Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Dotore

Σελίδες: 1234 ... 7
15
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Έγκυρο παράβολο?
« στις: Νοέμβριος 07, 2008, 04:52:24 μμ »
Όποιος ενήλιξ, πτυχιούχος ανωτάτης ή ανωτέρας σχολής, δεν μπορεί να συγκεντρώσει/ συμπληρώσει ορθά τα δικαιολογητικά όπως περιγράφονται αναλυτικότατα στην προκήρυξη, ΔΕΝ έχει θέση στο σχολείο ως καθηγητής.

Ως μαθητής ίσως...       

16
Μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα.
Ανθρωπέ μου στην ουσία:
Κοιτάξτε πως θα βελτιωθείτε και δεν θα είστε στην θέση που έχετε βρεθεί και ακούστε καμία αντίθετη άποψη.
Όσο για το θέμα των γενικεύσεων διάβασε τα μηνύματά σου και κρίνε τους υπόλοιπους μετά
ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΔΙΚΑΙΟ

ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΦΡΟΥΤΟ ΠΟΥ ΟΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΤΩΝ ΤΑΔ ΔΕΝ  ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΩΡΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΩΣ ΑΠΛΟΙ ΓΥΜΝΑΣΤΕΣ αλλά μετά θέλουν με τα μόρια που αποκτούν να διοριστούν ως γυμναστές και όχι ΩΣ  ΤΑΔΙΤΕΣ ειναι λογικό?

Μηπως να διώξουμε και κανένα άλλο εκπαιδευτικό μη ΠΕ11 για να σας βολέψουμε ακόμα περισσότερο.
Δυστυχώς δεν είμαστε όλοι χαζοί,μπορούμε να κρίνουμε και να ΣΑΣ κρινουμε
[
/color](Ξέρω  τον τρόπο του Word αλλά προτιμώ να ξεχνώ τους τόνους από το να ξεχνώ την πραγματικότητα)

Έλεος πια με τους άεργους (διορισμένους ή μη) γυμναστές!!!
Είστε αχρείαστοι στην εκπαίδευση,

ας βρείτε, λοιπόν, κάποια ΑΛΛΗ ΕΡΓΑΣΙΑ!!!


   

17

ΞεφτιλοΟΛΜΕδες που όταν σας φτύνουν νομίζετε ότι ψιχαλίζει :


«Στη χτεσινή συνεδρίαση του ΔΣ της ΟΛΜΕ, η πλειοψηφία, σε μία προσπάθεια να αποκρύψει τις ευθύνες της για την τακτική της απέναντι στον κλάδο, επιδίωξε να κατηγορήσει το ΠΑΜΕ για την απόρριψη από τη συντριπτική πλειοψηφία των καθηγητών της εισήγησής της για απεργία διαρκείας το Δεκέμβρη με πλαίσιο ενταγμένο στη λογική του δικομματισμού.

Το ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών εκτιμά ότι η απόρριψη της πρότασης αποτέλεσε ένα χαστούκι του κλάδου στην ηγεσία της ομοσπονδίας, την οποία οι καθηγητές θεωρούν αναξιόπιστη, μακριά από τις ανάγκες τους.

Στο μεταξύ, χτες η κεντροαριστερή πλειοψηφία στο ΔΣ της ΟΛΜΕ έκανε λόγο για θετικό σοκ (!) που προκάλεσε στους εκπαιδευτικούς η πρόταση για απεργία διαρκείας...»

 (Ριζοσπάστης, 31-10-2008).


Μαυρίστε τα λαμόγια της ΠΕΑ!!


18

Μαυρίστε τα λαμόγια της ΠΕΑ!!

Για τους μόνιμους και αναπληρωτές συναδέλφους.

Την ερχόμενη Τετάρτη 5/11/2008 θα γίνουν σε όλη την Ελλάδα εκλογές για την ανάδειξη των αιρετών εκπαιδευτικών στα υπηρεσιακά συμβούλια ΠΥΣΔΕ, ΑΠΥΣΔΕ και ΚΥΣΔΕ.

Οι συγκεκριμένες εκλογές γίνονται κάθε 2 χρόνια και ιδιαίτερα σε επίπεδο ΑΠΥΣΔΕ (δηλ. περιφέρειας) και ΚΥΣΔΕ (δηλ. κεντρικά, στο υπουργείο) είναι ΑΚΡΩΣ ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ (δηλ. υποψήφιοι της ΔΑΚΕ, της ΠΑΣΚΕ κτλ. ψεφτιλοΟΛΜΕδες).

Τουλάχιστον σε επίπεδο ΠΥΣΔΕ (δηλ. νομού) ενισχύστε νέους συναδέλφους, διορισμένους από τον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και όχι τα όποια λαμόγια/ κομματόσκυλα/ οσφιοκάμπτες/ διαδρομιστές/ μούμιες της ΠΕΑ.

Έξω τα λαμόγια της ΠΕΑ από τα υπηρεσιακά συμβούλια.
Να βάλουμε ένα τέρμα στην αναξιοκρατία, τον κομματισμό, στις συμφωνίες κάτω από το τραπέζι, στις γιαλαντζί αποσπάσεις, στους βυζαντινισμούς, στον συναδερφικό «φιλοτομαρισμό» και τον επαγγελματικό συνδικαλισμό όλων αυτών που δεν έχουν μπει ΠΟΤΕ τους σε τάξη, που έχουν διοριστεί από τα παράθυρα του 16μηνου/ 30μήνου/ μαϊμού30μήνου/ ξαναμανά30μήνου και λοιπόν φεγγιτών των απανωτών αναξιοκρατικών/ αντισυνταγματικών ρυθμίσεων ΥΠΕΠΘ – ΠΕΑ.

Σημείωση: Κάθε αιρετός στο ΠΥΣΔΕ έχει σύμφωνα με το νόμο μειωμένο ωράριο κατά 50%, ήτοι 10 ώρες/ εβδομάδα
και συνήθως 5-6 ώρες ΤΟ ΠΟΛΥ ή και καθόλου ωράριο διδασκαλίας. 



=============================================
ΙΔΟΥ οι μεθοδεύσεις απ’ τα λαμόγια της ΠΕΑ:
=============================================

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ
ΠΑΛΙΟΥΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ-ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΥΣ

ΜΕΛΗ ΚΑΙ ΜΗ ΤΗΣ ΠΕΑ

Σχολικά έτη 1997-2004 αλλά και μέχρι σήμερα    Σίγουρα για πολλούς θα μείνουν χαραγμένα βαθειά στη μνήμη τους .

Οι σύλλογοι Αναπληρωτών και η Πανελλήνια Ένωση Αναπληρωτών όλα αυτά  χρόνια  με αίσθημα ευθύνης διεκδικούσαν  το δικαίωμα του αναπληρωτή – ωρομίσθιου να παραμείνει στο ζωτικό , φυσικό του χώρο που δεν ήταν άλλος από το δημόσιο σχολειό.

Μέσα σε χρόνο ρεκόρ το 1997 δημιουργήθηκε η αναγκαιότητα ίδρυσης των συλλόγων αναπληρωτών και της ΠΕΑ.

Τον Ιούνιο του 98 όλες οι δυνάμεις του εκπαιδευτικού κινήματος βρέθηκαν μαζί στον αγώνα έξω από τα εξεταστικά κέντρα, συσπειρωμένες γύρω από το βασικό θέμα της ουσιαστικής απόλυσης εκπαιδευτικών που υπηρετούσαν επί χρόνια ως αναπληρωτές. Η κινητοποίηση εκείνη δεν θα είχε τέτοια δυναμική χωρίς τους αναπληρωτές. Έδειξε όμως ότι το εκπαιδευτικό κίνημα έχει τεράστια δυναμική που του επιτρέπει να έχει επιτυχίες όταν δρα έξω από κομματικές σκοπιμότητες.

Οι αναπληρωτές, εκπαιδευτικοί που πλήττονται επί χρόνια, λόγω της μακρόχρονης αδιοριστίας και της μακρόχρονης παραμονής στην αναπλήρωση, αξίζουν περισσότερης προσοχής και στήριξης, ώστε να εξασφαλιστεί όχι μόνο ο συντομότερος δυνατός διορισμός τους, αλλά και οι καλύτερες δυνατές συνθήκες εργασίας πριν και μετά το διορισμό τους. Για να επιτευχθεί αυτό είναι απαραίτητος ο συντονισμός της συνδικαλιστικής δράσης και μέσα και έξω από την ΟΛΜΕ.

Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί ( ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΑΔΙΟΡΙΣΤΟΙ) επιθυμούμε την πλήρη κατάρρευση κάθε διαχωριστικής γραμμής με τους μόνιμους συναδέλφους μας.

