Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - olgalia

Σελίδες: 1 ... 119120121122123
1681
Έχεις δίκιο. Επικοινώνησα σήμερα με προϊστάμενο της β/θμιας που τον έχω πρήξει γενικώς (ή που θα μου δώσει ώρες τελικά ή που θα με βρίσει) και μου είπε ακριβώς αυτό. Ότι δηλ. λόγω των κρίσεων για τους διευθυντές θα αργήσουν λίγο. Στις 15 -16 του μήνα μου είπε ότι θα έρθει ειδοποίηση σε όποιον είναι να καλέσουν. Αυτά από β/θμια Αιτ/νίας.

1682
0%. Nα μην περιμένεις άδικα. Αν θες να πάρεις ώρες (ελάχιστες φυσικά, εννοείτε) και δεν έχεις γνωστό, πρέπει να είσαι διαθετειμένη να πάρεις σβάρνα τους προϊσταμένους των διευθύνσεων, δ/ντές λυκείων και γενικά όποιον εμπλέκεται με οποιοδήποτε τρόπο στη διαδικασία και να παρακαλέσεις ίσως ίσως να ρίξεις και κανένα δάκρυ μπας και τους συγκινήσεις.

1683
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Αιτήσεις- ενστάσεις στον ΑΣΕΠ
« στις: Οκτώβριος 30, 2007, 03:39:25 μμ »
Mήπως το τελευταίο μου μήνυμα που αφορά στη Διδακτική των Αρχαίων πρέπει να το βάλω στο αντίστοιχο τόπικ;

1684
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Αιτήσεις- ενστάσεις στον ΑΣΕΠ
« στις: Οκτώβριος 30, 2007, 03:31:59 μμ »
Παραθέτω τις παρατηρήσεις του Σακελλαρίου για τη διδακτική των αρχαίων. Θα ήταν ενδιαφέρον νομίζω να τις σχολιάσουμε κιόλας. Ίσως κάποιοι να έγραψαν ανάλογα και να μην πήραν υψηλή βαθμολογία ή κάποιοι που πήραν υψηλό βαθμό να μην απάντησαν μ' αυτό τον τρόπο.

1ο ερώτ: Τους υποψηφίους δυσκόλεψε το γεγονός ότι ενώ ζητήθηκε σχέδιο επί χάρτου στη συνέχεια με 3 υποερωτήματα γινόταν λόγος μόνο για κύριες ιδέες, τίτλο κλπ. Αποτέλεσμα οι μισοί σχεδόν υποψήφιοι να αποπρασανατολιστούν και να απαντήσουν μόνο στα 3 αυτά ερωτήματα. Δηλ. ο κύριος εδώ μας λέει ότι έπρεπε να κάνουμε πλήρες σχέδιο διδασκαλίας. Είναι δυνατόν; Με άλλα δύο ερωτήματα να ακολουθούν για τα Ηθικά Νικομάχεια; Τότε η διάρκεια εξέτασης θα πρέπει να ήταν εξάωρη όχι 3ωρη! (σκεφτείτε είχαμε και τα παιδαγωγικά να απαντήσουμε). Μου φα'ίνεται έχουν ξεφύγει τελείως οι άνθρωποι!!
Συνεχίζει: Οι κυρίως ιδέες ερμηνεύθηκαν από ορισμένους ως αναφερόμενες στους στόχους γενικούς ή ειδικούς ή ταυτιζόμενες με τα ιδεολογικά στοιχεία. Επίσης το σχέδιο περίληψης δεν είχε θέση σε μάθημα διδακτικής Αρχ. Γραμματείας. Οι υποψήφιοι αντιμετώπισαν πρόβλημα στο που θα εντάξουν στο σχέδιο διδασκαλίας τις οδηγίες αυτές.
Στις οδηγίες προς τους βαθμολογητές υπήρχαν λάθη στην αρίθμηση των στίχων. Ίσως θα πρέπει να γίνεται χρήση της αρίθμησης μόνο των στίχων του αρχαίου κειμένου.

