων γενικής, γιατί θεωρώ ότι θα υπεισέλθουμε σε "ξεκατίνιασμα"(αν δεν το έχουμε αποφύγει ακόμη!!!!)Και σε παρακαλώ πολύ, μη γενικεύεις για όλους τους απόφοιτους(που λες:από εσάς έχουμε ακούσει μαργαριτάρια).

Και νομίζω, κάπου εδώ θα σταματήσω και να απαντώ, διότι θεωρώ αυτά που είπα ήταν αρκετά σαφή. Από κει και πέρα ο καθένας δικαιούται να έχει τη γνώμη του.Ας ελπίσουμε στη δικαιοσύνη του νόμου για τις εξελίξεις.Καλή συνέχεια σε όλους και καλή δύναμη στο έργο σας! :)

21
k_m Πολυ προκατηλημενος δεν εισαι με τους ΠΕ70 ? ΚΑΙ οι ΠΕ 71 δουλεουν αναπληρωτες χωρις καν να υπαρχει ΑΣΕΠ στον κλαδο τους αυτο δεν σε ενοχλει? Τουλαχιστον στους ΠΕ70 ο ΑΣΕΠ υπαρχει και οταν εξαντληθουν οι επιτυχοντες αντλει απο τους πινακες χωρι ΑΣΕΠ οπως ισχυει και στους καθηγητες οικιακης οικονομιας, πληροφορικαριους , αισθητικης αγωγης . θεατρολογους.... .

Να προσθεσω οτι οι ΠΕ71 εχουν κατευθυνση και εχω δει να αρνουνται να ασχοληθουν με αυτιστικο παιδι γιατι εχουν κατευθνση κωφους.
Προκατειλημμένος;;;;;Εάν παρακολουθήσεις πιο πάνω τη συζήτηση κάποιοι Π.Ε 70 πρότειναν την κατάργηση των σχολών Ειδικής αγωγής...Ποιος είναι,λοιπόν, ο προκατειλημμένος;;Και όσον αφορά τους πίνακες κατάταξης των Π.Ε 70, τους έφερα ως παράδειγμα διότι ενώ στο δικό τους πίνακα (εξ'αρχής αναφέρομαι στον πίνακα ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ) μετράει η προϋπηρεσία, στους άλλους πίνακες ζητάνε να μετράει η περαιτέρω μόρφωση...Όσο για ΑΣΕΠ για τους φοιτητές αυτών των σχολών, είχε ξεκινήσει η διαδικασία αλλά σταμάτησε γιατί πάγωσαν όλες οι μονιμοποιήσεις.
Και καλό θα ήταν να μην ξεκινήσουμε τα παραδείγματα, γιατί πίστεψέ με τόσα χρόνια έχω ακούσει πολλά "διαμάντια" από δασκάλους γενικής...Δεν τα παραθέτω γιατί πιστεύω ότι είναι εξαιρέσεις, γιατί όπως κι εμείς που διαλέξαμε αυτό το επάγγελμα από τα 18 μας, γιατί μας συνεπήρε, έτσι πιστεύω ότι υπάρχουν και γενικοί δάσκαλοι που επέλεξαν την ειδική αγωγή γιατί αγαπούν το αντικείμενο και όχι για μια θέση εργασίας...αλλά θεωρούσα τα επαγγελματικά δικαιώματα δεδομένα και ευνόητα!!!Και ξαφνικά μπαίνω στο φόρουμ και εισπράττω, ευτυχώς όχι από όλους, ένα μίσος για τις σχολές Ε.Α....να καταργηθούν, δεν υφίστανται επιστημονικά, πισωγυρίζουν το εκπαιδευτικό σύστημα...Ε, όχι!!!Επειδή έρχονται αντιμέτωπα τα "συμφέροντα" δε θα μας βγάλετε και τρελούς!!!

vickyN
Σέβομαι τη γνώμη σου. Τη συζήτηση δεν την ξεκίνησα για να σου αλλάξω γνώμη αλλά για να τονίσω ότι για να ισοπεδώσετε τις σχολές Ε.Α χρησιμοποιούσατε ανορθόδοξα επιχειρήματα(συγκρίσεις με εξωτερικό κλπ). Το τι πιστεύει ο καθένας για το ποιος είναι καλός ειδικός παιδαγωγός είναι δικό του θέμα. Το να χρησιμοποιεί όμως άστοχα παραδείγματα, δεν είναι.

