Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - ZoumbiZou

Σελίδες: 12
15
Προαγωγικές / Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« στις: Ιανουάριος 30, 2015, 12:15:32 μμ »
Έχει εκδοθεί επίσημη ανακοίνωση κατάργησης της Τράπεζας θεμάτων? Υπάρχει κάπου κάτι επίσημο?  :-\

16
  ZoumbiZou, Για να "μπουμε" στο πρόβλημα, αρχικά καποιες ερωτησεις:
Στα άλλα μαθήματα πάει καλά?
Σε ποιό/ποιά θεωρει πως έχει γνωσεις περισσοτερες, του αρεσει ως μαθημα?
Πόσο χρόνο αφιερωνει συνολικά για τα μαθηματα της ημερας?
Το πόσο χρόνο αφιερώνει σε άλλα μαθήματα δεν το ξέρω. Ξέρω όμως, ότι δεν του αρέσει ως μάθημα με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
Του αρέσουν τα μαθηματικά καλύτερα από τα αρχαία, και ασχολείται πολύ περισσότερο με τον υπολογιστή.
Δεν ξέρω κατά πόσο είναι καλός σε όλα τα άλλα, γιατί το παιδί το πήρα φέτος. Ως κριτήριο δηλαδή έχω μόνο το λόγο του ίδιου του παιδιού, που και σ'εμένα έλεγε ότι μόνο τα ρήματα δυσκολεύουν και τελικά δεν ήταν μόνο αυτό. Το μόνο που έχω ακούσει από τους γονείς είναι ότι γενικά τους κάνει εντύπωση το πόσο γρήγορα τελειώνει, κι ότι γενικά τους λέει ότι δεν έχουν τπτ για το σχολείο κλ. Σκέφτηκα να ρωτήσω την καθηγήτρια των μαθηματικών του να συγκρίνω λίγο την απόδοση, όμως δεν ξέρω κατά πόσο θα είναι χρήσιμο.
Ξαναλέω όμως, ότι τις λίγες φορές που έχει ασχοληθεί είναι σχεδόν μια χαρά! Όμως, γενικά δεν ασχολείται. Πάντα υπάρχει μια δικαιολογία! Κι εγώ δεν ξέρω πως να του τραβήξω την προσοχή τελικά. Όταν λες ότι δεν διαβάζει, κι εκείνο απαντάει με τη μια "δεν καταλαβαίνω" ενώ ξέρεις ότι δεν λέει αλήθεια, τι κάνεις;

Κανουν τα παιδια σαν τα μουτρα τους και μετα απελπίζονται  ::)
Αυτό το σκέφτομαι κάποιες φορές. Όμως, και σ'αυτό τι κάνεις; Μπορώ να τους μιλήσω για τα πράγματα που τα αποσυντονίζουν, για το τι κάνουν τα ίδια τα παιδιά, το πως θα το διαχειριστούν είναι θέμα δικό τους.

17
Ούτε αυτή η αντίδραση γονέα είναι σωστή, ούτε αυτή που είχε η μητέρα του παιδιού την τελευταία φορά όπου πάλι ήρθε αδιάβαστο και μπροστά της μου απάντησε ότι δεν είχε κάνει εργασίες που τις είχαμε βάλει μια βδομάδα τώρα κι εκείνη γελούσε!!! Δεν ξέρω αν μετά του είπε κάτι...
Εγώ απογοητεύτηκα!

18
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: ιδιαιτερα on line
« στις: Δεκέμβριος 07, 2014, 06:02:43 μμ »
Εγώ διδάσκω μέσω skype και μπορώ να πω ότι από άποψη χρόνου κλ είναι εύκολο. Όμως, πρέπει και ο μαθητής να είναι εξοικειωμένος με το διαδίκτυο, να έχει ηλεκτρονική διεύθυνση κλ. και βέβαια, κάμερα να βλέπεστε και καλή σύνδεση. Το μειονέκτημα είναι η αδυναμία άμεσης παρέμβασης. Λύνει μια άσκηση αλλά δεν μπορείς να το δεις να γράφει και να διορθώσεις άμεσα. Σε μαθήματα όπως τα αρχαία, δεν μπορείς να λειτουργήσεις με έγγραφα στον chrome γιατί για τη λύση τους (με εξαίρεση τα πολλαπλής επιλογής) θα πρέπει ο μαθητής να γράφει πολυτονικό! Ωστόσο, υπάρχουν σελίδες με ασκήσεις. Δίνεις εκείνη την ώρα σύνδεσμο και τις λύνετε. Τέλος, εργασίες κλ χρειάζονται σκάνερ και να είναι επιμελής ως προς την ημερομηνία και ώρα αποστολής ώστε να τις διορθώνεις στην ώρα τους, και εκτυπωτή γιατί δεν μπορεί όλα να τα έχει στην οθόνη και να τα λύνει/ διαβάζει.
Κατά τα άλλα, μια χαρά κυλάει. είναι και πιο ενδιαφέρον επειδή είναι στον υπολογιστή και το βλέπουν με άλλο μάτι.

