Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Zafiris

Σελίδες: 1 ... 1213141516
183
Ειλικρινά θαυμάζω τη νηφαλιότητά σου...
Μακάρι να ήμασταν όλοι έτσι

184
Απεργίες - Κινητοποιήσεις / Απ: Απεργία και χρήματα !
« στις: Νοέμβριος 25, 2007, 11:40:16 μμ »
Να ρωτήσω κάτι που το έχω απορία από πρόπερσυ και το ξαναθυμήθηκα.
Εκτός από τα περίπου 70 ευρώ που θα "χάσω", οι μέρες απεργίας επηρρεάζουν τη σύνταξη;
Όχι ότι θα προλάβω έτσι όπως πάει....

185
Απεργίες - Κινητοποιήσεις / Απ: Απεργία και χρήματα !
« στις: Νοέμβριος 25, 2007, 08:20:46 μμ »
Συγγνώμη συνάδελφε, έχεις δίκιο. Παράλειψη δική μου.

186
Απεργίες - Κινητοποιήσεις / Απ: Απεργία και χρήματα !
« στις: Νοέμβριος 25, 2007, 08:07:36 μμ »
Είναι δυνατό;;; Τότε όλο σε απεργία  θα ήμασταν διαρκείας κιόλας!
Εκτός από το γεγονός ότι κράτος-κεφάλαιο δε θα το επέτρεπαν ΠΟΤΕ αυτό, θα είχαμε τη συνείδηση να κάνουμε απεργία όταν χρειάζεται πραγματικά;
Πέρυσι οι δάσκαλοι οι τι κερδίσαν;; Εκτός από την οικονομική αφαίμαξη....
Πολύ καλή η ερώτηση, ηθικά εννοώ...

187
Πόσο δίκιο έχεις!
Κι εγώ έτσι νόμιζα και ακόμα έτσι πιστεύω αλλά οι εμπειρίες μου μέχρι τώρα είναι άλλες.
Ξέρεις πόσο δύσκολο είναι επί 3+ έτη να σε λοξοκοιτάζουν οι φιλόλογοι του συλλόγου (ειδικά, μαζί και η διεύθυνση) επειδή έχεις 12 ώρες + 3 μείωση λόγω εργαστηρίου και να σου τη λένε; Να σε κάνουν να αισθάνεσαι ότι τους έχεις και υποχρέωση
Άσχετα αν είσαι ο γραμματέας του σχολείου... Θαρρείς κι εγγώ φταίω! Μακάρι να έκανα μάθημα και τίποτε άλλο!
Εμπειρίες αρνητικές που σου αλλάζουν τη θεωρία!
Αλλά που θα πάει, θ' αλλάξουν όλα σιγά σιγά!

188
@john-pe20

Απαντώ και η συζήτηση τελειώνει, δεν έχει νόημα.
Επαναλαμβάνω ΔΕΝ έχω πρόβλημα με τα παιδιά, αλλά αν κι εσύ ξεσκιζόσουν να περάσεις ΑΕΙ τη δεκαετία του 90 θα καταλάβαινες. Είναι η ρημάδα η αξιοκρατία που σε τρώει σα σαράκι, λες γιατί οι άλλοι κι όχι εγώ. Ειδικά οι μηχανικοί τρελαίνονται...
Όσο για το πόσο διαφέρουν ΑΕΙ και ΤΕΙ δε θέλω να μπλέξω, έχω περάσει από διάφορα τμήματα ως διδάσκων και άστο... ΔΕ μιλάω για τα καθαρά ΤΕΙ Πληροφορικής, ξέρω τι παίζει εκεί εκ των έσω. Για τα άλλα μιλάω που δεν έχουν προσανατολισμό καθαρό (ολίγον από λογιστική και ολίγον από πληροφορική) -κι από κει πέρασα. Και μόνο προγράμματα σπουδών να δεις και ερευνητικά θα καταλάβεις. Κάποτε θα γίνει εδώ και η ρημάδα η αξιολόγηση και θα γελάσουμε όλοι ΑΕΙ και ΤΕΙ...

Όσο για τα θέματα αγαπητέ συνάδελφε, νομίζω ήμουν σαφής. Δες εδώ http://www.asep.gr/1p_2005/8emej_1P-2005.htm και θα καταλάβεις, τα θέματα έχουν ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ σειρά! Και η ερώτηση πχ 45 περί Prolog δεν υπάρχει στα θέματα των ΠΕ20. Κατά τα άλλα όπως σου έχω πει έχεις δίκιο, παρόμοια είναι.

Λοιπόν, κακώς απάντησα στην ερώτηση εξαρχής, το ήξερα ότι πηγαίναμε για flamewar και δε γουστάρω.
Τέλος λοιπόν, και καλά να είμαστε όλοι!

