Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - eugenia2

Σελίδες: 1 ... 111213
169
ΕΠΑΛ/ΕΠΑΣ / Απ: Β' Φάση τεχνικών ειδικοτήτων 2012
« στις: Οκτώβριος 17, 2012, 02:50:23 μμ »
ποια θέα έχεις ακριβώς και αντιλαμβάνεσαι το συμφέρον της χώρας;
το ίδιο δεν διατείνονται και οι πολιτικοί μας; ακόμη και η τρόικα;
έχεις κάποια στοιχεία σχετικά με τις άλλες χώρες και τα εκπαιδευτικά τους μοντέλα; θα μας παραπέμψεις σε κάποια ειδική ανάλυση;
ή όλα αυτά που λες είναι οι δικές σου εκτιμήσεις για την ελληνική πραγματικότητα;
πάντως είναι γενναιόδωρη η άποψή στου που δεν "αποκλείει την ακαδημαϊκή μόρφωση"  ;D 
γιατί όμως η χώρα πρέπει να παράγει εδώ και τώρα και μάλιστα "μαζικά" για να πληρώσει τους μισθούς στους εκπαιδευτικούς;
είναι η εκπαίδευση μια πολυτέλεια που συνάδει μόνο με την οικονομική έκρηξη;

170
ναι. θα είναι ίδια.

171
θα είναι ο ίδιος.
ισχύει ακριβώς από 16 ώρες μέχρι 21.
κάτω από 16 προσλαμβάνεται κάποιος μειωμένου ωραρίου και μάλιστα εξαρχής ορίζεται ως αναπληρωτής μειωμένου.
εσύ αφού σε προσέλαβαν ως πλήρους θα παραμείνεις ακόμα και αν για οποιοδήποτε λόγο έχει λιγότερες ώρες και από 16.
κανονικά πρέπει να σε διαθέσουν και σε άλλο σχολείο για να συμπληρώσεις ωράριο.
αυτό όμως είναι δουλειά του ΠΥΣΔΕ...

172
ΕΠΑΛ/ΕΠΑΣ / Απ: Β' Φάση τεχνικών ειδικοτήτων 2012
« στις: Οκτώβριος 17, 2012, 02:09:02 μμ »
απαράδεκτη άποψη.
η εκπαίδευση έγινε άσυλο για κάθε λογής πτυχιούχο που επιχειρηματολογεί ανάλογα με το συμφέρον του.
σωστά και η Ελλάδα εξέθρεψε αυτή την πρακτική αλλά τώρα πρέπει να μπουν τα πράγματα στην λογική τους βάση.
είναι δυνατόν να μην μπορεί να εκφραστεί ο οποιοσδήποτε που μορφώνεται; είναι δυνατόν να μην μπορεί να σκεφτεί ορθολογικά και επιστημονικά; αν δεν επιτυγχάνονται αυτά τα δύο στοιχειώδη τότε η εκπαίδευση έχει αποτύχει.
η επίκληση της χρησιμοθηρικής ,δήθεν τεχνικής,  εκπαίδευσης σε αντιδιαστολή με την βασική μόρφωση είναι απαράδεκτα συμφεροντολογική με την στενότατη μάλιστα έννοια...

173
παιδιά μιας και η φημολογία είναι περισσότερο έκφραση ευσεβών πόθων παρά κάτι υπαρκτό και πιθανό λέω να την αφήσουμε στην άκρη και να κάνουμε σκέτες εκτιμήσεις με βάση την κοινή λογική και τίποτα άλλο.
ας κοιτάξουμε μόνο να ευθυγραμμιστούμε με την OΛΜΕ γιατί η μοναχική προσπάθεια είδαμε που βγάζει...

