Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - eta-beta

Σελίδες: 1 ... 101112
155
Ναι αλλά να γίνει και κοινός τόπος και το ότι ο γραπτός διαγωνισμός δεν είναι ο μοναδικός και αποκλειστικός αξιοκρατικός μηχανισμός, όπως προβάλλεται με αποσιώπηση των άλλων, αλλά και τα προσόντα κάποιου όπως καθορίζονται από το νόμο και η δουλειά που έχει αφιερώσει επί έτη.

156
Λύση μπορεί να βρεθεί πανεύκολα και μόνο αυτοί που θολώνουν τα νερά δεν την θέλουν. Εφόσον ο ΑΣΕΠ σαν οργανισμός μπορεί να διοργανώνει διαγωνισμό χιλιάδων, μπορεί κάλλιστα να ελέγξει την προϋπηρεσία μερικών εκατοντάδων μέσα σε λίγα λεπτά. Εξηγούμαι: εγκύκλιος με άμεση προτεραιότητα των διοριστέων από προηγούμενους ΑΣΕΠ, ακολούθως ΑΣΕΠ με προϋπηρεσία και μεγάλη προϋπηρεσία. Οι τελευταίοι, και όχι όλοι, να περάσουν από έλεγχο από που βρήκαν την προϋπηρεσία. Το Σύνταγμα αλλά και οι σχετικοί με τον ΑΣΕΠ νόμοι μιλούν ξεκάθαρα για γραπτό διαγωνισμό ή για αντικειμενικά και προκαθορισμένα  κριτήρια. Έτσι αν κάποιος με ΑΣΕΠ πήρε προϋπηρεσία θα φανεί, όπως και κάποιος που κατέθεσε προσόντα τη Χ χρονιά για το ψ σχολείο Ειδικής Αγωγής, σύμφωνα με τον Ω νόμο. Όλα αυτά φαίνονται κατευθείαν τεκμηριωμένα και τα υπόλοιπα είναι προφάσεις.

Και μια παράκληση για τους συναδέλφους μου της Ειδικής Αγωγής, κυρίως της δευτεροβάθμιας, αν δεν συντονιστούμε ήδη βλέπετε ότι παρουσιάζονται άτομα που με αφορμή 10- 20 άτομα της Σιβιτανιδείου θέλουν να διαγράψουν και 7 και 8 και 9 χρόνια προϋπηρεσίας που πήραμε με τα προσόντα μας και τόσο καιρό το έκρυβαν με λάσπες. Θέση μου είναι όμως ότι το δίκαιο είναι οι διορισμοί μας να αφορούν αποκλειστικά Ειδικά σχολεία, που ούτως ή άλλως οι συνάδελφοι της γενικής αγωγής δεν μπορούν να στελεχώσουν. Έτσι θα ξεχωρίσουν και αυτοί που είναι πραγματικοί Ειδικοί Παιδαγωγοί Δευτεροβάθμιας από τους "τουρίστες" και "πονηρούς" που θέλουν να τρυπώσουν στην Ε.Α.

157
Για τους φανατικούς του  γραπτού ΑΣΕΠ
Χαίρομαι γιατί επιβεβαιώνετε όσα έγραψα για εσάς, τις λάσπες και τον εμετό εναντίον των άλλων, επί δικαίων και αδίκων. Την αδικία που σας έκαναν πάτε να την στρέψετε εναντίον άλλων συναδέλφων στη λογική "οφθαλμός αντί οφθαλμού". Υμνολογείτε τη Διαμαντοπούλου αλλά την παιδαγωγική επάρκεια που αναφέρει και δεν την έχετε ούτε λόγος. Τα μεταπτυχιακά προσόντα των άλλων προσπαθείτε εν έτει 2015 να τα μηδενίσετε αλλά "όσα δε φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια". Φυσικά να δώσουμε και ΑΣΕΠ όπου ο απόφοιτος της σχολής του 18 της Αθήνας ισοπεδώνεται με τον απόφοιτο του 13 της Καλαμάτας. Φυσικά ο ΑΣΕΠ να μετράει του 2008 περισσότερο λες και οι υπόλοιποι που δώσανε προηγούμενους λυπάμαι αλλά ας πρόσεχαν. Και όλα πάντα κατ' αποκλειστικότητα. Η έννοια της αποδοχής και της σύνθεσης είναι εντελώς άγνωστη για εσάς. Αυτή όμως θα είναι και η τελική αποτυχία σας, γιατί είστε η πέμπτη φάλαγγα του κλάδου.
Για τους άλλους συναδέλφους
ένας πίνακας
οποιαδήποτε επιτυχία ΑΣΕΠ
Δυνατότητα για βελτίωση βαθμού σε άλλο ΑΣΕΠ
Προϋπηρεσία
Μεταπτυχιακοί τίτλοι στο αντικείμενο ή την παιδαγωγική
Βαθμός πτυχίου
Ημερομηνία κτήσης πτυχίου
Κανένα από αυτά ως αποκλειστική προϋπόθεση
Διαφορετικά ακόμη και οι υποστηρικτές του γραπτού ΑΣΕΠ θα είναι εσαεί όμηροι της εκάστοτε ηγεσίας και θα εφευρίσκουν διάφορους όρους, όπως το "επιτυχόντες" και θα τους φταίνε οι άλλοι γιατί δεν τους πήραν. Σεβασμός στην πράξη όλων των κατηγοριών, πλην αυτών που αποδεδειγμένα προκύπτουν από "κακή" προϋπηρεσία.

