Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - antonispe20

Σελίδες: 1 ... 910111213
141
Ένα λεπτό να καταλάβω. ας πούμε ότι ισχύει αυτό που λες για την πρωτοβάθμια.
Δεν έχεις δηλώσει και κενά δευτεροβάθμιας? αυτά δεν παίζουν?
επίσης τι mail σου ήρθε για συνέντευξη? εμένα δεν μου έχει έρθει τίποτα.

και επίσης τι εννοείς ότι αυτούς που δεν έχουν οργανική δεν τους κάνουν δεκτούς?  ???

142
mel τι εννοείς ?
γιατί δεν έκαναν δεκτή την αίτησή σου ήταν εκπρόθεσμη?

μας καλουν, τρεχουμε μερες ολοκληρες να φτιαξουμε φακελο ,περναει καιρος κ περιμενοντας τη συνεντευξη ξαφνικα αποφασιζουν να μην κανουν δεκτες τις αιτησεις μας. Αυτη τη μπανανια δεν ξερω γιατι δεν την εχω αφησει ακομα. Το απεραντο τρελλοκομειο ΕΛΛΑΣ

143
Την άκουσα όλη τη συνέντευξη. Η γενική ιδέα ήταν:

όσοι δεν μπήκαν από ασεπ μπήκαν από την πίσω πόρτα και για αυτό είναι χρέος μου να προφυλάξω αυτούς που μπήκαν με ΑΣΕΠ

όταν όμως τον ρώτησαν για εκπαιδευτικούς κατάλαβε ότι πρόκειται για καυτή πατάτα, και τους παρέπεμψε στον υπουργό παιδείας. Αυτό κάτι λέει νομίζω.
Επίσης από τα λεγόμενά του οι σχολικοί φύλακες πάνε όλοι για απόλυση.
Μίλησε για μια λίστα με 1900 κάτι που έχει φτιάξει το υπουργείο παιδείας μετά από αξιολόγηση  ???

O Κυριάκος μίλησε στο Κοινωνία Ώρα MEGA. Στο Έθνος γράφει ότι, όσον αφορά τους εκπαιδευτικούς, δήλωσε ότι αυτή τη στιγμή πλεονάζουν καθηγητές πληροφορικής, οι οποίοι είναι πολύ χρήσιμοι σε όλο το δημόσιο. Άκουσε κανείς ακριβώς τι είπε; Είπε επίσης, αυτό το άκουσα εγώ, ότι ο υπουργός παιδείας του έχει ήδη δώσει λίστα με περίπου 2.000 πλεονάζοντες.

144
Η πληροφόρηση επί του θέματος είναι δύσκολη και ακόμα πιο δύσκολη η διασταύρωσή της (οπότε προτιμώ να μη συμβάλλω στο γενικότερο κλίμα που δημιουργείται από αδιασταύρωτες πληροφορίες).

Έχουν γραφτεί κάποιες σκέψεις στα αρχικά μηνύματα του νήματος. Από εκεί και πέρα, κάποιος "ψυχρός εκτελεστής" πιστεύω ότι θα κοίταζε αριθμό εκπαιδευτικών ανά ειδικότητα και αριθμό αναπληρωτών που χρειάστηκαν πέρυσι για αυτή την ειδικότητα. Φυσικά, στο τέλος (και μετά από ό,τι παρεμβάσεις γίνουν από διάφορες πλευρές) το πιθανότερο είναι να προκύψει κάτι που δεν θα έχει καμία εκπαιδευτική λογική.
Έχω γράψει σχετικά σε προηγούμενο μήνυμα πως ένας από τους (συνταγματικούς) τρόπους απόλυσης μονίμων εκπαιδευτικών είναι η κατάργηση ειδικοτήτων των ΕΠΑΛ.
Δυστυχώς υπηρετώ μια από αυτές.
Μακάρι να βγούμε και οι δύο λάθος...