2ο ερώτ: ΔΕΝ έχει σχέση με διδακτική, αποτελεί γνωστικό αντικείμενο (τότε -ρωτώ εγώ- γιατί το έβαλαν στη διδακτική;) Το περίεργο είναι ότι πολλοί υποψήφιοι κατέστρωσαν σχεδιο διδασκαλίας των παραθεμάτων!
Το αριστοτελικό κείμενο προσφέρεται για τη διάκριση και το συσχετισμό διανοητικής και ηθικής αρετής, εκ φύσεως και εξ έθους ικανότητα, αίσθησης και έλλογης πράξης κατά προαίρεση, δυνατότητας κι ενέργειας, άσκησης και έξεως. Στο ομηρικό ο Φήμιος υποστηρίζει ότι έχει έμφυτη την ποιητική ικανότητα, που την τελειοποιεί με τη δική του προσπάθεια. Το πινδαρικό κάνει λόγο για την υπεροχή της έμφυτης αρετής, ενώ η αποκτώμενη με τη γνώση και την άσκηση αρετή είναι άνευ σημασίας Η μετάφραση του Λαζανά που δόθηκε είναι πολύ ελεύθερη και αποπρασανατολίζει τον υποψήφιο. Και ο Όμηρος και ο Πίνδαρος πιστεύουν ότι η αρετή είναι έμφυτη στις σπουδαίες οικογένειες (προφανώς λόγω κληρονομικότητας και παράδοσης). Ο Αριστοτέλης δημοκρατικότερα και σωστότερα, πιστεύει ότι η ηθική αρετή αποτελεί άθλημα για τον καθένα και με τη θεωρία του περί έθους προοιωνίζει τον σύγχρονο συμπεριφορισμό. (Αμφιβάλλω αν βρέθηκε έστω κι ένας να το γράψει αυτό)!

Το β' υποερώτημα έχει ήδη καλυφθεί μερικά με την αναφορά του Αριστοτέλη στους νομοθέτες (επομένως και στους πολιτικούς), αλλά ο υποψήφιος θα πρέπει να κάνει λόγο και για το ρόλο του σχολείου και της οικογένειας στην αγωγή του νέου.

Οι υποψήφιοι αντιμετώπισαν με αρκετή επιτυχία το αριστοτελικό κείμενο, αλλά οι περισσότεροι δυσκολεύτηκαν στα δύο παραθέματα που δόθηκαν αποκομμένα από τα συμφραζόμενα. Στο β' υποερώτημα οι περισσότεροι τόνισαν το ρόλο του σχολείου και της πολιτικής, αλλά υποβάθμισαν ή αγνόησαν εντελώς την ευθύνη της οικογένειας και του ατόμου. Και βέβαια δεν είχαν θέση εδώ τα περί αντιαυταρχικού σχολείου κι ελεύθερης έκφρασης των μαθητών που ανέφεραν κάποιοι υποψήφιοι.

Αυτά ήταν όλα. Τι λέτε; Πώς σας φαίνονται;

1685
Σας ευχαριστώ για τις πληροφορίες που μου δώσατε. Το κυνηγάω πολύ το θέμα και νομίζω ότι τελικά κάποιες ώρες θα τις πάρω. Σήμερα επικοινώνησα με διευθυντή σχολείου. Μου είπε ότι η διαδικασία μόλις ξεκίνησε. Πρώτα πρέπει να δηλώσουν οι μαθητές, να δουν ποσα τμήματα θα γίνουν, τι ώρες θα βγουν για κάθε ειδικότητα και μετά θα αρχίσουν να καλούν τους ενδιαφερόμενους. Πέμπτη έχει συνάντηση με τον προϊστάμενο για να τον ενημερώσει. Μάλλον από Παρασκευή ή το αργότερο Δευτέρα μου είπε θα τηλεφωνήσουν σε αυτούς που θα επιλέξουν..

