Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - jfk1976

Σελίδες: 1234 ... 18
15
Μετατάξεις / Απ: Μετάταξη μέσω ΕΣΚ
« στις: Μάιος 03, 2020, 03:59:12 πμ »
Ο γύρος των μετατάξεων του 2020 θα γίνει;
Από ότι γνωρίζω έχει αναβληθεί

16
Οι απόψεις της καθηγήτριας του κ. Τσιόδρα για το άνοιγμα των σχολείων

Η Αθηνά Λινού είναι απόφοιτος της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών και της Σχολής Δημόσιας Υγείας του Πανεπιστημίου Harvard, ενώ κατέχει Διδακτορικό Τίτλο Σπουδών και Υφηγεσία στον τομέα της Επιδημιολογίας από το Πανεπιστήμιο Αθηνών. Έχει αναλάβει πολλές ακαδημαϊκές θέσεις μεγάλης διάρκειας και έχει διδάξει Επιδημιολογία, Προληπτική Ιατρική και Ιατρική της Εργασίας στη Μεταπτυχιακή Σχολή Mayo, στη Σχολή Δημόσιας Υγείας του Πανεπιστημίου της Minnesota και στο Πανεπιστήμιο Case Western Reserve. Από το 2004 είναι Καθηγήτρια της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών.

Αυτά, ως προς το βιογραφικό της κ. Λινού. Η οποία είναι “τόσο Harvard”, όσο και ο Σωτήρης Τσιόδρας. Με μια ενδιαφέρουσα πρόσθετη επισήμανση. Υπήρξε και καθηγήτρια του εκπροσώπου του υπουργείου Υγείας.

Ως εκ τούτων, γνωρίζει τα περί “επιστημονικής αβεβαιότητας” το ίδιο καλά με τον πρώην φοιτητή της και τώρα συνάδελφό της.

Ο Σωτήρης Τσιόδρας “έσπασε” για λίγο το ήρεμο ύφος των προηγούμενων ανακοινώσεών του λέγοντας προχθές:

«Προσπαθούν κάποιοι κύκλοι να τονίσουν υπέρμετρα τις επιστημονικές αβεβαιότητες. Δεν τις ξέρουμε δηλαδή εμείς; Και να βγάλουν αντιφάσεις προς τα έξω, προς τον κόσμο. Να κλονίσουν την εμπιστοσύνη του κόσμου με ψευδοεπιστημονικά επιχειρήματα. Εμείς δεν έχουμε αγωνία;»

Δικαιούται, όμως, να λέει την επιστημονική της άποψη –σεβόμενη και η ίδια τις αβεβαιότητες της επιστήμης-, όσο δικαιούται και ο κ. Τσιόδρας.

Μιλώντας, λοιπόν, στο Οpen tv, είπε ότι το άνοιγμα των σχολείων “επιδημιολογικά είναι ένας κίνδυνος του οποίου δεν ξέρουμε το μέγεθος” τονίζοντας παράλληλα ότι το μάθημα για τα παιδιά θα είναι μόλις 10 μέρες.

Ξεκαθάρισε ότι δεν υπάρχει αξιόπιστη μελέτη που να δείχνει αν τα παιδιά μεταδίδουν τον ιό.

Πιο καθαρά δεν μπορούσε να τα πει.

Παράλληλα ζήτησε περισσότερες μάσκες από το υπουργείο Παιδείας στους μαθητές και εύκολη πρόσβαση σε βρύσες. Και σχολίασε την απόφαση για προαιρετική χρήση μάσκας στα σχολεία “ ή για όλους ή για κανέναν”.

“Η προαιρετική χρήση μάσκας οδηγεί σε μπουλινγκ”, επισήμανε.“Τα παιδιά του δημοτικού είναι δύσκολο να πειθαρχήσουν με τα μέτρα, ωστόσο σε πολλές ευρωπαϊκες χώρες επιλέγουν να ανοίξουν τα σχολεία σε αυτές τις ηλικίες. Αυτό συμβαίνει επειδή ανεπιβεβαίωτες μελέτες έχουν δείξει ότι μέχρι τα δέκα έτη τα παιδιά μεταδίδουν λιγότερο”.

