Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - MiVaLo

Σελίδες: 1234 ... 13
15
Το θέμα είναι αν μας ενδιαφέρει η αλήθεια ή αν θέλουμε να πλασάρουν ως αλήθεια ότι μας συμφέρει. Αυτό που λέμε σε ένα δημόσιο φόρουμ είναι ότι υπάρχει και συνδικαλισμός.
Πολλά θέματα είναι σύνθετα και υπερβαίνουν την ατομική του καθενός θεώρηση.
Αλλά δυστυχώς ο καθένας έρχεται με ένα ρόπαλο. Ρόπαλο επιχειρημάτων και καλά. Σκοπό έχει να κοπανάει τον άλλον στο κεφάλι και να τον εξουδετερώνει.
Δεν έχεις σκοπό να κάτσει να συζητήσει.
και λίγο πρέπει να διαγράφονται μηνύματα.
Γιατί το παιχνίδι έχει καταντήσει τελείως κυνικό.
Για να μη γράψω άλλο μήνυμα, θα πω στο συνάδελφο που λέει γιατί έπρεπε να βγουν σε διαθεσιμότητα από τον αρβανιτόπουλο οι της πληροφορικής, το πρόβλημά τους ήταν γνωστό, ήταν υπεράριθμοι, μπούκαραν πολλοί κάποια στιγμή που βγήκαν τα windows και δεν υπήρχαν ακόμα σχολές εκτός από το Πολυτεχνείο της Πάτρας. Έτσι κι αλλιώς θα μετατίθονταν σε άλλες υπηρεσίες που χρειάζονταν πληροφορικούς. Αυτό προσπαθούσε ο αρβανιτόπουλος τότε μάλιστα και με την θέληση πάρα πολλών πληροφοριακών.
Τέλος
 σταματάω εδώ και δεν ξανά ασχολούμαι καθόλου με αυτό το post.

16
Ο συνάδελφος βιολόγος που παραθέτει στοιχεία για τον κλάδο του να σκεφτεί ότι στη Φιλανδία και στη Γαλλία η γεωλογία και οι βιολόγοι διδάσκονται μαζί και ότι στην Ελλάδα εφαρμόζουμε περίπου το γαλλικό σύστημα.
Αυτός διαμαρτύρεται μεν , για τις ώρες τις δικές του, του κλάδου του,  αλλά αδιάφορος τελείως για το συναφές μάθημα που αφορά τους συναδέλφους του.
Για μένα κανένας μας δεν είναι χωρίς κάποιο ιδιαίτερο συμφέρον στο πίσω μέρος του μυαλού του.
Για αυτό πρέπει να παγιωθεί ένα ωρολόγιο πρόγραμμα.
Και μετά ας κάνουν διορισμούς
Όλο αυτό που συζητάμε είναι ο σώζων εαυτόν σωθήτω...

17
Το πρόβλημα των πληροφορικών μπορούσε να λυθεί με τον αρβανιτόπουλο αν είχαν βγει σε διαθεσιμότητα αντί των ειδικότητων των ΕΠΑΛ.
Εκεί υπαναχώρησε το υπουργείο λόγω πιέσεων και το πρόβλημα το μπλέξανε όταν τους μετέφεραν στο Δημοτικό.
Μία απλή λύση υπάρχει και αυτή είναι να αναθεωρηθεί το ωρολόγιο πρόγραμμα από επιστήμονες και να κατασταλάξει κάπου με την παραδοχή όλων των πολιτικών κομμάτων και παρατάξεων.
Και να δεσμευτούν ότι δεν θα αλλάξει για μία εικοσαετία τουλάχιστον.
Δεν υπάρχει άλλη λύση , τώρα ανοιγοκλείνουν τα παράθυρα αυξομειώνοντας τις ώρες δημιουργώντας υποτιθέμενες θέσεις χωρίς κανένα προφανή λόγο.
Όσο εξόφθαλμο είναι να βάλεις ανθρώπους που τελείωσαν το Πολυτεχνείο να κάνουνε πληροφορική στην πρώτη δημοτικού. Άλλο τόσο είναι να εξαφανίσεις τον κλάδο των γεωλόγων από το σχολείο.
Αυτό γίνεται χρόνια , ο  κάθε ένας κοιτάει συνέχεια πώς θα επωφεληθεί από τον πολιτικό που βρίσκεται στο υπουργείο Παιδείας μία δεδομένη χρονική συγκυρία.

