Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - oulaloum

Σελίδες: 1234
15
Σωστά τα αναφέρεις για το 510. Θέλει αρκετό χρόνο και ενασχόληση.
Εννοούσα ότι το λιγότερο απαιτητικό και πιο εύκολο από όλα είναι το 610.
Το 510 είναι (νομίζω) πιο εύκολο σε σχέση με το 511 και 512.... :D

Άρα 610 χωρίς 2η σκέψη!
Σε ευχαριστώ και πάλι :D

16
Να 'σαι καλά!
Δεν ξέρω αν με τις αλλαγές του μεταπτυχιακού, έχει αλλάξει κάτι και με το πρόγραμμα σπουδών...πάντως το 510 νομίζω είναι πιο εύκολο σε σχέση με τα υπόλοιπα μαθήματα έρευνας....(αν θες να αποφύγεις τα πολλά μαθηματικά)...και η εργασία του με βοήθησε να αντεπεξέλθω στις απαιτήσεις των εργασιών των υπόλοιπων μαθημάτων  ;)

Δηλαδή ανάμεσα στο 510 και το 610, θεωρείς πως το πρώτο είναι πιο εύκολο και χαλαρό κατά τη διάρκεια του τετραμήνου;
Είχα τσεκάρει τι έχει αυτό, αν δεν κάνω λάθος πρέπει να εκπονήσεις κανονικά μια μίνι έρευνα, να χορηγήσεις ερωτηματολόγιο σε εκπαιδευτικούς, να κάνεις ανασκόπηση βιβλιογραφίας για το θέμα σου και να βγάλεις κάποια συμπεράσματα με βάση την ανάλυση των δεδομένων που θα συλλέξεις.
Μου φαίνεται μακράν ευκολότερο το 610 με βάση τα όσα έγραψες στο άλλο μήνυμα.. ή όχι;
Αφού τα έχεις ολοκληρώσει και τα δυο, ποιο θα μου πρότεινες εσύ ως λιγότερο απαιτητικό από άποψη ενασχόλησης κατά τη διάρκεια του τετραμήνου;

17
Καλησπέρα!
Είμαι φιλόλογος, όπως καταλαβαίνεις δεν έχω καθόλου καλή σχέση με τα μαθηματικά.Το επέλεξα γιατί πολλά παιδιά το πρότειναν ως εύκολο.

Είχε 3 τεστάκια πολλαπλής επιλογής (μικρά, που σου δίνουν την ευκαιρία δεύτερης προσπάθειας).
Είχε ακόμα μία στην οποία επέλεγες ένα κεφάλαιο από ένα γνωστικό αντικείμενο(ανάλογα με το αντικείμενό σου) που θεωρητικά έχεις ή μπορείς να διδάξεις, για το οποίο έπρεπε  να γράψεις τους διδακτικούς σου στόχους και να συντάξεις ένα δοκίμιο αξιολόγησης με ερωτήσεις που να εξετάζουν την επίτευξη των στόχων αυτών. Μάλιστα δίνει και μία εργασία να την έχεις ως παράδειγμα.(Στα γράφω όσο πιο περιληπτικά γίνεται.)
Δε μου φάνηκε απαιτητικό.Ούτε χρειάστηκε πολλή μελέτη.Και στις εξετάσεις νομίζω έβαλαν εύκολα, γατί είχαν σκοπό να βοηθήσουν. Νομίζω μπορείς και άνετα να πάρεις καλό βαθμό. Και στα λέω αυτά εγώ που λόγω προσωπικών-οικογενειακών λόγων δεν ασχολήθηκα καθόλου με το μάθημα ή τη μελέτη του κατά τη διάρκεια του εξαμήνου. Ντρέπομαι που το παραδέχομαι, αλλά είναι το μάθημα με το οποίο ασχολήθηκα λιγότερο κατά τη διάρκεια του μεταπτυχιακού. Στην εργασία με βαθμολόγησε με 20/20.


(Ειδικά αν είχες μαθήματα παιδαγωγικών προπτυχιακά κι έχεις διδαχθεί την ταξινομία των διδακτικών στόχων του Bloom και αν κάνεις μαθήματα και έχεις ποτέ κατασκευάσει τεστ για τους μαθητές σου, θα σου είναι γνώριμα όσα διδαχθείς.)

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την απάντηση!
Φαίνεται σίγουρα πολύ καλύτερη επιλογή σε σύγκριση με το 510 ή το 511.
Να είσαι καλά!

