Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - eta-beta

Σελίδες: 1234 ... 12
15
Παράθεση
Το να δώσουν ευκαιρίες και σε άλλους έχει μόνο μία λύση ---> διαγωνισμός ΑΣΕΠ

Κριτήρια διορισμού για νεότερους- μεικτό σύστημα
α)βαθμός πτυχίου
β)μεταπτυχιακό- διδακτορικό
γ)διαγωνισμός ΑΣΕΠ Παιδαγωγικών, ετήσιος τύπου qts

Μη λέμε υπερβολές λοιπόν... το ψέμα έχει κοντά ποδάρια

ΥΓ. Το "μόνη λύση" μου θυμίζει την "τελική λύση", για τους λάτρεις της ιστορίας.

16
Όταν είμαι φανατικά ενάντια στον γραπτό διαγωνισμό είμαι στη διαδικασία και όχι στους συναδέλφους μου και στον αγώνα που κατέβαλλαν και παρόλο που διαφωνώ θέλω να κατοχυρωθεί.
Όσο για τους νεότερους συναδέλφους δεν κάνω διαχωρισμό. Δεν είμαστε τόσο γέροι όσο νομίζεις και εδώ θα είσαι σε ελάχιστα χρόνια.
Καλείσαι όμως να διαλέξεις αν θες ένα διαγωνισμό που θα γίνεται όταν θέλει η εκάστοτε κυβέρνηση και για όσους θέλει ή να διαλέξεις προσόντα που μπορείς με αγώνα να κερδίσεις ο ίδιος με διάβασμα, με υποτροφίες, με δουλειά και να διεκδικήσεις τη θέση κατοχυρώνοντας δικαιώματα.
Διαφορετικά, όπως εσύ με ένα διαγώνισμα να βγάλεις όλους τους μαθητές σου ηλίθιους, αυτό έκαναν και θα κάνουν τόσα χρόνια με τον γραπτό ΑΣΕΠ οι κυβερνώντες.
Και χωρίς τώρα ρομαντισμό αλλά με ρεαλισμό αν είσαι νέος πτυχιούχος χωρίς βαθμό πτυχίου, χωρίς άλλα πτυχία, χωρίς εργασιακή εμπειρία γιατί να σου δοθεί ευκαιρία να μηδενίσεις τα προσόντα του άλλου σε ένα διαγωνισμό του τύπου "βγες εσύ να μπω εγώ" ανά δεν ξέρουμε και εμείς πόσα χρόνια;
Για μια ελπίδα διορισμού και ένα αδειανό πουκάμισο θες να μην κατοχυρώνει κανένας και τίποτα;
Ο δρόμος που σου λέω σου δίνει τη δυνατότητα και σοβαρή ελπίδα με πολλούς τρόπους και με διαγωνισμό ακόμα και κυρίως σε κάνει να μαζεύεις προσόντα που θα σου μείνουν και για τον ιδιωτικό τομέα. Ο δικός σου τρόπος μας βάζει στην αρένα...

ΥΓ. Σου εύχομαι ό,τι καλύτερο, για να μπαίνεις σε καβγάδες μάλλον το αγαπάς, όπως όλοι μας εδώ νομίζω...

18
Παράθεση
Μπορεί κάποιος να εξηγήσει γιατί κατά την πρώτη συνάντηση (περι ΣΤΕ λόγος) ουτε καν αναφέρθηκε στο ότι οι διορισμοί που έχουν ως κριτήριο την προϋπηρεσία (40% 24μηνο και 30μηνο) είναι αντισυνταγματικοί ?

Γιατί εφόσον διορθωθεί ο μηχανισμός και υπαχθεί στον έλεγχο του ΑΣΕΠ πληροί τις προϋποθέσεις του δεύτερου σκέλους του άρθρου 103 του Συντάγματος.
Επιπροσθέτως, η γνωμοδότηση ΣτΕ ανάγει την αντισυνταγματικότητα στο άρθρο 1 του 3838 και στο ν. Αρσένη ως αντικρουόμενων πρακτικών. Καταργημένων αυτών παύει το κώλυμα. Διαβάστε προσεκτικά.