18
Έμαθα μόλις ότι στους γεωλόγους ανατίθεται ένα μάθημα, γεωγραφία της α γυμνασίου.
Έστω και έτσι είναι πολύ λίγες οι ώρες διδασκαλίας που τους αναθέτει το πρόγραμμα διδασκαλίας.
Το παράδειγμα λειτουργεί όμως, γιατί η γεωλογία σε άλλες χώρες ,όπως προς τιμή του ο συνάδελφος παραδέχτηκε, διδάσκεται μαζί με την βιολογία σε παραπλήσιο αριθμό ωρών στο πρόγραμμα.
Έτσι η συζήτηση για την γεωλογία και το κάθε μάθημα πρέπει να γίνει φανερά και όχι εν κρυπτώ και παραβύστω...

19
Το παράδειγμα με τους Γεωλόγους είναι χαρακτηριστικό.
Δεν έχουν καθόλου ώρες.
Με τις αλλαγές οι ώρες τους μηδενίστηκαν.
Είναι πάνω από 700 μόνιμοι.
Αν ίσχυε ο νόμος όπως τον ορίζει ο συνάδελφος , αυτοί έπρεπε να απολυθούν ή να μεταταχθούν.
Τέλος πάντων με κάποιες ρυθμίσεις παραμένουν.
Στην δεκαετία έφυγαν 400 γεωλόγοι και έμειναν οι 700.
Τώρα στους διορισμούς πρέπει με μια οριζόντια αναλογία ας πούμε 1προς 4 αντιστοιχεί να διορίσει 100 γεωλόγους.
Κατανοητό;
Δεν έχει όμως κενά.
Λέω να μην διορίσει κανένα αλλά να πάρει 100 αναπληρωτές στον κλάδο και να αναθεωρηθεί το πρόγραμμα ωρών διδασκαλίας του μαθήματος.
Να αναθεωρηθεί με τεκμηρίωση αν χρειάζεται το μάθημα ή όχι.
Αν αποφανθούν στο ΙΕΠ ότι είναι αχρείαστο τότε πρέπει σε εύλογο χρόνο να αποσπάσουν τους 700 μόνιμους γεωλόγους σε άλλους τομείς του δημοσίου καθώς και τους 100 αναπληρωτές να τους διορίσουν αλλού.
Για τους βιολόγους που λέει ο συνάδελφος, έφυγαν κάπου 300 σε σύνταξη και έχουν 600 κενά.
Να διορίσει με βάση την αναλογία 1:4  τους  75 που αναλογούν και τους άλλους 525 να τους πάρει αναπληρωτές.
Να ακολουθήσει δημόσια συζήτηση πάλι , των ειδικών εννοείται, σχετικά με το ωρολόγιο πρόγραμμα και τις ώρες διδασκαλίας του.
Αν για παράδειγμα αποφασιστεί ότι είναι εντάξει τότε πρέπει να διορίσει και τους υπόλοιπους.
Έτσι ΔΕΝ θα παίζει κανένας με το παράθυρο-ωρολόγιο πρόγραμμα. Θα ανοίγει και θα κλείνει όταν πρέπει και θα είναι ξεκάθαρο τι γίνεται.

