Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - cris5

Σελίδες: 12
15
Η συνήθης αντιμετώπιση τέτοιων φαινομένων είναι η επιείκεια ή η αδιαφορία λόγω έλλειψης γνώσης για την αντιμετώπιση τέτοιων περιστατικών. Αυτό φανερώνει τα μεγάλα κενά γνώσης των εκπαιδευτικών και την ακαταλληλότητα των διευθυντών σχολικών μονάδων. Αν δε θέλεις να μπλέξεις με αστυνομίες, μπορείς να απαιτήσεις από το σύλλογο να επιβάλει ποινή, έστω μικρή (π.χ. αποβολή πενταήμερη) και να συνετιστεί ο ενήλικος μαθητής τόσο με την ποινή όσο και με την απολογία και συζήτηση μέσα στο σύλλογο. Αυτή η απαίτηση έχει παιδαγωγικά ερείσματα. Αν ο σύλλογος και κυρίως ο διευθυντής δε συμφωνήσουν τότε μπορείς να κάνεις αναφορά για μη αποτελεσματική αντιμετώπιση του συμβάντος και επίλυση προβλήματος που θα αφορά το διευθυντή σχολικής μονάδας, αφού πρώτα τον ενημερώσεις. Επειδή βρισκόμαστε σε περίοδο κρίσεων διευθυντών, αυτή η ενέργεια δε θα τον συμφέρει και τόσο.
Γνωρίζω πολλά άλλα παρόμοια περιστατικά. Μου έχει συμβεί και σε εμένα κάτι ανάλογο, με ένα πολύ βρώμικο παιχνίδι διευθυντή εις βάρος μου. Οι διοίκηση του Υπουργείου δεν έχει ιδέα τι συμβαίνει στα σχολεία...

16
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Έρευνα για εργασιακό άγχος
« στις: Απρίλιος 24, 2017, 07:14:59 μμ »
Σχετικά με τα αποτελέσματα της έρευνας βρέθηκε στατιστικά σημαντική σχέση ανάμεσα στη σχέση εργασίας εκπαιδευτικού (μόνιμος με οργανική, μόνιμος στη διάθεση ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ, αναπληρωτής) και στην ένταση του άγχους. Επίσης, βρέθηκε στατιστικά σημαντική σχέση ανάμεσα στη σχέση εργασίας του εκπαιδευτικού και ορισμένες πηγές άγχους, όπως η εργασιακή ανασφάλεια, οι τοποθετήσεις αναπληρωτών, η ετερογένεια εκπαιδευτικού έργου που περιλαμβάνει το διοικητικό έργο, τη διδασκαλία παιδιών μεταναστών, τη διδασκαλία πολλών διαφορετικών μαθημάτων. Δε βρέθηκε στατιστικά σημαντική σχέση ανάμεσα στις μεταβλητές "αριθμός σχολείων στα οποία απασχολούνται οι εκπαιδευτικοί" και ένταση άγχους. Βρέθηκε στατιστικά σημαντική σχέση ανάμεσα στη μεταβλητή "αριθμός σχολείων απασχόλησης εκπαιδευτικών" και στην αιτία του άγχους που αφορά την απασχόληση σε πολλά σχολεία.
Επιβεβαιώθηκαν οι υποθέσεις που αφορούσαν το αυξημένο άγχος των εκπαιδευτικών που δεν είναι μόνιμοι με οργανική σχέση αλλά δεν επιβεβαιώθηκαν οι υποθέσεις που αφορούσαν το αυξημένο άγχος των μετακινούμενων εκπαιδευτικών. Θα είχε ενδιαφέρον η περαιτέρω διερεύνηση της σχέσης ανάμεσα στο επίπεδο άγχους και στην εναλλαγή και αποφυγή ρουτίνας στη ζωή του εκπαιδευτικού.
Σας ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή σας.

17
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Έρευνα για εργασιακό άγχος
« στις: Μάρτιος 12, 2017, 11:12:20 πμ »
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τη συμμετοχή σας. Με έχετε βοηθήσει πάρα πολύ. Σκέφτομαι όταν την παραδώσω (περίπου το Πάσχα) να αναρτήσω τα αποτελέσματα σε αυτό τον ιστότοπο. Ωστόσο, θέλω αργότερα να ανοίξω θέμα εδώ για την εκπαιδευτική έρευνα στην Ελλάδα. Προς το παρόν τρέχω από σχολείο σε σχολείο σαν την τρελή. Αν υπάρχουν άλλοι συνάδελφοι διάθεση ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ σας παρακαλώ συμπληρώστε το ερωτηματολόγιο. Αν θέλετε να καταλάβετε πώς μετράμε την ένταση άγχους προσθέτουμε μία μονάδα σε κάθε απάντηση, και βάζουμε 0 σε αυτή που είναι λιγότερο αγχωτική. Το άθροισμα βγαίνει 64. Το διαιρώ διά του 4 και βγαίνουν 4 κατηγορίες: 0-16: Χαμηλο, 17-32: Μέτριο, 33-48: Υψηλο, 49-64:Πολύ υψηλό. Το δικό μου -αναμενόμενο- ήταν υψηλό.