19
Παράθεση
eta-beta δηλ αν εγώ αποκτήσω κάτι με έναν αντισυνταγματικό  μηχανισμό, θα είναι σύννομο, επειδή θα ευθυνεται ο μηχανισμός;;

1) Προφανώς όταν κάποιος προσλαμβάνεται επί σχεδόν δεκαετία από κεντρικό πίνακα με αντικειμενικά και προκαθορισμένα προσόντα και δυνατότητα δημόσιας καταγγελίας εμπίπτει στο δεύτερο σκέλος του άρθρου 103 του Συντάγματος περί αξιοκρατικών προσλήψεων, άρα το επιχείρημα καταρρέει. Για τις άλλες περιπτώσεις ισχύει ή η ονομαστική καταγγελία που οι βοώντες αποδεικνύονται όρνιθες να το κάνουν ή ο αναδρομικός έλεγχος από τον φορέα ΑΣΕΠ, που πολλές φορές έχω προτείνει.
2)Αν θέλεις να πεις σε άτομα που εργάστηκαν επί δεκαετία και πλέον "ουπς λάθος, αντισυνταγματικό", νομίζω ότι σε όποιον εργατολόγο απευθυνθείς θα σου απαντήσει καταλλήλως για το τι δικαιούνται αυτά τα άτομα.
3) Έχω προτείνει για το μέλλον πολλάκις συνθετικό- μεικτό σύστημα. Παρά τις εξελίξεις από παντού ορισμένοι επιμένουν σε αποκλειστικότητες. Η αξιοπιστία του καθενός μας εδώ μέσα προκύπτει από τι εν τέλει θα γίνει αλλά και από τη νηφαλιότητα των λόγων, των επιχειρημάτων και της διασταύρωσης αυτών που υποστηρίζει. Επιστήμονες είμαστε άλλωστε λέω να πιστεύω.

20
Ακόμη και αν μας συμφέρει η πρόταξη της προϋπηρεσίας υποστηρίζω την ισότιμη κατοχύρωση όλων των συναδέλφων με προσόντα: α) παλαιότερη επιτυχία διαγωνισμού β) προϋπηρεσία γ) μεταπτυχιακά- διδακτορικά. Όταν λέμε όμως ισότιμη, εννοούμε ισότιμη χωρίς πονηριές και απαξιώσεις με ψιχουλοδότηση.

21
Dura lex, sed lex vel summum ius, summa injuria?

Secundum dictum ego praefero. Vos?

22
Κάποιοι εκτός από ψέματα που είπαν, παράφρασαν και την απόφαση ΣτΕ η οποία αναφέρει επακριβώς "δεν προκύπτει" για την προϋπηρεσία, όχι "δεν είναι" όπως ψευδώς αναφέρεται. Η διατύπωση είναι πολύ προσεκτική και δεν χαρακτηρίζει την προϋπηρεσία αλλά τον μηχανισμό. O gvasilis έχει απόλυτο δίκιο, αν ελεγχθεί και προκύψει τότε είναι αξιοκρατικά αποκτημένη. Άλλωστε προϋπηρεσία από κεντρικούς πίνακες αποτελεί προκαθορισμένο και αντικειμενικό κριτήριο και μπορεί να γίνει καταγγελία, όπως στην Ειδική Αγωγή. Παρακαλώ θερμά διαβάστε σωστά τα σημεία.

23
Θέλω πάλι να αναφέρω ότι σβήστηκαν παλαιότερα μηνύματα μου με θεματολογία απόλυτα σχετική με τον τίτλο αλλά και κριτική πάνω στην αντικειμενικότητα του συγκεκριμένου forum. Για άλλη μια φορά με διέγραψαν άνευ λόγου. Κατά τη γνώμη μου τίθεται σαφές ζήτημα λογοκρισίας, ενώ μου στέλνονται με προσωπικό μήνυμα και προειδοποιήσεις χωρίς εγώ να έχω μιλήσει άσχημα σε κανένα. Παρακαλώ θέτω ερώτημα αν υπάρχει δόλος πίσω από όλα αυτά, αν υπάρχει ελευθερία λόγου σε αυτό το forum και επιθυμώ δημόσια απάντηση.

