Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - giorgos0714

Σελίδες: 12345
15
Σεβάστες οι απόψεις σας αλλά ο τρόπος σκέψης είναι λάθος. Το ότι κάποιος από μεράκι η αγάπη για το προγραμματισμό ασχολήθηκε και έμαθε να γράφει κώδικα σε μερικές γλώσσες και να διατείνεται ότι κατέχει την επιστήμη της πληροφορικής το ελάχιστο είναι ύβρης. Η πληροφορική είναι μια επιστήμη που συνεχώς εξελίσσεται και τα δεδομένα αλλάζουν πολύ γρήγορα. Άλλο ΞΕΡΩ να γράφω κώδικά σε 2-3 γλώσσες και να καταλαβαίνω τη δομή τους και άλλο ΞΕΡΩ να διδάσκω αλγοριθμική, ή τεχνολογίες πλ/κης και επικ/νιων,δείτε μαθήματα ειδικότητας ΕΠΑΛ ... (όποιοι ξέρουν καταλαβαίνω τι εννοώ). Επίσης λάθος και η βάση σκέψης ότι όλα ξεκινούν από τη χημεία η τη φυσική. ΝΑΙ και οι 2 πολύ βασικές επιστήμες στην κατανόηση του κόσμου αλλά μη συσχετίζουμε άσχετα πράγματα (το ότι τα τσιπάκια δημιουργήθηκαν λόγο γνώσεων χημείας-φυσικής και πάνω σε αυτά πάτησε η επιστήμη της πληροφορικής σαν επιχείρημα είναι απλά για παιδιά νηπίου) τότε και ένας θεολόγος θα έπρεπε να πει ότι και χωρίς τη δική του "επιστήμη" δεν θα υπήρχε ο κόσμος.
Τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά και έχουν γραφτεί-συζητηθεί εδώ και πολύ καιρό. Η κάθε επιστήμη είναι σημαντική ο καθένας θα πρέπει να διδάσκει το αντικείμενο που σπούδασε (γιατί πως να το κάνουμε το κατέχει καλύτερα- έχει πιο γενικές και ειδικές γνώσεις του αντικειμένου του), το ότι στο παρελθόν λόγο ειδικών αναγκών βρέθηκαν συνάδελφοι με σεμινάριο να παίρνουν και 2η ειδικότητα δεν νομίζω ότι θα πρέπει να επικροτείται από κανένα.
Το υπουργείο πρόκειται να επαναφέρει ως εξεταζόμενο μάθημα την ανάπτυξη εφαρμογών στην Γ΄Λυκείου για τους μαθητές που πρόκειται να εισαχθούν σε σχολές πληροφορικής  είναι κάτι το κοινώς λογικό. Δεν στρέφεται εναντίων κανενός συναδέλφου χημικού ούτε απειλείται η χημεία από εξεταζόμενο μάθημα στις πανελλήνιες , απλά διευκολύνει τους μαθητές να ασχοληθούν και να δώσουν εξετάσεις σε ένα μάθημα το οποίο θα είναι από τα πιο βασικά όταν εισαχθούν σε σχολές πληροφορικής, όπως τα αρχαία σε σχολές φιλοσοφικής.
Ελπίζω να είμαι κατανοητός μη έχοντας  πρόθεση να θίξω συναδέλφους .

Φίλε Kukuruku δεν νομίζω να διαφωνείς σε κάτι από αυτά που είπα. Ότι υπάρχουν εκπληκτικοί προγραμματιστές που σπούδασαν μαθηματικά, φυσική ή χημεία. Δεν μίλησα για διδασκαλία. Είναι αυτονόητο ότι πρέπει να διδάσκει ο καθένας την ειδικότητα που σπούδασε εφόσον δεν υπάρχουν ειδικές συνθήκες (όπως πολύ σωστά λες).

Όμως ποια μαθήματα θεωρείς ότι είναι τα πολύ δύσκολα στο ΕΠΑΛ? Με βάση πάντα το επίπεδο που διδάσκονται? 
Δεν νομίζω ότι υπάρχουν τέτοια μαθήματα-φόβητρο. Και έχω ασχοληθεί πολλά χρόνια. Στον δε προγραμματισμό, ούτε καν στους πίνακες δεν φτάνουν. Εκτός ύλης είναι.
Και τα βιβλία είναι όλα άθλια.

