Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - gbougioukas

Σελίδες: 12
15
@ioanna2012

Προφανώς δεν αντιλαμβάνεσαι τι σημαίνει για μια συνάρτηση να είναι "αναπαραστίσιμη" σε μια μαθηματική θεωρία. Ούτε και το γιατί η πρωτοβάθμια αριθμητική Peano είναι θεμέλιο των μαθηματικών. Ίσως ούτε καν τι είναι η πρωτοβάθμια αριθμητική Peano. Όταν τα αντιληφθείς όλα αυτά, θα μπορέσουμε (ίσως) να κάνουμε αυτή τη συζήτηση.

Τώρα, τα μαθηματικά μπορεί να έχουν μεγάλη ιστορία, αλλά χωρίς τα μαθηματικά ενός αιώνα, του 20ου αιώνα, τι να κάνουμε, δεν θα μπορούσες να γράφεις σε φόρουμ και πολλά άλλα πράγματα (ubiquitous computing). Γι' αυτό η γεωμετρία είναι μια ασθενής θεωρία σε σχέση με την πολύ ισχυρότερη αριθμητική Peano. Η πρώτη εκφράζει ένα επίπεδο κοινωνικής εξέλιξης 2500 ετών, ενώ η δεύτερη την σύγχρονη κοινωνική πραγματικότητα. Τώρα, για το μέλλον του κόσμου των μαθηματικών, έχει να κάνει με το P versus NP, ένα πρόβλημα, μάντεψε, αλγορίθμων. Με άλλα λόγια η συνέχιση της ύπαρξης του κόσμου των μαθηματικών (τουλάχιστον όπως την εννοείς εσύ) εξαρτάται από ένα πρόβλημα αλγορίθμων: https://en.wikipedia.org/wiki/Millennium_Prize_Problems


16
@gbougioukas

Όλη η επιχειρηματολογία σου είναι εσφαλμένη. Το ότι η πληροφορική χρησιμοποιεί τη γλώσσα των μαθηματικών δε σημαίνει ότι οι μαθηματικοί μπορούν να διδάξουν πληροφορική. Αλήθεια πόσοι μαθηματικοί έχουν διδαχθεί τα μαθηματικά στα οποία αναφέρεσαι?

Επίσης η πληροφορική δεν είναι μόνο αλγόριθμοι αλλά έχει και αναπαράσταση/κωδικοποίηση πληροφορίας, μεταγλωττιστές, θεωρία γλωσσών προγραμματισμού, βάσεις δεδομένων και άλλες περιοχές τις οποίες φαίνεται να αγνοείς!!! Μάλλον επειδή δεν είσαι πληροφορικός?

Η δική μου θέση είναι ότι :
Ούτε οι μαθηματικοί πρέπει να διδάσκουν πληροφορική, ούτε οι πληροφορικοί μαθηματικά.
Επιτέλους, ο καθένας ας διδάξει αυτό που έχει σπουδάσει και στο οποίο έχει γνώσεις σε βάθος και όχι πασαλείμματα. Δεν λυπάστε τα παιδάκια?

Ελάχιστοι μαθηματικοί έχουν διδαχτεί σε προπτυχιακό επίπεδο τα μαθηματικά στα οποία αναφέρομαι, έχουν διδαχτεί όμως άλλα μαθηματικά. Μην ξεχνάς ότι μιλάμε για β' ανάθεση. Ελάχιστοι πληροφορικοί από όσους διδάσκουν python στα ΕΠΑΛ έχουν διδαχτεί python στις σπουδές τους. Οι περισσότεροι έχουν διδαχτεί άλλες γλώσσες. Μήπως να προτείναμε να διδάσκουν την python μόνο αυτοί που την διδάχτηκαν ρητά, γιατί με βάση την (επιφανειακή )λογική σου "άλλο πράγμα η Java και άλλο η python".

Ένας πληροφορικός γνωρίζει ότι μια βάση δεδομένων είναι ένας αλγόριθμος. Ότι ένας μεταγλωτιστής είναι ένας αλγόριθμος . Ότι οι γλώσσες προγραμματισμού είναι γλώσσες αναπαράστασης αλγορίθμων. Ότι η αναπαράσταση/κωδικοποίηση πληροφορίας υλοποιείται με αλγορίθμους.

Σ' έναν ιδανικό κόσμο σίγουρα ούτε οι μαθηματικοί θα δίδασκαν πληροφορική, ούτε οι πληροφορικοί μαθηματικά. Ο κόσμος μας δεν είναι ιδανικός όμως, και το ζήτημα της β' ανάθεσης είναι υπαρκτό. Το θέμα είναι οι επιστημονικές συνάφειες να τεκμηριώνονται επιστημονικά. Θεωρώ ότι δεν υπάρχουν άλλες δύο επιστήμες με τόσο ισχυρή συνάφεια όσο τα μαθηματικά και η πληροφορική, και αυτό προσπαθώ να καταδείξω στο άρθρο μου.

