Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - ribo

Σελίδες: 1 ... 101112
155

Μέχρι στιγμής από ένα σωρό πατάτες της Αννούλας αποδεικνύεται ότι η Παιδεία είναι γι' αυτήν terra incognita
Με δυο λόγια: "ότι του φανεί του λωλοστεφανή" και καπάκι σκάει το παρακάτω:

http://www.alfavita.gr/ank_b/ank23_12_931.php

σύμφωνα με το οποίο αναθέτει  "με αμοιβή" σε εταιρεία συμβούλων την κατάρτιση ολοκληρωμένης πρότασης για το   "Νομοσχέδιο για την επιλογή εκπαιδευτικών και στελεχών της εκπαίδευσης (23/12/09)"

δηλαδή γράφουμε στα παλιά μας τις προτάσεις των εκπαιδευτικών στη "διαβούλευση" και αναθέτουμε σε ειδήμονες το θέμα, γιατί εμείς δε σκαμπάζουμε. Διαβάστε την πρόσκληση για την εργολαβία και κλάψτε!

156
Μπορείς σε παρακαλώ να μου αναλύσεις τη συλλογιστική που σε οδηγεί σ' αυτό το συμπέρασμα;

157
ΝΤΡΟΠΗ!!!!
Κανονίζεις τη ζωή σου, κάνεις οικογένεια, μαζεύεις μόριο το μόριο τρέχοντας σε μέρη που η Διαμαντοπούλου ούτε ξέρει ότι υπάρχουν και ξάφνου ΜΗΔΕΝ!!! Το χειρότερο δε, είναι ότι ό,τι τους έρθει στο κεφάλι ξεκινούν να το εφαρμόζουν ΤΩΡΑ. Δεν ξέρω τι συμφέρει περισσότερο στον καθένα μας, αλλά σίγουρα, για να μη γενικεύσω, αυτή η Υπουργός είναι πολύ επικίνδυνη κι ό,τι προτείνει ακόμη πιο επικίνδυνο.
ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ!
ΟΛΟΙ ΣΤΑ ΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ  ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΑ!

158
σε ευχαριστω πολυ πολυ
θα προσπαθησω να κανω το μαθημα ενδιαφερον, οχι κουραστηκο οπως με συμβουλεψες
αν εχεις κατι αλλο να μου προτεινεις τα παιδια μου σε ευγνωμονουν



Μια ιδέα η οποία λειτουργεί στην τάξη και αυξάνει το ενδιαφέρον των μαθητών για την Ανατομία - Φυσιολογία του Ανθρώπου, γιατί απλά απαντά σε καθημερινά τους ερωτήματα, είναι, να ενθαρρύνουμε τη συζήτηση πάνω σε θέματα που τους αφορούν π.χ προβλήματα υγείας δικά τους ή των οικείων τους, διατροφή, άσκηση, κ.λπ
 Καλό θα ήταν η συζήτηση να γίνεται κάτω από ένα γενικό πλαίσιο π.χ πεπτικό γιατί αλλιώς ξεφεύγει και αν σ' ενοχλεί αυτό, δε μαζεύεται εύκολα. Είπα, αν σ' ενοχλεί, γιατί συνήθως όταν "ξεφεύγει" η συζήτηση, είναι περισσότερο παραγωγικό, αλλά πολύ ευαίσθητο όσον αφορά την ισορροπία της κοινότητας.

