Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Faidra_

Σελίδες: 1234 ... 8
15
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Μάρτιος 22, 2011, 12:21:00 πμ »
''Ο οργανωμένος εθελοντισμός τείνει να καταστεί μια σημαντική συνιστώσα της «κοινωνίας των πολιτών» και να διαμορφώνει τις προϋποθέσεις αντιμετώπισης των πολλαπλών αδιεξόδων. Παρατηρείται ότι η παγκοσμιοποιημένη οικονομία, υποχρεώνει τα Εθνικά κράτη για να διατηρήσουν την ανταγωνιστικότητα  των οικονομιών τους στην παγκόσμια αγορά, να λαμβάνουν μέτρα που πλήττουν τη συνοχή των κοινωνιών τους. Παράλληλα τα παραδοσιακά προγράμματα κοινωνικής πολιτικής αντιμετωπίζουν τεράστιες δυσκολίες προσαρμογής στη νέα πραγματικότητα που δημιουργούν  η γήρανση του πληθυσμού, οι αλλαγές στην οικογένεια, στην αγορά εργασίας και γενικότερα στον τρόπο παραγωγής.''

Στην παραπάνω παράγραφο τρόπος ανάπτυξης είναι τα παραδείγματα και αίτιο αποτέλεσμα;
Αυτό που λέει για την παγκοσμιοποιημένη οικονομία και τα παραδοσιακά προγράμματα που απέτυχαν μπορώ να το θεωρήσω παράδειγματα-στοιχεία που επιβεβαιώνουν την αρχική άποψη; Επίσης παραδείγματα υπάρχουν στο τέλος.
Και στη συνέχεια θα αναφέρω ότι έχω και αίτιο αποτέλεσμα διότι η αδυναμία των προγραμμάτων πολιτικής προστασίας καθιστούν τον εθελοντισμό σημαντική συνιστώσα που διαμορφώνει τις προυποθέσεις αντιμετώπισης των πολλαπλών αδιεξόδων;

Έχω μπερδευτεί !!! Συνάδελφοι τα φώτα σας!!!

16
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Φεβρουάριος 28, 2011, 12:52:53 πμ »
''Το θέμα των μειονοτήτων είναι πάντως πολυδιάστατο. Πέραν της θεωρητικής, ενδιαφέρουσα είναι η πρακτική αντιμετώπιση του, η οποία πρέπει να γίνεται με πολλή προσοχή, διότι μπορεί να οδηγήσει σε επικίνδυνες καταστάσεις διεθνούς αναταραχής. Εν πρώτοις, υπάρχει το ενδεχόμενο πολιτικής εκμετάλλευσης του μειονοτικού "μικροεθνικισμού'' από ορισμένες μεγάλες Δυνάμεις, ώστε να έχουν την ευχέρεια της προστασίας των μειονοτήτων και γενικότερα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Εξάλλου , υποθάλπεται έτσι η τάση για αναθεώρηση των υφισταμένων συνόρων και για ακρωτηριασμό ή διαμελισμό των υπαρχόντων εθνικών κρατών , όταν τούτο συμφέρει κάποια ισχυρά κράτη. Τον ''μικροεθνικισμό'' υποδαυλίζουν επίσης και γειτονικά όμορα κράτη, τα οποία προβάλλοντας το ενδιαφέρον τους για την προστασία κάποιας συγγενικής μειονότητας, προωθούν επεκτατικές εδαφικές βλέψεις.''

Στην παραπάνω παράγραφο έχω αιτιολόγηση ή αίτιο αποτέλεσμα; Γίνεται να συνυπάρχουν και οι δύο μέθοδοι;

17
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Νεοελληνική Γλώσσα Γ' Γυμνασίου
« στις: Φεβρουάριος 23, 2011, 12:51:20 μμ »
Μόλις βρήκα μία σημείωση σε ένα βιβλίο που αναφέρει:

--Δεν χωρίζονται με κόμμα οι αναφορικές που αποτελούν αναγκαίους προσδιορισμούς στον όρο που προσδιορίζουν .Τέτοιες είναι οι επιθετικές αναφορικές προτάσεις.

--Χωρίζονται με κόμμα οι προσθετικές /παραθετικές προτάσεις.



Επίσης στο βιβλίο της β λυκείου στη σελ. 176 αναφέρει για μία πρόταση ότι είναι επιρρηματική και παραθετική!!!!!!


Μήπως τελικά και τις επιρρηματικές τις χαρακτηρίζουμε ώς προσδιοριστικές και παραθετικές;;;;;;;;;;;;;;


Δε βγάζω άκρη και έχω σκάσει!!!!! Σας παρακαλώ υπάρχει απάντηση;

18
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Νεοελληνική Γλώσσα Γ' Γυμνασίου
« στις: Φεβρουάριος 19, 2011, 12:11:44 πμ »
Τα φώτα σας!!!!