189
@John-pe20

Προς τι το μένος;
Δε μίλησα με τέτοιο ύφος και νομίζω ότι έκανα σαφές ότι δεν έχω πρόβλημα μεγάλο, μίλησα κυρίως μισθολογικά και για μερικά ΤΕΙ που ΔΕΝ προσφέρουν ολοκληρωμένο πρόγραμμα σπουδών. Και είμαι σίγουρος ότι αν ήσουν στη θέση μου το ίδιο θα έλεγες. Αν μη τι άλλο έτσι γίνεται στο δημόσιο τομέα, κάτι που δεν το λέει το δικαστήριο.
Στα χρόνια τα δικά μου ΑΕΙ/ΤΕΙ είχαν άλλη διάρκεια, και τα θέματα του ΑΣΕΠ το 2005 που βλέπω, έχεις δίκιο αλλάζει η σειρά και λείπουν μερικές ερωτήσεις. Δεν ήξερα και μετανοώ...

Σου ξαναλέω ότι ΔΕΝ έχω πρόβλημα, με ΠΕ20 απαρίζεται η παρέα των συναδέλφων μου, ξέρουν τις απόψεις μου και σε πληροφορώ συμφωνούν. Όλοι να δουλέψουμε θέλουμε!
Αλλά και πάλι πολύ μίσος βρε αδερφέ! Χαλάρωσε!



190
Ωραίο το flamebait!!!
Το τσιμπάω λοιπόν... :-)

Βασικά λίγο ναι, ειδικά σε επίπεδο μισθοδοσίας μιας και σε άλλους δημόσιους τομείς υπάρχει διαχωρισμός ΠΕ και ΤΕ και λίγο "θίχτηκα" όταν προϊστάμενος με αποκάλεσε ΠΕ20 και  όταν τον διόρθωσα μου είπε "σιγά τη διαφορά, όλοι ίδιοι είστε!". Και όταν έδινα ΑΣΕΠ και είχαν άλλα θέματα για την ίδια θέση εργασίας (προσοχή όχι θέση αριθμητική αλλά ποιοτική) πάλι στράβωσα. Ειδικά με κάτι απόφοιτους από περίεργα ΤΕΙ... Όσο να πεις 4 χρόνια διάβασμα πανεπιστήμιο με 3,5 σε κάτι ΤΕΙ Μεσολόγγι ή αλλού και ίδια λεφτά και προοπτική με ξενίζει...

Κατά τ' άλλα μια χαρά παιδιά είναι, κι αυτοί τους ίδιους προβληματισμούς με μας έχουν και τη δουλειά τους κάνουν... Και καλή παρέα (ναι ναι τους τα 'χω "χώσει" κατ' ιδίαν, αλλά μέλι γάλα :-))

Περιμένω μπας και ανάψουν λίγο τα αίματα...

Υ.Γ. Σε τεχνικές ειδικότητες δε το συζητώ! Έχω γνωστό ηλεκτρολόγο μηχανικό (ΕΜΠ) σε ΕΠΑΛ που δεν ξέρει πώς να πιάσει κατσαβίδι!!! Εκεί μάλλον πάω πάσο....

191
Επίσης είναι και το πρόβλημα της 2ης ανάθεσης, τι εννοώ.
Επειδή μου την έχουν σπάσει οι κλασικές ειδικότητες, κάτι φιλολογίνες φάλαινες και φυσικο/μαθηματικοί που μου τη λένε για το λιγοστό ωράριο, στην πρόταση μου να κάνω εγώ μαθηματικά (ειδικά αυτό, τα 2 πρώτα χρόνια στο ΑΠΘ όλο μαθηματικά έκανα, όχι ότι έχει σχέση) ή φυσική 2η ανάθεση για να συμπληρώνω ωράριο αντέδρασαν! Σου λέει καλό γραμματέα σ'έχουμε, άσχετα αν η θέση υπέυθυνου εργαστηρίου το αποκλείει, γιατί να σε χάσουμε...

Αυτό με τη 2η ανάθεση είναι επίσης κάτι που μπορούμε να κυνηγήσουμε

192
Χαλαρώστε, καλή η Logo (εκεί έμαθα το 1987) αλλά πλέον λίγο δύστροπη στον πολυμεσικό μας κόσμο, ειδικά όλα αυτά τα ", :, [] για τις μεταβλητές, λέξεις, φράσεις είναι δυσνόητα και μπερδεύουν, ειδικά στο Δημοτικό. Tο Microworlds στο Γυμνάσιο καλό είναι αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει παντού, οι διευθυντάδες δε δίνουν εύκολα τα φράγκα και οι λύσεις τύπου FMSLogo κλπ καλές είναι αλλά παλεύεις με το συντακτικό και την αλγοριθμική σκέψη (το συντακτικό ψιλομπερδεύει...).

