Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Themis

Σελίδες: 12
15
Λάθος προσέγγιση η παραπάνω . Το Εφετείο έβγαλε την ίδια δικαιωτική απόφαση και για υψηλόβαθμους και για χαμηλόβαθμους , ακριβώς την ίδια . Το δικαστήριο δεν ενδιαφερόταν για τη σειρά . Εκείνο που ειχε σημασία ήταν το σύνολο των ακυρωμένων θέσεων από την ΣτΕ 527 και αν κάποιος με την προσφυγή διεκδικούσε μια από αυτές τις θέσεις . Όσοι προσέφυγαν στο Εφετείο τότε δεν χτύπησαν κάποιον πίνακα διορισμών για να έχει σημασία η σειρά αλλά την άρνηση του υπουργείου να τους διορίσει έπειτα από αίτημα τους . Το Εφετείο έκρινε ότι όλοι τους αδίκως παραλήφθηκαν από τους διορισμούς μετα την διεξαγωγή του γραπτού διαγωνισμού του 2008 . Αυτό δεν είναι καινούργια τακτική των δικαστηρίων , στο παρελθόν πριν την δικαστική δικαίωση των συγκεκριμένων ασεπιτων του 2008 , υπήρξαν  κερδισμενες δίκες από συναδέλφους με χαμηλή βαθμολογία , το δικαστήριο και τότε είχε ακολουθήσει την ίδια λογική . Το ενδεχόμενο το υπουργείο να διόριζε μόνο υψηλόβαθμους κατά την εκτέλεση της απόφασης είναι εντελώς υποθετικό .
Έτσι είναι, εάν έτσι νομίζετε...ή καλύτερα θέλετε να νομίζετε...
Μόνο που με αυτή την προσέγγιση δεν αιτιολογείται επαρκώς (ή μάλλον καθόλου) η αναγκαιότητα για την κάλυψη των ξεκάθαρων δικαστικών διορισμών και με την τροπολογία του άρθρου 73, ν.4589/2019.
Υπάρχει μήπως κάποια λογικοφανής εξήγηση ή όχι;
Πάντως όσα ανέφερα παραπάνω δεν αποτελούν εικασίες και προσωπικές υποθέσεις, αλλά απλή εξιστόρηση πραγματικών γεγονότων, για τα οποία είχα άμεση γνώση.

16
Στην απόφαση 527/2015 Ολομ. ΣτΕ (σε πιλοτική δίκη για διοριστέους του ΑΣΕΠ 2008) αναφέρεται ρητά στο σκεπτικό της απόφασης (σκέψη 13) ότι μετά την Συνταγματική Αναθεώρηση του 2001 και την παρέλευση του 5ετούς μεταβατικού σταδίου (1998-2002), από το 2003 δηλαδή κι έπειτα, όλοι οι διορισμοί στην δημόσια εκπαίδευση θα έπρεπε να γίνονται από τους ισχύοντες κάθε φορά πίνακες των επιτυχόντων εκπαιδευτικών του γραπτού διαγωνισμού ΑΣΕΠ και μόνον, κι έτσι όλοι οι διορισμοί που έγιναν από άλλους παράλληλους πίνακες (30μηνο, 24μηνο, 40%) εκτός ΑΣΕΠ και βασίζονταν στην αποκτηθείσα (χωρίς αντικειμενικό και αξιοκρατικό έλεγχο) προϋπηρεσία, ήταν αντισυνταγματικοί, ακυρωτέοι κι ανίσχυροι.
Με βάση λοιπόν την "θεωρία των ομοίων πράξεων" στην πολύ ισχυρή και ξεκάθαρη παραπάνω απόφαση, προσέφυγαν άμεσα εκατοντάδες επιτυχόντες εκπαιδευτικοί διαφόρων ειδικοτήτων. Οι επιτυχόντες ΑΣΕΠ 2008 που κατέθεσαν αίτηση διορισμού εντός 1 έτους από τη δημοσίευση της απόφασης, δηλαδή μέχρι 16/2/2016 (εντός ευλόγου χρόνου), κατάφεραν και πήραν από το Διοικητικό Εφετείο αρχικά μια θετική απόφαση για επανεξέταση από το υπουργείο της αίτησης διορισμού τους κατά παράλειψή τους, υπό το πρίσμα και κάποιων γενικών προϋποθέσεων (δημόσιο συμφέρον, δικαιώματα καλοπίστων τρίτων).
Πρωταρχικό και θεμελιώδες όμως ζήτημα της επανεξέτασης αυτής από τη διοίκηση του υπουργείου, αποτελούσε η σειρά κατάταξης του κάθε δικαιωμένου στον πίνακα επιτυχίας και το εάν με βάση αυτή την σειρά του, σε σχέση και με το σύνολο των αντισυνταγματικών διορισμών που είχαν γίνει, προέκυπτε ότι εξαιτίας αυτών των διορισμών έχασε (παραλείφθηκε) βέβαιο διορισμό του. Οπότε στην περίπτωση που το υπουργείο εφάρμοζε (εκτελούσε) τις δικαστικές αυτές αποφάσεις με θετικό τρόπο για τους δικαιωμένους, θα κατέληγαν να διοριστούν μόνον όσοι βάσει της σειράς τους στον πίνακα επιτυχόντων παραλείφθηκαν λόγω των αντισυνταγματικών διορισμών (υψηλόβαθμοι) και οι υπόλοιποι που βρίσκονταν πιο κάτω στον πίνακα επιτυχόντων και βάσει της σειράς τους δεν παραλείφθηκαν (χαμηλόβαθμοι) δεν θα διορίζονταν τελικώς. Δηλαδή με κανονική εφαρμογή των δικαστικών αποφάσεων, από το σύνολο των αρχικώς δικαιωμένων θα διορίζονταν μόνον περίπου το 60% (υψηλόβαθμοι).
 Όμως κάποιοι από όσους βρίσκονταν στο 40% (χαμηλόβαθμοι) και θα έχαναν τον διορισμό τους, κινητοποίησαν όλες τις τότε κυβερνητικές γνωριμίες τους, πίεσαν πολύ, κατάλληλα και αποτελεσματικά και κατάφεραν να αποσπάσουν με πολύ "κόπο" από τον τότε υπουργό (και με "υψηλή" εντολή) την απαιτούμενη νομιμοφανή κάλυψη για τον διορισμό τους, με το άρθρο 73 του ν.4589/2019. Άρα η παραπάνω τροπολογία έγινε ξεκάθαρα για να μπορέσουν να διοριστούν όλοι όσοι με την απλή εφαρμογή των αποφάσεων δεν θα μπορούσαν καθώς δε θεμελίωναν δικαίωμα διορισμού (χαμηλόβαθμοι) και γιατί κανένας διοικητικός υπάλληλος (από τον απλό έως τη γενική διευθύντρια) του υπουργείου δεν ήταν διατεθειμένος να υπογράψει για τον διορισμό τους, χωρίς την απαραίτητη για αυτόν κάλυψη από νόμο.

