Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - turtle

Σελίδες: 1234 ... 27
15
Καλησπέρα. Θα ήθελα τη βοήθεια όποιου γνωρίζει σχετικά. Διανύω το δεύτερο χρόνο υπηρεσίας ως μόνιμη εκπαιδευτικός. Την προηγούμενη χρονιά πήρα την άδεια ανατροφής για το γιο μου η οποία έληγε στις 20 Ιουνίου. Φέτος έμεινα έγκυος και είμαι από αρχές Οκτώβρη λόγω σοβαρού προβλήματος σε άδεια.

Αυτό που ήξερα ήταν ότι μονιμοποιήσαι στα 2 χρόνια από το διορισμό σου. Ξαφνικά όμως έμαθα ότι αρκεί να περάσουν 5 μήνες για λόγους προστασίας μητρότητας.

Από τη Διεύθυνση που ανήκω μου δημιούργησαν ολόκληρο ζήτημα ότι πρέπει να επιστρέψω και να υπηρετήσω συνεχόμενα για 6 με 7 μήνες (δε μου ξεκαθάρισαν τον ακριβή αριθμό), χωρίς να υπολογίζονται οι καλοκαιρινοί μήνες.

Ειλικρινά δεν μπορώ να κατανοήσω τι ισχύει. Γίνεται αναδρομικά η μονιμοποίηση ή αν παρέλθουν τα 2 χρόνια και δεν έχεις τουλάχιστον 5 μήνες υπηρεσίας (χωρίς άδειες) αντιμετωπίζεις πρόβλημα;

16
Ειδική Αγωγή / Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής 2013 - 14
« στις: Αύγουστος 21, 2013, 02:14:10 μμ »
το παρόν δεν είναι αναλογικό με το παρελθόν.
Οι καταχωρήσεις των αιτήσεων γίνονται κατευθείαν στο κεντρικό σύστημα. Από τεχνικής άποψης νομίζω ότι οι πίνακες είναι έτοιμοι από τη στιγμή που καταχωρούνται τα στοιχεία της τελευταίας αίτησης.

Έχεις δίκιο. Το παρόν κατά πώς φαίνεται θα είναι χειροτερο από το παρελθόν.

17
Ειδική Αγωγή / Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής 2013 - 14
« στις: Αύγουστος 20, 2013, 05:30:00 μμ »
Θεωρώ ότι το σενάριο για 11/9 είναι πρακτικά αδύνατο. Αρκεί να κοιτάξει κάποιος και τα προηγούμενα χρόνια για να αντιληφθεί αναλογικά ποιο θα είναι το μέλλον...

18
Επαναφέρω το ερώτημα μου σχετικά με το αν προηγείται στην οργανική συνάδελφος που έχει 67% αναπηρία, αλλά δε θεωρείται ειδική κατηγορία σε σχέση με συνάδελφο που έχει περισσότερα μόρια και δεν έχει αναπηρία.

Συγκεκριμένα το ερώτημά μου αφορά σε τοποθετήσεις σε οργανικές θέσεις ΣΜΕΑΕ μετά από μετά από μετάθεση.

Ο λόγος που το επαναφέρω είναι γιατί βρήκα στο νόμο περί Ειδικής Αγωγής το εξής:


Κατά την προσωρινή ή οριστική τοποθέτηση σε κε­νές οργανικές θέσεις μόνιμου εκπαιδευτικού προσωπι­κού των ΣΜΕΑΕ, προηγούνται εκπαιδευτικοί που είναι άτομα με μόνιμη αναπηρία τουλάχιστον εξήντα επτά τοις εκατό (67%) σε αντίστοιχες σχολικές μονάδες και σε ποσοστό που δεν υπερβαίνει το είκοσι τοις εκατό (20%) των υπηρετούντων εκπαιδευτικών σε αυτές. Η τοποθέτηση των εκπαιδευτικών από μετάθεση σε κενές οργανικές θέσεις γίνεται σύμφωνα με το σύνολο των μορίων τους και εφόσον αυτοί πληρούν τις προϋποθέ­σεις ικανότητας όπως αυτές προβλέπονται κατωτέρω στην περίπτωση β’ της παραγράφου 1 του άρθρου 23 του παρόντος νόμου.

Θα εκτιμούσα την όποια βοήθεια.

19
Επειδή θα κάνω την αίτηση σήμερα θα ήθελα να ρωτήσω αν τσεκάρω το κουτάκι(:αποδέχομαι πρόσληψη αναπληρωτή για το πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία) μπορεί να προσληφθώ οπουδήποτε πανελλαδικά ή μόνο στις περιοχές που έχω δηλώσει.

Σε ό,τι αφορά την περσινή μου αίτηση το είχα ρωτήσει και μου είχαν πει από τη Δευτεροβάθμια ότι αφορά μόνο τις περιοχές τις οποίες έχεις δηλώσει.

Καλή επιτυχία!