20
Μπορω να σου πω τη πικρη αληθεια απο αυτα που βρηκα. Αναγκάστηκα να ψαξω στο 2007, όταν ακόμα δεν τρωγόμασταν. Τρόμαξα. Δεν το εσκαβε κανείς τότε "και καλά εκαναν μαλλον" διότι η αλήθεια ηταν ασχημη. Σε όλο το δημόσιο γινόταν διορισμοί μεχρι τότε και μετα οι διορισμενοι εξαφανίζοταν, σε αδειες, αποσπασεις και κάποιες φορες ... πουθενά. Τα ιδια και σε εμας. Όλες οι ειδικότητες ΠΕ04 ειχαν οργανικά υπεραριθμους. Οι φυσικοί +2000, οι χημικοί +1000 οι Βιολόγοι +120 και μόνο οι ΓΕωλόγοι ειχαν οργανικό ελλειμα -50! Πάλι εξαφανίζοταν όλοι σε αποσπάσεις και πάρα πολλοί δεν συμπλήρωναν ωράριο ετσι πάλι χρειάζοταν και αρκετοί αναπληρωτές.
Δεν μπορώ να πω πάλι πάρτε τους ίδιους υπεράριθμους
Δεν θα αμφισβητήσω τα δεδομένα που παραθέτεις αλλά σαν βάση συζήτησης αν τα δούμε τότε εξηγείται και εδώ γιατί επιβλήθηκε το μνημόνιο στην χώρα.
Παντού γινόταν απάτες.
Και στην εκπαίδευση. Αλλά δεν γνώριζαν όλοι και δεν έφταιγαν όλοι.
Επιβλήθηκε να μην γίνονται διορισμοί για να μην γίνουν απολύσεις.
Τώρα που αποφασίστηκε να γίνουν διορισμοί πρέπει να γίνουν με γνώμονα τις ανάγκες που υπάρχουν και όχι αυτές που διαμορφώνονται τεχνικά.
Για αυτό προτείνω την αναλογία στις συνταξιοδοτήσεις. Γιατί λογικά, απάτες γινόταν σε όλο το φάσμα και της πρωτοβάθμια και της δευτεροβάθμιας. Πιθανόν και στους θεολόγους...
Θα πει κανείς όχι όλοι το ίδιο, αλλά τι νόημα έχει που το οριζόντιο μέτρο -να μην διορίζει καθόλου -εφαρμόστηκε για όλους. Άρα πάλι οριζόντια.
Η οριζόντια αναλογία των αποχωρήσεων-προσλήψεων είναι ένας μπούσουλας και για το μέλλον. Να αποτραπούν οι παρεμβάσεις χωρίς σχεδιασμό αλλά με υστεροβουλία που έχουν συνέπεια τον κατακερματισμό στην εκπαίδευση.
Κοίτα το χάλι που βρισκόμαστε εδώ.
Νομίζεις στα αλήθεια ότι δεν μπορούν οι πολιτικάντες να πράξουν αυθαίρετα και νομότυπα συγχρόνως;
Αυτό έκανα και πριν την χρεοκοπία...
Θα πεις μα   να διορίσει παραπάνω απ' όσους χρειάζεται με βάση την αναλογία; Όχι ΠΑΡΑΠΑΝΩ απ' όσους είναι τα διαθέσιμα κενά. Ούτε ΠΑΡΑΠΑΝΩ απ' την αναλογία των διορισμών. Για τον κάθε κλάδο ξεχωριστά.
Όπου υπολείπονται να πάρει αναπληρωτές μέχρι να κοιτάξει το πρόγραμμα αν είναι εντάξει και να σιγουρευτούμε όλοι ότι είναι εντάξει.
Γιατί εκεί που λες ότι πας να κλείσει ένα παράθυρο ανοιγοκλείνει εκείνο που παίζει με το πρόγραμμα των ωρών διδασκαλίας....

21
Διορθωση φετος ειναι 98 οι παραιτησεις ΠΕ01
Στην δεκαετία πήραν σύνταξη 1000 θεολόγοι και κάπου 400 γεωλόγοι.
Οι ώρες των πρώτων στο πρόγραμμα μειώθηκαν, των δεύτερων μηδενίστηκαν.

22
Εχω γίνει γραφικός να ζητάω να πάει  ο καθενας στο μάθημά του, δεν μπορείς να μου προσδώσεις το ίδιο που θέλεις και εσύ, να κάνεις δηλαδή ότι να ναι.
Στηρίζεσαι σε ψεματα, λάθη και συνωμοσιολογίες για να δικαιολογήσεις τις αβάσιμες προσδοκίες σου. Από όσα είπες μόνο δυο πράγματα είναι αλήθεια. Τα υπόλοιπα καταρρίφθηκαν. 1 Σε κάποιες χώρες διδασκεται μέχρι την Α Λυκείου Βιολογία και ΓΕωλογία μαζί ( είναι 16 χώρες) 2.  Μια από αυτές είναι η Γαλλία.
Αυτό σημαίνει ότι στις ίδιες χώρες (+3-4 ακόμα) κάνουν Φυσικοχημεία σαν ένα μάθημα.
Ελπίζω ότι οι πιο δραστήριοι Γεωλόγοι γνωρίζουν την άποψή μου για το θεμα.
Μα οι Γεωλόγοι εδώ, δεν έχουν καθόλου ώρες. Το συζήταγα με παλιό συνάδελφο και δεν το πίστευα μέχρι που μου έδειξε το πρόγραμμα.
Ενώ οι συνταξιοδοτήσεις είναι όσες και των βιολόγων.
Η δικιά μου πρόταση είναι σοβαρή αλλά τρώω κράξιμο από διάφορους που περιμένουν σαν αλεπούδες να αρπάξουν έξω απ' το κοτέτσι.
Η αναλογία εξερχομένων και διοριζόμενων αντιμετωπίζει πολλές στρεβλώσεις. Και είναι και για το μετά.
Να σταματήσει αυτός ο κύκλος των χαμένων ευκαιριών.
 Φεύγουν περίπου 1000 θεολόγοι. Να μην διοριστεί κανείς στις κενούμενες θέσεις τους; Το σύνταγμα κάτι λέει για το θρήσκευμα. Το ξαναείπα, ότι προσωπικά είμαι άθρησκος και δεν συμπάσχω, αλλά το τίμιο είναι να αλλάξει το σύνταγμα παρά να κλαπούν οι θέσεις τους.
Εντάξει με την συνωμοσιολογία , αλλά γιατί οι γεωλόγοι βρέθηκαν χωρίς ώρες; Γιατί οι θεολόγοι δεν έχουν οργανικά; Με κάποιο τρόπο δεν έγινε αυτό;
Και τώρα που εδράζεται η νομιμότητα;
Αν ξέρεις πες μου σε παρακαλώ πολύ