ΥΓ. Πραγματικά μου κάνει έκπληξη το ότι διάβασαν κάποιοι για ΑΣΕΠ εδώ μέσα όπως λένε. Το επίπεδο τους και το ύφος τους δεν δείχνει άνθρωπο με μεγάλη σχέση με τα βιβλία. Μάλλον θα έπεσε κανένα σκονάκι, ...για αυτό πάντα οι μέτριοι είναι "βασιλικότεροι του βασιλέως".

 

158
Δεν διαφωνώ. Προσωπικά όμως αν μου επιτρέπεις, αν ένας άνθρωπος έχει δίκιο δεν χρειάζεται απειλητικό ύφος. Πιστεύω ότι έχεις δίκιο, μην το χάνεις. Δεν διαφωνώ μαζί σου, αλλά αν δεν μπορώ να αποδείξω κάτι ονομαστικά ακολουθώ τη δύναμη του λόγου μου ή του νόμου. Τρίτη φορά σου εξηγώ: Μαζικός έλεγχος από που προέκυψε η προϋπηρεσία. Αν είναι όμως βάσει αντικειμενικών και προκαθορισμένων από το Νόμο κριτηρίων να δίνεται δυνατότητα διορισμού. Μπορεί να γίνει εν μια νυκτί, όπως έγινε ήδη με έλεγχο από την υπηρεσία τους των προσόντων των υπαλλήλων.

159
Χαίρομαι γιατί τουλάχιστον υπάρχουν και δίκαιοι συνάδελφοι που ήδη άρχισαν και διαχωρίζουν πιο συγκεκριμένα τις κατηγορίες και δεν αναλαμβάνουν ρόλο Δικαστή και Εκτελεστή. Ως προς το τι θα γίνει και πως αυτό θα γίνει είναι όντως δουλειά του υπουργείου, που οφείλουμε να το πιέσουμε όσο και όπως μπορούμε. Αυτό γίνεται ή με διάλογο ή με συνδικαλισμό, για αυτό επανέρχομαι στις θέσεις ΟΛΜΕ και ΔΟΕ. Πρακτικά όταν κάποιος καλείται από τη διεύθυνσή του για έλεγχο υποχρεούται να προσκομίζει τα αντίστοιχα έγγραφα. Εκβιασμοί και ημίμετρα στη Δημοκρατία δεν υπάρχουν και συμφωνώ δεν πάμε ονομαστικά. Πάμε όμως συντεταγμένα και με γνώμονα γραπτούς νόμους και δεν τσουβαλιάζουμε. Ξαναλέω, διορισμοί όχι αποκλειστικά και μόνο με έναν από τους δύο τρόπους. Ό, τι σαφώς ορίζει το Σύνταγμα: ή γραπτός διαγωνισμός ή αντικειμενικά και προκαθορισμένα προσόντα, Προϋπηρεσία, Μεταπτυχιακά, Διδακτορικά όπως έχουν οριστεί από ήδη υπάρχοντες νόμους. Αν παραβιάστηκε ο νόμος στη δεύτερη περίπτωση καταγγελία και ακύρωση, αν όχι σεβασμός και νομική κατοχύρωση των υπόλοιπων κατηγοριών, κάτι που σαφώς ήταν το πνεύμα του 60/40. Ναι λοιπόν στη βελτίωσή του, όχι στην ισοπέδωση.

160
Δεν θέλουμε 500 κριτήρια, θέλουμε ό, τι λέει το Σύνταγμα ήτοι ή γραπτό διαγωνισμό ή αντικειμενικά προκαθορισμένα και αντικειμενικά κριτήρια, τα οποία για το δικό μας κλάδο της Ειδικής Εκπαίδευσης υπάρχουν αναρτημένα σε νόμους εδώ και χρόνια και με αυτά πορευτήκαμε. Επίσης, συγγνώμη αλλά προσωπικά κατατάσσω τον "Ωχαδερφισμό" και τη λασπολογία σε γειτονικά τσουβάλια, αφού συμφέρουν όταν μια πλευρά έχει μαξιμαλιστικές αλλά ταυτόχρονα θολές απαιτήσεις. Δείχνει ότι είμαστε όλοι το ίδιο. Δεν είμαστε και αυτό τεκμηριώνεται εύκολα αν έχουμε συγκεκριμένα αιτήματα.