Καλημέρα...πάντως από χθες ακούγεται η κατάργηση του κλάδου ΠΕ20 με το αιτολογικό ότι δεν είναι και ΠΕ και χρειάζονται σε άλλες υπηρεσίες και ότι νομικά είναι πιο εύκολο αφού θα καταργηθεί ολόκληρος κλάδος...
Σατανικό! Και όχι μόνο αυτό! Θα γλιτώσουν και πολλά ευρώ-πουλα επειδή οι ΠΕ20 στο υπόλοιπο δημόσιο θα είναι ΤΕ20. Κανάς δρακουμέλ θα το σκέφτηκε αυτό, δεν εξηγείται αλλιώς, και το σφύριξε στον υιο (ή μήπως εγγονό;)

Πραγματικά σατανικό. Και κατάργηση κλάδου και πληροφορικής και μάλλον σε αυτή την περίπτωση είναι και νομικά κατοχυρωμένοι.
Ας ελπίσουμε να μην είναι έτσι τα πράγματα.
Σε περίπτωση όμως που είναι έτσι, να υποθέσουμε ότι μπαίνουμε στην κινητικότητα εμείς οι ΠΕ20 για το υπόλοιπο δημόσιο θα παραμείνουμε ΠΕ ή θα γίνουμε ΤΕ? αν γίνουμε ΤΕ θα έχουμε σοβαρό μειονέκτημα σε σχέση με τους άλλους εκπαιδευτικούς αλλά και τους άλλους υπαλλήλους από άλλα υπουργεία

ΥΓ. Πριν λίγο μίλησε ο Κυριακός στο mega και είπε ότι στην κινητικότητα όσοι είναι με ΑΣΕΠ θα έχουν προτεραιότητα, όταν όμως ο Καμπουράκης τον ρώτησε για τους εκπαιδευτικούς ότι αυτοί που είναι με επετηρίδα διαχωρίζονται από αυτούς που είναι με ΑΣΕΠ? θεωρείται ότι μπηκαν από την πίσω πόρτα η απάντηση του Κυριάκου (που πριν έλεγε ότι οι φύλακες μπήκαν από την πίσω πόρτα) ήταν : Δεν ξέρω, για αυτό να ρωτήσετε τον υπουργό παιδείας. Επειδή επέμειναν το είπε 2-3 φορές.

145
Πως τα έκανε αυτά τα 1-2 χρόνια αναπληρωτής;Με ποια προκαθορισμένα και αντικειμενικά κριτήρια που υπάγονταν στον έλεγχο ανεξάρτητης αρχής;Και φυσικά η επετηρίδα δεν έχει καμιά θέση στην κουβέντα για ΑΣΕΠ,καθώς αφορά προγενέστερη διαδικασία.

ημερομηνία κτήσης πτυχίου και βαθμός πτυχίου. Μήπως αυτά δεν είναι αντικειμενικά?
Εγώ έτσι τα έκανα. Συγγνώμη κιόλας αλλά δεν έχω καμία σχέση με ΠΔΣ όπως και οι περισσότεροι της πληροφορικής. (πόσες ώρες ΠΔΣ στην πληροφορική υπάρχουν?)

σύγγνωμη επίσης που σου χαλάω το όνειρο αλλά εσύ ζήτησες κοινή λογική.

ούτως ή άλλως πάντως δεν έχει νόημα.

Αυτό που προσπαθώ να πω τόση ώρα είναι ότι όλοι οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί είναι το ίδιο νομικά κατοχυρωμένοι όσον αφορά την πιθανότητα απόλυσης διότι είναι διορισμένοι είτε με διαγωνισμό είτε με επιλογή σύμφωνα με προκαθορισμένα και αντικειμενικά κριτήρια, όπως είναι η επετηρίδα.

Εσύ μπορεί να μην συμφωνείς και δικαίωμά σου, αλλά όσοι διαβάζουν καταλαβαίνουν την ιδέα, οπότε δεν έχει νοημα να συνεχιστεί  αντιπαράθεση

ΥΓ Τα επιχειρήματα που ανέφερα ισχύουν για τον δικό μου κλάδο όπου όλοι οι επιτυχόντες ήταν και διοριστέοι προς αποφυγήν παρεξήγησης

146
Το Σύνταγμα σου κάνει;

Παράθεση
Το απόσπασμα από το μνημόνιο,που παρέθεσες,ουσιαστικά αναπαράγει την παρ.7 του άρθρου 103 του αναθεωρημένου Συντάγματος του 2008:
"Η πρόσληψη υπαλλήλων στο Δημόσιο και στον ευρύτερο δημόσιο τομέα, όπως αυτός καθορίζεται κάθε φορά, πλην των περιπτώσεων της παραγράφου 5, γίνεται είτε με διαγωνισμό είτε με επιλογή σύμφωνα με προκαθορισμένα και αντικειμενικά κριτήρια και υπάγεται στον έλεγχο ανεξάρτητης αρχής, όπως νόμος ορίζει.
Νόμος μπορεί να προβλέπει ειδικές διαδικασίες επιλογής που περιβάλλονται με αυξημένες εγγυήσεις διαφάνειας και αξιοκρατίας ή ειδικές διαδικασίες επιλογής προσωπικού για θέσεις το αντικείμενο των οποίων περιβάλλεται από ειδικές συνταγματικές εγγυήσεις ή προσιδιάζει σε σχέση εντολής".