23
λάθος

24
Μου μοιάζει κάπως , μια χροιά, τολμών να το πω, ατομισμού;
Μπορεί να κάνω και λάθος.
Σόρυ που σκέφτομαι τόσο καχύποπτα, αλλά κάνω κάποιες ίσως απαράδεκτες σκέψεις.
Τολμώ να σε ρωτήσω;
Μήπως λέω θες να διώξει και τους χημικούς και φυσικούς.
Όλους;
Να είσαι μόνο σου στην εκπαίδευση;
Δεν θα κουράζεσαι;
Πως θα τα προλαβαίνεις όλα;
Και τα φιλολογικά είναι κάπως...

25
Αφού είσαι όπως λες υπέρ του δικαίου γιατί δεν μιλάς για τον μηδενισμό των γεωλόγων;
Εσύ θίγεσαι για την βιολογία όταν το συμπληρωματικό σε αυτή μάθημα , αυτό της  γεωλογίας, έχει εξοβελιστεί απ' το πρόγραμμα. Δεν είναι πιο δίκαιο να μοιραστούν οι ώρες των βιολόγων και να γίνεται ταυτόχρονα και το μάθημα της γεωλογίας;
Σκέφτομαι σαν νοήμων άνθρωπος. Πως θα διδαχθεί ο μαθητής  τη θεωρία της εξέλιξης αν αγνοεί την παλαιοντολογία; Πως θα κατανοήσει οικολογία χωρίς τη γεωμορφολογία κλπ
Δεν σου αρέσει να ληφθούν υπόψιν οι συνταξιοδοτήσεις γιατί βγήκαν στα 10 χρόνια περίπου 300 βιολόγοι απ΄ την εκπαίδευση, ενώ την ίδια στιγμή βγήκαν και 400 γεωλόγοι.
Ιδού τα 700 οργανικά κενά που λες. Είναι δίκαιο να τα αρπάξουν όλα οι βιολόγοι;
Ναι απαντάς γιατί έτσι έχει το πρόγραμμα.
Αλλά οι αδιόριστοι βιολόγοι πίεσαν να αλλάξει το πρόγραμμα προς όφελός τους και το πέτυχαν με την συνδρομή πολιτικάντηδων τύπου Κουράκη...
Δηλαδή αυτό συμβουλεύεις όλους να κάνουν. Να δρουν υπογείως, να χειραγωγούν με συνθήματα και κάποια στιγμή θα έρθει η ώρα της νομιμότητας;
Έτσι ε;
Εφτά χιλιάδες φιλόλογοι σε σύνταξη και 128 "οργανικά κενά"  και εντάξει, θα τους χαριστούν καμιά 300 διορισμοί γιατί το ρουσφέτι καλά κρατεί...