Παραμένουν άλυτα , παρά τις διαβεβαιώσεις  ,

Τέσσερα  βασικά για όλους μας αιτήματα

1.     Βαθμολογική  εξέλιξη
Η υπηρεσία που προσφέρθηκε με την ιδιότητα του αναπληρωτή ή ωρομίσθιου εκπαιδευτικού σε σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης να λογίζεται ως πραγματική δημόσια εκπαιδευτική υπηρεσία και να λαμβάνεται υπόψη, μετά το μόνιμο διορισμό τους στη δημόσια εκπαίδευση, για τη βαθμολογική τους εξέλιξη. Σήμερα μόνο η προϋπηρεσία η προσφερόμενη από τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς δεν λογίζεται ως πραγματική δημόσια εκπαιδευτική υπηρεσία και δεν προσμετράται για τη λήψη βαθμού, αντίθετα με ότι ισχύει για τους άλλους χώρους του δημόσιου τομέα και για τις άλλες κατηγορίες εκπαιδευτικών.Για  το  θέμα  αυτό ο  Υπουργός  παιδείας  δεσμεύτηκε μετά  τη  συνάντηση  που  είχε  με  την  ΟΛΜΕ  στις  21  Ιανουαρίου  2008. Δήλωση  υπουργού:
« Επίσης, αντιμετωπίσαμε ένα ζήτημα των αναπληρωτών. Προωθούμε νομοθετική πρωτοβουλία, που αναγνωρίζει την προϋπηρεσία που διένυσαν ως αναπληρωτές οι μόνιμα διορισμένοι εκπαιδευτικοί και για τη βαθμολογική τους εξέλιξη.» 
Η  υπόσχεση  αυτή όμως  έμεινε στα  λόγια!

Αναγνώριση, ως συντάξιμης, πραγματικής δημόσιας υπηρεσίας, επιπλέον χρόνου και ίσου με το χρόνο που προσφέρθηκε  με την ιδιότητα του αναπληρωτή ή του ωρομίσθιου εκπαιδευτικού σε σχολεία της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
3.     Προσμέτρηση   προϋπηρεσίας  καλοκαιριού  για  τη  σύνταξη  δηλαδή «αναγνώριση  ως  συντάξιμου  χρόνου  εργασίας  όλων  των  χρονικών  διαστημάτων  που  μεσολαβούν  μεταξύ  δύο  διαδοχικών συμβάσεων  αναπληρωτών.
Είναι  αδιανόητο  επί  σειρά ετών να  προσλαμβανόμαστε  Σεπτέμβριο   ή  Οκτώβριο  και να  απολυόμαστε  τέλος  Ιουνίου  και  για  τους  αναπληρωτές να  μετράει  8 – 9 μήνες  συντάξιμη  προϋπηρεσία  και  στους  μόνιμους 12  ενώ  η  πραγματική  προσφορά  μας είναι  η  ίδια.
4  Η στρατιωτική θητεία να αναγνωρίζεται αυτοδίκαια (χωρίς εξαγορά) ως χρόνος υπηρεσίας,     τόσο για την κύρια σύνταξη όσο και για τα υπόλοιπα ταμεία.
     5     Αναγνώριση ως συντάξιμου του χρόνου αδιοριστίας  και  για  τους  αναπληρωτές  που διορίστηκαν  με  το  16μηνο, 30μηνο , με  το  ποσοστό  25% και  40% όπως  ισχύει  και γιατους  εκπαιδευτικούς  που  διορίστηκαν  με  την επετηρίδα  (νόμος  2863/1999  άρθρο 156 παράγραφος  2ΦΕΚ 19 Α΄)
     6.    Αναγνώριση ως συντάξιμου του χρόνου βασικών σπουδών σε ΑΕΙ - ΑΤΕΙ, των εκπαιδευτικών, εφόσον οι σπουδές αυτές αποτελούν τυπικό προσόν διορισμού.

Οι αναπληρωτές  κατάφεραν  μέχρι τώρα να μείνουν  έξω από τις κομματικές αντιπαλότητες. Δεν χωρίζαμε τους αναπληρωτές σε πράσινους, κόκκινους και γαλάζιους. Ότι καταφέραμε μέχρι τώρα, δεν το πετύχαμε με κάποιο χρώμα, αλλά αχρωμάτιστα. Αυτό θα εξακολουθήσουμε να κάνουμε μένοντας πιστοί στην ιστορία μας και  στους συνδικαλιστικούς μας αγώνες.

Είναι αναγκαιότητα η επαναδραστηριοποίησή μας για να διεκδικήσουμε ότι μας ανήκει.

Είναι αναγκαιότητα η συμμετοχή όλων . Το αίτημά μας είναι θεσμικό και όχι οικονομικό με συνέπεια η δικαιολογίες περί αντοχής προϋπολογισμού δεν μας αγγίζουν. Είναι επιλογή προτεραιοτήτων και για την αλλαγή τους πρέπει να ταράξουμε το λιμνάζοντα νερά.

Δημιουργήθηκε ιστοσελίδα συζήτησης , επαναδραστηριοποίησης , συντονισμού όλων μας για να θυμηθούμε τα παλιά και να διεκδικήσουμε τα νέα. 

http://clubs.pathfinder.gr/x_anaplirotes

Ο αγώνας συνάδελφοι είναι συνεχής , με σχέδιο και όραμα , την προοπτική θα την διαμορφώσουμε εμείς με την συμμετοχή μας
=============================================


ΑΔΙΟΡΙΣΤΟΙ, ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!

19
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Ερώτηση
« στις: Οκτώβριος 27, 2008, 06:05:05 πμ »
Αν έπεφτε στην αντίληψή σας ότι υπάρχουν κάποιοι που κινούνται πλαγίως και συγκεντρώνουν μόρια τα οποία θα τους επιτρέψουν σε 1-2 χρόνια να διοριστούν, απλά και μόνο πιάνοντας την βάση στον ΑΣΕΠ, τι θα κάνατε;

το 40 % ποιους εξυπηρετεί? δεν είναι προφανές το τι παίζεται?

Απ' τα ωραία του STEALιανίδη

ΠΕ04.02 πτυχίο 1999

Με τρεις παταγώδεις αποτυχίες σε ισάριθμους ΑΣΕΠ 

ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2003-2004:  0.789
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2004-2005:  7,967 (αναπλήρωση σε μουσικό σχολ.)
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2005-2006:  1,737
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2006-2007:  1,943
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2007-2008:  8,033 (αναπλήρωση σε εκκλησιαστικό σχολ.)

ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2008-2009: Διορισμός μέσω 40% σε περιοχή Α’ Νομού (σπίτι της!)

Το ελάχιστο;
Θα υπέγραφα το παρακάτω κείμενο/ ψήφισμα:

Όσοι συμφωνούν ας στείλλουν email με το όνομα τους στο:  bilstef@gmail.com
και όσοι για τους δικούς τους λόγους δεν θέλουν να εμφανίζεται στα site το όνομά τους, ας μας το πουν στο email που θα μας στείλουν ,θα περιλάβουμε το όνομά τους όταν έρθει η ώρα να το στείλουμε στους τελικούς αποδέκτες.


ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΙΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΩΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ ΚΡΙΤΗΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ.

Επειδή στην εποχή μας ο ρόλος του εκπαιδευτικού είναι καίριος όσο ποτέ.
Επειδή στους νέους μας αξίζουν οι κατά το δυνατόν καλλίτεροι εκπαιδευτικοί.
Επειδή όλοι οι επιστήμονες πρέπει να έχουν την δυνατότητα να διεκδικήσουν την είσοδο στην εκπαιδευτική οικογένεια.
Επειδή ο διορισμός μέσω της επετηρίδας αναγορεύει ως μόνο προσόν την ηλικία.
Επειδή οι κάθε είδους πίνακες διορισμού ,με βάση μόνο την προϋπηρεσία, μετατρέπουν τελικά την ελπίδα και την προσδοκία των πτυχιούχων να υπηρετήσουν το δημόσιο σχολείο σε πολιτική ομηρία και δίνουν ισχυρό άλλοθι στη διοίκηση για τη διαιώνιση του πελατειακού κράτους
Επειδή για την επιλογή των εκπαιδευτικών το μόνο αντικειμενικό και δίκαιο κριτήριο είναι εκείνο των γνώσεων.
Επειδή μόνο ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ μπορεί να εξασφαλίσει την αντικειμενικότητα και την ισοπολιτεία.
Επειδή πολιτικές και συνδικαλιστικές δυνάμεις μεθοδικά υποσκάπτουν την επιλογή μέσω ΑΣΕΠ.

Εμείς οι υπογραφόμενοι εκπαιδευτικοί - πολίτες ζητάμε από την κυβέρνηση, τα πολιτικά κόμματα και τις ηγεσίες των συνδικαλιστικών οργανώσεων των εκπαιδευτικών να εναρμονισθούν με την θέληση της κοινωνίας και τις ανάγκες των καιρών ώστε ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ να αποτελέσει το μοναδικό κριτήριο για την πρόσληψη των εκπαιδευτικών στα δημόσια σχολεία.

Ζητάμε δε:

α) Το ΑΣΕΠ να ορθολογικοποιήσει , αλλά και να προσδιορίσει για κάθε μάθημα , την εξεταστέα ύλη και να την ευθυγραμμίσει στο μέτρο του δυνατού με τη διδασκόμενη στα β΄θμια εκπαίδευση ύλη με πιθανές προεκτάσεις σε βασικές ενότητες του α ΄ έτους στο Πανεπιστήμιο και γενικα σε εκείνους τους χώρους που η γνώση τους συνθέτει μια ολοκληρωμένη εικόνα του εκπαιδευτικού στο γνωστικό αντικείμενο Ο βαθμός στο γνωστικό αντικείμενο να αποτελεί το 50% της συνολικής βαθμολογίας και η επιτυχία να έχει βάση το 50% .