Θα ηθελα να θέσω ένα ερώτημα προς όλους αυτούς που εσκεμμένα εξισώνουν τον γραπτό διαγωνισμό με άλλα μέσα πρόσληψης.Θα ήθελα να προσπαθήσουν να σκεφτούν χωρίς να επηρεαστούν από την προσωπική τους ιστορία ή τον επαπειλούμενο κίνδυνο.

Μάλλον ερμηνεύεις το νόμο όπως σε συμφέρει ή για να είμαι πιο ακριβής επηρεασμένος από την προσωπική σου ιστορία ή τον επαπειλούμενο κίνδυνο.
ή δεν θέλεις να καταλάβεις ότι η επετηρίδα αποτελεί αντικειμενικό κριτήριο

Παράθεση
Εαν ο οποιοσδήποτε υπουργός βγάλει σε διαθεσιμότητα κάποιον εκπ/κό που διορίστηκε με γραπτό διαγωνισμό σε προκηρυχθείσες συγκεκριμένες θέσεις,έστω κι αν αυτός δεν απολυθεί τελικά,αλλά μεταφερθεί π.χ. στο ταχυδρομείο,τότε μπορεί να διορίσει ή να μεταθέσει για τα επόμενα 100 χρόνια (ή τουλαχιστον για όσα χρόνια ζήσει αυτός ο εκπ/κός) άλλον από την ίδια ειδικότητα στη θέση του στο υπουργείο Παιδείας;Θα είναι ή δεν θα είναι η υπέρτατη ΞΕΦΤΙΛΑ (εκτός από αφορμή για ατελείωτες δικαστικές περιπέτειες);
δηλαδή αυτοί που διορίστηκαν με πίνακα δεν διορίστηκαν σε προκηρυχθείσες συγκεκριμένες θέσεις?

Παράθεση
Οταν όμως αναιρείται η κοινή λογική (από εκπ/κούς υποτίθεται),για ποια ενότητα μπορούμε να μιλάμε;
οκ, να μιλήσουμε για κοινή λογική. Ας πούμε ότι κάποιος έχει κάνει 1-2 χρόνια αναπληρωτής και ξέρει ότι διορίζεται. Επίσης ξέρει ότι αν δώσει ΑΣΕΠ κατά πάσα πιθανότητα θα πιάσει τη βάση. Ξέρει επίσης ότι στις τοποθετήσεις προηγούνται οι του πίνακα και όχι αυτοί του ΑΣΕΠ. Δίνει ΑΣΕΠ? τι λες? πως σου φαίνεται αυτή η κοινή λογικη?

147
Αν δεν βγάλουν στη διαθέσιμοτητα αυτούς που μπήκαν με ΑΣΕΠ ποιους θα βγάλουν. Και μην κοιτάτε στην εκπαιδεύση που οι περισσότεροι με πίνακα διορίστηκαν αντικειμενικά. Στον άλλο δημόσιο τομέα όσοι είναι εκτός ΑΣΕΠ, ξέρουμε όλοι πως διορίστηκαν. Λέτε να βγάλουν στον τάκο τα δικά τους παιδιά? δε νομίζω.

Επίσης θεωρώ ότι και νομικά δεν στέκει να θεωρεί ο τρόπος πρόσληψης ως προσόν ή ως κριτήριο αξιολόγησης. Αν γίνει αυτό σίγουρα είναι παράνομο.

Πιστεύω ότι πιπιλάνε την καραμέλα του ΑΣΕΠ έτσι ώστε να δείξουν ότι θα υπάρξει κάποια δικαιοσύνη προς τα έξω, ενώ στην πραγματικότητα θα τους βάλουν όλους στο ίδιο τσουβάλι.
Πάω στοίχημα ότι ο ΑΣΕΠ θα παίζει συνέχεια στις εφημερίδες σαν κριτήριο αλλά στο τέλος θα βγει ξαφνικά και θα την πατήσουν όλοι όσοι νομίζουν ότι θα τη γλιτώσουν.