161
Με συγχωρείς, αλλά εγώ είμαι σαφέστατος και σου παραθέτω όλες τις πιθανές κατηγορίες διαφθοράς α) προσωπικές επιλογές διευθυντών, β) συνέντευξη γ) μη αναρτημένη προκήρυξη, δ) μη υπαγόμενη σε νόμο προκήρυξη, ε) πρόσληψη μέσω προϊσταμένου στελέχους και όχι φορέα/ διεύθυνσης, αλλά και είμαι ανοιχτός να ακούσω αν κάτι μου διαφεύγει. Αντίθετα ούτε έχω ακούσει ποτέ ονομαστική καταγγελία ή συγκεκριμένη περίπτωση ούτε καν ακριβή προσδιορισμό της έννοιας "πλάγια" πρόσληψη, από αυτόκλητους εισαγγελείς συναδέλφους, ενώ εγώ προσπαθώ να την ορίζω. Πιστεύω ότι μερίδα "εισαγγελέων" συναδέλφων χρησιμοποιεί όλη της τη ρητορική μέσω συκοφαντιών για να θολώσει τα νερά και να διαγραφούν όλες οι νομίμως αποκτηθείσες προϋπηρεσίες. Έλεγχος για όλους εδώ και τώρα και όχι "πονάει κεφάλι- κόβει κεφάλι", ειδικά όταν το κεφάλι είναι του διπλανού που δεν φταίει.
Συμφέρει εξαιρετικά ο κοινωνικός αυτοματισμός και η ηθικολογία...

162
Καταρχήν και καταρχάς σε ευχαριστώ για το κόσμιο ύφος σου παρόλο που σαφώς διαφωνείς. Ο διάλογος χρειάζεται επίπεδο και ειλικρινά χαίρομαι να μιλάω με άτομα που το έχουν.
Ως προς αυτά που θέτεις σου απαντώ ότι δεν είναι σκέψεις αλλά ό, τι ορίζει το ίδιο το Σύνταγμα, δηλαδή γραπτό διαγωνισμό ή προσόντα, κάτι που παραθέτω με άμεση παραπομπή και πολλοί απέκρυπταν συστηματικά. Εγώ, όπως και εκατοντάδες άλλοι στην Ειδική Εκπαίδευση επιλέξαμε το δεύτερο δίαυλο. Η λογική ότι θολά, γενικά και απροσδιόριστα υπάρχουν κάποιοι διεφθαρμένοι άρα ψέγω όποιον άλλο τρόπο πρόσληψης, θυμίζει "θα φυλακίσω μερικούς καλούς για να πιάσω όλους τους κακούς", κάτι που γενικά δεν ταιριάζει στη Δικαιοσύνη, η οποία κατ' εμέ παραπλανήθηκε. Όπως ακριβώς τα τελευταία χρόνια βρέθηκαν υπάλληλοι με πλαστά πτυχία, ομοίως και τώρα μπορούν να βρεθούν όλοι προσκομίζοντας με εγκύκλιο όλα τους τα προσόντα, αντικειμενικά και προσδιορισμένα, στον ΑΣΕΠ. Αυτό μπορεί να γίνει ανά πάσα στιγμή κατ' άτομο με μια εγκύκλιο ή ακόμη καλύτερα αν υπάρχει ονομαστική καταγγελία για ενδεχόμενο περιστατικό διαφθοράς. Έχουμε δίκαιο όταν λέμε π.χ. ότι η συνέντευξη ή η προσωπική επιλογή δεν αποτελούν ούτε αντικειμενικό ούτε προκαθορισμένο κριτήριο, όπως ορίζει το Σύνταγμα και επικαλείται το ίδιο το ΣΤΕ.  Κοινώς ένα άτομο σαν κι εμένα ευχαρίστως θα καταθέσει τα προσόντα πρόσληψής του και στον ΑΣΕΠ, ενώ κάποιος με τα προαναφερόμενα ή και άλλα πλάγια μέσα θα εντοπιστεί. Υπενθυμίζω επίσης ότι αυτό πλέον γίνεται όταν κάποιος πρέπει να βγει σε συνταξιοδότηση, προσκομίζει δηλαδή τα προσόντα του και αποδεικνύει έτσι τη θέση του. Τέλος,διευκρινίζω ότι συμπλέω απόλυτα με τις θέσεις των συνδικαλιστικών μου φορέων ΟΛΜΕ και ΔΟΕ σχετικά με τον γραπτό διαγωνισμό. Επίσης προσωπικά συμφωνώ με τον ΑΣΕΠ ως θεσμό Επιλογής Προσωπικού που ελέγχει αντικειμενικά μέσα από δέσμη κριτηρίων και σαφώς όχι ως φορέα αξιολόγησης επιστημόνων αποκλειστικά μέσω διαγωνισμών.

