Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - hope_x

Σελίδες: 1234 ... 22
15
διάβασα μέχρι τη σελίδα 11 δε αντεξα παραπάνω  ;D ;D οπότε σόρυ αν αυτο που θα πω εχει διατυπωθει ενδιάμεσα...

λέμε οχι στην παιδαγωγικη επαρκεια με το επιχειρημα της μη επιστροφης στα θρανια; θέλουμε να εξαιρεθουν οι του φπψ γιαι εκαναν παμπολλα μαθηματα παιδαγωγικων;
μήπως λέμε αλλα αντι άλλων;

η παιδαγωγικη ειναι μια επιστημη που εξελίσεται. αρα ολοι χρειαζομαστε επιμορφωση πανω σε αυτη.
κάποιος δηλ που πηρε πτυχι φπψ κατευθυνσης π το 1998 ή και το 2001 έχει γνώσεις απο το πανεπιστημιο πάνω στις τπε στην εκπαιδευση ας πουμε;
γιατι στο νεο σχολειο αυτο θα ειναι το "ξερω πως διδασκω". γιατι να εξαιρεθει λοιπόν;


μήπως λέω εγω τώρα μήπως να κοιτάξουμε να διεκδικήσουμε αυτο το 6μηνιαιο σεμιναριο να ειναι ΔΩΡΕΑΝ γιατι δεν εχουμε ουτε 1€ να διαθεσουμε για τετοια; να γινομαστε δεκτοι ΟΛΟΙ ανεξαιρετως;


οποιος φοβαται την επιμορφωση να κατσει σπιτι του. οποιος ειναι κομπλεξικος επίσης.

16
όπως χθες τα νεα ετσι και σημερα το εθνος...στην ιδια εφημεριδα και οι 2 αποψεις...
θα προκυρηχθει τον ιουνιο και θα γινει μες το '10 http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11409&subid=2&pubid=11250961
θα γινει το 2012 http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11424&subid=2&pubid=11415029

αδιαφανες το ποτηρι οπως ειπε και μια συναδελφος πιο πανω και δε μπορουμε να δουμε τ εχει μεσα...

πάντως , αν χρησιμευει σε κατι, η αποψη πως θα προκυρηχθει ιουνιο ,όπου κια αναφερεται,εχει ως πηγη τη συναντηση διαμαντοπουλου-βεη ενω η αποψη για αναβολη ή δεν εχει καμια πηγη ή τις γνωστες "εγκυρες"και μυστικες πηγες.

τελοσπαντων! την καλησπέρα μου!

17
σημερα στα ΝΕΑ
-στο ενθετο προσληψεις λεει πως θα βγει η προκυρηξη τον ιουνιο
-στην κυριως εφημεριδα σε αρθρο του Κατσικα πως θα γινει μετα τη μεταβατικη περιοδο
 ;D ;D ;D ;D ;D
τα σχολια δικα σας...

18
επισης πως ειναι δυνατον να υπογραφαμε στις αιτησεις για αναπληρωση και ασεπ πως διαθετουμε παιδαγωικη επαρκεια μεχρι περσι και φετος να μη τη διαθετουμε; τη χασαμε στο δρομο;
μηπως το ολο θεμα αφορα αυτους που προκειται να εισαχθουν στα πανεπιστημια και οχι τους ηδη πτυχιουχους;γιατι εχει ειπωθει πως θα αλλαξουν και τα προγραμματα σπουδων των καθηγητικων αει. καποιος που σπουδαζει φιλολογια πχ δε σημαινει απαραιτητα πως θελει να γινει και καθηγητης μεσης εκπαιδευσης. διαχωριζεται δηλ το πτυχιο φιλολογιας οχι απο την αγορα εργασια αλλα απο το επαγγελμα του καθηγητη μεσης εκπαιδευσης.

το προβλημα ειναι πως δε βγαινει να το διευκρινισει με αποτελεσμα να εκμεταλευονται την κατασταση καποιοι οπως η εεφ...