Τα λέμε     

159
Έχει κυκλοφορήσει αρκετό σχετικό υλικό κατά καιρούς από εφημερίδες και περιοδικά. Από εκπομπές εκπαιδευτικής τηλεόρασης ξένων καναλιών, μέχρι καρτούν (όπως ανέφερες). Το θέμα "Ανατομία - Φυσιολογία ανθρώπου" είναι πολύ εμπορικό. Φαντασία να υπάρχει και υλικό μπορεί να βρεθεί, ακόμη κι απ' το διαδίκτυο. Άσε που στα περισσότερα Γυμνάσια (!!), ίσως και λύκεια μου φαίνεται πως κατά καιρούς δίνεται εκπαιδευτικό οπτικοακουστικό υλικό, το οποίο συνήθως αποθηκεύουν σε κάποιο σκοτεινό σημείο και μετά  ξεχνούν ότι υπάρχει.
Πάντως αν θες τη γνώμη μου, στη Βιολ. κατ. Β' Λυκείου να μην είσαι πιο απαιτητικός απ' ότι αν δίδασκες τα ίδια πράματα στο Γυμνάσιο. Ο κύριος λόγος είναι ότι θέλουμε να μείνουν στα παιδιά λίγα πράματα, αλλά Καλά! όσο για το βιβλίο να το συμβουλεύεσαι μόνο για να γράψεις, τις σελίδες που παρέδωσες, στο βιβλίο ύλης. Μιας και πρόκειται για ένα εντελώς απαράδεκτο, απ' όλες τις πλευρές, βιβλίο. Αν μπορείς μάλιστα να ετοιμάσεις και κάποιες σημειωσούλες που θα συμβουλεύονται τα παιδιά, ακόμη καλύτερα. Και το κυριότερο! Δε φορτώνουμε τα παιδιά με πολύ διάβασμα στο σπίτι!! Αρκετά ... έχουν στο κεφάλι τους. Για κάθε σύστημα, μπορείς να δουλέψεις διαφορετικά και κυρίως σε συνεργασία με τους μαθητές. Αν κάνεις μάθημα αυστηρά μετωπικό, την πάτησες.

Τα λέμε   

160
Μήπως να ξεκινούσαμε μια ενημέρωση, με όποιον τρόπο μπορεί ο καθένας, στους μόνιμους συναδέλφους;

Εμενα δυο μονιμες βιολογοι (η μια σε νησι, η αλλη σε κωμοπολη της Πελ/σου) μου ειχαν πει οτι μια χρονιά που ζητησαν το μαθημα, δεν τους εστειναν τα βιβλια, οπότε δεν ξαναδημιουργησαν τμημα. Θυμαμαι οτι οντως υπηρχαν χρονιες που τα βιβλια ειχαν καθυστερησει υπερβολικα... ισως να ηταν ατυχες και να επεσαν σε μια τετοια χρονιά. (ή ισως ο εκδοτης να μην μπαινει στον κοπο ν'ανατυπωνει τα συγκεκριμενα βιβλια, αφου η συντριπτικη πλειοψηφια των σχολειων δεν τα ζηταει!)

Αν είσαι μόνιμος σε κάποιο σχολείο και ενδιαφέρεσαι για τον κλάδο και γιατί όχι και για τον εαυτό σου (να κάνεις δλδ μόνο Βιολογία) τότε θα βρεις τρόπο. Καλή θέληση και προσπάθεια χρειάζεται. Γιατί είναι γνωστό ότι για τις περισσότερες κακοτοπιές στον κλάδο ευθύνεται η ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ από διεκδικήσεις τέτοιου τύπου των περισσότερων μονίμων εκπαιδευτικών. Ένας ένας κι όλοι μαζί τελικά διαμορφώνουν μια τεράστια τρύπα μιζέριας, στην οποία πέφτουν μέσα και οι ίδιοι χωρίς να το πάρουν καν χαμπάρι.Χαμένοι τελικά, πρωτίστως οι μαθητές, αλλά και οι ελάσσονες εκπαιδευτικοί κλάδοι όπως ο ΠΕ0404.
Γιατί όταν  δίνεται η δυνατότητα τις 4 ώρες στο λύκειο να τις αυξήσουμε κατά 50%, και δεν το κάνουμε, τότε αφήνουμε άνεργους αρκετούς συναδέλφους. Αλλά τι μας νοιάζει; Εμείς δουλεύουμε. Κι όπως αγωνιστήκαμε για να διοριστούμε εμείς, ας αγωνιστούν κι οι άλλοι. Εμείς θα βγάλουμε το φίδι απ' την τρύπα;

161
Συγγνώμη για την παρέμβαση, αλλά για να καταλάβω κάτι. Προβλέπεται από το πρόγραμμα βιολογία κατεύθυνσης στη Β' λυκείου και δεν γίνεται;;;


Είναι 2ωρο επιλεγόμενο το οποίο για τους λόγους που ανάλυσα παραπάνω, ίσως και για πολλούς άλλους δεν προωθείται