18
Εμένα μου χρειάστηκε για τις εξετάσεις.Μάλιστα το τόνισε και η καθηγήτρια στο φόρουμ ότι δεν αρκούν οι σημειώσεις του μαθήματος. Στις εξετάσεις να ξέρεις, δίνουμε με ανοιχτά βιβλία και η χρήση φωτοτυπημένων αντιγράφων απαγορεύεται.

Καλησπέρα.
Θα μπορούσες να μου πεις πώς σου φάνηκε το 610 σαν μάθημα;
Κυρίως από άποψη απαιτούμενης ενασχόλησης (εβδομαδιαίων δραστηριοτήτων, εργασιών κ.λπ.) - δεν ξέρω καθόλου την δομή του.
Θεωρείς ότι είναι απαιτητικό ή βγαίνει (σχετικά) ξεκούραστα κατά τη διάρκεια του τετραμήνου;
Ευχαριστώ.

19
  Καλημέρα σας  8),
μήπως γνωρίζει κανείς αν χρειάζονται τα βιβλία στα μαθήματα 621, 526 και 512; (Ειδικά στο 526 αναφέρει τρία διδακτικά βιβλία, χρειάζονται και τα τρία;;;) :o

Στο 526 χρειάζεται μόνο του Σαλβαρά, όπως είπε και η συνάδελφος σε προηγούμενο μήνυμα, αλλά να ξέρεις ότι ΟΛΟ το βιβλίο το έχει ανεβάσει σε ενότητες στο moodle ο καθηγητής. Δηλαδή, εάν το πάρεις θα είναι καθαρά για να μην σου βγουν τα μάτια να διαβάζεις online, για να έχεις τις απαντήσεις των δραστηριοτήτων της εκάστοτε εβδομάδας και, κυρίως, για να μπορέσεις να το έχεις μαζί σου στις εξετάσεις - που θεωρώ πως το χρειάζεσαι εκεί, θα σε βοηθήσει πολύ για να γράψεις καλά.

20
Καλησπέρα απάντησε κανένας τα θέματα 1 και 2 στις εξετάσεις του 526; Σε ποιες σελ βρίσκονται οι απαντήσεις ;

Εγώ απάντησα με βάση τις παρακάτω..
1η: σελ. 178-180 και 193-197 (κυρίως 195-197),
2η: σελ. 190-192 και 102-103.

21
  Ευχαριστώ για την απάντηση! Έχει δύσκολα μαθηματικά; Τι απαιτησεις έχει από εβδομαδιαίες, εργασίες κλπ;

Πολύ εύκολα και απλά μαθηματικά. Ειδικά αν έχεις παρακολουθήσει το 3ο σεμινάριο δεν θα έχεις κανένα απολύτως πρόβλημα (έχουν ίδια ύλη σχεδόν).
Δεν έχει εβδομαδιαίες δραστηριότητες, έχει 3 εύκολα κουίζ που βασίζονται στην ύλη 4 κεφαλαίων κάθε φορά, μια μικρή πολύ εύκολη εργασία και μια μεγάλη-τελική, η οποία θεωρητικά είναι πιο απαιτητική αλλά και πάλι βγαίνει εύκολα και γρήγορα αν έχεις κατανοήσει το περιεχόμενο του μαθήματος.
Η Παπαϊερωνύμου εξαιρετική, συνεργάσιμη, απόλυτα σαφής στο τι ζητάει.
Επίσης, εξηγεί μέχρι αηδίας στις τηλεδιασκέψεις τι πρέπει να κάνεις στις εργασίες, οπότε όλα γίνονται ακόμα πιο εύκολα.
Στην θέση σου θα το επέλεγα χωρίς 2η σκέψη. Καλή επιτυχία.

22
Το 512 είναι εύκολο μάθημα;;; Με παπαιερωνύμου..510 ή 512;

512. Δαγκωτό. 

23
Καλημέρα και χρόνια πολλά! Μπορεί να με βοηθήσει κάποιος στην εργασία του 526 γιατί έχω απελπιστεί.. Στην αξιολόγηση στρατηγικών μάθησης και μελέτης όσοι είμαστε θετικοί πρέπει να φτιάξουμε άλλους πίνακες ή μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε αυτούς με την παραγωγή γραπτού λόγου και ανάγνωση;; και αν πρέπει να φτιάξουμε άλλους τι ερωτήματα να θέσουμε;;;

Στην στρατηγική μάθησης θα μπορούσες άνετα να φτιάξεις νέο ερωτηματολόγιο βάζοντας την στρατηγική της γνωστικής μαθητείας.
Απλά η πρόταση που θα έχεις πριν τις δηλώσεις θα είναι π.χ. "Πότε μαθαίνω πιο καλά να επιλύω ένα μαθηματικό πρόβλημα, όταν...".
Εφόσον στην γνωστική μαθητεία ο εκπαιδευτικός μπορεί να λειτουργήσει και ως πρότυπο λύτη προβλήματος πιστεύω σε καλύπτει απόλυτα αυτό.
Όσον αφορά στην αξιολόγηση στρατηγικών μελέτης, νομίζω μπορείς απλά να αφήσεις την ΔΕΚΑΠΑ που έχει, δεν υπάρχει κάτι άλλο - στο βιβλίο τουλάχιστον.
Χρόνια πολλά & καλή επιτυχία!