Και έγινε ακόμα πιο σαφής: “Πρέπει να επιλέξεις μεταξύ δύο πραγμάτων: «Την πλήρη ασφάλεια των σχολείων ή να επιλέξεις την εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Είναι μεγάλο το δίλημμα. Μας δίνεται η ευκαιρία να αναπτύξουμε και να βελτιώσουμε την εξ αποστάσεως εκπαίδευση».

«Το κόστος για την παροχή μασκών ισούται με το να αγοράσουμε για όλα τα παιδιά υπολογιστές. Η τηλεκπαίδευση είναι τεράστια ευκαιρία για πρόοδο. Είναι θέμα κοινωνικοοικονομικό να έχουν όλες οι οικογένειες την πρόσβαση τηλεκπαίδευσης για τα παιδιά τους».

Ο Σωτήρης Τσιόδρας δεν πρέπει, λοιπόν, ούτε να οργίζεται, ούτε να ενοχοποιεί οποιαδήποτε αντίθετη άποψη ως “ψευδοεπιστημονική”. Η καθηγήτριά του στο πανεπιστήμιο δεν είναι “ψευδοεπιστήμων” και γνωρίζει την αβεβαιότητα της επιστήμης (τους) το ίδιο καλά, ή και καλύτερα από τον ίδιο.

Η αλήθεια είναι πως έχει την “ευελιξία” του να εκπροσωπεί τον εαυτό της και την επιστήμη της και όχι το υπουργείο Υγείας και την κυβέρνηση. Ίσως, γι αυτό μπορεί να άρει τις όποιες αβεβαιότητες της επιστήμης της και να εκφράσει την βεβαιότητα (;) της διαφωνίας της.

Σχετικά με την επαναλειτουργία των σχολείων, δε, η τοποθέτηση της κ. Λινού θέτει μια ακόμα διαχωριστική γραμμή. Αυτή ανάμεσα στην επιστημονική αβεβαιότητα και στην επιστημονική σκοπιμότητα. Τα “πολιτικά κριτήρια” , τα οποία αναφέρει η επιδημιολόγος, αφορούν την κυβερνητική απόφαση και ο κ. Τσιόδρας δεν έχει κανένα λόγο να προσδίδει σε αυτά επιστημονικό κύρος.

Όλοι και όλα κρίνονται άλλωστε. Ουδείς μπορεί να είναι εσαεί στο απυρόβλητο. Όσο “ασφαλώς αβέβαιος” κι ’αν παρουσιάζεται.

https://oladeka.com/2020/05/%ce%b5%cf%80%ce%b9%cf%83%cf%84%ce%b7%ce%bc%ce%bf%ce%bd%ce%b9%ce%ba%ce%ad%cf%82-%ce%b1%ce%b2%ce%b5%ce%b2%ce%b1%ce%b9%cf%8c%cf%84%ce%b7%cf%84%ce%b5%cf%82-%cf%87%cf%89%cf%81%ce%af%cf%82-%ce%ba%cf%81/?fbclid=IwAR1AsU8FhSNLeINWIpzrH4lE7Uyees8SD-_0-gieJr71dFGwgAPaEZ-_tuk

17
Μετατάξεις / Απ: Μετάταξη μέσω ΕΣΚ
« στις: Απρίλιος 28, 2020, 05:23:49 μμ »
Ο καθένας το κάνει για διαφορετικούς λογους.
Νομίζω όμως ότι θα πρέπει κάποιος να έχει δουλέψει και σε γραφείο για να κάνει την σύγκριση.
Εγώ που έχω δουλέψει σε σχολείο είμαι στην μέση, έχει τα αρνητικά έχει και τα καλά του.

