Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - turpis

Σελίδες: 1234
15
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Βιβλία 3ης Δέσμης
« στις: Μάρτιος 18, 2010, 03:33:41 μμ »
Το πιο εύκολο είναι τα λατινικά!!!Απλά θα πάρεις τα λατινικά της β και της λυκείου . Τότε ήταν 1 βιβλίο . Εγώ έχω 2 αλλά είναι και τα δύο χρησιμοποιημένα . Και το βιβλίο του επιταφίου έχω και του Οιδίποδα αλλά που θα τα βρεις ...... Για δοκίμασε σε κανένα βιβλιοπωλεία με παλιά βιβλία οργανισμού ίσως πρωτοπορία , εστία καμμιά φορά και στον Πατάκη...

16
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά: Σύνταξη
« στις: Μάρτιος 18, 2010, 02:53:46 μμ »
Να σου πω την αλήθεια εγώ ακολουθώ αυτή που σου είπα και παραπάνω γιατί σε ένα βοήθημα - του Ντούρου από Ζήτη - γράφει στη σύνταξη ότι το σχολικό βιβλίο παίρνει ως απόδοση το essem . Βέβαια ως ρήμα δέχεται το mortua essem αλλά προτιμώ για να μην μπερδευτούν και τα παιδιά με λεπτομέρειες , που ίσως και κάποιοι βαθμολογητές δεν ξέρουν ή δεν έχουν ποιο συγκεκριμένες οδηγίες , να τα διαχωρίζω . Έτσι καταλήγω στο mortua ως επιρρηματικό κατηγορούμενο του χρόνου και ρήμα το essem . A , και τώρα που το θυμήθηκα έχω την εντύπωση - μην το θεωρήσετε όμως σίγουρο γιατί έχουν περάσει και χρόνια από το λύκειο!!!- ότι στο αντίθετο του πραγματικού μπορούν η υποθεση και η απόδοση να είναι και ανακατεμένες δηλ υποθεση παρατατικός - απόδοση υπερσυντελικος και το αντίστροφο . Με κάθε επιφύλαξη η τελευταία παρατήρηση .
 

17
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά: Σύνταξη
« στις: Μάρτιος 17, 2010, 12:25:43 μμ »
συγγνώμη του χρόνου ήθελα να πω

18
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά: Σύνταξη
« στις: Μάρτιος 17, 2010, 12:23:19 μμ »
Να σου πω την αλήθεια , εγώ έχω κρατήσει το βιβλίο που είχα στο λύκειο και τότε είχαμε πει και εμείς ότι δεν είναι mortua essem το ρήμα . Είχαμε πει ότι το Mortua είναι επιθετικοποιημένη μετοχή η οποία λειτουργεί ως επιρρηματικό κατηγορούμενο του τρόπου . Απόδοση του υποθετικού λόγου είναι τότε μόνο το essem . Άλλωστε για να έχεις το 1ο είδος του μη πραγματικού θες υποτακτική παρατατικού υπόθεση και απόδοση . Νομίζω ότι ίσως με αυτή τη λογική μας το είχαν διαχωρίσει και τότε .

19
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά: Σύνταξη
« στις: Φεβρουάριος 28, 2010, 01:38:46 μμ »
Ναι βεβαία , έτσι λέει . Θεωρώ όμως ότι το γράφει πιο πολύ για να καταλάβουν τα παιδιά τι πάει να πει υποθετική παραβολική πρόταση όχι γιατί πρέπει να αναγνωρίσεις υποθετικό λόγο ή γιατί λειτουργούν ως υποθετικοός λόγος .Νομίζω ότι είναι αρκετά ξεκάθαρο ότι οι παραβολικές προτάσεις - το λέει άλλωστε και η λέξη - δηλώνουν σύγκριση .

