Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - xerar

Σελίδες: 12
15
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Δεκέμβριος 08, 2014, 08:40:22 μμ »
1. Ο Δ/ντης που δεν έκανε αυτοαξιολόγηση με δική του ευθύνη και εφόσον δεν ανέθεσε όπως είχε διαταχθεί θα έχει θέμα. Δεν έχει πει ακόμα το υπουργείο τουλάχιστον όχι επίσημα τι θα κάνουν οι αξιολογητές αλλά αν ισχύσουν όσα λέει το ΠΔ τότε

αα) Ελλιπής, εφόσον δεν μεριμνά με συστηματικό και έγκυρο τρόπο για την τήρηση των προδιαγραφών και των διαδικασιών αυτοαξιολόγησης της σχολικής μο­νάδας.


Δεν είναι έτσι απλά τα πράγματα.

Υπάρχει η στάση εργασία που έχει προκηρύξει η ΟΛΜΕ-ΔΟΕ, η οποία δεν έχει κριθεί παράνομη και καταχρηστική και άρα καλύπτει τον διευθυντή, ώστε να θεωρηθεί απεργός και όχι ελλιπής.

16
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Δεκέμβριος 08, 2014, 05:25:59 μμ »
Τέλος πάντων στο ερώτημα μου ξέρει κανείς τι ισχύει με βεβαιότητα? Επειδή ο διευθυντής μου ανέφερε πως κινδυνεύει να κριθεί ελλιπής αν δεν το ψηφίσουμε αύριο.

Η συμβουλή μου είναι, αν ο διευθυντής φοβάται, ας στείλει την αυτοαξιολόγηση, αλλά ας κάνει δημόσια δήλωση στο ιντερνετ αλλά και έγγραφο στην υπηρεσία, να καταγραφεί ότι το κάνει μόνο από σεβασμό-φόβο στον νόμο.

Η δημόσια εναντίωση στον νόμο της αξιολόγησης είναι η ουσιαστική κίνηση με την οποία ο διευθυντής θα αποφύγει τον (πραγματικό) κίνδυνο. Γιατί κίνδυνος να πάθει κάτι αν απεργήσει είναι ελάχιστος, ενώ αν ταχθεί υπερ του νόμου της αξιολόγησης ιδεολογικά, δεν τον βλέπω (και δικαίως) καλά μόλις αλλάξει η κατάσταση.

17
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Δεκέμβριος 08, 2014, 05:24:32 μμ »
Καθολική δεν τι λες σε καμία περίπτωση. Δες το poll εδώ όπου ψηφίζουμε ανώνυμα και 55% είναι υπερ της αξιολόγησης. Και η συντριπτική πλειοψηφία στο forum πρέπει να είναι νεαρής σχετικά ηλικίας εκπαιδευτικοί. Οι παλιότεροι που έχουν 5-6 χρόνια για τη σύνταξη οκ είναι κατά οι περισσότεροι αλλα επί της ουσίας δεν τους αγγίζει το θέμα.


Υπερ της αξιολόγησης είμαι και εγώ!!!

Υπερ του νόμου της αξιολόγησης, δεν είναι κανένας!!!

Ούτε καν οι σύμβουλοι!!

18
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Δεκέμβριος 08, 2014, 05:11:50 μμ »
Σε περίπτωση που ο σύλλογος διδασκόντων ψηφίσει αρνητικά στην αυτυοαξιολόγηση σχολικής μονάδας υπάρχει κίνδυνος ο διευθυντής να κριθεί ελλιπής?

Επίσης πιο είναι το γενικότερο κλίμα στα σχολεία σας?

Μα τι συζητάμε βρε παιδία;
Στην πράξη ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ δεν έχει ταχθεί δημόσια υπερ του νόμου της αξιολόγησης!!!
Ούτε ΕΝΑΣ!!!

Έχουμε δύο κατηγορίες.
Αυτούς που είναι κατά του νόμου της αξιολόγησης, αλλά από φόβο υποτάσσονται στον νόμο.
Και αυτούς που είναι κατά του νόμου της αξιολόγησης και δεν φοβούνται τον νόμο, και υπακούουν στην συνδικαλιστική απεργία που έχουν προκυρήξει ΟΛΜΕ και ΔΟΕ.