1686
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Αιτήσεις- ενστάσεις στον ΑΣΕΠ
« στις: Οκτώβριος 30, 2007, 01:02:43 μμ »
Σχετικά με το γνωστικό και τη διδακτική των αρχαίων αντιγράφω από το τεύχος 99 της φιλολογικής επισημάνσεις του Α. Σακελλαρίου, καθηγητή πανεπιστημίου διορθωτή στον ΑΣΕΠ:

"Στο 2ο ερώτημα διακρίνονταν όλα τα χαρακτηριστικά της τυπικής σκηνής (Τ.Σ.), επαναληπτικότητα, ευλυγυσία, αξία της μέσα στην όλη αφηγηματικά πορεία: ΤΣ υποδοχής, ΤΣ γεύματος, ΤΣ γεύματος με γλέντι. Μεγάλο μέρος των υποψηφίων περιορίστηκαν να τις διηγηθούν με δικά τους λόγια ενώ θα αρκούσε να περιοριστούν στους απαρεμφατικούς ρηματικούς τύπους και να μην αναφέρουν τα δρώντα στο συγκεκριμένο χωρίο πρόσωπα.

Στο 3ο ερώτημα δεν είχαν θέση οι αιτιάσεις κάποιων υποψηφίων ότι η ιστορική πραγματικότητα δεν επιβεβαιώνει τους λόγους του Περικλή ή ότι δεν μπορεί να θεωρηθεί δημοκρατικό το καθεστώς που δεν αναγνωρίζει δικαιώματα στις γυναίκες, μετοίκους κλπ. Το κείμενο δε δόθηκε για ιστορική κριτική αλλά για ανάλυση."
Και αναφορικά με την απάντηση:" Δημοκρστικές αρχές ήταν η αρχή της πλειοψηφίας κατά τη λήψη αποφάσεων (ες πλείονας οικειν), της ισονομίας (μέτεστι... τω ίσον, πρβλ "τις αγορεύειν βούλεται"), η πρακτική της ελέυθερης έκφρασης χωρίς υποψίες και πόλεμο νεύρων στις καθημερινές σχέσεις (ελευθέρως... προστιθέμενοι) που εξασφαλίζει δικαίωμα έκφρασης και στους μειοψηφούντες. Από την αριστοκρατία προήλθε η αρχή της εκλογής των αρχόντων στις ανώτατες θέσεις, υιοθετήθηκε επί της σολώνειας τιμοκρατίας, αλλά το δικαίωμα του εκλέγειν επεκτάθηκε σταδιακά σ' όλους τους αθηναίους πολίτες και αργότερα έχουμε επέκταση του δικαιώματος του εκλέγεσθαι και στους θήτες, παράλληλα με την περίκλεια "μισθοφορά". Προφανώς είναι δικαίωμα του κάθε αθην. πολίτη να φιλοδοξεί για τις θέσεις αυτές "κατά την αξίωσιν", ασχέτως γένους ή οικονομικής κατάστασης κι έτσι ο δημοκρατικός θεσμός της κλήρωσης των αρχόντων αντικαθίσταται από την αξιοκρατική αντίληψη. Έτσι στα τέλη του 5ου αι. η αρχή της "αριστοκρατίας" αποβαίνει δημοκρατικό δικαίωμα -και γι' αυτό ο Περικλής νιώθει περήφανος."

Στο 4ο ερώτημα αναγνωρίζει ότι υπήρξε πρόβλημα διατύπωσης στις ερ.1 και 8

Μετά συνεχίζει με τη διδακτική των αρχαίων. Αν σας ενδιαφέρει πείτε μου να σας το μεταφέρω κι αυτό. Επειδή είναι πολλές οι παρατηρήσεις του θα το γράψω σε νεο μήνυμα.