20
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά: Σύνταξη
« στις: Φεβρουάριος 25, 2010, 05:39:17 μμ »
Καλησπέρα σε όλους.Είμαστε στο κεφάλαιο 41 όπου και εξετάζονται οι παραβολικές προτάσεις.Η αναγνώριση που προτείνω ακολοθεί τη θεωρία του σχολικού βιβλίου δηλ΄. πχ δευτερεύουσα επιρρηματική απλή ή υποθετική παραβολική πρόταση η οποία λειτουργεί ως β όρος σύγκρισης κτλ.Καθηγήτρια στο σχολείο αναγνωρίζει έτσι μόνο τις απλές.Για τις υποθετικες τους λέει ότι λειτουργούν ως υποθετικός λόγος χωρίς απόδοση.Είναι σωστό?Νομίζω ότι στο σχολικό τουλάχιστον βιβλίο δεν εννοείται πουθενά κάτι τέτοιο.Τό μόνο που αναφέρει είναι ότι οι υποθετικές παραβολικές προτάσεις είναι ουσιαστικά υποθετικοί λόγοι χωρίς απόδοση αλλά αυτό δε νομίζω ότι παραπέμπει και στο ότι λειτουργούν ως υποθετικοί λόγοι.

21
Δημοτικό / Απ: Α ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
« στις: Φεβρουάριος 06, 2010, 06:45:48 μμ »
Είναι περίπου στη μέση αυτό που  θα του κάνω.Δηλαδή ούτε για κάθε μέρα θα τον ετοιμάζω αλλά ούτε και εξάσκηση έξτρα!!!Η μαμά του θέλει να κάνουμε 2- 3 φορές την εβδομάδα γιατί δεν μπορεί εκείνη να τον διαβάζει.Έχει και άλλα τρία παιδιά να παλέψει και το τελευταίο είναι 5 μηνών !!Εντόπισα κάποια θεματάκια και σκέφτομαι να στραφώ σε βοήθημα σε στυλ παιχνιδιού αν μπορέσω για να τα διορθώσουμε.Ναι ακόμα συλλαβίζει και δυσκολεύεται να βγάλει όλη τη λέξη ειδικά να είναι μεγάλη . Το κουμπί του το βρήκα!!!Είναι η υπομονή!

22
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά: Θεματογραφίες
« στις: Φεβρουάριος 04, 2010, 07:15:27 μμ »
Κάπου στο forum είχε αναφέρει κάποιος ένα βοήθημα από τον Πατάκη που είχε τα κείμενα ανάλογα με το συντακτικό φαινόμενο . Δε θυμάμαι το όνομα του συγγραφέα αλλά θα το κοιτάξω γιατί κάπου το είχα σημειώσει και θα επανέλθω.Εγώ προσωπικά έχω ένα του Σαββάλα αλλά δε με καλύπτει ακριβώς . Συνήθως χρησιμοποιώ Ζήτη .

23
Δημοτικό / Α Δημοτικού
« στις: Φεβρουάριος 04, 2010, 07:12:51 μμ »
Καλησπέρα σε όλους . Είμαι φιλόλογος αλλά μια γνωστή μου μου ζήτησε να κάνω μάθημα τρεις φορές την εβδομάδα στο παιδάκι της .  Το πρόβλημα μου είναι κατά κύριο λόγο 1:πως θα το κρατήσω κάτω να διαβάσει.Είναι ζωηρός αλλά βασικά απλά δε θέλει να τον διαβάσω.Αν μπορείτε να μου πείτε τρόπους ή κάπου να κοιτάξω ώστε να βρω παιχνίδια διδακτικά ή κάτι ανάλογο ώστε να μην του φαίνεται βαρύ το μάθημα . Όσο να το πεις α δημοτικού είναι....Και άλλο ένα : Ποιες πρέπει να είναι οι προσδοκίες μου από την ανάγνωση; Πρέπει να τον καταφέρω να τα διαβάζει νερό? Η να μου αρκεί που ξέρει να βγάζει τις συλλαβές και σιγά σιγά τις λέξεις ;

24
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: εκθεση γ λυκειου-ιδιαιτερα
« στις: Φεβρουάριος 01, 2010, 12:36:20 μμ »
Νομίζω ότι το πρώτο που πρέπει να κάνεις είναι να διαπιστώσεις που υστερεί το παιδί . Νομίζω για μένα ότι θα ήταν καλό να ξεκινήσεις με ένα είδος διαγνωστικού μαθήματος στο οποίο να εστιάσεις σε βασικά ζητήματα της θεωρίας , συλλογισμοί , είδη πειθούς κτλ . Και επίσης να του αναθέσεις σίγουρα από τη αρχή να γράψει μια περίληψη και μια έκθεση ώστε να εντοπίσεις κι εσύ ποια μπορεί να είναι τα προβλήματα του στην παραγωγή του λόγου .Μπορεί για παράδειγμα να είναι καλός στη δομή αλλά να του λείπει το λεξιλόγιο και το περιεχόμενο ή το αντίθετο , να έχει ιδέες και να του λείπει η οργάνωση . Και μετά....οργανώνεσαι!

