Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - elinag

Σελίδες: 123
15
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: ΑΣΕΠ 2008 - ΠΕ02 Υλη κ ημερομηνια
« στις: Οκτώβριος 29, 2008, 03:44:51 μμ »
Επίσης τώρα είδα μια απάντηση της Νίκης στην Ιrene,η Irene ρωτούσε αν στο κωδικός θέσης (δίπλα στο κλάδος -ειδικότητα )γράφει τον κωδικο του τμήματός της ή το 02.00.Το 02.00,το λέει και πίσω στις διευκρινίσεις.Τον κωδικό του τμήματος  το γράφεις στο κουτάκι δίπλα από την ονομασία του τίτλου(εκείνο που λέει απο κάτω κωδικός).
Ετσι είναι από ότι μου είπαν....

16
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Πώς πάνε τα «κουράγια» σας;;;...
« στις: Οκτώβριος 29, 2008, 03:35:47 μμ »
Πού θα σου πάει Μάρκο κάτι μου λέει πως θα την ξαναπετύχεις.... ;)

17
Αχ μόλις το βρήκα...μα καθόλου άγχος δεν έχω...

18
¨Οχι δε χρειάζεται αντικατάσταση αίτησης για ένα η στη διεύθυνση κατοικίας....δεν είναι τόσο σημαντικό(εξάλλου κάποιος μπορεί να αλλάξει σπίτι π.χ.το Γενάρη,τι θα κάνει τότε θα τον αποκλείσουν επειδή έγραφε άλλη διέυθυνση?).΄Εγώ θέλω κάτι αλλο,πείτε μου τον κωδικό Πανεπιστημίου σε ποιά σελίδα τον έχει?

19
Μακάρι να είναι η πέμπτη και τυχερή σου φορά....Το "δεν τό'χεις" ήταν εξαιρετικά πετυχημένο ως χιουμοριστικό σχόλιο,καθώς διαβάζοντάς το θυμήθηκα τον Μουρατίδη να κατακεραυνώνει άμοιρους υποψήφιους τραγουδιστές... :-\ Ωστόσο η ζωή(και η μακροχρόνια εμπειρία μου στη showbizz ;D) έχει διδάξει ότι τα λεγόμενα "outsiders" των διαγωνισμών,όπως και τα γκαντεμόπαιδα(μέσα σε αυτά μάλλον συγκαταλέγεσαι στο θέμα του ΑΣΕΠ ;) )πολλές φορές διαψεύδουν κλισέ,προβλέψεις,κριτές,"μελλοντολόγους",στανταράκια...Μην πτοείσαι,εύχομαι το σύμπαν να ρίξει ευνοϊκές στροφές για πάρτη σου όταν θα δίνεις!
Αυτά τα φαιδρά λοιπόν για να χαλαρώσουμε λιγάκι...

20
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Πώς πάνε τα «κουράγια» σας;;;...
« στις: Οκτώβριος 24, 2008, 08:50:35 μμ »
Εγώ πάλι έχω πολύ μεγάλο ταλέντο στο σερβίρισμα...είμαι ή πιο καλή γκαρσόνα!Επίσης είμαι πάρα πολύ καλή και στο σκούπισμα-σφουγγάρισμα.Ξεπετάω τρία τετραγωνικά το λεπτό.Μπορώ να αντικαταστήσω και τη "φωνή" αν έχει πάθει καμιά φαρυγγίτιδα,οι ψηλές μου είναι αρκετά καλές ....Έχω θέση στο μαγαζάκι σας?ε?ε?

21
ΜΜμ τώρα πρόσεξα ότι το κορίτσι τα είχε επισυνάψει από κάτω...παρ'ολ'αυτά έχετε καμια ιδέα γιατί δε μπαίνω στο ασεπάδικο?