1687
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Αιτήσεις- ενστάσεις στον ΑΣΕΠ
« στις: Οκτώβριος 30, 2007, 12:19:24 μμ »
Η ΠΕΑΕ κάνει πολύ καλή δουλειά και στηρίζει τους συναδέρφους με κάθε τρόπο. Συγχαρητήρια παιδιά για την όρεξη, τη δύναμη και το κουράγιο σας. Ας γραφτούν όλοι όσοι μπορούν, μαζί μπορούμε να καταφέρουμε πράγματα που μόνος του κανείς δε θα τα κατάφερνε.

1688
tihea σ' ευχαριστώ για την απάντηση. Θα την κυνηγήσω την υπόθεση όσο μπορώ, από την απάντησή σου όμως καταλαβαίνω ότι δεν υπάρχει κάποιος νόμος ή έστω κάποια οδηγία επίσημη για να πατήσω πάνω της. Από την καλή τους θέληση εξαρτάται έτσι δεν είναι; Αίτηση έκανα στη Β/θμια Αιτ/νίας. Άκου κι ένα κουφό:  Προϊστάμενος μου είπε ότι εχει υποβάλλει αίτηση και μάλιστα τον πιέζει πολύ για να τον πάρουν, άτομο από την Πάτρα! Όταν η Πάτρα έχει τριπλάσιο αριθμό Λυκείων από μας! Βάλε και την απόσταση! Τι μπορεί να κάνει ο άνθρωπος για ένα μόριο!!!

1689
Αυτές τις μέρες γίνονται οι κρίσεις για τους διευθυντες των σχολείων. Τη Τετάρτη αναλαμβάνουν οι νέοι διευθυντές και μάλλον από Πέμπτη θα αρχίσουν να καλούν για την ΠΔΣ. Το θέμα όμως είναι ποιους καλούν;
Προσωπικά είναι η πρώτη φορά που έτρεξα και πήγα και σε προϊστάμενους β/θμιας και σε διευθυντές λυκείων. Αν και έχω πάρει πτυχίο από το 1992 είναι η πρώτη φορά που μπαίνω στη διαδικασία αυτή, γιατί έχω κάποια μόρια από ΑΣΕΠ και ευελπιστώ μήπως με τα μόρια της ΠΔΣ καταφέρω και πάω αναπληρώτρια του χρόνου/παραχρόνου. Ωστόσο όλοι τα μασούσαν "θα δούμε", "εσείς οι φιλόλογοι είστε πολλοί, γίνεται πανικός, δέχομαι πολλές πιέσεις", "δεν αποφασίζω εγώ, δίνω τη λίστα στους μαθητές και διαλέγουν αυτοί" (αν είναι δυνατόν ναι, το άκουσα κι αυτό)!

Θέλω λοιπόν να μου πει, όποιος συνάδερφος γνωρίζει, είναι δυνατόν να είναι τόσο αυθαίρετα τα πράγματα; Σε μια περίπτωση σαν τη δική μου (απόφοιτη τόσο παλιά από το 1992, και δυο φορές επιτυχούσα στον ΑΣΕΠ) είναι δυνατόν να με παραμερίσουν εντελώς και να μη μου δώσουν ώρες στη ΠΔΣ; Είμαι αποφασισμένη να την κυνηγήσω την υπόθεση, να μην αφήσω να με υποσκελίσουν με κανένα τρόπο, αλλά μπορώ πραγματικά να καταφέρω κάτι ή αν δε θέλουν οι ίδιοι οι υπεύθυνοι θα μείνω απ' έξω;
 Όποιος ξέρει σχετικά ας με βοηθήσει με μια απάντηση, γιατί πραγματικά είμαι σε δύσκολη θέση με την κατάσταση που αντίκρυσα στη Β/θμια  που έκανα τα χαρτιά μου.