Οι αναφορικές προτάσεις χωρίζονται σε α) Επιθετικές αναφορικές που είναι πάντα ονοματικές και διακρίνονται σε προσδιοριστικές και προσθετικές.

και σε Ελεύθερες αναφορικές που είναι είτε ονοματικές , είτε επιρρηματικές.


Μία μαθήτρια με ρώτησε γιατί τις επιρρηματικές ανάλογα με το αν παίρνουν κόμμα και αν είναι αναγκαίο συμπλήρωμα δεν τις χωρίζουμε σε προσδιοριστικές και προσθετικές. Η εξηγηση μου είναι ότι έχει να κάνει με το ρόλο των επιθετικών και τον προσδιορισμό ενός ουσιατικού.
Είμαι σωστή ? Μπορείτε να με βοηθήσετε; Μπερδεύτηκα!

γτ έτσι λέει το συντακτικό!  ;D ;D ;D

εγώ κάνω τη διάκριση ως εξής:

δ. αναφορικές προτάσεις:

Α) Ονοματικές
1. Επιθετικές α)προσδιοριστικές, β)προσθετικές
2. Ελεύθερες

Β) Επιρρηματικές (ελεύθερες)
:) :) :) :)
Με ρώτησε πριν λίγο  και μία συνάδελφος στο φροντιστήριο το ίδιο πράγμα και απάντησα ότι έτσι είναι ο κανόνας!!! Αλλά τώρα μου είπε να το ψάξω και να βρω γιατί δεν ισχύει!!! Δεν υπάρχει πουθενά καμία αναφορά γι'αυτό!!!

πφφ!
οι επιθετικές μοιάζουν με επιθετικό προσδιορισμό, προσδιορίζουν κάποιο ουσιαστικό.
οι ελεύθερες λειτουργούν είτε ως Υ,Α,Κ είτε ως επιρρηματικοί προσδιορισμοί.
οι επιθετικές χωρίζονται με κριτήριο το κόμμα ενώ οι ελεύθερες με βάση το αν είναι λειτουργούν ως ονοματικός ή επιρρηματικός προσδιορισμός. ΤΕΛΕΙΑ!

Υπάρχει απάντηση στην ερώτησή της ή τζάμπα πονοκεφαλιαζόμαστε??

πφ!!!! Απορίες όμως ε; Πνεύματα αντιλογίας!!! Εγώ έτσι το διάβασα και τελείωσε ....τι με ταλαιπωρούν τώρα;;;;;;;;;;;;;; Δε βρίσκω κάτι όσο και αν έψαξα τα πραγματα είναι απλά και εμείς κάνουμε τη ζωή μας δύσκολη!!!

19
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Νεοελληνική Γλώσσα Γ' Γυμνασίου
« στις: Φεβρουάριος 18, 2011, 03:19:30 μμ »
Τα φώτα σας!!!!

Οι αναφορικές προτάσεις χωρίζονται σε α) Επιθετικές αναφορικές που είναι πάντα ονοματικές και διακρίνονται σε προσδιοριστικές και προσθετικές.

και σε Ελεύθερες αναφορικές που είναι είτε ονοματικές , είτε επιρρηματικές.


Μία μαθήτρια με ρώτησε γιατί τις επιρρηματικές ανάλογα με το αν παίρνουν κόμμα και αν είναι αναγκαίο συμπλήρωμα δεν τις χωρίζουμε σε προσδιοριστικές και προσθετικές. Η εξηγηση μου είναι ότι έχει να κάνει με το ρόλο των επιθετικών και τον προσδιορισμό ενός ουσιατικού.
Είμαι σωστή ? Μπορείτε να με βοηθήσετε; Μπερδεύτηκα!

γτ έτσι λέει το συντακτικό!  ;D ;D ;D

εγώ κάνω τη διάκριση ως εξής:

δ. αναφορικές προτάσεις:

Α) Ονοματικές
1. Επιθετικές α)προσδιοριστικές, β)προσθετικές
2. Ελεύθερες

Β) Επιρρηματικές (ελεύθερες)
:) :) :) :)
Με ρώτησε πριν λίγο  και μία συνάδελφος στο φροντιστήριο το ίδιο πράγμα και απάντησα ότι έτσι είναι ο κανόνας!!! Αλλά τώρα μου είπε να το ψάξω και να βρω γιατί δεν ισχύει!!! Δεν υπάρχει πουθενά καμία αναφορά γι'αυτό!!!

