Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - pr0

Σελίδες: 1234 ... 7
15
κατ'αρχάς το να βγάλει κάποιος ένα τμήμα και να αξιώνει ακολούθως μια θέση στη κρατική μηχανή.. άστο καλύτερα.
το πιο τίμιο είναι να αυτοεξηγηθούμε ως κοινωνία πως τα γράμματα δεν έχουν ψωμί πια. αυτό παλαιά!
κι όποιος το'χει μούρλα πχ το τμήμα Χ, ναι, να το βάλει και να πάει και χωρίς εξετάσεις
αλλά να μη προσδοκά τπτ από άλλους, μόνο απ'τις δικές του τις δυνάμεις

16
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μουσική (2015 -2016)
« στις: Μάιος 07, 2016, 10:15:10 μμ »
μάλλον το Epitaph, king crimson. παλιό αλλά επίκαιρο.
http://www.youtube.com/watch?v=eTAYEC2l2dI

17
υπαρχουν και αεροπλανα  ..............

σβήνω ο,τι έγραψα ως διαμαρτυρία. ξανασκέψου το.

18
μ'αρέσει που προχτές ρώτησα γιατί ο εκπαιδευτικός να κάνει τον τεχνικό εκεί μέσα. ορίστε, εισακούστηκα! :p

19
Πριν κάποια χρόνια διευθυντής είχε πει σε συναδέλφους που λόγω αέρα πάλι δεν μπορούσαν να έρθουν από Πειραιά στο σχολείο ότι αν υπάρχει τρόπος να έρθουν δεν είναι δικαιολογημένη η απουσία τους. Όταν εκείνοι του είπαν το αυτονόητο ότι τελευταία στιγμή τα αεροπορικά εισιτήρια είναι πανάκριβα τους πρότεινε να κολυμπήσουν.   >:( Γι'αυτό σου λέω άκρη με τους διευθυντές συνήθως δεν βγάζεις.

πώς τέλειωσε η ιστορία; να κολύμπησαν οι άνθρωποι αποκλείεται. :-)

20
Όχι, πάντα εξαργύρωση. Τα ανοιχτά τα ξεχνάς και σου λήγουν, άλλωστε γιατί να'χεις σκλαβωμένα λεφτά σου στη ναυτιλισκή;
Όσο για το να της ζητήσουν να πληρώσει κι αεροπλάνο για να'θρει... υπάρχουν κάποια όρια, πρωτίστως μέσα μας. Κατά το πάπλωμα λοιπόν και το άπλωμα.

21
Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει κάτι νέο. Το παλιό σύστημα δείχνει να μπορεί να μας πάει (καταχρηστικά μεν, αλλά) μέχρι τέλη 16. Έχουμε κάτι άλλο να πούμε για την ώρα;

22
το ότι έκλεισε η κάνουλα δε πρέπει να μας βάζει στα μαχαίρια μεταξύ μας. εάν γράφαμε με ονοματεπώνυμα κι ετύχαινε να υπηρετούσαμε σ'ένα σχολειό μαζί τι θα κάναμε; θα παίζαμε μπουνιές επειδή θ'αναγνωρίζαμε πως αυτός ήλθε απ'το ασεπ, ο άλλος απ'τα ιδιωτικά, ο τρίτος από μισή ζωή αναπληρωτιλίκι κι ωρομισθία ή δε ξέρω και γω πως; είναι απλές ανθρώπινες σχέσεις, σε σέβομαι, με σέβεσαι κι αν έχουμε ένα κοινό πρόβλημα εκείνο θα'πρεπε να μας ενώνει παρά να μας διχάζει.

μόνο η γνώμη μου, ευχαριστώ που με διαβάσατε και χρόνια σας πολλά

23
Άντε, ειρήνη ημίν.. πάμε σιγά σιγά προς τον οβελία. Αφήστε τα μίση για μεθαύριο, αφού χωνέψουμε! :-)

24
Με κάλυψες φίλε μου, ευχαριστώ. Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση σ'όλους!!

