Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - klio

Σελίδες: 1 ... 1011121314
155
Έχεις δώσει κι έχεις περάσει? Ξέρω πολύ καλά τι κλειστές κοινωνίες είναι. Το είδαμε άλλωστε να περνούν οι ανηψιές και οι γιοι των καθηγητών, με κατατακτήριες εννοείται. Βέβαια, γιατί να μην διεκδικήσει μία από τις 3 ή 4 θέσεις αν θυμάμαι καλά για τα άτομα από ΑΕΙ? και οι 2 είναι΄οι γιοι τους.. Τι να σου πω? Μακάρι να είναι η 3η επιτυχούσα. Αλλά από όσο ξέρω σε κόβουν τελέιως και δεν ξέρεις ούτε με πόσο κόπηκες, γιατί οι διαδικασίες είναι και αδιαφανείς..

156
τι πιθανότητες θα μπορούσε να έχει? 0/100 ή 0%. Σαν να ρωτάς ποιος τυφλός δε θέλει το φως του. Αυτή τη στιγμή που το παιδαγωγικό έχει διορισμό, λυπάμαι αλλά δνε έχει ςκαθόλου πιθανότητες.  Αλλά ανέκαθεν δεν υπήρχαν πιθανότητες με κατατακτήριες και σε άλλες σχολές. Στην Ελλά είμαστε, το μέσον ζει και βασιλεύει..

157
MarianV, δεν είναι η σύγχρονη τάση να συνεργαζόμαστε με τους γονείς και μάλιστα να τους φέρνουμε μέσα στην τάξη ακόμη κι όταν κάνουμε μάθημα?  έχω ακούσει εξαιρετικές περιτπώσεις συναδέλφων όπου  φέρνουν τους γονεις μέσα στην τάξη για όλη την ημέρα και μάλιστα έρχονται όλοι οι γονεις, ένας-ένας ανάβδομάδα περνάει από την τάξη και το καθε παιδί νιώθει υπερήφανο που έρχονται οι γονείς του. λυπάμαι που δνε μπορούμε να ανοίξουμε την εκπαίδευση και τις καρδιές μας στα παιδιά.
Και κάτι καόμη. Ποτέ τα παιδιά αμς δνε θα είναι έτοιμα αν δεν συζητάμε μαζί τους, εμείς δημιουργούμε την ετοιμότητα τους. Εμείς θα τα συμβουλεύσουμε, εμε΄ςι θα τα προετοιμάσουμε, όπως η μητέρα προετοιμάζει τον ερχομό του 2ου παιδιού στο πρώτο παιδί. Το 1ο παιδί ποτέ δε θα είναι έτοιμο να ακούσει κατι τέτοιο (αν δε θέλει το αδελφάκι του, γιατι φοβάται μηπως χάσει την αγάπη των γονιών του), αλλά οι γονείς θα το προετοιμάσουν! Άλλωστε, όπως είπε και ο Bruner, μποορύμε να μάθουμε οτιδήποτε σε οποιαδήποτε ηλικάι των παιδιών, αρκεί να το δώσουμε με τον κατάλληλο τρόπο. Εγώ, τουλάχιστον, έίμαι υπέρ της συζήτησης για όλα, έτσι μπαίνουν οι σωστές βάσεις σε όλα, στην οικογένεια, στη σχέση, σε όλα!

158
Μην περιμένετε να είναι κάτι το ιδιαίτερο, όποιος έχει διαβάσει για αυτά τα θέματα, δεν θα ακούσει κάτι καινούριο!