22
Καλησπέρα αχ!Θα ήθελα μια βοήθεια...με τούτα και με κείνα είχα ξεχάσει να κατεβάσω κάτι που είχε προτείνει η Ιωάννα..στη σελίδα δεκαοχτώ του topic αυτού...δεν ξέρω αλλά δε μπορώ να βρω αυτό το ασεπάδικο...μα τι γίνεται?τα χάνω???τι κάνω λάθος?μπαίνω στη σελίδα path finder αλλά....βγάλτε με από αυτή την κουταλιά,πνίγομαι... :P

23
Maryvas εμένα δε μου είπαν κάτι τέτοιο για τα νέα..και να σου πω την αλήθεια αν σκέφτηκα να "ολισθήσω"προς τα αρχαία ήταν γιατί από τους γνωστούς μου όσοι επέλεξαν αρχαία έγραψαν καλούτσικα ενώ όσοι έίχαμε Νεα "χαντακωθήκαμε" όλοι...και δε νομίζω να προφτ'ασω να ετοιμαστώ για 2 αντικείμενα...μπορώ να πω ότι σε Νέα έχω διαβάσει πιο πολύ αλλά πάλι δε θυμάμαι και πολλά στο γνωστικό(έχω ένα πρόβλημα μνήμης... ;D)...Πάντως με προβλημάτισες με αυτά που μου είπες για τα Νέα...

24
Ariadni όταν πήγαινα στο φροντιστήριο για την ειδική ο καθηγητής μας είπε το εξής: να πάμε κατευθείαν στο μάθημα που εξαρχής έχουμε επιλέξει για ειδική και να μην επιλέξουμε τελευταία στιγμή κάτι άλλο που μπορεί να μας φανεί πιο εύκολο...δεν ξέρω έχω μπερδευτεί πολύ,θεωρούσα τα Νέα πιο κοντά σ' εμένα γιατί πάντα μου άρεσε η Λογοτεχνία ΑΛΛΑ...τότε με τον Καβάφη θυμάμαι κάτι μου πήγε στραβά με το ποίημα και δεν μπόρεσα να εφαρμόσω αυτά που ήθελα...Ας πούμε έστω ότι αλλάζω ρότα και πάω Αρχαία(που όντως είναι πιο ξεκάθαρα σχετικά με τα σχέδια μαθήματος).Στα αρχαία(αν και έχω διδάξει) δε θεωρώ ότι έχω το απαραίτητο γνωστικό υπόβαθρο..τα φοβάμαι πολύ... :'(Θα ήθελα κι άλλες γνώμες αν δε βαριέστε...

25
Καλησπερα και καλό κουράγιο στους διαβαστερούς! Παιδιά έχω πελαγώσει εκτός των άλλων και με τη διδακτική. Έχω για αυτήν ένα δίλημμα (λίγο αργά σου ήρθε θα μου πείτε,αλλά.... :-[)...Λοιπόν,θα είναι ο 2ος διαγωνισμός Ασεπ στον οποίο παίρνω μέρος. Η σχολή μου ήταν ΦΠ,οπότε από ιστορία ούτε λόγος,από αρχαία το ίδιο κι από Νέα θεωρούσα ότι έχω ασχοληθεί κάπως περισσότερο για αυτό και επέλεξα Νέα στην ειδική διδακτική μου...Έκανα και μια βδομαδούλα μαθημα σε φροντιστήριο και πήγα κι έγραψα χάλια...Τώρα λοιπόν ενώ πάλι κλίνω προς τα Νέα σκέφτομαι μήπως πρέπει να αλλάξω ρότα..΄΄οχι τίποτα αλλά με τα κείμενα που έχουμε αμφιβάλλω αν θα τα καταφέρω να αποτύχω έστω καλύτερα..
Ποιά η γνώμη σας?Ούτως ή άλλως δεν έχω καμιά ειδίκευση στο γνωστικό,μήπως θα ήταν λογικότερο να στραφώ σε άλλη ειδική διδακτική? ???

