Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - olgalia

Σελίδες: 1 ... 120121122123
1695
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Αποτελέσματα Φιλόλογων
« στις: Ιούλιος 20, 2007, 01:41:05 μμ »
Vica πώς λεγόταν ακριβώς και ποιου εκδοτικού οίκου ήταν το βιβλίο του Κακριδή που διάβασες για τον ΑΣΕΠ; Ίσως να το ανέφερες παραπάνω αλλά δεν το είδα.
Rica πράγματι ο Γεωργοπαπαδάκος μας έκαψε. Απ' αυτόν διάβασα (και μάλιστα πολύ καλά) και τελικά απάντησα 6 στις 10 ερωτήσεις. Η ερώτηση πχ για τους Ομηρικούς ύμνους, αν έδινες την απάντηση του Γεωργοπαπαδάκου ήταν λάθος. Γενικά τα αρχαία ήταν μεγάλη πίκρα. Έγραψα 62,5 ενώ περίμενα τουλάχιστον 75 κι ενώ στον προηγούμενο διαγωνισμό που είχα πάει εντελώς αδιάβαστη κι έγραφα ό,τι ήξερα από τη γενική μου παιδεία είχα πάρει 70.
Να ρωτήσω και κάτι άλλο; Η προκήρυξη δεν έγραφε ότι οι βαθμοί μπαίνουν σε ακέραιο στη βαθμολογία κάθε μαθήματος ενώ δεκαδικοί είναι οι ΜΟ; Μήπως θυμάμαι λάθος;

1696
pariel έχεις δίκιο. Κατάλαβα ότι για να πάρεις υψηλό βαθμό στη διδακτική, πρέπει να συνδυασεις τα μπλα - μπλα της διδασκαλίας με επίδειξη γνωστικού. Το ζήτημα είναι πώς προλαβαίνουμε να το κάνουμε. Προσωπικά ό χρόνος δε με έφτασε. Πώς τα κατάφερες κι έγραψες μόνο για το 2ο ερώτημα 5 σελίδες; Συγχαρητήρια πάντως που κατάφερες να διοριστείς μια και είσαι και πατριωτάκι.

1697
Μετά από τόσο καιρό δε θυμάμαι ακριβώς τι είχα γράψει, σε γενικές γραμμές όμως έκανα το εξής:
Στο α' ερώτημα έθεσα αρχικά τους στόχους του μαθήματος με βάση αυτά που ζητούσαν οι ερωτήσεις και στη συνέχεια ξεκίνησα να απαντώ στα ερωτήματα εντάσσοντας το καθένα σε κάποιο στάδιο διδασκαλίας. Ϊσως να μην τους άρεσαν οι στόχοι που έθεσα ή οι πλαγιότιτλοι που έδωσα.
Το β' ερώτημα επειδή έβλεπα πως δεν είχα χρόνο το έκανα πολύ πρόχειρα και ίσως τελικά αυτό να μου έριξε τη βαθμολογία. Δεν έθεσα στόχους, ξεκίνησα τοποθετώντας κατευθείαν τη δραστηριότητα σε κάποιο στάδιο, δε θυμάμαι τώρα ποιο (ή στην εφαρμογή ή στον έλεγχο επίτευξης στόχων νομίζω) και έκανα τις συγκρίσεις. Στη 2η ερώτηση για τις συνέπειες υποτίθεται ότι τις βρήκαν οι μαθητές και ανέφερα σε ποια (και καλά) συμπεράσματα κατέληξαν, αλλά απ' ότι φαίνεται μάλλον δεν τους άρεσαν. Ειδικά αυτό το ερώτημα νοιμίζω ότι αφορούσε πιο πολύ σε γνωστικό παρά σε διδακτική.