1690
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Από πού μάθατε για το PDE;
« στις: Αύγουστος 29, 2007, 02:33:15 μμ »
Τόσο καιρό μπαίνω στο pde τώρα είδα αυτή την ψηφοφορία!
Όπως οι Syllas και gemini30 το έμαθα από συνάδελφους φιλολόγους στο edra.gr. Συμφωνώ και με τα υπόλοιπα σχόλιά τους.

1691
Τελικά ποιο είναι το συμπερασμα μέχρι τώρα;

1) Οι μη διοριστέοι αναπροσδιορίζουν τους στόχους τους, θέτουν νέους, κάποιοι (χαρά στο κουράγιο τους) ξανάρχισαν ήδη να διαβάζουν. Ίσως να υπάρχουν και μερικοί που απογοητευμένοι και τσαντισμένοι το 'χουν ρίξει στις μπύρες, το ουίσκι, τη βότκα κι άλλα ευγενή ποτά για να κερδίσουν το χαμένο χρόνο και να ανακουφιστούν από το συσσωρευμένο άγχος και οι οποίοι είναι πολύ απασχολημένοι τώρα για να απαντούν σε ανάλογες ερωτήσεις στα fora.

2) Οι διοριστέοι που, με τη σειρά τους, χωρίζονται σε τρεις υποκατηγορίες:
α) τους ελεύθερους χωρίς φίλο/φιλενάδα. αυτοί χαλαροί κι άνετοι το βασικό που τους απασχολεί είναι να σταλούν σε κάποιο μέρος (μάλλον δεν έχει και τόσο σημασία το που) όπου και τη δουλειά τους να κάνουν και καλά να περάσουν.
β) τους ελεύθερους (ανύπαντρους θα έπρεπε να πω) με δεσμό (σίγουρα έναν, ενδεχομένως και περισσότερους). αυτοί εκτός από το που θα διοριστούν ανησυχούν και για το μέλλον της σχέσης τους, ειδικά αν έχουν μόνο μία.
γ) οι παντρεμένοι με παιδιά (οι οποίοι μάλλον δεν είναι σαν αυτούς της ομώνυμης παλιάς σειράς που προβάλλεται τώρα σε επανάληψη από το ΜακεδονίαΤV). αυτοί η αλήθεια είναι πως τους ταιριάζει το γνωστό άσμα "κλάψε μάνα κλάψε με τη νύχτα με φεγγάρι". Πού θα αφήσουν τον/την σύζυγο και κυρίως τα έρμα τα παιδάκια τους; Και καλά ο/η σύζυγος. Ευκαιρία μεγάλη να λείψει ο ένας στον άλλο (η γκρίνια, τα άπλυτα πιάτα, οι πεταμένες αντρικές βρώμικες κάλτσες σε διάφορα μέρη του σπιτιού -εν είδει διακόσμησης- κτλ) κι έτσι η σχέση θα αναθερμανθεί και θα ποθήσουν ο ένας τον άλλο περισσότερο. Εδώ θα λέγαμε ότι ο διορισμός μέσω ΑΣΕΠ μάλλον ωφελεί.
Τι γίνεται όμως με τα παιδιά; Τα παίρνεις μαζί σου όπου τρέχεις και δε φτάνεις; Τα στέλνεις στον παππού και στη γιαγιά και δε μπορείς στιγμή να ηρεμήσεις γιατί σου λείπουν φρικτά και συνέχεια σκέφτεσαι πού είναι και τι κάνουν; Μπορεί να τα κρατήσει το έτερον ήμισυ ειδικά αν εργάζεται πολλές ώρες; Όχι βρε κουτά, τσάμπα ανησυχείτε. Θα τα πάρετε μαζί σας και όσο εσείς εργάζεστε, αυτά θα βρίσκονται στους πρότυπους παιδικούς σταθμούς τους οποίους το ελληνικό κράτος, που τόσο νοιάζεται για τους πολίτες του, έχει φροντίσει να υπάρχουν γι' αυτή ακριβώς την κατηγορία εκπαιδευτικών!!!