26
Η τήρηση μια οριζόντιας αναλογίας, με βάση τις συνταξιοδοτήσεις της παρελθούσης δεκαετίας, έχει όφελος για όλους και τώρα και στην συνέχεια. Είναι ένα στάτους που εμποδίζει τους πολιτικούς σε διασπαστικές παρεμβάσεις όπως τόσα χρόνια. Ο κάθε κλάδος μπορεί να βλέπει μια λογική στην κινητικότητα, μεταθέσεων ,προσλήψεων, αποσπάσεων κλπ.
Και όπως είπε ένας συνάδελφος πιο πάνω είναι θεμιτό ο καθένας να διεκδικεί το συμφέρον του.  Εδώ μας συμφέρει όλους. Ίσως δεν μπορεί να καλυφθούν όλα τα οργανικά κενά αυτής της στιγμής σε όλους.
Θα ξαναγίνουν διορισμοί. Θα προσλαμβάνονται αναπληρωτές. Αλλά θα έχει κάτι στα χέρια του ο κόσμος που προσβλέπει να διοριστεί.
Κοιτάξτε πως είναι αυτή την στιγμή η κατάσταση.
Αλλάζουν το πρόγραμμα κατά το δοκούν, αλλάζουν τους συσχετισμούς.
Αυτό όμως επιδρά στην ζωή χιλιάδων.
Εμείς πρέπει να σκεφτόμαστε και σαν εργαζόμενοι, όχι μόνο σαν πνευματικές οντότητες που παλεύουν με το υπερπέραν. Θέλουμε να φάμε, να ντυθούμε, να βρεθούμε κοντά στα σπίτια μας, να έχουμε εργασιακή ασφάλεια.
Δεν μπορώ να έχω έναν υποκριτή ηθικολόγο μέσα στο αυτί μου και να παίζει με την υπαμειβόμενη εργασία μου. Είτε αυτός είναι συνάδελφος, είτε πολιτικός.
Θέλω να ξέρω ότι υπάρχει ένας μακροχρόνιος σχεδιασμός και να βασίζομαι σε αυτόν.
Αλλιώς να πάω να γίνω χρηματιστής που οι εναλλαγές είναι το επάγγελμά του ;D ;D ;D ;D

27
Οι Γεωλόγοι έχουν πάνω από 100 οργανικά κενά και κινδυνεύουν να μην τα πάρουν για να διοριστούν υπεράριθμοι άλλων ειδικοτήτων, λόγω των καθιερωμένων διακρίσεων που από ότι βλέπω τις ανέχεται η πλειοψηφία.
Μιvalo Τα υπόλοιπα είναι ψέματα. Η Βιολογία αυξήθηκε σε όλο το κόσμο περισσότερο από ότι στην Ελλάδα με εξαίρεση την Ιταλία. Τους λόγους τους ζείτε.
Τα μαθήματα επιστήμη της Γης και επιστήμη της Ζωής σε πολλές χώρες πχ στην Γαλλία διδάσκονται σε μια ενότητα.  Και ο λόγος είναι προφανής αφού η ζωή αναπτύσσεται στον πλανήτη. Έχει ως υπόβαθρο το έδαφος, το νερό, το βυθό κλπ... Εδώ η Γεωλογία έχει εξαφανιστεί σε μάθημα απ' το πρόγραμμα διδασκαλίας στο γυμνάσιο και στο λύκειο!! Αντιθέτως το συμπληρωματικό μάθημα της βιολογίας αναβαθμίστηκε σε αριθμό ωρών διδασκαλίας ,μέσω παρεμβάσεων πολιτικών παραγόντων τύπου Κουράκη (βιολόγος ο ίδιος ;D ;D).
Ορισμένοι βιολόγοι υπερθεματίζουν την σπουδαιότητα του μαθήματός τους.
Απαιτούν ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΆ  σε μια στρεβλή, πλην συμφέρουσα για αυτούς, κατάσταση να εφαρμοστεί ο νόμος.
Τέλος πάντων, δεν υπάρχουν τα μικροσυμφέροντα μόνο. Υπάρχει η ευρύτερη εικόνα.
Υπάρχουν οι 34000 αποχωρήσεις χωρίς κανένα διορισμό στις κενούμενες θέσεις.
Υπάρχει ανταγωνισμός για την πίτα των 10000 διορισμών.
 Μπορεί και πρέπει να εφαρμοστεί η λογική της αναλογίας γιατί αντικατοπτρίζει την συνολική εικόνα.
Της αναλογίας 10000 ΔΙΟΡΙΜΩΝ- 30000 ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΉΣΕΩΝ της παρελθούσας δεκαετίας


28
Και για να προλάβω μερικούς κακοπροαίρετους θα πω ότι δεν με ενδιαφέρουν ούτε ειδικότητες ούτε οι βιολόγοι,  αλλά κάποιοι από αυτούς το παράκαναν με το να επιτίθενται με μία θρασύτητα 100 πιθήκων, να διεκδικούν και τα σώβρακα των άλλων...

Σελίδες: 1234 ... 13

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32319
  • Τελευταία: 1305D
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161383
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 548
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 501
Σύνολο: 517

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.085 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.