174
Λοιπόν τα νέα είναι τα εξής : Κατάργηση του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ (που σημαίνει ότι χάνονται τα μόρια όλων όσων είχαν επιτυχία .ειδικά των του 2008). προυπηρεσίες  ,μεταπτυχιακά και γλώσσες στο νεο σύστημα διορισμών .Από μέσα από το υπουργείο αυτά .
συγνώμη Ντίνα μου αλλά αρκετές ασυναρτησίες έχουμε ακούσει. και επειδή είμαι και εγώ φιλόλογος θα ήθελα να σε ρωτήσω κάτι: αυτές οι "πληροφορίες" κατά πόσο είναι αξιόπιστες; εντάξει καταλαβαίνω να μην γίνει ασεπ στα προσεχή χρόνια γιατί ισχύει ο περιορισμός στις προσλήψεις και είναι εξωπραγματική η διεξαγωγή του αλλά γιατί πρέπει να καταργηθεί σαν κριτήριο αφού ίσχυσε σε όλες της παραλλαγές του συστήματος πρόσληψης από το 98 και μετά;

175
anixia παρακολουθώ τα γραφόμενα εδώ και καιρό όπως  ανέφερα πριν και θέλω να σου πω ένα ευχαριστώ γιατί τα δικά σου μηνύματα είναι ακριβή και προσεκτικά.
σε αυτό το νήμα διαβάζω τεράστιες ανακρίβειες του τύπου δεν θα πάρουν κανένα αναπληρωτή του χρόνου και ότι θα κάνουν αύξηση ωραρίου κλπ.
εν τω μεταξύ δεν έχει γίνει κανένας σχεδιασμός ή προγραμματισμός. να θυμηθούμε λίγο τις υπεράριθμες ειδικότητες και ειδικά στην τεχνική εκπαίδευση. όσοι γνωρίζουν το θέμα ξέρουν ότι η αύξηση ωραρίου θα είναι σουρεαλιστική πινελιά στο καμβά του όποιου σχεδιασμού πριν αλλάξει η δομή του λυκείου και πραγματοποιηθούν οι αλλαγές στο δημοτικό γυμνάσιο λύκειο.
ο καλός υπουργός αυτό τον καιρό είναι αυτός που θα καταφέρνει να διαφυλάττει ένα μίνιμουμ οργάνωσης και συνεννόησης με τον εκπαιδευτικό κόσμο που ήδη έχει υποστεί τις συνέπειες των οριζόντιων μέτρων..

176
καλησπέρα παιδιά.
είμαι καινούργια στο φόρουμ αλλά το διαβάζω εδώ και τέσσερα χρόνια με ιδιαίτερο ενδιαφέρον :)
θέλω να πω και την δικιά μου άποψη.
δεν νομίζω ότι στο υπουργείο έχουν πρόθεση να αδικήσουν κανένα. πιστεύω ότι θα διορθώσουν λίγο τον νόμο 3848  και θα εφαρμόσουν μια μεταβατική που είναι αυτονόητη για όσους παγιδεύτηκαν τα χρόνια αυτά είτε ως αναπληρωτές είτε ως υποψήφιοι για μόνιμο διορισμό.
αν πράξουν κάτι αυθαίρετο σαν την ρύθμιση με τους αλεξιπτωτιστές του οαεδ ή την ακύρωση της διαβούλευσης που έγινε τέλη Νοέμβρη του 2009 για το νέο σύστημα διορισμών τότε θα χάσουν κάθε στήριξη απ' τους εκπαιδευτικούς τους αδιόριστους αλλά και απ' τους μόνιμους που παρακολουθούν και αντιλαμβάνονται ακριβώς τι γίνεται έστω και αν δεν το δείχνουν πολλές φορές.
ο Αρβανιτόπουλος και οΠαπαθεοδώρου είναι εκπαιδευτικοί και ξέρουν πολύ καλύτερα τα τεκταινόμενα στην εκπαίδευση.
τέλος θέλω να αναφερθώ στον ρόλο μερικών συναδέλφων που "εκμεταλλεύονται" τις έννοιες για δίκαιη λύση στο πρόβλημα χιλιάδων εκπαιδευτικών προβάλλοντας μόνο το εντελώς δικό τους δίκαιο. και αυτό είναι σωστό από μια πλευρά αλλά αν δούνε λίγο καλύτερα θα προσέξουν ότι τελικά όλοι ζημιωνόμαστε με το να μην συζητάμε για το αυτονόητο που μας ενώνει.

Σελίδες: 1 ... 111213

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32313
  • Τελευταία: anikologr3
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161198
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 785
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 22
Επισκέπτες: 732
Σύνολο: 754

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.