16
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ / Απ: ΑΣΕΠ 2015
« στις: Σεπτέμβριος 09, 2014, 10:04:43 μμ »
Φίλε μου δεν είμαι εκπαιδευτικός (είναι η σύζυγός μου) αλλά τα ζω το ίδιο έντονα.
Εάν έχει δώσει 3 ή 4 φορές ΑΣΕΠ και είσαι κάποια ηλικίας δύσκολα κάθεσαι να διαβάσεις ξανά.
Ειδικά αν έχουν περάσει και κάποια  χρόνια από τότε που έφυγες από τα θρανία έχει κάνει οικογένεια κλπ.
Απλά το όλο σύστημα πάσχει τόσο πολύ που θα (αν δεις τι γράφουν και σε άλλα ποστ) έχουμε εμφύλιους μεταξύ των εκπαιδευτικών, τουλάχιστον λεκτικούς.
ΛΥΠΆΜΑΙ που σας έφτασαν εδώ. Θα φάτε ο ένας τον άλλο. Δεν σας φταίει ο συνάδελφος. Είστε στην ίδια μοίρα. Ξυπνήστε!


Μας κατάλαβε και ο φίλος που δεν είναι εκπαιδευτικός. Πόσο δίκιο έχει...

17
ΕΠΑΛ/ΕΠΑΣ / Απ: Νέο ωρολόγιο πρόγραμμα για Β και Γ ΕΠΑΛ
« στις: Σεπτέμβριος 09, 2014, 09:59:37 μμ »
Μεγάλη αναβάθμιση στα ΕΠΑΛ στην ειδικότητα Πληροφορικής. Και μάλλον το ίδιο και στις άλλες ειδικότητες.

Τα βιβλία που θα έχουμε στην Β' θα είναι ακριβώς ίδια με αυτά που είχαμε εδώ και χρόνια.
Με τη μόνη διαφορά ότι νεκραναστήσανε μερικά βιβλία που υπήρχαν στα παλιά ΤΕΕ (τεχνικές πωλήσεων και Υλικό υπολογιστών).

Πάμε μπροστά ολοταχώς!!! Μπράβο στο υπουργείο.
Θα δώσουμε στους μαθητές βιβλία που γράφτηκαν πριν 20 χρόνια. Εντάξει πληροφρική είναι αυτή. Πόσο να άλλαξε....  ;D ;D ;D

18
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: Κ.Δ.Β.Μ Εκπαιδευτές
« στις: Σεπτέμβριος 09, 2014, 09:49:54 μμ »
Πάντως για κάποιους που ασχολούνται με παρόμοια προγράμματα για πρώτη φορά, πρέπει να ξέρουν ότι είναι πάγια τακτική σε σεμιναριακού τύπου επιδοτούμενα μαθήματα να υπάρχουν καθυστερήσεις.
Το ίδιο γίνεται εδώ και 20 χρόνια στα ΙΕΚ, αλλά τα ίδια και στα ΚΕΚ αλλά και σε άλλους οργανισμούς (πρώην ΕΛΚΕΠΑ, ΚΣΕ κτλ).

Όλοι παίρνουν τα λεφτά τους και συνήθως μαζεμένα (πλην πολύ σπάνιων περιπτώσεων).
Οπότε αν το εννοεί κάποιος το "δεν ξαναδουλεύω γιατί αργούν" ας το ξανασκεφτεί. Για το καλό του.

Δεν λέω φυσικά ότι κάνουν καλά που καθυστερούν. Αλλά ότι πάντοτε και παντού ήταν έτσι. Και θα είναι έτσι.