22
1. Αυτό ισχύει για κάποιους κλάδους καθηγητών(αν δεν κάνω λάθος για τους καθ. πληροφορικής)...γνωρίζω φιλόλογους που και φέτος έκαναν τα χαρτιά τους για αναπληρωτές και δεν έχουν παιδαγωγική επάρκεια μέσω ΑΣΠΑΙΤΕ. Όπως και μαθηματικούς, φυσικούς κλπ γιατί τα συγκεκριμένα παν/μια έχουν κατοχυρώσει οι απόφοιτοι τους να μπορούν να εργαστούν ως εκπαιδευτικοί σε σχολεία!
2. Την αξιολόγηση την έφερα ως παράδειγμα για να συνειδητοποιήσουμε ότι αν θέλουμε να "εναρμονιστούμε με τα ευρωπαϊκά δεδομένα" να εναρμονιζόμαστε πλήρως και όχι μόνο εκεί που μας συμφέρει.Η μεμονωμένη σύγκριση δεν είναι ορθή!
3.Και πάλι δε μου απάντησες στο ερώτημα "τι γίνεται αν ένας δάσκαλος με μεταπτυχιακό στις μαθησιακές δυσκολίες τοποθετηθεί σε θέση όπου πρέπει να διδάξει ένα παιδί με αυτισμό;" Και για να σου δώσω να το καταλάβεις και με το παράδειγμα των ιατρών, όπως κάποιος που έχει καρδιολογικό πρόβλημα δε θα πάει στον πλαστικό χειρούργο, έτσι και κάθε μαθητής έχει δικαίωμα να διδάσκεται από καταρτισμένο δάσκαλο και όχι από όποιον του λάχει!!!(γιατί οι πίνακες βασίζονται στο τι επέλεξε ο κάθε εκπαιδευτικός...)Και για πολλοστή φορά οι σχολές αυτές έχουν παιδαγωγική επάρκεια!!!
4.Η κατάταξη των Π.Ε 70 γίνεται με βάση την προϋπηρεσία!!!!Στον νομό που εργάζομαι τουλάχιστον 20 δάσκαλοι γενικής έχουν προσληφθεί ως αναπληρωτές σε δημοτικά σχολεία και σε ολοήμερα δημοτικά χωρίς να έχουν δώσει ΑΣΕΠ.(μιλάω για αναπληρωτές και όχι για μόνιμους, μην μπερδεύεσαι).Κάθε χρονιά έτσι διορίζονται. Οι πίνακες των Π.Ε 70 έχουν κλειδώσει από το 2010, αλλά όσοι είχαν ήδη μπει τοποθετούνται με βάση την προϋπηρεσία...μην επιμένεις λοιπόν!!
5. Στη σχολή του Βόλου οι φοιτητές διδάσκονται πλήθος εκπαιδευτικών περιπτώσεων και δεν περιορίζονται σε μια κατεύθυνση. Γι'αυτό και βαρεθήκαμε να λέμε ότι είμαστε ειδικοί παιδαγωγοί(καλύπτουμε όλο το φάσμα της ειδικής αγωγής) και όχι παιδαγωγοί με μία εξειδίκευση.