β) Το ΑΣΕΠ οφείλει να ανακοινώνει την προκήρυξη των διαγωνισμών ένα τουλάχιστον εξάμηνο νωρίτερα, προσδιορίζοντας με ακρίβεια την ημερομηνία διεξαγωγής του διαγωνισμού.

γ) Το ΑΣΕΠ να ορίζει με διαφάνεια και να ανακοινώνει τα μέλη των επιτροπών(Πανεπιστημιακοί καθηγητές) .

δ) Τα παιδαγωγικά να εξετάζονται με αντικειμενικό σύστημα(όπως σήμερα) και ο βαθμός τους να αποτελεί το 30% της συνολικής βαθμολογίας στα τρία( μέχρι τώρα) εξεταζόμενα πεδία. Ως βάση να ορίζεται το 50%

ε) Ο τρόπος εξέτασης στη διδακτική να γίνει πιο συγκεκριμένος και η βαθμολογία να αποτελεί το 20% της συνολικής βαθμολογίας(μια και δεν μπορεί να αντικειμενικοποιηθεί). Βάση να οριστεί το 50%.

στ) Να υπάρχει το δικαίωμα στην πρόσβαση και απόκτηση φωτοτυπίας του γραπτιού , καθώς και το δικαίωμα ένστασης .

Ακολουθούν Υπογραφές
ΟΝΟΜΑ ΕΠΩΝΥΜΟ ΙΔΙΟΤΗΤΑ e-mail


1.Βασίλης Στεφανίδης Καθηγητής Β΄βαθμιας-Κομοτηνή bilstef at gmail dot com
2.Νικόλαος Μαυρογιάννης Καθηγητής Β΄βαθμιας-Αθήνα mavrogiannis#gmail.com
3.Ευθύμιος Σουκαράς Καθηγητής Β¨βάθμιας-Αθήνα soukaras at gmail.com
4.Σπύρος Καρδαμίτσης Καθηγητής Β΄βάθμιας-Αθήνα spyroskardamitsis#hotmail.com
5.Ιωαννης Δρενος Καθηγητης Β' βαθμιας-Θεσσαλονικη drioa at yahoo.gr
6.Σταμάτιος Κιούσης Καθηγητής Β΄ βάθμιας-Αθήνα skious@pathfinder.gr
7.Νικόλαος Καγιάρας Καθηγητής Β΄βάθμιας-Ευρυτανία kaginick at yahoo dot gr
8.Γεράσιμος Χατζόπουλο Ωρομίσθιος καθηγητής Ββάθμιας Αθήνα mac190604@gmail.com
9.Κων/νος Σερίφης Καθηγητής Β΄βάθμιας - Καρδίτσα k-ser@otenet.gr
10.Χαράλαμπος Στεργίου Καθηγητής Β' θμιας εκπαίδευσης - Χαλκίδα , stergiu@otenet.gr
11.Γιάννης Παπαμικρούλης Καθηγητής Β'θμιας εκπαίδευσης –Αθήνα gpmicro@pathfinder.gr
12. Θόδωρος Μπόλης, Καθηγητής του Τμήματος Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων tbolis@uoi.gr; Συμφωνώ ανεπιφύλακτα!
13. Αλέξανδρος Συγκελάκης, σε λίγους μήνες Καθηγητής Β-βάθμιας (με ΑΣΕΠ), ags at math dot uoc dot gr
14. Σταύρος Σταυρόπουλος Καθηγητής Β΄θμιας εκπαίδευσης- Καστοριά steeve62 at otenet dot gr
15. Γεωργουλάκη Ζαμπία Μαθηματικός-φροντιστής Πειραιάς bessy_zg at yahoo dot gr
16.Μουζουρέλης Γιωργος Καθηγητής Β'θμιας εκπαίδευσης - Αθήνα gmouzou ατ sch.gr
17. ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΠΥΡΙΔΑΚΗΣ Καθηγητής Β'θμιας Αρκαλοχώρι spiridakisa ατ gmail.com
18. Νίκος Ιωσηφίδης Μαθηματικός – Φροντιστής Βέροια iossifid ατ yahoo.gr
19. Τηλέγραφος Κώστας Μαθηματικός - Αλεξ/πολη thlegraf@otenet.gr
20 . Μάλλιαρης Χρήστος Καθηγητής Β/μιας Αθήνα malliaris@sch.gr
21. Λεμονίδου Μαρία συνταξιούχος XA….IA at pathfinder.gr
22. ΛΕΥΚΗ ΤΖΙΑΒΑΡΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟς
23 . Μωυσιδου ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟς
24. Μα…..ου Αν……….α Ιδιωτική Υπάλληλος nm….o at pathfinder.gr
25.Παναγιωτίδης Βασίλης Μαθηματικός Αλεξανδρούπολη s93060@hotmail.com
26. Καστόρας Νίκος σε λίγους μήνες καθηγητής Β/θμιας (ΑΣΕΠ) nkas@otenet.gr
27. Πολυκρατης Αντώνης Μαθηματικός polykratis_a@yahoo.gr
28.Δημήτρης Ποιμενίδης Καθηγητής Β'βάθμιας εκπαίδευσης-θάσος sonomATotenetDOTgr
29. Βασίλης Σιώχος Μαθηματικός vsiochos AT yahoo dot com
30. Α…..ου Π………ή δασκάλα πρωτοβάθμια εκπαίδευση kyra_daskala ατ yahoo.gr
31. Χαράλαμπος Λεμονίδης Καθηγητής Διδακτικής Μαθηματικών Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας e-mail: lemonidi@auth.gr
32. Δεληγιάννη Ελένη Μαθηματικός eldeli at pahtfinder.gr
33. ΓΡΑΨΑ ΕΛΕΝΗ Καθηγήτρια γαλλικών grapelena@yahoo.gr
34. Αλέξανδρος Ντόζης, Φυσικός, Εκπαιδευτικός Β/θμιας – Θεσσαλονίκη koumound@sch.gr
35. Αντωνος Αθανασιος Καθηγητης Α'βαθμιας Αθηνα
36. Τάνια Παπατζήκα, Φυσικός – Θεσσαλονίκη
37. ΓΚΑΓΚΑΟΥΔΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ    mgagaoudakis@yahoo.gr
38. Καλυβιάνου Δήμητρα Καθηγήτρια Β/θμιας -Χαλκιδική Φυσικός
39. Καραμανίδου Αντιγόνη, Καθηγήτρια Β΄θμιας εκπαίδευσης- Θεσ/νίκη, manigoni@otenet.gr
40. Σμαρώ Μ. Φιλόλογος (επιτυχούσα και μη διορισθείσα) email anwtatos@fatima.gr
41. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΝΤΑΖΗΣ ΦΥΣΙΚΟΣ dimitrispantazis@yahoo.gr
42. ΑΛΙΦΕΡΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ   ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΡΙΑ ΦΥΣΙΚΟΣ
43. ΝΙΚΗΤΑΣ ΘΟΔΩΡΗΣ  ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ(  ; )
44. ΑΓΓΕΛΟΣ ΒΙΓΓΟΣ ,  ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ  , aggelosvita@gmail.com
45. ΝΕΚΤΑΡΙΑ ΛΑΜΠΙΔΩΝΗ, ΩΡΟΜΙΣΘΙΑ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΑΘΗΝΑ
46 . Λαφατζής Δημήτρης Φυσικός (lafatzis@ipta.demokritos.gr)
47. Μερεντίτης Χρήστος φιλόλογος τηλέφωνο: 2109712789 & 6972536645
    xmerentitis@yahoo.gr
48 . ΜΟΥΣΕΛΙΜΗΣ ΑΓΓΕΛΟΣ     ΠΕ11    694....533
49. ΧΑΝΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΙΑ, ΧΗΜΙΚΟΣ, Διοριστέα ΑΣΕΠ 2006
50. Βενιζελέας Ηλίας Καθηγητής Βθμιας  Αθήνα eliven2@yahoo.gr
51. Παπαγγελής Θρασύβουλος ,  ΠΕ03 , thrass at pathfinder dot gr 
52. Τρου.......ά Μ......α ΠΕ 04.02-Καθηγήτρια Β/θμιας Εκπαίδευσης-   ......oς
53. Κωνσταντίνος Βαμβάτσικος, σε λίγους μήνες Καθηγητής Β-βάθμιας (διοριστέος από
ΑΣΕΠ ή ίσως και με προϋπηρεσία), k_vamvatsikos@yahoo.gr
54. Κυριακόπουλος Αντώνης Μαθηματικός - Συγγραφέας  ΑΘΗΝΑ  a_kiriak[-at-]
otenet.gr
55. Γιώτα Αντιγόνη ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΣ, ΔΙΣ ΕΠΙΤΥΧΟΥΣΑ ΤΟΥ ΑΣΕΠ.
56.Ανδρέας Λύκος καθηγητής β΄βαθμιας Κομοτηνή likan at sch.gr
57.Στοϊκίδης Αναστάσιος καθηγητής β΄βαθμιας Κομοτηνή anstoikidis ατ hotmail.com
58. Σπηλιώτης Γεώργιος καθηγητής β΄βαθμιας Κομοτηνή
59.Καλφοπούλου Κατερίνα καθηγήτρια  β΄βαθμιας Θεσ/νικη kalfokat at gmail.com
60. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΠΕ11-Α ΒΑΘΜΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ SHAWNKEMP77@YAHOO.COM
61. Μπουχέλος Μιχάλης ΠΕ02 Φιλολόγων δις επιτυχών μη διοριστέος στους ΑΣΕΠ ntountouni at hotmail.com;
62. Μαυρογένης Παναγιώτης Μηχανικος Πληροφοριακων & Επικοινωνιακων Συστηματων Καθηγητης Β/Βαθμιας Εκπαιδευσης teikal at mavrogenis.com
63. ΓΡΙΒΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΕ-03 Δ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ  grivasvivi at freemail.gr
64. Ζάκκας Αλέξανδρος, τρις επιτυχών ΑΣΕΠ, ιδ υπάλληλος
65. Γιώργος Καρτελιάς καθηγητής Β/θμιας εκπ/σης - Αθήνα       Giorgoskartelias at yahoo.gr
66. Κυριαζής Χρήστος  μαθηματικός  ckyria11  ατ  freemail.gr
67. Αμπράζη Ζωή  δασκάλα   zoi  at  sch.gr
68. Νάνος Αθανάσιος ΠΕ11 Β/Βαθμια Εκπαίδευση  nanosth at  gmail.com
69. Στέλιος Μαργαρίτης μαθηματικός ΠΕ-03 διοριστέος από Ασεπ το 2005 stelmarg7  at  yahoo.gr
70. Δούκας Κωνσταντίνος Καθηγητής Β/θμιας ΠΕ04.01 Διορισθείς απο ΑΣΕΠ dukever@yahoo.gr
71. Σμαράγδα Μητροπούλου, φιλόλογος, επιτυχούσα και μη διορισθείσα, email: smaragdi02@gmail.com
72. Σωτήρης Γκουντουβάς Μαθηματικός  sotgo1967@yahoo.gr
73. Γρηγόριος Κωστάκος - Μαθηματικός - Ιωάννινα - grigkost at gmail.com
74. ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ ΑΣΕΠ 2006 geokotr2000@yahoo.gr
75. ...............