19
Εγώ την ξεκινώ την συζήτηση αυτή και θέλω να καταθέσω τις εξής σκέψεις ενός Χημικού:

1) Η ΟΛΗ ύπαρξη της Πληροφορικής σε επίπεδο υλικού (hardware level) είναι συνδυαστικό αποτέλεσμα των διαχρονικών ανακαλύψεων της Φυσικής ΚΑΙ της Χημείας ! Χωρίς
αυτά τα δύο ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ Η/Υ, ούτε τσιπάκια ΠΑΣΗΣ φύσεως (άρα ουτε κινητά, ταμπλέτες κλπ). Η εξάρτηση συστημάτων Η/Υ και χημείας είναι απολύτως δεδομένη, αφού η δημιουργία νέων υλικών είναι σχεδόν αποκλειστική αρμοδιότητα της Χημείας.

2) Επίσης δείτε 69 δυνατότητες εργασίας αποφοίτων της άχρηστης κατ' εσας Χημείας στη ναυαρχίδα της πληροφορικής Intel:
https://www.linkedin.com/job/intel-corporation/chemistry-jobs/

3) Ο συνιδρυτής της Intel Gordon Moore τυγχάνει να είναι Διδάκτωρ Χημείας και εξαιτίας των γνώσεων της Χημείας κατάφερε να επιλέξει τα σωστά υλικά για την δημιουργία των chips και της Intel, δείτε και την παράγραφο Why he innovates στο επόμενο link:

http://www.oninnovation.com/innovators/detail.aspx?innovator=Moore

4) Προσωπικά είμαι Χημικός με πτυχίο από το ΑΠΘ το 1991, άρα πέρασα την "σκοτεινή" κατά τους ΠΕ19-20 περίοδο, όσον αφορά την ύπαρξη μαθημάτων Πληροφορικής στα σχολεία και δεν διδάχθηκα ΠΟΤΕ αλγοριθμική σκέψη και προγραμματισμό. Χρησιμοποιώντας την γνώση της σκέψης των Φυσικών Επιστημών ΚΑΙ ΜΟΝΟ και με πολύ μεγάλη προσωπική εργασία, χωρίς να έχω διαβάσει κανένα βιβλίο σχετιζόμενο με αλγοριθμική σκέψη, μόνον εγχειρίδια για την δομή των γλωσσών και τις εντολές, έχω καταφέρει τα εξής από τότε:

α) Έχω μάθει να προγραμματίζω σε Basic, C, C++, Pascal/Delphi, Assembly, DBase/CA-Clipper και συνδυαστικό προγραμματισμό C++/Delphi με βάσεις δεδομένων Access/PostgreSQL τόσο σε ερασιτεχνικό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο (από το 1996-2002 δούλεψα γράφοντας κώδικα επαγγελματικά).

β) 3 χρόνια μετά τον διορισμό μου σε μακρινή περιοχή του νομού που βρίσκομαι χρειάστηκε, ελλείψει ΠΕ19-20 στο σχολείο που ήμουν, να ΔΙΔΑΞΩ την ΑΕΠΠ στην Γ Λυκείου με πολύ καλά αποτελέσματα ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ (εδώ θα διαρρήξετε τα ιμάτια σας) ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΩ γραπτά σε Πανελλαδικές εξετάσεις (ΕΥΚΟΛΑ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ) !!!       

Εϊμαι σίγουρος ότι δεν πιστεύει κανείς σας τίποτε από ότι γράφω, αλλά ότι λέω μπορώ να το αποδείξω με κώδικα που έχω γράψει, ΕΔΩ και ΤΩΡΑ.

Σημειωτέον ότι τα Μαθηματικά, ειδικά με τον τρόπο που γίνονταν τότε, ήταν το πλέον μισητό μου μάθημα !!

Πως γίνεται να τα έχω πετύχει αυτά ΧΩΡΙΣ να έχω διδαχθεί ούτε ΕΝΑ ΛΕΠΤΟ επιστήμη Η/Υ και με τόση αντιπάθεια για τα Μαθηματικά ;

Μήπως η σωστά εφαρμοζόμενη σκέψη - πρακτική των Φυσικών Επιστημών που διδαχθήκαμε ήταν επαρκής για όλα αυτά;

Περιμένω εξήγηση - απαντήσεις και ΕΙΜΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ να αποδείξω όσα ισχυρίζομαι με αδιάσειστα ντοκουμέντα όποτε μου ζητηθεί !!!!