1698
Συγχαρητήρια σε όσους διορίστηκαν. Εγώ δυστυχώς είμαι επιτυχούσα μη διοριστέα με 68,30 μόρια. Στενοχωρήθηκα πολύ γιατί είχα πραγματικά διαβάσει. Σκεφτείτε ότι είχα δώσει και στον προηγούμενο διαγωνισμό, εντελώς αδιάβαστη, και είχα 64,55 μόρια! Δηλαδή τόσο διάβασμα για να γράψω 4 μόρια παραπάνω! Ιστορία ήξερα ότι δεν είχα γράψει καλά, αλλά Αρχαία περίμενα γύρω στο 75 και πήρα 62,50! Το πραγματικό σοκ, όμως,το έπαθα με τη διδακτική. Φέτος που διάβασα, μελέτησα σχέδια μαθημάτων, κοίταξα βιβλιογραφίες μου έβαλαν ένα ωραίο 62,50 όταν στον προηγούμενο διαγωνισμό που ήμουν εντελώς τρία πουλάκια κάθονταν, πήρα 69! Είχα απαντήσει απλώς στις ερωτήσεις, ενώ φέτος και στόχους έθεσα, και εποπτικά μέσα ανέφερα και ομάδες έφτιαξα. Δεν μπορώ να καταλάβω τι θέλουν.
Imac επειδή κι εγώ διδακτική αρχαίων έγραψα, μήπως θυμάσαι περίπου τι και πώς το έγραψες και πήρες 80; Μπας και καταλάβω τι θέλουν τελικά...

1699
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Αποτελέσματα Φιλόλογων
« στις: Ιούλιος 05, 2007, 01:41:09 μμ »
Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω γιατί αυτή η καθυστέρηση φέτος. Εκτός από την ειδική διδακτική, μόνο στα αρχαία είχαμε ερωτήσεις ανάπτυξης. Δηλαδή στους παλιότερους διαγωνισμούς που ήταν όλα τα θέματα με ερωτήσεις ανάπτυξης και οι υποψήφιοι εξετάζονταν σε δύο διδακτικές, πώς έβγαιναν εγκαίρως τα αποτελέσματα; Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι πως οι φετινοί διορθωτές είναι ανίκανοι και ότι το επαγγελματικό μας μέλλον εξαρτάται από την έμπνευσή τους. Ειλικρινά ανησυχώ για το τι βαθμολογίες θα δούμε! Νομίζω ότι θα είναι θέμα τύχης τελικά ποιοι θα διοριστούν και ποιοι θα μείνουν απ' έξω! Έχω σταματήσει να μπαίνω στο φόρουμ γιατί αυτή η κατάσταση μου έχει σπάσει το ηθικό και καθε φορά που διαβάζω κάτι αγχώνομαι όλο και περισσότερο. Καλή δύναμη παιδιά σε όλους μας!

1700
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Οι βάσεις εισαγωγής
« στις: Ιούνιος 19, 2007, 01:32:55 πμ »
Με όσα γράφεις, αν τα έχω υπολογίσει σωστά, έχεις ΜΟ στην Α' θεματική 63 μόρια και στη Β' 82. Σύνολο 145/2=72 μόρια + ό,τι προσαυξήσεις έχεις.