ΑΔΙΟΡΙΣΤΟΙ, ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!

20
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Άλλα Φρούτα !!!!
« στις: Οκτώβριος 19, 2008, 12:11:21 μμ »
Μεταφορά απ' το:
http://clubs.pathfinder.gr/asep
---------------------------------------------------------

Άλλα Φρούτα !!!!


Ε, αφού διορίστηκαν από τα/ τις παράθυρομπαλκονόπορτες των διαφόρων ρουσφετολογικών ρυθμίσεων
γιατί να μην πάρουν και τη σύνταξή τους ΑΜΕΣΑ, ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ, να πάνε σπιτάκια τους;


Ευθυμίου – Γιαννάκου – Καλός – STEALιανίδη και ξέφτιλοΟΛΜΕΔΕΣ
ανασκουμπωθείτε γιατί το... «δίκιο τους είναι η δύναμή τους»... και στην κορφή χαιρέτα μας τον πλάτανο!    

Διαβάστε, απ’ τα πλέον εξωφρενικά του κειμένου που ακολουθεί, τι ζητούν με το απύθμενο θράσος (πέραν του ανεδαφικού, θαυμάστε «συναδελφικότητα») που απέκτησαν χάρη στα «χάδια» των παραπάνω πολιτικών προσώπων:

«Αναγνώριση ως συντάξιμου του χρόνου αδιοριστίας  και  για  τους  αναπληρωτές  που διορίστηκαν  με  το  16μηνο, 30μηνο , με  το  ποσοστό  25% και  40% όπως  ισχύει  και για τους  εκπαιδευτικούς  που  διορίστηκαν  με  την επετηρίδα  (νόμος  2863/1999  άρθρο 156 παράγραφος  2ΦΕΚ 19 Α΄)»

Δηλαδή, «συνάδελφοι» xxx_ anaplirotes,
εάν κάποιοι διορίστηκαν από τον ΑΣΕΠ, να μην του αναγνωρίζεται ως συντάξιμος ο χρόνος της αδιοριστίας τους;
Δεν έμειναν κι αυτοί επί μακρόν αδιόριστοι; Ή αυτοί κατ….. στο πηγάδι;


Μεταξύ των μελών τους και
3 πρώην πρόεδροι της ΠΕΑ:  _yannisd,  evryonis,  alexnk
καθώς και άλλα μπουμπούκια όπως οι: evagelos007, nada_kal κ.ά.

 

-----------------------------------------------------

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΠΑΛΙΟΥΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ-ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΥΣ
από lmarku
Ημ/νία: 12-10-2008
Ώρα:     23:54

ΜΑΡΚΟΥ ΛΑΖΑΡΟΣ
lmarkou@otenet.gr, lazmarkou@sch.gr  6945******

ΣΚΟΥΛΗΚΑΡΗΣ  ΓΙΩΡΓΟΣ gskoulikaris@sch.gr 6947******

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΠΑΛΙΟΥΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ-ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΥΣ

ΜΕΛΗ ΚΑΙ ΜΗ ΤΗΣ ΠΕΑ

Σχολικά έτη 1997-2004 αλλά και μέχρι σήμερα    Σίγουρα για πολλούς θα μείνουν χαραγμένα βαθειά στη μνήμη τους .

Οι σύλλογοι Αναπληρωτών και η Πανελλήνια Ένωση Αναπληρωτών όλα αυτά  χρόνια  με αίσθημα ευθύνης διεκδικούσαν  το δικαίωμα του αναπληρωτή – ωρομίσθιου να παραμείνει στο ζωτικό , φυσικό του χώρο που δεν ήταν άλλος από το δημόσιο σχολειό.

Μέσα σε χρόνο ρεκόρ το 1997 δημιουργήθηκε η αναγκαιότητα ίδρυσης των συλλόγων αναπληρωτών και της ΠΕΑ.

Τον Ιούνιο του 98 όλες οι δυνάμεις του εκπαιδευτικού κινήματος βρέθηκαν μαζί στον αγώνα έξω από τα εξεταστικά κέντρα, συσπειρωμένες γύρω από το βασικό θέμα της ουσιαστικής απόλυσης εκπαιδευτικών που υπηρετούσαν επί χρόνια ως αναπληρωτές. Η κινητοποίηση εκείνη δεν θα είχε τέτοια δυναμική χωρίς τους αναπληρωτές. Έδειξε όμως ότι το εκπαιδευτικό κίνημα έχει τεράστια δυναμική που του επιτρέπει να έχει επιτυχίες όταν δρα έξω από κομματικές σκοπιμότητες.

Οι αναπληρωτές, εκπαιδευτικοί που πλήττονται επί χρόνια, λόγω της μακρόχρονης αδιοριστίας και της μακρόχρονης παραμονής στην αναπλήρωση, αξίζουν περισσότερης προσοχής και στήριξης, ώστε να εξασφαλιστεί όχι μόνο ο συντομότερος δυνατός διορισμός τους, αλλά και οι καλύτερες δυνατές συνθήκες εργασίας πριν και μετά το διορισμό τους. Για να επιτευχθεί αυτό είναι απαραίτητος ο συντονισμός της συνδικαλιστικής δράσης και μέσα και έξω από την ΟΛΜΕ.

Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί ( ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΑΔΙΟΡΙΣΤΟΙ) επιθυμούμε την πλήρη κατάρρευση κάθε διαχωριστικής γραμμής με τους μόνιμους συναδέλφους μας.

Παραμένουν άλυτα , παρά τις διαβεβαιώσεις  ,

Τέσσερα  βασικά για όλους μας αιτήματα (σ.σ. τα εξής 6 !!!!)

1.     Βαθμολογική  εξέλιξη
Η υπηρεσία που προσφέρθηκε με την ιδιότητα του αναπληρωτή ή ωρομίσθιου εκπαιδευτικού σε σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης να λογίζεται ως πραγματική δημόσια εκπαιδευτική υπηρεσία και να λαμβάνεται υπόψη, μετά το μόνιμο διορισμό τους στη δημόσια εκπαίδευση, για τη βαθμολογική τους εξέλιξη. Σήμερα μόνο η προϋπηρεσία η προσφερόμενη από τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς δεν λογίζεται ως πραγματική δημόσια εκπαιδευτική υπηρεσία και δεν προσμετράται για τη λήψη βαθμού, αντίθετα με ότι ισχύει για τους άλλους χώρους του δημόσιου τομέα και για τις άλλες κατηγορίες εκπαιδευτικών. Για  το  θέμα  αυτό ο  Υπουργός  παιδείας  δεσμεύτηκε μετά  τη  συνάντηση  που  είχε  με  την  ΟΛΜΕ  στις  21  Ιανουαρίου  2008. Δήλωση  υπουργού:
«Επίσης, αντιμετωπίσαμε ένα ζήτημα των αναπληρωτών. Προωθούμε νομοθετική πρωτοβουλία, που αναγνωρίζει την προϋπηρεσία που διένυσαν ως αναπληρωτές οι μόνιμα διορισμένοι εκπαιδευτικοί και για τη βαθμολογική τους εξέλιξη.» 
Η  υπόσχεση  αυτή όμως  έμεινε στα  λόγια!
 