Ο προγραμματισμός είναι τρόπος σκέψης και απαιτεί πολλές ώρες προσωπικής ενασχόλησης και πάνω από όλα πρέπει να σου αρέσει. Αν δεν ξενυχτύσεις από μόνος σου, προγραμματισμό δεν μαθαίνεις. Η φράση "ξέρω προγραμματισμό" δεν στέκει και συνήθως την χρησιμοποιούν ημιμαθείς, αφού είναι τόσα πολλά και αλλάζουν τόσο γρήγορα που πάντοτε είσαι σε διαδικασία μάθησης. Δεν αρκεί να σου διδάξει κάποιος προγραμματισμό και να διαβάσεις ένα βιβλίο για να πεις ότι έμαθες κάτι ουσιαστικό.

Γι αυτό το λόγο υπάρχουν πάρα πολλοί πτυχιούχοι πληροφορικής που προγραμματιστικά δεν το έχουν καθόλου (χωρίς φυσικά να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν και πολλά καλά μυαλά), αλλά και πάρα πολλοί με μεράκι και διάθεση, που δεν σπούδασαν πληροφορική, αλλά προγραμματιστικά είναι αστέρια (σχεδόν παντά θετικής κατεύθυνσης φυσικά).
Δεν είναι καθόλου τυχαίο π.χ. που ο Dennis Richie, ο δημιουργός της C και του Unix είχε σπουδάσει φυσική και μαθηματικά.




20
Μετατάξεις / Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« στις: Σεπτέμβριος 09, 2014, 02:50:22 πμ »

Μια τρίχα από τα φρύδια του φίκου είμαστε

Αυτός ο φίκος, ποιος είναι?

21
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« στις: Σεπτέμβριος 09, 2014, 02:27:52 πμ »
Εεεε τι έγινε ρε παιδιά ποιος θα μας πάρει τελικά εμάς τις μαιμούδες-γιαλατζί-κομμώτριες πληροφορικούς? Αποφαφίστε επιτέλους  ;D ;D ;D Ο ένας μας δίνει, ο άλλος δεν μας θέλει... Πάρτε μία απόφαση επιτέλους.

Πράγματι βγαίνει ένας ρομαντισμός εδώ μέσα. Μου θυμίζει δεκαετία του 70. Παιδιά των λουλουδιών και έτσι.

22
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« στις: Σεπτέμβριος 08, 2014, 10:04:29 μμ »
Μια από τα ίδια στο φόρουμ, τίποτα δεν άλλαξε από χτες βράδυ,
μετά τους υπερ-καθηγηταράδες ΠΕ04 που τα κάνουν όλα (τα του οίκου τους) και συμφέρουν, ;D
έπονται ΠΕ19/20 και ΠΕ03,
ποιος ξέρει καλύτερα μαθηματικά;;
ποιος διδάσκει καλύτερα μαθηματικά;;
Εντάξει όλοι για τη ΝΑΣΑ είμαστε, τι σημασία έχει που ξεπέσαμε στο ελληνικό δημόσιο ;D ;D ;D ;D.........
Έλεος πια....

Όλοι για την ΝΑΣΑ είναι. Επιστήμονες με άριστες σπουδές. Απλά αρνήθηκαν όλες τις προτάσεις για να μεγαλουργήσουν στη δημόσια εκπαίδευση.
Ενώ όλοι των άλλων ειδικοτήτων είναι άχρηστοι. Κομμώτριες.

Μετά σου λένε οι καθηγητές έχουν και ένα επίπεδο. Λέμε τώρα...
Αν βάλεις ταξιτζήδες με νταλικέρηδες να συζητήσουν μεγαλύτερη εκτίμηση θα έχει ο ένας για τον άλλον.
Μετά λέμε γιατί μας περιφρωνούν οι άλλες κοινωνικές τάξεις. Εμείς να δεις μεταξύ μας τι εκτίμηση έχουμε ο ένας για τον άλλον...