1701
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Οι βάσεις εισαγωγής
« στις: Ιούνιος 18, 2007, 05:28:48 μμ »
pariel ναι, συμψηφίζονται. Δηλ. γνωστικό 80+55 στη β' θεματική =135/2=67,5 τελικός βαθμός. Αλλά αποκλείεται να έχεις στη β' θεματική 55 μέσο όρο όταν έχεις γράψει σχεδόν άριστα στα Παιδαγωγικά όπως λες. Δηλ. πόσο έγραψες στην ειδική διδακτική 30; Πολύ χαμηλός βαθμός για να είναι αληθινός μου φαίνεται!
Νομίζω ότι πρέπει όλοι μας να ηρεμήσουμε. Ήμουν μια χαρά μέχρι που μπήκα στο φόρουμ, διάβασα αυτά που λέτε για τη βάση ότι θα εκτιναχτεί στα 80 μόρια και να το το εγκεφαλικό που έρχεται! Ηρεμείστε. Το ξανάγραψα και δυο μέρες νωρίτερα. Ο διαγωνισμός αυτός ήταν πιο δύσκολος από τον προηγούμενο, όλοι το λένε. Και τι δηλαδή; Σ' αυτόν το διαγωνισμό όλοι οι υποψήφιοι κατέβηκαν πολύ καλά προετοιμασμένοι, ενώ στον προηγούμενο όχι; Η βάση στο διαγωνισμό του 2005 εκτινάχτηκε 5 μόρια πάνω (75,63 ο 840 επιτυχών) γιατί τα θέματα ήταν πολλαπλής επιλογής, ενώ στο διαγωνισμό του 2004 τα θέματα ήταν ανάπτυξης (70,82 τότε είχε ο 840). Η ιστορία τσάκισε κόσμο, τα αρχαία επίσης δυσκόλεψαν πολλούς και ειδική διδακτική ήταν όπως λέτε κι εσείς οι ίδιοι ήταν πιο απαιτητική. Μόνο τα παιδαγωγικά ήταν πιο εύκολα όπου και πάλι ο ΜΟ όπως βγαίνει απ΄αυτά που έγραψαν οι άλλες ειδικότητες δεν ξεπέρασε το 80,50 και δε νομίζω να θεωρεί κανείς ότι εμείς είμαστε πιο έξυπνοι από πχ τους Μαθηματικούς. Και ναι, το δείγμα του φόρουμ δεν είναι καθόλου αντιπροσωπευτικό. Απ' ότι βλέπω όσοι μπαίνουμε και μιλάμε έχουμε γράψει όλοι ΜΟ από 75-80 περίπου μόρια γι αυτό και καιγόμαστε και όλο ασχολιόμαστε με το θέμα. Οι υπόλοιποι ξέρουν ότι δεν είναι διοριστέοι και δεν ασχολούνται τόσο.
Δεκτή φυσικά κάθε γνώμη και άποψη, άλλωστε όταν μιλάς με ανθρώπους που σε καταλαβαίνουν το άγχος μειώνεται. Νομίζω όμως ότι η καλύτερη ιδέα θα ήταν να μαζευτούμε και να κανονίσουμε κανένα μπανάκι στη θάλασσα, γιατί με τόση ζέστη θα λαλήσουμε μέχρι να βγούν τα αποτελέσματα! Άντε γιατί μας την έβγαλαν την ψυχή μέχρι να τα ανακοινώσουν!

1702
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Οι βάσεις εισαγωγής
« στις: Ιούνιος 16, 2007, 10:41:33 μμ »
Αυτό που είπα για τα 20-30 άτομα τελικά ήταν βλακεία. Κοίταξα τα αποτελέσματα του προηγούμενου ΑΣΕΠ και είδα ότι αυτοί που έγραψαν πάνω από 80 ήταν τελικά ...300 άτομα! Άτιμοι 300... και το νούμερο αυτό είναι της μόδας φέτος!

1703
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Οι βάσεις εισαγωγής
« στις: Ιούνιος 16, 2007, 10:04:52 μμ »
Στο τελικό βαθμό μου υπολογίζω και την προσαύξηση από το βαθμό πτυχίου (τη μοναδική που έχω άλλωστε) και η οποία είναι μόλις 1,96. Δεν καταλαβαίνω γιατί μερικοί δεν την υπολογίζουν, αφού είναι σίγουρη. Και παιδιά μη σας/μας  πιάνει πανικός, δεν υπάρχει περίπτωση η βάση να πάει στα 80 μόρια. Λογικά σκεφτείτε το. Ξέρετε τι πάει να πει 80 βάση; 90άρια σε παιδαγωγικά - διδακτική και πολύ καλούς βαθμούς επίσης και στα τρία μαθήματα του γνωστικού. Πόσοι να το έχουν καταφέρει αυτό πανελλαδικά; Να 'ναι 20-30 άτομα; και πολλά μου φαίνονται! Πόσοι έγραψαν τέτοιους βαθμούς στους προηγούμενους διαγωνισμούς; Και μην ξεχνάτε ότι αντικειμενικά ο διαγωνισμός αυτός ήταν δυσκολότερος από τον προηγούμενο. Άλλωστε όσοι πάνε να γράψουν στα σοβαρά, πάντα είναι διαβασμένοι και καλά προετοιμασμένοι. Για να ανέβει η βάση τόσο αισθητά ώστε να φτάσει στα 80 μόρια θα πρέπει να μειωθεί ο αριθμός των διοριστέων. Τουλάχιστον έτσι νομίζω εγώ όπως τα σκέφτομαι. Και rica ετοιμάσου να ξηλωθείς στα κεράσματα. Έτσι όπως τα λες, είσαι σίγουρα στους διοριστέους!