159
Στο εξωτερικό σε κάποιες χώρες γίνεται κι αυτό, δηλ. σταδιακά να πηγαίνουν 2 ώρες, και ανά βδομάδα να αλλάζει αυτό μέχρι να προσαρμοστούν τελείως, αυτό ισχύει για όλα τα παιδιά, στ αολοήμερα σε κάποιες χώρες. Στην Ελλάδα δυστυχώς δε συμβαίνυο τέτοια. Και συμφωνώ ότι θα βρεις νηπιαγωγούς που θα κάνουν αυτό που είπες, θα τα αφήνουν να κλαίνε! Το θέμα είναι ότι οι νηπιαγωγοί, οι περισσότερες δεν κάνουν για αυτό το επάγγελμα και δεν το ασκούν με ευαισθησία.
θα σου πρότεινα, λοιπόν, επειδή είναι πολύ δύσκολο να βρεις μια καλή νηπιαγωγό που να σε στηρίξει, να της ζητήσεις να σε αφήνει στην τάξη (πράγμα που επίσης δύσκολο να δεχτεί) την ώρα των ελεύθερων δραστηριοτήτων. Έστω 30 λεπτά. Φυσικά, μετά πάλι θα κλαίνε τα παιδάκια σου αλλά ίσως θα μπορούσε ςκαι να τα παίρνεις,αν και από όσο ξέρω δεν επιτρέπεται. Έτσι, εσύ θα παίζεις με τα παιδάκαι σου και θα αρχίσιε αν συνηθίζει την τάξη και θα δει ότι μπορεί κι εκεί να κάνει πράγματα. Το θέμα, όμως,  είναι ότι θα δεθούν μαζί σου τα παιδάκια και δεν θα σε αφήνουν να φεύγεις από την τάξη. Από την άλλη, αν δεν μείνουν μόνα τους (χωρίς εσένα) πώς θα κοινωνικοποιηθου΄ν και θα πάιξουν με άλλα παιδάκια? Δεν μπορείς να είσαι εσύ η νηπιαγωγός, εργάζεσαι, έχεις δουλειές κ.α.
Νομίζω ότι με τη βοήθεια της νηπιαγωγού, με συζήτηση μαζί της να είναι ελαστική μαζί σου και με την όλο και μειούμενη παρουσία σου μέσα στην τάξη, και με υπόσχεση ότι θα γυρίσεις σε 2 ώρες να το πάρεις θα συνηθίσει. Τους δημιουργείται μάλλον το άγχος του αποχωρισμού. Θυμάμαι, έτσι ήταν ένα κοριτσάκι όταν έκαν πρακτική και έκλαιγε και ταυτόχροαν ένα αγοράκι, αλλά συνήθισαν. Θέλουν το χρόνο τους, χρειάζονται παρότρυνση από την νηπιαγωγό κ.α Θέλεισυζήτηση η υπόθεση και στο σπίτι με τ απαιδιά σου, όταν θα τα αφήνεις στο νηπιαγωγείο, τι έκαναν το πρωί, αν γνώρισαν άλλα παιδάκια κτλ. Να τους διευκρινίσεις ότι θα πάιξετε μα΄ζι το απόγευμα, ότι του χρόνου θα πάνε στο μεγάλο σχολείο κτλ. και ότι θέλεις να γνωρίσεις τους φίλους που θα κάνουν και να τους φέρεις σπίτι ώστε να νιώσουν οικεία.
Δυστυχώς, η νηπιαγωγός θα έπρεπε να σε κατευθύνει και μάλιστα να θέλει να συνεργαστεί μαζί σου για το καλό των παιδιών, αλλά το δημοσιουπαλληλίκι έχει κάνει πολύ κακό..
Κοιτάζουν το ρολόι πότε θα φύγουν,  και δεν νοιάζονται για το παιδί σου (μιλάω για την πλειοψηφία). Στις ελεύθερες δραστηριότητες το πρωί πρέπει η νηπιαγωγός αν προωθεί το παιχνίδι τους και να ασχλείται μαζί τους, να τα παρατηρεί κ.α. αλλά υποθέτω ότι δνε τα κάνει αυτά και τα αφήνει μόνα τους.

160
Από όσο γνωρίζω γίνονται κάποιες κινήσεις για να μην αναγνωριστούν τα 4 μηνα σεμινάρια ως ετήσια. Δεν ξέρω κάτι άλλο. Αλλά λογικό δεν έίναι από τη στιγμή που όλοι ξέρουν ότι πρέπει να είναι ετήσια, γιατί να αναγνωρίζονται τα 4μηνα? Λυπάμαι, αλλά όλα τότε θα έπρεπε να ήταν 4μηνα κι όχι να επωφελούνται κάποιοι και να μπαίνουν μπροστά από άλλους. Σας καταλαβαίνω όμως από την άλλη πλευρά γιατί δημιουργείται τεταμένη ατμόσφαιρα με αυτά τα σεμινάρια. Δυστυχώς είμαστε στην Ελλάδα όπου καθείς μπορεί να κάνει ό, τι θέλει και να εκμεταλλεύεται τους άλλους. 