23
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Μάθημα μέσω skype
« στις: Σεπτέμβριος 08, 2014, 01:13:48 πμ »
Δεν είναι πιο λογικό να χρεώνεις περισσότερο τα μαθήματα μέσω Skype αφού είναι πιο δυσεύρετα και χρειάζονται περισσότερη προετοιμασία από τον καθηγητή;

Δεν νομίζω ότι χρειάζονται περισσότερη προετοιμασία.
Αλλά συχνά είναι λιγότερο αποδοτικό γιατί στο δια ζώσης μάθημα μπορείς να έχεις μεγαλύτερη αμεσότητα και μεταδοτικότητα.

Αν οι αποστάσεις είναι μεγάλες όμως, μπορεί να γίνει. Ακόμη και σε περισσότερους του ενός μαθητές.

24
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« στις: Σεπτέμβριος 08, 2014, 01:02:25 πμ »
το προσφορα και ζητηση το εχεις ξαναπει αλλα δεν μπορουμε να κανουμε εμποριο με την παιδεια των παιδιων. το παρακατω σεναριο ελπιζω να καταλαβαινεις τους κινδυνους που εχει:
ο καθενας με βασικο πτυχιο απο σχολη "χαμηλης" βαθμολογιας θα μπορουσε επειτα να παρει (ή να πληρωσει) ενα μεταπτυχιακο στην ειδικευση που το κρατος εχει ελλειψη και χωρις ιδιαιτερο κοπο να διοριστει... γι'αυτο ευτυχως (και κακως στο παρελθον) το βασικο πτυχιο σπουδων ειναι πλεον το απαραιτητο προσον για διορισμο. υπαρχουν και τα επαγγελματικα δικαιωματα you know...
εγω να δεχτω οτι εκανες σουπερ-ντουπερ μεταπτυχιακο στην πληροφορικη. να αγνοησουμε ομως τα σεμιναρια και τα υπολοιπα μεταπτυχιακα σε εξωτερικο και εσωτερικο που ηταν εμποριο γνωσης? εδινες τα φραγκα και σου ερχονταν σπιτι...
εγω δε θα επιμεινω να σας μεταταξουν, δεν ασχολουμαι και τοσο με το παρελθον αλλα δεν γινεται να ισοπεδωνονται οι βασικες σπουδες και να προτασσουμε μονο την εμπειρια και την ευκαιρια της στιγμης.

για κλοπες, καθαροτητα και μεγαλυτερες ικανοτητες εγω στα ειπα?  ??? μαλλον σε αλλον αναφερεσαι, ετσι?

για τις σχολες πληροφορικης που λες, αν καποιος εχει μπει χωρις να του αρεσει και μαλιστα βγει χωρις ιδεα απο προγραμματισμο, πιστεψε με το λιγοτερο που θα κανει ειναι να παει να διδαξει. δεν το καταλαβαινω σαν επιχειρημα αυτο, που αποσκοπει?

Έκανα λάθος εγώ και το διόρθωσα μετά. Δεν αναφερόμουν σε εσένα.  Σε κάποιους που το παίζουν παιδιά ανώτερου θεού απευθυνόμουν.

Και συμφωνώ και στα περισσότερα από όσα λες.  Και για τους κινδύνους και στο ότι τα περί ισοπέδωσης.


25
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 10:39:10 μμ »
1) τοτε να κανω και εγω μεταπτυχιακο 1 χρονο σε σχολη φιλολογιας και να παω να διαδαξω αρχαια. το μεταπτυχιακο ΠΟΤΕ δεν θα γινει ισοδυναμο με το βασικο πτυχιο. το μεταπτυχιακο ειναι μια συγκεκριμενη ειδικευση. τα μαθηματικα τα σπουδασε 4 χρονια, την πληροφορικη δεν τα σπουδασε ΚΑΘΟΛΟΥ. τι θα πει οτι ασχοληθηκε? και εγω ασχολουμαι μια ζωη με τον αθλητισμο, μπορω να κανω τον ΠΕ11? ΟΧΙ. επισης ασχολουμαι με ξενες γλωσσες και εχω παρει τοσα πτυχια, μπορω να τα διδαξω κιολας? ΟΧΙ.
2) μια χαρα υπαρχουν. και μην ανησυχεις υπαρχουν Γεωγραφια και Φυσικη να καλυψει  ::)