1704
Συγχαρητήρια στους διοριστέους, συγχαρητήρια και στους επιτυχόντες μη διοριστέους που έχουν το κουράγιο να αντέξουν αυτή τη τόσο ψυχοφθόρα διαδικασία. marias δεν αξίζει να στενοχωριέσαι, οι θέσεις είναι τόσο λίγες, είναι πολύ δύσκολο να είσαι στους διοριστέους. Μήπως όμως έχεις καλή σειρά και υπάρχει ελπίδα να πας για αναπληρώτρια του χρόνου;
mat ελπίζω να έχεις μερικές οικονομίες στην άκρη. Σε περιμένει γερό ξεπαράδιασμα στα κεράσματα!

1705
mavoglou συμφωνώ και κατανοώ απόλυτα όσα λες.
dinos νομίζω ότι είσαι λίγο μπερδεμένος, θεωρώ τους εκβιασμούς κάθε είδους γελοίους και ότι κάθε άνθρωπος σε οποιαδήποτε στιγμή της ζωής του μπορεί απλά να πει "όχι".

1706
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Ειδική Διδακτική ΠΕ 02
« στις: Ιούνιος 13, 2007, 10:46:11 μμ »
α. Η ειδική διδακτική των Νέων ήταν σαφώς πιο δύσκολη φέτος και ζητούσε πάρα πολλά. Όπως πολύ σωστά επισήμανε ο/η vica είχα παει κι εγώ τουρίστας στον προηγούμενο διαγωνισμό, μου φάνηκαν εύκολα τα θέματα των νέων γι' αυτό και επέλεξα αυτά. Όντας εντελώς άσχετη από διδακτική απάντησα κατευθείαν στις ερωτήσεις, ούτε στόχους  έθεσα ούτε ομάδες έφτιαξα ούτε εποπτικά μέσα ανέφερα και παρόλα αυτά πήρα 69 μοριάκια.
Στα αρχαία νομίζω ότι ο βαθμός δυσκολίας ήταν ο ίδιος, στην ιστορία δεν ξέρω γιατί δεν έχω ασχοληθεί καθόλου.
β. Φέτος έγραψα διδακτική αρχαίων, γιατί και περισσότερο συμπαθώ τα αρχαία και γιατί μου φάνηκαν σαφέστερα σ' αυτά που ζητούσαν. Παρόλα αυτά, όμως, ήταν πάρα πολλά και σε μένα τουλάχιστον που για πρώτη φορά στη ζωή έκατσα να γράψω σοβαρά διδακτική, ο χρόνος δε μου έφτασε και το δεύτερο ερώτημα το απάντησα πολύ πρόχειρα. Πιστεύω ότι έγραψα καλύτερα από τον προηγούμενο διαγωνισμό μόνο και μόνο επειδή έθεσα στόχους και έφτιαξα ομάδες. Δεν μπορώ όμως να είμαι απόλυτα σίγουρη. Μου χρειάζεται να έχω γράψει καλύτερα, γιατί ιστορία έγραψα χάλια. Χρειάζομαι ένα 75 τουλάχιστον στην ειδική διδακτική για να έχω ελπίδες να είμαι στους διοριστέους.