20
Σχολικά μαθήματα / Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« στις: Αύγουστος 12, 2013, 09:18:48 πμ »
Καλημέρα συνάδελφοι. Επειδή δεν το κατάλαβα... Από πότε θα ισχύσουν όλα αυτά τα όμορφα; Από φέτος και για τους μαθητές που θα πάνε πρώτη λυκείου;

Η β λυκείου και η γ λυκείου (αναφέρομαι στη σχολική χρονιά 2013-2014) θα επηρεαστούν ή θα συνεχίσουν με το προηγούμενο σύστημα;

21
Σκεφτείτε μήπως μπορείτε να εξουσιοδοτήσετε κάποιον.

22
Καλημέρα. Ήθελα να μάθω αν δίνεται η δυνατότητα σε εκπαιδευτικό που υπηρετεί με οργανική σε ΣΜΕΑΕ να πάρει οργανική σε άλλη ΣΜΕΑΕ της ίδιας διεύθυνσης μέσω της διαδικαίας της βελτίωσης.

Συνάδελφος μου είχε πει ότι κάτι τέτοιο δε γίνεται κανονικά και ότι ο ενδιαφερόμενος θα πρέπει να αιτηθεί μετάθεσης. Ωστόσο, βλέπω ότι κάποια ΠΥΣΔΕ π.χ. Δυτικής Αττικής το έκαναν.

Τελικά τι ισχύει;

23
Μήπως να το παλέψουν επί της ουσίας με τη φοροδιαφυγή και με όλους αυτούς που θησαυρίζουν; Ας αφήσουμε τους μισθούς και τις συντάξεις στην ησυχία τους.

Ήμαρτον!

24
Δηλαδή Garcia4  πραγματικά πιστεύεις ότι εκεί είναι το πρόβλημα, ότι δηλαδή δε δουλεύουμε και τον Ιούλιο με τους 40 βαθμούς; Αν έχει ένα πρόβλημα η ελληνική εκπαίδευση αυτό δεν είναι οι ώρες απασχόλησης, άλλωστε οι έρευνες λένε ότι δε δουλεύουμε λιγότερο από συναδέλφους του εξωτερικού, αλλά η ποιότητα του παρεχόμενου έργου, η οποία εξαρτάται από μια σειρά παραγόντων (αναλυτικό πρόγραμμα, υποδομές, κατάρτιη εκπαιδευτικών, ουσιαστική αξιολόγηση, κ.α.).

Προσωπικά δε δέχομαι να δουλέψω παραπάνω υπό αυτές τις συνθήκες, και δεν εννοώ μόνο το μισθό μου, για να μη λέει η ελληνική κοινωνία ότι τεμπελιάζω. Αν είμαστε τόσο ανόητοι ώστε να πιστεύουμε ότι οι μόνοι που φέρουν ευθύνη για την κατάσταση της εκπαίδευσης είναι οι εκπαιδευτικοί τότε τι να πω;

Άλλωστε υπάρχει και η γνωστή ατελής επαγωγή: επειδή είχα κακή εμπειρία από κάποιους καθηγητές στο σχολείο είτε ως μαθήτρια ε'ιτε ως εκπαιδευτικός τους βγάζω όλους άχρηστους. Προφανώς και δεν είναι έτσι. Ή έχετε την εντύπωση ότι στον ιδιωτικό τομέα είναι όλα αγγελικά πλασμένα; Και δεν κάνω λόγο για μικρομάγαζα, αλλά ακόμα και για μεγάλους οργανισμούς όπου προφανώς υπάρχουν και αυτοί που λουφάρουν, που ψάχνουν να πέσουν στα μαλακά και να αποκτήσουν τις σωστές διασυνδέσεις για να ανέβουν στην ιεραρχία ή να αποφύγουν μια κακή μετακίνηση.

Είμαστε ένας κλάδος όπως όλοι. Με τα καλά του και με τα κακά του δυστυχώς. Προφανώς και πρέπει να διορθωθούν στην ουσία τους και όχι στη βάση των εντυπώσεων...

25
Βρε συνάδελφοι, είναι δυνατό να υποστηρίζουμε ότι οι διευθυντές των σχολείων λαδώνονται για να αλλάζουν βαθμούς; Έχεις ακούσει ποτέ κάτι τέτοιο; Εγώ πάντως όχι και το θεωρώ μια ακραία συμπεριφορά και όχι κάτι που γίνεται εύκολα. Δηλαδή πόσα πια χρήματα θα δώσει ο ενδιαφερόμενος στο διευθυντή, ο οποίος θα τα δεχθεί με ό,τι αυτο μπορεί να συνεπάγεται για τη δουλειά του;

Επίσης δεν αντιλαμβάνομαι ούτε το σχετικό για τα μεταπτυχιακά του εξωτερικού. Σε ποια μεταπτυχιακά και ποιών χωρών αναφέρεσαι; Για παράδειγμα στη Μ.Βρετανία όπου έχω προσωπική εμπειρία είναι εξαιρετικά αυστηροί στο τι βεβαιώσεις χορηγούν, π.χ. αν υπάρχει συνάφεια μεταπτυχιακού με κάποιο κλάδο ή αν ήταν πλήρους φοίτησης, διότι δεν αστειεύονται με την αξιοπιστία του Πανεπιστημίου.