Φίλε μου, αν ήσουν αδιόριστος με μεταπτυχιακό φιλολογικών, αν υπήρχε έλλειψη φιλολόγων και αν υπήρχε νόμος που μεταβατικά έλεγε ότι όποιος έχει μεταπτυχιακό φιλολόγων δικαιούται να διοριστεί τοτέ ναι, θα το έκανες και εσύ.
Προσφορά και ζήτηση. Τόσο απλό. Και μην υποβιβάζεις έτσι όλα τα μεταπτυχιακά. Αν κάνεις 2 χρόνια μεταπτυχιακά και επιπλέον διπλωματική, ε δεν μπορείς να πεις ότι δεν έχεις σπουδάσει ΚΑΘΟΛΟΥ πληροφορική. Είσαι υπερβολικός δεν νομίζεις?

Αυτό πάντως έγινε μεταβατικά και σταμάτησε. Και καλά έκανε και σταμάτησε. Και αν δεις σε προηγούμενα μηνύματα αναφέρω και την αδικία των πληροφορικών που έπρεπε να περάσουν σελετε. Ήταν άδικο κατά τη γνώμη μου και κακώς ταλαιπωρήθηκαν οι άνθρωποι. Ευτυχώς διορίστηκαν.

Αν εσείς τώρα θεωρείτε αυτονόητο ότι, ενώ ασχολούμε 20 χρόνια με την εκπαίδευση πληροφορικής και έχω δέσει και λύσει με προσωπικό κόπο την κάθε βίδα και κάθε βιδάκι που έχουν τα εργαστήρια στο σχολείο μας, θα πρέπει να παραχωρήσω ευγενικά τη θέση μου σε κάποιον επειδή δήθεν είναι ικανότερος και που μπορεί να τον είχα και μαθητή στο γυμνάσιο ή μπορεί να είναι ένας από τους εκατοντάδες φοιτητές πληροφορικής που έχω βοηθήσει, ε για μένα δεν είναι καθόλου αυτονόητο.
Απλά δεν πρόκειται να γίνει.

Βέβαια λόγω 2 ειδικοτήτων προσφερθήκαμε να κάνουμε τις αδιάθετες ώρες μαθηματικών του σχολείου (εγώ και ένας ακόμη), για να εξυπηρετήσουμε συναδέλφους που πάνε σε άλλο σχολείο, αλλά περισσεύουν μόνο 4 ώρες. Οπότε στην ουσία δεν βοηθήσαμε και πολύ. Και αυτό χάρην της συναδελφικότητας, κατανόησης και συνεργασίας που πρέπει να υπάρχει μεταξύ μας. Αν έρθει κάποιος και μου αραδιάσει με ύφος μπούρδες ότι του έκλεψα τη θέση και τα λοιπά, θα πάρει κάτι άλλο και όχι τις ώρες που θέλει. Εφόσον το θεωρείτε κλοπή, μπορείτε αν θέλετε να το πάτε δικαστικά και να διεκδικήσετε αυτά που νομίζετε ότι σας ανήκουν. Κλοπή που γίνεται με βάση το νόμο δεν την καταλαβαίνω αλλά μάλλον εσείς την καταλαβαίνετε.

Τώρα αυτά περί καθαρότητας και μεγαλύτερων ικανοτήτων κάποιων σε σχέση με κάποιους άλλους, μπορείς να τα πεις όπου αλλού θέλεις, αλλά όχι σε μένα. Κάθε χρόνο την τελευταία δεκαετία (και βάλε) έχω το λιγότερο 50 φοιτητές πληροφορικής σε όλα τα τμήματα (προπτυχιακά ή μεταπτυχιακά) που τους βοηθάω με μαθήματα, εργασίες, διπλωματικές κτλ. Μιλάμε για συνολικά αρκετές εκατοντάδες φοιτητών πληροφορικής μόνο για μένα. Και υπάρχουν και πολλοί άλλοι σαν εμένα.

