15
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Παράλληλη στη δευτεροβάθμια
« στις: Απρίλιος 22, 2024, 05:31:17 μμ »Με καλή πίστη εξηγώ πως δεν σε τάγκαρα με την έννοια της ειδοποίησης σε απάντησή μου σε σένα, έκανα απλά παράθεση όσων έγραψες για να επεκτείνω τα λόγια σου. Λες πως πρόκειται για οδηγία ενδοσχολικών εξετάσεων Γυμνασίου-Λυκείου Νομών Χανίων, Ρεθύμνου, Ηρακλείου, Λασιθίου και όντως αυτό έγραψα πως είναι (αν και δεν αφορά μόνο σε αυτούς τους νομούς, έχουν δοθεί παρόμοιες σε όλους. Αυτό που έβαλες εσύ είναι από εγκύκλιο αλλά αφορά σε πανελλήνιες (μπορεί να σου πει κάποιος χρησιμοποιώντας την ίδια λογική που χρησιμοποιείς). Ο σκοπός όμως ήταν να αναφέρουμε ποιο είναι το προσδοκώμενο από έναν καθηγητή παράλληλης , όταν ΔΕΝ υπάρχει αναλυτικό καθηκοντολόγιο (το γιατί δεν υπάρχει ξεφεύγει της παρούσας συζήτησης). Εξηγώ επίσης πως οι οδηγίες που αφορά στις εξετάσεις των παιδιών με μαθησιακές σε περίπτωση παράλληλης ακόμη και αν δεν εκφράζεται ρητά αφορούν στην παράλληλη δυστυχώς. Προφανώς και αυτό θέλουν οι οδηγίες: η ίδια να διαμορφώσει τα θέματα όταν είναι εκεί ή να φροντίσει τον χώρο. Όπως αυτονόητο είναι πως αν θέλει να μην το κάνει έχει κάθε δικαίωμα να αρνηθεί, αφού ρητά δεν εκφράζεται.
Δεν σε ξέρω και γενικότερα δεν κοντράρω κανέναν που δεν ξέρω.
Καλό θα ήταν να μας παραθέσεις τις παρόμοιες οδηγίες που έχουν δοθεί και σε άλλους νομούς.
Θα ήταν ευχής έργον να ίσχυε κάτι τέτοιο όμως φοβάμαι πως αποτελεί δική σου αυθαίρετη ερμηνεία για το ρόλο της ΠΣ. Ιδίως το κομμάτι της διαμόρφωσης των θεμάτων.
Εγώ μένω στη ρητή αναφορά της μη παρέμβασης αλλά υποστήριξης με συγκεκριμένους τρόπους, όπως αυτοί περιγράφονται.
Δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο. Οι άμεσα ενδιαφερόμενοι μπορούν να διαβάσουν, να κρίνουν και να αποφασίσουν μόνοι τους.