18
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Έρευνα για εργασιακό άγχος
« στις: Μάρτιος 08, 2017, 07:06:25 μμ »
Επίσης, αν είστε στη διάθεση ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ, είτε μετακινείστε είτε όχι, θα με βοηθούσατε πολύ αν το συμπληρώνατε.

19
Η Κοινότητα του PDE / Έρευνα για εργασιακό άγχος
« στις: Μάρτιος 08, 2017, 06:54:59 μμ »
Συνάδελφοι
Αν είστε εκπαιδευτικός σε δημόσιο σχολείο Α/θμιας ή Β/θμιας και εργάζεστε σε περισσότερα από ένα σχολεία, σας παρακαλώ συμπληρώστε το ερωτηματολόγιο για εργασιακό άγχος εκπαιδευτικών, που βρίσκεται στον παρακάτω σύνδεσμμο. Η έρευνα γίνεται στα πλαίσια μεταπτυχιακού του ΑΠΚΥ και δεν μπορώ να συμπληρώσω την ομάδα με τις απαντήσεις εκπαιδευτικών που μετακινούνται σε σχολεία.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSezBfAiOxMRyiBxfFYbbreXts3Ppb1L_eV5_P1ZwR3aRpoA0g/viewform



20
Συνάδελφοι δε βρίσκω αντίστοιχο θέμα
Αναρτώ τον παρακάτω σύνδεσμο που περιέχει ερωτηματολόγιο για εργασιακό άγχος εκπαιδευτικών, στα πλαίσια έρευνας μεταπτυχιακού προγράμματος ΑΠΚΥ και απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς Α/θμιας ή Β/θμιας, στο δημόσιο σχολείο. Η συμβολή σας είναι πολύ σημαντική για εμένα.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSezBfAiOxMRyiBxfFYbbreXts3Ppb1L_eV5_P1ZwR3aRpoA0g/viewform


21
Η ανάρτηση του εκπαιδευτικού σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης φανερώνει την απελπισία ενός ανθρώπου και την προσπάθειά του να βρει βοήθεια, την οποία το σύστημα αδυνατεί να προσφέρει, παρά τη θεσμοθέτηση ωραίων και λογικών νομοθετημάτων, που όμως δεν ισχύουν στην πράξη. Πρόκειται για τη γνωστή τακτική του ελληνικού κράτους με τη υιοθέτηση της ασάφειας νόμων ή την αδυναμία τήρησης νόμων.

Σχετικά με τη λέξη αγελαίος, δεν αποτελεί ύβρη και αναφέρεται στη μαζοποίηση των μαθητών, φαινόμενο πολύ συχνό στην εκπαίδευση. Πρόκειται για τη γνωστή σε όλους μας συμπεριφορά των μαθητών να παρασύρονται ο ένας από τον άλλο.

Σχετικά με τους γονείς και τις απόψεις τους, είναι γνωστό ότι οι γονείς αγνοούν ότι η συμπεριφορά του παιδιού τους σε ορισμένα περιβάλλοντα όπως το σχολείο συχνά διαφοροποιείται από αυτή που ενδεχομένως να εκδηλώνεται στο σπίτι για πολλούς λόγους. Γι΄ αυτό το λόγο ούτε οι γονείς αφήνονται στην τύχη τους να πιστεύουν ό,τι θέλουν ή να δρουν ανεξέλεγκτα. Μέσα στα καθήκοντα του διευθυντή και του συλλόγου καθηγητών είναι η ορθή συνεργασία, ο διάλογος και η ενημέρωση γονέων σχετικά με τα παιδιά. Εξάλλου, αυτό το σκοπό έχει και η ίδρυση σχολών γονέων.

Σχετικά με την επιστολή γονέων, είναι απαράδεκτα τα υπονοούμενα που αφήνονται για πρόβλημα του καθηγητή. Είναι γνωστή η συχνή εξέταση των αναπληρωτών καθηγητών από ψυχιάτρους. Είναι επίσης, γνωστό ότι είναι δυνατόν η συμπεριφορά των μαθητών να διαφοροποιείται σε μεγάλο βαθμό από καθηγητή σε καθηγητή ή από μάθημα σε μάθημα.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση η ευθύνη βαρύνει αποκλειστικά το διευθυντή σχολικής μονάδας και το σύμβουλο παιδαγωγικών θεμάτων ο οποίος πληρώνεται από το ελληνικό κράτος για την επίλυση τέτοιων προβλημάτων.
Είναι τέλος γνωστό, ότι αν το κράτος δεν πάψει να είναι κομματικό, τουλάχιστον στην εκπαίδευση, δεν θα δουν ποτέ άσπρη μέρα ούτε οι μαθητές ούτε οι γονείς τους.