24
Καλό είναι επίσης να εφαρμοστεί και η ρήτρα κωλύματος διορισμού στους συκοφάντες...

Αφού δεν υπάρχει ανταπόκριση για χαμηλούς τόνους, ας συνεχίσουμε λοιπόν τη συζήτηση και ο καθένας με την ευθύνη των λόγων του.

25
Η συζήτηση για το νέο τρόπο διορισμού έχει εκ των πραγμάτων δύο θέσεις: α) συνθετικό- μεικτό σύστημα διορισμών β) αποκλειστικότητα γραπτού διαγωνισμού.

Θέση της ΟΛΜΕ και των εργαζόμενων αναπληρωτών χονδρικά είναι οι προσλήψεις α) επιτυχόντων γραπτού διαγωνισμού, β) επιτυχόντων παλαιοτέρων ετών με προϋπηρεσία και γ) υψηλών προϋπηρεσιών μετά από αναδρομικό έλεγχο.
Όλα αυτά αν περάσουν στην εποπτεία και στον αναδρομικό έλεγχο του φορέα ΑΣΕΠ, είναι νόμιμα και συνταγματικά και θεμελιώνεται ένα μεικτό σύστημα που μπορεί να εμπλουτιστεί για τους νεότερους με επιπλέον προσόντα- πτυχία, βαθμό πτυχίου, ετήσιο διαγωνισμό παιδαγωγικών.

Στη δεύτερη περίπτωση θα πάμε σε νέο διαγωνισμό ΑΣΕΠ, που θα μηδενίσει όλους τους προηγούμενους όπως λέει το ΣτΕ, ώστε όλα να ξεκινήσουν από την αρχή εφόσον θα είναι ενήμεροι πλέον όλοι. Σε αυτή την περίπτωση θα ασκηθούν πιέσεις να συμμετάσχουν στον διαγωνισμό μόνο οι έχοντες ορθή παιδαγωγική επάρκεια, γεγονός που θα εξορθολογίσει τις πιθανότητες των συμμετεχόντων για διορισμό και θα αποκλείσει αυτούς που δεν έχουν την επάρκεια. Για παιδαγωγική επάρκεια μιλάει και ο νόμος Αρσένη και ο νόμος Διαμαντοπούλου και αυτό αποκρύπτεται συστηματικά ενώ θα έπρεπε να ενεργοποιηθεί ο όρος.

Σε κάθε περίπτωση για το αμέσως επόμενο διάστημα δεν πρόκειται να ικανοποιηθεί μόνο μια ομάδα, εφόσον είναι παραπάνω από  βέβαιο ότι αυτομάτως θα κινηθεί νομικά η άλλη.

Ας συζητήσουμε πολιτισμένα, χωρίς προσβολές και επιθέσεις. Υποστηρίζω θερμά τον πρώτο τρόπο και πιστεύω ότι περιλαμβάνει όλες τις ομάδες χωρίς αποκλεισμούς.

Μετά από όλα αυτά πρέπει να ξεκινήσει μια εξίσου αν όχι περισσότερο σοβαρή συζήτηση για αποσυμφόρηση του κλάδου με συγχωνεύσεις, καταργήσεις ή αλλαγή προσανατολισμού σχολών, ώστε να μειωθούν τα ποσοστά ανεργίας και τα φαινόμενα κανιβαλισμού.

26
Παράθεση
Σκοπός του ΣτΕ ήταν η εκδίκαση μιας υπόθεσης και όχι ο καθορισμός του τρόπου διορισμού με όλες τις λεπτομέρειες.