19
Το λοιπόν, έχω ίδιο πρόβλημα με μαθητή Α' Λυκείου στα αρχαία...
Στην πρώτη μας συνάντηση μου είπε ότι απλά έχει πρόβλημα με τα ρήματα. Τελικά, δεν ξέρει ούτε γραμματική ούτε σύνταξη και βέβαια, με ένα μεγάλο ΔΕΝ μπροστά από τα αρχαία (δεν μου αρέσουν, δεν μπορώ, δεν ξέρω).
Εννοείται ξεγελάστηκα στην αρχή καθώς έλεγε ότι είναι και αρχή της χρονιάς δεν τα θυμάται καλά, θα τα διαβάσει θα τα θυμηθεί...
Ενημερώνω τη μητέρα ότι έχει κενά αρκετά αλλά ότι αν κάνει αυτά που λέμε θα είμαστε εντάξει. Έχω απλουστεύσει και συγκεκριμενοποιήσει όσα κάνουμε για να μην μπερδεύεται.
Ό,τι κάνουμε στο μάθημα πάει καλά. Ό,τι είναι για εργασία πάει περίπατο! Έφτασα σε σημείο να λέω ανά φάσεις στη μητέρα του ότι έχει την τάδε εργασία να κάνει... Έχουμε κάνει άπειρες συζητήσεις!
Εγώ δεν ξέρω τι να κάνω. Να πω στη μαμά του ότι δε γίνεται άλλο? Δεν μπορώ να κάνω τη δουλειά μου έτσι. Δε με νοιάζει που λέω τα ίδια πράγματα ξανά και ξανά. Με νοιάζει που δεν προχωράμε, δεν έχουμε αποτέλεσμα, δεν βγαίνει εννοείται η ύλη κι όταν τα βρει σκούρα στις δικαιολογίες θα πει μα δεν κατάλαβα (ενώ θα έχει ήδη λύσει παρόμοια άσκηση στο παρελθόν!).
Όταν τον ρωτάω αν του αρέσει αυτή η κατάσταση που ζει, κάθε φορά αδιάβαστος να του κάνω παρατήρηση και να κάνουμε κήρυγμα και φτου κι απ' την αρχή, μου λέει "όχι" και "δεν ξέρω". Έχω αρχίσει και απελπίζομαι. Περνάει κι ο καιρός κι εμείς ακόμη κάνουμε Ξενοφώντα!
Πάντως, αν και την Τρίτη έρθει αδιάβαστος, προσωπικά σκοπεύω να μιλήσω με τη μητέρα του παιδιού, ότι όσο και να προσπαθούμε στο μάθημα μαζί, αν δεν εξασκηθεί λύνοντας τις ασκήσεις που του δίνω, και να διαβάζοντας αυτά που πρέπει δεν τα μαθαίνει κατ'ουσίαν, δεν εξασκεί τις γνώσεις του, το μυαλό του, τα ξεχνάει!  Δεν μπορούμε να προχωρήσουμε εκτός αν κάνουμε πασαλείμματα! Να του μιλήσει να δει και το παιδί τι πρόβλημα έχει. Γιατί τις λίγες φορές που έχει ασχοληθεί μια χαρά καταλαβαίνει και προχωράμε... Αν δε θέλει να μάθει είναι επιλογή του στο κάτω κάτω. Μην το πάρω και πάνω μου. 

20
^^ Ευχαριστώ πολύ!  ;)

21
Ήρθε μια μαθήτριά μου τη Δευτέρα και με ρώτησε, τελικά θα δώσουμε φέτος (β' λυκείου) Πανελλήνιες?
Έτσι όπως με ρώτησε κόλλησα... άλλαξε κάτι? Πως θα εξεταστούν τελικά?