Όποιος "λυπάται τα παιδάκια", σίγουρα προτιμάει όταν δεν υπάρχει διαθέσιμη η ακριβής ειδικότητα, από το να γυρίσουν τα "παιδάκια" σπίτι τους με μηδέν ώρες μαθήματος, να το διδαχτούν από μια ισχυρά συναφή ειδικότητα. Αυτό επιβάλλει ο οίκτος, η λογική και η επιστημονικότητα.

υγ
Για να μην έχεις την απορία, είμαι απόφοιτος σχολής "πληροφορικής" και όχι "μαθηματικών".



17
Εγώ πάλι δεν μπορώ να καταλάβω τι σχέση έχουν οι μηχανές Τιούρινγκ και το θεώρημα μη πληρότητας Γκέντελ και η μη αποφασισιμότητα με τα μαθηματικά Γυμνασίου και Λυκείου. Υπάρχει ένα πρακτικό πρόβλημα πολλοί πληροφορικοί είναι ξεχασμένοι στις εσχατιές, ενώ πολλοί μαθηματικοί και φυσικοί είναι διορισμένοι ως πληροφορικοί. Είτε θα φύγουν οι της πληροφορικής σε άλλες θέσεις του δημοσίου, είτε θα πρέπει να γυρίσουν αυτοί που δεν έχουν βασικό πτυχίο πληροφορικής στον κλάδο του πτυχίο τους, είτε θα γίνει κάποια άγρια ενοποίηση στις αναθέσεις.

Κανείς δεν μπορεί να καταλαβαίνει τα πάντα. Εσύ δεν καταλαβαίνεις την σχέση των μηχανών Τούρινγκ και των θεωρημάτων μη-πληρότητας και της μη-αποφασισιμότητας με τα μαθηματικά του Γυμνασίου και Λυκείου, εγώ πάλι δεν καταλαβαίνω γιατί είναι "άγριο" για κάποιον που έχει διδαχτεί τα παραπάνω να διδάξει μαθηματικά Γυμνασίου και Λυκείου. Καταλαβαίνω, πάραυτα, γιατί είναι άγριο το data entry ή το refactoring σε κώδικα μακαρόνι (αυτό το τελευταίο είναι μια επιλογή που σου διέφυγε, εκ παραδρομής).

18
Βγάζεις πολύ εύκολα συμπεράσματα για την φύση των μαθηματικών που μεγάλοι μαθηματικοί δυσκολεύονται. Θεωρείς ( ότι υπάρχουν) αλλά και βγάζεις καθοριστικές και σαφείς εννοιολογικές αντιλήψεις των βασικών μαθηματικών εννοιών και ιδεών. Ακόμη δεν γνωρίζουμε; αν η μαθηματική αλήθεια είναι διτιμη(ιντουισιονισμος) αλλά εσύ λες αφού και στο google...
Δεν θα ήθελα να μπω σε λεπτομέρειες στα άλματα ή μάλλον στα σουρεαλιστικά ταξίδια που κάνεις με τα λογικά επιχειρήματα και τις συνεπαγωγες σου.
Σαν μαθηματικός αναζητώ της φύση της μαθηματικής αλήθειας ...

Τα επιχείρηματά μου είναι αυστηρά συντακτικά, επομένως είναι ακριβώς το άκρως αντίθετο από τον όποιο σουρεραλισμό.Τα θεώρηματα μη-πληρότητας του Γκέντελ δεν είναι σουρεαλισμός, ούτε  πειραματικά μαθηματικά. Είναι καλώς καθιερωμένα στάνταρ μαθηματικά στα πλαίσια των συστημάτων Hilbert. Τι σχέση έχουν τώρα τα μαθηματικά αυτά με νεφελώδεις αναζητήσεις της μαθηματικής αλήθειας και με θεωρίες που δεν δέχονται την αρχή του αποκλειόμενου τρίτου (όπως ο ιντουισιονισμός) μόνο εσύ το ξέρεις, ειδικά μάλιστα στο βαθμό που "δεν θα ήθελες να μπεις σε λεπτομέρειες".

υγ
Δεν χρειάζεται να κουράζεσαι αναζητώντας την φύση της μαθηματικής αλήθειας, θα την βρει για σένα κάποιος "μεγάλος μαθηματικός".

19
Συριζα! οτανεγινε φετος αναθεσεις σε ολο το δημοτικο(δασκαλοι εκανα γυμναστικη ,θεατρολογια ακομα και αγγλικα) και η ΔΟΕ και οι συνδικαλισταραδες το εκαναν τουμπεκκι τι περιμενες?