23
Αν θες να εναρμονιζόμαστε με τα ευρωπαϊκά δεδομένα να εναρμονιζόμαστε σε όλα, όχι μόνο όπου μας συμφέρει...(στο εξωτερικό υπάρχουν και άλλα μέτρα που αφορούν τους εκπαιδευτικούς, όπως π.χ συνεχής αξιολόγηση, δεν υφίσταται η μονιμότητα με τον τρόπο που ισχύει στην Ελλάδα κ.α.). Ακόμη, παγκοσμίως για να γίνεις π.χ καθηγητής μαθηματικών, πρέπει πρώτα να έχεις παιδαγωγική κατάρτιση κι έπειτα να εξειδικευτείς στα μαθηματικά, στην Ελλάδα όμως, αρκεί να τελειώσεις τη συγκεκριμένη σχολή(αν δούμε τον οδηγό σπουδών των μαθηματικών, αλλά και άλλων καθηγητών της β/θμιας,φιλολόγων, φυσικών κλπ παρατηρούμε ότι έχουν μαθήματα μόνο πάνω στο αντικείμενό τους, δε διδάσκονται, παιδαγωγικές προσεγγίσεις, τεχνικές διδασκαλίας, ψυχολογία του παιδιού κ.α.) Άρα σύμφωνα με εσένα πρέπει να καταργηθούν και αυτές οι σχολές για να εναρμονιστούμε με τα ευρωπαϊκά δεδομένα;;;
Επίσης, σου επισημαίνω και πάλι ότι επειδή οι συγκεκριμένες σχολές δεν υπάρχουν στο εξωτερικό (όπως και πολλές άλλες στην Ελλάδα) δε σημαίνει ότι δεν υφίστανται επιστημονικά. Η χώρα μας διαφέρει κατά πολύ και σε άλλους παράγοντες με τις χώρες του εξωτερικού. Οπότε μια μεμονωμένη σύγκριση πιθανόν να μην είναι ορθή.
Όσο για το τι κάνουν οι γενικοί παιδαγωγοί, δεν πρότεινε κανείς την κατάργηση των σχολών τους. Σαφώς και είναι απαραίτητοι για τα δημοτικά σχολεία της Α/θμιας. Οι ειδικοί παιδαγωγοί έχουν παιδαγωγική επάρκεια όχι για να σας πάρουν τη δουλειά και γιατί συμφέρουν, όπως λες, αλλά γιατί για να προχωρήσεις στην ειδική αγωγή πρέπει να έχεις τις απαραίτητες βάσεις. Και οι συγκεκριμένες σχολές αυτό το έχουν καλύψει.
Η κατάταξη των Π.Ε 70 γίνεται με ΑΣΕΠ+προϋπηρεσία τώρα..μέχρι το 2010 γινόταν μόνο με την προϋπηρεσία.
Οι Π.Ε 71 έχουν καταριστεί για πλήθος εκπαιδευτικών περιπτώσεων και όχι μόνο σε 1 (όπως τα μεταπτυχιακά)
Αν θεωρείς ότι η επιμόρφωση του ΕΣΠΑ είναι επαρκής(αν είναι δυνατόν.....!!!!!), τότε ας σταματήσουν όλοι τα μεταπτυχιακά και ας επιμορφωθούν με αυτόν τον τρόπο!!Αυτό να δεις πόσο συμφέρει το κράτος!!Και φυσικά αυτούς που ακριβοπληρώνουν τις σπουδές τους!!

