Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - stratos91

Σελίδες: 1 ... 105106107108109
1485
Οπότε απ' ότι καταλαβαίνω η επιλογή 2 από τα 3 είναι απλά όνειρο θερινής νυκτός. Δεν το βλέπω να γίνεται, αφού τίποτα δεν έχει διαρρεύσει για αυτό.

1486
Και λέει τώρα που έχει διαρρεύσει η ύλη, να τα πάρουν στην κράνα και να την αλλάξουν τελείως! Ε, ρε γέλιο!

1487
Βέβαια ακόμα κι αν μείνει έτσι η ύλη το θετικό που μπορώ να δω είναι ότι υπήρξαν παιδιά στον προηγούμενο ΑΣΕΠ που με την ύλη να έχει δοθεί τον Αύγουστο και με τέτοιο χάος στην Ιστορία για πρώτη φορά, να πήγαν τελικά καλά. Οπότε ίσως να μην είναι και αδύνατο (λέω γω τώρα.....). Και ελπίζω να μην ήταν και θέμα τύχης αυτοί που έγραψαν καλά!
η ιστορια "τους" συναδελφε δεν παλευοταν και δεν παλευεται ουτε τωρα...σε λιγο θα μας ρωτανε πως επινε τον καφε του ο κωνσταντινος καραμανλης στις διαπραγματευσεις για την ενταξη μας στην εοκ...  ;) (εξωτερικη πολιτικη, αμ πως;!  ;) )

Χι! Χι! Καλό αυτό! Φαντάζεσαι;

1488
Βέβαια ακόμα κι αν μείνει έτσι η ύλη το θετικό που μπορώ να δω είναι ότι υπήρξαν παιδιά στον προηγούμενο ΑΣΕΠ που με την ύλη να έχει δοθεί τον Αύγουστο και με τέτοιο χάος στην Ιστορία για πρώτη φορά, να πήγαν τελικά καλά. Οπότε ίσως να μην είναι και αδύνατο (λέω γω τώρα.....). Και ελπίζω να μην ήταν και θέμα τύχης αυτοί που έγραψαν καλά!

1489
Τώρα διάβασα στο alfavita μια επιστολή που εστάλη στον υπουργό παιδείας σχετικά με τη μείωση και τη διαρροή της ύλης! Όσον αφορά το δεύτερο σκέλος ελπίζω να μην υπάρξουν παρατράγουδα και βρεί μπελά κάποιος που θέλησε να βοηθήσει τελικά, Όσον αφορά το πρώτο, μακάρι να εισακουστεί κι να γίνει καμία αλλαγή έστω κι αν αυτό σήμαινε καθυστέρηση ανακοίνωσης της ύλης. Αν και πως θα μπορούσε να αλλάξει αν έχει ήδη παραδοθεί στο ΥΠΕΠΘ που απλά την κοινοποιεί;

1490
Καλημέρα σε όλους τους συμπάσχοντες! Αφού πήρα την πρώτη κρυάδα με την ύλη, άρχισα να σκέφτομαι περισσότερο ψύχραιμα και κατέληξα ότι η ύλη της ιστορίας δεν είναι τελικά η ίδια. Άλλο "η Ελλάδα στο διεθνές πλαίσιο" και άλλο "οι εξωτερικές σχέσεις της Ελλάδας". Δε νομίζετε; Πιστεύω ότι μάλλον περιορίζεται σε διπλωματικές σχέσεις (διπλωματική ιστορία, δηλαδή...). Ένα μεγάλο κομμάτι της νεότερης ιστορίας βγαίνει εκτός (διαδοχές πρωθυπουργών, εσωτερικές συγκρούσεις κ.λ.π.). Ή μήπως πλανώμαι πλάνην οικτρά;;; Βοηθήστε κάποιος με καθαρότερο μυαλό, αν μπορείτε...

Και πάλι όμως βρε mary02 αν αλλάζουν οι πρωθυπουργοί κατά την εξέλιξη ενός διπλωματικού γεγονότος, δε θα πρέπει να το ξέρουμε; π.χ: αυτό που ρώτησαν το 2007 για τον πρωθυπουργό όταν μπήκαμε στο ΝΑΤΟ; Ούτως ή άλλως και πέρυσι δε θα ρωτούσαν κάτι που δεν σχετίζονταν με εξωτερική πολιτική ή που είχε σχέση με εσωτερικά γεγονότα (νομίζω).

1491
εμένα πάλι μου φαίνεται λίγο απίθανο να έχουμε επιλογή 2 από 3 σε σχέση με την ύλη που έχι δωθεί. Κάτι τέτοιο θα σήμαινε κατακόρυφη μείωση της ύλης (έστω κι αν αρχαία έβαλαν Ηρόδοτο). Μακάρι βέβαια!! Αλλά πρέπει πρώτα να το δούμε!

όΣον αφορά τη Βυζαντινή ιστορία, επειδή είδα κάτι για 2 τόμους, μέτρησα τις σελίδες Ostrogorsky που μας αφορούν και είναι περίπου 250. Δεν είναι καλύτερα; Φυσικά δεν την έχω ανοίξει ακόμα οπότε δεν ξέρω αν είναι καλογραμμένη.