Απόδειξη αυτού που λέω είναι ότι ενώ στην αρχή άφηναν να εννοηθεί ότι του ΑΣΕΠ θα εξαιρεθούν τώρα λένε ότι θα βγουν και αυτοί σε διαθεσιμότητα και θα ...... δούμε.

Επίσης είδατε ότι μιλάει για τριμελή επιτροπή έτσι? Αντιλαμβάνεστε ότι θα έχει σίγουρα και συνέντευξη. Κάτι μου λέει ότι αυτές οι συνεντεύξεις θα γίνουν λίγο πριν τις εκλογές. ε? τι λέτε?

Επίσης μου κάνει εντύπωση που το άρθρο μιλάει για κριτήρια για διαθεσιμότητα. Λογικά τα κριτήρι αυτά δεν θα διασαφηνιστούν στο αυριανό νομοσχέδιο? τι λέτε?

ΥΓ. Ξαναλέω ότι αντιλαμβάνομαι πλήρως την αδικία και την πικρία που νιώθουν όσοι μπήκαν με ΑΣΕΠ και τους καταλαβαίνω απόλυτα, αλλά δεν φταίμε εμείς που μπήκαμε με πίνακα αφού μας έδιναν αυτή δυνατότητα. Δεν κάναμε κάτι παράνομο. Προσωπικά δέχομαι μόνο ότι έπεσα σε τυχερή εποχή, με μια χρονιά αναπληρωτής διορίστηκα. Πρέπει να νιώθω ενοχές που δεν έδωσα ΑΣΕΠ? γιατί να δώσω αφού εκείνη την εποχή διορίζονταν σχεδόν όλοι οι αναπληρωτές (για πληροφορική μιλάω το 2005-6 οκ?) αλλά και οι επιτυχόντες του ΑΣΕΠ

148
Μου είπε άτομο που θεωρώ πολύ αξίοπιστο ότι από τη διαθεσιμότητα θα εξαιρεθούν όλοι όσοι έχουν δεύτερη ειδικότητα, με το επιχείρημα ότι είναι αναγκαίοι με τα τόσα κενά που θα υπάρχουν από Σεπτέμβρη. Ισχύει κάτι τέτοιο? Δηλαδή οι αλεξιπτωτιστές/πληροφορικοί πάλι τη γλιτώνουν, θα την πληρώσουμε εμείς που έχουμε πτυχία πληροφορικής.

149
Παιδιά στο Έθνος λέει κάτι για αξιολόγηση από τριμελείς επιτροπές με μόρια λέει.
Αμάν πια ακόμα και εκεί θα βάλουν κομματόσκυλα.
Η υπομονή έχει και τα όριά της όμως.
Έτσι και γίνει τίποτα τέτοιο θα καεί το σύμπαν

150
Παρακαλουθώ την κουβέντα και θα ήθελα να κάνω τα εξής σχόλια:

Τι θα πει ότι δεν θα πειράξει αυτούς πο διορίστηκαν με ΑΣΕΠ? δηλαδή οι άλλοι διορίστηκαν παράνομα? δηλαδή το έτος κτήσης και ο βαθμός πτυχίου είναι παράνομο? αν έχετε στοιχεία να τα πάτε στην δικαιοσύνη. Αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι  κάθενας εδώ προσπαθεί να επιβάλλει το σενάριο που τον συμφέρει, ασεπ, εκτός ασεπ, παλιοί, νέοι κλπ.

όποιον και να απολύσουν από την στιγμή που δεν έχουν κάνει αξιολόγηση και είναι μόνιμος θα πάει στα δικαστήρια και θα τους πάρει και τα σώβρακα. Αντιλαμβάνομαι ότι αυτοί πο μπήκαν με ΑΣΕΠ διάβασαν και κουράστηκαν περισσότερο από αυτούς που μπήκαν με πίνακα αλλα αυτό δεν κάνει τους μεν νόμιμους και τους δε παράνομους.

Αν θυμάστε ο μανιτάκης είχε αναφέρει: ασεπ ή οποιοδηποτε αντικειμενικό σύστημα μορίων, και η επετηρίδα.προυπηρεσία είναι κάτι τέτοιο.