Με αυτή την κατάσταση, και αυτή την καθολική άρνηση του νόμου της αξιολόγησης από σύσσωμη την εκπαιδευτική κοινότητα, πιστεύετε ότι υπάρχει κάποιος κίνδυνος είτε για τους πρώτους είτε για τους δεύτερους;

Για μένα ο κίνδυνος είναι μηδενικός.

Οι μόνοι που πραγματικά θα κινδυνέψουν (όταν αλλάξει η κατάσταση φύσικά) είναι μόνο όσοι δημόσια ταχθούν υπερ του νόμου της αξιολόγησης, όχι από φόβο, αλλά από (διαστρεμένη) ιδεολογία. Αυτοί, αν βρεθούν τελικά κάποιοι λίγοι, θα είναι μετρημένοι στα δάχτυλα, και θα τους φάει η μαρμάγκα οσονούπω.

Κατά συνέπεια η συμβουλή μου είναι, αν ο διευθυντής φοβάται, ας στείλει την αυτοαξιολόγηση, αλλά ας κάνει δημόσια δήλωση στο ιντερνετ αλλά και έγγραφο στην υπηρεσία, να καταγραφεί ότι το κάνει μόνο από σεβασμό-φόβο στον νόμο.

Η δημόσια εναντίωση στον νόμο της αξιολόγησης είναι η ουσιαστική κίνηση με την οποία ο διευθυντής θα αποφύγει τον (πραγματικό) κίνδυνο. Γιατί κίνδυνος να πάθει κάτι αν απεργήσει είναι ελάχιστος, ενώ αν ταχθεί υπερ του νόμου της αξιολόγησης ιδεολογικά, δεν τον βλέπω (και δικαίως) καλά μόλις αλλάξει η κατάσταση.

19
οι γεωλογοι....δινουν φυσική....οπως ολοι μας και οι βιολογοι.....μη λεμε οτι θελουμε.....

Ναι το ίδιο λέμε.

Το σύνθημα "Ο καθένας στο μάθημά του" πρέπει να κολλάει μόνο όσον αφορά την προϋπηρεσία στους αναπληρωτές, και μάλιστα μόνο στους εντελώς νέους, σε όσους πρωτοεισέρχονται στον πίνακα. Και φυσικά για όλους τους παλιούς να ισχύει το παλιό καθεστός. Αυτό θεωρώ ότι είναι το μόνο σωστό και το λογικό, για να μπει ένα τέλος σε αυτή την στρέβλωση που έχουμε, και να σταματήσουν να διδάσκουν άσχετοι άσχετα μαθήματα στου κασίδι-μαθητή το κεφάλι.

Αλλά από την άλλη είναι εντελώς λάθος κάποιος να ισχυριστεί ότι και στις γραπτές εξετάσεις για ΑΣΕΠ στην φυσική, δικαίωμα να δίνουν πρέπει να έχουν μόνο όσοι έχουν πτυχίο ως φυσικοί. Αυτό θέλω να τονίσω ότι το θεωρω εντελώς λάθος.

Δεν νομίζω ότι διαφωνούμε σε κάτι δηλαδή.

20
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« στις: Δεκέμβριος 08, 2014, 11:25:37 πμ »

Είναι πουθενά δημοσιευμένο αυτό που λες με το κίνο;
Εγώ δεν είδα πουθενά να λένε :"λάβατε τον αριθμό κλήρωσης του κινο, περιμένετε την τάδε μέρα και θα διαπιστώσετε αν κληρωθήκατε."

Αν δεν τον λένε καθαρά και δημόσια αυτό, και αν δεν έχουν δημοσιεύσει τον αλγόριθμο, αυτό σημαίνει ότι αφήνουν παραθυράκι για ενδεχόμενη διαβλητή κλήρωση, από οποιονδήποτε είναι σε θέση να ελέγχει τον υπολογιστή που τρέχει το moodle.