18
Μετατάξεις / Απ: Μετάταξη μέσω ΕΣΚ
« στις: Φεβρουάριος 15, 2020, 03:21:00 μμ »
αυτή η υποψία (χωρίς την παραμικρή πληροφόρηση αλλά με δεδομένο τον παραλογισμό του υπουργείου) έχει διατυπωθεί από πολύ νωρίς από διαφόρους και εδώ. απλώς να σημειώσω ότι αυτό είναι αλητεία (περίπου) στο επίπεδο του προηγούμενου χειρισμού-εμπαιγμού. το θέμα πρέπει να πάει στο υπουργείο εσωτερικών για να λυθεί για το ίδιο το ΕΣΚ (που δεν θα γίνει τίποτα , αφού διευθετήθηκαν άλλα ζητήματα πρόσφατα). κρίμα και μπράβο για την  πολλή τύχη που είχαν όσοι μετατάχθηκαν ή θα μεταταχθούν (στη ζούλα). απογοήτευση αυτό το κράτος σε κάθε βήμα (για τους περισσότερους).

Ισως πρέπει να αναλάβει πρωτοβουλίες η ΑΔΕΔΥ και να ενημερωθούν τα κόμματα. Είναι αντισυνταγματικό αυτό που γίνεται. Δεν υπάρχει η αρχή της ισότητας , απαγορεύοντας προφορικά την μετάταξη εκπαιδευτικών σε οργανισμούς εκτός υπουργείου παιδείας

19
Μετατάξεις / Απ: Μετάταξη μέσω ΕΣΚ
« στις: Φεβρουάριος 14, 2020, 12:55:30 μμ »
Πριν τις εκλογές πραγματοποιηθηκαν αρκετές οπότε προφανώς γίνεται..

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Μπορείς να στείλεις το link με το ΦΕΚ αυτών των μετατάξεων;

20
Μετατάξεις / Απ: Μετάταξη μέσω ΕΣΚ
« στις: Φεβρουάριος 14, 2020, 02:27:41 πμ »
"Ειδικότερα:

1) Δόθηκε εντολή να προχωρήσουν και να ολοκληρωθούν οι 300 τελευταίες εκκρεμείς μετατάξεις του Ν.1824/88"

Από πότε είναι αυτές οι μετατάξεις. Πριν από το νόμο της κινητικότητας; Ο νόμος όμως για την κινητικότητα καταργεί κάθε προηγούμενη διάταξη και νόμο που αφορά τις μετατάξεις.

Πάλι προσπαθούν να βολέψουν δικά τους παιδιά;

21
Αυτό ακριβώς θέλω να πω, ότι στην ουσία δεν υπάρχει λογική. Ουσιαστικά δημιούργησαν τις οργανικές με βάση τις μετατάξεις που έκαναν από την Β/Βάθμια και κάποιους λίγους διορισμούς που χρωστούσαν από τον τελευταίο γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και από κει και πέρα τίποτα. Δεν υπάρχει ξεκάθαρη εικόνα για την Α/Βάθμια και εφόσον δεν υπάρξει ξεκαθάρισμα είναι πολύ πιθανό η εφαρμογή του νέου συστήματος να οδηγήσει σε μηδενικές προσλήψεις στον κλάδο. Ορίζεται κάποιο ελάχιστο όριο ωρών που πρέπει να υπάρχουν σε ένα σχολείο, πχ 11 ή 12; Πώς μπορούμε να έχουμε εικόνα αν δύνανται να δημιουργηθούν νέες οργανικές με βάση τα όποια στοιχεία έχουμε στη διάθεσή μας σε αυτήν τη φάση;

Μην μπερδεύετε τις οργανικές με τις οριστικές τοποθετήσεις. Οι οργανικές ορίζονται από το υπουργείο με τον διορισμό και όσοι είναι διορισμένοι έχουν οργανική στο υπουργείο και όχι στο σχολείο. Στο σχολείο γίνεται η οριστική τοποθέτηση

22
Το πτυχίο Πληροφορικής ΕΑΠ γιατί δεν συμπεριλαμβάνεται στην πρόσφατη προκήρυξη του ΑΣΕΠ εκαπιδευτικών? Δεν αναγνωρίζεται αυτό το πτυχίο?