22
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά Α' Λυκείου
« στις: Οκτώβριος 29, 2014, 09:58:49 πμ »
^^ Προσωπικά, δίνω κριτήριο αξιολόγησης κάθε 2ο μάθημα και βέβαια όποτε τελειώνουμε ενότητα, εξετάζουμε μετάφραση προφορικά και τα υπόλοιπα τα γράφει... Έχω βρει από το διαδίκτυο τα θέματα της τράπεζας και δίνω από αυτά και συμπληρώνω 1 άσκηση συντακτικές αναγνωρίσεις και 1 γραμματική, συνήθως χρονική αντικατάσταση γιατί είναι στανταράκι στο σχολείο... (Γενικά να μην ξεπερνά το 20' το κριτήριο)

Έχω όμως μια άλλη απορία... Ο μαθητής που έχω της Α' δυσκολεύεται να μάθει μετάφραση (δεν έχω προσδιορίσει ακριβώς αν βαριέται και δεν του βγαίνει ή αν όντως, όπως λέει, δεν μπορεί να θυμάται...). Μπορεί να κάνει γενική απόδοση νοήματος, αλλά μετάφραση πολύ δύσκολο... Τον πιέζω λιγάκι, του δίνω μετάφραση λέξη λέξη μήπως αντιστοιχεί στο μυαλό του την εικόνα της λέξης και της σημασίας της κλ. όμως πάλι δε βγαίνει πολύ καλά... Τελικά, ζητούν αυτολεξεί μετάφραση? Να τον χαλαρώσω λίγο? Το ίδιο έχουμε και στο συντακτικό/γραμματική περίπου... τα μαθαίνουμε, οι μεμονωμένες ασκήσεις βγαίνουν καλά, μόλις του ζητήσεις να τα βρει στο κείμενο ή να έχει κάποια πιο σύνθετη άσκηση βραχυκυκλώνει!
Όσο για εισαγωγή κι εμένα την έκαναν όλη και τέλος, ωστόσο εγώ προτιμώ να συνδέουν το συγγραφέα με το έργο του και την κάνω τμηματικά.


23
Γυμνάσιο / Απ: Αντιμετώπιση δυσλεξίας
« στις: Οκτώβριος 08, 2014, 08:55:14 πμ »
Στην αρχή του θέματος αναφέρεται ένα λογισμικό με τίτλο "τρενάκι των ρημάτων".
Υπάρχει ακόμη στο διαδίκτυο, ελεύθερη μορφή ή επί πληρωμή? Αν γνωρίζει κάποιος μπορεί να μου δώσει σύνδεσμο?

Υπάρχει άραγε τίποτε αντίστοιχο για τα τριτόκλιτα, ή για το συντακτικό της α.ε.?

24
Γεια σας! Καθότι καινούρια στο φόρουμ ζητώ επιείκεια από τους συντονιστές αν το θέμα εδώ δεν είναι κατάλληλο για την απορία μου...
Το λοιπόν, εκτός από καινούρια στο φόρουμ είμαι και καινούρια φιλόλογος... και μιας που δεν έχω ασχοληθεί στο παρελθόν με ΑΣΕΠ και πίνακες θα ήθελα είτε να με παραπέμψετε είτε να μου εξηγήσετε εδώ τι συμβαίνει με τους "πίνακες" και πως διεξάγεται η όλη διαδικασία του διαγωνισμού (ο χρόνος, τα αποτελέσματα, οι διορισμοί κοκ) ...κοινώς δεν έχω ιδέα! Το μόνο που ξέρω -κι αυτό γιατί στα τυφλά έκανα αίτηση τώρα το Αύγουστο (μη γελάτε καθόλου!  ::))-είναι ότι μετράει η προϋπηρεσία στη μοριοδότηση σχεδόν όσο τπτ άλλο... κι αφού αυτήν δεν την έχω... σε τι μπορώ να ελπίζω από το διαγωνισμό αυτόν? Το γεγονός ότι λαμβάνω μέρος θεωρείται προϋπηρεσία? Ίσως οι πληροφορίες που ζητάω να'ναι πολλές, αλλά πραγματικά απ' όσα έχω ως τώρα διαβάσει λίγο έχω απογοητευτεί και αρκετά αγχωθεί κι εν πάση περιπτώσει... έτσι όπως τα είδα ως τώρα δε με βλέπω να μπαίνω σε τάξη πριν τα 10χρόνια κι είναι κρίμα για όσους το'χουν λαχτάρα!! (Ω! Τι ρομαντικό!  :P)

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162165
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 732
Σύνολο: 737

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.076 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.