Η Β' ανάθεση υπήρχε και με άλλες κυβερνήσεις και σε άλλες εποχές, πρίν από την κρίση. Έχει να κάνει με περιπτώσεις ανάγκης, όπου η βασική ειδικότητα δεν είναι διαθέσιμη για την διδασκαλία ενός μαθήματος, την στιγμή που υπάρχουν διαθέσιμες συναφείς ειδικότητες.

Το θέμα είναι ότι οι διεπιστημονικές συνάφειες πρέπει να καθορίζονται με αυστηρά επιστημονικά κριτήρια. Για παράδειγμα, η άποψη η οποία είδε το φως της δημοσιότητας ότι η "πληροφορική είναι τόσο άσχετη με τα μαθηματικά που δεν δικαιολογεί την Β' ανάθεση του μαθήματος των μαθηματικών", είναι με αυστηρά μαθηματικούς όρους απαράδεκτη, γιατί υπάρχουν, και έχουν εξέχουσα θέση στα μαθηματικά, τα θεωρήματα μη-πληρότητας του Γκέντελ, στην απόδειξη των οποίων περιλάμβανεται η απόδειξη ότι οι αλγόριθμοι ("μ-Αναδρομικές συναρτήσεις"), δηλαδή το αντικείμενο της επιστήμης της πληροφορικής, είναι "αναπαραστίσιμοι" στην πρωτοβάθμια  αριθμητική Peano, με άλλα λόγια είναι αυστηρά ορισμένα μαθηματικά αντικείμενα, είναι κομμάτι των μαθηματικών. Τέτοιου είδους, απόψεις βλάπτουν το κύρος και την υπόσταση πρώτα απ' όλα της ίδιας της επιστήμης των μαθηματικών, και της επιστήμης γενικότερα.

20
https://gbougioukas.wordpress.com/2017/03/13/miden_sti_mideniki_1/
Αυτά..............

14 KByte αυστηρά μαθηματικών επιχειρημάτων δεν καταρρίπτονται με ένα "Αυτά.......", δεν νομίζεις;

21
Συνάφεια;
Πόσα Μαθήματα Μαθηματικών διδάσκονται;

Αν η πρωτοβάθμια αριθμητική Peano θεωρείται μαθηματικά, τότε όλα τα μαθήματα των προγραμμάτων σπουδών πληροφορικής είναι αυστηρά μαθηματικά, εφόσον οι μ-Αναδρομικές συναρτήσεις αναπαριστάνονται μέσα στην πρώτη. Για παράδειγμα, κάθε συνάρτηση στην γλώσσα προγραμματισμού πες C, αντιστοιχίζεται σε μια μ-Αναδρομική συνάρτηση, η οποία αναπαριστάνεται στην πρωτοβάθμια αριθμητική Peano.

Τα Διακριτά Μαθηματικά τι σχέση έχουν με Γεωμετρία.
Και μην μου πεις για Υπολογιστική Γεωμετρία και εφαρμογές στην Πληροφορική γιατί το 2ο πτυχίο μου είναι Πληροφορικός...

Όχι, δεν θα σου πω για υπολογιστική γεωμετρία και εφαρμογές... Θα σου πω, όμως, ότι ο Tarski απέδειξε ότι η στοιχειώδης ευκλείδεια γεωμετρία είναι αλγοριθμικά αποφασίσιμη (έπεσες στην περίπτωση). Δηλαδή, υπάρχει (κατασκευαστικά) αλγόριθμος ο οποίος αποφασίζει την αποδειξιμότητα κάθε πρότασης της στοιχειώδους ευκλείδειας γεωμετρίας.

22
Το θέμα της β' ανάθεσης των μαθηματικών σε πληροφορικούς έχει να κάνει με την επιστημονική συνάφεια των δύο επιστημών. Ένα τέτοιο ζήτημα οφείλει να αντιμετωπίζεται αυστηρά με επιστημονικούς όρους. Δυστυχώς, η υπάρχουσα βιβλιογραφία είναι φτωχή σε σχέση μ' αυτό το ζήτημα. Επιχειρώ μια προσέγγιση του ζητήματος με τέτοιους όρους, προσπαθώντας ταυτόχρονα να μην είναι απρόσιτη ακόμα και για κάποιον ο οποίος δεν διαθέτει το απαραίτητο "τεχνικό" υπόβαθρο στα πλαίσια ενός άρθρου σε blog:

Τεκμηριώνεται επιστημονικά η Β’ ανάθεση του μαθήματος των μαθηματικών σε πληροφορικούς στην β/βάθμια εκπαίδευση;

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161787
  • Σύνολο θεμάτων: 19234
  • Σε σύνδεση σήμερα: 432
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 390
Σύνολο: 392

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.138 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.