163
Το σκεπτικό της 527/2015 απόφασης του ΣΤΕ δεν υποστηρίζει κατά κανένα τρόπο την αποκλειστικότητα διορισμού εκπαιδευτικών στο δημόσιο μέσω γραπτού διαγωνισμού ΑΣΕΠ. Αντίθετα στο σκεπτικό αναφέρεται ρητώς:
«…Επειδή, με την παρ. 7 του άρθρου 103 του Συντάγματος κατοχυρώνονται οι αρχές της αξιοκρατίας και της διαφάνειας κατά το διορισμό των δημόσιων υπαλλήλων, οι οποίες συνάγονται, καταρχήν, και από τις γενικότερες διατάξεις της παρ. 1 του ίδιου άρθρου και αποτελούν ειδικότερη έκφραση της συνταγματικής αρχής της ισότητας και του δικαιώματος ελεύθερης ανάπτυξης της προσωπικότητας και συμμετοχής στην οικονομική ζωή της χώρας (άρθρα 4 παρ. 1 και 5 παρ. 1 Συντάγματος). Ειδικότερα, η πρόσληψη υπαλλήλων α) γίνεται με δύο τρόπους, είτε με διαγωνισμό είτε με επιλογή σύμφωνα με προκαθορισμένα και αντικειμενικά κριτήρια και β) υπάγεται στον έλεγχο ανεξάρτητης αρχής. Ο έλεγχος μπορεί είτε να είναι πλήρης, είτε να αφορά τη νομιμότητα της διαδικασίας του διαγωνισμού ή της επιλογής και να περιλαμβάνει τον έλεγχο νομιμότητας της πράξης με την οποία τελειούται η οικεία, κατά περίπτωση, διαδικασία· μέσω δε αυτού, ενόψει της φύσεως της διαδικασίας ως σύνθετης διοικητικής ενέργειας, ελέγχεται η νομιμότητα και των προηγούμενων σταδίων αυτής (βλ. σχετ. Π.Ε. 230/2008 Ολομ.)».
Παρακάτω αναφέρεται:
Επειδή, κατά την παρ. 1 του άρθρου 103 του Συντάγματος: «Οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι εκτελεστές της θέλησης του Κράτους και υπηρετούν το λαό·... Τα προσόντα και ο τρόπος του διορισμού τους ορίζονται από το νόμο»· κατά την παρ. 7, προστεθείσα με το από 6.4.2001 Ψήφισμα της Ζ΄ Αναθεωρητικής Βουλής: «Η πρόσληψη υπαλλήλων στο Δημόσιο και στον ευρύτερο δημόσιο τομέα, ..., γίνεται είτε με διαγωνισμό είτε με επιλογή σύμφωνα με προκαθορισμένα και αντικειμενικά κριτήρια και υπάγεται στον έλεγχο ανεξάρτητης αρχής, όπως νόμος ορίζει. …». Τέλος, κατά την παρ. 6 του άρθρου 118, προστεθείσα με το ίδιο Ψήφισμα: «Προβλεπόμενες ή διατηρούμενες στο νόμο 2190/1994, όπως αυτός ισχύει, εξαιρέσεις από την αρμοδιότητα του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού εξακολουθούν να ισχύουν».
Και:
Επειδή, με τα άρθρα 1 και 2 του ν. 2190/1994 συνεστήθη ως ανεξάρτητη Αρχή το Α.Σ.Ε.Π., στο οποίο ανατέθηκε η αρμοδιότητα ελέγχου της ορθής εφαρμογής των διατάξεων που διέπουν τους διορισμούς και τις προσλήψεις στο δημόσιο τομέα. Σκοπός του νόμου ήταν, κατά την εισηγητική του έκθεση, «η απεξάρτηση των προσλήψεων και διορισμών στο δημόσιο τομέα από οποιαδήποτε κυβερνητική ή άλλη παρέμβαση και η αποκατάσταση της αξιοπιστίας της κοινής γνώμης στον ευαίσθητο αυτό τομέα», καθώς και η καθιέρωση συστήματος «με κύρια χαρακτηριστικά τη διαφάνεια, την αντικειμενικότητα και την αξιοκρατία υπό την εγγύηση του Α.Σ.Ε.Π.», ενώ «βασικές μέθοδοι (ή διαδικασίες) του συστήματος προσλήψεων είναι, αφενός ο διαγωνισμός για τις θέσεις των διοικητικών υπό στενή έννοια, καθηκόντων ... και αφετέρου η σειρά (πίνακες) προτεραιότητας, βάσει σαφώς καθορισμένων αξιοκρατικών κριτηρίων για τις λοιπές θέσεις...». Με το άρθρο 14 παρ. 2 ορίστηκαν κατηγορίες δημόσιων λειτουργών και υπαλλήλων εξαιρούμενες από το εισαγόμενο με το νόμο σύστημα προσλήψεων, είτε διότι διείποντο από ειδικό συνταγματικό ή νομοθετικό καθεστώς με ειδικές διαδικασίες πρόσληψης είτε διότι η φύση των καθηκόντων τους δεν συμβιβαζόταν με το σύστημα του νόμου. Στις εξαιρέσεις υπήχθη, μεταξύ των άλλων, το εκπαιδευτικό προσωπικό της δημόσιας πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (περ. γ΄), για το οποίο ίσχυε σύστημα προσλήψεων με βάση ετήσιους πίνακες διοριστέων.