17
Γνωρίζει κάποιος πόσοι είναι περίπου οι προσφεύγοντες για την συμπερίληψη του 2008 συνολικά σε όλους τους δικηγόρους;
Γράφτηκε εδώ ότι  όλοι  οι εν δυνάμει υποψήφιοι, προσφεύγοντες και μη, είναι πάνω από 10.000, όσοι είχαμε προσφύγει είμαστε  κάτω από 2000 ή οχι;
Μέχρι τις 2.000 πρέπει να είναι οι προσφεύγοντες με έναν μόνο δικηγόρο, σε όλους τους υπολοίπους δεν πρέπει να ξεπερνούν τους 1.000, άρα συνολικά ο αριθμός των προσφευγόντων βρίσκεται μεταξύ 2.500 - 3.000.
Η οριστική απάντηση στο ζήτημα της συμπερίληψης πρόκειται να δοθεί από το ΣτΕ, όπου τον ερχόμενο Οκτώβριο έχουν προσδιοριστεί αρχικά οι εκδικάσεις κάποιων σχετικών εφέσεων.

18
Πολύ πρόσφατη  απόφαση της Ολομέλειας του ΣτΕ ακύρωσε  προκήρυξη του ΑΣΕΠ (άλλου υπουργείου) ως αντισυνταγματική, λόγω υπερβολικής μοριοδότησης της προϋπηρεσίας.  Πόσο μάλλον δε που στην τελευταία προκήρυξη για την Ειδική  υπάρχει και η διπλή μοριοδότηση των δυσπρόσιτων και η αυξημένη (x1,5) των 3μηνιτών, που δεν αποτελούν πραγματική προϋπηρεσία. Σίγουρα όλα αυτά θα κριθούν στο ΣτΕ  σύντομα.

19
Το  σύστημα διορισμών (Ν. 4589/2019) κρίθηκε συνταγματικό  από την 7μελή σύνθεση του Γ΄ τμήματος του ΣτΕ με οριακή πλειοψηφία (3-2), που στην πραγματικότητα ήταν μειοψηφία (3-4), καθώς από τους 7 συνολικά δικαστές της σύνθεσης,  οι 4 ήταν κατά του νόμου, όμως οι 2 από αυτούς ήταν πάρεδροι (ο ένας  εισηγητής της υπόθεσης) χωρίς αποφασιστική ισχύ στην ψήφο τους, με αποτέλεσμα το 3-4 εναντίον του νόμου να καταλήξει σε 3-2 υπέρ του. Εάν τώρα υπάρξει καινούργια προσφυγή εναντίον του (που σίγουρα θα υπάρξει) σε μια άλλη  7μελή σύνθεση ή το πιθανότερο σε μια Ολομέλεια του ΣτΕ, μπορεί εύκολα να κριθεί αντισυνταγματικό  και  έτσι  αναγκαστικά  να αλλάξει.