1707
mavoglou πολύ στραβά το πήρες αυτό που έγραψα. Καθηγητές είμαστε όλοι και λίγο πολύ στο ίδιο καζάνι βράζουμε. Αλλά ειλικρινά μου τη δίνουν οι διορισμένοι που 1.00 η ώρα είναι στα σπιτάκια τους και μετά τα απογεύματα πλακώνονται στα ιδιαίτερα και πολλοί απ' αυτούς βγάζουν τρελά λεφτά, όλα αφορολόγητα. Ξέρω τι λέω γιατί είμαι από επαρχία, μια μικρή πόλη 13.000 κατοίκων, όπου όλοι ξέρουν και το πότε φταρνίζεσαι. Έχω φύγει από κει πολλά χρόνια και ζω στην Αθήνα, οπότε προσωπικά καταγγελία δεν έχω κάνει ποτέ σε κανένα, αλλά αν ζούσα ακόμα στον τόπο που γεννήθηκα και δεν είχα δουλειά μπορεί και να το έκανα. Πες με παράξενη αν θέλεις, αλλά έχω βρίσει και τον άντρα της καλύτερης μου φίλης που είναι μαθηματικός, ασχολείται αποκλειστικά με ιδιαίτερα, δεν τον ενδιαφέρει το δημόσιο, βγάζει το μήνα καθαρά 3000 ευρώ και κάνει δήλωση στην εφορία ως άνεργος (όχι -σας προλαβαίνω- δε σκοπεύω να τον καταγγείλω). Και μετά βρίζουμε το κράτος για την υψηλή φορολογία, την ανύπαρκτη πρόνοια και τους χαμηλούς μισθούς.

1708
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Οι βάσεις εισαγωγής
« στις: Ιούνιος 12, 2007, 04:44:04 μμ »
Στο διαγωνισμό του 2002 ο 840 είχε 70,82 μόρια, ενώ το 2004 είχε 75,63. Η άνοδος αυτή δικαιολογείται γιατί το 2004 τα θέματα ήταν πολλαπλής επιλογής και σχετικά εύκολα. Σκεφτείτε ότι εγώ ήμουν στους επιτυχόντες σειρά βέβαια κλάψτα, γύρω στις 3000) χωρίς να έχω ανοίξει βιβλίο, είχα πάει για να δω πως είναι. Το μόνο μάθημα που διάβασα ήταν οι εισαγωγές των σχολικών βιβλίων στα νέα ελληνικά μια μέρα πριν το διαγωνισμό και έγραψα 80! Αν είχα κάνει τότε το διάβασμα που έκανα φέτος θα είχα διοριστεί και μάλιστα από τους πρώτους! Τι θέλω να πω μ' αυτό; Πώς πιστεύω ότι φέτος οι βάσεις θα πέσουν 2-3 μόρια. Γιατί όχι μόνο οι περισσότεροι τα πήγαν χάλια στην ιστορία (προσωπικά διάβασα παρα πολύ και τελικά έγραψα γύρω στο 54!), αλλά και οι ερωτήσεις στα νέα και το κείμενο και οι ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών στα αρχαία ήταν πιο δύσκολα σε σχέση με τον διαγωνισμό του 2004. Μόνο τα παιδαγωγικά ήταν πολύ εύκολα, αλλά από την άλλη ήταν πολύ απαιτητική η ειδική διδακτική. Το β΄ερώτημα (έγραψα διδακτική αρχαίων) δεν πρόλαβα να το απαντήσω όπως ήθελα και τό έγραψα πολύ τσάτρα πάτρα. Βέβαια άλλοι μπορεί να έγραψαν πολύ καλά, αλλά κάποιος που έγραψε πολύ καλά διδακτική μπορεί να μην πήγε καλά στο γνωστικό ή κάποιοι που είπαν ότι έγραψαν καλά στην ιστορία, μπορεί να μην πήγαν καλά στα αρχαία ή στα νέα. Με άλλα λόγια δηλαδή... υπομονή μέχρι τα τελικά αποτελέσματα. Η αναμονή βέβαια μας έχει σπάσει τα νεύρα, εγώ κάθομαι σε καρφιά καθώς με υπολογίζω στα όρια γύρω στο 75 κάτι, αν και βέβαια ποτέ δεν ξέρεις τι σε περιμένει στις ερωτήσεις ανάπτυξης και πολύ περισσότερο στην ειδική διδακτική. Ελπίζω να βοήθησα με τις σκέψεις μου και να μη σας μπέρδεψα περισσότερο!

Σελίδες: 1 ... 120121122123

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162170
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 805
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 785
Σύνολο: 804

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.057 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.