1492
Πάντως υποθέτω παιδιά ότι η ύλη δεν είναι μεγαλύτερη σε σχέση με πέρυσι. Το σοκ δεν ήταν μεγαλύτερο πέρυσι όταν είδαμε όλα αυτά του Σεφέρη και του Καβάφη για τα οποία αναλύσεις ήταν δύσκολο να βρεθούν; Έπειτα σε ποιητές που δίνουν ένα και δύο ποιήμτά τους , τί να ζητήσουν τέλος πάντων; Προσπαθώ να το δω αισιόδοξα.

1493
Εγώ πάντως εξακολουθώ να βλέπω ως μεγαλύτερο πρόβλημα την Ιστορία που δεν μείωσαν την ύλη. Γιατί τα άλλα είναι στη λογική του 2004 που ήταν από τα σχολικά βιβλία. Όταν π.χ. είχαμε και τα 154 του Καβάφη θα έπρεπε να διαβάσουμε αρκετές μελέτες πάνω στον Καβάφη λόγω του φλου της υπόθεσης. Αν τώρα αυτά είναι στα βιβλία, με βάση το βιβλίο του καθηγητή και κάποια επιπλέον πράγματα΄πιστεύω ότι θα είμαστε οκ. Τι λέτε εσείς; Το 2004 π.χ που ήταν η ίδια λογική υπήρξε πρόβλημα;

1494
Σας στέλνω email.Και όποιος άλλος θέλει ας μου στείλει να του πω περισσότερα.

Όλγα, τι εννοείς στέλνεις email? Να σου στείλουμε το δικό μας να απαντήσεις?

1495
Η μείωση της ύλης για τους φιλολόγους είναι στη λογοτεχνία. Πέρυσι είχαμε συνολικά 194 ποιήματα μαζί με τα πεζά ,φέτος θα είναι .................. 37 ποιήματα και πεζά.(Με κάθε επιφύλαξη μήπως αλλάξει κάτι).Η πηγή πάντως είναι έγκυρη.Στα αρχαία υπάρχουν κάποιες αφαιρέσεις σε αυτά που είχαμε,χωρίς να αφαιρείται ολοκληρωτικά κάποιο έργο π.χ.Ομήρου Οδύσσεια (αφαιρείται κάποια ύλη πάνω σε αυτά)και στην θέση αυτών πρόσθεσαν κάποιο άλλο έργο.Πάντως είναι πολύ μικρή η διαφορά.(Επαναλαμβάνω με κάθε επιφύλαξη).

Αν όντως ισχύει αυτό στα Νέα πάντως, η διαφορά είναι σημαντικότατη! Από 194, 37!! Δε συμφωνείτε;

1496
Η ύλη για τις περισσότερες ειδικότητες είναι έτοιμη.Έχει καθυστερήσει γιατί τους έχουν μείνει κάποιες από τις τεχνικές ειδικότητες.Πάντως αυτή την εβδομάδα λέγεται ότι θα ανακοινωθεί.Από πηγή έγκυρη πάντως η ύλη της ιστορίας των φιλολόγων είναι ίδια με τον προηγούμενο Ασεπ.Δεν έχει αφαιρεθεί τίποτα.
αυτο αν ισχυει δεν μ αρεσει καθολου εχω να δηλωσω :( :( :( :( :( :(

Συμφωνώ! Καλά η μείωση της ύλης που θα είναι τότε?? Μας βλέπω να μην αλλάζει τίποτε στην ύλη!

1497
Πιστεύω ότι το πότε θα γίνει ο διαγωνισμός εξαρτάται από το πότε θα βγει η προκήρυξη και όχι η ύλη. Η άλήθεια είναι ότι η ύλη ανακοινώνεται σαφώς νωρίτερα σε σχέση με την άλλη φορά, αλλά να δούμε πότε θα βγει και η προκήρυξη.

1498
πολυ καλη ερωτηση!  εγω παντως δεν ειχα γραψει τους γενικους σκοπους.παρολαυτα πηρα  καλο βαθμο στην ειδικη διδ. ακουω ομως οτι πρεπει να γραψουμε.
μη μου πειτε ολους!! ειναι εξωπραγματικο και μαλλον αρνητικο για τη βαθμολογια.
γιατι ή θα πρεπει κανεις να τους γραψει ολους ή κανεναν. λιγους δε γινεται.
και ο εξεταστης δεν θα καθισει τετοιες ωρες να διαβαζει κατεβατα στερεοτυπα
εξαλλου δεν εχω συναντησει σχεδιο μαθηματος να ξεκιναει με τουγενικους σκοπους.
κανω λαθος?

Πιστεύω ότι βάζουμε τους γενικούς και ειδικούς στόχους που θέτουμε για την ενότητα μόνο που μας δίνεται. Όχι τους γενικούς σκοπούς κάθε μαθήματος.

Σελίδες: 1 ... 105106107108109

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 726
Σύνολο: 729

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.077 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.