Είναι σίγουρο αυτό; Θα πρέπει οι σύλλογοι πληροφορικής και οι απόφοιτοι του τμήματος να αντιδράσουν

23
Μετατάξεις / Απ: Μετάταξη μέσω ΕΣΚ
« στις: Δεκέμβριος 05, 2019, 07:01:29 μμ »
Πολλές διευθύνσεις Αθμιας και Δθμιας εκπαίδευσης είχαν στείλει στο υπουργειο εσωτερικών τα αιτήματά τους αλλά δεν δημοσιεύθηκαν . Στην Αθμια της περιοχής μου έκαναν γραπτό ερώτημα για ποιο λόγο δεν έδωσαν θέσεις για μετατάξεις


24
Μετατάξεις / Απ: Μετάταξη μέσω ΕΣΚ
« στις: Δεκέμβριος 01, 2019, 01:14:57 μμ »
Άρα από ότι καταλαβαίνω δεν μπορώ να ξαναγυρίσω στην εκπαίδευση. Ήμουν δάσκαλος και μετατάχθηκα σε άλλη δημόσια υπηρεσία, όμως θέλω να επιστρέψω στο σχολείο.

Όχι δεν γίνεται, ούτε παλαιότερα γινόταν. Μόνο με ανάκληση μετάταξης όπως ορίζει ο νόμος.

25
Μετατάξεις / Απ: Μετάταξη μέσω ΕΣΚ
« στις: Νοέμβριος 27, 2019, 12:57:05 μμ »
ο νέος κύκλος μετατάξεων θα περιλαμβάνει περίπου 1600 μετατάξεις στην εκπαίδευση
https://www.aftodioikisi.gr/dimosio/kinitikotita-aytes-einai-oi-7-225-theseis-pinakas/

26
Μετατάξεις / Απ: Μετάταξη μέσω ΕΣΚ
« στις: Νοέμβριος 19, 2019, 07:28:32 μμ »
Ανέβηκε στην ανοικτή διαβούλευση σχέδιο νόμου για την τροποποίηση του ν.4440/16, ανάμεσα σε άλλα. Στο άρθρο 2 αναφέρεται στους υπαλλήλους που μπορούν να ενταχθούν στο ΕΣΚ. Ισως θα πρέπει όλοι να προτείνουμε αλλαγές όσον αφορά τη διάταξη που δίνει στο Υ.ΠΑΙ.Θ.  την δυνατότητα να μας ταλαιπωρεί.
http://www.opengov.gr/ypes/

Ποια είναι η διάταξη που δίνει την δυνατότητα στο υπαιθ να μας ταλαιπωρεί;

Νομίζω αυτό που αλλάζει είναι " Για τη διενέργεια μετάταξης ή απόσπασης το ποσοστό κάλυψης των θέσεων στο φορέα προέλευσης του κλάδου στον οποίο ανήκει ο υπάλληλος, κατά την καταληκτική ημερομηνία υποβολής των αιτήσεων για τη διαδικασία επιλογής, πρέπει να ανέρχεται σε ποσοστό τουλάχιστον εξηνταπέντε τοις εκατό (65%) επί του συνόλου των οργανικών θέσεων, στο οποίο ποσοστό δεν συμπεριλαμβάνονται υπάλληλοι, οι οποίοι απουσιάζουν με μακροχρόνια άδεια, όπως ιδίως άνευ αποδοχών, υπηρεσιακής εκπαίδευσης ή είναι αποσπασμένοι σε άλλο φορέα."

27
Επίσης, θα πρέπει επιτέλους να υπάρξει διαφάνεια στις μεταθέσεις, αποσπάσεις κλπ σε Μουσικά και Καλλιτεχνικά σχολεία. Να υπάρχει κάπου ξεκάθαρη μοριοδότηση των προσόντων, ώστε να μην αφήνονται περιθώρια για ατασθαλίες, και να ανακοινώνονται οι σχετικοί πίνακες (όπως ισχύει στα ΣΔΕ, αν δεν κάνω λάθος). Η εγκύκλιος των μεταθέσεων σε αυτού του είδους τα σχολεία αναφέρει γενικά και αόριστα ότι λαμβάνονται υπόψη διδακτορικά, μεταπτυχιακά, προηγούμενη προϋπηρεσία σε αντίστοιχα σχολεία, επιμορφώσεις κλπ, κλπ, αλλά κανείς δεν γνωρίζει τελικά ποια είναι ακριβώς η διαδικασία επιλογής των εκπαιδευτικών, ούτε αν ο εκπαιδευτικός που πήρε μετάθεση ή απόσπαση έχει περισσότερα ή λιγότερα προσόντα από κάποιον άλλο...