19
ειναι και αυτο με το πιστοποιητικο ενα θεμα. θα αναγνωριζεται δηλ η επαρκεια στους ηδη πτυχιουχους ή θα πρεπει οοολοι να το παρουμε;κατι το οποιο ειναι διαδικασια χρονοβορα (στη συνεντευξη της στην εκπομπη της νετ ειπε πως θα διαρκει 6μηνες με 1χρονο αναλογως το τμημα). γιατι αν ισχυει το 2ο και να γινει ασεπ ποιος θα μπορει να δωσει αφου κανεις δε θα εχει την επαρκεια;

εθνος, ελευθερος τυπος και μπονιας λενε πως θα προκυρυχθει τον ιουνιο. τα σημερινα ΝΕΑ σε αρθρο του Κατσικα λενε πως ΜΑΛΛΟΝ μετατιθεται.

απο την εμπειρια του τελευταιου διαγωνισμου παντως ελεθερος τυπος, εθνος και μπονιας (με αυτη τη σειρα εγκυροτητας!) έγραφαν πραγματα που στο τελος επαληθευονταν. αντιθετως ο κατσικας μου δινει την αισθηση πως λεει παντα λιγο απολα για να ισχυσει σιγουρα κατι απο αυτα αν και συνηθως υπερσπιζεται τη μαυρη πλευρα...

επισης  ο μπονιας μπορει να ειναι επιχειρηση αλλα το να παραπληροφορει για δικο του οφελος δε πιστευω πως ειναι σωστη επιχειρηματικη τακτικη. Αντιθετα οι πληροφοριες καθε ειδους "εκ των εσω" θα ηταν...

 :-\

20
ειδα μεσω ιντερνετ την προχθεσινη συνεντευξη της στη νετ. απο μια μικρη αναφορα στον ασεπ, προς το τελος..καταλαβα πως θα αργησει να γινει.
ειπε πως μεχρι τον επομενο ασεπ θα ισχυσει η μεταβατικη περιοδος για να απορροφηθουν οσοι πρεπει. αρα (καταλαβα εγω) ο επομενος ασεπ θα γινει μετα την μεταβατικη αρα μετα απο 2 χρονια
(και καπου εδω δε βλεπω πια το ποτηρι μισογεματο αλλα εντελως αδειο!)
Eγώ βλέπω μόνο το ποτήρι...Επειδή είναι πλαστικό και έγχρωμο δε μπορώ να δώ αν είναι γεμάτο ή άδειο...
Σε συζήτηση στους νηπιαγωγούς είδα αυτό το link http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11409&subid=2&pubid=11230949
Δεν ξέρω τί γίνεται...δεν ξέρω τί θα γίνει...
Ή εμείς θα φορέσουμε την άσπρη ρόμπα ή θα τους τη φορέσουμε (αν καταφέρουμε να συσπειρωθούμε επιτέλους)

πολύ μου άρεσε η οπτική σου...την υιοθετώ! :)
αυτό που γράφει το εθνος το ειχα ακουσει 1-2βδομάδες πριν στην εκπομπη της νετ συμβαινει τωρα από το δημοσιογραφο που μιλαει για θεματα προσληψεων. τι να πω οψομεθα!

21
ειδα μεσω ιντερνετ την προχθεσινη συνεντευξη της στη νετ. απο μια μικρη αναφορα στον ασεπ, προς το τελος..καταλαβα πως θα αργησει να γινει.
ειπε πως μεχρι τον επομενο ασεπ θα ισχυσει η μεταβατικη περιοδος για να απορροφηθουν οσοι πρεπει. αρα (καταλαβα εγω) ο επομενος ασεπ θα γινει μετα την μεταβατικη αρα μετα απο 2 χρονια
(και καπου εδω δε βλεπω πια το ποτηρι μισογεματο αλλα εντελως αδειο!)