20
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Νεοελληνική Γλώσσα: Γραμματική
« στις: Φεβρουάριος 18, 2011, 03:13:38 μμ »
Κατά την επεξεργασία κάποιας άσκησης μας προέκυψε η συγκεκριμένη ερώτηση: να βρεθεί η προστακτική αορίστου του ρήματος " πηγαίνω- πάω". Μετά από συζήτηση- ανάλυση με τους συναδέλφους δεν μπορέσαμε να βρούμε κάποιον τύπο (νεοελληνικά πάντα)...υπάρχει κάποιος που να γνωρίζει κάτι παραπάνω;;;

Τα φώτα σας παρακαλώ  ;D

http://modern-greek-verbs.tripod.com/pigaino.html

21
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Νεοελληνική Γλώσσα Γ' Γυμνασίου
« στις: Φεβρουάριος 18, 2011, 01:38:47 μμ »
Τα φώτα σας!!!!

Οι αναφορικές προτάσεις χωρίζονται σε α) Επιθετικές αναφορικές που είναι πάντα ονοματικές και διακρίνονται σε προσδιοριστικές και προσθετικές.

και σε Ελεύθερες αναφορικές που είναι είτε ονοματικές , είτε επιρρηματικές.


Μία μαθήτρια με ρώτησε γιατί τις επιρρηματικές ανάλογα με το αν παίρνουν κόμμα και αν είναι αναγκαίο συμπλήρωμα δεν τις χωρίζουμε σε προσδιοριστικές και προσθετικές. Η εξηγηση μου είναι ότι έχει να κάνει με το ρόλο των επιθετικών και τον προσδιορισμό ενός ουσιατικού.
Είμαι σωστή ? Μπορείτε να με βοηθήσετε; Μπερδεύτηκα!

22
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Φεβρουάριος 15, 2011, 12:09:53 μμ »
''Μέσα σ'ένα τέτοιο "τοπίο φτώχειας και εξαθλίωσης'' :εδώ μου φαίνεται ότι έχουμε κάτι σαν περιγραφή, η οποία προσπαθεί να διεγείρει συναισθηματικά το δέκτη, ασύνδετο σχήμα: ανασφάλεια, ανεργία, εγκληματικότητα, συσσώρευση επιθέτων: τους σύγχρονους και ιδανικούς και τέλος, η παρομοίωση των μεταναστών με αποδιοπομπαίους τράγους είναι μεταφορά (;). Τέλος πάντων, όλα τα παραπάνω είναι μέσα πειθούς της επίκλησης στο συναίσθημα.
Ευχαριστώ πολύ! ;)

23
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Φεβρουάριος 14, 2011, 01:56:38 μμ »
Μου φαίνεται για αιτιολόγηση, αν η δομή είναι η εξής: Θ.Π. Συχνά, βέβαια...ευρωστία. Λεπτομέρειες-σχόλια:Χωρίς εφόδια...εξοντώσουν.Πρόταση-κατακλείδα: Γι'αυτό...ελευθερίας. Αιτιολογείται γιατί δηλ. η πνευματική ευεξία πρέπει να συνοδεύεται και από ψυχική ευρωστία (άσχετο, του Παπανούτσου το απόσπασμα;) Επίσης, μήπως έχουμε και αναλογία(θα τον εξομοιώνουν με ένα ναυαγό...εξοντώσουν); Όσο για διαρθρωτικές λέξεις- φράσεις σίγουρα για την αιτιολόγηση σύνδεσμοι τύπου γιατί, επειδή είναι ενδείξεις, αλλά περισσότερο ρόλο πιστεύω ότι παίζει το νόημα.

Συμφωνώ.Και εγώ πιστεύω ότι είναι αιτιολόγηση και αναλογία.


Ποια μέθοδο πειθούς χρησιμοποιεί ο συγγραφέας στην παρακάτω παράγραφο;Είναι επίκληση στη λογική επειδή εκφράζει αλήθειες ή στο συναίσθημα επειδή έχουμε την παρομοίωση των μεταναστών με σύγχρονους αποδιοπομπαίους τράγους;

''Μέσα σ'ένα τέτοιο "τοπίο φτώχειας και εξαθλίωσης'' όπω περιγράφηκε παραπάνω,  οι μεταναστες αποτελούν τους σύγχρονους και ιδανικούς αποδιοπομπαίους τράγους,κατηγορούμενοι ως υπεύθυνοι για τη διάχυτη ανασφάλεια,την ανεργία, την εγκληματικότητα και όλα τα κακά της πόλης.''

24
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Φεβρουάριος 07, 2011, 01:29:45 πμ »
Μήπως επεισή προσδιορίζει ότι βασίζεται σε επεξεργασμένα στοιχεία πρέπει να θεωρηθεί έγκυρος

ορθό επιχείρημα, τέλεια επαγωγή

Τώρα το ξανακοίταζα και το σκεφτόμουν....Άρα είναι έγκυρος, αληθής, ορθός και τέλεια επαγωγή...