20
Αναγκαστικά  θα  οδηγηθούμε  σε  γραπτό  διαγωνισμό  κάποια  στιγμή,  είναι  και  στο  πρόγραμμα  της  κυβέρνησης.  Το  τωρινό  σύστημα  παράγει  πολλαπλά  αδιέξοδα,  άλλωστε  ό,τι  ήταν  να  εξυπηρετήσει, το  εξυπηρέτησε...

21
Καλό μήνα και χρόνια πολλά!
Έχω μπερδευτεί ιδιαιτέρως με το ζήτημα της συμπερίληψης και θα ήθελα όποιος γνωρίζει, να μου λύσει κάποιες απορίες μου:
1)Το αίτημα της συμπερίληψης αφορά όλους τους επιτυχόντες του διαγωνισμού ΑΣΕΠ 2008 που στην ειδικότητά τους έγιναν διορισμοί το 2019 με τροπολογία και έχουν αυτοί υψηλότερη βαθμολογία που είχε ο τελευταίος διορισθείς της κάθε ειδικότητας;Δηλαδή όσο χαμηλά κι αν βρίσκεται ο τελευταίος διορισμένος του 2019 όλοι οι πάνω από αυτόν αποκτούν δικαίωμα διορισμού;
2)Για να μπορέσεις να συμπεριληφθείς σε πιθανούς διορισμούς που θα αποφασίσει το υπουργείο από τους πίνακες του ΑΣΕΠ 2008 ,θα πρέπει οπωσδήποτε να έχεις καταθέσει αίτηση και στην συνέχεια προσφυγή στο δικαστήριο μέσω κάποιου δικηγόρου ή αρκεί μια απλή αίτηση στο υπουργείο ή τίποτα από όλα αυτά ,απλά περιμένεις τι θα αποφασίσει να πράξει το υπουργείο και θα συμπεριληφθείς αυτόματα;
3)Εάν κάποιος επιτυχών του ΑΣΕΠ 2008 έμαθε σχετικά πρόσφατα την κίνηση της συμπερίληψης ,μπορεί να κάνει κάτι τώρα ή έχει παρέλθει το χρονικό περιθώριο για οποιαδήποτε ενέργεια;
Καλό μήνα!
1) Ναι, στην συμπερίληψη περιλαμβάνονται όλοι όσοι έχουν υψηλότερη βαθμολογία από τον τελευταίο διορισμένο, στον αντίστοιχο πίνακα, με την τροπολογία Γαβρόγλου το 2019. Βέβαια με αυτόν τον τρόπο, οι εν δυνάμει υποψήφιοι προς διορισμό συνολικά σε όλες τις ειδικότητες (Α΄ και Β΄ βάθμια), ανεβαίνουν σε πολύ υψηλό αριθμό, πάνω από 10.000!
2) Στην περίπτωση τώρα που το υπουργείο αποφασίσει, με κάποια νομοθετική ρύθμιση, να προχωρήσει σε διορισμούς από τους πίνακες ΑΣΕΠ 2008, π.χ. δημιουργώντας παράλληλους (με ποσόστωση) πίνακες διορισμού, φυσικά και δεν παίζει κανέναν ρόλο η όποια αίτηση ή προσφυγή, αλλά μόνον η σειρά στον πίνακα. Κάτι τέτοιο βέβαια το θεωρώ ιδιαιτέρως απίθανο, λαμβάνοντας υπόψιν τον μεγάλο αριθμό, αλλά και την νομική αβασιμότητα μιας τέτοιας κίνησης, που θα προσβληθεί από πολλούς θιγόμενους και θα καταπέσει άμεσα στο ΣτΕ.
3) Στην περίπτωση νομοθετικής ρύθμισης από το υπουργείο, φυσικά και δεν υπάρχει θέμα χρονικού ορίου, αφού δεν έχει υπάρξει ακόμη καμιά τέτοια κίνηση. Για τη νομική οδό με την προσφυγή στα δικαστήρια, 3 χρόνια μετά, είναι μάλλον αργά, καθώς το διοικητικό δίκαιο είναι ιδιαιτέρως αυστηρό  με τα χρονικά περιθώρια.

22
Το ότι το ΣτΕ στην απόφαση 1834/2021 εξισώνει τους 455 διορισθέντες επιτυχόντες του ΑΣΕΠ 2008 με όλους τους υπόλοιπους επιτυχόντες του ίδιου διαγωνισμού, είναι κάτι που φυσικά και δεν ευσταθεί νομικά, αρκεί να διαβάσεις προσεκτικά το κείμενο της απόφασης και να έχεις και κάποιες σχετικές νομικές γνώσεις. Αυτό βέβαια υποστηρίζεται αναφανδόν από τους δικηγόρους που "τρέχουν" την υπόθεση της συμπερίληψης, για προφανείς οικονομικούς λόγους, αλλά καθαρά νομικά δεν στέκει, καθώς το διοικητικό δίκαιο είναι και πολύ τυπικό και ιδιαιτέρως αυστηρό με τα χρονικά όρια.

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32319
  • Τελευταία: 1305D
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161403
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 555
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 21
Επισκέπτες: 469
Σύνολο: 490

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.076 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.