Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - stratos91

Σελίδες: 1 ... 106107108109
1499
Μακάρι να μη δώσουμε Νοέμβριο. Πιστεύω πως η ύλη θα βγει μέσα στον Ιούνιο. Δεν είναι εύκολο να καλύψουμε όλη αυτή την ύλη σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα. Κι εντάξει αυτοί που έχουν ξαναδώσει, θα τα καταφέρουν. Εμείς που δίνουμε πρώτη φορά πότε θα βγάλουμε την ύλη? Άρα αν γινόταν και Ιανουάριο μια χαρά θα ήμασταν νομίζω. Δε μας βιάζει και τόσο. Όσο περισσότερο χρόνο έχουμε μπροστά μας για διάβασμα τόσο καλύτερο για όλους.

Μακάρι! Κι εγώ εύχομαι το ίδιο! Εξάλλου ο διαγωνισμός για το τεστ δεξιοτήτων, που κι αυτός είναι πολύ μεγάλος, δε θα πάει πίσω το πρόγραμμα, αφού γίνεται Οκτώβριο αν δεν κάνω λάθος; Προλαβαίνει το ΑΣΕΠ μέσα σε δυο μήνες να διοργανώσει 2 μεγάλους διαγωνισμούς;

1500
O τρόπος αφομοίωσης διαφέρει από άνθρωπο σε άνθρωπο. Ό,τι για κάποιον είναι εύκολα εμπεδώσιμο, ανεξαρτήτως ποιοτικού-ποσοτικού διαβάσματος, δε σημαίνει ότι ισχύει το ίδιο και για κάποιον άλλο, και το αντίστροφο.

Επομένως, σε αυτόν τον αγώνα καθένας στηρίζεται στις δικές του δυνάμεις και ακολουθεί τον τρόπο που τον βολεύει και τον βοηθά περισσότερο, ώστε να μπορεί να αφομοιώνει πολλά πράγματα με τον καλύτερο και συνάμα γρηγορότερο, θα έλεγα, τρόπο.

Ας μου εξηγήσει όμως κάποιος πως ακριβώς εννοεί τον όρο "ποιοτικό διάβασμα" γιατί το επίθετο ποιοτικός είναι πολύ της μόδας τελευταία και χρησιμοποιείται κατά κόρον. Βλέπε: "εγώ περνώ ποιοτικό χρόνο με τα παιδιά μου" κ.ο.κ...

Δεν υπάρχει ποιοτικό διάβασμα για τον ΑΣΕΠ (εκτός ίσως από τη διδακτική, άντε κι με μια επιφύλαξη στα αρχαία)! Αυτό είναι το πλέον σίγουρο.

1501
Δυστυχώς όμως πρέπει να ξέρουμε πολλά πράγματα απέξω και ειδικά Ιστορία ποιοτικό διάβασμα δε γίνεται με τίποτα! Είναι δυνατόν σε ποιοτικό διάβασμα να δώσεις βάση στο ποιος έστησε μνημείο στη Χαιρώνεια?

τι μου θύμισες τώρα  βρε στράτο με αυτήν την ερώτηση!!!! γι αυτο αλλωστε πιστεύω ότι παίζει πολύ ρόλο η τύχη στο ασεπ  εκτός απο το προσωπικό διάβασμα. όταν διαβαζα στον περασμένο ασεπ το ματι μου σταθηκε στη φωτό του τρόπαιου αυτού και στην υποσημείωση του και την απάντησα την ερώτηση. παντως πιστεύω ότι μπορεί να ζητήσουν και χειρότερα ....

Ε, αυτό θα πει τύχη! Χι! Χι! Εγώ πάλι ήξερα για το τρόπαιο που έστησε ο Φίλιππος! Τρέχα γύρευε και μη χειρότερα!

1502
Επειδή ακόμα δεν έχω ασχοληθεί με παιδαγωγικά, β' τόμος του Ματσαγγούρα που προτείνεται καλύπτει όλα όσα ζητάνε στην ύλη; Ακόμα και τη Γενική Διδακτική ή μόνο τα Ψυχοπαιδαγωγικά;

1503
Δυστυχώς όμως πρέπει να ξέρουμε πολλά πράγματα απέξω και ειδικά Ιστορία ποιοτικό διάβασμα δε γίνεται με τίποτα! Είναι δυνατόν σε ποιοτικό διάβασμα να δώσεις βάση στο ποιος έστησε μνημείο στη Χαιρώνεια?

1504
Πέρυσι διάβασα 6 μήνες 14 ώρες την ημέρα ασταμάτητα, συγκεντρωμένα, οργανωμένα και με φοβερή θέληση και απόλυτα θετική στάση απέναντι στον εαυτό μου και σ' αυτό που κάνω και τα πρόλαβα ίσα-ίσα, μόνο τα βιβλία του καθηγητή δεν τα έκανα τόσο καλά όσο έπρεπε, όχι ότι δεν τα διάβασα και για διδακτική αφιέρωσα 3 ημέρες όπως σε κάθε ασεπ και έγραψα όσο σε κάθε ασεπ 75. Συνολικό αποτέλεσμα: δε διορίστηκα για 0.30 μόρια. Ο καθένας έχει διαφορετικό ρυθμό και κουβαλάει διαφορετικές γνώσεις από τη σχολή του. Για μένα το τώρα είναι οριακό. Αυτή τη φορά θέλω και την τύχη μαζί μου όμως...  8)

Ωχ! Τώρα άρχισα να αγχώνομαι! 14 ώρες επί 6 μήνες???
Όσο για το 0, 30, ε, αυτό είναι μόνο ατυχία και τίποτε άλλο!