Το ίδιο το ΣΤΕ αναφέρει το αντίστοιχο άρθρο του Συντάγματος όπου δηλώνεται σαφώς ο τρόπος πρόσληψης υπαλλήλων. Στο σημείο αυτό έχει γίνει σαφώς αποσιώπηση από μερίδα εκπαιδευτικών, ότι εκτός γραπτού διαγωνισμού το ΑΣΕΠ μπορεί να προβεί σε έλεγχο των προσόντων των εκπαιδευτικών και της διαδικασίας ανά πάσα στιγμή αλλά και αναδρομικά πάνω στα αντικειμενικά κριτήρια προσλήψεων. Όλα αυτά τα χρόνια οι υποστηρικτές του γραπτού διαγωνισμού ΑΣΕΠ, έδωσαν προς τα έξω μια εικόνα ότι οι ίδιοι αποτελούν μια κάστα «άξιων» και οι υπόλοιποι μια κάστα «ανάξιων» που με δόλια μέσα προσελήφθησαν μόνιμοι ή αναπληρωτές. Ταυτόχρονα, οι ίδιοι επί συναπτά έτη δεν προέβησαν σε καμία ονομαστική καταγγελία, ώστε να καταδείξουν το δίκαιο των λόγων τους αλλά και να αποκαλυφθούν πραγματικά περιστατικά διαφθοράς. Αντίθετα, με λάσπη στον ανεμιστήρα, κινούμενοι εναντίον συναδέλφων τους απέκρυπταν συστηματικά ολόκληρες κατηγορίες εκπαιδευτικών που προσελήφθησαν μέσω του νόμου, με προκαθορισμένα και αντικειμενικά, όπως το Σύνταγμα ορίζει. Παράλληλα υιοθέτησαν όρους, εντελώς καταχρηστικούς, όπως «ΑΣΕΠίτες» ώστε να συνυποδηλώσουν   ότι οι ίδιοι είναι υποστηρικτές ενός ηθικού και διαυγούς συστήματος, ενώ οι υπόλοιποι είναι «βρώμικοι και διεφθαρμένοι». Ακόμη και εδώ καταχράστηκαν τον ΑΣΕΠ σαν θεσμό πάλι αποκρύπτοντας ότι το ίδιοι το Σύνταγμα αναγνωρίζει προσλήψεις μέσω προσόντων, άρα ότι με αντίστοιχο Συνταγματικό, δίκαιο και ηθικό τρόπο είχαν προσληφθεί και οι άλλοι.
Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα αξιοκρατικών προσλήψεων μέσω προκαθορισμένων και αντικειμενικών κριτηρίων αποτελούν οι εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, οι οποίοι στηρίζουν αυτή τη δομή κοντά και πάνω από δεκαετία, χωρίς να έχει ουδέποτε προκηρυχθεί διαγωνισμός ΑΣΕΠ, για τη δευτεροβάθμια δε ούτε καν να προβλέπεται . Για έτη υπομένουμε στωικά τη λάσπη μερίδας των συναδέλφων οι οποίοι είτε από άγνοια είτε από δολιότητα αποκρύπτουν συστηματικά ότι ανέκαθεν στη εκπαίδευση υπήρχαν προσλήψεις λόγω ειδικών επιστημονικών, αντικειμενικών κα προκαθορισμένων προσόντων.
Για τους λόγους αυτούς και πολλούς ακόμη η απόφαση του ΣΤΕ δεν μπορεί να αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα προσλήψεων εκπαιδευτικών με μεγάλη προϋπηρεσία, εχόντων αντικειμενικά και προκαθορισμένα κριτήρια, όπως για παράδειγμα οι μεταπτυχιακοί και διδακτορικοί τίτλοι, η παιδαγωγική επάρκεια (η οποία επίσης αποσιωπάται κατά το δοκούν) και η μέσω αυτών αποκτημένη προϋπηρεσία και ειδικά για ευαίσθητους και απαιτητικούς χώρους, όπως η Ειδική Εκπαίδευση. Τα ανωτέρω αφενός μεν ακολουθούν κατά πνεύμα τις επιταγές τους Συντάγματος, αφετέρου δε μπορούν πράγματι και ορθώς ανά πάσα στιγμή να ελεγχθούν, ακόμη και αναδρομικά από το ΑΣΕΠ, όπως ορίζει το Σύνταγμα σαν έτερο τρόπο διορισμού και άρα η διαδικασία να υλοποιηθεί  και κατά γράμμα. Υπ’ αυτή την έννοια αίρεται η επιλεκτική ανάγνωση των διαύλων διορισμού και λήγει η προσπάθεια μερίδας εκπαιδευτικών να αυτοπροβάλλονται ως «άξιοι» με αποκλειστικό τρόπο τον γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, ενάντια στο πνεύμα του Συντάγματος και προς ίδιον όφελος.
Πολλοί από εμάς επιλέξαμε νόμιμα, ηθικά και δεοντολογικά τον δρόμο των προσόντων, ειδικά εμείς στον χώρο της Ειδικής Αγωγής, την ώρα που άλλοι συνάδελφοι επέλεξαν τον δρόμο του γραπτού ΑΣΕΠ και ορθώς για αυτούς. Βάσει του Συντάγματος δεν υπάρχει καμία πρόταξη σε κάποιον από τους δύο τρόπους.
Το υπουργείο το μόνο που έχει να κάνει είναι να έρθει σε συνεννόηση με το ΑΣΕΠ για τον έλεγχο, ακόμη και αναδρομικό, όλων των προσλήψεων που έγιναν με αντικειμενικά και προκαθορισμένα κριτήρια, ώστε να ακολουθηθεί ο νόμος όχι μόνο κατά πνεύμα αλλά και κατά γράμμα και να λήξει και ο πόλεμος λάσπης. Όπως ακριβώς το Υπουργείο ήλεγχε προσόντα, το αυτό να πράξει και το ΑΣΕΠ, κυρίως και πάνω από όλα για να πάψει η λασπολογία μερίδας των υποστηρικτών του γραπτού διαγωνισμού.