Αν αναφέρεσαι σε Πανεπιστήμια άλλα γίνε πιο συγκεκριμένη...

26
Ειδική κατηγορία θεωρείται βάσει του άρθρου 13 περ. α), γ)   της παραγραφου 1.


Άρθρο 13
Ειδικές κατηγορίες μετάθεσης

1 . Κατά τις μεταθέσεις και τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών λειτουργών μετατίθενται ή τοποθετούνται, κατά προτεραιότητα, συγκρινόμενοι μόνο μεταξύ τους.

α) Οι εκπαιδευτικοί που έχουν παιδιά τα οποία χρειάζονται ειδική θεραπευτική αγωγή ή εκπαίδευση και είναι τυφλά, κωφά ή βαρήκοα, αυτιστικά, σπαστικά πάσχουν από μεσογειακή αναιμία, που χρήζει μεταγγίσεων αίματος, λευχαιμία, αιμορροφιλία, χρόνια νεφρική ανεπάρκεια σε στάδιο αιμοκάθαρσης, ΑΙDS, σύνδρομο DΟWΝ και σκλήρυνση κατά πλάκας τετραπληγικής ή παραπληγικής μορφής καρκίνο σε μεταστατικό στάδιο και νόσο του Crohn. Για την απόδειξη των λόγων αυτών απαιτείται βεβαίωση Β/θμιας Υγειονομικής Επιτροπής στην οποία θα εκτίθεται και το ιστορικό της ασθένειας.

και...

γ) Οι εκπαιδευτικοί που οι ίδιοι ή οι σύζυγοί τους πάσχουν από μεσογειακή αναιμία που χρήζει μεταγγίσεων αίματος, λευχαιμία, αιμορροφιλία, χρόνια νεφρική ανεπάρκεια σε στάδιο αιμοκάθαρσης, ΑΙDS και σκλήρυνση κατά πλάκας τετραπληγικής ή παραπληγικής μορφής καρκίνο σε μεταστατικό στάδιο και νόσο του Crohn. Για την απόδειξη των λόγων αυτών απαιτείται βεβαίωση Β/θμιας Υγειονομικής Επιτροπής στην οποία θα εκτίθεται και το ιστορικό της ασθένειας.

Αν ο συνάδελφος που έχει αναπηρία δεν ανήκει αποδεδειγμένα στις παραπάνω περιπτώσεις τότε
πάλι τα μόρια μετάθεσης καθορίζουν το "πλεονέκτημα"

Μάλιστα. Σ' ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.

27
Έστω ότι σε ένα σχολείο υπάρχουν 3 οργανικές φιλολόγων και τοποθετούνται 3 συνάδελφοι την ίδια χρονιά. Ο ένας εξ αυτών είναι ειδική κατηγορία ενώ οι άλλοι 2 όχι. Από αυτά που διάβασα πρώτος θεωρείται αυτός που ανήκει στην ειδική κατηγορία (όχι αν είναι πολύτεκνος) και έπονται οι άλλοι δύο.

Γι' αυτούς τους δύο θα ισχύσει ότι προηγείται αυτός με τα περισσότερα μόρια μετάθεσης ή με τα περισσότερα μόρια προϋπηρεσίας ή με βάση κάποιο άλλο κριτήριο;
... Ο έχων τα περισσότερα μόρια μετάθεσης...

Ευχαριστώ για την απάντηση.

Αν όμως από τους δύο φιλολόγους του παραδείγματος ο ένας έχει αναπηρία, αλλά δε θεωρείται ειδική κατηγορία, ενώ ο άλλος δεν έχει αναπηρία αλλά έχει περισσότερα μόρια ποιος προηγείται σε αυτή την περίπτωση από τους δύο;

28
Έστω ότι σε ένα σχολείο υπάρχουν 3 οργανικές φιλολόγων και τοποθετούνται 3 συνάδελφοι την ίδια χρονιά. Ο ένας εξ αυτών είναι ειδική κατηγορία ενώ οι άλλοι 2 όχι. Από αυτά που διάβασα πρώτος θεωρείται αυτός που ανήκει στην ειδική κατηγορία (όχι αν είναι πολύτεκνος) και έπονται οι άλλοι δύο.

Γι' αυτούς τους δύο θα ισχύσει ότι προηγείται αυτός με τα περισσότερα μόρια μετάθεσης ή με τα περισσότερα μόρια προϋπηρεσίας ή με βάση κάποιο άλλο κριτήριο;


Σελίδες: 1234 ... 27

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 751
Σύνολο: 751

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.078 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.