Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Χάρις

Σελίδες: 12
15
Λοιπόν, μου άρεσε παρα πολύ το συγκεκριμένο θέμα γιατί με προβλημάτισε και ειπωθηκαν πολλά σωστά αλλά και πολλά αποπροσανατολιστικά
Νομίζω οτι ο προβληματισμός για τα διδακτορικά και την έρευνα πρέπει να κινηθεί σε σχέση με το όφελος Α. στην κοινωνία β . στο ατομο.

Πολύ περιληπτικά: Χρειάζεται ερευνα στην ιατρική, τη μηχανική, την αγροτική παραγωγή κοκ; φυσικά, για πολλούς λογους. Πόσες έρευνες όμως χρειάζεται η κοινωνία μας για το εργασιακό άγχος των εκπαιδευτικών ή των νοσηλευτών στη Δραμα (και στο εξωτερικό εχουν πηξει με τετοια θέματα) ή για μια ακόμη οικονομική ανάλυση μπλα μπλα, ξέρετε τι εννοώ, κάτι θέματα- μπορεί να ειναι και ενδιαφέροντα-, αλλά που θα τα διαβάσει μονο αυτός που τα γράφει και οι επιβλέποντες.
Τι πνευματική ή διανοητική ανάγκη καλύπτει σε ενα άτομο μια έρευνα/ μεταπτυχιακό που του μαθαίνει πώς να ξεζουμίζει ασθενεις και προσωπικό ή μαθητές και εκπαιδευτικούς για εξοικονομηση πόρων;(βλ διοικηση ταδε ) ΚΑΜΙΑ. (Εκτός κι αν εχει κανεις βίτσια...)

Ας είμαστε ειλικρινείς με τους εαυτούς μας προπάντων. Αν εγω πχ θέλω να κάνω έρευνα στη λαογραφία ή τη μοριακή βιολογία γιατί αυτο είναι το απωθημένο μου, θα το κάνω σε διδακτορικό; Ε, όχι, γιατί πρέπει επίσης να δουλεψω, να μεγαλώσω το παιδι μου, να ζήσω και να μαζέψω μόρια για τον ΑΣΕΠ, αλλου είδους. Αν δεν είχα θέμα επιβίωσης θα το έκανα, είτε απαιτούνταν χρηματα, είτε όχι.

Και πάμε στους εκπαιδευτικούς. Μας έλεγαν, γεράστε και θα σας προσλάβουμε (επετηριδα). Μετά, μάθετε την πιο κουλή λεπτομέρεια που υπάρχει στα συγγράμματα (ποτε εκλασε ο Γουτεμβεργιος πχ ), δώστε γραπτό και θα σας προσλάβουμε. Μετά, δουλεψτε  σε κάθε γωνιά της Ελλάδας- πληρώνοντας φυσικά για να ζήσετε και θα σας προσλάβουμε. Και τώρα, πληρώστε ή μη, μαζεψτε χαρτια, και θα σας προσλάβουμε.
Το αν θα μπει κάποιος στη διαδικασία, οι κυβερνήσεις να βαράνε ταμπούρλο κι αυτος να χορεύει ειναι θέμα ανάγκης αλλά τελικά και θέμα επιλογής. Και συμφωνω οτι μετά απο τόσα διδακτορικά που θα βγουν στον επόμενο διαγωνισμό, πάλι κάτι θα αλλάξει. Αυτο όμως συνεπάγεται οτι τα πτυχία μας τα έχουν κάνει κουρελόχαρτα, όσο πλήρης και επαρκής κι αν είναι ενας εκπαιδευτικός μόνο με το πτυχίο του και πιστευω οτι πραγματικά υπάρχουν τετοιοι πολλοί.

16
Άντε καλά, ο αρθρογράφος τα γράφει γιατί έχει λόγο. Δεν είναι γνωστό ότι πχ μετά το  γαβρογλου όλοι οι εκπαιδευτικοί έχουν επιδοθεί σε ένα κυνήγι πτυχίων , σεμιναρίων κ δε συμμαζευεται; Δεν είναι γνωστό σε όλους τι εργασιακή ζούγκλα περιμένει κάθε εργαζόμενο; Δεν είναι γνωστό ότι από το πανεπιστήμιο καλλιεργείται αυτή η αντίληψη στους φοιτητές, ανταγωνισμός μέχρι τελικής πτώσης και συλλογή χαρτιών;  Δεν είναι γνωστό ότι έχει δημιουργηθεί μια ολόκληρη αγορά παραγωγής φασον μεταπτυχιακών κ πλέον κ διδακτορικών; Την εποχή που πήρα εγώ πτυχίο δεν υπήρχε περίπτωση να μπορεί κάποιος να κάνει διδακτορικό, αν δεν δαπανούσε χρόνια γι'αυτό, για πολλούς από εμάς ήταν αδύνατο γιατί έπρεπε να βγούμε στην αγορά εργασίας. Μόνο όσοι είχαν κ έχουν την οικονομική δυνατότητα το κάνουν αυτό.
Και τελικα ποιος φταίει, αυτός που κυνηγά ακαδημαϊκούς τίτλους ( μακάρι να μπορούσα να το κάνω κι εγώ) ή το ίδιο το σύστημα, που από τη μια πίνει νερό στο όνομα της "διαρκούς εκπαίδευσης" , της ανταγωνιστικότητας, κτλ κτλ και από την άλλη κατηγορει τα ίδια τα δημιουργήματα του;