Αποφεύγεις να απαντήσεις γιατί δεν μπορείς. Λεπτομέρειες δεν είναι 10 και πλέον χρόνια στην Ειδική Αγωγή εκατοντάδων συναδέλφων σου πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας που τους "ξεχάσατε". Θα το δεις και νομικά με τη δική μας προσφυγή αν βληθούν τα δίκαιά μας.

Παράθεση
Η απόφαση όμως επηρεάζει τον τρόπο διορισμού, και έχει πολλάκις δηλωθεί από το υπουργείο ότι θα ληφθεί υπόψη

Δεν ισχύει ουδαμώς. Εφόσον καταργηθούν νόμοι Αρσένη & Διαμαντοπούλου και υπάρξει εποπτεία ΑΣΕΠ που την θέλουμε όλοι, όλα υπακούν στο δεύτερο σκέλος του άρθρου 103 του Συντάγματος περί αντικειμενικών και προκαθορισμένων κριτηρίων και είναι συνταγματικά.
Σε παρακαλώ λοιπόν  μην λες ανακρίβειες και ψέματα στους συναδέλφους.
Παρακαλώ οι υπόλοιποι διαβάστε προσεκτικά το εν λόγω άρθρο.

27
Επίσης παίζεις με τις λέξεις "κρίθηκε", που είναι δική σου επινόηση και "δεν προκύπτει" που είναι ο ακριβής όρος που θέτει το ΣτΕ και άρα νομικά "μπορεί να προκύψει" μετά από έλεγχο ανεξάρτητης αρχής..
Δηλαδή σκοπός σου είναι να βγάλεις σκάρτες τις προϋπηρεσίες χιλιάδων συναδέλφων σου για να διοριστείς εσύ ή όντως "να προκύψουν" ποιες είναι αξιοκρατικές και ποιες όχι και να επικρατήσει το δίκαιο. Εμένα μου φαίνεται ότι φανατικά θες το πρώτο και δεν σε ενδιαφέρει καθόλου το δεύτερο προκειμένου να πετύχεις τον σκοπό σου. Ο σκοπός αγιάζει τα μέσα και λυπάμαι που το λέω αλλά φαίνεσαι να μην σταματάς πουθενά για αυτόν.

28
 Η ίδια η γνωμοδότηση ΣτΕ έχει κενά, αφού "ξέχασε" εντελώς τις περιπτώσεις των α) εξαντλημένων από ΑΣΕΠ ειδικοτήτων, β) Ειδικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας, γ) Ειδικής Αγωγής Δευτεροβάθμιας. Από αυτές τις περιπτώσεις η προϋπηρεσία δεν προέκυψε από παραβίαση της σειράς του διαγωνισμού αφού είτε οι διαγωνιζόμενοι εξαντλήθηκαν, είτε δεν έγινε ποτέ, είτε αντί διαγωνισμού ήταν αναγκαία άλλα προσόντα, αλλά προέκυψε από την εφαρμογή άλλων νόμων συνταγματικά(όπως στην ΕΑ). Άρα σε περίπτωση προσφυγής ή πιο σωστά ασφαλιστικών μέτρων οποιοσδήποτε αποκλεισμός αυτής της προϋπηρεσίας αποτελεί παρανομία εφόσον αυθαιρέτως διαγράφει νομίμως αποκτηθέντα προσόντα.

Εσύ νομίζω αποφεύγεις να απαντήσεις στα ανωτέρω. Η ερώτηση είναι σαφής: Που αναφέρει το ΣτΕ τις ανωτέρω περιπτώσεις και που αυτές κρίνονται παράνομες.

Απάντηση: πουθενά δεν τις αναφέρει, δεν είναι παράνομες.

Σε παρακαλώ απάντησε όχι με προσβολές, ούτε με ερμηνείες αλλά, όπως εγώ, με συγκεκριμένα παραδείγματα & παραπομπές.

Επίσης άλλο οι επικείμενοι διορισμοί, άλλο ο νέος τρόπος διορισμού που πρόκειται να συζητηθεί και δεν τον δεσμεύει το ΣτΕ.

Σελίδες: 1234 ... 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 791
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 547
Σύνολο: 558

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.126 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.