Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - ppr

Σελίδες: 1 ... 91011
141
Στο Π.Τ.Δ.Ε Πατρών δινεις εξετασεις. 3 μαθηματα. Πληροφορίες στο www.elemedu.upatras.gr.Πάντως είναι δύσκολα, αν ανολογιστεις οτι το ποσοστο επιτυχίας είναι 1:20(για όλα τα παιδαγωγικά)

142
Ti υπολογιστες μου λετε τωρα!!Στις πρακτικες που πηγαινα σε ενα σχολείο στην Πατρα τρέχαμε να βρουμε καλωδια,ξύλα,μανταλακια,φωτακια κτλπ για να φτιάξουμε λυχνιολαβες και να κάνουν τα παιδια πειράματα ανα ομάδες.Μας είχαν φύγει όλα τα λεφτα με το ταίρι μου(daimonas).ούτε τα βασικά για μια λυχνιολαβη δεν είχε.Εστω μια μπαταρια!!!Καλα απο υπολογιστες ένας,Κι αυτοσ μέσα στο γραφείο για να chataρει ο γυμναστης!!χαχα!

143
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Σχέδια Μαθημάτων ΠΕ02
« στις: Οκτώβριος 23, 2008, 12:48:23 πμ »
eleni Επειδή νομίζω ότι το κατέχεις το ζήτημα,μήπως από τη σχολή έχεις να μας προτείνεις ένα εγχειρίδιο κατατοπιστικό;
Είναι σημειώσεις καθηγητή που δίνονται μόνο στους φοιτητές.Δεν υπάρχει ένα βιβλίο καλό να σου δώσω γιατί όλα τα βιβλία μιλούν γενικά και αόριστα
Τώρα δεν ξέρω αν σας παίρνω στο λαιμό μου γιατι είμαι τελειοφοιτη ΠΤΔΕ Πατρών.Αλλά όταν κάναμε πλάνα στόχους θέταμε και τα βήματα που θα ακολουθούσαμε οταν μπαίναμε στη τάξη βήματα όπως τα δίνει o stratilio.Επίσης, γράφαμε τα είδη αξιολόγησης που θα χρησιμοποιήσουμε για καθε στόχο π.χ.σε κάθε μάθημα θα πρεπειι να αξιολογήσουμε τις πρότερες ιδέες των παιδιών(αρχικη αξιολόγηση δηλαδη).Αν θέλεις μπορώ να σου στείλω ένα πρότυπο πλάνο διδασκαλίας, αλλα για ιστορία στ δημοτικου.Πάνω κάτω τα ιδια κάνεις και για γυμνασιο.Τους στόχους πάντως κάθε ενότητας τους παίρναμε από το βιβλίο του δασκάλου και τους κάναμε ακομα πιο ειδικούς.

144
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Σχέδια Μαθημάτων ΠΕ02
« στις: Οκτώβριος 22, 2008, 11:43:46 μμ »
Γνωστικούς:αναγνωρίζω,διακρίνω,ερμηνεύω,περιγράφω,ορίζω,απαριθμώ,επιλέγω,κατατάσσω,συγκρινω,συσχετιζω,προσδιορίζω,συγκρατώ,ονομάζω,αναγνωρίζω,απομνημονεύω
Δεξιοτήτων:επιδεικνύω,κατασκευάζω,μετρώ,μετατρέπω,συντάσσω,σχεδιάζω,υπολογίζω,διορθώνω,ελέγχω,επαληθεύω,επιλύω,εφαρμόζω,χρησιμοποιώ,αλλάζω,πληκτρολογώ-ενεργοποιω
Στάσεων:αποδέχομαι,εκτιμώ,απορριπτω,αμφισβητώ,διερωτόμαι,ενθαρρύνω,παροτρύνω,προτιμώ,υιοθετώ,υποκινώ,υποστηρίζω,προσαρμόζομαι

Τα έχω πάρει απο πανεπιστημιακες σημειώσεις του ΠΤΔΕ Πατρων.Κατα τη διαρκεια των πρακτικών μας καναμε πλάνα πάντα πριν μπουμε σε μια ταξη για κάθε μαθημα.Οπότε οποιος θέλει τιποτα αλλο μπορει να με ρωτησει.Ευχαρίστως να απαντησω.

145
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Σχέδια Μαθημάτων ΠΕ02
« στις: Οκτώβριος 22, 2008, 11:25:03 μμ »
Μπορείς να δώσεις ένα παράδειγμα στόχου του 2 και 3 πχ στην Ιερά Οδό (ή όπου να 'ναι) για να καταλάβω; Αυτό με τις δεξιότητες και τις στάσεις πάντα με μπέρδευαν. please... :'(
[/quot

αυτο που καταλβαινω εγω: για τον πρωτο στοχο ξερεις. οσον αφορα στο δευτερο στοχο εχει να κανει σχεση με το κατα ποσο μπορουν να προεκτεινουν τη σκεψη τους, δηλαδη να αναπτυξουν την κριτικη τους σκεψη. για παραδειγμα στην ιερα οδο να εντοπισουν τα συμβολα κ τι αντιπροσωπευει το καθενα. ο τριτος στοχος εχει να κανει με το να προβαλουν αξιολογικες κρισεις για το ποιημα. συμφωνουν με αυτα που λεει ο ποιητης ή οχι. να το αναγουν στη σημερινη κοινωνια. ετσι αναγνωριζονται οι στασεις κ οι συμπεριφορες των μαθητων.
αυτα καταλαβαινω εγω.

ακριβώς έτσι..Αν θέλεις μπορώ να σου δώσω ρήματα πυ χρησιμοποιούμε για ένα στοχο γνωστικο,για δεξιοτήτων και στάσεων

146
εσυ που δουλεύεις να κεράσεις!!εγω άνεργη ακομα!!και οχι steps..μονο μπουζουκια για να ρθει και ο αδερφούλης μου.

147
Κλάδος ΠΕ70 Δασκάλων / Απ: Ερώτηση
« στις: Οκτώβριος 22, 2008, 11:15:59 μμ »
-

148
Κλάδος ΠΕ70 Δασκάλων / Απ: Ερώτηση
« στις: Οκτώβριος 22, 2008, 04:27:24 μμ »
-

149
Π.Τ.Δ.Ε. Πατρών 2008
Daimona, μαζί θα ορκιστόυμε τον Δεκέμβρη (ξεχάσαν να μας ορκίσουν στην Πάτρα)

150
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Σχέδια Μαθημάτων
« στις: Οκτώβριος 22, 2008, 04:17:46 μμ »
Σημαντικό είναι να βάζουμε και σε κάθε πλάνο διδασκαλίας στόχους τους οποιους τους χωρίζουμε σε 3 κατηγορίες (κατά Bloom):
1)γνωστικούς
2)δεξιοτήτων
3)στασεων-συμπεριφορας.
Κάθε δραστηριότητα που βάζουμε θα πρεπει να ανταποκρίνεται σε ένα ή περισσότερους στόχους.

Σελίδες: 1 ... 91011

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32319
  • Τελευταία: 1305D
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161415
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 614
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 553
Σύνολο: 567

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.102 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.