164
εγώ πάλι θεωρώ θετικό ότι ξέρεις και να διαβάζεις...

165
Παρατηρώντας με αρκετή προσοχή την επιχειρηματολογία των υποστηρικτών ΠΕ 71, 61 παρατηρεί κανείς ότι στην κυριολεξία δεν έχουν να παρουσιάσουν σχεδόν κανένα επιχείρημα βασισμένο στη λογική, ούτε τεκμήριο για τις θέσεις τους ως προς την πρόταξη του ενός πτυχίου έναντι των περισσοτέρων. Το μόνο που αναφέρθηκε είναι ότι κάπου, κάπως, κάποια λίγα προπτυχιακά σαν και το δικό τους υπάρχουν και έξω. Εξαιρέσεις βέβαια που απλά επιβεβαιώνουν ότι τέτοιες σχολές δεν αποτελούν τον κανόνα της εκπαίδευσης των Ειδικών Παιδαγωγών. Αντίθετα, επειδή δεν μπορούν να αντικρούσουν το αυτονόητο, αποκλειστικά και μόνο βασιζόμενοι στο συναίσθημα κομπορρημονούν, ηθικολογούν, λαϊκίζουν, συκοφαντούν, ελεεινολογούν, κόπτονται και ζητούν ή επικαλούνται πιστοποιητικά φιλοαναπηρικών φρονημάτων τα οποία οι ίδιοι ισχυρίζονται ότι διαθέτουν σε αντίθεση με τους υπόλοιπους. Όταν επίσης έρχεται η συζήτηση στο δια ταύτα των προσόντων περιπτωσιολογούν με επίκληση στην αυθεντία της μαμάς του Κωστάκη, που είχε δασκάλα ΠΕ71 και την αγαπούσε πολύ. Μια ανάγνωση ακριβώς στις ίδιες τους τις δηλώσεις πείθει και τον πλέον συμπαθούντα. Στο κατεξοχήν ερώτημα όμως αν θα ισχύσει στην Ελλάδα ό, τι ισχύει διεθνώς, να προτάσσονται οι αντικειμενικά καλύτεροι, οι περισσότερο προσοντούχοι και οι ακαδημαϊκά ανώτεροι τα μέλη της επιτροπής του υπουργείου φαίνεται να δημιουργούν νέφη, αντί να προωθούν την αρχή της αριστείας. Πάνω στην αρχή της παλαιότητας και της «ευγενικής καταγωγής» του ενός πτυχίου τους, που θυμίζει στρατόπεδο και παλάτι: «εγώ είμαι ο παλιός, από το Βόλο», καταργούν την πρόταξη των αρίστων διά της επιβολής της γνώμης του όχλου. Ζητούν στην πράξη μια επετηρίδα μόνο για αυτούς. Κυριαρχεί στην Παιδεία η ηθική της ουράς «εγώ ήρθα πρώτος» και όχι της απόκτησης επιπλέον εφοδίων. Σαν οι μαθητές του 15, επειδή μαζεύτηκαν πολλοί να καθαιρούν τον απουσιολόγο με την αμφισβήτηση του βαθμού του, ή ακόμη και τον ίδιο τον καθηγητή επειδή νιώθουν αδικημένοι.
Ό, τι δε χάος έχει δημιουργηθεί στον εμφύλιο της πρωτοβάθμιας το υπουργείο το περνάει και στη δευτεροβάθμια πηγαίνοντας στο άλλο άκρο του παραλογισμού με κατάργηση της πρόταξης και με μοριοδότηση- αλχημειοδότηση. Πριμοδοτώντας και οτιδήποτε άλλο μπορεί να διανοηθεί κανείς εκτός από τα στοιχειώδη που είναι τα πτυχία στην αυστηρή ιεραρχία πτυχίο- μεταπτυχιακό- διδακτορικό (με το υπο- κριτήριο της προϋπηρεσίας, που την υποβιβάζει στην ουσία και αυτή) , στα οποία δίνει ψίχουλα, δημιουργούν εκτρώματα εκπαίδευσης και ακαδημαϊκής αξιοκρατίας όπου ο σεμιναριούχος περνάει τον μεταπτυχιακό και ο μεταπτυχιακός τον διδάκτορα, αν συνδυάσει βαθμούς, δεύτερα μεταπτυχιακά (τα οποία διεθνώς και 15 να έχεις στην ίδια κλίμακα μένεις), σεμινάρια και δεύτερα σεμινάρια, κοινωνικά κριτήρια, μπαλέτο, καράτε και ό, τι έχει ο καθένας και προτείνει για τον εαυτό του στις απανταχού διαβουλεύσεις, αφού πρώτα και επί μακρόν