Υπάρχουν και χειρότερα..Να απέχεις απ'το αντικείμενό σου 6 χρόνια! Να δουλεύεις σε άσχετη θέση και να είσαι και παντρεμένη! 14 ώρες διάβασμα την ημέρα? Μία και με το ζόρι! Τα Σαβ/κα διαβάζω περισσότερο! Ας προσπαθήσει όσο μπορεί ο καθένας και θα δείξει..Ότι είναι να γίνει, θα γίνει.. :)

Τα ίδια με σένα συν ότι έχω και παιδί. Υπάρχουν χειρότερα από σένα και χειρότερα από μένα.

Καλά με παιδί και 14 ώρες στο διάβασμα? Πως γίνεται βρε παιδί μου αυτό?? Σε θαυμάζω. Εγώ χωρίς τέτοιες υποχρεώσεις και μόνο να πω ότι πάω έξω να ψωνίσω τα καθημερινά ή καμιά ώρα γυμναστήριο και έφυγε η μισή μέρα.

1505
Πέρυσι διάβασα 6 μήνες 14 ώρες την ημέρα ασταμάτητα, συγκεντρωμένα, οργανωμένα και με φοβερή θέληση και απόλυτα θετική στάση απέναντι στον εαυτό μου και σ' αυτό που κάνω και τα πρόλαβα ίσα-ίσα, μόνο τα βιβλία του καθηγητή δεν τα έκανα τόσο καλά όσο έπρεπε, όχι ότι δεν τα διάβασα και για διδακτική αφιέρωσα 3 ημέρες όπως σε κάθε ασεπ και έγραψα όσο σε κάθε ασεπ 75. Συνολικό αποτέλεσμα: δε διορίστηκα για 0.30 μόρια. Ο καθένας έχει διαφορετικό ρυθμό και κουβαλάει διαφορετικές γνώσεις από τη σχολή του. Για μένα το τώρα είναι οριακό. Αυτή τη φορά θέλω και την τύχη μαζί μου όμως...  8)

Ωχ! Τώρα άρχισα να αγχώνομαι! 14 ώρες επί 6 μήνες???
Όσο για το 0, 30, ε, αυτό είναι μόνο ατυχία και τίποτε άλλο!

1506
Διακρίνω ένα πανικό??? Δε νομίζω να χρειάζεται!! Ακόμα κι αν είναι 6 μήνες ο χρόνος που απομένει πιστεύω ότι είναι αρκετός. Όσον αφορά τα 2 ή 3 γνωστικά αντικείμενα μου φαίνεται απίθανο να επιλέγουμε μετά από τόσες βαρύγδουπες δηλώσεις όταν καθιερωσαν και τα 3. Αν θέλουν να μειώσουν την ύλη θα τη μειώσουν όπως τη μείωσαν πέρυσι στα αρχαία.

1507
Μια ερώτηση θα ήθελα να κάνω. Για τη διδακτική των Νέων, εκτός από τα γενικά βιβλία που μπορούμε να διαβάσουμε για κάποιον από τους λογοτέχνες που μας δίνουν, δεν πρέπει να διαβάσουμε και κάποια βοηθήματα που να έχουν λεπτομερή ανάλυση (στίχο προς στίχο) τουλάχιστον των συγκεκριμένων ποιημάτων που βρίσκονται μέσα στα σχολικά βιβλία; Ξέρετε καμιά καλή σειρά τέτοιων αναλύσεων; Επίσης στη γλώσσα διαβάζετε και από αλλού εκτός των σχολικών βιβλίων;

1508
ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ  ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΚΑΙ ΠΑΛΙΟΣ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ. ΕΧΩ ΔΩΣΕΙ 4 ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΠΑΩ ΓΙΑ 5. ΕΙΜΑΙ ΕΠΙΤΥΧΩΝ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ 2002, 2004, 2006, ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΝΩ ΜΕΓΑΛΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΛΟΓΩ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ..ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΓΡΑΦΩ ΓΥΡΩ ΣΤΟ 40. ΔΟΥΛΕΥΩ 8 ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΕΝΩ ΦΕΤΟΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΣ ΣΕ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.. ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΤΑ ΔΩΣΩ ΟΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΩ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΟΡΙΑ. ΑΣ ΜΗΝ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟΥς ΔΙΟΡΙΣΤΕΟΥΣ ΑΠΛΑ ΝΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΩ 10 ΜΟΡΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΚΑΙ 11 ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΣΕΠ.