22
Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ

Στα πλαίσια αυτά όλα είχνουν ότι ο 7ος διαγωνισμός των εκπαιδευτικών (ΑΣΕΠ) που ήταν να προκηρυχθεί το επόμενο χρονικό διάστημα και να διεξαχθεί το χειμώνα μάλλον μετατίθεται.

Αν και το Υπουργείο Παιδείας βρίσκεται σε επαφή με τον Πρόεδρο του ΑΣΕΠ κ. Βέη για ζητήματα του διαγωνισμού των εκπαιδευτικών φαίνεται καθαρά ότι αφενός οι αλλαγές που θέλει το Υπουργείο Παιδείας να κάνει στην Προκήρυξη αφετέρου (κυρίως) η λεγόμενη «μεταβατική περίοδος» προσλήψεων των ετών 2010/11 και 2011/12 θα σπρώξει το νέο διαγωνισμό των εκπαιδευτικών στο διάστημα Φθινόπωρο 2011 – Α΄ δίμηνο του 2012. Οι επιτυχόντες αυτού του διαγωνισμού θα προσληφθούν τις σχολικές χρονιές 2012/13 και 2013/14.

http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=4570388

??? Ξέρει κάτι ή υποθέτει; )

μα αυτό είναι το πιο λογικό χρονικό διάστημα για να γίνει ο ΑΣΕΠ. πώς αλλιώς θα κάνουν τώρα εφόσον οι επιτυχόντες του 2008 θα απορροφηθούν ως τις 31.12.2012 ;;
Φαντάζομαι ότι μιλάμε για διοριστέους και όχι απλώς επιτυχόντες.... Αυτοί έτσι και αλλιώς υποτίθεται ότι θα διορίζονταν όλοι εντος της χρονιάς 2010- 2011

που το ειδατε οτι όλοι οι επιτυχόντες του ασεπ του 2008 θα απορροφηθουν ως 31.12.1012; ??? ???

μηπως εννοειται τους διοριστεους;

γιατι ειναι 2 εντελως διαφορετικα πραγματα που οδηγουν σε εντελως διαφορετικους συλλογισμους για την κατασταση...

οχι τιποτα αλλο αλλα αν το ειδατε καπου επισημα πως οι απλως επιτυχοντες θα απορροφηθουν ολοι να μας στειλετε το λινκ να ησυχασουμε καποιοι ;) ;) ;D

23
συνάδελφοι,
1ον είμαστε εκτος θέματος...εδω ειναι για συμβουλες..ειναι που ειναι τοσες σελιδες μη το ξεχειλώνουμε προς όφελος όλων μας!

2ον πολύ καλά τα λέει η/ο frerar!
και προσωπικα εγω αρχικα μπηκα εδω να δω αν αναφερετε τιποτα για το πιστοποιητικο αυτο...αλλα αποτι βλεπω στο ιδιο σκοταδι κινουμαστε ολοι..οποτε οψομεθα!

3ον
(να γραψω κι εγω το εκτος θεματος μου :P)
εγω δεν εχω καμια εγκυρη πηγη παρα μονο ο,τι διαβαζω στις εφημεριδες.
εκει λοπον διαβασα περι της μεταβατικης περιοδου.
που λεει πως για τα σχολικα ετη 2010-2011 και 2011-2012 θα ισχυσει ο,τι και σημερα. δηλ το 60%-40% απο ασεπ και πινακες.
δηλ το 2010-2011 θα διοριστουν οι διοριστεοι β φουρνιας του ασεπ 2008 και απο τον πινακα αναπληρωτων.
και η απορια μου ειναι..πως θα ισχυσει το ισχυον συστημα για το 2011-2012 αν δε γινει μες το 2010 νεος ασεπ; αρα πρεπει να γινει.
ελπιζω να καταλαβατε τι θελω να πω...επισης ελπιζω να καταλαβατε πως ειλικρινα σας ρωταω και δεν ειρωνευομαι κανεναν! (γιατι μου παρεξηγηστε ωρες ωρες ανευ λογου!!)
ειναι που ειναι μπερδεμενη η κατασταση τα εχω και λιγο μπερδεμενα στο κεφαλι μου! ηθελα απλως να ρωτησω αν αυτο που σκεφτηκα εχει λογικη βαση, αν δεν εχω καταλαβει κατι καλα ή τελοσπαντων αν ο συλλογισμος μου απορρεει απο την ταση μου να βλεπω το ποτηρι μισογεματο!