2. Αναγνώριση, ως συντάξιμης, πραγματικής δημόσιας υπηρεσίας, επιπλέον χρόνου και ίσου με το χρόνο που προσφέρθηκε  με την ιδιότητα του αναπληρωτή ή του ωρομίσθιου εκπαιδευτικού σε σχολεία της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

3.     Προσμέτρηση   προϋπηρεσίας  καλοκαιριού  για  τη  σύνταξη  δηλαδή «αναγνώριση  ως  συντάξιμου  χρόνου  εργασίας  όλων  των  χρονικών  διαστημάτων  που  μεσολαβούν  μεταξύ  δύο  διαδοχικών συμβάσεων  αναπληρωτών.
Είναι  αδιανόητο  επί  σειρά ετών να  προσλαμβανόμαστε  Σεπτέμβριο   ή  Οκτώβριο  και να  απολυόμαστε  τέλος  Ιουνίου  και  για  τους  αναπληρωτές να  μετράει  8 – 9 μήνες  συντάξιμη  προϋπηρεσία  και  στους  μόνιμους 12  ενώ  η  πραγματική  προσφορά  μας είναι  η  ίδια.
 
4. Η στρατιωτική θητεία να αναγνωρίζεται αυτοδίκαια (χωρίς εξαγορά) ως χρόνος υπηρεσίας, όσο για την κύρια σύνταξη όσο και για τα υπόλοιπα ταμεία.

5. Αναγνώριση ως συντάξιμου του χρόνου αδιοριστίας  και  για  τους  αναπληρωτές  που διορίστηκαν  με  το  16μηνο, 30μηνο , με  το  ποσοστό  25% και  40% όπως  ισχύει  και για τους  εκπαιδευτικούς  που  διορίστηκαν  με  την επετηρίδα  (νόμος  2863/1999  άρθρο 156 παράγραφος  2ΦΕΚ 19 Α΄)

6. Αναγνώριση ως συντάξιμου του χρόνου βασικών σπουδών σε ΑΕΙ - ΑΤΕΙ, των εκπαιδευτικών, εφόσον οι σπουδές αυτές αποτελούν τυπικό προσόν διορισμού.


Οι αναπληρωτές  κατάφεραν  μέχρι τώρα να μείνουν  έξω από τις κομματικές αντιπαλότητες. Δεν χωρίζαμε τους αναπληρωτές σε πράσινους, κόκκινους και γαλάζιους. Ότι καταφέραμε μέχρι τώρα, δεν το πετύχαμε με κάποιο χρώμα, αλλά αχρωμάτιστα. Αυτό θα εξακολουθήσουμε να κάνουμε μένοντας πιστοί στην ιστορία μας και  στους συνδικαλιστικούς μας αγώνες.

Είναι αναγκαιότητα η επαναδραστηριοποίησή μας για να διεκδικήσουμε ότι μας ανήκει.

Είναι αναγκαιότητα η συμμετοχή όλων . Το αίτημά μας είναι θεσμικό και όχι οικονομικό (σ.σ. !!!!) με συνέπεια η δικαιολογίες περί αντοχής προϋπολογισμού δεν μας αγγίζουν. Είναι επιλογή προτεραιοτήτων και για την αλλαγή τους πρέπει να ταράξουμε το λιμνάζοντα νερά.

Δημιουργήθηκε ιστοσελίδα συζήτησης , επαναδραστηριοποίησης , συντονισμού όλων μας για να θυμηθούμε τα παλιά και να διεκδικήσουμε τα νέα. 

Ο αγώνας συνάδελφοι είναι συνεχής , με σχέδιο και όραμα , την προοπτική θα την διαμορφώσουμε εμείς με την συμμετοχή μας


http://clubs.pathfinder.gr/x_anaplirotes

Δημιουργός του club: x_anaplirotis

Διαχειριστής:  ipostirixi_lesxis ΔΥΝΑΜΗ ΜΑΣ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΜΑΣ!

Σύνολο μελών: 42
Μέλη του club:

  alexnk    Μελος   -        -
  billgab    Μελος   -        -
  bilos    Μελος   -        -
  blg    Μελος   -        -
  ckiokakis    Μελος   -        Ναί
  dizg    Μελος   -        Ναί
  ethimon    Μελος   -        -
  evagelos007    Μελος   -        -
  evryonis    Μελος   -        Ναί
  gct31    Μελος   -        -
  GERAKIAN    Μελος   -        Ναί
  ggs    Μελος   -        Ναί
  gianchris    Μελος   -        -
  grgknm1    Μελος   -        -
  harris1    Μελος   -        -
  iopap    Μελος   -        -
  katiax    Μελος   -        Ναί
  kiberant    Μελος   -        -
  ladouko    Μελος   -        Ναί
  lazmarkou    Μελος   -        -
  lmarku    Μελος   -        -
  megaxristina    Μελος   -        -
  mpetr60    Μελος   -        -
  nada_kal    Μελος   -        Ναί
  ng65    Μελος   -        Ναί
  nicbel    Μελος   -        -
  pafilisb    Μελος   -        Ναί
  polisek    Μελος   -        -
  Pscan    Μελος   -        -
  risi    Μελος   -        -
  SMAA    Μελος   -        -
  sofiaty    Μελος   -        -
  sofpan    Μελος   -        -
  starkas    Μελος   -        Ναί
  theo_kk    Μελος   -        -
  tseg    
vasiliosif   
  vasilis1971    Μελος   -        Ναί
  xandreop    Μελος   -        -
_yannisd



21


Αδιόριστοι Ξυπνήστε!!!

Μην ανέχεστε παιχνίδια στη πλάτη σας, δεν μπορεί μια συντεχνία του π@@@@ να καθορίζει τη ζωή σας, κόβοντας θέσεις διορισμού στους ΠΕ02, ΠΕ03 και ΠΕ04, χάρη σε ανίερες/ βρώμικες συμφωνίες και ρουσφετολογικές νομοθετικές ρυθμίσεις.

Δέστε για τι «εκπαιδευτικούς» μιλάμε,
οι άνθρωποι δεν ορρωδούν προ ουδενός φτάνει να διοριστεί η πάρτη τους: http://alfavita.gr/proaylio/YaBB.pl?num=1220437920/930
 
----------------------------------------------------------------

http://clubs.pathfinder.gr/MATHEMATICA/17063?forum=56996&read=1017



23
Σχολική ζώνη / Απ: επιστροφη βιβλίων
« στις: Οκτώβριος 11, 2008, 09:22:20 μμ »
Παράθεση
Υπάρχουν 11 είδη ανθρώπων.
Αυτοί που καταλαβαίνουν τους δυαδικούς αριθμούς, αυτοί που δεν τους καταλαβαίνουν και ο Στυλιανίδης.

 ;D ;D ;D ;D ;D


24
Η «απόκτηση» προϋπηρεσίας σήμερα

Δεν έκλεισαν τα παράθυρα καταγραφής μορίων προϋπηρεσίας από άτομα εκτός σειράς των πινάκων που συντάσσει το υπουργείο.
Δηλαδή, μπορεί κάποιος που δεν είναι εγγεγραμμένος στους πίνακες, ή είναι εγγεγραμμένος σε χαμηλή σειρά και χωρίς επιτυχία σε Α.Σ.Ε.Π., να καταγράψει μόρια από:

1 )   τη Σιβιτανίδειο (έχει περίπου 40 Γυμνάσια-Λύκεια-ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ),
2 )   Εκκλησιαστικά Σχολεία,
3 )   Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε.),
4 )   Σχολεία Φυλακών/ Σωφρονιστικών καταστημάτων,   
5 )   Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής (Σ.Μ.Ε.Α.),
6 )   Τμήματα Αθλητικής Διευκόλυνσης Τ.Α.Δ.-Ε.Τ.Α.Δ.,
7 )   Προϋπηρεσία από σχολείο χώρας της… Ευρωπαϊκής Ένωσης,
8 )   «Προϋπηρεσία» από… ιδιωτικό σχολείο,
9 )   Π.Δ.Σ. κ.α. και σε 1-2-3 χρόνια να διοριστεί.
10 )   Άλλοι, με τρία παιδιά, προχωρούν σε 4ο και διορίζονται ανεξαρτήτως της συμμετοχής τους στο διαγωνισμό ως πολύτεκνοι.

Όλα αυτά δείχνουν πόσο διαβλητοί είναι οι πίνακες και πως παραβιάζεται η αρχή της ισονομίας.

Θα προσθέσω ότι μόρια μπορεί να καταγράψει κάποιος και από την επιτυχία του σε διαγωνισμούς ΑΣΕΠ.