ΤΙ ΛΕΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ; ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΠΑΩ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ; ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΟΣ;

ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΑΞΙΖΕΙ;

ΤΙ ΓΝΩΜΗ ΕΧΕΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΠΟΝΙΑ ΑΞΙΖΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ή ΘΑ ΧΑΣΩ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΟΥ;

ΟΠΟΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΑΣ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ.


ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ..

Όσον αφορά την Ιστορία το φροντιστήριο δε νομίζω ότι έχει να σου προσφέρει τίποτα κι αυτό γιατί αυτό που κάνουν στα φροντιστήρια είναι ουσιαστικά να συμμαζεύουν λίγο την ύλη και να επικεντρώνονται στα βασικά. Τα περσινά θέματα όμως έδειξαν ότι βάζουν τέτοιες λεπτομέρειες που κανένα φροντιστήριο δε θα στις πει. Οπότε καταλήγουμε στο ότι πάλι πρέπει από μόνο σου να διαβάσεις εξονυχιστικά τα βιβλία.
Όσον αφορά τη διδακτική εμένα πιστεύω ότι το φροντιστήριο που πήγα πέρυσι με βοήθησε. Ήμουν τελείως άσχετος με το αντικείμενο και έδινα για πρώτη φορά. Έγραψα 74 στη διδακτική αρχαίων. Είχα παρακολουθήσει ειδική διδακτική Νέων από ένα πολύ καλό καθηγητή και ουσιαστικά εφάρμοσα το σχέδιο που μας πρότεινε στα αρχαία.
Καλό κουράγιο

1509
Σχετικά με τη βιβλιογραφία για τον Καβάφη και τον Σεφέρη, αλλά και τον Σολωμό, οι Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Κρήτης έχουν αντίστοιχα τρεις τόμους που αναφέρονται στα πιο καίρια σημεία της ποίησής τους.

επειδή έχω ξανακούσει για τις Πανεπιστημιακές εκδόσεις Κρήτης, είναι βιβλία που μπορείς να τα βρεις στο εμπόριο και αν ναι, ξέρει κανείς αν αξίζουν (κυρίως για τους συγγραφείας που ήταν πέρυσι στην προκήρυξη);

1510
Aν ισχύσει κάτι τέτοιο σίγουρα τα θέματα θα είναι πιο απαιτητικά και ίσως όλα ανάπτυξης...Αλλά προσωπικά θα γλιτώσω από την ιστορία που στον προηγούμενο διαγωνισμό μου δημιούργησε ψυχολογικό τραύμα....

Όπως είπα και αλλού πιστεύω ιστορία με συγκεκριμένη βιβλιογραφία, πιστεύω ότι θα ήταν πιο εύκολη από νέα. Αλλά κάτι τέτοιο αποκλείεται βέβαια.

1511
πιστευω οτι μετρανε αρκετα οι γνωσεις που πραγματικα κατεχεις. απο πανεπιστημιο, απο ιδιαιτερα απο διαβασματα κτλ. αυτο που ειχε πει καποτε η pariel : διαβαστε οτι πεφτει στα χερια σας.
εγω διαβαζα ολα τα κειμενα πολυ αναλυτικα στα νεα και τελικα ηταν λιγες οι ερωτησεις. με βοηθησε πολυ το ιδιαιτερο στη γ λικειου στην εκθεση και τελικα επιασα γυρω στο 80 στα νεα.
στα αρχαια επιασα 9/10 απο τις γενικες γωσεις μου απο τη σχολη. δεν αρκουσε πιστευω μια απλη γραμματολογια οσο καλα κι αν τη διαβαζες

Εμένα πάλι στα Αρχαία κάποιες γραμματολογικές ερωτήσεις μου φάνηκαν περισσότερο κρίσεως παρά συγκεκριμένων γνώσεων. Αυτή με τον Οιδίποδα π.χ. μέχρι τώρα δεν την έχω συναντήσει σε καμιά γραμματολογία. Εγώ την απάντησα απλά και μόνο λογικά. Όπως και η ερώτηση με τις υποθέσεις των τραγωδιών. Εντάξει σ' αυτές πρέπει να ξέρεις την υπόθεση.
Όσον αφορά τα νέα προσωπικά την πάτησα σε κάποιες ερωτήσεις στη γλώσσα γιατί δεν τα είχα διαβάσει καλά. Δεν περίμενα ότι θα ζητούσαν εφαρμογή της θεωρίας. Ειδικά αυτές με την παράγραφο και την απορία ή ειρωνεία μου φάνηκαν παντελώς φλου. ΄Ισως να φταίει και το ότι δεν είχα εξασκηθεί.

1512
Αρχαία και νέα εννοείται...Δεν το διακινδυνεύω πάλι με την ιστορία..Στον προηγούμενο διαγωνισμό έπαθα γερή ήττα..Φοβάμαι μη ξετρυπώσουν καμία νέα σταυροφορία...

Αν ιστορία έδιναν συγκεκριμένη βιβλιογραφία, τότε πιστεύω θα ήταν σαφώς πιο εύκολη από Νέα. Αλλά επειδή δεν το βλέπω να γίνεται Αρχαία - Νέα είναι ο καλύτερος συνδυασμός.

Σελίδες: 1 ... 106107108109

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162166
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 803
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 742
Σύνολο: 751

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.091 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.