24
Να καταργηθούν τα προπτυχιακά τμήματα ΕΑΕ. Επιστημονικά δεν μπορούν πλέον να υφίστανται.
Ειδικός παιδαγωγός είναι αυτός που πρωτίστως έχει βασικό πτυχίο και εμπειρία στη γενική αγωγή και ακολούθως μία αξιόλογη μετεκπαίδευση στην ειδική.
Ως αυτόνομη επιστήμη η ειδική αγωγή δεν υπάρχει. ΠΟΥΘΕΝΑ!
Κατά παρόμοιο τρόπο, ο καρδιολόγος σπούδασε πρώτα την ιατρική και μετά ειδικεύτηκε στην καρδιολογία!
Φοβερή πρόταση!!!!!!Τώρα που το σκέφτομαι καλό θα ήταν να καταργηθούν και οι σχολές των νηπιαγωγών, γιατί εννοείται ότι οι δάσκαλοι μπορούν να διδάξουν νήπια. Και εννοείται ότι πρέπει να καταργηθούν και οι σχολές ταν καθηγητών της Β/θμιας... δεν ξέρουν οι δάσκαλοι μαθηματικά, φυσική ή μήπως δεν ξέρουν γυμναστική;;;;Κατάργηση, λοιπόν, όλων των σχολών για να πάρουν τις θέσεις οι δάσκαλοι!!Γιατί πατάμε επί πτωμάτων για τα συμφέροντά μας!Γιατί δε μας ενδιαφέρει αν ένας κλάδος έχει προβλήματα...αρκεί να μην επηρεάζει εμάς!!
Χαίρομαι που κάποιοι μαθητές έχουν τέτοιους δασκάλους για να μάθουν τις αξίες της ζωής!!!!!

Λοιπόν, επειδή πολλά διαβάσαμε, ας ξεκαθαρίσουμε λίγο τα πράγματα:
α)Αν δούμε τον οδηγό σπουδών αυτών των σχολών, θα μάθουμε ότι οι φοιτητές παρακολουθούν πλήθος παιδαγωγικών μαθημάτων, καθώς επίσης, για ένα ακαδημαϊκό έτος κάνουν εβδομαδιαία πρακτική σε γενικά σχολεία περνώντας από όλες τις τάξεις, μαθαίνουν το γενικό αναλυτικό πρόγραμμα και κάνουν σχέδια διδασκαλίας!
β)Η σύγκριση με χώρες του εξωτερικού(ότι πουθενά δεν υπάρχουν αυτές οι σχολές) είναι εντελώς άκυρη!!Πρώτα απ'όλα, επειδή δεν υπάρχουν αλλού, δε σημαίνει ότι επιστημονικά δεν υφίστανται! Έπειτα, στο εξωτερικό ένας δάσκαλος που κάνει μεταπτυχιακό πάνω στις μαθησιακές δυσκολίες (γιατί υποτίθεται ότι τα μεταπτυχιακά εξειδικεύονται), το κράτος του, φροντίζει να τον τοποθετήσει σε θέση όπου θα διδάσκει μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες!Στην ημεδαπή αν ένας δάσκαλος έχει κάνει αντίστοιχο μεταπτυχιακό τον τοποθετούν όπου τύχει...και μπορεί να τύχει σε μαθητή με αυτισμό!!Φυσικά, ας μην ξεχνάμε ότι και άλλες σχολές που έχει η χώρα μας δεν υπάρχουν στο εξωτερικό...όπως π.χ τα ΤΕΙ...αλλά αυτά δεν έρχονται αντιμέτωπα με τα συμφέροντά των δασκάλων, οπότε και δεν κάνουμε λόγο!
γ)Η περαιτέρω μόρφωση σαφώς και είναι σπουδαία!!Αλλά στον πίνακα των Π.Ε.70, γιατί η κατάταξη των αναπληρωτών γίνεται μόνο με βάση την προϋπηρεσία;;;Στους εν λόγω πίνακες δε μετράει η περαιτέρω μόρφωση;Και επίσης, αν ένας Π.Ε 71 κάνει μεταπτυχιακό στις επιστήμες της αγωγής γιατί δεν μπαίνει στον πίνακα των δασκάλων γενικής αγωγής;;Και όσον αφορά τις παράλληλες στηρίξεις που μπαίνουν οι Π.Ε 70 με το κουτάκι, χωρίς καμία εξειδίκευση...δε βλέπω να γίνεται λόγος...αρκεί να βολευτούν τα παιδιά!!
Ας συντονιστούμε, λοιπόν...!!!

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162166
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 803
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 759
Σύνολο: 768

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.077 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.