Ναι πρέπει να μπαίνουν μόρια αλλά για τα μουσικά τι μόρια να μπούν; Πληροφορικός πήρε οργανική σε μουσικό και όταν τον ρώτησα τι είχε μου είπε ήταν ένα χρόνο στην μπάντα του Δήμου. Και σε τι βοηθάει αυτό αφού κάνεις πληροφορική τον ρωτώ. Ε να , μου λέει , να είσαι στο πνεύμα του σχολείου  :P

Δεν χρειάζεται μόρια στα μουσικά και στα καλλιτεχνικά σχολεία για τις ειδικότητες που δεν έχουν σχέση με την μουσική. Απλά να τοποθετούνται από το πύσδε όπως τοποθετούνται στα άλλα σχολεία.

Στα ΣΔΕ μετράνε μόρια για μεταπτυχιακά-σεμινάρια σε  εκπαίδευση ενηλίκων γιατί θα διδάξουν σε ενήλικες. Σταα ειδικά σχολεία τα αντίστοιχα μεταπτυχιακα- σεμινάρια γιατί θα διδάξουν σε άτομα με ειδικές ανάγκες.
Σε ένα μουσικό σχολείο γιατί πρέπει ο Φυσικός να ξέρει πχ κλαρίνο;

Οι τοποθετήσεις στα μουσικά και καλλιτεχνικά έγιναν για να βολεύονται όσοι έχουν βύσμα και να κάνουν τις εξυπηρετήσεις οι πολιτικοί

28
Λοιπόν επειδή σας βαρέθηκα να μαλώνετε σαν τα κοκόρια ας μιλήσουμε για το ποιο είναι το σωστό να γίνεται.
Και το σωστό είναι ότι οι αποσπάσεις από πυσδε και πύσπε πρέπει να γίνονται αφού τοποθετηθούν όλοι οι έχοντες οργανική σχέση με Αθμια και Δθμια και δεν έχουν ζητήσει απόσπαση.
Δηλαδή αφού τοποθετήσω και διαθέσω στην Αθμια τους πλεονάζοντες , μετά να αποσπώ στην Αθμια είτε από άλλα πύσπε είτε από άλλα πύσδε.
θα μου πείτε ότι υπάρχουν πολλοί που θα πάρουν μετά απόσπαση και θα δημιουργηθούν κενά.
Ε αυτά τα κενά θα καλυφθούν είτε πάλι με αποσπάσεις είτε με αναπληρωματικούς
Δηλαδή αρχές Ιουλίου πρέπει να γίνονται όλες οι τοποθετήσεις στην Δθμια.
Στην συνεχεια να διατίθενται οι πλεονάζοντες στην Αθμια. Αν στην συνέχεια υπάρχει κενό στην δευτεροβάθμια να ανακαλείται η διάθεσή τους στην Αθμια και να ξαναγυρνούν στην Δθμια.

Τώρα οι πλεονάζοντες εκπαιδευτικοί της Δθμιας γίνονται ο τελευταίος τροχός της αμάξης και τοποθετούνται στην Πρωτοβάθμια μετά τους απόσπασμένους από άλλους νομούς. Είτε από πυσδε είτε από πύσπε

Το υπουργείο δηλαδή φέρεται ευνοϊκά προς τους αποσπασμένους σε αντίθεση με τους έχοντες ήδη οργανική στην Δθμια αλλά τυγχάνουν να πλεονάζουν (και ξέρουμε όλοι πως τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει αυτά τα πλεονάσματα).

Καλύτερα δηλαδή να μην έπαιρνα μετάθεση στον τόπο μου αλλά να έπαιρνα απόσπαση , σίγουρα ένα δημοτικό κοντά στο σπίτι μου θα έβρισκα. :P

Σελίδες: 1234 ... 18

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 717
Σύνολο: 723

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.089 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.