Ηλία, να προσθέσω κι εγώ με τη σειρά μου ότι, δεν πρόσεξες (αν και Φιλόλογος) το  «...Δεν έκλεισαν τα παράθυρα καταγραφής μορίων προϋπηρεσίας...»


25
Η ΟΛΜΕ ξεκινάει πενθήμερες απεργίες απο 1η Δεκέμβρη..Στα αιτήματά τους (και ας με διορθώσει κάποιος, αν κάνω λάθος..) δεν είδα κανένα αίτημα για τους αδιόριστους..Μόνο η αύξηση του μισθού είναι το πρόβλημα της παιδείας? Για τα 300 ευρώ των ωρομισθίων κανένα αίτημα? Ο καθένας κοιτάει ό,τι τον συμφέρει τελικά? >:(
Εδω εμείς βρε Νίκη μου που είμαστε αδιοριστοι δεν κανουμε απολύτως τίποτα παρα καθόμαστε στην καρεκλα μας κ νομίζουμε πως απο κει θ αλλάξουμε τον κόσμο..αυτοι που είναι διορισμένοι γιατί να κάνουν για εμάς;;;

Κι εγώ μόνιμος είμαι (από ΑΣΕΠ) όπως και οι (σχεδόν όλοι από τους) 74 που υπογράφουν το παρακάτω κείμενο/ ψήφισμα - που υπάρχει στη σύνδεση που ακολουθεί.

Αδιόριστοι Ξυπνήστε!!!

http://clubs.pathfinder.gr/MATHEMATICA/17063?forum=56996&read=1017


26
Η ΠΔΣ που ανέφερες Zizoulis είναι πράγματι αισχρό καθεστώς και κατά τη γνώμη μου το μόνο πραγματικά μελανό σημείο. Θα έπρεπε και στην ΠΔΣ να μπαίνεις με μόρια.

Το μοναδικό;

Η «απόκτηση» προϋπηρεσίας σήμερα

Δεν έκλεισαν τα παράθυρα καταγραφής μορίων προϋπηρεσίας από άτομα εκτός σειράς των πινάκων που συντάσσει το υπουργείο.
Δηλαδή, μπορεί κάποιος που δεν είναι εγγεγραμμένος στους πίνακες, ή είναι εγγεγραμμένος σε χαμηλή σειρά και χωρίς επιτυχία σε Α.Σ.Ε.Π., να καταγράψει μόρια από:

1 )   τη Σιβιτανίδειο (έχει περίπου 40 Γυμνάσια-Λύκεια-ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ),
2 )   Εκκλησιαστικά Σχολεία,
3 )   Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε.),
4 )   Σχολεία Φυλακών/ Σωφρονιστικών καταστημάτων,   
5 )   Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής (Σ.Μ.Ε.Α.),
6 )   Τμήματα Αθλητικής Διευκόλυνσης Τ.Α.Δ.-Ε.Τ.Α.Δ.,
7 )   Προϋπηρεσία από σχολείο χώρας της… Ευρωπαϊκής Ένωσης,
8 )   «Προϋπηρεσία» από… ιδιωτικό σχολείο,
9 )   Π.Δ.Σ. κ.α. και σε 1-2-3 χρόνια να διοριστεί.
10 )   Άλλοι, με τρία παιδιά, προχωρούν σε 4ο και διορίζονται ανεξαρτήτως της συμμετοχής τους στο διαγωνισμό ως πολύτεκνοι.

Όλα αυτά δείχνουν πόσο διαβλητοί είναι οι πίνακες και πως παραβιάζεται η αρχή της ισονομίας.

Οι δε επιτυχόντες και τεχνητά μη διοριστέοι του διαγωνισμού (λόγω των ποσοστώσεων στους διορισμούς και λόγω των προσαυξήσεων στη βαθμολογία του διαγωνισμού) ευνουχίζονται συστηματικά.

Κάποιοι, λοιπόν, είναι υποχρεωμένοι να ξαναδίνουν εξετάσεις και να μετέχουν σε αυτή την ψυχοφθόρα και αβέβαιη διαδικασία, ενώ κάποιοι άλλοι (και αφήνω έξω αυτούς που προσλήφθηκαν αναπληρωτές με βάση τη σειρά τους από την επετηρίδα) έχουν μπει στο κανάλι που οδηγεί στο σίγουρο διορισμό.

Αυτή τη στιγμή οι νόμοι 3255/2004 και Ν.3687/2008 αποτελούν σαφή παραβίαση του Συντάγματος, αφού για την ίδια θέση στη δημόσια εκπαίδευση υπάρχουν έξι διαφορετικοί τρόποι διορισμού!!!
Που είναι λοιπόν η ισονομία και η ισοπολιτεία που επιτάσσει το Σύνταγμα της Ελλάδας;


Τέλος, γιατί αλήθεια να γίνονται μόνο οι μόνιμοι διορισμοί σε ποσοστό (που λέει ο λόγος) 60%-40%, και όχι και αυτοί των αναπληρωτών;


27
έρος του παρακάτω κειμένου δημοσιεύτηκε στη στήλη των επιστολών, στο φύλλο της 05/10/2008, της εφημερίδας «ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ»

 http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=57070912,64568000

----------------------------------------------------------------------------------------

Παραμερίζεται ο ΑΣΕΠ;
Τελικά με ποιο τρόπο προσλαμβάνονται οι καθηγητές στη Μέση Εκπαίδευση;


 

   Επισημοποιήθηκαν πριν λίγες οι προσλήψεις εκπαιδευτικών στη Μέση Εκπαίδευση. Οι προσλήψεις έγιναν με βάση το νόμο που ψηφίστηκε τα μέσα Ιουλίου.

Τα νούμερα είναι αποκαλυπτικά: Μόνο οι 1416 από τους 3841 δηλαδή ποσοστό 37% προσλήφθηκαν μέσω του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ.

   Θυμίζουμε ότι το 1997 η Βουλή νομοθέτησε την κατάργηση της επετηρίδας και θέσπισε οι προσλήψεις να γίνονται σε ποσοστό 100 % μέσω του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ. Παράλληλα αποφασίστηκε να μονιμοποιηθούν και οι συμβασιούχοι (αναπληρωτές) που είχαν συμπληρώσει 16 μήνες προϋπηρεσίας στη Δημόσια εκπαίδευση (16μηνίτες), ο αριθμός των οποίων ήταν περίπου 10000. Έκτοτε με διαδοχικές ρυθμίσεις το ποσοστό των προσλήψεων μέσω του ΑΣΕΠ περιορίζεται διαρκώς.

Έτσι το 2002 θεσπίζεται οι προσλήψεις να γίνονται κατά 75% μέσω ΑΣΕΠ και κατά 25% από νέα επετηρίδα, που δημιουργήθηκε με βάση την προϋπηρεσία όσων υπηρετούν ως αναπληρωτές.

Το 2004 τα ποσοστά γίνονται 60% από ΑΣΕΠ και 40% από την επετηρίδα των αναπληρωτών, ενώ παράλληλα και πέρα από τα ποσοστά αυτά διορίζονται σε μόνιμη θέση και όσοι αναπληρωτές είχαν 30 μήνες προϋπηρεσίας (30μηνίτες), ο αριθμός των οποίων ήταν πάνω από 10000.

Η ρύθμιση που θεσμοθέτησε φέτος το καλοκαίρι η κυβέρνηση δεν αλλάζει τα ποσοστά 60% - 40%, αλλά προβλέπει ότι πέρα από τα ποσοστά αυτά θα διοριστούν οι αναπληρωτές που συμπλήρωσαν 30 μήνες προϋπηρεσίας μέχρι τη φετινή χρονιά και επί πλέον και φέτος αλλά για όλα τα επόμενα χρόνια θα διορίζονται και όσοι συμπληρώνουν 24 μήνες προϋπηρεσίας και έχουν μια επιτυχία στο ΑΣΕΠ.

Υπολογίζεται έτσι ότι το ποσοστό αυτών που θα προσλαμβάνονται κάθε χρόνο μέσω του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ θα είναι μικρότερο του 30%, όπως φαίνεται και από το γεγονός ότι οι θέσεις που προκηρύχθηκαν για την επόμενη διετία μέσω του ΑΣΕΠ περικόπηκαν στο μισό.

Δικαιολογημένα θα αναρωτηθεί κανείς: μα καλά δεν τελειώνουν ποτέ οι συμβασιούχοι αναπληρωτές;

Εκεί ακριβώς είναι το μυστικό!