1692
diotima υπάρχει αυτό που ρωτάς στο alfavita:

http://www.alfavita.gr/OdigosEkpaideytikou/odigosi20070318a.phphttp://

(Ελπίζω να το έκανα σωστά και να σε βγάζει στην κατάλληλη ιστοσελίδα)

1693
Nα πω και γω τη γνώμη μου ως επιτυχούσα μη διοριστέα. Βασικά συμφωνώ με Boemissa και rica. Στην αρχή απογοητεύτηκα πολύ καθώς και αρκετά προσωπικά προβλήματα που είχα, με έκαναν να επενδύσω πολλά σ' αυτό το διαγωνισμό. Μετά από ώριμη σκέψη και ζυγίζοντας τι θέλω πραγματικά να κάνω στη ζωή μου, πήρα την απόφαση να τα μαζέψω και να φύγω από Αθήνα, να επιστρέψω στην πόλη απ' όπου κατάγομαι όπου και θα έχω πολύ περισσότερες επαγγελματικές ευκαιρίες απ' ότι στην Αθήνα. Χώρισα από τον εδώ και 5 χρόνια σύντροφό μου και άντρα μου, αλλά φυσικά γι' αυτό δεν έπαιξε κανένα ρόλο ο ΑΣΕΠ.

Όσον αφορά στον ίδιο τον ΑΣΕΠ όπως επισήμανε και η rica συνειδητοποίησα κι εγώ τα λάθη που έκανα: κάποια λάθη στην επιλογή βιβλιογραφίας, στον τρόπο διαβάσματος (θεώρησα δεδομένο ότι θα είναι σαν τον προηγούμενο διαγωνισμό φιλολόγων, ενώ η προσέγγιση των θεμάτων ήταν εντελώς διαφορετική -ειδικά στην ιστορία) και βέβαια συνειδητοποίσα πόσο κακό μπορεί να κάνει το άγχος. Αν είχα λιγότερο δε θα άφηνα αναπάντητες σχεδόν σίγουρες ερωτήσεις (με αποτέλεσμα στα Νέα να πάρω 71 ενώ θα μπορούσα να είχα πάρει 90) και δε θα έκανα λάθη στο τσεκάρισμα των ερωτήσεων στην Ιστορία όταν τις περνούσα στο απαντητικό φύλλο, (η επιτομή της ανοησίας μου αποτέλεσμα του άγχους βέβαια) με αποτέλεσμα να πάρω 50 ενώ οι απαντήσεις που γνώριζα μου έδιναν ένα 70! Και με αυτούς τους βαθμούς θα ήμουν τώρα διοριστέα...
Το πάθημα λοιπόν μου έγινε μάθημα.

Προς διοριστέους: Παιδιά δηλώστε νησιά! Όσοι γνωστοί μου έχουν διοριστεί σε νησιά πέρασαν πολύ ωραία. Στο νησί είσαι λίγο αποκομμένος με αποτέλεσμα όλοι να γνωριστούν μεταξύ τους και να κάνουν πολύ παρέα. Κάθε μέρα έξω, για φαγητό, για μπανάκι, για ψάρεμα. Μάλιστα γνωστός μου φυσικός ερωτεύτηκε συνάδελφο (και οι δύο στο νησί από ΑΣΕΠ 2005) και φέτος παντρεύτηκαν! Τρέξτε οι ανύπαντροι και καλή τύχη!!   ;) ;)

1694
Υπάρχει κανείς από Αιτ/νία να γνωρίζει να μου πει, αν με 12,6 μόρια από τους 2 τελευταίους ΑΣΕΠ έχω πιθανότητα για ωρομίσθια στην Αιτ/νία;

Σελίδες: 1 ... 119120121122123

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 716
Σύνολο: 723

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.113 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.