καλο βραδυ!

24
πωπω..συζητάμε για να συζητάμε μου φαίνεται..η συζητηση ως αυτοσκοπός!
αφού δεν εχει ανακοινωνεθι κατι επισημα απο που προκυπτει το οποιο συμπερασμα;αισιοδοξο ή απαισοδοξο;;
καντε ενα πασχα της προκοπης και οταν βγει η επισημη ανακοινωση θα τα μαθετε ολα..η πυθια πεθανε ;D ;D

προσωπικα εχω ξεκινησει εδω και 3 βδομαδες να διαβαζω γραμματολογια αρχαιων. οταν την τελειωσω θα περασω στη γραμματολογια νεων.
παραλληλα μεσω της δουλειας εχω επαφη με το άγνωστο (πχ ο,τι βαζω στους μαθητες το λυνω πρωτα εγω αναλυτικα σα μαθητριουλα!) και την υλη γενικοτερα.

επισης αυτο που μου εκανε μεγαλο κακο στον προηγουμενο ασεπ(τον πρωτο που συμμετειχα) ηταν όλη η καταστροφολογια περι λιγων διοριστεων και πολλων υποψηφιων. Το να διαβαζεις με τη σκεψη πως διαβαζεις "ασκοπα" και πως οτι και να κανεις δε θα διοριστεις δε κανει καλο. δε βοηθα και την αφομιωση. θυμαστε τα παιδαγωγικα που μαθαινουμε;καποια πραγματα ισχυουν και για μας, οχι μονο για τους μαθητές!

 ρεαλιστες να ειμαστε αλλα οπως βλεπω τα πραγματα 2 δρομοι υπαρχουν λογω της δυσκολιας του εγχειρηματος.
ειτε αποφασιζω πως δεν υπαρχει ελπιδα και τα παραταω δε δινω καθολου και ακολουθω αλλο επαγγελμα.(το οτι εχω το ταδε πτυχιο δε σημαινει οτι εχω και ταμπελα στο κεφαλι που με περιοριζει στο τι θα κανω)
ειτε κλεινω τα αυτια μου στις απισιοδοξιες και τις καταστροφολογιες και ξεκινω διαβασμα με τη λογικη "και 1 θεση να προκυρηχθει αυτη θα ειναι για μενα".

προσωπικα ακολουθω το 2ο. αν δε γινει κατι και με αυτη την προσπαθεια θα ακολουθησω το 1ο.
αυτη ειναι η συμβουλη μου και σε οσους θελουν πραγματικα να πετυχουν. :)

Καλή ανασταση! 8)

25
Δυστυχώς κάπου διάβασα μια απαξίωση για τα παιδαγωγικά. Η γνώμη μου είναι πως τα παιδαωγικά είναι εξαιρετικά χρήσιμα σε οποιοδήποτε κλάδο ενός εκπαιδευτικού. Πλέον διδάσκονται σε όλες τις σχολές όλων των κλάδων (παλαιότερα δεν ξέρω αν γινόταν κάτι τέτοιο) και πιστεύω πως όσα και να διδαχθεις δεν είναι αρκετά. Πρέπει να διαβάσεις και μόνος σου επιπλέον πράγματα, ο εκπαιδευτικός πέρα από τις γνώσεις του στο αντικείμενό του πρέπει να ξέρει πώς να συμπεριφερθεί στο παιδί, έχει σημασία πώς να το διδάξει, όχι απλά να πει ό,τι έχει να πει και φύγει. Γνωρίζω εκπαδευτικούς άριστους επιστήμονες με διδακτορικά και πάρα πολλές γνώσεις, οι οποίοι δεν έχουν μεταδοτικότητα και δεν ξέρουν να συμπεριφερθούν σε ένα παιδί/έφηβο.