Από το 2000 ο αριθμός των αναπληρωτών εκτοξεύτηκε σε πολλές χιλιάδες.
Χαρακτηριστικά το ίδιο το Υπουργείο Παιδείας εκτιμά ότι την επόμενη χρονιά θα προσλάβει 10000 αναπληρωτές (εργάζονται με το πλήρες ωράριο ενός μόνιμου εκπαιδευτικού) και άλλες 10000 ωρομίσθιους (εργάζονται τις μισές περίπου ώρες σε σχέση με τους μόνιμους εκπαιδευτικούς).
Αν σκεφτεί κανένας ότι οι διορισμένοι στη Μέση Εκπαίδευση καθηγητές, που εκτελούν εκπαιδευτικό έργο, είναι περίπου 85000, συνειδητοποιεί ότι το 30% (!!) των καθηγητών στα Γυμνάσια και τα Λύκεια είναι προσωρινοί συμβασιούχοι. Ο λόγος για τον οποίο οι κυβερνήσεις από το 2000 προτιμούν τους αναπληρωτές είναι απλός: κοστίζουν φθηνότερα! Χαρακτηριστικά το ωρομίσθιο ενός καθηγητή που δουλεύει ως ωρομίσθιος υποβιβάστηκε (!) πέρυσι στα 6 ευρώ, δηλαδή το ¼ περίπου του ωρομίσθιου ενός μόνιμου καθηγητή. Άσε που μπορεί να πληρωθούν και με ένα χρόνο καθυστέρηση! Και βέβαια δεν έχουν καμία από τις παροχές των μονίμων.

Φυσικά η επιμόρφωση (μακάρι να μην αποτελέσει εξαίρεση η φετινή χρονιά) και γενικά η βοήθεια και ο έλεγχος στον τρόπο με τον οποίο θα εκπληρώσουν τα καθήκοντά τους οι συμβασιούχοι καθηγητές είναι άγνωστες λέξεις.

Δηλαδή άμα έχετε φιλότιμο δουλέψτε κι εμείς θα κάνουμε πως σας πληρώνουμε...
Δόξα στις εξαγγελίες που δεν παραλείπουν να κάνουν οι κάθε φορά οι Υπουργοί και Πρωθυπουργοί, ότι πρώτη προτεραιότητά τους είναι τάχα η Παιδεία.


Για να πειστούν όμως οι εκπαιδευτικοί να εργαστούν σ’ αυτές τις συνθήκες (πώς να ζήσει κανείς με 300 ευρώ το μήνα που παίρνει ένας ωρομίσθιος, που θα τα πάρει και μετά ένα χρόνο, ενώ του απαγορεύουν να διδάξει και σε φροντιστήριο!) έπρεπε να βρεθεί ένα σοβαρό κίνητρο. Και αυτό είναι το "κόκαλο" του μόνιμου διορισμού.

Και φαίνεται αυτό να πιάνει αφού φέτος έκαναν αιτήσεις για θέση αναπληρωτή και ωρομίσθιου 164000 εκπαιδευτικοί.

   Από την άλλη πλευρά η απαξίωση του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ φαίνεται από το γεγονός ότι ούτε το Υπουργείο Παιδείας, αλλά ούτε και το ΑΣΕΠ έχουν κάνει την παραμικρή μελέτη για το κατά πόσο ο διαγωνισμός, με τον τρόπο που γίνεται, οδηγεί στην επιλογή των καταλληλότερων εκπαιδευτικών.
Κι αυτό παρ’ ότι ο επόμενος διαγωνισμός θα είναι ο έκτος κατά σειρά από το 1998 που θεσπίστηκε. Πέρα από τα στοιχεία αντικειμενικότητας που διαθέτει ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ παραπαίει ανάμεσα σε χαοτικές ύλες (είναι άραγε εκπαιδευτικός αυτός που εισηγήθηκε σε μια εξέταση 80 ερωτήσεων να εξεταστούν τα άπαντα της Φυσικής, της Χημείας, της Βιολογίας και της Γεωλογίας;) και μια εξέταση στη διδακτική και τα παιδαγωγικά που παραπέμπει στο "αν έχεις τύχη διάβαινε".

   Αυτό όμως που είναι απορίας άξιο είναι γιατί η ηγεσία της ΟΛΜΕ αποδέχεται και μάλιστα υπερθεματίζει σ’ αυτές τις ρυθμίσεις!
Πως αποδέχεται δηλαδή την ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων που ωστόσο καταγγέλλει;


- Δεν κατανοεί ότι η αντικατάσταση του μόνιμου εκπαιδευτικού από προσωρινούς συμβασιούχους είναι η ίδια πολιτική που αδιαφορεί για την επιμόρφωση και την αξιοπρεπή αμοιβή των μονίμων καθηγητών;

- Δεν κατανοεί ότι πάει πακέτο με την συνολική απαξίωση της Μέσης Εκπαίδευσης; Πιστεύει η ηγεσία της ΟΛΜΕ ότι οι καταρρακωμένοι στο κυνήγι του μόνιμου διορισμού αναπληρωτές είναι αυτοί που θα ορθώσουν το ανάστημά τους στην προσπάθεια για την αναγέννηση της Δημόσιας Μέσης Παιδείας;

Και τα κόμματα της αντιπολίτευσης, ειδικά τα κόμματα της Αριστεράς, πως ευλογούν αυτή την έμπρακτη ανατροπή των εργασιακών σχέσεων στο χώρο του δημοσίου;

Γιατί συναινούν σ’ αυτή την απαξίωση της Μέσης Εκπαίδευσης;

Είναι άραγε τόσο καταλυτική η επίδραση της δημαγωγικής ψηφοθηρίας στο χώρο των αναπληρωτών που να αγνοούν όλα αυτά τα ερωτήματα;

Τι θα μπορούσε να γίνει;


   Πρώτα απ’ όλα να περιοριστεί ο αριθμός των αναπληρωτών στην κάλυψη μόνο έκτακτων αναγκών. Στατιστικά ο αριθμός τους δεν είναι επιτρεπτό να ξεπερνάει το 3% των μονίμων καθηγητών. Και φυσικά μισθολογικά να είναι εξισωμένοι με τους μονίμους.

Σταδιακά οι προσλήψεις των μονίμων εκπαιδευτικών πρέπει να γίνονται αποκλειστικά μέσω του ΑΣΕΠ.

Ο διαγωνισμός που διεξάγει το ΑΣΕΠ πρέπει να βελτιωθεί αποφασιστικά.
Στα πλαίσια της εκλογίκευσης των αποτελεσμάτων της μίας και μόνης εξέτασης που διεξάγει πρέπει να μοριοδοτούνται οι υποψήφιοι ανάλογα με τα χρόνια προϋπηρεσίας τους στο δημόσιο, αλλά και τον ιδιωτικό τομέα! (Πότε θα πάψει η μαζική υποκρισία των αρμόδιων φορέων, του Υπουργείου, αλλά των συνδικαλιστικών φορέων να μη θεωρούν τους καθηγητές που εργάζονται στα φροντιστήρια ως εκπαιδευτικούς;). Θα πρέπει ακόμα να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα ότι υπάρχουν άνθρωποι που 3 ακόμα και 4 φορές είναι επιτυχόντες, αλλά παρά κάτι μη διοριστέοι, αλλά και όσων πήραν το πτυχίο τους πριν θεσπιστεί ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ.

Και φυσικά μένει να γίνουν πολλά, κυρίως για την επιμόρφωση και την αξιολόγηση καθώς και τη μισθολογική υποστήριξη των μονίμων εκπαιδευτικών, ώστε να μπορούν να παίξουν το ρόλο που επιβάλλει το λειτούργημά τους.

Γιάννης Κάρης – Φυσικός


28
Μέρος του παρακάτω κειμένου δημοσιεύτηκε στη στήλη των επιστολών, στο φύλλο της 05/10/2008 της εφημερίδας «ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ»
 http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=57070912,64568000
----------------------------------------------------------------------------------------

Παραμερίζεται ο ΑΣΕΠ;

Τελικά με ποιο τρόπο προσλαμβάνονται οι καθηγητές στη Μέση Εκπαίδευση;

   Επισημοποιήθηκαν πριν λίγες οι προσλήψεις εκπαιδευτικών στη Μέση Εκπαίδευση. Οι προσλήψεις έγιναν με βάση το νόμο που ψηφίστηκε τα μέσα Ιουλίου.
Τα νούμερα είναι αποκαλυπτικά: Μόνο οι 1416 από τους 3841 δηλαδή ποσοστό 37% προσλήφθηκαν μέσω του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ.


   Θυμίζουμε ότι το 1997 η Βουλή νομοθέτησε την κατάργηση της επετηρίδας και θέσπισε οι προσλήψεις να γίνονται σε ποσοστό 100 % μέσω του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ. Παράλληλα αποφασίστηκε να μονιμοποιηθούν και οι συμβασιούχοι (αναπληρωτές) που είχαν συμπληρώσει 16 μήνες προϋπηρεσίας στη Δημόσια εκπαίδευση (16μηνίτες), ο αριθμός των οποίων ήταν περίπου 10000. Έκτοτε με διαδοχικές ρυθμίσεις το ποσοστό των προσλήψεων μέσω του ΑΣΕΠ περιορίζεται διαρκώς.

Έτσι το 2002 θεσπίζεται οι προσλήψεις να γίνονται κατά 75% μέσω ΑΣΕΠ και κατά 25% από νέα επετηρίδα, που δημιουργήθηκε με βάση την προϋπηρεσία όσων υπηρετούν ως αναπληρωτές.

Το 2004 τα ποσοστά γίνονται 60% από ΑΣΕΠ και 40% από την επετηρίδα των αναπληρωτών, ενώ παράλληλα και πέρα από τα ποσοστά αυτά διορίζονται σε μόνιμη θέση και όσοι αναπληρωτές είχαν 30 μήνες προϋπηρεσίας (30μηνίτες), ο αριθμός των οποίων ήταν πάνω από 10000.