25
Καλημέρα φίλε μου. Για τη σελίδα αναφέρεις ότι υπάρχει κανονισμός που αναθέτει και στον καθηγητή. Κατανοητό. Με τη διαπίστωση ότι κανένας κανονισμός δε μπορεί να επιβάλλει και την επάρκεια του καθηγητή στο εκάστοτε πρόγραμμα που χρησιμοποιεί το σχολείο. Εκτός να'ναι αληθινά κάτι απλό, οπότε είναι κι αγένεια να πει κανείς όχι.

Για τα άλλα τώρα. Ασχέτως αν βολεύει ή όχι το συνάδελφό σου να'χει πχ ένα ακόμη υπολογιστή στο εργαστήριό του, θέλω την αίσθησή σου σε κάτι. Σε περίπτωση συμβάντος, εξαιτίας (κι) εκ της εργασίας συναδέλφου σου ως "τεχνικού/σέρβις", δίχως επαγγελματική πιστοποίηση για να κάνει κάτι τέτοιο (διότι δε μπορεί να διατηρεί μαζί και μπλοκάκι), ποιο είναι το πλαίσιο που θα προστατέψει το συνάδελφο αυτό; Αυτό ρωτάω.

26
φίλε διαβάζω το μνμ σου κι έχω μείνει λίγο κάπως. να εξηγηθώ. κατ'αρχάς δεν ανήκω στην ειδικότητά σας οπότε μπορεί να ρωτώ το αυτονόητο. γιατί ο πληροφορικός να κάνει τη σελίδα του σχολείου ή να μαζεύει εξαρτήματα απ'την αποθήκη κάποιου κεπληνετ για να στήσει εργαστήριο ή να βγάλει το κολλημένο χαρτί απ'το φωτοτυπικό κλπ; δε το καταλαβαίνω. καταλαβαίνω πως υπάρχουν επαγγελματίες γι'αυτές τις δουλειές, με τιμοκατάλογο και μπλοκάκι παροχής υπηρεσιών και με ευθύνη για τη ποιότητα της δουλειάς τους. εφόσον ούτε ο μόνιμος ούτε ο αναπληρωτής δικαιούνται να βγάλουν μπλοκάκι, γιατί να ασχοληθούν;

και κάτι άλλο.. έστω ότι καθώς βγάζει το χαρτί απ'το φωτοτυπικό τον χτυπά η υψηλή τάση (εκεί που έχει κάτι κίτρινους κεραυνούς). ή μοντάροντας ένα υπολογιστή από αμφίβολα υλικά τραυματίζεται ή προξενει πχ μια φωτιά. ποια κάλυψη έχει;

(συγνώμη για τα παραδείγματα που προσπάθησα να σκεφτώ αν δεν είναι ρεαλιστικά αλλά είναι στα όρια της φαντασίας μου γιατί από κομπιούτερ είμαι ημιμαθής. ελπίζω να λειτουργούν τουλάχιστον ως ενδεικτικά)

27
Σχολική ζώνη / Απ: Απουσίες μαθητών
« στις: Απρίλιος 24, 2016, 08:27:32 πμ »
Όποιον δε βρίσκεις στο θρανίο του απουσία. Και το ξηγιέσαι απ'την αρχή αυτό στους μαθητές. Πως άπαξ και λείπει απ'το μάθημα να ξέρει ότι έχει απουσία κι είναι δικό του πρόβλημα για να το διαχειριστεί/δικαιολογήσει αυτό.

28
Ο κ.Σόιμπλε δήλωσε ότι έχει αμφιβολίες εάν το πρόγραμμα διάσωσης για την Ελλάδα θα είναι επιτυχές.
(πηγή: http://mobile.in.gr/Article.aspx?Id=1500073143 )

Σελίδες: 1234 ... 7

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 732
Σύνολο: 738

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.073 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.