έχει πετάξει λάσπη σε όσους έχουν παραπάνω ακαδημαϊκά προσόντα στην ιεραρχία. Ποιος αφελής πλέον θα πάει για διδακτορικό πέντε ετών , ενώ παίρνει τα ίδια μόρια με άλλο μεταπτυχιακό και σεμινάριο σε ένα έτος. Όλοι πλέον οι καθηγητές θα κυνηγήσουν δεύτερα και τρίτα προσόντα που ήδη έχουν με άλλο όνομα, αντί να στραφούν στην έρευνα. Αφού λοιπόν γεννηθεί το έρεβος στους πίνακες μετά από κάποια χρόνια και αφού όλοι ανεξαιρέτως θα έχουν ταλαιπωρηθεί, θα έρθουμε ξανά στον ίδιο παρανομαστή εφόσον θα ξαναέχουν όλοι τα ίδια, μετά από κατασπατάληση χρόνου, κόπου και χρημάτων. Πραγματικά και όπως έχει δηλωθεί αλλού η επιτροπή του υπουργείου δεν έχει μέλη της πανεπιστημιακής κοινότητας, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων. Δείχνει να μην έχει γνώση για την τριτοβάθμια εκπαίδευση και το πώς λειτουργεί. Δείχνουν να μην γνωρίζουν τι θα πει διδακτορική διατριβή και εν ολίγοις φαίνεται ότι οι του ενός πτυχίου σαν να συμμάχησαν μεταξύ τους για να καταργήσουν την πρόταξη των προσόντων των άλλων ως αυτόκλητοι «άγγελοι» της δικαιοσύνης. Όπως έχει ειπωθεί άλλωστε «εγώ θα αποκαταστήσω την αδικία με τον Βόλο». Και ποια είναι η αδικία;
«Κύριοι πήρα πρώτος πτυχίο από το Βόλο και διορίστηκα κατευθείαν, αφού δεν με μονιμοποιείτε και με αδικείτε θα με παίρνετε τουλάχιστον κάθε χρόνο κοντά στο σπίτι μου γιατί είμαι έμπειρος. Να πάει ο διδάκτορας στο νησί, δεν θα μετακινηθώ επειδή τώρα αυτός πήρε διδακτορικό. Αγαπώ τα παιδιά με αναπηρία, η παλαιότητά μου το αποδεικνύει, ενώ οι αντίπαλοί μου είναι πονηροί που επιβουλεύονται αυτά τα παιδιά για δικό τους συμφέρον, για αυτό απέκτησαν προσόντα. Έχουν πάρει για παράδειγμα τα πτυχία τους από πρώην κομμουνιστικά καθεστώτα, τα οποία ωχριούν μπροστά στο δικό μου, το λέει άλλωστε ο τίτλος του «τμήματος ειδικής αγωγής». Επειδή όμως αγαπώ την εκπαίδευση επιτρέπω, αφού τοποθετηθώ εγώ να μπουν και οι υπόλοιποι δίκαια και σωστά κάπου. Επειδή σέβομαι δε και τους άξιους, γιατί δεν μπορώ να τους βγάλω με λάσπη άχρηστους συλλήβδην, αφού και κάποιοι δικοί μου έχουν μάστερ πλέον, θα δώσω και μόρια στους διδάκτορες και στους μεταπτυχιακούς τα οποία βέβαια δεν θα με ξεπερνάνε. Νομίζω ότι 2-3 μόρια είναι καλά. Στο τι μπάχαλο θα γίνει εξαιτίας των αλλαγών αυτών στη δευτεροβάθμια θα βγάλω την ουρά μου από έξω, δεν με αφορά. Η ευαισθησία μου για τα παιδιά με αναπηρία είναι αποκλειστικά πρωτοβάθμιας φύσεως. Τα αγαπώ όσο είναι στο σχολείο μου. Θα βγάλουμε και από κοινού μετά με το υπουργείο και ένα σλόγκαν «μοριοδότηση για όλους» για να μην έχουμε αντιδράσεις από την κοινή γνώμη και την κοινή λογική και μας πάρουν με τις πέτρες. «Μα εμείς κάναμε το δίκαιο και δώσαμε μόρια σε όλους».  Ίσως τους δώσουμε και ένα μπαλόνι δώρο στους διδάκτορες για τον κόπο τους και τις σπουδές τους
… άλλωστε κάποιοι από αυτούς, κάποτε μας δίδαξαν… ».
ΥΓ: για τους παλαιούς παροικούντες… η Σουζάνα που θα τελειώσει σε δύο μήνες θα προτάσσεται της Σουζάνας που την δίδαξε