162
Και με αφορμή το θέμα της Βιολ. κατ. Β' Λυκείου θα ήθελα να συμπληρώσω τον προβληματισμό που κατέθεσα στα προηγούμενα κομμάτια του διαλόγου μας.
Έχουμε σκεφτεί άραγε πόσες ώρες Βιολογίας θα προσθέτονταν στις ήδη υπάρχουσες, αν σε κάθε σχολείο είχαμε ένα δίωρο από ένα μόνο τμήμα Βιολ. κατ. Β' Λυκείου.
Μήπως να ξεκινούσαμε μια ενημέρωση, με όποιον τρόπο μπορεί ο καθένας, στους μόνιμους συναδέλφους;

 

163

Όταν είπα ότι υπάρχει παντού Βιολ.κατ.Β' εννοούσα ότι δίνεται παντού η δυνατότητα. Το θέμα είναι ότι αν ο μόνιμος Βιολόγος βρίσκεται κοντά στο 18ωρο μάθημα και συμπληρώνει ωράριο με καμιά δουλίτσα παραπάνω, δύσκολα θα προπαγανδίσει τη Βιολ.κατ.Β', για να μην του φορτώσουν παραπάνω ώρες. Εννοείται φυσικά πως υπάρχουν συνάδελφοι οι οποίοι φοβούνται τις άπειρες ερωτήσεις των μαθητών που γεννιούνται από το ίδιο το αντικείμενο του μαθήματος (Ανατομία + Φυσιολογία Ανθρώπου) και έτσι "θάβουν" το μάθημα και ως εκ τούτου πολλές ώρες διδασκαλίας ,που θα μπορούσαν να προστεθούν στις ήδη υπάρχουσες πανελλαδικά και να δώσουν δουλειά σε συναδέλφους

Να 'στε καλά!

164
Η επιλογή στη Β'  υπάρχει παντού.

Δυστυχως ΔΕΝ υπαρχει παντου, ακριβως γι'αυτο το τονισα! Οταν τα σχολεια δουλευουν με αναπληρωτες κι ωρομισθιους και δεν υπαρχει μονιμος Βιολογος, ο διευθυντης δεν προσφερει καν την επιλογη αυτου του μαθηματος στους μαθητες. Τελη Σεπτεμβριου αρχισα να δουλευω σ'ενα τετοιο επαρχιακο σχολειο και στο παρελθον εχω εργαστει και σ'αλλα σχολεια που ισχυε το ιδιο! Με τον αριθμο των τμηματων που αναφερεις (4 τμηματα κατευθυνσης στη Β'λυκειου?! :o), προφανως μιλας για καποιο τεραστιο σχολειο στην Αθηνα.

Να συμπληρωσω οτι στο σχολειο που δουλευω φετος ειχαν να δουν Βιολογο (αναπληρωτη ή ωρομισθιο, για μονιμο ουτε λογος) εδω και... αγνωστο αριθμο ετων! >:(


Αναφέρθηκα σε παραμεθόριο μεγαλούτσικο λύκειο, με μόνιμο, είναι η αλήθεια Βιολόγο, που λόγω ακριβώς των 8 ωρών + κάτι ψιλά ζητάει κάθε χρόνο δεύτεροο βιολόγο

165
Ας αυξηθουν πρωτα σε διωρα τ'απαραδεκτα μονοωρα της Β' και Γ'Λυκειου, ας εχουν οι μαθητες την επιλογη της Βιολογιας Κατευθυνσης στη Β'λυκειου (σε ποιο σχολειο δινεται η επιλογη??), ας γινει υποχρεωτικο το εργαστηριο... και μετα βλεπουμε για το γυμνασιο.
[/quote]


Η επιλογή στη Β'  υπάρχει παντού. Αλλά αντί οι συνάδελφοι να κάνουν ένα χαλαρό μάθημα, βασιζόμενοι σε προπλάσματα, σκελετό, μικροσκόπια, προβολές dvd, συζήτηση, ώστε οι μαθητές να μην αισθάνονται ότι μπαίνουν σε ακόμη ένα βαρύ και δύσκολο μάθημα, τους πλακώνουν στην Ανατομία και τη φυσιολογία και στα "μάθε απ' έξω" και οι μαθητές όπου φύγει φύγει. Έτυχα σε λύκειο, που είχα στη Β'λυκειου  4 τμήματα Βιολογιας Κατευθυνσης.

Σελίδες: 1 ... 101112

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162178
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 683
Σύνολο: 691

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.121 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.