Όπως και να έχει αν βάλουμε κάτω τη λογική ο μόνος τρόπος να φύγουν 2000 είναι με αξιολόγηση εξπρές και αυτή μπορεί μέσα στον Ιούλιο να γίνει μόνο μέσα από το survey.
Άλλος τρόπος είναι να καταργηθεί ένας ολόκληρος κλάδος. Οτιδήποτε άλλο είναι παράνομο, τόσο απλά.

Οταν η κυβερνηση για να χρυσώσει το χάπι λεει οτι για καθε απόλυση και μια πρόσληψη μέσω ΑΣΕΠ δεν ειναι εντελώς γελοίο να απολύσει επιτυχόντες ΑΣΕΠ? δε μπορει βεβαια να πει οτι κρατάει έναν υπεραριθμο πχ Θεολόγο με ΑΣΕΠ και απολύσει στη θέση του ενα μαθηματικό χωρις ΑΣΕΠ. Παντως δε νομιζω να απολυθεί κάποιος δ.υ. απο ΑΣΕΠ και να μην ξανα προσληφθεί με δικαστική απόφαση. Προϋποθέτει βεβαια οτι υπαρχει συναφή οργανικη

151
Ξέρει κανείς πόσοι έκαναν αίτηση για τα πειραματικά στην Αθήνα από τον κλάδο της πληροφορικής?

152
Συνάδελφοι δεν προσέβαλλα κανέναν, είπα ότι οι γνώσεις πληροφορικής που χρειάζονται για την πρωτοβάθμια δεν είναι αυτές ενός πανεπιστημιακού πτυχίου πληροφορικής. Είναι χαμηλότερου επιπέδου, χωρίς αυτό να είναι υποτιμητικό.

Σε καμία περίπτωση δεν απαξίωσα την πρωτοβάθμια. Η γνώμη μου είναι ότι στην πρωτοβάθμια τα παιδιά διδάσκονται χρήση ΤΠΕ και όχι πληροφορική. Αυτό μπορούν κάλλιστα να το κάνουν και επιμορφωμένοι δάσκαλοι (πολυ καλύτερα από εμάς γιατί έχουν τις παιδαγωγικές γνώσεις) και όχι εμείς.
Αν εσείς θεωρείτε τους εαυτούς σας ικανούς να μπείτε και να κάνετε πληροφορική σε παιδιά που δεν ξέρουν ούτε να διαβάζουν πάω πάσο. Προφανώς έχω πέσει σε ένα thread στο οποίο γράφου τεράστιοι εκπαιδευτικοί.

153
Τι έλεγα? μας δουλεύουν με την τρομοκρατία περί απολύσεων, αφού δεν μπορούν ούτε να απολύσουν, ούτε να βγάλουν σε διαθεσιμότητα.
Να ποια είναι η αλήθεια.

http://www.esos.gr/#fragment-1

Σανίδα σωτηρίας λέει η πρωτοβάθμια. Σωθήκαμε παιδιά, σωθήκαμε.
Είναι φανερό ότι εκεί πήγαινε η δουλειά. Θέλουν να οδηγήσουν τους πληροφορικούς και άλλες ειδικότητες στην πρωτοβάθμια και η δευτεροβάθμια να παραμείνει μια πολυτέλεια των "βασικών" ειδικοτήτων.
Ηταν στημένο από την αρχή.

Παρακαλώ τα πρόβατα να τρέξουν στην πρωτοβάθμια για να σωθούν!!

154
δεν εξαπτομαι απλα μερικοι αντιδρουν λες και εχουν πολλες εναλλακτικες...και τους ξινιζει το δημοτικο
ειδαμε και τις αιτησεις που γιναν για μεταταξη...ουκ ολιγες στον αριθμο....
Κοίτα δεν έχεις το δικαίωμα να επβάλλεις ούτε να υποδεικνύεις στους άλλους τι να κάνουν. Εγώ διορίστηκα στην Β΄βάθμια και όχι σε δημοτικά.
Εσύ που θες να πας σε δημοτικά, πιθανόν επειδή η γνώση σου στο γνωστικό αντικείμενο ανταποκρίνετα σε αυτό το επίπεδο εκπαίδευσης, μπορείς να πας...

Σελίδες: 1 ... 910111213

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160912
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 750
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 730
Σύνολο: 742

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.075 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.