Η ρύθμιση που θεσμοθέτησε φέτος το καλοκαίρι η κυβέρνηση δεν αλλάζει τα ποσοστά 60% - 40%, αλλά προβλέπει ότι πέρα από τα ποσοστά αυτά θα διοριστούν οι αναπληρωτές που συμπλήρωσαν 30 μήνες προϋπηρεσίας μέχρι τη φετινή χρονιά και επί πλέον και φέτος αλλά για όλα τα επόμενα χρόνια θα διορίζονται και όσοι συμπληρώνουν 24 μήνες προϋπηρεσίας και έχουν μια επιτυχία στο ΑΣΕΠ.

Υπολογίζεται έτσι ότι το ποσοστό αυτών που θα προσλαμβάνονται κάθε χρόνο μέσω του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ θα είναι μικρότερο του 30%, όπως φαίνεται και από το γεγονός ότι οι θέσεις που προκηρύχθηκαν για την επόμενη διετία μέσω του ΑΣΕΠ περικόπηκαν στο μισό.

   Δικαιολογημένα θα αναρωτηθεί κανείς: μα καλά δεν τελειώνουν ποτέ οι συμβασιούχοι αναπληρωτές;
Εκεί ακριβώς είναι το μυστικό!


Από το 2000 ο αριθμός των αναπληρωτών εκτοξεύτηκε σε πολλές χιλιάδες. Χαρακτηριστικά το ίδιο το Υπουργείο Παιδείας εκτιμά ότι την επόμενη χρονιά θα προσλάβει 10000 αναπληρωτές (εργάζονται με το πλήρες ωράριο ενός μόνιμου εκπαιδευτικού) και άλλες 10000 ωρομίσθιους (εργάζονται τις μισές περίπου ώρες σε σχέση με τους μόνιμους εκπαιδευτικούς). Αν σκεφτεί κανένας ότι οι διορισμένοι στη Μέση Εκπαίδευση καθηγητές, που εκτελούν εκπαιδευτικό έργο, είναι περίπου 85000, συνειδητοποιεί ότι το 30% (!!) των καθηγητών στα Γυμνάσια και τα Λύκεια είναι προσωρινοί συμβασιούχοι. Ο λόγος για τον οποίο οι κυβερνήσεις από το 2000 προτιμούν τους αναπληρωτές είναι απλός: κοστίζουν φθηνότερα! Χαρακτηριστικά το ωρομίσθιο ενός καθηγητή που δουλεύει ως ωρομίσθιος υποβιβάστηκε (!) πέρυσι στα 6 ευρώ, δηλαδή το ¼ περίπου του ωρομίσθιου ενός μόνιμου καθηγητή. Άσε που μπορεί να πληρωθούν και με ένα χρόνο καθυστέρηση! Και βέβαια δεν έχουν καμία από τις παροχές των μονίμων.

Φυσικά η επιμόρφωση (μακάρι να αποτελέσει εξαίρεση η φετινή χρονιά) και γενικά η βοήθεια και ο έλεγχος στον τρόπο με τον οποίο θα εκπληρώσουν τα καθήκοντά τους οι συμβασιούχοι καθηγητές είναι άγνωστες λέξεις.
Δηλαδή άμα έχετε φιλότιμο δουλέψτε κι εμείς θα κάνουμε πως σας πληρώνουμε… Δόξα στις εξαγγελίες που δεν παραλείπουν να κάνουν οι κάθε φορά οι Υπουργοί και Πρωθυπουργοί, ότι πρώτη προτεραιότητά τους είναι τάχα η Παιδεία.

Για να πειστούν όμως οι εκπαιδευτικοί να εργαστούν σ’ αυτές τις συνθήκες (πώς να ζήσει κανείς με 300 ευρώ το μήνα που παίρνει ένας ωρομίσθιος, που θα τα πάρει και μετά ένα χρόνο, ενώ του απαγορεύουν να διδάξει και σε φροντιστήριο!) έπρεπε να βρεθεί ένα σοβαρό κίνητρο. Και αυτό είναι το "κόκαλο" του μόνιμου διορισμού.
Και φαίνεται αυτό να πιάνει αφού φέτος έκαναν αιτήσεις για θέση αναπληρωτή και ωρομίσθιου 164000 εκπαιδευτικοί.

   Από την άλλη πλευρά η απαξίωση του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ φαίνεται από το γεγονός ότι ούτε το Υπουργείο Παιδείας, αλλά ούτε και το ΑΣΕΠ έχουν κάνει την παραμικρή μελέτη για το κατά πόσο ο διαγωνισμός, με τον τρόπο που γίνεται, οδηγεί στην επιλογή των καταλληλότερων εκπαιδευτικών. Κι αυτό παρ’ ότι ο επόμενος διαγωνισμός θα είναι ο έκτος κατά σειρά από το 1998 που θεσπίστηκε. Πέρα από τα στοιχεία αντικειμενικότητας που διαθέτει ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ παραπαίει ανάμεσα σε χαοτικές ύλες (είναι άραγε εκπαιδευτικός αυτός που εισηγήθηκε σε μια εξέταση 80 ερωτήσεων να εξεταστούν τα άπαντα της Φυσικής, της Χημείας, της Βιολογίας και της Γεωλογίας;) και μια εξέταση στη διδακτική και τα παιδαγωγικά που παραπέμπει στο "αν έχεις τύχη διάβαινε".

   Αυτό όμως που είναι απορίας άξιο είναι γιατί η ηγεσία της ΟΛΜΕ αποδέχεται και μάλιστα υπερθεματίζει σ’ αυτές τις ρυθμίσεις! Πως αποδέχεται δηλαδή την ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων που ωστόσο καταγγέλλει;
- Δεν κατανοεί ότι η αντικατάσταση του μόνιμου εκπαιδευτικού από προσωρινούς συμβασιούχους είναι η ίδια πολιτική που αδιαφορεί για την επιμόρφωση και την αξιοπρεπή αμοιβή των μονίμων καθηγητών;
- Δεν κατανοεί ότι πάει πακέτο με την συνολική απαξίωση της Μέσης Εκπαίδευσης; Πιστεύει η ηγεσία της ΟΛΜΕ ότι οι καταρρακωμένοι στο κυνήγι του μόνιμου διορισμού αναπληρωτές είναι αυτοί που θα ορθώσουν το ανάστημά τους στην προσπάθεια για την αναγέννηση της Δημόσιας Μέσης Παιδείας;
   
Και τα κόμματα της αντιπολίτευσης, ειδικά τα κόμματα της Αριστεράς, πως ευλογούν αυτή την έμπρακτη ανατροπή των εργασιακών σχέσεων στο χώρο του δημοσίου;
Γιατί συναινούν σ’ αυτή την απαξίωση της Μέσης Εκπαίδευσης;
Είναι άραγε τόσο καταλυτική η επίδραση της δημαγωγικής ψηφοθηρίας στο χώρο των αναπληρωτών που να αγνοούν όλα αυτά τα ερωτήματα;

   
Τι θα μπορούσε να γίνει;
   Πρώτα απ’ όλα να περιοριστεί ο αριθμός των αναπληρωτών στην κάλυψη μόνο έκτακτων αναγκών. Στατιστικά ο αριθμός τους δεν είναι επιτρεπτό να ξεπερνάει το 3% των μονίμων καθηγητών. Και φυσικά μισθολογικά να είναι εξισωμένοι με τους μονίμους.

   Σταδιακά οι προσλήψεις των μονίμων εκπαιδευτικών πρέπει να γίνονται αποκλειστικά μέσω του ΑΣΕΠ.

Ο διαγωνισμός που διεξάγει το ΑΣΕΠ πρέπει να βελτιωθεί αποφασιστικά. Στα πλαίσια της εκλογίκευσης των αποτελεσμάτων της μίας και μόνης εξέτασης που διεξάγει πρέπει να μοριοδοτούνται οι υποψήφιοι ανάλογα με τα χρόνια προϋπηρεσίας τους στο δημόσιο, αλλά και τον ιδιωτικό τομέα! (Πότε θα πάψει η μαζική υποκρισία των αρμόδιων φορέων, του Υπουργείου, αλλά των συνδικαλιστικών φορέων να μη θεωρούν τους καθηγητές που εργάζονται στα φροντιστήρια ως εκπαιδευτικούς;). Θα πρέπει ακόμα να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα ότι υπάρχουν άνθρωποι που 3 ακόμα και 4 φορές είναι επιτυχόντες, αλλά παρά κάτι μη διοριστέοι, αλλά και όσων πήραν το πτυχίο τους πριν θεσπιστεί ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ.
   
Και φυσικά μένει να γίνουν πολλά, κυρίως για την επιμόρφωση και την αξιολόγηση καθώς και τη μισθολογική υποστήριξη των μονίμων εκπαιδευτικών, ώστε να μπορούν να παίξουν το ρόλο που επιβάλλει το λειτούργημά τους.

Γιάννης Κάρης – Φυσικός


Σελίδες: 1234 ... 7

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 738
Σύνολο: 746

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.113 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.