Δυστυχώς η αύξηση των τμημάτων έχει ρίξει πάρα πολύ την ποιότητα. Φυσικά υπάρχουν και αστέρια και καλά μυαλά, αλλά ένα πολύ μεγάλο ποσοστό (πολύ μεγαλύτερο από το 50%) δεν έχει καν καταλάβει γιατί έχει περάσει πληροφορική. Δεν αγαπάει αυτό που σπουδάζει και ακόμη και όταν παίρνει πτυχίο είναι παντελώς άσχετοι με αυτό που λέγεται αλγοριθμική σκέψη, προγραμματισμός κτλ. Ας μην μιλήσουμε για μαθηματικό υπόβαθρο.

Το ίδιο συμβαίνει και σε άλλες σχολές, αλλά στην πληροφορική περισσότερο (μαζί με τα οικονομικά), γιατί υπάρχει σε όλες τις βαθμίδες και περνάς από παντού (από ΓΕΛ, από ΕΠΑΛ, υπάρχει προπτυχιακό ΕΑΠ και βάλε και επιπέλον τα αμέτρητα μεταπτυχιακά, ΙΕΚ, ΕΠΑΛ, ιδ. σχολές).
Μια απλή αναζήτηση στο google αρκεί για να καταλάβεις τι εννοώ. Θα βρεις αρκετές δεκάδες από φοιτητικά φροντιστήρια που έφαγαν και τρώνε πολύ ψωμί.

Είτε μας αρέσει είτε όχι, είναι η πραγματικότητα.

P.S. Από το άλλο post σου κατάλαβα μόλις σήμερα ότι τόσα χρόνια σε TEE και ΕΠΑΛ διδάσκω μόνο "Χρήση Η/Υ" και "Εφαρμογές Η/Υ". Και αυτά μόνο ως δεύτερος. Για να το λες εσύ κάτι παραπάνω θα ξέρεις. Απορώ πώς συμπλήρωνα και ωράριο δηλαδή ;D

26
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 06:02:19 μμ »
Μα ότι έγραψα το έκανα βάσει των θέσεων που έχεις "καταθέσει" στο topic.
Κατά τ'άλλα με κάλυψε η έντονη φράση.....τπτ δεν είναι τυχαίο τελικά!!!

Σίγουρα τίποτε δεν είναι τυχαίο.
Για να μιλάς για κλοπές (δεν έγιναν σύμφωνα με το νόμο?) και για πεινασμένες ειδικότητες...
Ωραίος συνάδελφος! Να σε χαιρόμαστε.

27
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 05:49:40 μμ »
Αφού σε κανένα σημείο δεν μπορείς ν'απαντήσεις επι της ουσίας.....μην το "παλεύεις" άδικα.
Το αυτονόητο λέμε,μην υπεκφεύγεις....οι Μαθηματικοί να γυρίσουν πίσω στην ειδικότητα τους.....τι δεν "καταλαβαίνεις" ή απλώς εσκεμμένα τρολλάρεις με ανακρίβειες και δικά σου αυθαίρετα(χωρίς καμία βάση) συμπεράσματα!!!
Σχόλια τύπου "όταν εσύ ήσουν μαθητής" και λοιπές κενές επιχειρηματολογίες που ουδεμία σχέση έχουν με την πραγματικότητα κράτησε τις καλύτερα για τον εαυτό σου και τους "ομοϊδεάτες" σου.
Συνέχισε να μας γράφεις για τους φοιτητές των ΤΕΙ πληροφορικής που δεν ξέρουν τι είναι ορίζουσα να σου γράψω και εγώ για το πρόγραμμα σπουδών ενός τμήματος πληροφορικής  πόσο πιο σύνθετο είναι απο ένα τμήμα Μαθηματικών και ότι 1 στους 2 καταφέρνει ν'αποφοιτήσει.....και όπως είχα γράψει και σε άλλη παράθεση να "χαρώ" τα εργαστήρια σας.Στο 12 βάση έχετε φτάσει....εσείς και άλλος κανείς κατά τ'άλλα.
Επαναλαμβάνω,το αυτονόητο πρέπει να γίνει να γυρίσετε στην ειδικότητα σας.....στην εσχάτη των περιπτώσεων ΤΟΤΕ θα έπρεπε να είστε μια προσωρινή λύση τύπου Β ανάθεση και να ήταν τα πράγματα όπως τα περιγράφεις ΟΧΙ όμως να φτάνετε σε σημείο να "κλέψετε" κυριολεκτικά θέσεις άλλης ειδικότητας κυρίως εσείς και ορισμένες ακόμα "πεινασμένες" ειδικότητες.
Και τόσο που το έχουμε αναλύσει το συγκεκριμένο θέμα αποτελέι ΝΤΡΟΠΗ....!!!