22
Σχετικά με τον εξαναγκασμό ενός εκπαιδευτικού σε παραίτηση έστω και έμμεσα, υπάρχουν τεράστιες νομικές ευθύνες στο σύλλογο διδασκόντων και κυρίως στο διευθυντή σχολικής μονάδας. Είναι δυνατόν ο συγκεκριμένος να κληθεί να αποδείξει μέσα από τις προβλεπόμενες διαδικασίες ποιες ακριβώς ενέργειες ακολούθησε για την επίλυση του προβλήματος συμπεριφοράς συγκεκριμένων μαθητών, επιδεικνύοντας συγκεκριμένα μέτρα που καταγράφονται στο πρακτικό του σχολείου και τα προσυπογράφει όλος ο σύλλογος. Σε αντίθετη περίπτωση, είναι δυνατόν να αποδειχθεί σε δικαστήριο ότι ο εκπαιδευτικός εξωθήθηκε σε παραίτηση από διευθυντή και ενδεχομένως από το σύλλογο, με ή χωρίς πρόθεση. Σχετικά με τα προβλήματα συμπεριφοράς, τα πράγματα δεν αφήνονται στην τύχη τους ούτε από τους εκπαιδευτικούς γενικής ούτε από τους εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής. Είναι απαραίτητα τα μέτρα, όπως ο διάλογος και τα συμβόλαια τιμής, πριν από την επιβολή ποινών.
Ανάλογο πρόβλημα συνέβη στην περιοχή όπου είμαι διορισμένη. Τα γεγονότα αυτά αποδεικνύουν την παντελή έλλειψη γνώσεων από την πλευρά των διευθυντών και την αντίστοιχη αδυναμία του υπουργείου να επιλύσει τέτοια προβλήματα. Παράλληλα, αποδεικνύεται πόσο έχει απομακρυνθεί τι συνδικαλιστικό κίνημα από τις υποχρεώσεις του απέναντι στους εργαζομένους.

23
Εργασιακά / Απ: Διευθυντής και σύλλογος διδασκόντων
« στις: Νοέμβριος 07, 2015, 05:36:17 μμ »
Όταν αντιμετώπισα ως αναπληρώτρια κάποιο πρόβλημα από συνάδελφο, ο σύλλογος δε με υποστήριξε και η διευθύντρια μου είπε "θα δεις τι θα πάθεις", όταν της ανακοίνωσα με εντιμότητα ότι θα κάνω αναφορά για το συμβάν. Η αναφορά ήταν έγγραφη προς το διευθυντή εκπαίδευσης, με κοινοποίηση στην τοπική ΕΛΜΕ, στην ΟΛΜΕ, στο υπουργείο παιδείας. Θα μπορούσα να το είχα κοινοποιήσει και στον Τύπο αλλά δεν το έκανα. Δεν έπαθα τίποτα απολύτως, δε με ενόχλησε κανείς και το θέμα κουκουλώθηκε με ένα ηλίθιο έγγραφο της διεύθυνσης μετά από έγγραφο του υπουργείου παιδείας σχετικά με το θέμα μου.
Θεωρώ ότι μία συμβουλή από δικηγόρο εξειδικευμένο σε θέματα εκπαίδευσης, θα μπορούσε να σου δώσει κάποιες λύσεις, εκτός δικαστηρίων, όπως είναι γραπτή αναφορά ή άλλου είδους έγγραφα. Ο σύλλογος σχεδόν πάντα λειτουργεί σαν να είναι "κότα" λόγω του δουλοπρεπούς ήθους των εκπαιδευτικών που έχει καλλιεργηθεί έντεχνα και επιτυχημένα από φορείς εξουσίας.
Σε άλλο πρόβλημα που αντιμετώπισα φέτος τον Ιούνιο ενημέρωσα ότι θα ζητήσω συμβουλή δικηγόρου και σταμάτησαν εναντίον μου επιθέσεις.
Σχετικά με την αλλαγή σχολείου για πρώτη φορά μετά από οκτώ περίπου χρόνια παραμονής στην οργανική μου σκέφτομαι την απόσπαση σε άλλο σχολείο, για να διαφυλάξω την αξιοπρέπειά μου και να πετύχω την εξέλιξή μου ως εκπαιδευτικού, η οποία εμποδίζεται από ανίκανους και ηλίθιους διευθυντές.
Το θέμα είναι μεγάλο στην Ελλάδα και δεν υποστηρίζεται επαρκώς σε θεωρητικό και διδακτορικό επίπεδο πριν από τις αποφάσεις σε πολιτικό επίπεδο.

24
Παλαιότερα θέματα εξετάσεων στο 511 υπάρχουν στη διεύθυνση http://www.pde.gr/index.php?topic=28094.3402 (σελίδα 244 αυτού του θέματος του ίδιου ιστολογίου)
και γνωρίζω ότι τον Ιανουάριο έπεσαν τα ίδια, με κλειστά βιβλία. Γνωρίζει κανείς θέματα για το 624;

25
'Eδωσα εξετάσεις την Κυριακή στις 05/04/2015 στις 15.00 στα ΤΕΙ Πειραιά και είδα τα αποτελέσματα στις 13/04/2015.

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162178
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 664
Σύνολο: 675

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.078 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.