Και το βασικότερο για την κλήρωση του Β επιπέδου, που το ξέχασα.

Άντε και έχουν δημοσιεύσει τον τρόπο της κλήρωσης, και άντε και με το "τυχαίο νούμερο" που μου έδωσαν και τον αριθμό του κίνο, διαπιστώνω ότι πράγματι τυχαία με επέλεξαν ή με απόρριψαν.

Αρκεί αυτό; Αρκεί;

Δεν χρειάζεται να ξέρω ότι το ίδιο τυχαία επέλεξαν και τους άλλους;
Πως ξέρω ότι δεν υπήρξε κάποιος, που επελέχτηκε χωρίς να ταιριάζει σε αυτόν το τυχαίο νούμερο;

Άρα δεν είναι αρκετό να ξέρω μόνο το δικό μου τυχαίο νούμερο, πρέπει να ξέρω και των άλλων το τυχαίο νούμερο, για να είναι πραγματικά αδιάβλητη η κλήρωση.

Είναι σοβαρά πράγματα αυτά;

Εκπαιδευτικοί όντες και μορφωμένοι άνθρωποι, να μην αναρωτιώμαστε, να μην διερευνούμε, και εύκολα και αγόγγυστα να δεχόμαστε ότι μας σερβίρουν οι από πάνω, ώς "αξιόπιστο" και "αδιάβλητο";

21
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« στις: Δεκέμβριος 08, 2014, 05:26:55 πμ »
Στο moodle η κλήρωση γίνεται βάσει της κλήρωσης του κίνο τάδε ημέρας και ώρας. Με έναν αλγόριθμο που είναι γνωστός τ΄ρεχει τον πίνακα κατάταξης που και αυτός είναι γνωστός. Είναι αδιάβλητος.

Η κλήρωση στο β-επίπεδο, όπως λέτε ότι γίνεται προφανώς δεν είναι διαφανής...
Εντάξει στην περίπτωση που δεν έχει πολλούς συμμετέχοντες. Όταν έχει πολλούς υποψηφίων παρουσία ποιών γίνεται;


Είναι πουθενά δημοσιευμένο αυτό που λες με το κίνο;
Εγώ δεν είδα πουθενά να λένε :"λάβατε τον αριθμό κλήρωσης του κινο, περιμένετε την τάδε μέρα και θα διαπιστώσετε αν κληρωθήκατε."

Αν δεν τον λένε καθαρά και δημόσια αυτό, και αν δεν έχουν δημοσιεύσει τον αλγόριθμο, αυτό σημαίνει ότι αφήνουν παραθυράκι για ενδεχόμενη διαβλητή κλήρωση, από οποιονδήποτε είναι σε θέση να ελέγχει τον υπολογιστή που τρέχει το moodle.



22
Για άλλο μάθημα; :o
Δεν θα το δεχτώ >:(
Ε τότε να πας και δάσκαλος στο δημοτικό ???

Ναι, και για άλλο μάθημα.
Αλλά μόνο όσον αφορά τις γραπτές εξετάσεις ΑΣΕΠ, οι οποίες πρέπει να είναι περισσότερο "ανοικτές".
Για παράδειγμα φυσική στον ΑΣΕΠ ας δίνουν και οι γεωλόγοι, και όλες οι άλλες σχετικές εδικότητες. Αν καταφέρει ένας γεωλόγος να γράψει καλύτερα στην φυσική από κάποιους φυσικούς, έ τότε καλύτερα να έχουμε αυτόν τον γεωλόγο ως καθηγητή φυσικής!

Αλλά όσον αφορά την εκπαιδευτική προϋπηρεσία ως αναπληρωτές, εκεί δηλαδή που δεν υπάρχει το αντικειμενικό κριτήριο των γραπτών εξετάσεων, εκεί πρέπει να μπει ένα τέλος στον παραλογισμό.