συμφωνω. η αποψη μου περι ταλεντου ειναι απορια παραδειγματων ανθρωπων που γνωριζω που ενω ειναι τελειοι γνωστες των γνωστικων τους και εχουν ασχοληθει με την παιδαγωγικη με μεταπτυχιακα αλλα μεταδοτικοτητα και επαρκη συμπεριφορα προς τους μαθητες δεν απεκτησαν... καποια πραγματα δε μαθαινονται απο τα βιβλια. αυτο δε σημαινει πως απαξιωνεται η επιστημη της παιδαγωγικης. δεν ειναι πανακεια ομως.

την πρακτικη του κλασικου (του καλσικου του εκπα το, ανεφερα ηδη) "τη βρηκα" οταν σπουδαζα και μαλιστα πηρα και μερος. ηταν τοτε η πρωτη χρονια που εφαρμοστηκε. ειναι μια ωραια πρωτοβουλια συγκεκριμενου καθηγητη του τμηματος που "θαβεται" για διαφορους λογους που δεν ειναι της παρουσης. το οτι εσυ δεν την ξερεις δε σημαινει πως δεν υπαρχει , αλλωστε δεν εισαι του τμηματος για να ξερεις τι και πως γινεται. οπως εγω δε ξερω για το δικο σου.
για το λογου το αληθες μπορεις να δεις εδω http://www.filosofiki.eu/viewtopic.php?t=3619&postdays=0&postorder=asc&start=0

όσο για το νομο που αναφερεις, μηπως πρεπει να σκεφτεις γιατι δεν τεθηκε ποτε σε εφαρμογη και καποια στιγμη τροποποιηθηκε; αλλωστε αυτο που μετραει ειναι το παρον.

οσο για το πχ μου με τις οικονομικες σχολες εμμενω. ο νοων νοειτω.

αυτα απο μενα γιατι οπως ανφερθηκε απο τον/την palaipso :
ΕΛΕΟΣ
εδώ ο κόσμός καίγεται και το ..........................
 :) :)

26
Όσον αφορά στο θέμα μας, συνάδελφε, προφανώς εννοείς τα τμήματα Φιλολογίας και όχι τα Φιλοσοφίας - Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας και τα Ιστορίας και Αρχαιολογίας. Γιατί για τα ΦΠΨ δεν τίθεται θέμα παιδαγωγικών μαθημάτων, αφού διδάσκονται πολλά (και ειδικές διδακτικές αρχαίων ελληνικών, λατινικών, νοελλ. λογοτεχνίας, νεοελλ. γλώσσας, έκθεσης, ιστορίας, φιλοσοφίας κλπ.), κυρίως οι φοιτητές -όπως είναι λογικό- των Τομέων Παιδαγωγικής (μπορώ να το επιβεβαιώσω προσωπικώς για το τμήμα και την κατεύθυνση του ΕΚΠΑ) και είναι τα ΜΟΝΑ τμήματα που έχουν την παιδαγωγική επάρκεια (Νόμος 2525/97). Το γράφω, γιατί διάβασα απαντήσεις συναδέλφων από ΦΠ ΑΠΘ, Ιστορίας & Αρχαιολογίας κλπ. Πάντως, τα τμήματα Φιλολογίας δε διδάσκονται επαρκώς μαθήματα Παιδαγωγικής & Διδακτικής (Γενικής και Ειδικής), κάτι που μπορούμε να διαπιστώσουμε μελετώντας τα προγράμματα σπουδών τους.