Ειδικά για Α/βάθμια:
Πρόσφατα έχω δοκιμάσει σε ανήψι αυτό:
http://scratch.mit.edu/

Τα τέκνα του άτυχου Papert "γράφουν"! Κοιτάξτε και όσοι έχετε όρεξη διαβάστε!
http://llk.media.mit.edu/

Και επιπλέον επειδή αρχίζω να το δοκιμάζω στο Γυμνάσιο, αλλά παίζει και δημοτικό, δημιουργία σχολικού blog, ψηφιακή φωτογράφιση κλπ κλπ...
Λέτε να τα κάνω μεταπτυχιακό :-)
(Χαλαρά, μη μου την πέσετε γι' αυτό!)

193
Οι φιλόλογοι το φυσάνε και δεν κρυώνει...
Αυξήσανε τις ώρες και αναγκασττήκανε να συμπληρώνουν το ωράριό τους οι παλιές (γιατί η πρακτική κάνω 10 με 14 ώρες από τις 16 υποχρεωτικές είναι στην επαρχία διαδεδομένη και δεδομένη!) και να χώνουν τις ξενόγλωσσες να κάνουν ιστορία :-) Και να φαγώνονται γιατί δε διορίζουν.
Πραγματικά η 2η ώρα στο Γυμνάσιο είναι μία λύση. Πλέον είμαστε κρίσιμη μάζα με τόσους διορισμούς, πρέπει να οργανωθούμε!
Για να μην καταντήσουμε γραμματείς και τσιράκια των διευθυντών! Γιατί στην Ελλάδα Πληροφορική = γραφομηχανή (word), μισθοδοσία (excel) και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, τα άλλα είναι απλώς περιττά!

194
Άδειες / Απ: Άδεια γάμου
« στις: Νοέμβριος 05, 2007, 09:29:17 μμ »
Καλησπέρα,

Πρόσφατα "ομοιοπαθής". Σύμφωνα με εγκύκλιο του Ιουλίου 07 τη δικαιούσε μία φορά αμέσως πριν ή αμέσως μετά το γάμο.
Αλλά όπως είπαν και οι προηγούμενοι άμα του εξηγήσεις του προϊστάμενου όλα γίνονται (πχ αν ο/η σύζυγος είναι ιδιωτικός υπάλληλος και δεν μπορεί αμέσως κλπ κλπ).

195
Σχολική ζώνη / Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« στις: Οκτώβριος 25, 2007, 01:07:36 μμ »
Άντε να μιλήσουμε, οι παλιότεροι ΔΕΝ έχουν κάποιο συγκεκριμένο τρόπο βαθμολογίας, συνήθως απ' ότι βλέπω βαθμολογούνε πολύ "με το μάτι" και αρκετοί έχουν την εμπειρία να πέφτουν μέσα :-)

Προσωπικά:
1. Όπως συνιστούν και διάφορες οδηγίες ΔΕΝ βαθμολογούμε συμπεριφορά! Επίδοση βαθμολογούμε! Προς Θεού! Αν ένας είναι ατόφιο 20 και είναι ζωηρός, 20 θα πάρει! Και αυτή είναι η μόνη "νομική" οδηγία (νομίζω υπάρχει ως οδηγία σε εγκυκλίους).
2. Ως ΠΕ19 χρησιμοποιώ βάρη και το λέω και τους μαθητές: 0.4*διαγώνισμα_τριμήνου + 0.2*τεστ + 0.4*τάξη ή αν παίζει τετράδιο 0.3*διαγώνισμα+0.2*τεστ+0.2*τετράδιο+0.3*τάξη ώστε να έχουν κίνητρα για να διαβάζουν και ενδιάμεσα. Βασικά το τμήμα μου στο πανεπιστήμιο, στην πλειονότητα των μαθημάτων είχε 60-70% τις εξετάσεις και το υπόλοιπο σε εργασίες (είχαμε και περιπτώσεις με 40% εξετάσεις που το γούσταρα) οπότε μου αρέσει αυτή η νοοτροπία.

Έχω ακούσει διάφορα όπως 60% διαγώνισμα ή βαθμός_διαγώνισμα +- 2 μονάδες ανάλογα την κίνηση στην τάξη αλλά πιστεύω ότι καλύτερα να δίνουμε κίνητρα σε εργασίες και γενικώς στη συμμετοχή παρά στο "μεγάλο" διαγώνισμα. Μόνο έτσι θα ξεφύγουμε από τη λογική των εξετάσεων που τόσο μαστίζει το σύστημά μας. Δυστυχώς η βαθμοθηρία ζει και βασιλεύει.

196
Έχει περάσει χρόνος από τότε που έκανα τα ΠΕΚ και λεφτά ακόμα τίποτα, μιλάμε και για καλό ποσό.
Εδώ οδοιπορικά του 2004-2005 τα πήραμε προχθές!
Έτσι είναι, όταν στα χρωστάει τα δίνει όποτε θέλει, άτοκα. Όταν χρωστάς και τόκο έχει και σε κυνηγά... Το κράτος εννοείται....

Σελίδες: 1 ... 1213141516

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32328
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162260
  • Σύνολο θεμάτων: 19245
  • Σε σύνδεση σήμερα: 620
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 26
Επισκέπτες: 596
Σύνολο: 622

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.082 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.