26
Πραγματικά κι εγώ δεν μπορώ να καταλάβω τι συμβαίνει...Αυτό με τα προγράμματα εξειδίκευσης μου φαίνεται πολύ περίεργο και κυρίως μου φαίνεται περίεργο το οτι κάποιοι παίρνουν ΕΓΚΑΙΡΩΣ τις σωστές πληροφορίες ενώ εγώ...πάντα τελευταία και καταϊδρωμένη!Είμαι σίγουρη και το βλέπω καθημερινά ότι για κάποιους ανοίγουν πολλά "παράθυρα"ως δια μαγείας κι εγώ κάθομαι έξω από την πόρτα με τα πτι φουρ μου και χτυπάω να μου ανοίξουν...Και δε μιλάω για άτομα ψαγμένα και αξιολογώτατα(που στο κάτω κάτω αυτά και μέσο να χρησιμοποιούσαν θα έλεγα χαλάλι) αλλά για άτομα που στο πανεπιστήμιο δεν προλάβαμε να γίνουμε φίλοι γιατί απλά δεν...πατούσαν.. :-\

27
Καλησπέρα και καλή υπομονή σε όσους διαβάζουν.Τελοσπάντων πήγα να κάνω αίτηση στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας σε κάποιο Πρόγραμμα εξειδίκευσης για ΣΜΕΑ.Ξεσηκώθηκα από την  πόλη που μένω κακήν κακώς για να προλάβω να είμαι Θεσ/νίκη 8μιση (οι αιτήσεις ξεκινούσαν σήμερα στις 9).Φτάνω στο Πα.Μακ.καθυστερημένη τελικά(9μιση) και βλέπω μια τεράστια ουρά και ρωτάω και  μου λένε ότι από χτες το βράδι ήρθαν :o (σ.χτες ήταν Κυριακή!!!).Είπαν ότι παίρνουν τους πρώτους 40 με αυστηρή σειρά προτεραιότητας...(σ.3.500 τα δίδακτρα!).Θα ήθελα κανένα σχόλιο αν ξέρετε κάτι σχετικά....

28
Καθόλου απίθανο αυτό που αναφέρθηκε για τα τέσσερα παιδιά....Γνωρίζω άτομα που ήδη το έχουν βάλει μπρος...μια ακόμη απόδειξη ότι τα παιδιά τα κάνουμε και για εγωιστικούς λόγους... :-\
Και αναρωτιέμαι τώρα εγώ...υποτίθεται οτι είμαστε εκπαιδευτικοί,ότι με τον ένα ή τον άλλο τρόπο θα διδάξουμε σε παιδιά...τι ακριβώς θα διδάξουμε?Το πνεύμα μας είναι κλεισμένο σε κλουβί...σκλαβωμένο!Δε βλέπει ορίζοντες,δε μπορεί να δει τίποτε άλλο πίσω από τις στοίβες των βιβλίων...και το βλέμμα μας?σε αυτό είναι ζωγραφισμένη όλη η μιζέρια μας...Ιδίως έμείς οι φιλόλογοι,οι οποίοι υποτίθεται ότι πρέπει να διαθέτουμε ζεστή καρδιά και ανοιχτό μυαλό,καθώς είμαστε κυρίως αυτοί που μπορούμε να αγγίξουμε τις πιο ευαίσθητες χορδές των μαθητών και να εμφυσήσουμε αξίες διδάσκοντας ένα ποίημα,ένα αρχαίο κείμενο,αναλύοντας τις πιο μυστηριώδεις πτυχές της γλώσσας...
Εμείς είμαστε αυτοί λοιπόν?Πήγα να κάνω χαρτιά για τους ωρομίσθιους και είδα...το μεγαλείο μας και την αρχοντιά μας!
Υστερία,μιζέρια,απογοήτευση,κομπλεξισμός απέναντι σε ΑΓΝΩΣΤΑ άτομα...νευρικοί,απογοητευμένοι άνθρωποι,αυτό κατέληξαν κάποιοι να είναι.και όχι,δεν τους δικαιολογώ....παρ'όλο που φοβάμαι ότι έτσι θα καταλήξω...


Σελίδες: 123

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 719
Σύνολο: 720

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.072 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.