166
Η αναγνώριση των ακαδημαϊκών προσόντων αποτελεί κατάκτηση του ευρωπαϊκού πολιτισμού και της παιδείας και αποτελεί κοινή πρακτική σε όλες τις χώρες της ευρωπαϊκής ένωσης, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας. Για παράδειγμα δεν μπορεί κάποιος με μεταπτυχιακό, σεμινάρια και καλό βαθμό πρώτου πτυχίου να εκλεγεί λέκτορας ελληνικού δημόσιου Πανεπιστημίου ξεπερνώντας κάποιον με διδακτορικό. Ωστόσο, στο συγκεκριμένο προσχέδιο το αντίστοιχο ισχύει.   Δι’ αυτό και για τον επιπρόσθετο λόγο ότι η Ελληνική Ειδική Αγωγή ως προς τις προσλήψεις Αναπληρωτών χρησιμοποιεί χρήματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, οφείλει να ακολουθεί τις αντίστοιχες ηθικές και νομικές επιταγές, σύμφωνα με τους θεσμούς και τους νόμους τόσο ως προς το γράμμα, όσο και ως προς το πνεύμα αυτών.
Δεδομένης λοιπόν της απουσίας για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση πανεπιστημιακής σχολής, προπτυχιακής εκπαίδευσης για την Ειδική Αγωγή, οποιαδήποτε αλλαγή στην κατάταξη των προσόντων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αποτελεί παραβίαση της διάκρισης αυτών ως προς την ιεραρχία τους, αποτελεί καταστροφικό προηγούμενο για όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης (π.χ. 2 τίτλοι Γυμνασίου δεν κάνουν ένα Λυκείου, ούτε ο άριστος πτυχιούχος Γυμνασίου είναι ανώτερος από τον καλό του Λυκείου) και ουδαμώς ισχύει για θέσεις ευθύνης στην εκπαίδευση (βλέπε εκλογή λεκτόρων, δηλαδή αν κάποιος έχει καλό βαθμό πτυχίου, σεμινάρια και μεταπτυχιακό να εκλέγεται πανεπιστημιακός).
Για όλους αυτούς του λόγους, και άλλους που με επιφύλαξη δεν αναφέρονται χάριν συντομίας, δικαιότερος τρόπος κατάταξης για τη δευτεροβάθμια Ειδική Αγωγή θεωρείται αυτός όλων ανεξαιρέτως των προηγούμενων νόμων πάνω στον κλάδο. Η πλήρης δηλαδή και σαφής ιεραρχική διάκριση των ακαδημαϊκών προσόντων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, όπως ισχύουν διεθνώς α) Διδακτορικός τίτλος, β) Μεταπτυχιακός τίτλος γ) λοιπά προσόντα, εν τη απουσία πτυχιακών σπουδών Ειδικής Αγωγής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα και διεθνώς. Οποιοσδήποτε συμψηφισμός ή υποθετική αναλογία της δευτεροβάθμιας με την πρωτοβάθμια εκπαίδευση ή ακόμη και με την γενική αγωγή δευτεροβάθμιας είναι παράλογη και καταχρηστική, εφόσον δεν υπάρχουν καθηγητικές σχολές Ειδικής Αγωγής, ενώ η ισοπέδωση, στην έμπρακτη εφαρμογή, των αναγνωρισμένων από την Ελληνική και Ευρωπαϊκή Εκπαίδευση, από όλους τους αντίστοιχους νόμους και από το Σύνταγμα τίτλων μεταπτυχιακών και διδακτορικών σπουδών ΕΑ για τους καθηγητές αποτελεί κίνηση άνευ λογικού και ηθικού ερείσματος. Σε καμία παράλληλα περίπτωση δεν ωφελούν τέτοια μέτρα τον έλληνα μαθητή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, αντίθετα δημιουργούν κίνητρα για τον εκπαιδευτικό αμφιβόλου αποτελεσματικότητας (π.χ. ο κάτοχος ελληνικού μεταπτυχιακού προβαίνει σε δεύτερο μεταπτυχιακό τρίτης χώρας για να ξεπεράσει τον συνάδελφό του διδάκτορα ή για να μην κινδυνεύσει από άλλον με σεμινάριο) και υποβαθμίζουν τόσο τον ρόλο της προϋπηρεσίας με μόρια λιγότερα ακόμη και από τους προηγούμενους νόμους, όσο και των προσόντων για πρώτη φορά σε νόμο της Ειδικής Αγωγής (πλην μόνον παραλόγως αυτών που δεν αφορούν στην ειδική αγωγή). Αντίθετα δείχνουν να ευνοούν κραυγαλέα το πρώτο πτυχίο το οποίο για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση δεν άπτεται της Ειδικής Αγωγής κατά πάγκοινη ομολογία.

Σελίδες: 1 ... 101112

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 621
Σύνολο: 623

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.084 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.