Αν διαβάσεις προσεκτικά σε όσα έχω γράψει θα βρεις και τις απαντήσεις. Επί της ουσίας ήταν όλα. Αν έχεις τη στοιχειώδη κρίση. Βαριέμαι να τα ξαναγράφω.
Άσε που δεν θα τα καταλάβεις κιόλας με το υφάκι που έχεις.

Αν νομίζεις ότι κάποιος σου έκλεψε τη θέση να πας να του την πάρεις.

28
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 05:44:06 μμ »
να παραιτηθουν οχι giorgos0714, αλλα γιατι να μην μεταταχθουν στο ΠΕ03 (στο ιδιο μερος εκει οπου θα υπαρχουν αναγκες) και να διδασκουν πρωτιστως μαθηματικα αφου εκει υπαρχει η μεγαλη ελλειψη? το βασικο πτυχιο τους ειναι, το εχουν σπουδασει, δεν μπορουν να σταθουν στην ταξη; σιγουρα μπορουν. αρα ετσι θα καλυψει τα κενα στις ωρες των μαθηματικων με μαθηματικους και οι ωρες πληροφορικης που θα αφησουν θα καλυφθουν απο πληροφορικους

αυτο πιστευω ειναι το φλεγομενο θεμα και οχι να σφαζομαστε για το τι εγινε πριν καποια χρονια. παει εκεινο τελειωσε. κακο ομως ειναι το παραπανω σεναριο που λεω;

Αυτό που λες δεν πρόκειται να γίνει ποτέ για 2 λόγους:

1) Ένας που έχει π.χ. μεταπτυχιακά πληροφορικής και ασχολείται 20 χρόνια με την πληροφορική, η ειδικότητά του είναι Πληροφορική. Με τα μαθηματικά ασχολήθηκε 4 χρόνια και με την πληροφορική 20+ χρόνια. Δεν είναι μαθηματικός. Είναι Πληροφορικός. Έχει ξεχάσει ότι μαθηματικά διδάχτηκε στο πανεπιστήμιο. Και εννοείται ότι έχει τις ικανότητες με τόση εμπειρία να διδάξει οτιδήποτε στην Πληροφορική. Πολλοί ασχολούνται και με εξτρά πράγματα που αφορούν Πληροφορική εκτός σχολείου.

2) Αν κάνει μετάταξη θα πρέπει να αλλάξει σχολεία και πιθανόν και περιοχή. Πολύ δύσκολα να υπάρχουν στο σχολείο του ή σε γειτωνικό τόσες ώρες μαθηματικών. Αν υπάρχουν ναι. Μπορεί να της πάρει με τη δεύτερη ειδικότητα. Γιατί όχι. Να βοηθήσει και τον συνάδελφο. Αλλά δύσκολο να υπάρχουν.

Και εσύ στη θέση του ακριβώς το ίδιο θα έκανες. Δηλαδή αν έπρεπε να διαλέξεις ανάμεσα στο να πας σε 2-3 σχολεία εσύ ή κάποιος που διορίστηκε μετά 10 χρόνια, θα διάλεγες το δεύτερο.

Σελίδες: 12345

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32319
  • Τελευταία: 1305D
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161400
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 555
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 494
Σύνολο: 512

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.066 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.