24
Έχει 6 δρατηριουητες ομαδικές περίπου ανά 2 βδομάδες η κάθε μία όπου σαν ομάδα συνθέτετε ένα κείμενο 300 περίπου λέξεων για το θέμα που σας έχει δώσει και στηρίζεται στο βιβλίο.  Έχει και μια ατομική εργασία 3000 λεξέων (χωρίς τη βιβλιογραφία,  περιεχόμενα, εξώφυλλο μόνο το κύριο κείμενο δηλαδη). Για την ατομική σου δίνονται κάποια θέματα και διαλέγεις από αυτά αλλά υπάρχει η δυνατότητα να προτείνεις και εσύ κάποιο.

Σε ευχαριστώ πολύ!

25
Εγώ θα σου πρότεινα το 504 με Μάγο.

Δεν ξέρω με τι ακριβώς σχετίζεται το 504 και νομίζω είχα διαβάσει κάτι για ομαδικές εργασίες στο συγκεκριμένο μάθημα, όμως δεν θυμάμαι λεπτομέρειες.
Μπορείς να μου πεις ποιες είναι η απαιτήσεις του;

26
Ηταν ευκολες σχετικα.. δεν ηταν απαιτητικες απλα βασιζοσουν στη βιβλιογραφια του μαθηματος. Ας πουμε η μια εργασια μας ζητουσε: Ποια η σχέση της αγκυροβολημένης διδασκαλίας με την εγκαθιδρυμένη μάθηση; Σου δινει υλικο ο καθηγητης και μαζι με τις σημειωσεις φτιαχνεις το κειμενο. Δεν ειναι πολυ μεγαλα τα κειμενα που ζηταει περιπου 300 λεξεις ηταν στη συγκεκριμενη. Τωρα ειχα αλλη μια ομαδικη με τα ιδια ατομα κ ηταν στις 3000 λεξεις όπου προτείνουμε λύσεις σε ένα παιδί που έχει μαθησιακες δυσκολιες. Οι ατομικες δεν εχουν οριο λεξεων.. Το μαθημα τ παρακολουθησα με την Στυλιανου. Πολυ καλή μου φαινεται!Κ σου λυνει τις αποριες που εχεις αμεσα!

Σ' ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση!
Λογικά αυτό θα επιλέξω, ελπίζω να βγει σχετικά ξεκούραστα..

27

το 501 το ειχα σε αυτο το εξαμηνο..εχει εβδομαδιαιες εργασιες και 3 ομαδικες.. Ειναι ενδιαφερον ομως ως μαθημα.. Και οι ασκησεις δεν ειναι δυσκολες.. Για τα υπολοιπα δεν ξερω..

Το 501 το είχα επιλέξει κι εγώ για αυτό το εξάμηνο, αλλά το άφησα επειδή μου φάνηκε πως θέλει συνεχή ενασχόληση και ο χρόνος μου ήταν περιορισμένος εξαιτίας των άλλων 2 μαθημάτων και της δουλειάς. Όμως πράγματι μου φαίνεται ότι είναι το πιο ενδιαφέρον συγκριτικά με τα υπόλοιπα..
Θα μπορούσες να μου πεις πώς σου φάνηκαν οι ομαδικές εργασίες (αν σε δυσκόλεψαν, τι θέμα είχαν κ.λπ.) κι αν θα πρότεινες τον διδάσκοντα που είχες;

28
Καλησπέρα κι από 'μένα.
Από τα μαθήματα Β' κύκλου ποιο θα προτείνατε ως περισσότερο ενδιαφέρον και λιγότερο απαιτητικό;
EDUC-500DL   Φιλοσοφικές Διαστάσεις στην Εκπαίδευση
EDUC-501DL   Ψυχολογικές Διαστάσεις στην Εκπαίδευση
EDUC-504DL   Συγκριτική Εκπαίδευση

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162169
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 805
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 23
Επισκέπτες: 772
Σύνολο: 795

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.095 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.