αυτο τωρα πως το εννοεις; με μπερδευει η αναφορα σου στο Νόμο ???

anyway, προσωπικά , πλέον, πιστευω πως το σωστο ερωτημα πρεπει να τεθει σε άλλη βάση, ως εξης: Ποια από τα Φιλολογικα τμηματα εχουν κάνει πρακτικη ασσκηση;
γιατι ο,τι θεωρητικο και να διαβασεις και 49 μαθηματ ειδικης να κανεις αν δεν εχεις ταλεντο και δε το θες δε γινεται τιποτα. ειμαι απο αυτους που πιστευουν πως ΔΑΣΚΑΛΟΣ γεννιέσαι, δε γίνεσαι.
σαφως και οι γνωσεις παιδαγωγικων ειναι εκ των ων ουκ ανευ αλλα μήπως πριν γινει η παιδαγωγικη επιστημη δεν υπηρχαν κορυφαιοι ΔΑΣΚΑΛΟΙ;
η εμπειρια ομως , η πραξη βοηθα πολυ περισσοτερο.

να διευκρινησω το αυτονοητο πως πρακτικη δε θεωρω αυτες τις παρακολουθησεις σε σχολεια που εχουμε κανει ολοι οι φοιτητες ολων των τμηματων στο ΕΚΠΑ. (για αλλα αει δε ξερω τι παιζει, ειλικρινα) ουτε καν αυτη την προαιρετικη πρακτικη του κλασικου που γινεται τα τελευταα 4 περιπου χρονια και περιλαμβανει πολλες παρακολουθησεις σε σχολεια και 3-4 αν εισαι τυχερος διδασκαλιες.
πρακτικη κανονικη 6μηνης τουλαχιστον διαρκειας κατα την οποια θα ΔΙΔΑΣΚΕΙΣ και θα αξιολογησαι. τετοια ποσα τμηματα κανουν;

δε νομιζω να το βρισκετε παραλογο..καθε τμημα που σεβεται τον εαυτο του εχει πρακτικη πριν τη ληψη πτυχιου.πχ οι οικονομικες σχολες. οι καθηγητικες σχολες γιατι να μην εχουν;;
 αλλα ελα μωρε εμεις οι καθηγητες δε κανουμε και τιποτα σπουδαιο...απλως στη β-βαθμια διδασκουμε...οποιο τμημα και να τελειωσαμε μαθαμε πραγματα αχρηστα που δε θα διδαξουμε ποτε...μηπως να διδασκουν οι αποφοιτοι λυκειου τελικα;; (σαφως και αυτα τα λεω ειρωνικα αλλα τα εχω ακουσει στα σοβαρα απο """""συναδελφους""""")
 και αυτα τα πειραματικα τι τα εχουμε τοτε;;
ρητορικες ερωτησεις δε χρειαζετε να απαντησετε! ;D

27
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά: Σύνταξη
« στις: Μάρτιος 23, 2010, 04:06:23 μμ »
όλο το ξεχνω αυτο το τοπικ θα βαλω παρακολουθηση για να απαντω εγκαιρως ;D

το αντι σημαινει απεναντι κυρίως.
οι αλλες σημασιες σπανιοτερες και δεν εχουν σχεση με χωρο και χρονο.
απλως ρωτησα επειδη το απεικονιζεις με αυτο το σχηματακι και οχι με απλη κουκιδα οπως πχ κανεις με το προ. μηπως εννοεις κατι αλλο.
αλλιως το σημειο που το βαλες μια χαρα ειναι


28
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Τιμή για ιδιαίτερο 2 ατόμων
« στις: Μάρτιος 22, 2010, 03:55:06 μμ »
το λογικό είναι να τη ρίξεις αν μιλάμε για 2 μαθητές ασχέτως μαθήματος. άλλωστε για να επιλέξει ο μαθητής και βασικά ο γονιός να κάνει γκρουπάκι μάλλον οικονομικοί είναι οι λόγοι.
αν στο 1 παιρνεις 15 στο γκρουπάκι 2 παιδιών πάρε 10-12€ το ένα παιδί.
τουλάχιστον αυτό κάνω εγώ...

Σελίδες: 1234 ... 22

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162173
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 716
Σύνολο: 732

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.065 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.