161
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: SOS Θέματα για ΑΣΕΠ - ΠΕ60
« στις: Φεβρουάριος 05, 2009, 09:18:50 πμ »
Ε, όχι ρε κορίτσια αυτό δε μποορώ να το δεχτώ. Νιώθω ότι θα με κόψουνε σίγουρα τη 2η μέρα (άλλοι μου λένε πώς όχι), αλλά παρόλο που διάβασα τόσο πολύ και ξέρω περισσότερα, δε φάνηκε. Δεν είναι κρίμα? Να έρχονται οι χειρότερες από τη σχολή μου και να γράφουν καλύτερα ενώ και τότε ήμουν από τις καλύτερες? Δεν είναι ότι δεν ήξερα αλλα΄δεν πρόλαβα όσα θα ήθελα, κι επειδή έιμαι τελειομανής δεν ξέρω τι  έκανα. Καλά να διαβάζεις για σένα αλλά εγώ δε μπορώ να το δεχτώ!Δε διάβασα 3 μήνες άλλά πολύ περισσότερο κι έχασα πολλά πράγματα από τη ζωή μου.  Απλά δε μπορώ να δεχτώ τέτοια αποτυχία από εμένα. 
Αυτή είναι μια αποτυχία που με έχει σημαδέψει! Να ξέρεις και να μη φανεί? Με νευρίασαν τα θέματα, η φιλοσοφία τους και ο ΑΣΕΠ. Ήταν θέματα παπαγαλίας, λοιπόν. Η΄ακόμη χειρότερα τα πήγαν καλύτερα αυτές που άρχισαν να γράφουν ότι ξέρουν και δεν ξέρουν για το ΔΕΠΠΣ για να είναι μέσα. Ε, δεν είναι έτσι. Πού είναι η κριτική σκέψη?  Πολύ λυπάμαι.. επίσης, λυπάμει που ενώ πρέπει να ξέρουμε τόσα, όταν διορίζονται τούς κάνουν σεμινάρια-επιμορφώσεις σα να παραδέχονται ότι δεν ξέρουν. δεν είναι τραγικό? Πολύ λυπάμαι που είμαι νηπιαγωγός..

162
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Απαντήσεις θεμάτων.....
« στις: Ιανουάριος 07, 2009, 10:20:41 μμ »
Ο ΑΣΕΠ δεν βγάζει απαντήσεις στις ερωτήσεις ανάπτυξης! Τα συμπεράσματα δικά σας..

163
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Απορίες
« στις: Δεκέμβριος 28, 2008, 12:03:35 μμ »
Ήθελα να ρωτήσω κι εγώ κάτι. Έχει ήδη πέσει διαπολιτισμική. Τι άλλο θα μπορούσε να πέσει? Το λέω γιατί λένε ότι η διαπολτισμικη έιναι sos, βέβαια όλα λένε ότι  είναι sos.. Καμιά ιδέα?

164
vania, 400 ώρες δεν είναι του Πανεπιστήμιου Αιγαίου? ρωτάω επειδή ανέφερες ότι θα παρακολουθήσεις 500 ώρες, ίσως εκ περιτροπής. Σε ποια πόλη ξεκινάς αν επιτρέπεται?

165
να σε ρωτήσω λίγο vania? σε  ποιο πρόγραμμα ξεκινάς? πού έχει 500 ώρες?τι πρέπει να γράφει επάνω? ξέρει κανείς αν αυτό του Πανεπιστημίου Αιγαίου είναι έγκυρο?

166
Ήθελα να ήξερα αυτοί που λένε ότι πιστεύουν ότι θα έγραφαν 90%, ακόμη και 70%, πού στηρίζονται? Μπορέι να μην αποδώσουν κι ας έχουν παπαγαλίσει..

167
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: τεστ δεξιοτήτων
« στις: Δεκέμβριος 01, 2008, 08:56:40 πμ »
Ήθελα να ρωτήσω. Εμάς τις νηπιαγωγούς μας βοηθάει το τεστ δεξιοτήτων σε κάτι όσον αφρά στο γραπτό διαγωνισμό? Το κάνετε μόνο για τα μόρια για δημοτικούς παιδικούς,  έτσι?

168
Μάς το είχαν πει από το Παν/μιο..Παιδιά, τα πράγματα είναι απλά. Διεκδικούν τις θέσεις μας και επειδή είναι από ΤΕΙ τους προτιμούν για να μην δίνουν ψηλούς μισθούς. Κι εμείς τους κοιτάμε και καθόμαστε στην ανεργίακαι παλεύουμε για ΑΣΕΠ γραπτό. Τα άτομα απο τα ΤΕΙ θέλουν μονιμοποίηση και αύξηση του στάτους, λες κι εμείς έχουμε. Ήδη το ΤΕΙ Αθήνας έχει κάνει κινησεις για να ονομάζονται νηπιαγωγοί, και οι ίδιοι προσπαθούν να αναβαθμιστούν από βρεφονηπιαγωγοί. Αν και δε΄θεωρώ ότι το βρεφονηπιαγωγοί είναι σωστό καθώς ούτε εμίς είμαστε δάσκαλοι. Οι νηπιαγωγοί δεν έχουμε συνδικαλισμό, ενώ οι βρεφονηπιαγωγοί έχουν και πολύ ισχυρό.   

Σελίδες: 1 ... 1011121314

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 624
Σύνολο: 624

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.089 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.