25
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά: Σύνταξη
« στις: Ιανουάριος 25, 2010, 09:15:17 μμ »
Aν ανοίξεις το μεταιχμιο από Παπαθανασίου θα το δεις γραμμενο

Βασικά ο Παπαθανασίου δε λέει αυτό!!!Έχει την υποσημείωση και λέει ή αιτιολογική μετοχή ή αν το fessa το λάβεις ως επίθετο , τότε είναι επιρρήματικό κατηγορούμενο του τρόπου . Βέβαια και εγώ από το σχολείο το έχω αιτολογική μετοχή και θεωρώ ότι ταιριάζει μια χαρά!!!

26
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« στις: Δεκέμβριος 11, 2009, 01:29:36 μμ »
Αν δεν κάνω λάθος ένα από τις εκδόσεις Ζήτη του Καραμήτρου .Έχει βγάλει και κανονικό βιβλίο σαν βοήθημα με ερωτήσεις όλων των τύπων και με πρόσθετες πηγές αλλά πρόσφατα έμαθα ότι έχει και ένα για την ανάλυση και το σχολιασμό των πηγών του σχολικού βιβλίου . Είναι και αρκετά οικονομικό . Εγώ δυστυχώς πριν από αυτό πήρα ένα της ελληνοεκδοτικής του Τσουρέα αλλά πρόσεξα ότι οι ερωτήσεις του είναι οι περισσότερες από το ΚΕΕ και η ανάλυση των σχολικών πηγών δε μου αρέσει και τόσο .

27
χρειαζομαι το λεξιλογιο ωστε να ομοαδοποιησω ουσιαστικα κατα κλιση ρηματα κατα συζυγια κτλ..βλεπω και δυσκολευονται πολυ εκει...ασκησεις δινω δικες μου...

Συγγνώμη αλλά για να καταλάβω κι εγώ. Ψάχνεις ένα βοήθημα στα λατινικά που θα σου αναλύει σε κάθε μάθημα το λεξιλόγιο σε ομαδοποιημένους πίνακες ; Εγώ έχω ένα από το Μεταίχνιο του Παπαθανασίου και θεωρώ ότι σε καλύπτει σε πολλά αλλά αν θες την άποψη μου ώθησε τους μαθητές σου να διαβάσουν λίγο παραπάνω . Σε κάθε κείμενο υπάρχει το λεξιλόγιο και επίσης υπάρχει και στο τέλος του σχολικού βιβλίου . Εμείς τουλάχιστον στην εποχή μου έτσι κάναμε και να σου πω και την αλήθεια έτσι προσπαθώ να δουλεύω κι εγώ με τα παιδιά που αναλαμβάνω. Μην τα μαθαίνουμε όλο στα έτοιμα .Δεν ξέρω πότε έδωσες εξετάσεις αλλά για θυμηθείτε ότι επί δεσμών είχαμε και τα 50 κείμενα . Και δεν είμαστε πιο έξυπνοι . Απλά μάθαμε να δουλεύουμε λίγο περισσότερο .

28
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« στις: Δεκέμβριος 10, 2009, 10:26:29 μμ »
Είναι σίγουρα υπερβολικό!!Κι εγώ το ιδιαίτερο που ξεκίνησα το Νοέμβρη είχε φτάσει κοντά στο τέλος του προσφυγικού.Και έχω να σου πω ότι εγώ από ότι διαπίστωσα - γιατί ξεκίνησα από την αρχή - δεν είχε μαθεί καθόλου καλά την ιστορία της . Ήθελαν λέει να έχουν τελειώσει την ύλη μέχρι το Γενάρη!!Και ας είχαν τα παιδιά κενά . Δεν τους είχαν καν εξηγήσει πως να λειτουργήσουν με τις πηγές . Η ιστορία βασίζεται για μένα πολύ στην καλή πρώτη ανάγνωση . Αν με την πρώτη ανάγνωση τα μάθουν καλά μετά οι επαναλήψεις είναι εύκολες κυρίως για τα παιδιά .

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162166
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 803
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 747
Σύνολο: 756

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.095 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.