Όσοι παλιοί τα κατάφεραν ας έχουν άφεση, αλλά από εδώ και πέρα να μην υπάρχει ούτε μισός , που να προσλαμβάνεται ως αναπληρωτής για να διδάξει αντικείμενο διαφορετικό από αυτό που σπούδασε! Και το ίδιο και για όλες τις άλλες ειδικότητες βέβαια.

Αν θέλει π.χ. ο γεωλόγος ή ο βιολόγος ή ο θεολόγος να διδάσκει φυσική, να δώσει ΑΣΕΠ με τους φυσικούς, και να αποδείξει με αντικειμενικό τρόπο την αξία του. Και όχι να θέλει να μπεί στην εκπαίδευση από την πίσω πόρτα, από τον πίνακα προϋπηρεσίας  αναπληρωτών, εις βάρος των πραγματικών φυσικών, και πειραματιζόμενος στου κασίδι του μαθητή το κεφάλι!

Και το τελικό συμπέρασμα.
Τους πολιτικούς και τα κόμματα που έχτισαν και που συντηρούν αυτή την πελατειακή κατάσταση, ξεμπροστιάστε τους στα μάτια των γονέων και των πολιτών, και μαυρίστε τους στις εκλογές!

23
Αλλά σίγουρα ένας τρόπος είναι να κάνει ο καθένας αυτό που σπούδασε!

Απο εδώ και πέρα, για όλους τους νεοεισερχόμενους στο σύστημα, να κάνει ο καθένας ότι ακριβώς σπούδασε.
Οι παλιοί ας έχουν άφεση, ας διατηρήσουν τα μόριά τους και την μέχρι τώρα θέση τους.
Αλλά πρέπει να μπει μια διαχωριστική γραμμή, και από εδώ και πέρα κανένας νέος να μην εισέρχεται σε πίνακες (ή να γίνεται μόνιμος) διδάσκοντας αντικείμενα άσχετα με την ειδικότητά του.

Δεν είναι ένας τρόπος. Είναι ο μόνος τρόπος για να ξεφύγουμε από τους παραλογισμούς του παρελθόντος.

24
Κι οι 48 απο τους 50 Γεωπονους (που διδασκουν και Βιολογια) ειναι απο τον πινακα Γ, αλλα εκει τσιμουδια συναδελφε, ε;;;

Αν τοσα χρονια οι αρμοδιοι μας προσλαμβαναν στις θεσεις μας, ως οφειλαν, αυτοι οι 20 βιολογοι που λες θα ειχαν ενα σωρο μορια προυπηρεσιας! Μη σου πω οτι θα ηταν διορισμενοι!!! Αντιθετα, διοριζαν Φυσικους και Χημικους σε κενα Βιολογων κι ετσι αποκτησατε εσεις περισσοτερα μορια! Δηλαδη δε φτανει που διοριζοσασταν εις βαρος μας μονιμοι κι αναπληρωτες, μας προσαπτεις κιολας τα λιγοτερα μορια!!!

Ποσοι θα ειναι οι μονιμοι Φυσικοι; Διοτι αν ακομη περισσευουν, σιγουρα θα καλυψουν πολλα κενα...

Αυτές οι αμαρτίες γεωλόγοι-βιολόγοι να διδάσκουν φυσική, φυσικοί να κάνουν πληροφορική, αγγλικοί να διδάσκουν ιστορία, όλα αυτά πρέπει κάποτε να σταματήσουν.

Όσοι έγιναν έγιναν, και φυσικά δεν είναι σωστό να ανακαλέσεις όσους εργάστηκαν εκεί μετά από τόσα χρόνια.

Αλλά απο εδώ και πέρα πρέπει να παρθεί μια γενναία απόφαση.

Να μην διορίζεται κανένας αναπληρωτής ή μόνιμος σε άσχετη ειδικότητα, ούτε να έχει το δικαίωμα να "μεταπηδήσει" μετά την προσληψη.

Ο ειδικός να διδάσκει το μάθημά του, αυτό επιτάσσει  το συμφέρον των παιδιών, και όποιος δεν το βλέπει αυτό είναι απο του πονηρού.

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162165
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 803
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 761
Σύνολο: 772

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.079 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.