Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Filso

Σελίδες: 12
15
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά: Γραμματική
« στις: Φεβρουάριος 13, 2017, 11:20:45 πμ »
Καλημέρα. Σύμφωνα με τη νέα ύλη ποιες είναι οι δευτερεύουσες προτάσεις εκτός διδακτέας ύλης;

16
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Φεβρουάριος 09, 2017, 10:11:22 πμ »
Με το study 4 exams έχω προσωπικά διαφωνήσει επί πολλών θεμάτων πολύ πιο σοβαρών - η συγκεκριμένη περίπτωση με το omnes είναι ίσως η πιο ανώδυνη.
Το θέμα είναι ότι οι επίσημες πηγές μας είναι τα δύο σχολικά εγχειρίδια, η σχολική Γραμματική και (δυστυχώς!)το study 4 exams. Εγώ τουλάχιστον, αν με καλύπτουν οι δύο πρώτες πηγές - πράγμα που συμβαίνει τις πλείστες φορές - αγνοώ παντελώς την τρίτη πηγή. Εύχομαι εκ βάθους καρδίας να μη χρειαστεί - όπως δυστυχώς έχει γίνει - να ζητηθεί κάτι στις πανελλαδικές που να έχει την ανάγκη των πληροφοριών του study 4 exams!
Συμφωνώ!! Αλλά πραγματικά έχω μια μόνιμη απορία. Σε περίπτωση που κάποιο "omnis" πέσει στις Πανελλήνιες, τι θα λάβουν ως σωστό; εγώ γενικότερα τους έκανα διάκριση ανάμεσα στον κατηγορηματικό και τον επιθετικό αλλά παρατηρώ ότι και οι καθηγητές σχολείων είναι διχασμένοι σχετικά με το συγκεκριμένο θέμα. Και αναρωτιέμαι: τι θα θεωρούταν σωστό στις πανελλήνιες; υπάρχει κάπου αναλυτική σύνταξη κειμένων από το υπουργείο;

17
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Ιανουάριος 21, 2017, 09:14:34 πμ »
Καλησπέρα. Για ποιο λόγο να διδάξεις ένα συντακτικό φαινόμενο που είναι εκτός ύλης;

Δεν ήμουν αρκετά σαφής, έχεις δίκιο. Η απορία μου είναι: για παράδειγμα, στο κείμενο 25 υπάρχει: "Neminem credideritis patriae consulturum esse, nisi vos ipsi patriae consulueritis." Σε αυτό γίνεται να ζητηθεί μετατροπή στους υπόλοιπους υποθετικούς λόγους, καθώς έχουμε υποθετική πρόταση;

18
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Ιανουάριος 16, 2017, 11:53:33 πμ »
Συνάδελφοι, καλημέρα!!
Με τη νέα ύλη λατινικών οι υποθετικοί λόγοι είναι εντός ύλης αλλά οι εξαρτημένοι εκτός, σωστά; Με ποιον τρόπο διδάσκουμε τους εξαρτημένους υποθετικούς λόγους;

19
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Απρίλιος 20, 2016, 11:51:56 πμ »
Tί εννοείς;Β όρος σύγκρισης;Οι τρόποι υπάρχουν στο σχολικό. Αν εννοείς κάτι άλλο δεν μπορώ να σκεφτώ λόγω κούρασης. Να το θέσεις και θα το δω βράδυ.
Στο β΄όρο σύγκρισης μπορεί να ζητηθεί μετατροπή με τον άλλο τρόπο. Στα σημεία που υπάρχει απόλυτη σύγκριση (πχ. στο 27: qui multo minor natu erat), μπορεί να ζητηθεί κάποια μετατροπή;

20
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Απρίλιος 20, 2016, 11:09:51 πμ »
Τι θα μπορούσε να ζητηθεί στην απόλυτη σύγκριση;

21
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Απρίλιος 13, 2016, 10:24:56 πμ »
Τη σύκριση και την απόλυτη σύγκριση τις διδάσκουμε φέτος;

22
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Μάρτιος 15, 2016, 10:42:22 πμ »
Οι παρακάτω δευτερεύουσες προτάσεις μπορούν να γίνουν μετοχές;
- quam leges continent (Κείμενο 6)
- cum repente apparuit ei species horrenda (Κείμενο 14)
- atque effeminantur (Κείμενο 15)

23
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Μάρτιος 08, 2016, 11:58:44 πμ »
Συνάδελφοι, μπορείτε να μου πείτε τις απόψεις σας για τις παρακάτω συμπτύξεις προτάσεων σε μετοχές;
- quam leges continent (6)
- cum repente apparuit ei species horrenda (14)
- atque effeminantur (15)
Ευχαριστώ..

24
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Ιανουάριος 21, 2015, 01:04:55 μμ »
Καλησπέρα. Γνωρίζουμε τι θα γίνει με τα Λατινικά της Γ΄ λυκείου βάσει του νεου συστήματος; Θα διατηρηθεί το ίδιο σχολικό εγχειρίδιο ή θα αλλάξει; Και αν αλλάξει, πότε πιθανολογείται να δημοσιευτεί;
Προσωπικά εργάζομαι σε φροντιστήριο και κάνω προετοιμασία στα παιδιά της Β΄ Λυκείου για τα Λατινικά της Γ΄τάξης, οπότε βρίσκομαι σε αμηχανία, διότι δεν ξέρω πώς ακριβώς θα είναι καλό να τα προετοιμάσω. Θα μπορούσε κάποιος συνάδελφος να με βοηθήσει; Ευχαριστώ

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 583
Σύνολο: 592

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.088 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.