25
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Φεβρουάριος 06, 2011, 08:35:36 μμ »
Μπορείτε με βοηθήσετε με μία άσκηση; :-[

Το απόσπασμα είναι ''
''Η Ευρώπη, παρ' ότι συμμετέχει στο 20% του πληθυσμού του πλανήτη που νέμεται το 80% του παγκοσμίου εισοδήματος, έχει μεταξύ των 340 περίπου εκατομμυρίων κατοίκων της πάνω από 53 εκατομμύρια φτωχούς και 20 εκατ. ανέργους. Αυτή η πλημμυρίδα της ανισότητας που συνεχώς επεκτείνεται σε μια «κοινωνία της αφθονίας» είναι η γενεσιουργός αιτία του κοινωνικού αποκλεισμού και της φτώχειας των «ξεχασμένων» της κοινωνίας.''

Άσκηση: "Αυτή η πλημμυρίδα...των ξεχασμένων της κοινωνίας''. Να αναγνωρίσετε και να αξιολογήσετε το συγκεκριμένο επιχείρημα. Δεχτείτε ότι τα τεκμήρια στις αμέσως προηγούμενες προστάσεις  του κειμένου βασίζονται σε επεξεργασμένα στοιχεία και ότι η συλλογιστική πορεία που οργανώθηκε το επιχείρημα είναι επαγωγική. ''


Εγώ θα έλεγα ότι δεν είναι έγκυρος, είναι αληθής, δεν είναι ορθος.
Είναι επαγωγικός συλλογισμός με αίτιο αποτέλεσμα. Ατελής επαγωγή γιατί η αιτία είναι αναγκαία και όχι επαρκής, ή θα έλεγα ότι υπάρχει υπεραπλούστευση της σχέσης αιτίου-αποτελέσματος.
Είμαι σε καλό δρόμο ή τα έχω μπερδέψει τελείως;;;;;;;;;;;;;; :-\ :-\ :-\ :-\ :-\
Μήπως επεισή προσδιορίζει ότι βασίζεται σε επεξεργασμένα στοιχεία πρέπει να θεωρηθεί έγκυρος;;;;;;;;;;;Έχω μπερδευτεί! Μπορείτε να με βοηθήσετε;;;;;;

26
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Φεβρουάριος 06, 2011, 07:46:29 μμ »

[/quote]

Όντως, δεν προέκυψαν όλα αυτά ως αποτέλεσμα της ανάπτυξης του ποδοσφαίρου, διότι λειτούργησαν ως οι αιτίες που οδήγησαν στην ανάπτυξη του ποδοσφαίρου. Δεν μπορούμε στη θεματική να έχουμε ένα αποτέλεσμα και στα σχόλια αιτίες;;;  :-[ :-[
Βασικά, κι εμένα αιτιολόγηση μου φαίνεται, αλλά δεν έχω επαρκή επιχειρήματα που να αντικρούουν την άποψη ότι είναι αίτιο-αποτέλεσμα.
[/quote]


Είναι μία απλή αιτιολόγηση. Στην αρχή απλά διατυπώνεται μία θέση η οποία μας παρακινεί να αναρωτηθούμε ''γιατί;'', και στη συνέχεια έχουμε επιχειρήματα που αποδεικνύουν τη θέση αυτή. Δεν υπάρχει αίτιο και αποτέλεσμα όπως είναι διατυπωμένο. Αν έλεγε η ανάπτυξη του φαινομένου του ποδοσφαίρου στον 20ο αιώνα, οφείλεται.................θα ήταν. Όπως όμως το έδωσε εσύ, εγώ δε βλέπω αίτιο αποτέλεσμα. Μη σε μπερδεύει!!!!!!!!!!!!!!

27
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Φεβρουάριος 06, 2011, 07:27:44 μμ »
Δε γνωρίζω κάποιο βιβλίο με λεξιλογικές ασκήσεις μόνο, ωστόσο και το σχολικό με τις γλωσσικές ασκήσεις έχει αρκετές.

28
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Φεβρουάριος 06, 2011, 02:30:32 πμ »
το 3ο θεωρώ και γω ότι είναι αιτιολόγηση ,όντως δεν υπάρχει αποτέλεσμα ,λέω και γω διαίρεση με σύγκριση αντίθεση κάτι έχω χάσει ....εμ στον γραπτό λόγο κάποια πράγματα δεν είναι πάντα κατανοητά  :)

εντάξει ...μην είμαστε υπερβολικοί....ήταν απλό και κατανοητό το τί εννοούσε!!!  :)

Σελίδες: 1234 ... 8

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32315
  • Τελευταία: mixalios11
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161204
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 747
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 590
Σύνολο: 600

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.118 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.