17
Και μιας και γίνεται συζήτηση γενική επι των εμβολιασμών... Εγώ,  που θέλω φυσικά να εμβολιαστώ, αλλα ανησυχώ για ένα συγκεκριμένο εμβόλιο ...το οποίο ομως σιγουρα θα μου τύχει λόγω ηλικίας;; Ποια η γνώμη του κοινού;

18
Γραφω σε αυτό το νήμα γιατι η ερώτησή μου είναι σχετική με το θέμα.
Λοιπόν... Με αφορμή την υποτακτική σύνδεση στα Νέα της Α Γυμνασίου, εντόπισα μια λεπτομέρεια για την οποία δεν είμαι σίγουρη.
Δευτερεύουσες βουλητικές μπορεί να λειτουργούν ως υποκειμενο, αντικείμενο, ονοματικός προσδιορισμός, εντάξει ως εδω
 και   
συμπλήρωμα ;;;
Αναφέρομαι στις περιπτώσεις : χωρίς να..., με το να..., από το να...

Και παρεμπιπτόντως, ποιο συντακτικό θεωρείται πλέον βοηθητικό ;

19
Επειδή οι ημέρες είναι κρίσιμες ως τον Ιούνιο και το βαθύ καλοκαίρι, επειδή πάμε για τις 1100 σελίδες στο νήμα και επειδή μπαίνουν στο pde πάρα πολλοί συνάδελφοι για να ενημερωθούν καθημερινά - συνάδελφοι που δεν το γνώριζαν μέχρι τώρα, όμως  έχουν εκλείψει όλες οι άλλες πηγές πληροφόρησης και  μπαίνουν με πραγματική αγωνία για το τι μέλλει γενέσθαι... Κάνω λοιπόν έκκληση στους εκλεκτούς συσχολιαστές να μη γεμίζουν το νήμα με αντιπαραθέσεις άνευ ουσίας, ενίοτε και προσωπικές. Υποθέτω ότι οι εικασίες, οι πληροφορίες, οι ελπίδες ακόμα και οι φρούδες είναι θεμιτό να κατατίθενται αλλά μέχρι εκεί. Και υπενθυμίζω τη ρήση του γκουρού Πατρέα: να μη νομίζουμε ότι επηρεάζουμε εκείνους που παίρνουν τις αποφάσεις, ας εκφράζουμε απλώς τους ευσεβείς πόθους μας ...

Επειδή είμαι κι εγώ καινούρια στο forum, μιας και μετά από 13 χρόνια εργασίας σε άλλο κλάδο, αποφάσισα να ασχοληθώ με την εκπαίδευση  :P , προσυπογράφω την ανάρτηση του συναδέλφου. Με βοηθούν πολλές αναρτήσεις να καταλάβω τι συμβαίνει (έκανα ένα μήνα να καταλάβω τι είναι απω και αμω..., ακόμη δεν έχω καταλάβει τι ειναι ζεπ;; ετσι λέγεται; ούτε μναε). Για άλλες βέβαια ακόμη δεν καταλαβαίνω τη σκοπιμότητά τους... είναι ένα ολόκληρο σεμινάριο όλα αυτά.
Για να κάνω όμως ενα ρεζουμέ του θέματος και να διατυπώσω την απορία μου:  θα γίνουν κάποιες προσλήψεις, οκ, θα είναι συγκεκριμένος αριθμός στην κάθε ειδικότητα, οκ. Πόσο μεγάλη διαφορά έχει για τον κάθε κλάδο αν θα πάρουν 10,20,50 ή 100 άτομα παραπάνω, τη στιγμή που ο κάθε πίνακας περιλαμβάνει χιλιάδες ή δεκάδες χιλιάδες υποψήφιους;;; Επίσης, πόσο μεγάλη διαφορά έχει αυτό με τα οργανικά κ τα λειτουργικά, από τη στιγμή που πάλι τα κουκιά είναι μετρημένα.  Αυτό επηρεάζει μόνο όσους είναι πχ στη θέση 500 και φοβούνται ότι θα διοριστούν 450, σωστα; το νούμερο ειναι μονο ενδεικτικό για να μην παρεξηγούμαι.
Υπάρχει κάτι άλλο που δεν καταλαβαίνω ;

20
Ο, τι και να γίνει πάντως, και σίγουρα θα προχωρήσουν σε διορισμούς, το πρόβλημα ειναι οτι ο αριθμός των διορισμων ειναι πολυ μικρότερος απο τις ανάγκες που έχουν προκύψει και θα προκύψουν, που θα καλύπτονται από αναπληρωτες, ωρομισθιους και , ποιος ξέρει, μπορεί και με άλλου είδους συνβάσεις. Πραγμα σημαίνει οτι και αυτός ο κλάδος θα ακολουθήσει, αν δεν υπάρχουν αντιδράσεις, τον κανόνα οτι σταδιακά φεύγουν αυτοι που έχουν συγκροτημένα δικαιώματα κι αναπληρώνονται από όλους εμάς, με τα κουτσουρεμενα.
Ετσι,  ήθελα να μοιραστώ την αγωνία μου, αναπληρώτρια ούσα...  :P

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162246
  • Σύνολο θεμάτων: 19245
  • Σε σύνδεση σήμερα: 584
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 506
Σύνολο: 524

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.079 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.